Thursday, July 15, 2010

رفسنجانی : احمدی نژاد به بهانه مخالفت با من، خاتمی، ناطق نوری و کروبی ، همه دستاوردهای انقلاب را به حراج گذاشت

سايت رسمی رفسنجانی hashemirafsanjani : بخشی از مصاحبه هاشمی رفسجانی با با ماهنامه مدیریت ارتباطات:


○ انگیزه شما از نگارش آن نامه سرگشاده به مقام معظم رهبری چه بود؟ چه چیزی شما را مجبور به انتشار آن نامه کرده بود؟



— دیدم کار بسیار زشتی انجام شد. همه می‌‌دانستند که نسبت به دیگر نامزدها بی‌طرف هستم کاری نداشتم که مردم به چه کسی رأی می‌‌دهند. ولی همه می‌‌دانستند که روحیه کاری من با این شیوه اداره جامعه سازگار نیست. متأسفانه در مناظره، آقای احمدی‌نژاد حرفهایی را زده بود که غیرواقعی بود. تأسف بیشتر از این بود که همان حرفهای دروغ را پایه تبلیغات خویش قرار دادند و در اجتماعات از آنها سوءاستفاده می‌‌کردند.



انتظار من و همه دلسوزان واقعی نظام این بود که رهبری عکس‌العمل نشان دهند. چون من تنها نبودم. در آن مناظره شما نوعی ستیز با روحانیت را مشاهده کردید که به بهانه مخالفت با من، آقای خاتمی، آقای ناطق نوری و آقای کروبی که رؤسای جمهوری و رؤسای مجلس بودیم، همه دستاوردهای انقلاب را حراج گذاشت و این‌گونه القا کرد که روحانیت در اداره جامعه کارایی ندارد. در سالگرد رحلت امام در مرقد به ایشان گفتم حرفهای ناقص گفته‌اند. ترجیح می دهم خودشان اصلاح کنند وگرنه ناچارم توضیح بدهم. چند روز هم صبر کردم و جوابی ندیدم. پس از آن نامه‌ای تهیه کردم. چون می‌‌بایست جواب آن حرفها داده می‌‌شد. می‌‌گویند چرا قبل از انتخابات نامه را دادم. این سؤال دیگر سفسطه است چون مگر ایشان هدفی غیر از انتخابات در طرح آن مباحث خلاف واقع داشت؟



نامه را تهیه کردم و در آخرین فرصت قبل از انتخابات که عصر سه شنبه بود، برای رهبری فرستادم. چون اگر سه شنبه می‌‌دادم، روزنامه‌ها چهارشنبه می‌‌نوشتند و اگر چهارشنبه می‌‌دادم، پنج‌شنبه کسی حق نداشت بنویسد. چون فرصت تبلیغات تمام می‌شد. می‌‌خواستم جواب آن حرفها را بدهم. در کنار آن کارها، در رفت و آمد و اخبار مؤثق شور و اشتیاق مردم را می‌‌دیدم. از برنامه‌های محافل مجریان انتخابات هم خبر داشتم.



به هر حال در همان فرصت باقی‌مانده برای رهبری معظم فرستادم و متأسفانه در آن فاصله ۲ ساعته باقی مانده نامه را به ایشان نداده بودند. چون جوابی به من نرسیده بود. در آخرین لحظاتی که می‌‌خواستم خدمت ایشان بروم، منتشر کردم.



وقتی رفتم، ایشان گفتند: داشتم نامه شما را از روی کامپیوتر می‌‌خواندم. یعنی پس از اینکه پخش شده بود هم، هنوز متن اصلی را به ایشان نداده بودند.



پرسیدم از نظر شما چگونه بود؟ گفتند: از لحاظ محتوا هیچ ملاحظه‌ای ندارم و فقط یک نکته دارم که آقای احمدی‌نژاد شخص شما را به فساد متهم نکرد و درباره بچه‌های شما گفت. گفتم: فضا به‌گونه‌ای بود که اگرچه از من اسم نبرد، اما همه چیز متوجه من شد.



ایشان گفتند: واقعاً هیچ ملاحظه‌ای روی نامه ندارم. ولی اگر جای شما بودم، بعد از انتخابات منتشر می‌‌کردم. گفتم: خواست خدا بودکه شما تا قبل از انتشار نبینید، چون اگر می‌‌خواندید و به من می‌‌گفتید، منتشر نمی‌کردم و این مناسب نبود. چون اگر بعد از انتخابات منتشر می‌‌کردم دو حالت داشت: اگر آقای احمدی‌نژاد شکست بخورد که درست نیست با ایشان درگیر شوم. چون اخلاقاً کار درستی نیست. اگر هم پیروز شود که اصلاً درست نیست با منتخب مردم درگیر شوم و جشن انتخابات را در کام مردم تلخ کنم.



ولی الان حق من است که جواب بدهم و دادم. ایشان هم در مقابل این منطق من اعتراض نکرد.



○ ولی به نظر می‌‌رسد این نامه روابط شما را با ایشان دچار تغییرات کرده است.



— نه، ایشان صراحتاً گفتند که هیچ ملاحظه‌ای درباره محتوای نامه ندارم. حتی در همان جلسه گفتند: به حق از من انتظار دارید که جواب بدهم. صلاح ندیدم که پیش از انتخابات جواب بدهم، چون روی حضور مردم تأثیر می‌‌گذارد. ولی بعد از انتخابات جواب می‌‌دهم. حتی گفتند که به آقای احمدی‌نژاد هم گفتم که حرفهای ناحقی زدید و جواب شما را می‌‌دهم.



واقعاً هیچ وقت ایشان به خاطر نامه از من گله نکردند. چون روابط ما به‌گونه‌ای است که اگر گله هم داشته باشند، می‌‌گویند. الحمدلله همکاری ۶۰ ساله ما به‌گونه‌ای است که با هم رودربایستی نداریم.



○ ولی هنوز هم شاهدیم که می‌‌خواهند به بهانه آن نامه شما را مقابل رهبری قرار دهند.



— اینها در سیاست طبیعی است. گروهی که وارد بازی‌های سیاسی می‌‌شوند، از این حرفها زیاد می‌‌زنند، ولی همیشه واقعیت‌ها خود را بر احتمالات سیاسی تحمیل می‌‌کند و دیر یا زود همه چیز مشخص می‌‌شود.
نظرات خوانندگان


نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 15:24:16 توسط بت شکن

به صحبتهای رفسنجانی دوباره توجه کنید: در آن مناظره شما نوعی ستیز با روحانیت را مشاهده کردید و این‌گونه القا کرد که روحانیت در اداره جامعه کارایی ندارد.خب حرف ما هم همینه پس چرا با احمدی نزاد مخالفیم اینها الان متوجه شدن که در عرصه علمی با دین نمیتوان جلو رفت لذا در صدد حذف روحانیت اند (حمله به دفتر منتظری صانعی خاتمی کروبی )به دستاورد های احمدی نراد توجه کنید 1_جنبش سبز 2-تظعیف روحانیت3_تقدس زدایی 4_یاغی گری در مقابل مجلس5_عدم تمکین به دستورات رهبری (ماجرای مشایی)پس احمدی نزاد در حال حاضر گزیته خوبیست همانند کاتالیزور عمل میکنه کمی اندیشه کنیداگر موسوی یا کروبی ریس جمهور میشدن ایا ما به این دستاوردها میرسیدیم به حرفهای مشایی توجه کنید :(کسانی که به موسوی رای دادن منتقد دولتند ولی کسانی که به ا حمدی تزاد رای دادند منتقد نظامند)از عوامل اصلی حیات جنبش سبز وجود احمدی نزاد و مشایی ایست



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 14:28:02 توسط Mehdi Az America

As I have said before we iranian need to wake up and don't get fooled from bunch of uneducated mullahs like rafzanjani, khamenehi, and ahmadinejad, these people have no education and and all they said about religion and so on are false and lies, every human can get education and follow the truth and decide about his own life and we don't need to follow these uneducated criminal mullahs and let them to decide for us, we need to free iran and let people take control of their own destiney.



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 14:24:59 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار

مراغه اى عزیز! ضمن ارسال درود متقابل, منظور من نیز * مشخصا * همان چیزهائیست که شما اشاره کرده اید. مطالب امده در ابراز نظر اینجانب ببان واقعیت ها, ولی به * روش * این هم طایفه ای ( محترم ) تان است. والا کدامین انسانی که دلش با خوشحالی مردم شاد و با غم هموطنان عزیزش, به عزا مینشیند, نداند که همین شاگرد و شخص مورد اعتماد ان دجال گور بگور شده, چه جنایت هائی که مرتکب نشده است. قصد نشان دادن پستی ها و نامردمی تمام دست اندرکاران پلید حکومت نامنزه اسلامی, از اغاز کار و از بالا تا پائین بوده است. پیروز باشید!



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 13:27:06 توسط مراغه اى

رزمجوى عزيز با درود بر شما هم طايفه اي محترم٠از قديم گفته اند ترحم بر پلنگ تيزدندان ستمكاري بود بر گوسفندان٠اين شخص معمار اصلى اين نظام و مهندس اين ماشين ظلم و جنايت خمينى دجال است٠تا سال ٦١ مشغول زير آب كردن سر رقباى خود مثل مفتح٠بهشتى٠مطهرى و ديگر مهره هاى درشت رژيم بود٠خامنه اى كه از آن ترور نافرجام با دستى عليل و گوش نيمه كر و مغز معيوب از موج انفجار جان سالم به در برده بود با دسيسه رفسنجانى شد رئيس جمهور بى خاصيت نظام٠از آن زمان به بعد با گرفتن جانشينى فرماندهى كل قوا به قدرتمندترين مرد نظام تبديل شد٠زمان مسئوليتهاى رسمى او از سياهترين و خونين ترين سالهاى تاريخ معاصر ايران است٠به عقيده من جرائم او حتى از خمينى دجال هم بيشتر است٠به اميد سرنگوني تماميت اين نظام اهريمني كه آرزوى تمامى هم طايفه ايهاى محترم است٠عزت زياد٠



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 12:19:11 توسط مرتضی

هنوز کسی اموال باد آورده رفسنجانی و خانواده اش را مصادره نکرده محاکمه ای هم بابت جرم و جنایات ۳۱ ساله ایشان در کار نبوده چطور حضرتشان ادعا میکنند دستاوردهای انقلاب حراج شده (ثروتهای نجومی این خانواده دست نخورده )اینها تا بحال درک نکرده اند که خواست ملت ایران نفع تمامیت نظام اسلامی و همه پاچه خواران وابسته بان است برای ایرانیان نامه نگاری جنایت کاران بهم اهمیتی ندارد دعوا بر سر لحاف ملا است



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:56:59 توسط شاکی

یکی پیدا شد از اینها احمقتر ولی نه لزومن دزدتر و این سرکرده ی دزدها رو یک کم رسوا کرد. حالا زوزه ی ننه من غریبم میکشد. به همان خدای نابوده قسم که روزی که حلقه دور گردن اینها تنگ شود اولین چیزهایی را که به حراج میگذارند همان ناموس و غیرت و شرف نداشته شان است. فروختن ننه هاشان که جای خود دارد. آفت اله رفسن جانی از اسراری بگو که گاهی همپالکیهایت را به افشای آنها تهدید میکنی. ما دیگر به ----ها باج نمیدهیم.



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:43:46 توسط ravandi

رژيم هر كجا گير مي افتد دست به دامن اين روباه دغلكار ميشود لعنت ابدي بر همه شما از چپتان تا راستتان كه همگي سرتا پا از يگ كرباسيد خودشان فهميدن فاتحه رژيم خوانده شده ٣١ سال ظلم دروغ چپاول تجاوز به ملت بس است مردم مصمم هستند كشورشان را از دست دزدان پس بگيرند به اميد پيروزي



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:26:05 توسط ebne moljem

عجب سوالی میکنی بلبل! این همه دست آورد و پا آورد برا آخوندا که به خاطره ۲ ریال پا منبر میرفتند و سره قبرها قرآن میخواندند : الان همه وزیرو وکیل و ۱۰ تا ۱۰ تا زن و معشوقه کاخ و ویلا . اینها دست آورده نیست حتا اگر باد آورده باشد!



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:25:01 توسط Mehdi Az America

This rafzanjani is part of mortajeh, fasist and unhuman regime, all of them are the same from the top to the majlesh representative, bunch of criminal and the people in Iran need to get ride of every one them.



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 10:16:30 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار

ارزو ميكنم كه نظر اينجانب باعث ازرده گي خاطر كسي نگردد. من دلم براي حضرت ايت الله هاشمي رفسنجاني ميسوزد. ايشان كه از شاگردان و اشخاص مورد اعتماد حضرت امام راحل هستند, ديرزمانيست كه بي مهري و ظلم را تجربه ميكنند. ولي اميد من اينست كه او با هوش وبصيرت زيادي كه دارد, قبول بكند كه جمهوري بدنام اسلامي از نخستين روز تاسيس خود بوسيله مشتي عقده اي, گداصفت, دروغگو, دزد, ادمكش, و بقول مسعود نقره كار عزيز, طلبه هاي لات و لش و وبش, اداره گشته و انقلاب مردمي را تبديل به يك مصيبت واقعي نموده است. و از همان ابتداي كار با بمباران كردستان, گنبد و نقاط ديگري از اين ميهن اسلاميمان, درنده گي و بيشرمي خود را به تماشاي ما و جهانيان گذاشت. ايشان لازم است كه مانند بقيه مردم صبور باشند! بقول صائب تبريزي: خود را شگفته دار بهر حالتي كه هست / خوني كه ميخوري, به دل روزگار كن!!!



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 09:45:19 توسط bolbol

ای مردک دغلکار !!!دستاوردهأی انقلاب چه بوده ؟؟؟ چه غلطی کردید در این سی‌ و یک سال که اینقدر با پر روی و وقاحت از آن دم میزنید‌ای آخوند بی‌ غیرت مفتخور ؟؟؟ دستاوردهای انقلاب !!! جنایت ، شکنجه ، تجاوز ، غارت ، چپاول ،زندان ،انفرادی ، چشم از حدقه در آوردن،دست و پا بریدن ، دزدی، توهین و و و و و و ..!!! بگو‌ای جانی بالفطره ، بگو با این ملت به اسم انقلاب منحوستان چه کردید، بگو به اسم اسلام ناب محمد تان چه بلایی سر این ملت و آب و خاک آوردید، با جوانان رشید این سرزمین چه معامله‌ای کردید که چنگیز مغول و تازی وحشی نکرد.ای بی‌ همه چیز بگو ، بگو که خون این مردم ساده دلٔ را در شیشه کردید و هنوز ولا کن نیستید. وقاحت آخوندی تا چه حد است ؟؟؟



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 09:21:54 توسط Harfe Hesab

مشاهده کردید که به بهانه مخالفت با من، آقای خاتمی، آقای ناطق نوری و آقای کروبی که رؤسای جمهوری و رؤسای مجلس بودیم، همه دستاوردهای انقلاب را حراج گذاشت و این‌گونه القا کرد که روحانیت در اداره جامعه کارایی ندارد.



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 08:38:54 توسط .امید

این مرد خدای مسلّماًن در قتل قاسملو و یاراینش در اتریش ،و خیلی‌ آزادی خواهان دیگر شریک بوده،از همه مهمتر یکی از بانیان این رژیم فاشیستی مذهبی،عقب افتاده‌ترین نوع حکومت در جهان است.مردم طالب یک حکومت دموکرات بدون دخالت مذهب هستندو دنبالرو هیچ کس نیستند که خواهان باقی‌ ماندن "نظام"!!!هستند.چرا؟خودمان را گول می‌زنیم اسلام همین است که این اوباشن پیاده میکنند.مگر خمینی غیر از این میکرد،روزنامه‌ها را بست ،دسته دسته اعدام کرد،شکنجه کرد. ایران را به یک جنگ ناخوسته کشانید،آقا از ایران این‌را ساخت که میبینیم.از این گرگان در پوست انسان چه انتظاری دارید؟؟به مردم ایران فقط باید اعتماد کرد آنها هستند که قربانی میدهند و ایران را نجات میدهند همین.



نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم تير ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم ژوئيه ۲۰۱۰ ، 08:12:17 توسط حسین

پس رهبر کامپیوتر هم بلده. می دونه که مردم از وی تنفر دارند.

فیلم / اعتصاب در بازار تبريز ؛ پنجشنبه 24 تير



فیلم / ادامه اعتصاب در بازار تهران؛ پنجشنبه 24 تير



وقوع انفجارهای مرگبار در شهر زاهدان ایران

وقوع انفجارهای مرگبار در شهر زاهدان ایران




جندالله بارها در استان سیستان و بلوچستان دست به حملاتی زده است

گزارش ها از ایران حاکی از وقوع دو انفجار در مسجد جامع شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان است.



خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به نقل از مقام های بیمارستانی گزارش می دهد که این حمله حداقل ۲۱ کشته و ۱۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.



به گزارش این خبرگزاری، پاکسازی محل و انتقال و درمان مجروحان در مراکز درمانی و بیمارستان ‌ها ادامه دارد.



گروه جندالله با انتشار بیانیه ای در وبلاگ خود مسوولیت این حمله را برعهده گرفته است.



ایران عبدالمالک ریگی، رهبر سابق گروه جندالله که به "محاربه و افساد فی الارض" متهم شده بود را بامداد یکشنبه ۳۰ خرداد اعدام کرد.



حسینعلی شهریاری، نماینده زاهدان در مجلس ایران به خبرگزاری فارس گفته است که این انفجارها انتحاری بود.



خبرگزای فارس به نقل از او می نویسد: "در انفجار اول سه یا چهار نفر شهید می‌شوند چرا که انفجار اول در جلوی درب ورودی مسجد رخ می‌دهد اما چند دقیقه بعد که مردم برای کمک‌رسانی می‌آیند و در آن شلوغی فرد دومی می‌آید و با عملیات انتحاری انفجار دوم رخ می‌دهد."



جندالله می گوید دو عضو "نوجوان" این گروه بنام های محمد ریگی و مجاهد عبدالباسط ریگی این عملیات انتحاری را در جمع ماموران سپاه که در حسینیه زاهدان مشغول برگزاری همایش روز پاسدار بودند انجام دادند.



ایران جندالله را گروهی تروریستی می داند اما این گروه می گوید که از حقوق مردم بلوچ دفاع می کند.





ایران رهبر سابق گروه جندالله را در ماه خرداد اعدام کرد

علی عبدالهی، معاون امنیتی وزارت کشور، نیز به خبرگزاری فارس گفت که انفجار اول انتحاری بود و پشت محل بازرسی رخ داد.



به گفته این مقام امنیتی، تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران در انفجار نخست کشته شدند.



بر اساس گزارش ها، نیروهای امدادگر و امنیتی به محل حادثه شتافته اند.



خبرگزاری ایرنا گزارش می دهد که انفجار اول حدود ساعت نه شب در محل در ورودی مسجد و انفجار دوم به فاصله چند دقیقه مقابل مسجد رخ داد.



ایرنا گزارش می دهد، این انفجارها هم زمان با برپایی مراسم "جشن میلاد ثارالله و دعای کمیل" در زادروز امام سوم شیعیان و برادرش ابوالفضل عباس رخ داد.



گروه جندالله در بیانیه روز پنجشنبه اش بر ادامه مبارزات خود تاکید کرد.



عبدالمالک ریگی، رهبر سابق این گروه، پس از دستگیری به جرم تشکیل جند الله، ۱۵ فقره آدم ربایی مسلحانه، قتل عمدی ده ها نظامی و غیرنظامی، سرقت مسلحانه و موارد متعدد دیگری به اعدام محکوم شد.



او در یکی از شعبه های دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی توحیدی به اعدام از طریق آویختن از چوبه دار محکوم شد.



بر اساس گزارش ها، خانواده برخی مجروحین و قربانیان فعالیت های جند الله در مراسم اعدام او حضور داشتند.



ایران گروه جندالله را به ارتباط با سازمان های اطلاعاتی غربی متهم می کند.



دولت های غربی از جمله آمریکا و نیز خود این گروه این اتهام را بی اساس می دانند.