Friday, October 22, 2010

نیک آهنگ کوثر

نیک آهنگ کوثر

آيت الله به دنبال جلب حمايت روحانيون

علی اکبر دارينی






رهبر جمهوری اسلامی در آغاز ديدار 9 روز خود از شهر مذهبی قم، به اميد پايان دادن به اختلافات بوجود آمده در ميان نهادهای قدرتمند دينی، ظرف يک سال پس از انتخابات بحث انگيز رياست جمهوری، روحانيون ارشد معترض را به پشتيبانی از دولت فراخواند.



آيت الله علی خامنه ای که حرف آخر را در باره تمام مسائل کشور می زند، درجريان انتخابات رياست جمهوری سال 2009 آشکارا به حمايت از احمدی نژاد دست زد و پيروزی اعلام شده وی که بر اساس آرای مخدوش به دست آمده را مورد تأييد قرار داد.



با اين حال، اکثر روحانيون ارشد قم جانب آقای احمدی نژاد را نگرفته اند و به طور فزاينده ای از لحنی انتقادآميز برعليه دولت استفاده کرده اند.



اختلافات موجود سبب لطمه به آيت الله خامنه ای شده است زيرا آيت الله های قم دارای طرفداران گسترده ای هستند. مهمتر از آن، اين وضعيت برای نظامی که مبتنی بر حاکميت روحانيون است، خجالت آور محسوب می شود.



مقامات ایران ظرف هفته های اخير دست به مسدود کردن وب سايت های دست کم سه روحانی ارشد متمایل به افکار اصلاح طلبانه زده اند تا امکان ارتباط آنها با مردم و طرفدارانشان را محدود کنند.



گفته می شود آقای خامنه ای ظرف چند ماه گذشته چندين سفر مخفيانه به قم داشته است تا پشتيبانی روحانيون معترض را جلب کند اما تاکنون نشانه اندکی از تغيير نظر آيت الله های ياد شده مشاهده شده است.



آيت الله خامنه ای لحظاتی پس از ورود به شهر قم، در 80 کيلومتری جنوب پايتخت ايران، [به طور ضمنی] به روحانيون سفارش کرد که بايد پشتيبانی از دولت آقای احمدی نژاد را در اولويت قرار دهند.



وی خطاب به جمعيت حاضر در نزديکی صحن حرم مقدس در قم گفت: «يکپارچگی سه رکن اصلی نظام نياز به تقويت روز افزون دارد، خصوصاً قوه مجريه که مسؤوليت های فراوانی بر دوش دارد.» سخنرانی وی به طور مستقيم از تلويزيون دولتی پخش می شد.



آيت الله ناصر مکارم شيرازی يکی از 10 روحانی ارشد قم، ماه گذشته دولت آقای احمدی نژاد را به دروغ گفتن در خصوص وضعيت اقتصادی کشور متهم کرده بود.



رسانه های ايران به نقل از آيت الله مکارم شيرازی نوشتند: "مرتباً آمارهايی در خصوص کاهش نرخ تورم منتشر می شود اما اين با آنچه مردم به چشم خود می بينند در تضاد است. وقتی آمارهای دولتی با حقيقت جور در نمی آيند، مردم اعتمادشان را به دولت از دست می دهند."

بانک مرکزی ايران می گويد نرخ تورم زير 10 درصد است اما به باور بسياری از کارشناسان، نرخ واقعی تورم بر اساس مايحتاج عمومی مردم بیش از 20 درصد است.



افزایش قیمت بنزین به تعویق افتاد

یک روز پس از آنکه معاون پارلمانی محمود احمدی نژاد از تعیین نرخ جدید بنزین برای آبانماه خبر داد و با توجه به سخنان شمس الدین حسینی، سخنگوی اقتصادی دولت، انتظار می رفت این قیمت دستکم 400 تومان تعیین شود؛اما سرتیپ پاسدار محمدرضا رویانیان، معاون پیشین راهنمایی و رانندگی که به تازگی به قائم مقامی وزارت کشور هم منصوب شده، به عنوان "رئیس ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوخت کشور" اعلام کرد در آبانماه نیز بهای بنزین و سهمیه بندی آن تغییر نخواهد کرد.




عقب نشینی دولت از افزایش قیمت بنزین درحالی صورت گرفت که طی روزهای گذشته، فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت اطلاعات از تبعات طرح هدفمندسازی یارانه ها با عنوان "فتنه اقتصادی" سخن گفته بودند و احمدی مقدم نیز روز سه شنبه شرایط اقتصادی را با زمان "سهمیه بندی بنزین" مقایسه کرده بود.



زمزمه افزایش بهای قیمت بنزین در روزهای اخیر موجب نگرانی شهروندان و تشکیل صف های طویل در برابر پمپ بنزین ها شده بود؛ گفته می شود مسئولین به همین دلیل تعیین قیمت هر لیتر بنزین راکه به گفته حسینی، وزیر اقتصاد و دارایی "حداقل 400 تومان" خواهد بود، به تعویق انداخته اند.



روزگذشته رسانه های دولتی در خبری به نقل از رئیس ستاد مدیریت حمل‌و نقل و سوخت کشور، اعلام کردند: "به دلیل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در نیمه دوم سال‌جاری، تصمیم بر این شده است تا سهمیه‌بندی ماه به ماه ادامه پیدا کند؛ بنابراین در آبان ماه همچون مهرماه سهمیه بنزین تغییری نمی‌کند".



وی افزوده است: "بر اين اساس سهميه بنزين خودروها كه هم اكنون در كارت سوخت‌ها موجود است، باقی می‌ماند و رانندگان می‌توانند از ذخيره بنزين خود استفاده كنند".



بنا به گزارش ایسنا، او نیز البته به جمع تهدید کنندگان پیوسته و از "برخورد با افزایش قیمت کرایه ها" سخن گفته و افزوده است: "بررسي‌هاي ما نشان مي‌دهد، اين افزايش كرايه‌ها توسط مسافربرهاي شخصي و يا آژانس‌هاي غيرمجاز صورت گرفته و همينجا اعلام مي‌كنيم كه اگر اين بخش‌ها از قانون تبعيت نكنند، با آنها برخورد مي‌شود. هماهنگي لازم با سازمان تعزيرات حكومتي صورت گرفته و آژانس ها و تاكسي‌هاي تحت حمايت اتحاديه‌هايي كه بخواهند هرگونه تغييري در نرخ كرايه بدون مجوز ايجاد كنند، از طريق تعزيرات حكومتي مورد برخورد قرار مي‌گيرند و قطعا اين تحركات بي‌پاسخ نخواهد ماند".



تغییرنکردن قیمت بنزین، کمتر از 24 ساعت پس از سخنان محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی احمدی نژاد صورت می گیرد که در گفت و گو با ایرنا از "آزادسازی قیمت بنزین از فردا" ـ امروزـ خبر داده بود. هر چند میر تاج الدینی هم از پاسخ به سئوال ها در مورد نرخ بنزین طفره رفته بود.



با این حال پیش از او، شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت در نشست دو هفته قبل خود با خبرنگاران، این قیمت را با الفاظی چون "شاید حتما"، 400 تومان دانسته و گفته بود: "بله صبر كنيد آبان‌ماه ببينيد قيمت چقدر مي‌شود «حتماً شايد» 400 تومان بشود، اما زمان اجراي يارانه‌ها در مراحل مختلف اعلام خواهد شد و اصلاح قيمت حامل‌هاي انرژي در زمان اجرا اعلام مي‌شود".



او همچنین گفته بود که تنها "یک ساعت" قبل از اجرای طرح، نرخ جدید بنزین اعلام خواهد شد. اطلاع رسانی هایی که درست نبود؛ دولت نه تنها دو روز مانده به آبانماه قیمت بنزین را اعلام کرد، بلکه از نرخ 400 تومانی نیز عدول کرد و کماکان به تثبیت قیمت بنزین تن داد.



همزمان روز گذشته باز هم تهدیدهای امنیتی بر طرح هدفمندسازی یارانه ها سایه افکند و اینبار وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت مدعی "پیش بینی های خوب برای برخورد با اخلال گران" شد.



بنا به نوشته سایت آفتاب، حیدر مصلحی گفته است: "پیش‌بینی‌های لازم در برخورد با اخلالگران اقتصادی شده است و هماهنگی و انسجام خوبی برای اجرای این طرح در کشور وجود دارد".



او چهارمین مقام دولتی و امنیتی است که از "اخلالگران اقتصادی" سخن می گوید اما ماهیت و یا نام این اخلال گران را تشریح نمی کند.



مصلحی افزوده است: "برای همه مجموعه‌ها و تشکیلات اقتصادی کشور پیش‌بینی لازم انجام شده و اگر فرد در مجموعه‌ای قصد اخلال داشته و یا برنامه‌ای برای اخلال کردن داشته باشد با آن شخص برخورد و به دستگاه قضایی معرفی می شود".



ابعاد طرح هدفمند سازی یارانه که شوک تورمی آن بنا به اعتراف بانک مرکزی و چند تن از کارگزاران حکومتی از روزهای گذشته آغاز شده، قرار است آنطور که هاشمی ثمره گفته "احتمالا هفته آینده" از سوی احمدی نژاد و در یک برنامه تلویزیونی برای "شهروندان نگران" تشریح شود.



بنا به گزارش فارس، دستیار ارشد احمدی نژاد دیروز گفت: "احمدی نژاد اوایل هفته آینده در مورد هدفمند‌کردن یارانه‌ها توضیحاتی را به مردم ارائه خواهد داد".



مجتبی هاشمی‌ثمره در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که چرا تاکنون توضیحات شفافی در مورد اجرای هدفمند‌کردن یارانه‌ها ارائه نشده، اظهار داشت: "به‌زودی توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌شود".



خبرگزاری ایلنا نیز روز گذشته در گزارشی تحلیلی از به تعویق افتادن اجرای طرح هدفمندسازی خبر داد و نوشت: "با واريز پول به حساب سرپرستان خانوار در سه استان كشور و قوت گرفتن احتمال اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها از ابتداي آذرماه، در برخي محافل توقف اختصاص سهميه بنزين از ابتداي آذر ماه مطرح شده است. پيش از اين به دليل نامعلوم بودن زمان اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها درنيمه دوم سال، تخصيص فصلي بنزين به تحصيص ماهانه تغيير يافت و بر اين اساس مقرر شد به جاي واريز سهميه يك فصل به كارت‌هاي سوخت سهميه‌ها در هر ماه به كارت‌هاي دارندگان خودرو واريز شود. به اين ترتيب 60 ليتر بنزين براي مهرماه سال جاري به كارت‌هاي سوخت واريز شده است و مقرر است از ابتداي آبان ماه نيز 60 ليتر بنزين براي دومين ماه سال به كارت‌هاي سوخت واريز شود. هر چند برخي خبر از حذف سهميه‌ها با اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها مي‌دهند اما اين مهم هنوز به تصويب نرسيده و به گفته برخي از مقامات احتمال تداوم سهميه بندي‌ها با ساختار جديد وجود دارد. در اين ساختار سهميه‌ها به جاي اختصاص يافتن به خودروها به خانوار تخصيص مي‌يابد و به اين ترتيب اگر تعداد خودروهاي يك خانوار بيش از يك دستگاه باشد در ميزان سهميه دريافتي تاثيري نخواهد داشت".

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس


جنگ سوم جهانی

به منطقه تحمیل خواهد شد!







روزنامه "الرای العام" چاپ کویت از قول دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس "عبدالرحمن بن حمد العطیه" دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس نوشت:



بزودی ایران به تکنولوژی تولید کلاهک های موشکی دست پیدا خواهد کرد و با توجه به محاصره اقتصادی و تحریم ها برای رها شدن از مشکلات درونی، جهان را به آشوب خواهد کشاند و جنگ چهارم جهانی را به منطقه تحمیل خواهد کرد.



در سال 2010 رویداد مهمی در منطقه رخ داد و آن، ورود ایران به باشگاه کشورهای اتمی بود و این به معنای این است که ایران جزو سی کشوری است که از انرژی هسته ای بهره مند است و اورانیوم 20درصدی تولید می کند و همه می دانند که این نسبت غنی سازی اورانیوم برای چه منظوری تولید می شود!

گزارش جام جم، از سفر خامنه ای به قم

گزارش جام جم، از سفر خامنه ای به قم

سفره نمایش قدرت را

پهن نکرده، خودشان جمع کردند!







مسعود: سلام - خسته نباشید. دیشب جام جم فقط تصاویر جمع شدن مردم در کنار ماشین خامنه ای را پخش کرد و یک صحنه کوتاه از احوال پرسی خامنه ای با مدرسین حوزه را نشان داد که آیت الله امینی خیرمقدم گفت و شیخ محمد یزدی دست به سینه با او احوال پرسی کرد و مصباح یزدی هم در این جمع بود. از آیت الله های معروف هیچکدام نبودند و در سخنرانیش هم به همین خاطر کسی را نشان نداد. بلکه فقط گزیده هایی ار سخنرانی را نشان داد که در آنجا هم من از مراجع معروفی کسی را ندیدم. به نظرم جام جم به همین خاطر سفر خامنه ای را مستقیم نشان نداد که مردم نبینند چه کسانی با رهبر هستند.

گزارش دریافتی از قم

گزارش دریافتی از قم


استقبال رسوائی، که بدرقه

خامنه ای از سوی مردم بود







با درود- در باره سفر خامنه ای به قم چند نكته را خاطر نشان می شود:



1- از دو ماه قبل عملیات سپاه ولی امر و نیروهای سازمانهای امنیتی شروع شده بود

2- برای توجیه این همه فعالیت امنیتی در برابر چشم مردم شایع كرده بودند كه دو عنصر ریگی در قم مخفی شده اند



3- به جز طلاب و بسیجی هائی که به اوباش می مانند به تعدادی پسران و دختر دارای پرونده مفاسد عكس خامنه ای را برای گرداندن در شهر داده بودند



4- مردم عادی قم به شدت از آمدن خامنه ای ناراحت بوده و در سطح شهر ناسزا می گفتند

5- مدارس و ادارات را از قبل تعطیل اعلام نكردند ولی به مدیران سازمانها و نهادها اعلام كردند ساعت 8 صبح كاركنان را برای استقبال بیاورند



6- كاركنان نظامی به مناسبت ورود خامنه ای 50 تا 100 هزار تومان پاداش گرفتند

7- بسیج از یك ماه قبل از اعضایش خواسته بود هر مخالفتی با طرح هدفمند كردن یارانه ها و نیز بازنشسته كردن یا توبیخ یا تغییر مدیران ادارات را كه باعث بدبینی مردم به رهبر می شود گزارش كنند تا برخورد شود



8- از بسیج خواسته شده بود حتی به نفع نظام از هیچ نماد اصلاح طلبانه و جنبش سبز شامل رنگ نماد تكیه كلام و... استفاده نشود



9- مراجع برای استقبال از خامنه ای به شدت تحت فشار بودند. به شكلی كه مكارم كه رسما گفته بود از خامنه ای استقبال نخواهد كرد ناچار شد در درس فقه از خامنه ای حمایت زبانی كند

10- حوزه مشخصا دو طیف دارد طرفدار خامنه ای و مخالف آن كه آنها هم به دو دسته طرفدار حكومت دینی و سكولار تقسیم می شوند



11- خامنه ای كه در حال حاضر بخش بزرگی از شهریه طلاب را برعهده دارد قصد دارد برای تسلط مطلق بر حوزه ماهی 200 هزار تومان دیگر به شهریه 250 هزار تومانی حوزه اضافه كند تا طلاب 75 درصد شهریه شان از پول بیت تأمین شده و جرأت مخالفت نداشته باشند



12- استقبال از خامنه ای به صورت یك جوك در دهان مردم منتقل می شود و البته مردم آن را با داستان استقبال مردم بصره از حضرت علی مقایسه كرده و خود متوجه ستمگرانه بودن حكومت رهبر برای استقبال چند ده میلیاردی می شوند



13- از این كه خبر مربوط به انتشار جوكهای لری علیه شیخ شجاع را منتشر كردید ممنونم زیرا مردم پس از این خبر هشیارتر شدند

علی خامنه رفت قم، که این کشف را اعلام کند

علی خامنه رفت قم، که این کشف را اعلام کند


میلیون ها ایرانی

میکروب سیاسی و اجتماعی اند





علی خامنه ای سرانجام و پس از چندین هفته تدارکات نظامی – امنیتی و ماه ها زمینه سنجی کاربردی، به قم سفر کرد تا در آنجا برای مردمی که با تهدید و ارعاب و تطمیع جمع شده بودند سخنرانی کند. او در این سخنرانی با وقاحت کامل مشتی دروغ را درباره پیشرفت های کشور و رضایت مردم و حمایت مردمی از نظام (که منظور خودش است) سر هم کرد و حداقل 14 میلیون رای دهنده (آمار مهندسی شده در جریان کودتای انتخاباتی 22 خرداد) و در واقع نزدیک به 30 میلیون رای دهنده را که عمدتا به موسوی وسپس کروبی و اندکی هم به رضائی رای داده بودند "میکروب های سیاسی و اجتماعی" خطاب کند!



او مدعی شد که انتخابات 22 خرداد کشور و مردم را واکسینه کرد!



علی خامنه ای که اگر نداند احمدی نژاد در سفر اخیر به نیویورک چه زدوبندهائی با امریکائی ها کرده باید سر بر زمین بگذارد و اگر بداند و به دروغگوئی و لاف زنی ادامه بدهد باید بجای عمامه کلاه بوقی سرش گذاشت، گفت: اگر عنصر دین نبود، ممكن بود مسئولان انقلاب(حکومت کنونی* با گرفتن برخی امتیازات، در مقابل دشمن كوتاه بیایند اما دین اسلام اجازه تسلیم در برابر ظالم را نمی دهد و عدالت و آزادی و معنویت و پیشرفت را به همراه می آورد، به همین علت، مسئولان نظام تاكنون در مقابل استكبار كوتاه نیامده اند و از این به بعد نیز، به بركت دین، به مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد .عكس العمل سرشار از بصیرت و سریع مردم (بخوانید اوباش و آدم کشان) در مقابل فتنه (بخوانید جنبش سبز و اعتراضی مردم نسبت به کودتای 22 خرداد) عاشورای سال گذشته نمونه ای از ناكامی های مستمر توطئه گران بود. پایداری و هوشیاری مردم در برابر فتنه 88 موجب واكسینه شدن كشور و مردم در مقابل میكروب های سیاسی و اجتماعی شد.

کشف ناگهانی شجره نام مقام معظم

کشف ناگهانی شجره نام مقام معظم


علی خامنه ای اگر امام نباشد

لااقل امام زاده که هست!







همزمان با سفر تشریفاتی علی خامنه ای به قم، مدیرکل اوقاف این استان، یک شجره نامه از مقام معظم کشف و منتشر کرد!



بموجب این شجره نامه، هفت پشت علی خامنه ای که زاده خامنه در آذربایجان است و تاکنون چند بار با هدف فریب مردم آذربایجان به زبان ترکی سخنرانی کرده، می رسد به امام سجاد!



بموجب شجره نامه ای که اداره اوقاف بصورت کارت پستال منتشر کرده، جد علی خامنه ای امام سجاد(ع) است و امامزاده عبدالله(ع) مدفون در بلوار کشاورز قم نیزعموی نسبی علی خامنه ایست!

ممنوع شد!

انتشار اخبار اعتصابات کارگری


و اعتراض مردم به گرانی و بیکاری



شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی، انتشار هرگونه خبر اعتصاب و اعتراض های کارگری، صنفی و دانشجوئی را ممنوع اعلام کرد. در همین ارتباط به خبرگزاری "ایلنا" بدلیل پوشش بسیار محدود و کمرنگی که به اخبار کارگری می داد اخطار شده است.



این تصمیم، در راستای آماده باش برای مقابله با اعتراض و شورش های احتمالی ناشی از گرانی و بیکاری و بویژه اعتصابات و تحصن های کارگری اتخاذ شده که خود ناشی از پیش بینی نتایج قطع یارانه ها تحت عنوان "هدفمند کردن یارانه" هاست.

هیتلر هم میلیونها انسان را انگل و میکروب میدانست

هیتلر هم میلیونها انسان را انگل و میکروب میدانست

و دهها میلیون نفر را در جنگ و کوره های آدم سوزی، زندان و اردوگاه کشت

مراجع و علما!

گریبان فتنه گر اصلی را

امروز بگیرید، فردا دیر است





بخش هائی از نامه خانواده زندانیان کودتای 22 خرداد به مراجع قم، که روز سه شنبه نوشته برای طرح سئوال از علی خامنه ای در جریان سفر به قم:



ای مراجع عالیقدر، اینک ما زنان مسلمان ستم دیده و بی پناه این سرزمینیم. همسران و مادران و خواهران و فرزندان مردان و زنانی که بی گناه به بند گران اسیرند. چگونه است که صدای تظلم خواهی ما شنیده نمی شود؟



ما امروز از هر کجای این نظام اسلامی، به شما پناه آورده ایم و قطعا فردای قیامت، با هر حقی که از ما ضایع شده با شما به احتجاج خواهیم پرداخت .این روزها که رهبر کشور میهمان شماست از او بپرسید اگر علی (ع) که امروز کودتاگران به نام او بر سر قدرتند، با ما بود، با نویسنده یک نامه، با سخنران یک مجلس، با امضاکننده یک بیانیه، با یک وبلاگ نویس و دارنده یک سایت اینترنتی، با یک معترض با یک دختر یا پسر شرکت کننده در تظاهراتی آرام و با یک خیرخواه منتقد، آیا این می کرد که شما کردید؟ از ایشان بپرسید چرا باید در دستگاه قضای یک نظام اسلامی، دروغ بزرگی به اسم «فتنه» را برگردن رقیبان خویش بیاویزند تا چهره فتنه گران واقعی آشکار نشود. از رهبری بپرسید شما که به کرات از حضور چهل میلیونی مردم درانتخابات سال گذشته با افتخار یاد کرده اید چگونه همه صاحبان رأی های سبز و نقش ستادهای رقیب و تلاشگران خدوم فعال در آن ها را که همسران و فرزندان ما باشند، ندیده می گیرید؟



بپرسید که مگر می شود جمع کثیری از هنرمندان و اندیشمندان و متفکران و سیاست مداران و استادان و دانشجویان و مردم کوچه و بازار سراسر کشور همگی فتنه گر و عامل دشمن و سرسپرده اجنبی باشند؟ بپرسید که چرا باید اعتراض بدیهی و مدنی یک شهروند به حساب دشمنی او گذارده شود؟ این روزها مگر مردم فرانسه سراسر کشور خود را به اعتصابی باشکوه فرانخوانده اند و مگر همه دستگاه های اقتصادی و تولیدی و خدماتی فرانسه را برای دست یابی به حقوق شهروندی خود فلج نکرده اند؟ آیا دولت و مجلس و قوه قضائیه فرانسه این مردم معترض را فتنه گر و عامل اجنبی دانسته و سران آنان را به تنگنای تهمت و افترا درانداخته است و هم زمان بصیرت خود را به رخ جهانیان می کشند؟ آخر چرا باید به جای مداخله گران و کودتاگران حادثه های سال گذشته، همسران و فرزندان ما زندانی باشند؟



وقایع این روزها در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد و آیندگان درباره ما و شما داوری خواهند کرد. امروز روز امتحان است نه فقط برای ما بلکه برای همه عناصر تأثیرگذار، گروه های مرجع و برای شما بزرگواران خادم دین و پاسداران فقه جعفری و تعالیم نبوی و سیره علوی.

جرمشان این بود که گفتند:

احمدی نژاد، پس از کودتای 22 خرداد: معترضان مشتی خس و خاشاک اند!




علم الهدا امام جمعه مشهد، در اجتماع حکومتی میدان انقلاب در 9 دیماه 88: مشتی بزغاله و گوساله در خیابان ها راه افتادند.



و حالا علی خامنه ای که پس از کودتا مردم معترض را فریب خورده، وابسته به خارج و بی بصیرت خطاب کرده بود، در جریان سفر به قم، مردم معترض به کودتا را میکروب و انگل سیاسی اعلام کرد، که لابد آنها را در کهریزک واکسینه کردند!

امام جمعه تهران : استقبال از رهبري در قم مانند ورود تاريخي امام به ميهن بود / سفر احمدی نژاد به لبنان معجزه انقلاب بود / حضرت علي مردم قم را اهل ولايت برشمردند

ایرنا - خطيب نماز جمعه اين هفته تهران استقبال بي‌نظير مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامي را به ورود تاريخي امامبه ميهن تشبيه كرد و گفت: اين استقبال نشان مي‌دهد كه امام به صنف خاصي اختصاص ندارد و متعلق به همه است.




به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، حجت‌ الاسلام 'كاظم صديقي' در خطبه‌هاي دوم نماز جمعه اين هفته در دانشگاه تهران، رهبر معظم انقلاب را مرجع بزرگ شيعه و رهبر بي‌بديل عصر حاضر توصيف كرد و اين سفر را بي سابقه دانست.



خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به جايگاه رفيع قم در روايات اسلامي بخصوص احاديث ائمه اطهار، اظهار داشت: حضرت علي مردم قم را اهل ولايت برشمردند و امام صادق اين شهر را حرم و بارگاه اهل بيت معرفي كردند.



صديقي خاطر نشان كرد كه در حادثه قرآن سوزي، حتي زرتشتيان و مسيحيان كشور از قرآن دفاع كردند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بوي امامت ولايت همه را سرمست و شيدا و شيفته خود كرده است كه مجموعه ملت ايران به صورت يك پيكر عمل مي‌كند كه روح اين پيكر همان ولايت و امامت و رهبري به ارث مانده از پيامبر و ائمه اطهار است.

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به جايگاه رفيع قم در روايات اسلامي بخصوص احاديث ائمه اطهار اظهار داشت: حضرت علي مردم قم را اهل ولايت برشمردند و امام صادق اين شهر را حرم و بارگاه اهل بيت معرفي كردند.



** سفر احمدی نژاد به لبنان معجزه انقلاب بود

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران به سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به لبنان اشاره كرد و گفت: اين سفر جزو كرامت‌هاي اين نظام و معجزات انقلاب ما بود.

صديقي، افزود: دشمنان ما را تحريم كردند و مي‌خواستند وانمود كنند كه ايران منزوي است اما اين سفر نشان داد كه آنها منزوي هستند و ما در دل‌ امت‌ها جا گرفته‌ايم.

وي ادامه داد: اين سفر نشان داد كه شعاع نور انقلاب بطور مرتب روبه گسترش است و مي‌رود كه جهان را زير پرچم امام زمان جمع كند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به پيشرفت‌هاي سياسي و علمي كشور اشاره كرد و گفت: صبر و استقامت در كنار پيشرفت‌هاي علمي و نفوذ سياسي در پهنه بين المللي همان همت مضاعفي است كه حضرت آقا فرمودند.



** شخصيت جامعه در پرتو امام شكل مي‌گيرد

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌هاي اول نماز جمعه نيز با اشاره به ميلاد حضرت ثامن ‌الاحجج امام علي بن موسي الرضا اظهار داشت: توان اداي شكر اين نعمت بزرگ كه وجود مبارك آن حضرت در دسترس مردم ايران قرار دارد، از عهده ما خارج است.

وي در اين خطبه‌ها مردم را به تقوي و پرهيز از خودبزرگ ‌بيني دعوت كرد و با اشاره به حديثي از امام رضا درباره خصوصيات امام و رهبري جامعه اسلامي، گفت: فرق امامت و ولايت و رهبري تعيين شده از جانب خداوند با سلطنت و جمهوريت منهاي دين ايت است كه رهبر امت در عين فقاهت و عرفان با امت رفاقت دارد و سرسوزني خود را برتر از ديگران نمي‌داند.

صديقي افزود: تفاوت شاخصه امامت و رهبري ولايي نسبت به ساير خطوط انحرافي در رهبري و حكومت‌هاي بشري اين است كه وجود امام براي جامعه بركت دارد و اگر مردم از او اطاعت كنند جامعه را به سوي كمال مي‌برد.

وي افزود: امام رضا امام را والد يعني پدر جامعه مي‌دانند زيرا شخيصت جامعه در پرتو هدايت‌هاي تكويني و تشريعي امام شكل مي‌گيرد.

خطيب نماز جمعه تهران تاكيد كرد: بدون وجود رهبري آسماني توليد پاكي و ولايي و شايستگي وجود نخواهد داشت.

(در قرن 21 شنيدن چنين سخنانی واقعا دردناک است)

سرهنگ ابوالقاسم حسینی : یك كارخانه تولید تجهیزات ماهواره کشف شد

جانشین پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ از كشف یك كارخانه تولید تجهیزات جانبی ماهواره خبر داد و گفت: از این كارخانه 25 هزار دیش كشف و ضبط شد.




به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالقاسم حسینی صبح پنجشنبه در مانور ویژه پلیس تهران به منظور برخورد با اقلام ضد فرهنگی گفت: در پی وصول خبر از سوی یكی از مخبران مبنی بر فعالیت یك كارخانه در اطراف تهران در زمینه تولید تجهیزات جانبی ماهواره پلیس اقدامات خود را برای برخورد با متهمان آغاز كرد.



وی ادامه داد: پس از شناسایی كارخانه و متهمان، با اخذ مجوز قضائی از دادستان در یك عملیات غافلگیرانه صبح امروز سه نفر از متهمان دستگیر شدند.



جانشین پلیس اخلاقی فاتب گفت: یكنفر از افراد دستگیر شده ایرانی است كه سر كارگر بوده و دو نفر دیگر از اتباع بنگلادش هستند كه به عنوان كارگر در این مكان مشغول كار بودند.



حسینی گفت: از این كارخانه 25 هزار عدد دیش ماهواره، 5 هزار عدد پایه های دیش، 7 هزار سیتور، 6 دستگاه رسیور، 800 ال ام بی، 7 دستگاه موتورگردان دیش، 2 دستگاه پرس سنتی و یك دستگاه پرس صنعتی كشف و ضبط شد.

داشتن ماهواره در همه دنيا از پیش پا افتاده ترین حقوق مردم است.





* درخواست از نسرین ستوده برای شکستن اعتصاب غذا

جرس: جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی با انتشار نامه‌ای خطاب به نسرین ستوده از وی خواسته‌اند که به خاطر خانواده و کودکان‌اش اعتصاب غذای خد را بشکند.


در بخشی از این نامه آمده است: می دانیم که پس از سالها امانتداری حقوق مردم و در بند شدن، این لب فرو بستن شایسته چنین حق نارسی‌ای است، اما تو را می‌خوانیم تا آنچنان که کودکانت را غذا می دادی، لب باز کنی ، و باز هم امید موکلان در بندت و کودکان منتظرت و خانواده بزرگ زندانیان سیاسی باشی.



درخواست کانادا و فرانسه برای آزادی حسین درخشان



کشورهای کانادا و فرانسه با انتشار یک اعلامیه مشترک ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت حسین درخشان، وبلاگ نویس زندانی در ایران، خواهان آزادی او شدند.

به گزارش بی بی سی، لارنس کانن و برنار کوشنر، وزرای امور خارجه کانادا و فرانسه روز چهارشنبه ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ماه) با انتشار یک اعلامیه مشترک از وضعیت حسین درخشان، وبلاگ نویس ایرانی _ کانادایی که در ایران به ۱۹ سال و نیم زندان محکوم شده است، ابراز نگرانی کردند.

در این اعلامیه آمده است که آقای درخشان یک شهروند کانادایی است و شریک زندگی اش ، ملیت فرانسوی دارد.

به تازگی سندرین مورسیا، دوست دختر فرانسوی آقای درخشان که پیش از رفتن او به ایران با او زندگی می کرد به بی بی سی فارسی گفته بود که پس از مطلع شدن از حکم سنگینی که برای آقای درخشان صادر شده است تصمیم گرفته که بدون مشورت با خانواده او برای آزادی اش اقدام کند.