Friday, January 7, 2011

جنتی به خاتمی: وقاحت هم حد و مرزی دارد، مردم شما را قبول ندارند/ در اجرای طرح هدفمند کردن يارانه ها امام زمان یاری رسانده/ احضار وزرا به مجلس در شرایط امروز صحیح نیست

جنتی به خاتمی: وقاحت هم حد و مرزی دارد، مردم شما را قبول ندارند/ در اجرای طرح هدفمند کردن يارانه ها امام زمان یاری رسانده/ احضار وزرا به مجلس در شرایط امروز صحیح نیست


خطیب جمعه تهران با اشاره به مشغله زیاد وزرا در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: احضار گسترده وزرا وقت زیادی از آنها گرفته و در شرایط امروز صحیح نیست.



به گزارش مهر، احمد جنتی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به راهپیمایی 9 دی 1388 گفت: هر چه فکر می کنم در رابطه با این واقعه بزرگ عجز از شکرگزاری از خداوند در وهله اول و از مردم در وهله بعد دارم و فکر می کنم شواهد و قرائن بسیاری وجود دارد که خداوند این نظام را دوست می دارد و دل ها را به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی هدایت می کند.



وی در ادامه سخنانش با اشاره به شرایط 9 دی سال گذشته گفت: پیش از این واقعه همه جا را غبار فرا گرفته بود و ارزش ها و نظام و حتی امام حسین (ع) که در نزد غیر مسلمانان ایران نیز احترام ویژه ای دارد، مورد هتاکی قرار گرفت که در پاسخ شما مردم با جوشش و خیزش خود و بدون هیچ حمایتی،راهپیمایی بزرگ 9 دی را برپا کردید.



وی افزود: دشمنان چه امیدهایی به این اغتشاشات بسته بودند و چه دل هایی از بچه حزب اللهی ها خون شده بود. جمهوری اسلامی هم که نمی توانست در مقابل مردم دست به اسلحه ببرد لذا در 9 دی آمدید و غبار فتنه را نشانده و کمر آن را شکستید که این کار بزرگ الهی بود.



خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته گفت: این انتخابات فرصت بزرگی بود که توسط عده ای سودجو به تهدید تبدیل شده بود و مردم در روز 9 دی آمدند و آن را دوباره به فرصت بزرگی برای کشور تبدیل کرده و برکات زیادی را برای نظام به ارمغان آوردند.



وی ادامه داد: در قضایای فتنه سال گذشته عده ای که پیش از این چهره دیگری از خود به نمایش می گذاشتند باز شناخته شده و غربالی صورت گرفت که خواص در آن به دو قسمت تقسیم شده بودند یکی خواص انقلابی و ولایی و دوم خواص غیر انقلابی که مردم به خواص غیر انقلابی نمره صفر دادند.



جنتی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط یکی از سران اصلاحات (خاتمی) برای حضور در انتخابات آتی در کشور گفت: فتنه گران هنوز هم به اقدامات خود ادامه می دهند و برای کشور شرط و شروط می گذارند ولی باید گفت وقاحت هم حد و مرزی دارد، مردم شما را قبول ندارند و به شما رای نخواهند داد.



دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود به هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: یک تحول بزرگ در کشور در حال وقوع است که بسیاری از امورات وابسته به آن بوده و بدون آن محقق نمی شود. برای مثال تحقق عدالت، اجرای طرح های عمرانی در کشور، ارتقای کیفیت تولید، بهره وری، اشتغال و اصلاح الگوی مصرف و تحول در بانکها وابسته به اجرای هدفمند کردن یارانه هاست.



وی ادامه داد:هیچکس پیش بینی نمی کرد که مردم به این راحتی هدفمند کردن یارانه ها را بپذیرند و از این بابت تمهیداتی نیز اندیشیده شده بود زیرا در موقع سهمیه بندی بنزین واکنش ها بیش از این بود.



جنتی اظهار داشت: یک عده ای هم دلشان را خوش کرده بودند که وقتی این قانون اجرا می شود فتنه سال گذشته را از نو آغاز کنند ولی به واقع آب از آب تکان نخورد و مردم فهمیدند که اجرای این طرح در راستای منافع آنها است.



وی با اشاره به مواضع برخی از کارشناسان مبنی بر گرانی در کشور گفت: با توجه به برنامه ریزی های چهارساله دولت که با کمک اصناف و اتحادیه ها همراه بود گرانی بسیار ناچیز بوده و در بسیاری از کالاها ارزانی هم دیده شد.



خطیب جمعه تهران با اعلام اینکه کشور در آغاز راه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها قرار دارد، گفت: این طرح باید جلو برود و در ادامه راه همه باید از دست اندرکاران حمایت کرده و به آنها کمک کنند و در جایی هم اگر لازم بود نقد بشود دولت هم این نقدها را خواهد پذیرفت.



جنتی گفت: همه باید به هم کمک کنیم البته تا امروز نیز کمک بسیاری شده است و عنایات خداوندی شامل حال ماست زیرا خداوند می خواهد عدالت اجرا شود و حضرت ولی عصر هم در این مسیر یاری رسان ما بوده است. لذا باید همه دستگاههای فعال اجازه کارکردن داشته و سنگی جلوی پای آنها انداخته نشود.



وی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: هر چند مجلس در بسیاری از امورات مثل هدفمند کردن یارانه ها و دیگر امور کارهای قابل تقدیری را انجام داده است ولی باید توجه داشت که در شرایط امروز و با مشغله کاری که وزرا دارند احضار آنها به مجلس زیاد شده.



جنتی افزود: وزرا امروز در مقوله هدفمند کردن یارانه ها مشغله بسیاری دارند و در این شرایط طرح یک سئوال یک نماینده 10 الی 20 ساعت از وقت یک وزیر را به خود اختصاص می دهد که در نهایت نماینده ای نسبت به پاسخ وزیر بگوید قانع نشده است و این در شرایط امروز صحیح نیست.



دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: بر اساس آمار احضار وزرا بیش از مدت مشابه در یک سال از سوی نمایندگان مجلس هفتم بوده است.



وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با قوه قضائیه نیز گفت: قوه قضائیه به خوبی دست به کار شده و با شرایط کمبود قاضی در این قوه خوب کار می کند.ولی ممکن است در جایی نیز یک قاضی اشتباهی را مرتکب شود که آن را نباید به حساب قوه قضائیه گذاشت. حال یک بچه شهیدی آمده و درباره یکی از سران فراری فتنه سخنانی را بیان کرده و درباره او حکم زندان و شلاق صادر شده است.



جنتی ادامه داد: این موضوع را هم به این خاطر گفتم که عمومی شده است . یک قاضی یک حکمی داده است حال زیر سئوال بردن قوه قضائیه به این خاطر درست نیست و باید به هر حال مسئولین برای انجام کارهای خود شرایط مساعدی را داشته باشند.



وی در پایان سخنان خود به مناسبتهای 19 دی که مردم قم به خاطر توهین روزنامه اطلاعات به امام راحل راهپیمایی کردند، میلاد حضرت مسیح و رسیدن کشتی آسیایی به غزه نیز اشاره کرد.

محرومیت ۷ ماهه خانواده عبدالله مومنی از ملاقات حضوری با وی

محرومیت ۷ ماهه خانواده عبدالله مومنی از ملاقات حضوری با وی


به گزارش رهانا مؤمنی که نامه‌اش به رهبری در رابطه با نحوه‌ی بازجویی‌ها و شکنجه‌هایش برای اعتراف گیری بی جواب مانده و از طرف دادستان محکوم به “سیاه‌نمایی” شده و گویا در حال گذراندن مراحل تنبیهی است.



لازم به ذکر است فرزندان وی به دلیل اشتغال به تحصیل نمی توانند در ساعات ملاقات کابینی پدرشان را ببیند.عبدالله مومنی، سخنگوی پیشین سازمان ادوار تحکیم وحدت و مسئول ستاد انتخاباتی شهروند آزاد مهدی کروبی در انتخابات خرداد ۱۳۸۸ چندی پیش طی نامه ای از زندان اوین خطاب به رهبر جمهوری اسلامی، از شکنجه‌های شدیدی که بازجویان بر وی روا داشتند تا اعترافات اجباری از او بگیرند سخن گفت و محاکمه اش را نمایشی توصیف کرده است.



عبدالله مومنی یک هفته پس از انتخابات سال گذشته در تهران دستگیر شد. او در دادگاه بدوی به اتهام اجماع و تبانی با هدف اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد. این محکومیت وی سپس به ۴ سال و ۱۱ ماه حبس تعزیری تقلیل پیدا کرد.

آتش زدن عکس های موسوی، کروبی و خاتمی در یکی از تلویزیون های لس آنجلسی

- آتش زدن عکس های موسوی، کروبی و خاتمی در یکی از تلویزیون های لس آنجلسی 

آیا آنچه از مهران مدیری اخیرا در مورد تلوزیون های لوس آنجلسی منتشر شده ، توهین است؟ یا آنچه این تلوزیون و چندین تلوزیونِ مشابه می سازند، توهین به شعور میلیون ها معترضِ به حکومت ایران است؟


تا مدتی نا معلوم اجرای برنامه را بخاطر ضربه ای که برنامه طنز به او وارد کرده قطع کرده است.شهرام همایون

تا مدتی نا معلوم اجرای برنامه را بخاطر ضربه ای که برنامه طنز به او وارد کرده قطع کرده است.شهرام همایون




فرانسه ماهواره اي که ميتواند به کاربران اينترنت در ايران کمک کند به فضا پرتاب کرد

فرانسه ماهواره اي که ميتواند به کاربران اينترنت در ايران کمک کند به فضا پرتاب کرد




جوان آنلاين (نزدیک به سپاه): فرانسه درصدد پرتاب ماهواره اي به فضا مي باشد که ارتباطات اينترنتي در داخل ايران را از پوشش مي دهد.



به گزارش خبرنگار جوان آنلاين به تازگي مهرداد نوري زاده از عناصر ضد انقلاب مقيم فرانسه در اظهاراتي با يکي از مرتبطين خود در داخل کشور عنوان نمود: دولت فرانسه درصدد پرتاب ماهواره اي بنام "پيغمبر- يک "به فضا مي باشد که ارتباطات اينترنتي در داخل ايران را از طريق اين ماهواره پوشش مي دهد و درصورت چنين اقدامي (پرتاب ماهواره ) ديگر امکان شناسايي و برخورد با مرتبطين (ضدنظام) که در فضاي مجازي فعاليت دارند از بين خواهد رفت.



گفتني است نوري زاده در سال 1358 از کشور خارج شده و درحال حاضر استاد دانشگاه سورن فرانسه مي باشد.



وي مدعي است در دانشگاه در مقطع دکتري با نيکلا سارکوزي (رئيس جمهور فرانسه) هم دانشگاهي و درحال حاضر با وي دوست مي باشد و با مقامات ارشد فرانسوي معاشرت و رفت و آمد دارد و اين موضوع را (پرتاب ماهواره) مقامات فرانسوي به وي گفته اند.



لازم به ذکر است پدر و مادر نوري زاده در زمان انقلاب درارتباط با مجاهدین اعدام شده اند .

عکسی از احمدی نژاد بدون شرح!!!

عکسی از احمدی نژاد بدون شرح!!!


مهران مدیری و مسخره کردن شبکه های ماهواره ای

مهران مدیری در کار جدیدی که انجام داده است شبکه های ماهوره ای به ویژه شهرام همایون را مورد تمسخر قرار داده




حاجی خبر بازداشت خود را تکذیب کرد

حاجی خبر بازداشت خود را تکذیب کرد


ایلنا:مرتضي حاجي یکی از وزرای دولت اصلاحات خبر دستگیری خود را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبر دستگیری مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش و تعاون، خبرنگار ایلنا در تماس با وی مطلع شد که این خبر صحت ندارد و حاجی اخبار منتشره در این مورد را تکذیب کرد.

گفتنی است، از روز گذشته برخی سایت های اینترنتی خبر از بازداشت مرتضی حاجی داده بودند.

تصویری دیدنی از جهان پهلوان تختی در مقابل محمدرضا پهلوی در هنگام تقدیم مدال پهلوانی

آفتاب: غلامرضا تختی روبه‌روی شاه ایستاد. سران کشوری و لشکری و امرای ارتش هم دور تا دور ایستاده‌اند. تختی قرار است بازوبند پهلوانی کشتی ایران را از شاه کسب کند.




او می‌بایست سرش را خم می‌کرد تا شاه، مدال را دور گردنش بیاندازد. اما این کار را نکرد. شاه هم به روی خودش نیاورد و دست‌هایش را بالاتر برد و مدال را دور گردنش انداخت.



بسیاری از نزدیکان دربار از این عمل تختی ناراحت شدند و پس از مراسم او را شماتت کردند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواهان "قیام" علیه علوم انسانی شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواهان "قیام" علیه علوم انسانی شد




به گزارش رادیو فرانسه، در حالیکه گروهی از روسا و اساتید دانشگاههای استان تهران و البرز جهت بازدید مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان خوزستان سفر کرده اند، شب گذشته سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قرارگاه مرکزی اهواز برای آنها سخنرانی کرد و بشکلی باور نکردنی مدعی شد که اگر قرار است علوم انسانی را تغییر دهیم و "کتب ضاله" از دانشگاههای کشور برچیده شود، باید علیه علوم انسانی " قیام کرد"!



او توضیح داد که در" دوران جنگ تحمیلی" زنان و مردان قیام کردند و "مسائل حل نشدنی را حل کردند" و سپس مدعی شد که مشکلات امروز سخت تر از مشکلات دیروز نیست و با همانند سازی مشکلات جنگ با عراق و مشکلات امروزی که به عقیده او تحول در علوم انسانی است ، خواهان "جهاد " برای حل این مشکل شد.



در توضیحاتی حیرت آور، سردار نقدی یادآوری کرد که رهبر جمهوری اسلامی خواهان این شده است که ایران "مرجع علمی جهان شود" و سپس به ارائه رهنمود برای تحقق شعار رهبری پرداخت. او توضیح داد که اگر کسی در سراسر جهان می خواهد علم را بیاموزد، "باید به فراگیری زبان فارسی اقدام کند".



سردار نقدی در بخش دیگری از سخنرانی اش برای روسا و اساتید دانشگاهها توضیح داد که برای "جهاد " بقصد تحول علوم انسانی باید "روزانه هجده ساعت مطالعه کرد" و از شهری به شهر دیگر برای آموختن در سفر بود.



فرمانده بسیج مستضعفین در این سخنرانی اعجاب انگیز که درست در مقابل اساتید دانشگاه انجام می شد اظهار داشت که متاسفانه "کسانی که مراکز علمی و دانشگاههای کشورمان را طراحی و معماری کرده اند" افراد غرب زده هستند. او مدعی شد که برای "شکسته شدن این طلسم ها" بسیج باید در عرصه های علمی حرکت کند و گره ها وشکلات را باز کند.



سردار نقدی که در بخشی از سخنانش کتاب های درسی علوم انسانی در دانشگاههای کشور را " کتب ضاله" نامیده بود، در همین سخنرانی به افراد

"سیاه کار و دغل بازی" اشاره کرد که اکنون "مسائلی بی معنی را با عنوان علم کنار هم می چسبانند". او البته توضیح نداد که این سیاهکاران نویسنده کتب ضاله چه کسانی هستند.



سردار پاسدار در بخش دیگری از سخنرانی اش، علوم سیاسی در دانشگاههای کشور را با معادل آن در عربستان و اسرائیل مقایسه کرد و با توجه به همانندی آنها پرسید که که با این علوم سیاسی می شود فرمایشات رهبری را پیاده کرد؟



سردار نقدی بلافاصله جواب داد که در این صورت "مطمئناً دراین راه شکست می خوریم"



سردار نقدی سپس به نقد علوم انسانی در آمریکا پرداخت و گفت که آمریکا در این زمینه علمی ندارد، "چون اگر این علم را داشت، اقتصادش ورشکسته نمی شد". او نه درباره رابطه علوم انسانی با اقتصاد توضیح داد و نه درباره چگونگی ورشکستگی اقتصاد آمریکا.



در ادامه نقد علوم انسانی در آمریکا سردار نقدی این پرسش اعجاب آور را مطرح کرد که "اگر این کشورعلم جامعه شناسی دارد، چرا 60 درصد ازدواج ها به طلاق می انجامد و زندگی یک نفره مد شده و فرزندان نامشروع در این کشور به دنیا می آیند؟" متاسفانه فرمانده بسیج مستضعفین در این باره نیز توضیح نداد که چه ارتباطی میان علم جامعه شناسی و فرزندان نامشروع و یا طلاق وجود دارد؟