Monday, June 14, 2010

حمله لباس شخصی ها به بیوت آيت الله منتظری و صانعی بعد از سفر محرمانه خامنه ای به قم

مصاحبه سعید منتظری با جرس
جرس: بیت و دفتر آیت الله العظمي منتظری و منزل سعيد منتظری از ساعت دو بعداز ظهر یکشنبه 23 خرداد مورد هجوم لباس شخصی ها قرار گرفته است. شیشه های پنجره دفتر این مرجع فقید و خانه فرزندش در هم شکسته است. لباس شخصي هاي بی سیم بدست شعارهای موهن عليه سران جنبش سبز می دهند و منتقدان و مخالفان رهبری را منافق می خوانند. سعید منتظری فرزند مرحوم آیت الله منتظری در پاسخ به پرسشهای جرس گفت: ماجرا از سفر محرمانه دیروز آقای خامنه ای به قم آغاز شد.

قبل از ظهر شنبه 22 خرداد مقام رهبری برای زیارت حرم حضرت معصومه به قم مشرف شد. ره آورد سفر ایشان برداشته شدن تخته نشان آرامگاه مرجع فقيد آیت الله منتظري بود، مبادا ایشان با دیدن قبر استادشان بياد فجایعی بیفتند که در حق آيت الله منتظری روا داشتند و ناراحت شوند. به گفته سعید منتظری بعد از بازگشت مقام رهبری هم این تخته به جای خود برگردانده نشد. الان قبر آیت الله منتظری همانند قبر ائمه بقیع (ع) بی نشان است.

به گفته سعید منتظری به برکت قدوم مقام رهبری جو قم متشنج شد. ابتدا قبل از ظهر یکشنبه بیت آیت الله صانعی محاصره شد. خودرو حجت الاسلام مهدی کروبی که برای ملاقات با آيت الله صانعی به قم آمده بود مورد حمله قرار گرفت. لباس شخصی ها شعار می دادند شهر مقدس قم جای منافقین نیست. الآن آقایان صانعی و کروبي در محاصره لباس شخصی ها در بیت آقای صانعی محصورند.

از سیعد منتظری درباره عکس العمل نيروي انتظامی پرسیدیم، پاسخ داد: ايستاده اند و نظاره می کنند و تا کنون که بیش از 12 ساعت از محاصره بيت آقای صانعی و 8 ساعت از محاصره دفتر آقای منتظری مي گذرد، نیروی انتظامی با کمال تعجب ذره ای برای برقراری نظم و ممانعت از حملات اراذل و اوباش اقدامی نکرده اند. البته با لباس شخصی ها در شعار و پرتاب سنگ هم همکاری نکرده اند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 05:53:03 توسط Arezoo Azadi
من با تيرکمان صد در صد موافقم بيايد که بجای اينکه ما از انها فرار کنيم انها با ديدن ما به سوارخ موش فرار کنّند فکر خيلی خوبی بود با بچه ها اين رو در آذربايجان بکار خواهيم گرفت پانيده ايران

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 03:17:13 توسط تیرکمان
جمع افرادیکه مقابل منزل صانعی تجمع کرده بودند ، به 100 نفر هم نمیرسید، در بین این عده ، تنها تعدادی انگشت شمار بسیار دوآتشه و گرداننده این تجمع بودند!؟ این حرامیان همان قاتلان و مزدوران حکومتی میباشند،که باید مورد ارشاد قرار گرفته ،و مادام العمر خانه نشینشان کرد؟ تمام این جانیان شکارهای ثابتی در دست ما میباشند ، که ما برای نجات از دست طالبان مرتجع حاکم بر کشورمان،باید دست به شکار این شکارهای نمایان بزنیم ، و ایران را از لوث کثیف این جنایتکاران نجات دهیم!؟ به ایران سوگند، نجات کشور آنچنان سهل و ساده است که نیازی نیست با نمایان کردن خود و شرکت در راهپیمائیها خود را شکاردژخیمان کنیم !؟ با کمی درایت و شجاعتیکه در اکثر ایراندوستان میباشد، شناسائی و شکار مزدوران و تنبیه و خانه نشین کردنشان ، ما را به پیروزی نهائی خواهد رساند!؟

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 02:49:14 توسط sasan
سيد علي لاشخور:به زودي مادرت رو .....به عذا در مياريم در قبرش كه توي لجن را بدنيا اورد

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 02:36:52 توسط حرف حساب
هیچ راهی جز به زباله دان تاریخ فرستادن این رژیم وحشی بی دین و بی خرد وجود ندارد. مزدوران مواجب بگیر نکبت حاکم بر ایران که بقای خود را در گرو باقی ماندن این جرثومه های فساد می بینند باید بدانند که سنت الهی حاکم بر تاریخ نابودی ظلم و ستم است، ایاک و الظلم من لا یجد علیک ناصرا الا الله. نفرین و لعن بر بیشرمانی که با ماسک دین به چپاول مردم مشغولند.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 02:01:44 توسط ذربين
تا متحد هستيم هرگز نمي ترسيم !!! تا متحد هستيم هرگز نمي ترسيم !!! تا متحد هستيم هرگز نمي ترسيم !!! ********************************* پ ا : اين کامنت قبلا منتشر شده لطفا ادامه ندهيد.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم خرداد ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 21:24:51 توسط یار دبستانی
مردم باید از تمام شهرها به قم بروند و با اوباش و طرفداران دولت کودتا روبرو شوند . یک گوش مالی حسابی به این حیوانات باید داد .

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم خرداد ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 18:18:08 توسط azadi
وقتی‌ یک مشت وحشی از تیمارستان فرار کرده امور مملکت رو در دست میگیرند بهتر از این چه می‌خواهید بشه.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم خرداد ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 17:30:03 توسط shahriar
كفتارالله سيد على: فكر نكن كه همه چيز در كنترله' انقدر به خاكستر تلنگر نزن كه در زيرش آتش است. كه خودت را با عباى كثيفت جزقاله ميكند.

فیلم : حمله طرفداران ولی فقيه به منزل آیت الله منتظری



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:26:12 توسط ايراني شرمسار
اين درسته اين ديگه اخر ضعف وزبوني اينهارو ميرسونه من كه به شخصه خيلي خوشحالم ٠ادم لذت ميبره از درمانده گي وزبوني شون٠آفرين بازهم از اين كارها بكنيد٠به مرگ رهبرتون اينقده ابرو واسه مملكت خريدن كه الا نداره٠تمام دنيا از ابهت و وحشيگريتون انگشت حيرت بر دهان دارند ٠حاشا به وحشي هاي آمازون اونا بايد بيان در برابر شما لنگ بندازن

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:07:15 توسط Arvin
دلیل اصلی‌این مسائل برمیگردد که به همین دین عقب افتاده و از تاریخ گذشته اسلام که از همان پیدایشش تاریخش برای مردم ایران گذشته بود

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:59:59 توسط doost
هر گاو گنده دهانى آتشفشان خشمى شد / طوفان خنده آمد.اينها جز مشتى ارازل و اوباش بى مقدار چيزى بيش نيسند كه تنها در اين مواقع فرصت بروز خود را دارند.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:09:41 توسط عبدو
اقای موسوی خوب نگاه کن فردا نوبت توست بازهم سکوت کن اینها فعلا چون تو مردم را ارام میکنی تا انها به جنایت ادامه دهند با تو کاری ندارند تا وقت برایت هست حقیقت را به مردم بگو .مرگ بر کلیت جمهوری اسلامی

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 05:04:49 توسط Hosseinali masoud mashhadi
سلام طالبان خوده من هم جوزه طالبان هستم، اینها طالبان ایرانی هستند باور نداری اسمم را جستجو کن

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:48:18 توسط ای بابا ای بیچاره
این دیگر صدای پای فاشیزم نیست، چهره نامیمون خود آنست که بی هیچ نقاب و حجابی روی می نماید. آقایانی که غرق در معنویت خویش این دیو را از شیشه بیرون آورده اند، عاقبتِ حجت الایتالیا بنیتو و آیت الآلمان آدلف یادشان نرود. و خوشا به حال ملت ایران که در این بزنگاه سرنوشت ساز تاریخی خویش چهره عریان و زشت این طایفه را این چنین آشکار می بینند.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:38:43 توسط shomali
گفتم اینها آدم خوار هستند. درست مثل زامبی ها به همه جا حمله میبرند. به هر حال اینها بزرگ شده زیر دست و پای همین بزرگان دینی در مدرسه فیضیه قم هستند . بخورید همدیگر را. به امید ایرانی آزاد.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:31:04 توسط ساسان اول
این لات ها کسی نیستند جز اوباش خامنه ای ! همان شعبان بی مخ های اسلامی ولایت دزدان ! البته شیوه حکومت بر اساس اوباش سالاری ، نشان دهنده آخرین تیر ترکش خامنه ای برای مقاومت در برابر تظاهرات کوبنده 22 خرداد ملت ایران است . این شتر بزودی درخانه خود رهبر فرزانه هم زانو خواهد زد . حکومت لات ها و لومپن ها آخر پرده نمایش حکومت دینی است . ایران ما در خطر است ، نه توسط قوای بیگانه ، بلکه توسط اوباشی که به دنبال بمب اتم هم هستند . ای ملت عزیز ایران بدانید اگر هرچه زود تر این حکومت اوباشان را به زیر نکشید ، سرنوشت سیاهی در راه است .

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:25:50 توسط irani
تف به شما وجشی ها و اون اعتقادات جاهلیتون تف به اون رهبر روانیتون که مثل جانیها از این اعمال لذت میبره.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:23:43 توسط أزاده
سگهاي هاري كه به مرور زمان توسط خود آقايان فربه شدن امروز نوبت صانعى ومنتظريست وفردا نوبت بقيه آخونداست٠حكومت در دست دزدادن دريايست وخود آخوند خامنه اى به عنوان گوينده اين افراد فعلا نگه داشتن تا ريشه ملت و آخوند برچينند٠ حكومت اسلامى فاشيستى دارد به حكومت فاشيستى ناب تبديل ميشود٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:20:34 توسط سیامک
آقا ، همه این وحشیگریها زیر سر آقا (خامنه ای) است.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 04:20:26 توسط احمد
یک مشت ابله، وحشی و بی مغز. از طفیل این ملت بدبخت آنقدر نان دردی خورده اند که اینطور هار شده اند. اسلام از ابتدا نیز همین بود. یک گروه زبان نفهم و نادان که تنها سلاحشان خشونت است. تنها زمانی میشود دوباره در این ملک آدم وار زندگی کرد که اثری از این جانوران نباشد.

فیلم : سخنران جمع حمله کننده به خانه آیت الله صانعی: حسن خمينی نوه ناخلف خمينی است / هاشمی باید به راه بگردد و گرنه خیلی راحت حذف شان می‌کنیم / این

فیلم : سخنران جمع حمله کننده به خانه آیت الله صانعی: حسن خمينی نوه ناخلف خمينی است / هاشمی باید به راه بگردد و گرنه خیلی راحت حذف شان می‌کنیم / این منابع فساد و مساجد ضرار هست که باعث می‌شود امثال این آقایون (آيت الله صانعی) کثیف اجازه پیدا بکنند و جا و مکانی پیدا بکنند

نسخه کاملتر ويدئو



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:10:26 توسط بهراد-کانون رهائي
درود بر اين جوانان. رفتار اين مردان وحشيانه نيست بلکه ريشه در آرمانگرايي و ثبات در اعتقادشان دارد که براي رسيدن به خواسته هايشان چنين مبارزه ميکنند. اين روحيه انقلابي و آرمانگرائي اگر در ما و اپوزيسيون بود، عمر رژيم خيلي کوتاهتر ميشد. ما (از جمله خود من) و اپوزيسيون که هم خر را ميخواهيم و هم خرما را، در رفاه و آسايش به نقد و محکوم کردن رژيم اکتفا کرده و با توحش ناميدن مدافعان رژيم ژست و قيافه روشنفکرانه به خودمان گرفته ايم. نه آقا، اگر دشمنان ايران امروز چنين متحد و پرشور و با باوري راسخ براي حذف ما وارد ميدان شده اند، نبايد آنها را وحشي خطاب کرد. اگر ما بتوانيم روزي همانند اينان شويم و بجاي اينهمه تفرقه بين مخالفين رژيم اتحاد ايجاد کنيم و براي يک آرمان مشترک از مال و جانمان مايه بگذاريم، و شبکه هاي ماهواره اي خائن بجاي رقص وآهنگ و فروش لوازم آرايشي و تبليغ براي اديان ديگر سعي در روشنگري و بسترسازي براي اتحاد احزاب کنند، آنروز اين ما خواهيم بود که همين مردان از سايه مان هم وحشت ميکردند و دنبال سوراخ موش ميگشتند.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:57:44 توسط بابک جان
بخش دوم (آخر) اما هنر به آن است که قبل از اینکه جوانانی دیگر مستقیم و غیر مستقیم بدست این اوباش کشته شونند این آقای موسوی اعلام میکرد: این رژیم جنایتکار است و ایشان روز 22 خرداد کفن پوش بیرون خواهد آمد تا تکلیف همه روشن شود! من اصلا باورم نمیشود که رفسنجانی با خامنه ایی مشکل داشته باشد, سید حسن خمینی گردن کلفت که توی عمرش یک روز کار نکرده سرمایه نظامه که با یدک کشی نام خمینی و عمامه روی سرش بعید نیست جانشین همین خامنه ایی جنایتکار شود, اینها همه با هم رفیقند و مطمئنم که هر روز بنابر سناریو وزارت اطلاعات به صحنه میآیند. شما فکر میکنید هزینه های نیروهای محافظ اینها را چه کسی میدهد؟ نیروهای محافظ اینها از چه ارگانی هستند؟ جواز حمل سلاح از کدام ارگان میگیرنند؟ ماشین ضد گلوله از کجا میآید؟ البته این بامبولک بازی را بایستی طوری انجام دهند که همه باور کنند حتی خودیهای رده پائین اما در بالا همه دست به سینه سید علی هستند.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:49:21 توسط بابک جان
بخش اول (نوشتاری در 2 بخش) نظرات دوستان را خواندم, من اما نظری دیگر دارم! گذشته را بخاطر بیآوریم, آنروزهایی که با حمله حزب اللهی ها به فائزه هاشمی و دعوای زرگری تنور انتخابات را گرم میکردنند (منطورم قبل از این دوره انتصابات است) و اتقاقات دیگر که همیشه بنا بر مقتضای زمان و مکان توسط عمله استبداد و بدستور سناریو نویسهای وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی انجام شد و از دید من این هم جنگی زرگری است زیاد نگران حاج سید احمد آقا نباشید, کروبی هم جاش امنه آقای موسوی هم همینطور اینها با زیریکی برای خودشون اپوزوسیون بی خطر درست کرده اند! در روزهای بعد از انتضابات مردم را در ملا عام کشتند, در ماههای بعد از آن سر فرصت به شکار هر کس که میتوانست کاری بکند پرداختند و مردم به امید سالگرد 22 خرداد آماده حرکت میشدنند که رهبران اپوزسیون بی خطر اعلام کردنند که هیچ راهپیمایی در کار نیست و یک روز بعد کنفرانس مطبوعاتی دادنند که سوالات ذهن مردم را پاسخی زیرکانه بدهند تا مبادا مردم از آنها قطع امید کنند. اگه قراره که با صبر همه چیز درست بشه که هنری در آن نیست از قدیم گفته اند؟ همه چیز با صبر درست خواهد شد!

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:11:54 توسط نداي خرد
چي ميگويند اين همه اوباش اومده٠٠٠خانه اين مرد خدا عجب خانه كوچك وفقيري است ولي دم نيروي به اصطلاح انتطامي گرم اصلا نبود سانديس هم نبود فقط فرزندان معصوم بودند با چهره هاي نوراني اسلام ناب ٠٠ اين حشرات وعقربهاي آخوندي را فقط و فقط با پيف فاف ميشود ادم كرد

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:11:25 توسط reza
این خامنه ای و اوباش چاقوکش همراهش یک هدف دارند ایران را بکنند کره شمالی اسلامی یک حزب یک رهبر یک صدا وسیما یک رنگ لباس برای زن و مرد میگید نه صبر کنید جلوی این بی ناموس ها هیچکس نمیتونه بگیره اینها صانعی و حسن خمینی - رفسنجانی -جنبش سبز حالیشون نیست ثروت بی کران نفت رو دارند سپاه چاقوکشان و ادمکشان رو هم بعنوان بازوی قتل و سرکوب در دستشان است یک قدم عقب نشینی از نظر خامنه ای و سرداران ادمکش و مشاورانش یعنی نابودی کل خلافت علی چلاق قاتل و فنا شدن ثروت و مکنت سرداران بی ناموس سپاه پس باید به هیچ کس با هر عنوان و مقامی که باشد رحم نکرد اگر برخلاف نظر سید علی گدا نظری یا حرفی داشته باشد. ملت هم که با دست خالی نمیتونه جلوی یک مشت لات قمه کش که همشون هم تشنه خون مردم هستند بایستد .فقط اسرائیل و امریکا میتوند ملت ایران را نجات بدهند با حمله شدید نظامی به مراکز و پایگاههای سپاه وگرنه اگر صدام و طالبان با زبان خوش رفتن اینها هم میرن

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:09:52 توسط حجت
هموطنان: آنچه پیش بینی میشدگام بگام درحال اجرا شدن است واگرما که دراین مبارزه تنها هستیم کاری نکنیم فاشتسم مذهبی که بدترین نوع فاشیسم است کشور رانابودخواهدکرد. خوشحال نباشیمکه اینها دارندیکدیگر را میخورند، زیرا وقتی خود را خوردند آنوقت باهاری بیشتری بجان ما خواهند افتاد. این اختلافات فقط در صورتی جای خوشحالی دارد که ما از فرصت و موقعیت این اختلافات استفاده کرده و با تمام قوا و بصورت ضربات ناگهانی آنها را مورد حمله وقرار داده و بر آنها خسارت جانی وارد کنیم و از آنها اسلحه بگیریم. گروههای ده تابیست نفره با مطالعه و نقشه حساب شده میتوانند بسیار مؤثر باشند. میهن دراشغال است، مبارزان در اسارت و تحت شکنجه و آزار و دارها بر پاست و جلادان در حال اضافه کاری.، حیف است که مابیکار بنشینیم. جان ومال وحیثیت و وطن وهمه چیزما درخطر جدی وحتمی است. این یک واقعیت غیرقابل انکار است ونه یک احتمال. هیچ درنده ای تا کنون دست از درنده خوئی بر نداشته که خامنه ای بردارد. خوش بین نباشید:که تنها چاره دردست ماست وبایدخطرکنیم بقیمت جان. صدسال مبارزه زنان ومردان ما درحال بباد رفتن است نگذاریدآنچه رشته ایم پنبه شود.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 08:03:12 توسط xxx
همان ماجراي معاويه و امامحسن تكرار ! شد.معاويه هم مثل خليفه خامنه اي ميگفت امامحسن نوه پيغمبرست اما ناخلف است حالا اگر نوه خميني خفقان نگيرد ماجراي يزيد و امامحسين را روي صحنه ميآورند يعني سر نوه خميني را بريده سرنيزه به بيت رهبري ميفرستند.رژيم ميراث خورهاي امام دجال را يك يك از صفحه روزگار پاك ميكند. حالكه نوچه هاي خميني باشتباه خويش اعتراف و اظهار ندامت نميكنند ملت هم راغب بحمايت از آنها نيست و تماشاچي پوستكندن آنها ميشود و مزد " نه يك كلمه كم و زياد " خود را ميگيرند واينرا رژيم خوب دانسته كه نه خميني و نه ياران او دربين مردم جايگاهي ندارند اما موسوي و كروبي خرفت و... نفهميده اند!!

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:56:10 توسط ساسان اول
آغاز رزمایش دوم حکومت قمه کشان و اراذل و اوباش اسلام ناب تشیع 14 امامی را به آغا امام جماران و قطاع الطریق میلیاردی ، امام چهاردهم ( سید علی گدا ) تبریک و تسلیت می گویم . باشد با دستان مبارک آغا ریشه اسلام خمینی برای همیشه تاریخ از سرزمین اهورائی ایران گم و گور بشه با صدای بلند بگوئید :آمین/ من ساسان قلبن از این افدامات پسندیده خامنه ای دزد سپاسگزارم .

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:30:22 توسط سال اتحاد علیه ملایان.
اسلام دین رحمت و برکت. البته برای بعضی ها.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 07:24:25 توسط بابک
چه لفظ قلم هم حرف می زنه کی میره این همه راه نائب امام زمان حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:32:32 توسط هموطن
واقعا دستشان درد نکند.هیچکس مثل این اوباش نمیتواند ریشه مرجعیت مردم فریب واسلام را در سرزمین ایران بخشکاند.امیدوارم هر روز شاهد این نوع تظاهرات که حتما با مجوز ولایت وقیح همراه است باشیم.خسته نباشند

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:20:55 توسط hasan
بیچارهها حق دارند تازه داران آخوند میشن تا جیبشونه پر کنن از این ورم میبینن حکومت پاشون رو پوسته پیازن حالا خودتونو بکنین قاضی حق با کیه زورشون میات دیگه آقایون جیبشون پر شده حالا دم از مردم میزان بعد نمیزارن این جوجه آخوندا پولدار بشن

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 06:04:52 توسط ناظر
هر چه شکافهای ایجاد شده در میان باندهای تشکیل دهنده اولیگارشی روحانیت شیعه بیشتر و عمیق تر شوند به همان میزان فروپاشی نهایی فتنه جمهوری اسلامی و ارتجاع حاکم نزدیکتر میشود.

گزارشی از چگونگی توقیف اموال و پلمپ دفتر آیت الله منتظری

جرس: از نخستین ساعات بامداد امروز، نیروهای اطلاعاتی با حضور در دفتر آیت الله منتظری اقدام به توقیف وسایل، شکستن گاو صندوقهای دفتر و پلمپ دفتر کردند.

گزارش جرس از قم حاکی از شدت عمل و خشونت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در پلمپ دفتر آیت الله منتظری دارد.

خبرنگار ما از قم گزارش می دهد که تا ساعت ۴ صبح نیروهای سازمان دهی شده در محل حضور داشتند و هر از گاهی در داخل خودشان جر و بحث بر سر گرفتن یا نگرفتن دفاتر صورت می گرفته است .

بعد از مدتی حدود ۱۰۰ نفر نیروی یگان ویژه در داخل کوچه ی دفتر آیت الله منتظری مستقر شدند و امنیت ساختگی را فراهم کردند که در ساعت ۴ صبح با کمال تعجب و در امری کاملا برنامه ریزی شده یگان ویژه از یک سمت کوچه خارج شدند و ۲۰ نفر از نیروهای لباس شخصی با دیلم از سمت دیگر وارد کوچه شدند بدون کمترین برخوردی با نیروهای یگان.

سپس همان ۲۰ نفر اقدام به شکستن در دفتر آیت الله منتظری کردند و در حدود ۱۵ دقیقه حضورشان در دفتر کاری کردند که از حرکتی که در حسینیه در سالهای قبل کردند وحشیانه تر بوده است و خسارات بیشتری در آن چند دقیقه به بار آورده اند.

بعد از آن ۱۵ دقیقه لباس شخصی ها از دفتر بیرون رفتند وپس از ۳۰ دقیقه نیروهای سپاه و اطلاعات در محل حاضر شدند. آنها به محض ورود شروع به نوشتن صورت جلسه و . . . کره ، سپس اقدام به جوش دادن پنجره ها و درها کردند.

این گزارش حاکی است که تا حدود ظهر این افراد در دفتر آیت الله منتظری مشغول بودند.

در همین حال نیروهای یگان ویژه که از روز گذشته به لباس شخصی ها اجازه داده بودند به محاصره و تخریب بیوت و دفاتر آیات عظام صانعی و منتظری بپردازند، پس از عقب نشینی برنامه ریزی شده لباس شخصی ها هم اکنون در کوچه حضور پیدا کرده اند تا به قول خودشان دوباره امنیت را بر قرار سازند .

گفتنی است نیروهای اطلاعات پس از توقیف وسایل دفتر آیت الله منتظری از فرزندان ایشان خواستند که کلید گاو صندوق های داخل دفتر را به آنان بدهند که این خواسته با مخالفت محکم و صریح فرزندان ایشان روبه رو شد.

این گزارش حاکی است که که نیروهای سپاه و اطلاعات اقدام به شکستن در گاو صندوق ها کردند.

گفتنی است که دیوار های حسینیه و دفتر و خانه های اطراف که پر از شعارهایی است که نیروهای لباس شخصی آنان را نوشته اند، اما نیروهای اطلاعاتی با پاشیدن رنگ قصد پاک کردن آنها را دارند.

دفتر آیت الله صانعی را نیز به همین کیفیت تخریب کرده اند اما اقدامی برای بستن دفتر ایشان نکردند.

راهپیمایی مردم نجف آباد در محکومیت حمله به بیت آیت الله منتظری

جرس: بدنبال حمله لباس شخصی ها به دفتر آیت الله منتظری و پلمپ این دفتر توسط وزارت اطلاعات، مردم نجف آباد خود را برای برگزاری راهپیمایی گسترده آماده می کنند.

به گزارش خبرنگاران جرس از نجف آباد و شهرهای اطراف، مردم این شهرها پس از شنیدن اخبار حمله و محاصره به بیت و دفتر مرجع تقلید شان، خود را برای راهپیمایی گسترده اماده می کنند.

گزارشهای رسیده حاکی است، در پی جنایات صورت گرفته توسط عوامل حکومت و تخریب اموال بیت آیت الله العظمی منتظری در شهرهای مختلف اطلاعیه هایی در محکومیت این عمل صادر و از مردم خواسته شده خود را برای مقابله جدی با این حرکات گستاخانه اماده کنند.

در این اطلاعیه ها اعلام شده با توجه به گستاخی حاکمان و لباس شخصی ها و هتک حرمت بیت فقیه عالیقدر از عموم مردم دعوت می شود خود را برای راهپیمایی گسترده که تاریخ ان متعاقبا اعلام می شود مهیا کنند.

همچنین در این اطلاعیه ها آمده است که مردم نجف اباد همیشه در صحنه های مبارزه حق علیه باطل شرکت داشته اند و آماده جانفشانی در این راه مقدس هستند.

در قسمتی از یکی از این اطلاعیه ها تصریح شده است که چطور است که در حکومتی که دم اسلام می زنند هتک حرمت بیت مراجع تقلید صورت می گیرد ولی کسانی که دم از دین می زنند سکوت کرده اند.

در پایان این اطلاعیه مردم نجف آباد یک بار دیگر درراهپیمایی دفاع از حریم مرجعیت شرکت می کنند و مشت محکمی بر دهان نوکران حکومت خواهند زد.

در این اطلاعیه همچنین به دستگاه های که در این زمینه مسئول هستند هشدار داده شده که در صورت اثبات نقش آنها در این هتک حرمت جواب دندان شکنی خواهند دید.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم خرداد ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم ژوئن ۲۰۱۰ ، 09:50:32 توسط razi
ملت اگر به خواب رود وزودتر اتحاد پيدا نكند و شر اين رژيم حرامزاده را نكند از اين روزهاي بدتر نصيبش خواهد شد به اميد روزهاي خوب

احمد منتظری : مقامات استان نه تنها برای مهاجمان مزاحمتی ایجاد نکردند، بلکه به راحتی شرایط این حملات و تخریب ها را به وجود آوردند

جـــرس: پس از یک روز هتاکی ها، محاصره و تخریب دفتر مرحوم آیت الله منتظری توسط شبه نظامیانِ لباس شخصی، ماموران وزارت اطلاعات، امروز دوشنبه ٢۴ خردادماه ۸۹، با حکم غیر قانونی دادگاه ویژه روحانیت، دفتر آن مرجع تقلید مردمی را مهر و موم و پلمب کردند.
روز گذشته همزمان با سفر مهدی کروبی به شهر قم و دیدار وی با آیت الله یوسف صانعی، گروهی از لباس شخصی ها درحالی که به حمایت از رهبر جمهوری اسلامی شعار می دادند، در مقابل دفاتر آیت الله صانعی و همچنین مرحوم آیت الله منتظری تجمع کرده و شروع به فحاشی، تهدید و شعارنویسی نموده و سپس با شکستن در و ورود به آن محل ها، اقدام به تخریب و هتاکی کردند.

مهدی کروبی علاوه بر دیدار با آیت الله صانعی، همچنین جهت حضور در مراسم ختم آقای میرهادی (پدر رئیس دفتر خود) در شهر قم حضور یافته بود.

احمد منتظری بعنوان سخنگو و رئیس دفتر مرحوم منتظری، در گفتگو با خبرنگار جرس، ضمن بیان این مطلب که "از بعد از ظهر روز یکشنبه ٢٣ خرداد، گروهی از لباس شخصی‌ها به بهانه و در اعتراض به سفر آقای کروبی به قم، در مقابل دفاتر آیات عظام صانعی و منتظری دست به تجمع زده و شعار‌های تندی علیه آن دو مرجع تقلید سر ‌دادند"، خاطرنشان کرد "این افراد با نوشتن شعارهای بسیار رکیک بر در و دیوار محله و فریاد های بلند و تهدید، آسایش و امنیت را از مردم سلب کرده بودند."

احمد منتظری همچنین خاطر نشان کرد "لباس شخصی ها بعد از شعار نویسی و فحاشی، ناگهان به دفتر آن مرحوم حمله کرده و همه چیز را مورد تخریب و آسیب قرار دادند و با توجه به اینکه منزل ما نیز روبروی آن محل قرار داشت، با فریاد بلند تهدید می کردند و وعده می دادند که این دفتر تا فردا، توسط دادگاه ویژه روحانیت پلمب و تعطیل خواهد شد، که اتفاقا وعده های آنان امروز صبح بلافاصله عملی شد."

وی در این زمینه تصریح کرد "تخریب کنندگان با تداوم شعارهای رکیک و بسیار شرم آور، تا حوالی چهار صبح به در محل حضور داشتند، که حدود ساعت شش صبح، پانزده تن از ماموران وزارت اطلاعات، با حضور در آن محل و بدون برخورد با مهاجمان، اقدام به پلمب و تعطیلی آنجا کردند."

منتظری در پاسخ به پرسشی پیرامون نحوه برخورد مقامات استان و همچنین ارگانهای ذیربط با حمله کنندگان، تصریح کرد "مقامات استان نه تنها برای آنها مزاحمتی ایجاد نکردند، بلکه به راحتی شرایط این حملات و تخریب ها را به وجود آوردند و کسی هم مانع آنها نمی شد و ما هم هر چه از شورای تامین استان و مراجع مسئول درخواست می کردیم، کسی پاسخی نمی داد."

فرزند ارشد مرحوم منتظری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار جرس در مورد خبرسازی رسانه های حامی دولت مبنی بر برخورد خشن نیروهای ضد شورش با لباس شخصی های متحصن گفت "این امر صحت ندارد، حمله کنندگان هر آنچه می خواستند انجام دادند و هر چه می توانستند گفتند و کسی هم با آنها برخوردی نکرد؛ بلکه ماموران مانند همکار و هماهنگ شده، کنار آنها ایستاده بودند."

سخنگو و رئیس دفتر مرحوم منتظری در ادامه متذکر این نکته شد که "آقایان اقدامات اخیر را راستای محو نام و یاد آیت الله منتظری از تاریخ ایران برنامه ریزی کرده و انجام می دهند؛ اما غافل از این هستند که آن مرحوم به خاطر عملکرد و مواضعش در دفاع از مردم، در قلب و حافظه تاریخی آنها باقی می ماند و متصدیان امر و آمران و عاملان اینگونه اقدامات، فقط خودشان را بی آبرو تر می کنند و نتیجه کارشان بالعکس خواهد بود."

احمد منتظری تاکید کرد "این بار مقامات باید تشریف بیاورند وضعیت محله و دفتر را ببینند و از مطالب عنوان شده، شرمسار باشند."

لازم به ذکر است بنا به گزارش های واصله و شاهدان عینی، گروهی دیگر از لباس شخصی ها، در حالی که بی سیم در دست داشتند، همانند گروه دیگر ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از رهبر جمهوری اسلامی، به دفتر آیت الله صانعی نیز یورش برده و ضمن ورود به آن محل، اقدام به تخریب کلیِ آن و هتاکی و تهدید نمودند.

لازم به ذکر است اقدامات اخیر بلافاصله بعد از سفر اخیر آقای علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی به قم صورت و شدت گرفت.

سرنوشت خط امام- سرگذشت مخالفان خط امام


دو گروه روحانی
در کنار مردم، در کنار کودتا



در تظاهرات حکومتی 9 دیماه در میدان انقلاب تهران، سخنران حجت الاسلام علم الهدا بود که برای این سخنرانی با هواپیما از مشهد به تهران منتقل شده بود. "شاه" بیت سخنان او، انجا بود که مردم معترض به کودتای 22 خرداد را "گوسفند" و "گوساله" خطاب کرد!

در نماز جمعه 21 خرداد تهران، آیت الله حائری شیرازی را به همان شیوه، یعنی باهواپیما از شیراز به تهران آوردند تا سخنران پیش از نماز حجت الاسلام سید احمد خاتمی شود! سخنان او تلاشی بود آشکار برای انکار قدرت طلبی علی خامنه ای، که اگر مردم و حتی بخش مهمی از مراجع و روحانیون درباره خامنه ای به این نتیجه نرسیده باشند، چنین تلاشی از جانب حائری شیرازی هم لازم نبود و بیت رهبری انکار این خصلت را از زبان حائری شیرازی در نماز جمعه تهران ضروری تشخیص نمی داد. حائری شیرازی و علم الهدا، تنها دو نمونه اند از جمع روحانیونی که فعلا تکیه به سرنیزه سپاه داده و پشت کودتا سنگر گرفته اند. خودشان هم میدانند که به سرنیزه می توان تکیه داد، اما روی آن نمی توان نشست!

همزمان با سخنرانی حائری شیرازی در تهران و سالگرد 22 خرداد، حجت الاسلام شیخ مهدی کروبی راهی قم شد تا با آیت الله صانعی و احتمالا مراجع دیگری که منتقد اوضاع جاری در کشورند و نگران نزدیک شدن سرنیزه به پشت گردن هایشان هستند دیدار کند. گروهان ملبس به لباس شخصی سپاه با سنگ و چماق و چاقو مقابل خانه آیت الله صانعی اجتماع کردند تا از کودتا دفاع کنند.

آنها که کودتا کرده اند، به گفته مهندس موسوی در مصاحبه مشترک با شیخ مهدی کروبی، روی چاه های نفت نشسته اند، سرنخ 70 میلیارد دلار واردات سالانه را در دست دارند و سیستم مالی و بانکی کشور را قبضه کرده اند. برای تامین هزینه بسیج یک گروهان چماقدار و چاقوکش ته جیبشان را هم اگر تکان بدهند کافی است. درحالیکه موسسه مصباح یزدی هم در قم، دستش توی همین جیب است و طلبه های خورده و پروار شده اش پیشنماز گروهان چماقداران و قداره بندهاست.

این همان سرگذشت قدیمی و آشنائی است که در باره انقلاب مشروطه احمد کسروی نوشته و در کتاب های تاریخی دیگر هم ثبت است، گرچه نه به دقت و صداقت و بی پالایشی تاریخ مشروطه کسروی. در انقلاب مشروطه نیز روحانیون به دو گروه تقسیم شدند. روحانیون طرفدار استبداد و شریک مالکان و خوانین و فئودال ها و دربار شاهنشاهی که پرچمدار آن شیخ فضل الله نوری شد و روحانیونی آزادیخواه و در کنار مردم که برخی از آنها در باغشاه تهران اعدام شدند. در آن زمان نیز سرانجام "ورق" برگشت. گروه اول همراه با شاه مستبد قاجار سقوط کرد و گروه دوم قدرت را بدست گرفت. اگر در دور اول امثال ثقه الاسلام در باغشاه به دار کشیده شدند، در حاکمیت گروه دوم شیخ فضل الله در میدان توپخانه بالای دار رفت. این سرگذشت، در جمهوری اسلامی نیز تکرار شده است. در زمان آیت الله خمینی آنهائی در حاکمیت بودند که امروز زیر چکمه کودتای 22 خرداد قرار دارند و باید دید فردا که در روی پاشنه دیگری خواهد چرخید، سرنوشت امثال حائری شیرازی و آیت الله صانعی بعنوان دو نمونه از دو گروه چه خواهد شد. بویژه که حالا سرلشگرهای سپاه پاسداران نیز خود ادعای آیت الهی دارند!