Wednesday, July 25, 2012

تظاهرات مردم سوریه در شهر ایدلیب به حمایت از ارتش آزاد سوریه Mass Gathering in Idlib in Support of Free Syrian Army

تظاهرات مردم سوریه در شهر ایدلیب به حمایت از ارتش آزاد سوریه

Mass Gathering in Idlib in Support of Free Syrian Army

ماه رمضان ... مراسم افطاری نیروهای " ارتش آزاد سوریه " در حلب

ماه رمضان ... مراسم افطاری نیروهای " ارتش آزاد سوریه " در حلب

ماه رمضان ... مراسم افطاری نیروهای " ارتش آزاد سوریه " در حلب

ماه رمضان ... مراسم افطاری نیروهای " ارتش آزاد سوریه " در حلب

خامنه ای: صدای انقلاب شما را نشنیدم، بلند تر فریاد کنید یا تحمل کنید! طرحی از آدام

خامنه ای: صدای انقلاب شما را نشنیدم، بلند تر فریاد کنید یا تحمل کنید!

طرحی از آدام

خامنه ای: صدای انقلاب شما را نشنیدم، بلند تر فریاد کنید یا تحمل کنید! طرحی از آدام

خامنه ای: صدای انقلاب شما را نشنیدم، بلند تر فریاد کنید یا تحمل کنید!

طرحی از آدام

خامنه ای: صدای انقلاب شما را نشنیدم، بلند تر فریاد کنید یا تحمل کنید! طرحی از آدام

خامنه ای: صدای انقلاب شما را نشنیدم، بلند تر فریاد کنید یا تحمل کنید!

طرحی از آدام

عکس / دیدار خامنه ای با مسوولان نظام : غیبت هاشمی وحضور دو نامزد بالقوه ریاست جمهوری محمدباقر قالیباف، نامزد بالقوه ریاست جمهوری لابلای جمعیت، محمدرضا عارف، که این روزها از نامزدی اش صحبت می شود نیز حضور داشت.

عکس  / دیدار خامنه ای با مسوولان نظام :  غیبت هاشمی وحضور دو نامزد بالقوه ریاست جمهوری



محمدباقر قالیباف، نامزد بالقوه ریاست جمهوری


لابلای جمعیت، محمدرضا عارف، که این روزها از نامزدی اش صحبت می شود نیز حضور داشت.

اسد رفتنی است. آماده ی جشن در خیابان‌ها باشید.

اسد رفتنی است.

آماده ی جشن در خیابان‌ها باشید.

سفیر سوریه در امارات متحده عربی نیز از رژیم اسد جدا شد العربیه یک منبع مطلع در امارات متحده عربی در گفتگو با العربیه اعلام کرد عبدللطیف الدباغ سفیر سوریه در ابوظبی از رژیم سوریه جدا شد و به مخالفان پیوست. همسر او لمیاء الحریری که سفیر سوریه در قبرس بود روز گذشته از رژیم اعلام جدایی کرد و به دوحه پایتخت قطر پناهنده شد. طی ماه های گذشته تعدادی از سفیران و دیپلمات های سوری و همچنین تعداد زیادی از افسران ارتش از رژیم اسد جدا شدند و به مخالفان پیوستند. این روند به دلیل گسترش سرکوب مخالفان و گلوله باران سنگین شهرهای سرعت یافته است. از آغاز اعتراض های مردمی علیه رژیم اسد تاکنون نزدیک بیش از 19 هزار نفر کشته شدند. نیروهای ارتش مناطق مختلفی در شهرهایی که شاهد قیام مردمی علیه رژیم اسد هستند بوسیله هلیکوپتر و تانک ویران کرده اند. از آغاز انقلاب مردم سوریه تاکنون بیش از 100 هزار نفر به کشورهای همسایه پناهنده شدند.

سفیر سوریه در امارات متحده عربی نیز از رژیم اسد جدا شد

العربیه
یک منبع مطلع در امارات متحده عربی در گفتگو با العربیه اعلام کرد عبدللطیف الدباغ سفیر سوریه در ابوظبی از رژیم سوریه جدا شد و به مخالفان پیوست.

همسر او لمیاء الحریری که سفیر سوریه در قبرس بود روز گذشته از رژیم اعلام جدایی کرد و به دوحه پایتخت قطر پناهنده شد.

طی ماه های گذشته تعدادی از سفیران و دیپلمات های سوری و همچنین تعداد زیادی از افسران ارتش از رژیم اسد جدا شدند و به مخالفان پیوستند.

این روند به دلیل گسترش سرکوب مخالفان و گلوله باران سنگین شهرهای سرعت یافته است.

از آغاز اعتراض های مردمی علیه رژیم اسد تاکنون نزدیک بیش از 19 هزار نفر کشته شدند.

نیروهای ارتش مناطق مختلفی در شهرهایی که شاهد قیام مردمی علیه رژیم اسد هستند بوسیله هلیکوپتر و تانک ویران کرده اند.

از آغاز انقلاب مردم سوریه تاکنون بیش از 100 هزار نفر به کشورهای همسایه پناهنده شدند.

برسد بدست آیت الله؟!! سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران از: درعا سوریه رمضان 2012 نماز و روزه هایتان قبول آقای خامنه ای To: Ali Khamenei, the Supreme leader of the barbaric regime of Iran From: Daraa, Syria. https://balatarin.com/permlink/2012/7/25/3097725

برسد بدست آیت الله؟!! سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران

از: درعا سوریه رمضان 2012

نماز و روزه هایتان قبول آقای خامنه ای

To: Ali Khamenei, the Supreme leader of the barbaric regime of Iran

From: Daraa, Syria.

https://balatarin.com/permlink/2012/7/25/3097725

آژانس ايران خبر(آينا) : صبح روز اول مرداد ماه يک دانشجوي 20 ساله به نام مسعود کرمپور در خيابان و در حضور صد ها تن با اسلحه هدف قرار گرفت و کشته شد . به گفته شاهدان عيني وقتي اين جوان از اتومبيل پرايدش خارج شد بدون هيچ اخطاري مورد هدف دو فرد با لباس شخصي قرار گرفت و بلافاصله خون آلود بر زمين افتاد . آن دو نفر سريعا بالاي سرش رفته و با اعلام اينکه مامور دولت هستند سعي داشتند مردم را متفرق کنند اما مردم ساعت ها آنجا حضور داشتند . به گفته پدر مسعود ، شخصي که خود را کياني و عضو شوراي تامين استان اصفهان معرفي کرده در ملاقات حضوري گفته پسر شما اشتباها مورد هدف قرار گرفته و در حين يک عمليات اطلاعاتي از اين نوع اتفاقات مي افتد . او تنها از پدر مسعود عذر خواهي کرده و گفته شما ميتوانيد از ماموران شکايت کنيد ولي بدانيد همين ماموران هم به خاطر امنيت شما جانشان را در دست ميگيرند! http://ajancirankhabar.com/index.php/news/khabar/iran/9946-security-forces-killed-a-young-20-year-old-hand-in-khomeini-shahr


آژانس ايران خبر(آينا) :
صبح روز اول مرداد ماه يک دانشجوي 20 ساله به نام مسعود کرمپور در خيابان و در حضور صد ها تن با اسلحه هدف قرار گرفت و کشته شد .

به گفته شاهدان عيني وقتي اين جوان از اتومبيل پرايدش خارج شد بدون هيچ اخطاري مورد هدف دو فرد با لباس شخصي قرار گرفت و بلافاصله خون آلود بر زمين افتاد . آن دو نفر سريعا بالاي سرش رفته و با اعلام اينکه مامور دولت هستند سعي داشتند مردم را متفرق کنند اما مردم ساعت ها آنجا حضور داشتند . به گفته پدر مسعود ، شخصي که خود را کياني و عضو شوراي تامين استان اصفهان معرفي کرده در ملاقات حضوري گفته پسر شما اشتباها مورد هدف قرار گرفته و در حين يک عمليات اطلاعاتي از اين نوع اتفاقات مي افتد . او تنها از پدر مسعود عذر خواهي کرده و گفته شما ميتوانيد از ماموران شکايت کنيد ولي بدانيد همين ماموران هم به خاطر امنيت شما جانشان را در دست ميگيرند!

http://ajancirankhabar.com/index.php/news/khabar/iran/9946-security-forces-killed-a-young-20-year-old-hand-in-khomeini-shahr