Wednesday, September 12, 2012

A man was executed in Tehran by the regime of Iran on September 11, 2012. Full report: http://iranhr.net/spip.php?article2576 All prisoners hanged by the regime of Iran are victims. Why? Because this is a criminal regime, and Khamenei and all top leaders of this regime must be prosecuted for crimes against humanity. — Public execution in Tehran yesterday (Sept. 11. 2012) (6 photos)



A man was executed in Tehran by the regime of Iran on September 11, 2012.
Full report: http://iranhr.net/spip.php?article2576

All prisoners hanged by the regime of Iran are victims. Why? Because this is a criminal regime, and Khamenei and all top leaders of this regime must be prosecuted for crimes against humanity. — Public execution in Tehran yesterday (Sept. 11. 2012) (6 photos)

سفیر آمریکا در ليبی روز چهارشنبه 12-9-2012 بر اثر خفگی ناشی از آتش سوزی پس از هجوم به کنسولگری این کشور در بندر بنغازی جان خود را از دست داد. خبرنگار العربیه در بنغازی اعلام کرد سفیر آمریکا در لیبی هنگامی که در کنسولگری بنغازی حضور داشت مورد حمله تعدادی از معترضان قرار گرفت. از سوی دیگر علاء المقریف یکی از اعضای " ائتلاف لیبی " در تماس تلفنی با العربیه اعلام کرد خبر کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی هنوز تایید نشده است زیرا به گفته وی جسد سفیر در کنسولگری پیدا نشده است." وی هجوم معترضان به کنسولگری آمریکا در بنغازی را محکوم و در عین حال از انتشار فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام انتقاد کرد. برخی گزارش ها خاکی است سه دیپلمات دیگر آمریکایی در حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی کشته شدند. مردم لیبی در اعتراض به پخش فیلم موهن بر ضد پیامبر اسلام در بنغازی تظاهرات و به کنسولگری آمریکا دراین شهر حمله کردند. العربیه.




سفیر آمریکا در ليبی روز چهارشنبه 12-9-2012 بر اثر خفگی ناشی از آتش سوزی پس از هجوم به کنسولگری این کشور در بندر بنغازی جان خود را از دست داد.

خبرنگار العربیه در بنغازی اعلام کرد سفیر آمریکا در لیبی هنگامی که در کنسولگری بنغازی حضور داشت مورد حمله تعدادی از معترضان قرار گرفت.

از سوی دیگر علاء المقریف یکی از اعضای " ائتلاف لیبی " در تماس تلفنی با العربیه اعلام کرد خبر کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی هنوز تایید نشده است زیرا به گفته وی جسد سفیر در کنسولگری پیدا نشده است."

وی هجوم معترضان به کنسولگری آمریکا در بنغازی را محکوم و در عین حال از انتشار فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام انتقاد کرد.

برخی گزارش ها خاکی است سه دیپلمات دیگر آمریکایی در حمله به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی کشته شدند.

مردم لیبی در اعتراض به پخش فیلم موهن بر ضد پیامبر اسلام در بنغازی تظاهرات و به کنسولگری آمریکا دراین شهر حمله کردند.

العربیه.

http://www.roozonline.com/persian/cartoon/cartoon-item/archive/2012/september/11/article/-9a9a65c8ac.html

An Electrical Engineer to Comedian to a life saver British actor Rowan Atkinson (well known as Mr. Bean) once saved a plane-load of passengers during a flight, after the pilot fainted!! The Mr. BEAN star was traveling from Mombasa to Nairobi in Kenya with his family on a private plane, whe n the pilot fell unconscious. At 4,877 meters, the comedian stopped the plane heading towards the ground, despite having no experience of flying an Aeroplane. Rowan's wife SUNETRA frantically tried to wake the pilot by shaking him and throwing water over him while her husband took charge of the plane. Luckily for the family, the pilot regained consciousness after a few minutes and landed the plane safely!! More photos from Did You Know ?



               An Electrical Engineer to Comedian to a life saver

British actor Rowan Atkinson (well known as Mr. Bean) once saved a plane-load of passengers during a flight, after the pilot fainted!!

The Mr. BEAN star was traveling from Mombasa to Nairobi in Kenya with his family on a private plane, whe
n the pilot fell unconscious. At 4,877 meters, the comedian stopped the plane heading towards the ground, despite having no experience of flying an Aeroplane. Rowan's wife SUNETRA frantically tried to wake the pilot by shaking him and throwing water over him while her husband took charge of the plane. Luckily for the family, the pilot regained consciousness after a few minutes and landed the plane safely!!

یک سال گذشت و نیامدی ، چه تاوان سنگینی برای دفاع از حقوق بشر می پردازی !!! تاوانی بس وزین ... چشمان مادر و خانواده ات به در دوخته شده است امیدواریم به زودی چشمهایمان به دیدارت روشن گردد. عبدالفتاح سلطانی: ۱۸ سال حبس در تبعید ۲۰ سال محرومیت از وکالت تنها به جرم دفاع از زندانیان سیاسی




یک سال گذشت و نیامدی ،
چه تاوان سنگینی برای دفاع از حقوق بشر می پردازی !!! تاوانی بس وزین ... چشمان مادر و خانواده ات به در دوخته شده است امیدواریم به زودی چشمهایمان به دیدارت روشن گردد.

عبدالفتاح سلطانی:

۱۸ سال حبس در تبعید

۲۰ سال محرومیت از وکالت

تنها به جرم دفاع از زندانیان سیاسی

محمدرضا عالی‌پیام متخلص به هالو، شاعر و طنزپرداز، یکشنبه‌شب (۱۹ شهریور) پس از چهار هفته بازداشت موقت در زندان اوین تهران با قرار وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. آقای عالی‌پیام بیشتر دوران بازداشت خود را در بند ۳۵۰ زندان اوین و در کنار سایر زندانیان سیاسی و امنیتی گذراند. وی در روزهای اول بازداشت از سوی قناعت، دادیار شعبه سوم دادسرای «شهید مقدس» واقع در زندان اوین، به «تبلیغ علیه نظام» و «تشویش اذهان عمومی» متهم شد. آقای عالی‌پیام که حرفه‌ی اصلی‌اش فیلنامه‌نویسی و فیلم‌سازی است، در سه سال گذشته و پس از انتخابات مناقشه‌برانگیز ریاست‌جمهوری خرداد ۸۸، با انتشار ویدئوهای شعرخوانی‌اش که عمدتا در انتقاد به وضع موجود بود، بیش از پیش شناخته شد. او به خاطر سروده‌هایش، چندین بار از سوی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی احضار شد و مورد بازجویی و تذکر جدی قرار گرفت تا اینکه پس از انتشار آخرین دوبیتی‌اش در انتقاد از بی‌توجهی تلویزیون دولتی و مقام‌های حکومتی به زلزله‌زدگان آذربایجان، با ورود نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت شد. یک روز پیش از بازداشت «هالوی شعر طنز ایران»، انجمن ادبی امیرکبیر که وی هر چهارشنبه‌ی آخر ماه تازه‌ترین سروده‌هایش را در آن می‌خواند نیز تعطیل شد. با این وجود محمدرضا عالی‌پیام در زندان اوین نیز سرودن اشعار طنزش را متوقف نکرد و این بار شعری در وصف زندان اوین منتشر کرد.




محمدرضا عالی‌پیام متخلص به هالو، شاعر و طنزپرداز، یکشنبه‌شب (۱۹ شهریور) پس از چهار هفته بازداشت موقت در زندان اوین تهران با قرار وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

آقای عالی‌پیام بیشتر دوران بازداشت خود را در بند ۳۵۰ زندان اوین و در کنار سایر زندانیان سیاسی و امنیتی گذراند.

وی در روزهای اول بازداشت از سوی قناعت، دادیار شعبه سوم دادسرای «شهید مقدس» واقع در زندان اوین، به «تبلیغ علیه نظام» و «تشویش اذهان عمومی» متهم شد.

آقای عالی‌پیام که حرفه‌ی اصلی‌اش فیلنامه‌نویسی و فیلم‌سازی است، در سه سال گذشته و پس از انتخابات مناقشه‌برانگیز ریاست‌جمهوری خرداد ۸۸، با انتشار ویدئوهای شعرخوانی‌اش که عمدتا در انتقاد به وضع موجود بود، بیش از پیش شناخته شد. او به خاطر سروده‌هایش، چندین بار از سوی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی احضار شد و مورد بازجویی و تذکر جدی قرار گرفت تا اینکه پس از انتشار آخرین دوبیتی‌اش در انتقاد از بی‌توجهی تلویزیون دولتی و مقام‌های حکومتی به زلزله‌زدگان آذربایجان، با ورود نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت شد.

یک روز پیش از بازداشت «هالوی شعر طنز ایران»، انجمن ادبی امیرکبیر که وی هر چهارشنبه‌ی آخر ماه تازه‌ترین سروده‌هایش را در آن می‌خواند نیز تعطیل شد.

با این وجود محمدرضا عالی‌پیام در زندان اوین نیز سرودن اشعار طنزش را متوقف نکرد و این بار شعری در وصف زندان اوین منتشر کرد.

مقام معظم و مقام محقر و ساقه لوبیا



مقام معظم و مقام محقر و ساقه لوبیا

حكم اعدام غلامرضا خسروى سوادجانى كه به اتهام محاربه قرار بود امروز صبح اجرا بشه، موقتن متوقف شده. مبارك باشه به همسر و پسر چهارده‌سال‌ش. The execution of Political prisoner Gholamreza Khosravi has been stopped for now!!




حكم اعدام غلامرضا خسروى سوادجانى كه به اتهام محاربه قرار بود امروز صبح اجرا بشه، موقتن متوقف شده. مبارك باشه به همسر و پسر چهارده‌سال‌ش.

The execution of Political prisoner Gholamreza Khosravi has been stopped for now!!

Bashar studying alternatives to get out of the Syrian crisis




Bashar studying alternatives to get out of the Syrian crisis

Public execution of one prisoner in Tehran. 11.09.2012 خبرگزاری هرانا - صادق مرادی که مطبوعات رسمی ایران به وی لقب "عقرب سیاه" داده بودند، در حالی سحرگاه امروز در ملا عام اعدام شد که طی دو ماه پایانی زندگی هیچ گونه ملاقاتی با خانواده خود نداشته است. بنا به گزارش مهر، ضلع شرقی چهارراه نظام آباد از شامگاه دیروز حصار کشی شده بود. در میان حصار سکوئی آماده شده بود تا حکم اعدام صادق مرادی در بالای آن اجرا شود. در بنر نصب شده در محل، زمان اجرای حکم ساعت پنج صبح اعلام شده بود و از ساعت پنج جمعیت زیادی در محل جمع شده بودند که هر لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد. شاکیان پرونده و آشنایان صادق مرادی در میان جمعیت حضور داشتند و گاهی درگیری لفظی میان آن‌ها رخ می‌داد که با اجرا حکم این درگیری شدت یافت. ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه صبح خودروی قاضی امیرآبادی –سرپرست دادسرای جنایی- وارد محوطه اجرای حکم شد. دقیقه‌ای بعد هم صادق مرادی با یک دستگاه خودروی حمل مجرمان پلیس آگاهی از زندان اوین به محوطه منتقل شد. دو دستگاه بنز پلیس نیز خودروی حامل مرد اعدامی را اسکورت می‌کردند. یکی از بستگان مرد اعدامی که در محل اجرای حکم حاضر شده بود مدعی شد دو ماه است با صادق ملاقات نداشته‌اند و دیروز هم مراجعه آن‌ها به زندان بی‌نتیجه بوده است. قاضی اجرای احکام طناب قرمز رنگ را به قلاب جرثقیلی که در محوطه منتظر اجرای حکم بود آویخت و مقدمات اجرای حکم انجام شد. سرانجام ساعت ۶ و ۲ دقیقه مرد اعدامی را از خودروی حمل زندانیان خارج کرده و پای چوبه دار بردند. یکی از مسوولان اجرای حکم سپس پشت تریبون قرار گرفت و گفت: "صادق مرادی ۳۲ ساله اقدام به سرقت زیورآلات زنان و تجاوز به چهارتن از قربانیان خود کرده است. او پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام در ملاءعام محکوم که رای صادره در دیوان عالی کشور تائید شد." عقربه‌های ساعت ۶ و ۴ دقیقه صبح سه شنبه ۲۱ شهریور را نشان می‌داد که قاضی اجرای احکام دستور اجرای حکم اعدام را صادر کرد و صادق مرادی با جرثقیل از گردن آویزان شد. پس از اجرای حکم برخی آشنایان مرد اعدامی با یکی از شاکیان درگیری پیدا کردند که با دخالت پلیس پایان یافت. سرانجام ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه جنازه مرد متجاوز پائین کشیده شد و با تائید مرگش از سوی دکتر حاضر در محل جسدش به پزشکی قانونی منتقل شد. با پایان یافتن مراسم اعدام افراد حاضر در محل متفرق شدند و ماموران بلافاصله داربست‌های نصب در محل را جمع کردند.




Public execution of one prisoner in Tehran. 11.09.2012

خبرگزاری هرانا - صادق مرادی که مطبوعات رسمی ایران به وی لقب "عقرب سیاه" داده بودند، در حالی سحرگاه امروز در ملا عام اعدام شد که طی دو ماه پایانی زندگی هیچ گونه ملاقاتی با خانواده خود نداشته است.

بنا به گزارش مهر، ضلع شرقی چهارراه نظام آباد از شامگاه دیروز حصار کشی شده بود. در میان حصار سکوئی آماده شده بود تا حکم اعدام صادق مرادی در بالای آن اجرا شود.

در بنر نصب شده در محل، زمان اجرای حکم ساعت پنج صبح اعلام شده بود و از ساعت پنج جمعیت زیادی در محل جمع شده بودند که هر لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد.

شاکیان پرونده و آشنایان صادق مرادی در میان جمعیت حضور داشتند و گاهی درگیری لفظی میان آن‌ها رخ می‌داد که با اجرا حکم این درگیری شدت یافت.

ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه صبح خودروی قاضی امیرآبادی –سرپرست دادسرای جنایی- وارد محوطه اجرای حکم شد. دقیقه‌ای بعد هم صادق مرادی با یک دستگاه خودروی حمل مجرمان پلیس آگاهی از زندان اوین به محوطه منتقل شد. دو دستگاه بنز پلیس نیز خودروی حامل مرد اعدامی را اسکورت می‌کردند.

یکی از بستگان مرد اعدامی که در محل اجرای حکم حاضر شده بود مدعی شد دو ماه است با صادق ملاقات نداشته‌اند و دیروز هم مراجعه آن‌ها به زندان بی‌نتیجه بوده است.

قاضی اجرای احکام طناب قرمز رنگ را به قلاب جرثقیلی که در محوطه منتظر اجرای حکم بود آویخت و مقدمات اجرای حکم انجام شد.

سرانجام ساعت ۶ و ۲ دقیقه مرد اعدامی را از خودروی حمل زندانیان خارج کرده و پای چوبه دار بردند.

یکی از مسوولان اجرای حکم سپس پشت تریبون قرار گرفت و گفت: "صادق مرادی ۳۲ ساله اقدام به سرقت زیورآلات زنان و تجاوز به چهارتن از قربانیان خود کرده است. او پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام در ملاءعام محکوم که رای صادره در دیوان عالی کشور تائید شد."

عقربه‌های ساعت ۶ و ۴ دقیقه صبح سه شنبه ۲۱ شهریور را نشان می‌داد که قاضی اجرای احکام دستور اجرای حکم اعدام را صادر کرد و صادق مرادی با جرثقیل از گردن آویزان شد.

پس از اجرای حکم برخی آشنایان مرد اعدامی با یکی از شاکیان درگیری پیدا کردند که با دخالت پلیس پایان یافت.

سرانجام ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه جنازه مرد متجاوز پائین کشیده شد و با تائید مرگش از سوی دکتر حاضر در محل جسدش به پزشکی قانونی منتقل شد.

با پایان یافتن مراسم اعدام افراد حاضر در محل متفرق شدند و ماموران بلافاصله داربست‌های نصب در محل را جمع کردند.

بیانیه رئیس جمهوری در مورد حمله در بنغازی: "من حمله بیشرمانه به تاسیسات دیپلماتیک ما در بنغازی را، که منجر به از دست رفتن جان چهار آمریکایی، از جمله سفیر کریس استیونس، شد، قویا محکوم می کنم." http://goo.gl/RWt90



بیانیه رئیس جمهوری در مورد حمله در بنغازی: "من حمله بیشرمانه به تاسیسات دیپلماتیک ما در بنغازی را، که منجر به از دست رفتن جان چهار آمریکایی، از جمله سفیر کریس استیونس، شد، قویا محکوم می کنم."http://goo.gl/RWt90

خبرگزاری هرانا – دست کم شانزده تن از فعالین سابق دانشجویی در شهر شیراز از سوی نهادهای امنیتی و دادگاه انقلاب احضار و مورد تهدید قرار گرفته اند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در آستانه بازگشائی دانشگاه­ها در سال تحصیلی جدید، فشارهای دولتی بر فعالین دانشجوئی دانشگاهها افزایش یافته است. شنیده ها حاکی از آن است که در طول چند ماه گذشته بسیاری از فعالین دانشجوئی سابق دانشگاه شیراز به دادگاه انقلاب و نهادهای امنیتی احضار شده اند و در مواردی خانواده آنان با آزار و اذیت نیروهای امنیتی مواجه گشته و تهدید شده­ اند. هم چنین در اقدامی جدید، دادگاه انقلاب شیراز به صورت فله ای به احضار فعالین دانشجوئی سابق دانشگاه شیراز مبادرت ورزیده است. بسیاری از این دانشجویان به خاطر پرونده هایی مفتوح مجددا به دادگاه احضار شده اند. اسامی تعدادی از دانشجویان احضار شده بدین قرار است: کاظم رضائی، محسن زرین کمر، جلیل رضائی، عباس رحمتی، لقمان قدیری، سعید خلعتبری، آرش روستائی، هادی الم­لی، دلیر بارخدا، آلما رنجبر، عنایت تقوی، ناهید افراسیابی، نوید غفاری، سعید خسروآبادی، علی صالح پور و امین درستی. برخی از این دانشجویان از ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر محروم شدند و یا پرونده آنان دوباره به خاطر فعالیتهای سالهای گذشته و همچنین اعتراضات بعد از انتخابات در دانشگاه شیراز به جریان افتاده است.




خبرگزاری هرانا – دست کم شانزده تن از فعالین سابق دانشجویی در شهر شیراز از سوی نهادهای امنیتی و دادگاه انقلاب احضار و مورد تهدید قرار گرفته اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در آستانه بازگشائی دانشگاه­ها در سال تحصیلی جدید، فشارهای دولتی بر فعالین دانشجوئی دانشگاهها افزایش یافته است. شنیده ها حاکی از آن است که در طول چند ماه گذشته بسیاری از فعالین دانشجوئی سابق دانشگاه شیراز به دادگاه انقلاب و نهادهای امنیتی احضار شده اند و در مواردی خانواده آنان با آزار و اذیت نیروهای امنیتی مواجه گشته و تهدید شده­ اند.

هم چنین در اقدامی جدید، دادگاه انقلاب شیراز به صورت فله ای به احضار فعالین دانشجوئی سابق دانشگاه شیراز مبادرت ورزیده است. بسیاری از این دانشجویان به خاطر پرونده هایی مفتوح مجددا به دادگاه احضار شده اند.

اسامی تعدادی از دانشجویان احضار شده بدین قرار است: کاظم رضائی، محسن زرین کمر، جلیل رضائی، عباس رحمتی، لقمان قدیری، سعید خلعتبری، آرش روستائی، هادی الم­لی، دلیر بارخدا، آلما رنجبر، عنایت تقوی، ناهید افراسیابی، نوید غفاری، سعید خسروآبادی، علی صالح پور و امین درستی.

برخی از این دانشجویان از ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر محروم شدند و یا پرونده آنان دوباره به خاطر فعالیتهای سالهای گذشته و همچنین اعتراضات بعد از انتخابات در دانشگاه شیراز به جریان افتاده است.

خبر- يک روز پس از اظهارات معاون اول رئيس جمهوری ايران که يکی از وزیران پيشين را به فساد مالی متهم کرده بود، مصطفی پورمحمدی، وزیر سابق کشور این اتهام را رد کرد. مصطفی پورمحمدی با صدور بيانيه‌ای گفته است مبلغ ادعايی محمدرضا رحيمی را صرف «پرداخت وام به کارکنان وزارت کشور» کرده است. محمدرضا رحيمی، معاون اول رئيس جمهوری ايران، روز يکشنبه گفته بود یکی از وزرای پیشین، «حدود ۲۱ ميليارد تومان را به طور غيرقانونی از وزارتخانه خارج و تاکنون اين پول را عودت نداده است».



خبر- يک روز پس از اظهارات معاون اول رئيس جمهوری ايران که يکی از وزیران پيشين را به فساد مالی متهم کرده بود، مصطفی پورمحمدی، وزیر سابق کشور این اتهام را رد کرد. مصطفی پورمحمدی با صدور بيانيه‌ای گفته است مبلغ ادعايی محمدرضا رحيمی را صرف «پرداخت وام به کارکنان وزارت کشور» کرده است. محمدرضا رحيمی، معاون اول رئيس جمهوری ايران، روز يکشنبه گفته بود یکی از وزرای پیشین، «حدود ۲۱ ميليارد تومان را به طور غيرقانونی از وزارتخانه خارج و تاکنون اين پول را عودت نداده است».

خبر- احمد توکلی نماینده‌ی تهران، می گوید بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد،‌ نشان می دهد دولت عمدا ارز به بازار عرضه نمی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، ‌این نماینده ی مجلس در ابتدای جلسه‌ی علنی روز سه شنبه‌ی مجلس شورای اسلامی با بیان تذکری،‌ وضعیت بازار ارز را «وحشتناک» توصیف کرد و از رییس جلسه‌ی مجلس خواست درباره‌ی نوسانات نرخ ارز در بازار، موضع گیری کند. به گفته‌ی احمد توکلی ‌ارزش ریال، پول ملی ایران در یک هفته‌ی گذشته به کمتر از نصف رسیده است.



خبر- احمد توکلی نماینده‌ی تهران، می گوید بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد،‌ نشان می دهد دولت عمدا ارز به بازار عرضه نمی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، ‌این نماینده ی مجلس در ابتدای جلسه‌ی علنی روز سه شنبه‌ی مجلس شورای اسلامی با بیان تذکری،‌ وضعیت بازار ارز را «وحشتناک» توصیف کرد و از رییس جلسه‌ی مجلس خواست درباره‌ی نوسانات نرخ ارز در بازار، موضع گیری کند. به گفته‌ی احمد توکلی ‌ارزش ریال، پول ملی ایران در یک هفته‌ی گذشته به کمتر از نصف رسیده است.

خبر- مهدی میرمهدی رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ی تهران، با اشاره به نوسانات شدید قیمت ارز در ایران می گوید: واردات لپ تاپ، کامپیوتر و قطعات کامپیوتری به ایران متوقف شده است. این فعال بازار رایانه در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا ‌تاکید کرد در شرایط فعلی، فعالیت در این زمینه واقعا صرفه اقتصادی ندارد. آقای میرمهدی، بزرگترین مشکل واردکنندگان کالاهای دیجیتالی را تامین ارز از بازار آزاد ارز عنوان کرده و می‌گوید: واردکنندگان دچار سردرگمی شده‌اند چرا که قیمت ارز لحظه‌ای تغییر می‌کند. رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران پیش بینی کرد با ادامه نوسانات شدید در بازار ارز، سرمایه‌داران ایرانی از حوزه فعالیت در بازار رایانه و قطعات رایانه‌ای خارج شوند.



خبر- مهدی میرمهدی رئیس اتحادیه فناوران رایانه‌ی تهران، با اشاره به نوسانات شدید قیمت ارز در ایران می گوید: واردات لپ تاپ، کامپیوتر و قطعات کامپیوتری به ایران متوقف شده است. این فعال بازار رایانه در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا ‌تاکید کرد در شرایط فعلی، فعالیت در این زمینه واقعا صرفه اقتصادی ندارد. آقای میرمهدی، بزرگترین مشکل واردکنندگان کالاهای دیجیتالی را تامین ارز از بازار آزاد ارز عنوان کرده و می‌گوید: واردکنندگان دچار سردرگمی شده‌اند چرا که قیمت ارز لحظه‌ای تغییر می‌کند. رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران پیش بینی کرد با ادامه نوسانات شدید در بازار ارز، سرمایه‌داران ایرانی از حوزه فعالیت در بازار رایانه و قطعات رایانه‌ای خارج شوند.

تریلر فیلمی درباره محمدپیامبر اسلام که به خاطر آن به سفارت آمریکا حمله شد


نگاه شیطنت آمیز مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشوربه خانم چینی! دیدار وانگ ژو آن» رئیس سازمان امور ادیان کشور چین با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گویا حاج آقا بد چشمشان گرفته،حاج آقا فعل حرامی صورت نگیرد این نگاه شما ارث پدر طلب می کند! مبارزه دختران وزنان ایرانی با حرکت نابرابروغیر انسانی صیغه ،این کفتاران به فکر وارد کردن زنان چینی به این طریق شده اند . البته برای توجیه بیشتر آخوند یابی بازدید رئیس سازمان امور ادیان چین و هیئت همراه از بخش‌های مختلف حرم ارسال شده توسط حسین جعفرعلی جاسبی در ۸:۵۹


نگاه شیطنت آمیز مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشوربه خانم چینی!


 دیدار وانگ ژو آن» رئیس سازمان امور ادیان کشور چین با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور
گویا حاج آقا بد چشمشان گرفته،حاج آقا فعل حرامی صورت  نگیرد این نگاه شما ارث پدر طلب می کند!
مبارزه دختران وزنان ایرانی با حرکت نابرابروغیر انسانی صیغه ،این کفتاران به فکر وارد کردن زنان چینی به این طریق شده اند .


البته برای توجیه بیشتر آخوند یابی بازدید رئیس سازمان امور ادیان چین و هیئت همراه از بخش‌های مختلف حرم 

نگاه شیطنت آمیز مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشوربه خانم چینی! دیدار وانگ ژو آن» رئیس سازمان امور ادیان کشور چین با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گویا حاج آقا بد چشمشان گرفته،حاج آقا فعل حرامی صورت نگیرد این نگاه شما ارث پدر طلب می کند! مبارزه دختران وزنان ایرانی با حرکت نابرابروغیر انسانی صیغه ،این کفتاران به فکر وارد کردن زنان چینی به این طریق شده اند . البته برای توجیه بیشتر آخوند یابی بازدید رئیس سازمان امور ادیان چین و هیئت همراه از بخش‌های مختلف حرم ارسال شده توسط حسین جعفرعلی جاسبی در ۸:۵۹


نگاه شیطنت آمیز مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشوربه خانم چینی!


 دیدار وانگ ژو آن» رئیس سازمان امور ادیان کشور چین با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور
گویا حاج آقا بد چشمشان گرفته،حاج آقا فعل حرامی صورت  نگیرد این نگاه شما ارث پدر طلب می کند!
مبارزه دختران وزنان ایرانی با حرکت نابرابروغیر انسانی صیغه ،این کفتاران به فکر وارد کردن زنان چینی به این طریق شده اند .


البته برای توجیه بیشتر آخوند یابی بازدید رئیس سازمان امور ادیان چین و هیئت همراه از بخش‌های مختلف حرم 

ناصر سیفیان٬ رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از حضور نگهبانان زن در مراکز تفریحی، آموزشی و تجاری مخصوص زنان خبر داد.




ناصر سیفیان٬ رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از حضور نگهبانان زن در مراکز تفریحی، آموزشی و تجاری مخصوص زنان خبر داد.

احتمال استفاده اسرائیل از بمبی جدید علیه ایران ... روزنامه بریتانیایی «ساندی تایمز» مدعی شده است که اسرائیل در اقدام نظامی احتمالی علیه ایران قصد دارد از نوع جدیدی از بمب های ساخت خود استفاده کند که به توصیف این روزنامه، ایران را به «عصر حجر» باز خواهد گرداند. ساندی تایمز: بازگشت ایران به «عصر حجر» با استفاده از یک بمب جدید www.radiofarda.com روزنامه بریتانیایی «ساندی تایمز» مدعی شده است که اسرائیل در اقدام نظامی احتمالی علیه ایران قصد دارد از نوع جدیدی از بمب های ساخت خود استفاده کند که به توصیف این روزنامه، ایران را به «عصر حجر» با...



احتمال استفاده اسرائیل از بمبی جدید علیه ایران ... روزنامه بریتانیایی «ساندی تایمز» مدعی شده است که اسرائیل در اقدام نظامی احتمالی علیه ایران قصد دارد از نوع جدیدی از بمب های ساخت خود استفاده کند که به توصیف این روزنامه، ایران را به «عصر حجر» باز خواهد گرداند.

خبر فوری- خبرگزاری‌های بین المللی از قول مقامات رسمی در لیبی گزارش داده‌اند که کریستوفر استیونز سفیر امریکا در لیبی به دنبال حمله مسلحانه به کنسولگری این کشور در شهر بن غازی کشته شده‌ است. به غیر از سفیر امریکا، سه کارمند امریکایی نیز در جریان این حمله شده‌اند. پیشتر هیلاری کلینتون وزیرخارجه آمریکا کشته شدن یک نفر امریکایی در جریان این حمله را تایید کرده بود. سه‌شنبه شب گروهی از مردم بن غازی در اعتراض به ساخته شدن فیلمی درباره محمد پیامبر اسلام به کنسولگری امریکا حمله کردند.



خبر فوری- خبرگزاری‌های بین المللی از قول مقامات رسمی در لیبی گزارش داده‌اند که کریستوفر استیونز سفیر امریکا در لیبی به دنبال حمله مسلحانه به کنسولگری این کشور در شهر بن غازی کشته شده‌ است. به غیر از سفیر امریکا، سه کارمند امریکایی نیز در جریان این حمله شده‌اند. پیشتر هیلاری کلینتون وزیرخارجه آمریکا کشته شدن یک نفر امریکایی در جریان این حمله را تایید کرده بود. سه‌شنبه شب گروهی از مردم بن غازی در اعتراض به ساخته شدن فیلمی درباره محمد پیامبر اسلام به کنسولگری امریکا حمله کردند.

The only American not on Earth on Sept. 11, 2001 recounts what he saw from space: http://huff.to/PaMYdi


The only American not on Earth on Sept. 11, 2001 recounts what he saw from space:

http://huff.to/PaMYdi

http://www.roozonline.com/persian/cartoon/cartoon-item/archive/2012/september/11/article/-9a9a65c8ac.html


http://www.roozonline.com/persian/cartoon/cartoon-item/archive/2012/september/11/article/-9a9a65c8ac.html

Bashar studying alternatives to get out of the Syrian crisis



Bashar studying alternatives to get out of the Syrian crisis

The only American not on Earth on Sept. 11, 2001 recounts what he saw from space: http://huff.to/PaMYdi

The only American not on Earth on Sept. 11, 2001 recounts what he saw from space:

http://huff.to/PaMYdi