Saturday, April 5, 2014

سهل انگاری حکومت- بی انصافی مردم این جاده کم عرض اما زیبای چالوس است. جاده ای که تهران را به ساحل دریای مازندران وصل می کند و در آغاز سلطنت رضاشاه با سرعتی حیرت انگیز، طی دو سال ساخته شد. همه مسافران نوروزی امسال که از این جاده خود را به شمال رساندند، در جای جای حاشیه این جاده انبوه زباله های انباشته شده را دیدند، همچنان که در پیچ های خطرخیز آن، شکستگی حریم جاده و دره های سرسبز را دیدند. این زباله ها از آسمان نازل نشده اند، بلکه مسافران نوروزی و غیر نوروزی آنها را در حاشیه جاده رها کرده اند. این سهم قابل نکوهش مسافران است و شکستگی حریم جاده سهم بی اعتنائی مسئولان. اسفند گذشته سازمان محیط زیست استان البرز با همکاری شهرداری، بخشداری آسارا و تشکل‌های زیست محیطی طرح مسیر سبز و ساحل پاک را در حاشیه رودخانه کرج در مسیر جاده چالوس اجرا کردند و با آموزش چهره به چهره به مردم، کیسه زباله توزیع کردند، فیلم‌های کوتاه زیست محیطی تهیه شد و به نمایش گذاشته شد، اما ظاهرا این کافی نیست. Pyk Net's photo. Pyk Net's photo.


سهل انگاری حکومت- بی انصافی مردم

این جاده کم عرض اما زیبای چالوس است. جاده ای که تهران را به ساحل دریای مازندران وصل می کند و در آغاز سلطنت رضاشاه با سرعتی حیرت انگیز، طی دو سال ساخته شد.
همه مسافران نوروزی امسال که از این جاده خود را به شمال رساندند، در جای جای حاشیه این جاده انبوه زباله های انباشته شده را دیدند، همچنان که در پیچ های خطرخیز آن، شکستگی حریم جاده و دره های سرسبز را دیدند.
این زباله ها از آسمان نازل نشده اند، بلکه مسافران نوروزی و غیر نوروزی آنها را در حاشیه جاده رها کرده اند. این سهم قابل نکوهش مسافران است و شکستگی حریم جاده سهم بی اعتنائی مسئولان.
اسفند گذشته سازمان محیط زیست استان البرز با همکاری شهرداری، بخشداری آسارا و تشکل‌های زیست محیطی طرح مسیر سبز و ساحل پاک را در حاشیه رودخانه کرج در مسیر جاده چالوس اجرا کردند و با آموزش چهره به چهره به مردم، کیسه زباله توزیع کردند، فیلم‌های کوتاه زیست محیطی تهیه شد و به نمایش گذاشته شد، اما ظاهرا این کافی نیست.

دولت روحانی دوام نمی آورد! احمدی نژاد در خوزستان: من تا آخر کار، سرباز آقا بودم فردانیوز نوشت: «احمدی‌نژاد نوروز به مناطق عملیات نظامی جنگ ایران و عراق رفت.(سفری که رهبر جمهوری اسلامی نیز نوروز امسال انجام داد). او در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود گفت: بزودی برمی‌گردیم. من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم! این دولت (روحانی) دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟ من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد! مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد. در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم. » دولت روحانی دوام نمی آورد! احمدی نژاد در خوزستان: من تا آخر کار، سرباز آقا بودم فردانیوز نوشت: «احمدی‌نژاد نوروز به مناطق عملیات نظامی جنگ ایران و عراق رفت.(سفری که رهبر جمهوری اسلامی نیز نوروز امسال انجام داد). او در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود گفت: بزودی برمی‌گردیم. من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم! این دولت (روحانی) دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟ من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد! مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد. در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم. »

دولت روحانی دوام نمی آورد!
احمدی نژاد در خوزستان:
من تا آخر کار، سرباز آقا بودم
فردانیوز نوشت:
«احمدی‌نژاد نوروز به مناطق عملیات نظامی جنگ ایران و عراق رفت.(سفری که رهبر جمهوری اسلامی نیز نوروز امسال انجام داد). او در پاسخ به سوالی درباره آینده سیاسی خود گفت: بزودی برمی‌گردیم. من و دولتم تا آخر سرباز آقا بودیم و مقابل ایشان نبودیم!
این دولت (روحانی) دوام نخواهد آورد. مگر ظلم بنی‌امیه ماندگار شد که اینها دوام بیاورند؟
من یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی‌نژاد! مظلومیت مشایی برای همه مشخص شد و اگر در انتخابات تایید می‌شد حتما رای می‌آورد. در آینده نگفتنی‌ها را می‌گویم. فعلا به خاطر رهبری سکوت کرده‌ایم. »


مولوی عبدالحمید: مرزبانان امشب تا فردا (یکشنبه) به خاک ایران می‌رسند امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ممکن است مرزبانان ما ظرف امشب تا فردا به خاک ایران برسند. مولانا عبدالحمید در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت آزادی مرزبانان ایرانی اظهار کرد: هم‌اکنون مرزبانان در دست خودی‌ها هستند. او افزود: باید شرایطی فراهم شود که این مرزبانان در شرایط امنی به وطن خودشان برسند و از آن‌جا که مسیر طولانی است، ممکن است ظرف امشب و یا فردا این اتفاق بیفتد و آن‌ها به خاک ایران برسند. خبرنگار ایسنا از امام جمعه اهل سنت زاهدان پرسید گفته می‌شود مرزبانان ما هم‌اکنون در دست واسطه‌هایی هستند که ممکن است آن‌ها نیز در بحث آزادی اقدام به باج‌گیری کنند، آیا این موضوع صحت دارد؟ که شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در پاسخ به این سوال گفت: این‌طور نیست و مرزبانان ما هم‌اکنون در دست نیروهای مردمی ایرانی و در امنیت هستند.

مولوی عبدالحمید: مرزبانان امشب تا فردا (یکشنبه) به خاک ایران می‌رسند

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ممکن است مرزبانان ما ظرف امشب تا فردا به خاک ایران برسند.

 مولانا عبدالحمید در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت آزادی مرزبانان ایرانی اظهار کرد: هم‌اکنون مرزبانان در دست خودی‌ها هستند.

او افزود: باید شرایطی فراهم شود که این مرزبانان در شرایط امنی به وطن خودشان برسند و از آن‌جا که مسیر طولانی است، ممکن است ظرف امشب و یا فردا این اتفاق بیفتد و آن‌ها به خاک ایران برسند.

خبرنگار ایسنا از امام جمعه اهل سنت زاهدان پرسید گفته می‌شود مرزبانان ما هم‌اکنون در دست واسطه‌هایی هستند که ممکن است آن‌ها نیز در بحث آزادی اقدام به باج‌گیری کنند، آیا این موضوع صحت دارد؟ که شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در پاسخ به این سوال گفت: این‌طور نیست و مرزبانان ما هم‌اکنون در دست نیروهای مردمی ایرانی و در امنیت هستند.
  

از داخل کشور شمار ایرانی ها در فیسبوک از مرز 2 و نیم میلیون گذشته سلام- ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ که در ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺣﺪﻭﺩ 2,657,300 ﻋﻀﻮ ﺩﺍﺭد ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻌﯿﺖ 1,445,607 ﺩﺧﺘﺮ ﻭ بقیه ﭘﺴﺮ هستند. ﺟﻮﺍﻧﺘﺮﯾﻦ ﻋﻀﻮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ فیسبوک ﺩﺧﺘﺮی از تهران است با 13 سال سن و مسن ترین ایرانی عضو فیسبوک از ایران یک مرد مشهدی با 75 سال سن است. همچنین ﺣﺪﻭﺩ 450,053 ﭘﯿﺞ در ﻓﯿﺲ ﻓﻌﺎل است که376,90 پیج هر روز آپدیت (به روز) می شود. ﺍﯾﺮﺍﻥ از نظر فعالیت در فیسبوک ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ امریکا، ایتالیا، ﭼﯿﻦ؛ انگلیس و ژاپن قرار دارد و مقام ششم را به خود اختصاص داده است. از داخل کشور شمار ایرانی ها در فیسبوک از مرز 2 و نیم میلیون گذشته سلام- ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ که در ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺣﺪﻭﺩ 2,657,300 ﻋﻀﻮ ﺩﺍﺭد ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻌﯿﺖ 1,445,607 ﺩﺧﺘﺮ ﻭ بقیه ﭘﺴﺮ هستند. ﺟﻮﺍﻧﺘﺮﯾﻦ ﻋﻀﻮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ فیسبوک ﺩﺧﺘﺮی از تهران است با 13 سال سن و مسن ترین ایرانی عضو فیسبوک از ایران یک مرد مشهدی با 75 سال سن است. همچنین ﺣﺪﻭﺩ 450,053 ﭘﯿﺞ در ﻓﯿﺲ ﻓﻌﺎل است که376,90 پیج هر روز آپدیت (به روز) می شود. ﺍﯾﺮﺍﻥ از نظر فعالیت در فیسبوک ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ امریکا، ایتالیا، ﭼﯿﻦ؛ انگلیس و ژاپن قرار دارد و مقام ششم را به خود اختصاص داده است.


از داخل کشور
شمار ایرانی ها در فیسبوک
از مرز 2 و نیم میلیون گذشته

سلام- ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ که در ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺣﺪﻭﺩ 2,657,300 ﻋﻀﻮ ﺩﺍﺭد ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻌﯿﺖ 1,445,607 ﺩﺧﺘﺮ ﻭ بقیه ﭘﺴﺮ هستند. ﺟﻮﺍﻧﺘﺮﯾﻦ ﻋﻀﻮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ فیسبوک ﺩﺧﺘﺮی از تهران است با 13 سال سن و مسن ترین ایرانی عضو فیسبوک از ایران یک مرد مشهدی با 75 سال سن است. همچنین ﺣﺪﻭﺩ 450,053 ﭘﯿﺞ در ﻓﯿﺲ ﻓﻌﺎل است که376,90 پیج هر روز آپدیت (به روز) می شود.
ﺍﯾﺮﺍﻥ از نظر فعالیت در فیسبوک ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ امریکا، ایتالیا، ﭼﯿﻦ؛ انگلیس و ژاپن قرار دارد و مقام ششم را به خود اختصاص داده است.