Thursday, April 19, 2018

عکس/ «وحوش ناجا» که به دختر جوان معصوم در پارک حمله کرده و وی را مضروب کردند را شناسایی و با مغرفی آنان به مردم زندگی را برایشان جهنم کنید

عکس/ «وحوش ناجا» که به دختر جوان معصوم در پارک حمله کرده و وی را مضروب کردند را شناسایی و با مغرفی آنان به مردم زندگی را برایشان جهنم کنید


فيلم/ ماشینهای ضدشورش در میدان شهدای کازرون برای ممانعت از راهپیمایی ، صبح ۵ شنبه ۹۷/۱/۳۰

 فيلم/ ماشینهای ضدشورش در میدان شهدای کازرون برای ممانعت از راهپیمایی ، صبح ۵ شنبه ۹۷/۱/۳۰

 
 

فیلم/ تجمع اعتراضی شدید شبانه مقابل فرمانداری بانه حضور جلیلی در بانه و سخنانش باعث تظاهرات شد

فیلم/ تجمع اعتراضی شدید شبانه مقابل فرمانداری بانه 
حضور جلیلی در بانه و  سخنانش باعث تظاهرات شد




حرف های یک جوان معترض مقابل جلیلی نماینده خامنه ای در بانه

    

فيلم/ كتك زدن وحشيانه يك دختر بيگناه توسط ماموران گشت ارشاد فقط به جرم «بدحجابي»، دختر بي حال به زمين مي افتد. براساس فیلمی که در کانال تلگرام مسیح علینژاد منتشر شده، دختری توسط مامور زن گشت ارشاد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. براساس این فیلم پس از جدال لفظی،‌ مامور زن این دختر را بر روی زمین کشیده واز پله‌ها به پایین هل می‌دهد. همراهان این دختر در ویدئو می‌گویند او دچار ناراحتی قلبی است. از سرنوشت این دختر اطلاعی در دست نیست.اخیرا زنان معترض به حجاب اجباری از برخوردهای خشن کلامی و فیزیکی با آنها در سطح شهر ویدئو گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر میکنند.

فيلم/ كتك زدن وحشيانه يك دختر بيگناه توسط ماموران گشت ارشاد فقط به جرم «بدحجابي»، دختر بي حال به زمين مي افتد.  

 براساس فیلمی که در کانال تلگرام مسیح علینژاد منتشر شده، دختری توسط مامور زن گشت ارشاد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. براساس این فیلم پس از جدال لفظی،‌ مامور زن این دختر را بر روی زمین کشیده واز پله‌ها به پایین هل می‌دهد.

همراهان این دختر در ویدئو می‌گویند او دچار ناراحتی قلبی است. از سرنوشت این دختر اطلاعی در دست نیست.اخیرا زنان معترض به حجاب اجباری از برخوردهای خشن کلامی و فیزیکی با آنها در سطح شهر ویدئو گرفته و آن را در فضای مجازی منتشر میکنند.

درحالیکه گفته شده بود «بهمن ورمزیار» اعدام نخواهد شد، امروز صبح خبر اعدام او در همدان تایید شد.


درحالیکه گفته شده بود «بهمن ورمزیار» اعدام نخواهد شد، امروز صبح خبر اعدام او در همدان تایید شد.
این حکم قرار بود دیروز اجرا شود اما آنطور که دادستان استان همدان گفته است، به علت یک «مشکل قضایی» متوقف شده بود.
بهمن ورمزیار آرایشگر و مربی باشگاه ورزشی در همدان بود که در ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ همراه با چندتن دیگر اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی کردند.
اما بهمن ورمزیار ۱۸ روز بعد از این سرقت احساس پشیمانی کرد و با تسلیم خود به پلیس، اموال مسروقه را نیز به پلیس بازگرداند. شاکی نیز شکایت خود را از او پس گرفت و رضایت داد. اما با این حال به حکم دادگاه، ورمزیار به علت سرقت مسلحانه به عنوان «محارب» شناخته شد و حکم اعدام برای او جاری شد.
برادر و مادر بهمن ورمزیار با انتشار ویدئوهایی تاثیرگذار خواستار توقف اجرای حکم برادر خود شده بودند. بسیاری از فعالان حقوق بشر و کاربران فضای مجازی نیز از حکومت خواسته بودند بهمن ورمزیار اعدام نشود. دیروز نیز خبری منتشر شد که مقامات عالی رتبه نظام خواستار توقف اجرای حکم شده اند و موجی از خوشحالی در گرفت و حتی مادر او از مقامات تشکر کرد.
اما کامران جمزه - دادستان همدان - در توضیحی گفته بود: «توقف اجرای حکم با دستور مقامات عالی‌رتبه صحت ندارد. علت تعویق اجرای حکم فقط وجود یک اشکال قضایی است».
بهمن ورمزیار متولد ۲۹ بهمن ۱۳۶۹ بود.
عکس ‏Tavaana: E-Learning Institute for Iranian Civil Society توانا: آموزشکده جامعه مدنی ایران‏

فيلم/ تظاهرات گسترده مردم در کازرون، شعار: ما زن و مرد جنگیم با تجزیه می‌جنگیم، ۳۰ فروردین ۹۷

فيلم/ تظاهرات گسترده مردم در کازرون، شعار: ما زن و مرد جنگیم با تجزیه می‌جنگیم، ۳۰ فروردین ۹۷