Saturday, April 13, 2019

فيلم/ واقعیت مناطق سیل زده از زبان سیل زدگان «هر چه از هلال احمر درخواست چادر کردیم به ما نداد. دوستانم از تهران برایم چادر فرستادن.. اما هلال احمر این همه چادر گذاشتن در انبارهایشان پس از گذشت ۹ روز به ما هیچی نداده اند.

فيلم/ واقعیت مناطق سیل زده از زبان سیل زدگان 

 
«هر چه از هلال احمر درخواست چادر کردیم به ما نداد. دوستانم از تهران برایم چادر فرستادن.. اما هلال احمر این همه چادر گذاشتن در انبارهایشان پس از گذشت ۹ روز به ما هیچی نداده اند.»

 

سلمان خدادادی و عوامل او، حتی پس از قتل زهرا نویدپور، خانواده‌اش را راحت نمی‌گذارند

سلمان خدادادی و عوامل او، حتی پس از قتل زهرا نویدپور، خانواده‌اش را راحت نمی‌گذارند. پیش‌تر دادستان ملکان گفته بود زهرا نویدپور خودکشی کرده اما اخیرا نظرش را تغییر داده و گفته زهرا نویدپور به قتل رسیده است. اما در این میان به جای متهم اصلی، یعنی سلمان خدادادی، برادر زهرا نویدپور را بازداشت کرده‌اند به اتهام «قتل ناموسی» خواهرش. رسانه‌های محلی ملکان نیز با انتشار مطالبی شبیه به هم، به دروغ‌پراکنی پیرامون زهرا نویدپور دست می‌زنند و او را زنی با فساد اخلاقی معرفی می‌کنند. دست زهرا نویدپور از این دنیا کوتاه است و نیست که به این اتهامات پاسخی بدهد.
مادر زهرا نویدپور در این ویدئو از فشار بر پسر خود برای عهده‌گرفتن قتل خواهرش در محل بازداشتگاه خبر می‌دهد. مادر زهرا نویدپور همه این‌ها را توطئه سلمان خدادادی برای تبرئه خودش می‌داند. او در این ویدئو به زبان ترکی آذربایجانی از رییس قوه قضاییه و آقای رئیسی کمک می‌خواهد
این سخنانی ست که این مادر در این ویدئو می‌گوید: «من مادر زهرا نویدپور هستم. چهار ماه است فرزندم را از دست داده‌ام. فرزندم را از دستم گرفتند. حالا مامورین حاج سلمان (خدادادی) و آگاهی تهدید می‌کنند و نمی‌گذارند دردم را بگویم. قسم‌تان می‌دهم به هرکسی که به آن اعتقاد دارید به داد من برسید. پسرم را زندانی کرده‌اند. خودم و دخترم را هم بازداشت کرده بودند و نهایتا آزاد کردند ولی پسرم هنوز در زندان است. گناه ما چیست؟ به اجبار به ما می‌گویند باید یکی از شما به گردن بگیرید و تا زمانی که گردن نگرفته‌اید دست از سرتان بر نمی‌داریم. ای ملت ایران شما را قسم می‌دهم به اعتقادتان به ما کمک کنید. آقای رئیسی؛ خواهش می‌کنم به درد و گرفتاری ما برسید. اینجا ما را له می‌کنند. من از خانواده شهدا هستم. کسی به درد من نمی‌رسد. نه عریضه‌نویس‌ها برایم می‌نویسند. نه وکلا به حرفم گوش می‌دهند. یک روز رفته بودیم تهران برای طرح شکایت. صبحش ماموران آگاهی به منزل ما ریختند و گفتند با اجازه چه کسی و چرا رفته بودید؟ نه افراد سلمان خدادادی راحت‌مان می‌گذارند و نه ماموران اطلاعات. شما را قسم می‌دهم رسیدگی کنید و به درد ما برسید».
- زهرا نویدپور زن جوانی بود که در خرداد ۹۷ افشا کرد که مورد تجاوز و سوءاستفاده جنسی سلمان خدادادی - فرمانده سابق سپاه ملکان و عنصر وزارت اطلاعات و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس - قرار گرفته است. زهرا نویدپور به افشاگری خود ادامه داد.
او به دفعات توسط سلمان خدادادی و عوامل او در ملکان و تبریز به قتل تهدید شد؛ تا این‌که در ۱۶ دی ۱۳۹۷ پیکر بی‌جان او در منزل مادری‌اش در ملکان در استان آذربایجان شرقی پیدا شد.
پاسخگوی رنج این مادر پاسخگوی خون زهرا نویدپور، پاسخگوی درد نهفته در سینه‌های سوخته از ستم که خواهد بود؟
همراهان محترم توانا! پیشنهاد می‌کنیم درخواست این مادر را اجابت کنید و تا حد امکان این پست و ویدئو را پخش کنید تا همه بخوانند و بشنوند که بر سر خانواده زهرا نویدپور در ایران چه می‌آید.


در کجا این ظلم بر انسان کنند؟

فيلم/ در غیبت مسئولان بی کفایت و فاسد حکومت اسلامی هموطنان بوشهری به یاری سیل‌زدگان سوسنگرد در خوزستان شتافتند

فيلم/ در غیبت مسئولان بی کفایت و فاسد حکومت اسلامی هموطنان بوشهری به یاری سیل‌زدگان سوسنگرد در خوزستان شتافتند

 
 

فيلم/ صحنه ای تحسین برانگیز از تلاش یک خانم دکتر برای عبور از رودخانه و کمک به بیمار سیل زده

فيلم/ صحنه ای تحسین برانگیز از تلاش یک خانم دکتر برای عبور از رودخانه و کمک به بیمار سیل زده

 
 

خوزستان، بدون امکانات، در محاصره سیل + عکس روستای «عشاره بزرگ» در ۴۵ کیلومتری اهواز قرار دارد. تمام خانه‌ها و زیربنای ساختمان‌ها و زمین‌های کشاورزی و دام‌ها و تأسیسات اصلی این روستا بر اثر سیل اخیر دچار مشکل شده است. مشکل اصلی مردم روستا، کمبود امدادرسانی و نبود امکانات کافی برای زندگی در این شرایط است.

خوزستان، بدون امکانات، در محاصره سیل + عکس 

 
روستای «عشاره بزرگ» در ۴۵ کیلومتری اهواز قرار دارد. تمام خانه‌ها و زیربنای ساختمان‌ها و زمین‌های کشاورزی و دام‌ها و تأسیسات اصلی این روستا بر اثر سیل اخیر دچار مشکل شده است. مشکل اصلی مردم روستا، کمبود امدادرسانی و نبود امکانات کافی برای زندگی در این شرایط است.







































فیلم/ استقبال شایسته مردم از نقدی در خوزستان- ( 3 فیلم)

فیلم/ استقبال شایسته مردم از نقدی در خوزستان- ( 3 فیلم)


 
 
 

عکس/ یک عکس نمادین از راهپیمایی امروز دفاع از سپاه این عکس می تواند نماد خیلی چیزها باشد: یک نیروی شبه نظامي که روی سر مردم ایستاده است. پایین کشیدن کرکره علم و صنعت وتعطيلي كتاب بی تفاوتی عمومی نسبت به این نمایش

عکس/ یک عکس نمادین از راهپیمایی امروز دفاع از سپاه 

این عکس می تواند نماد خیلی چیزها باشد:
یک نیروی شبه نظامي که روی سر مردم ایستاده است.
پایین کشیدن کرکره علم و صنعت وتعطيلي كتاب
بی تفاوتی عمومی نسبت به این نمایش