Wednesday, March 30, 2011

کلمه : حاج میر اسماعیل موسوی پدر میر حسین موسوی دارفانی را وداع گفت. پدر میرحسین موسوی پدر بزرگ شهیدان علی و ابراهیم موسوی پس از حصر و بازداشت خانگی میرحسینمدام سراغ فرزند خود را می گرفت چرا که پیش از آن به صورت منظم با ایشان ملاقات داشت، مقارن ظهر امروز به ملکوت اعلی پیوست. میرحسین در تمام بیش از ۴۵ روزی که در حصر و بازداشت خانگی به سر می برد تنها یکبار آن هم در شرایط زننده امنیتی با حضور انبوهی از ماموران امنیتی در داخل خانه میراسماعیل موسوی و سه مامور امنیتی مرد و یک مامور زن برای خانم رهنورد در اتاق پدر پیر میرحسین توانست ایشان را ملاقات کند. به طوری که پدر میرحسین نیز متوجه غیر عادی بودن این مساله شده بود.




به همین مناسبت فرزندان آقای موسوی اطلاعیه ای صادر کردند. به گزارش کلمه متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



انالله و انا علیه راجعون



حاج میر اسماعیل موسوی پدر بزرگمان، پدر میر حسین موسوی در آرزوی دیدار فرزند، دیده از جهان فرو بست.



پدر میرحسین موسوی امروز ظهر در منزل خود دار فانی را وداع گفت و به رحمت خدا پیوست. وی در آرزوی دیدار فرزند خود این چهل و پنج روز را در حالتی شبیه احتضار می گذراند و هر روز سراغ میرحسین را از همسر خود می گرفت. فرزندان میرحسین موسوی و بقیه اقوام وی به خاطر کهولت سن او در جواب سوال های مداومش، در مورد نبود میرحسین موسوی که هر هفته به دیدار پدر می رفت و هر روز تلفنی جویای حال پدر خود بود می گفتند که پدرمان به مسافرت رفته است و به زودی بر می گردد و گاهی برای رفع دلتنگی های پدربزرگ پیر یکی از پسران دیگرش از جانب میر حسین موسوی حالش را می پرسید. احوال پرسی ای که با سکوت دردمندانه و معنا دار او روبرو می شد.



مردی که خانه پاکش باغ روییدن پاکترین و خالص ترین فرزندان این خاک و بوم شد و سفره پاک و پر از روزی حلالش و عبادتهای شب و روزش سالهای سال بهشتی زمینی را پدید آورده بود که جان و دل در باغ آسمانیش آرام می یافت. مردی که ستون معنوی خانواده خود بود.



اکنون با کوله باری از درد و حرمان با داغ نوه های گلگون کفنش، ابراهیم شهید دوران پر افتخار دفاع مقدس و علی شهید راه سبز و همیشه پیروز آزادی، دو برادر به خون خفته یکی در صحرای کربلایی جبهه ها و دیگری در عاشورای سرخ تهران و نیز در هجران و اندوه فرزند و عروسش که به ناحق و به جفا و تنها برای فریاد حق طلبی و آزادی خواهی اسیر ظالمان گشته اند، دار فانی را وداع گفت. دل پاکش با صبر و رضایت عجیبی که همیشه چهره نورانیش را مصفا می نمود، آرام گرفت. او ایوب خانواده بود. و پدرمان نیز ایوبی و راستی، از او فراگرفته بود ، که البته اجر مومنان و آنها که تنها گفتند لا و حاضر نشدند بنده غیر خدا شوند با خداوند متعال است و هو ارحم الراحمین.



دلهره ای از رنج مدام روزگارمان نیست که می دانیم مردان پاک خدا را هجرت از جهان خاکی به دنیای باقی سعادتیست و رها شدن از بند قفس آرزویی طولانی. می دانیم که راست قامتان جاودانه تاریخ خواهند بود. شگفت است تاریخ که مدام تکرار می شود. اندوه هجران پدر و فرزند رسم روزگار است که در طول تاریخ یوسف از یعقوب جدا کرده است و همان زمانه هم یوسف ها از چاه به بیرون کشیده است و موسی ها به دامان خانواده برگردانده است. امید که سیاهی و تاریکی رنگ ببازد و گلباغ کشور، سبز و آباد گردد.



پدر بزرگ مهربان و مظلوممان را به خدا می سپاریم و امیدواریم در کنار آنها که دوستشان می داشت و در کنار انبیا و اولیای و در جوار قرب و رحمت الهی آرام گیرد که وعده الهی حق است.



و قضی بینهم باالحق و قیل الحمد لله رب العالمین



دختران میرحسین موسوی



قابل ذکر است که به علت نسبت دور خانوادگی رهبری با میر اسماعیل موسوی خامنه، پدر میرحسین، و نیز جایگاه خاص مرحوم در خامنه ، در دوران انقلاب، آقای خامنه ای مدتی در خانه ایشان پناه داشتند و در همین خانه که پدر آقای موسوی در فقدان پسرش جان سپرد زندگی می کرد.

پدرمیرحسین موسوی درگذشت

پدرمیرحسین موسوی درگذشت


العربیه. نت : منابع مطلع در گفتگو با العربیه اعلام کردند میراسماعیل موسوی پدرمیرحسین موسوی از رهبران معترضان ایران در سنی بالغ بر 97 سال روز چهارشنبه 30-3-2011 درگذشت.



این اتفاق در حالی رخ داد که میرحسین موسوی به همراه همسرش زهرا رهنورد از 14 فوریه گذشته همچنان در بازداشت خانگی به سر می برند.



چند روز پیش میرحسین موسوی و همسرش به دیدر میراسماعیل موسوی رفته بودند. این دیدار حدود دوهفته پیش روی داد و تیمی امنیتی موسوی و همسرش را همراهی می کردند.

بشار اسد بدون اشاره به وعده های داده شده در مورد اصلاحات :

بشار اسد بدون اشاره به وعده های داده شده در مورد اصلاحات :


سوریه با توطئه ای بزرگ مواجه است!

بی بی سی : بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه برای اولین بار پس از آغاز ناآرامی های دو هفته اخیر خطاب به مردم این کشور سخنرانی کرد، اما حرفی از اصلاحات وعده داده شده به میان نیاورد.



وی در آغاز این سخنرانی گفت: "رویدادهای اخیر برای ملت ما آزمون وحدت بوده است."



او در بخشی دیگر از سخنرانی خود گفت که سوریه با توطئه ای بزرگ مواجه است، دسیسه ای که هدف آن خاتمه دادن به مقاومت سوریه علیه اسرائیل است.



او گفت که همه مردم سوریه خواهان اصلاحات هستند و حمایت خود را از مردم درعا، شهری که شاهد بزرگترین تظاهرات ضد دولتی بوده است، اعلام کرد.



وی در ادامه گفت که زمان آن رسیده است که سوریه را متحد کنیم.



بشار اسد در سخنرانی خود گفت که سوریه در انزوا به سر نمی برد و از حمایت جهان عرب برخوردار است.



نا آرامی های اخیر، جدی ترین مسئله داخلی است که بشار اسد از زمان مرگ پدرش، حافظ اسد در سال 2000، و به قدرت رسیدنش با آن مواجه بوده است.



مخالفان در سوریه خواهان همان تغییرات و اصلاحاتی هستند که بسیاری از کشورهای دیگر عربی را در ماه های اخیر به لرزه در آورد.



مقامات سوریه در واکنش به ناآرامی ها وعده تحولات و اصلاحات اساسی داده اند.



اما بر خلاف باور عمومی، بشار اسد تاکنون در سخنرانی خود صحبتی از این اصلاحات به میان نیاورده است.



اصلاحاتی که توسط مقامات سوریه وعده داده شده بود شامل لغو وضعیت فوق العاده است که نزدیک به پنجاه سال از به اجرا گذاشته شدن آن می گذرد.



این مقررات که از سال 1963 بر سوریه حاکم بوده است، حقوق اساسی و آزادی های مدنی شهروندان را به شدت محدود می کند و به نیروهای امنیتی اختیارات گسترده ای برای دستگیری و حبس بدون محاکمه و شکنجه مخالفان می دهد.



همچنین این اصلاحات شامل قانونی است که تاسیس احزاب سیاسی دیگر به غیر از حزب حاکم (حزب بعث) را مجاز خواهد کرد.



در عین حال اعضای دولت سوریه استعفا داده اند تا با تشکیل دولتی جدید، اصلاحات مورد نظر به اجرا در آید.



همچنین دولت هواداران خود را تشویق کرده است تا در حمایت از آن دست به تظاهرات بزنند.



به این ترتیب دولت می خواهد نشان دهد که بر خلاف آنچه از آن به عنوان دسیسه کشورهای خارجی برای بر هم ریزی ثبات و امنیت کشور یاد می کند، در میان مردم از محبوبیت برخودار است.

معاون سیاسی دفتر احمدی‌نژاد: بودجه جنگ نرم صرف مخالفت با دولت می‌‌شود

معاون سیاسی دفتر احمدی‌نژاد: بودجه جنگ نرم صرف مخالفت با دولت می‌‌شود


محمدجعفر بهداد معاون سیاسی دفتر محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد عده‌ای به بهانه جنگ نرم از احمدی‌نژاد بودجه‌ میلیاردی گرفته‌اند اما این پول‌ها را صرف مخالفت با دولت می‌کنند.



به گزارش روز سه‌شنبه (نهم فروردین) ایرنا٬ آقای بهداد این اظهارات را در واکنش به گفته‌های حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مبنی بر اینکه هفت حزب رحیم‌مشایی از این کمیسیون درخواست مجوز کرده‌اند٬ مطرح کرده است.



بهداد گفته که «چنانچه روزی اسناد این موضوع منتشر شود معلوم می‌شود که چه کسانی پیش از دیگران و بیش از دیگران باید به ملت و نظام پاسخگو باشند.»



این عضو نزدیک به دولت احمدی‌نژاد به نام نهاد‌ها٬ سازمان‌ها و جریان‌هایی که به بهانه حضور در جنگ نرم از دولت بودجه گرفته‌ و علیه احمدی‌نژاد فعالیت می‌کنند هیچ اشاره‌ای نکرده است.



با آغاز اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ مقام‌های جمهوری اسلامی مدعی هستند «جنگ نرمی» علیه آن‌ها برای سرنگونی روحانیون حاکم بر ایران آغاز شده است.



با گذشت ۱۹ ماه از آغاز این اعتراض‌ها که با خشونت‌های گسترده دولتی نیز همراه بوده٬ مقام‌های جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در حوزه «جنگ نرم» داشته‌اند.



طی این مدت‌ میلیارد‌ها تومان صرف انحراف افکار عمومی از اعتراض‌های مردمی به نتیجه انتخابات و تلاش برای متهم کردن رهبران جنبش سبز به داشتن ارتباط با کشور‌های غربی شده است که تاکنون نتیجه مطلوبی هم برای حاکمیت نداشته است.

عکس / بشار اسد مدارس و ادارات را تعطیل کرد تا دانش آموزان و کارکنان دولتی و غیر دولتی برای حمایت از او به خیابانها بیايند + فیلم جدیدی از کشتار 26 مارس در درعا + 18

عکس / بشار اسد مدارس و ادارات را تعطیل کرد تا دانش آموزان و کارکنان دولتی و غیر دولتی برای حمایت از او به خیابانها بیايند + فیلم جدیدی از کشتار 26 مارس در درعا + 18




بی بی سی : ده ها هزار نفر از مردم در حمایت از بشار اسد رییس جمهوری این کشور، در مرکز دمشق دست به تظاهرات زده بودند.

تظاهر کنندگان با سر دادن شعارهایی مانند 'خدا، سوریه، بشار اسد' به حمایت از رییس جمهور سوریه پرداختند.



خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داده که مدارس امروز در سوریه تعطیل بودند و به کارمندان بانک و سایر کارکنان دولت نیز برای شرکت در راهپیمایی امروز دو ساعت مرخصی داده شده است. ( کاری که احمدی نژاد در سفرهای استانی انجام میدهد.)

انتظار می رود مشابه این تظاهرات، که با فراخوان دولت سوریه برگزار شده، در سایر شهرهای این کشور نیز برگزار شود.


اختلافات بر سر جشن نوروز به پاره کردن تصاویر کوروش رسید

اختلافات بر سر جشن نوروز به پاره کردن تصاویر کوروش رسید




صدای آمریکا : چند سایت هوادار دولت گزارش کرده اند، در آستانه برگزاری جشن جهانی نوروز در تهران، صدها بنر نصب شده در مسیر جاده تخت جمشید توسط عواملی که این خبرگزاریها آنها را «خودسر» نامیده اند، پاره شده است.



محرمانه نیوز در این باره نوشته است: «بنرهای منقوش به تصاویر تخت جمشید؛ کوروش کبیر و پاسارگاد با شعارهایی مبنی بر اینکه شیراز و فارس مهد ایران است، در حالی در محورهای شیراز ـ تخت جمشید، شیراز ـ پاسارگاد و دروازه‌های ورودی استان فارس نصب شده بود، توسط عوامل خودسر پاره و نابود شده است.»



این گزارش افزوده است: «هیچ یک از بنرهای مرتبط به تمدن پارس از چاقوی عوامل خود سر در امان نمانده و همگی نابود شده است.»



این سایت در گزارش خود گفته است با همه مخالفت های جریان مقابل دومین جشن جهانی نوروز با شرکت سران چندین کشور در تهران برگزار شد.



این سایت آنگاه از نیروهای امنیتی و انتظامی خواسته است: «با بررسی این موضوع با عوامل توهین کننده به آیین های باستانی و فرهنگ و ریشه ملت ایران برخورد شایسته و ملت شاد کن داشته باشند.»



در همین حال ایرنا و خبرگزاریها دولتی خبر از برگزاری جشن جهانی نوروز دادند.



سایت مشرق نیز مصاحبه ایسنا با حمیدبقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی را پیش از سال نو بررسی کرده که این مقام دولتی گفته بود: هزینه برگزاری جشن جهانی نوروز سه میلیارد تومان است که ازمحل لایحه بودجه سال نود تامین می شود.



سایت الف (پایگاه احمد توکلی) در برخورد به برگزاری جشن دولتی نوروز به نقل از یک «وبلاگ نویس ارزشی» آورده است: « نمی دانم باز کدام همایش بود که داشت مکتب ایرانی را به خورد مخاطب می داد و تاسف بارتر از همه اینکه موضوع هم بود رقص های محلی قومیت ها!!! آدم ها با لباس های مختلف محلی به روی سن می رفتند و می رقصیدند و صدا و سیما هم با افتخار پخش می کرد که دارد کار فرهنگی می کند !!! یکی در بحرین در خون می رقصد و دیگری در تهران در تلویزیون»



اما ابصارنیوز با اشاره به جریان های مخالف برگزاری جشن نوروز توسط دولت نوشته است: «کسانی که سعی می‌کند اصول را تغییر دهند تا اصولگرایی قرائت آن‌ها را پیدا کنند لذا این سوال را برای ما به وجود می‌آورد که آیا ماکیاول اصولگرا بود یا اصولگرایان ماکیاول؟!»

برگزاري مراسم تدفين محسن دگمه چي همراه با شعار هيهات مناالذله

برگزاري مراسم تدفين محسن دگمه چي همراه با شعار هيهات مناالذله


*کشف جسد یک جوان در حوالی شهر سردشت در آذربایجان غربی



برگزاري مراسم تدفين محسن دگمه چي همراه با شعار هيهات مناالذله



كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها : بنا بر خبر دريافتي امروز دهم فروردين خانواده و بستگان محسن دگمه چي , زنداني سياسي كه روز گذشته به دليل شكنجه هاي روحي و جسمي و عدم رسيدگي پزشكي در زندان درگذشت در بهشت زهرا براي مراسم تدفين وي گرد آمده اند , بنا بر اين خبر تعداد شركت كنندگان بسيار زياد بوده و شعار هيهات مناالذله از سوي آنها در اين مراسم داده شده است.



کشف جسد یک جوان در حوالی شهر سردشت در آذربایجان غربی



آژانس خبری موکریان : صبح روز گذشته جسد یک جوان سردشتی به نام امید در حومه این شهر پیدا شد.

به گزارش حاضرین در محل، جسد این جوان که توسط شلیک گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده در حالی توسط کارگران شهرداری یافت شده که توسط قاتل یا قاتلین دفن شده بود.

به گزارش آژانس خبری موکریان، تحقیقات نیروی انتظامی در مورد علت یا علل این حادثه همچنان در جریان و هویت عامل یا عاملین آن هنوز اعلام نشده است

نماینده شهرکرد: نیمی از وعده‌های دولت هنوز اجرایی نشده است

نماینده شهرکرد: نیمی از وعده‌های دولت هنوز اجرایی نشده است


*وضعیت نامشخص و بلاتکلیف تقی رحمانی، پژوهشگر و مشاور مهدی کروبی

نماینده شهرکرد: نیمی از وعده‌های دولت هنوز اجرایی نشده است



نماینده شهرکرد با بیان این که ۵۰ درصد پروژهای عمرانی در شهرکرد اجرایی نشده است، اظهار امیدواری کرد که هیئت دولت هر جه سریع‌تر اعتبارهای لازم را برای اجرایی شدن، پروژه‌ها در نظر بگیرد.

به گزارش خانه ملت، نصرالله ترابی قهفرخی افزود: مشکل کم آبی در شهرکرد تبدیل به یک بحران شده این بحران باعث شده که نزدیک به ۵۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی محروم باشند، به ناچار شهروندانمان مجبور هستند از آب چاه استفاده کنند؛ که این امر سلامت شهروندانمان را به خطر می اندازد.

وی درباره وضعیت بهداشتی و امکانات پزشکی شهرکرد اظهار کرد: بیمارستان شهرکرد احداث شده است، ولی با کمبود امکانات تجهزات پزشکی روبه‌رو است این امر شهروندانمان را مجبور می کند؛ به شهرهای مجاور بروند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: بیماران دیالیزی ما مجبور هستند، در صف های طولانی دیالیز منتظر باشند که این امر سلامت بیمارانمان را به خطر می‌ا‌ندازد.



وضعیت نامشخص و بلاتکلیف تقی رحمانی، پژوهشگر و مشاور مهدی کروبی



با گذشت بیش از پنجاه روز از بازداشت تقی رحمانی از فعالان ملی مذهبی و مشاور مهدی کروبی، همچنان از وضعیت و سرنوشت این فعال سیاسی و پژوهشگر، خبری در دست نمی باشد.

به گزارش جرس، رحمانی که شامگاه بیستم بهمن ماه ٨٩، و در پی فراخوان راهبران جنبش سبز برای خیزش ٢۵ بهمن در تهران بازداشت شده بود، همچنان در وضعیت نامشخص و بلاتکلیف به سر می برد.

بر اساس این گزارش، ارتباط این فعال سیاسی از یک هفته پیش از سال جدید با خانواده اش قطع شده و حتی اجازه تلفن یا ملاقات عید را نیافته است. این مسئله موجب نگرانی خانواده وی شده و مراجعات آنها به مراجع قانونی و زندان اوین، تاکنون بی پاسخ مانده است.

گقتنی است در پی بازداشت تقی رحمانی، همسر وی نرگس محمدی بنا به تشخیص پزشکان معالج و جهت کنترل آثار فشارعصبی مجددی که بر او وارد شده بود، بعد از چند روز در بیمارستان بستری شد. این فعال حقوق بشری، قبل از بستری شدن در بیمارستان، نامه ای سرگشاده خطاب به دادستان تهران نوشته و با شرح آنچه بر خانواده اش طی یورش نیمه شب ماموران لباس شخصی گذشت، خاطرنشان ساخته بود “…احساس کردم سرزمین مادری‌ام به تاراج رفته و من بی‌پناه در سرزمینی غریب و بیگانه‌ام… احساس می‌کنم دیگر مرگ ما را سزاوار است و بس.”

اوباما: ارسال سلاح به مخالفان قذافی منتفی نیست

اوباما: ارسال سلاح به مخالفان قذافی منتفی نیست


یورو نیوز : باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در یک گفتگو با شبکه های تلویزیونی آمریکایی گفت عملیات نظامی و تحریم ها علیه لیبی، دولت این کشور را در موقعیت ضعیفی قرار داده است.



رییس جمهوری آمریکا همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد تجهیز تسلیحاتی مخالفان دولت لیبی، این احتمال را تکذیب نکرد.



باراک اوباما با بیان اینکه افراد نزدیک به معمر قذافی به این نکته پی برده اند که انتخاب زیادی ندارند، گفت:“دوران حکومت دولت لیبی رو به پایان است و هواداران معمر قذافی این را می دانند.”



همزمان، روز سه شنبه نمایندگان بیش از چهل کشور و سازمان بین المللی در نشستی در لندن گرد هم آمدند تا به موضوع آیندۀ لیبی بدون معمر قذافی پس از پیروزی مخالفان در این کشور بپردازند.



آلن ژوپه، وزیر امور خارجۀ فرانسه که کشورش یکی از کشورهای اصلی ائتلاف بین المللی در عملیات نظامی علیه دولت لیبی است، در حاشیۀ این اجلاس نیز به تجهیز نظامی مخالفان در لیبی اشاره کرد و گفت:“در قطعنامۀ 1973 این بند یعنی تجهیز تسلیحاتی مخالفان گنجانده نشده است اما می توان در مورد این گزینه با متحدان و دیگر اعضای ائتلاف مذاکره کرد.”



ایتالیا و بریتانیا در این نشست پیشنهاد تبعید معمر قذافی در صورت توقف حملات علیه مخالفان را ارائه کردند. ارسال کمک های انساندوستانه به مردم لیبی نیز از دیگر مسائلی بود که در نشست لندن مطرح شد.



نیروهای ائتلاف بین المللی از روز نوزدهم مارس عملیات نظامی خود در لیبی را آغاز کردند. سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو نیز قرار است از روز چهارشنبه فرماندهی عملیات نظامی در لیبی علیه مواضع دولت این کشور را به عهده بگیرد. به نظر می رسد با مطرح شدن احتمال تجهیز تسلیحاتی مبارزان علیه معمر قذافی با توجه به عدم وجود این بند در قطعنامۀ 1973، حضور نیروهای خارجی در بحران لیبی اهدافی فراتر از قطعنامۀ سازمان ملل را در برگیرد.

یورش نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به شرکت کنندگتن در مراسم خاکسپاری محسن دگمه چی

یورش نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به شرکت کنندگتن در مراسم خاکسپاری محسن دگمه چی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" برگزاری گسترده مراسم خاکسپاری شهید راه آزادی محسن دکمه چی با یورش وحشیانۀ نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به خانواده و حاضرین مواجه شد و آنها قصد دستگیری کسی که مراسم مذهبی خاکسپاری را برگزار نموده است را داشتند.

روز چهارشنبه 10 فروردین ماه جمهیت زیادی در بهشت زهرا حضور یافتند و مراسم خاکسپاری شهید راه ازادی مردم ایران را برگزار کردند. این مراسم که از ساعاتی پیش شروع شده بود حوالی ساعت 15:00 در حال پایان یافتن بود. که نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به حاضرین یورش بردن و قصد داشتند یکی از کسانی که مراسم مذهبی خاکسپاری را برگزار می کرد را دستگیر کنند.

حاضر به مقابله با آنها بر خواستند و از دستگیری او ممانعت نمودند . درگیری بین حاضرین در مراسم و نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که بیش از 100 نفر می باشند همچنان ادامه دارد.حاضرین در مقابل حملات نیروهای سرکوبگر مقاومت می کنند و اجازه دستگیری را به آنها نمی دهند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه که تعداد آنها بیش از 100 نفر تخمین زده می شد از بدو شروع مراسم خاکسپاری اقدام به ایجاد مزاحمت برای حاضرین نمودند و حتی اقدام به توهینهای زننده به خانم های حاضر در این مراسم نمودند. درگیری همچنان در بهشت زهرا ادامه دادرد و احتمال ضرب و شتم و دستگیریهای گسترده می رود.