Thursday, September 29, 2011

خروج مهدی خزعلی از ایران وبلاگ مهدی خزعلی : از تاخير در نوشتن عذر مي خواهم، حق داريد كله مند باشيد، در سختي ها دعايتان بدرقه راهم است و در رفع كرفتاري، بايد شما را از دلنكراني دراورم، راستش همه جيز طوفاني درست شد و غير منتظره! فرصت كم بود و يك سر ىاشتم و هزار سودا! اولاَ : با شرح بالا فرصت نداشتم باي نت بنشينم و قصه ديروز و امروز را بكويم. ثانياَ : باور نداشتم كه انجه ميبينم و ميشنوم ، حقيقت دارد! بس بايد صبر ميكردم تا واقعيت را لمس كنم و سبس به اطلاع شما برسانم ، اينك در ارتفاع سي هزار بايي (هيج ارتباطي با سي هزار ميليارد ريال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهاي بهشت (ايران عزيز) خارج شده ام ، باور كردم كه خواب نمي ديدم! اين مختصر را در هوابيما تايب كردم ، ان شاالله شرح ماجرا را فردا با كيبورد فارسي برايتان خواهم نوشت .

خروج مهدی خزعلی از ایران


وبلاگ مهدی خزعلی : از تاخير در نوشتن عذر مي خواهم،  حق داريد كله مند باشيد، در سختي ها دعايتان بدرقه راهم است و در رفع كرفتاري، بايد شما را از دلنكراني دراورم، راستش همه جيز طوفاني درست شد و غير منتظره!  فرصت كم بود و يك سر ىاشتم و هزار سودا!

اولاَ : با شرح بالا فرصت نداشتم باي نت بنشينم و قصه ديروز و امروز را بكويم.

ثانياَ : باور نداشتم كه انجه ميبينم و ميشنوم ، حقيقت دارد! بس بايد صبر ميكردم تا واقعيت را لمس كنم و سبس به اطلاع شما  برسانم ، اينك در ارتفاع سي هزار بايي (هيج ارتباطي با سي هزار ميليارد ريال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهاي بهشت (ايران عزيز) خارج شده ام ، باور كردم كه خواب نمي ديدم!

اين مختصر را در هوابيما تايب كردم ، ان شاالله شرح ماجرا را فردا با كيبورد فارسي برايتان خواهم نوشت .

قازاده ای سوار بر خودرویی چهار و نیم میلیاردی در خیابان های تهران اخیرا خیابانهای شمال شهر تهران شاهد تردد خودرو یكی از آقازاده ها با ارزش شش میلیارد تومان بوده است. به گزارش خبرنگار «آینده»، خودروی مذكور كه «بوگاتی ویرون» می باشد، گرانقیمت ترین خودروی جهان بوده و ارزشی بیش از 2 میلیون دلار دارد. این خودرو كه با موتور ۱۶ سیلندر W شكل و حجم موتور ۸ لیتری توربوشارژدار، ۱۰۰۱ اسب بخار قدرت دارد، برای ۲ سال ركورد سرعت را ۴۰۸ كیلومتر نگه داشت و به دلیل تعداد سیلندر و سرعت بالایش، ورود آن به ایران ممنوع می باشد. سرعت خودروی مذكور كه بیش از سرعت بالگردهای موجود در ایران می باشد، به حدی است كه هیچ دوربین كنترل ترافیكی در كشور قادر به ثبت آن نیست. شتاب این خودرو نیز در حدی است كه تنها با شتاب هواپیما قابل مقایسه است و انسان را به یاد ماشین فیلم های مرد خفاشی (بتمن) می اندازد. اگر فردی خودرو را از بالای یك ساختمان صد طبقه به پایین پرت كند نیز نمی تواند به شتاب این خودرو برسد ولی شاید اگر بالی از جنس تیتانیوم به عقب این ماشین وصل و آن را از ارتفاع به پایین پرتاب كنند، بتواند پرواز كند! با توجه به آن كه قیمت خودروی مذكور با احتساب قیمت دلار حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان است و 90 درصد عوارض آن نیز حدود دو میلیارد و سیصد میلیون تومان می شود، قیمت تمام شده این خودرو در ایران بیش از 5 میلیارد تومان می باشد. همچنین با توجه به صدور پلاك این خودرو كه صدور قانونی آن، تقریبا غیرممكن است، هزینه صدور پلاك و مجوز ورود خودرو به كشور، با توجه به ممنوعیت قانونی استفاده از آن در ایران، از سوی مالك خودرو بیش از یك میلیارد تومان عنوان شده است. البته ظاهرا خود این آقازاده محترم مدعی است تنها چهار و نیم میلیارد تومان برای ماشین شخصیش هزینه كرده، اما قیمت امروز این خودرو در تهران با توجه به قیمت دلار بالغ بر 6 میلیارد تومان می باشد. اكنون مسئولان محترم باید پاسخگو باشند كه چگونه مجوز ورود این خودرو غیرقانونی به كشور صادر شده است؟ بینندگان «آینده» می توانند نظرات و اطلاعات خود درباره این موضوع را ذیل این خبر ارسال كنند كه به صورت گزارش مستقلی منتشر خواهد شد.

قازاده ای سوار بر خودرویی چهار و نیم میلیاردی در خیابان های تهران

اخیرا خیابانهای شمال شهر تهران شاهد تردد خودرو یكی از آقازاده ها با ارزش شش میلیارد تومان بوده است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، خودروی مذكور كه «بوگاتی ویرون» می باشد، گرانقیمت ترین خودروی جهان بوده و ارزشی بیش از 2 میلیون دلار دارد.
این خودرو كه با موتور ۱۶ سیلندر W شكل و حجم موتور ۸ لیتری توربوشارژدار، ۱۰۰۱ اسب بخار قدرت دارد، برای ۲ سالركورد سرعت را ۴۰۸ كیلومتر نگه داشت و به دلیل تعداد سیلندر و سرعت بالایش، ورود آن به ایران ممنوع می باشد.

سرعت خودروی مذكور كه بیش از سرعت بالگردهای موجود در ایران می باشد، به حدی است كه هیچ دوربین كنترل ترافیكی در كشور قادر به ثبت آن نیست.
شتاب این خودرو نیز در حدی است كه تنها با شتاب هواپیما قابل مقایسه است و انسان را به یاد ماشین فیلم های مرد خفاشی (بتمن) می اندازد. اگر فردی خودرو را از بالای یك ساختمان صد طبقه به پایین پرت كند نیز نمی تواند به شتاب این خودرو برسد ولی شاید اگر بالی از جنس تیتانیوم به عقب این ماشین وصل و آن را از ارتفاع به پایین پرتاب كنند، بتواند پرواز كند!
با توجه به آن كه قیمت خودروی مذكور با احتساب قیمت دلار حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان است و 90 درصد عوارض آن نیز حدود دو میلیارد و سیصد میلیون تومان می شود، قیمت تمام شده این خودرو در ایران بیش از 5 میلیارد تومان می باشد.
همچنین با توجه به صدور پلاك این خودرو كه صدور قانونی آن، تقریبا غیرممكن است، هزینه صدور پلاك و مجوز ورود خودرو به كشور، با توجه به ممنوعیت قانونی استفاده از آن در ایران، از سوی مالك خودرو بیش از یك میلیارد تومان عنوان شده است.
البته ظاهرا خود این آقازاده محترم مدعی است تنها چهار و نیم میلیارد تومان برای ماشین شخصیش هزینه كرده، اما قیمت امروز این خودرو در تهران با توجه به قیمت دلار بالغ بر 6 میلیارد تومان می باشد.
اكنون مسئولان محترم باید پاسخگو باشند كه چگونه مجوز ورود این خودرو غیرقانونی به كشور صادر شده است؟
بینندگان «آینده» می توانند نظرات و اطلاعات خود درباره این موضوع را ذیل این خبر ارسال كنند كه به صورت گزارش مستقلی منتشر خواهد شد.

!


شبح جنگ با ایران از آسمان سوریه و لبنان میگذرد در آغاز این هفته، ترجمه مقاله مشروح و مهم روزنامه "یونگه ولت" آلمان، در باره تدارک جنگ با ایران، روی وبلاگ "آینده ما" قرار گرفت که عنوان آن نیز در پیک نت منتشر شد. از جمله اشکالات مقالات مشروح ومفصل آنست که اغلب جان کلام، در میان انبوه داده های خبری و تفسیری گم می شود. از جمله درباره همین تفسیر مشروح "بونگه ولت"، که می توان حدس زد شمار بسیاری یا حوصله نکرده اند آن را تا پایان بخوانند و یا اگر تا پایان هم خوانده اند "جان کلام" را در میان داده های متعددی که دراین مقاله مطرح است فراموش کرده و یا به آن توجه لازم را نکرده اند. به همین دلیل، ما این بخش مهم تفسیر یونگه ولت را از آن مقاله مشروح جدا کرده و در ادامه منتشر می کنیم. از همان آغاز که شعار جنگ جهانی با اسلام از سوی نومحافظه کاران مطرح شد، این نظر هم همراه با آن مطرح شد که این جنگ نه تنها محدودۀ جغرافیائی ندارد، بلکه محدودیت زمانی هم ندارد و می تواند طولانی تر از “مجموع جنگ اول و دوم جهانی” گردد.”چندین دهه” یا حتی ”چند نسل” بطول انجامد. این هدف استراتژیک هم اکنون عملی شده است. آمریکا، اکثرا همراه با کشورهای عضو ناتو، در افغانستان و عراق در جنگ است، و با هواپیماهای بی سرنشین و مسلح و کماندو های مرگ به اهدافی در پاکستان ، در یمن و در سومالی حمله می کند، و افزون بر این بعنوان مربی و مشاور در جنگهای داخلی در فیلیپین و تعداد کثیری از کشورهای آفریقائی شرکت دارد. و هم اکنون باتفاق دیگر اعضای ناتو در لیبی وضعی بسیار متزلزل بوجود آورده که احتمالا این کشور را نیز به همان وضعی دچار خواهد کرد که افغانستان و عراق را کرد. و این را نیز فراموش نکنیم که حمله به ایران ”گزینش” دائمی آنهاست و گرایش به دخالت نظامی در سوریه که پیوسته با روشنی بیشتری تکرار می شود و نیز طرح این نکته که دخالت نظامی می تواند به لبنان هم گسترش داده شود. Joe Lieberman سناتور با نفوذ آمریکائی که از سالها پیش فشار می آورد که آمریکا جنگ با ایران را نیز در برنامه عملیات نظامی خود در جهان قرار دهد، در سخنرانی اول سپتامبر خود در باشگاه مطبوعات یکبار دیگر این موضوع را مطرح کرد و گفت : در میان حامیان اسلام خشونت گرای افراطی، ایران در رأس همه قراردارد. در حال حاضر لیبرمان رئیس کمسیون با نفوذ سنا برای نظارت بر امنیت داخلی و امور دولتی است.



شبح جنگ با ایران
از آسمان سوریه و لبنان میگذرد
 
 
 
 
در آغاز این هفته، ترجمه مقاله مشروح و مهم روزنامه "یونگه ولت" آلمان، در باره تدارک جنگ با ایران، روی وبلاگ "آینده ما" قرار گرفت که عنوان آن نیز در پیک نت منتشر شد.
از جمله اشکالات مقالات مشروح ومفصل آنست که اغلب جان کلام، در میان انبوه داده های خبری و تفسیری گم می شود. از جمله درباره همین تفسیر مشروح "بونگه ولت"، که می توان حدس زد شمار بسیاری یا حوصله نکرده اند آن را تا پایان بخوانند و یا اگر تا پایان هم خوانده اند "جان کلام" را در میان داده های متعددی که دراین مقاله مطرح است فراموش کرده و یا به آن توجه لازم را نکرده اند. به همین دلیل، ما این بخش مهم تفسیر یونگه ولت را از آن مقاله مشروح جدا کرده و در ادامه منتشر می کنیم.
از همان آغاز که شعار جنگ جهانی با اسلام از سوی نومحافظه کاران مطرح شد، این نظر هم همراه با آن مطرح شد که این جنگ نه تنها  محدودۀ جغرافیائی ندارد، بلکه محدودیت زمانی هم ندارد  و می تواند طولانی تر از “مجموع جنگ اول و دوم جهانی” گردد.”چندین دهه” یا حتی ”چند نسل” بطول انجامد. این هدف استراتژیک هم اکنون عملی شده است. آمریکا، اکثرا همراه با کشورهای عضو ناتو، در افغانستان و عراق  در جنگ است، و با هواپیماهای بی سرنشین و مسلح و کماندو های مرگ  به اهدافی در پاکستان ، در یمن و در سومالی حمله می کند، و افزون بر این بعنوان مربی  و مشاور در جنگهای داخلی در فیلیپین و تعداد کثیری از کشورهای آفریقائی شرکت دارد. و هم اکنون باتفاق دیگر اعضای ناتو در لیبی وضعی بسیار متزلزل بوجود آورده که احتمالا این کشور را نیز به همان وضعی دچار خواهد کرد  که افغانستان و عراق را کرد.
و این را نیز فراموش نکنیم که حمله به ایران ”گزینش” دائمی آنهاست و گرایش به دخالت نظامی در سوریه که  پیوسته با روشنی بیشتری تکرار می شود و نیز طرح این نکته که دخالت نظامی می تواند به لبنان هم گسترش داده شود.
Joe Lieberman سناتور با نفوذ آمریکائی که از سالها پیش فشار می آورد  که آمریکا جنگ با ایران را نیز در برنامه عملیات نظامی خود در جهان قرار دهد، در سخنرانی اول سپتامبر خود در باشگاه مطبوعات یکبار دیگر این موضوع را مطرح کرد و گفت : در میان حامیان اسلام خشونت گرای افراطی، ایران در رأس همه قراردارد. در حال حاضر لیبرمان  رئیس کمسیون با نفوذ سنا برای نظارت بر امنیت داخلی  و امور دولتی است.

نماینده فرانسه در سازمان ملل بانگ حمله به ایران از بام سازمان ملل متحد روز گذشته، خبرگزاری های جهان از سازمان ملل و از قول نماینده فرانسه در این سازمان گزارش دادند که وی با صراحت اعلام کرده: «جمهوری اسلامی اگر در برنامه اتمی خود شفاف سازی نکند، با خطر حمله نظامی روبروست.» وی اضافه کرد:«البته، میدانیم که چنین حمله ای می تواند پیامدهای فاجعه بار در کل منطقه به همراه داشته باشد.» همزمان با خبرگزاری ها، شبکه های مهم و نیمه دولتی آلمان نیز این خبر را بدون تفسیر منتشر کردند. این اظهارنظرهای تهدید آمیز، انگیزه پافشاری اخیر جمهوری اسلامی برای دریافت سیستم دفاع هوائی اس 300 روسی را آشکار می کند. همچنان که مصاحبه اخیر فرمانده نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی را که طی آن مدعی شد ناوگان دریائی جمهوری اسلامی با هدف نزدیک شدن به سواحل امریکا به طرف آب های اقیانوس اطلس به حرکت در آمده اند. نشریه وال استریت ژورنال نیز از نگرانی آمریکا درباره احتمال وقوع درگیری نظامی بین ایران و امریکا در خلیج فارس خبر داده است. در یک خبر دیگر نیز اعلام شده است، امریکا بمب های سنگر شکنی را دراختیار اسرائیل قرار داده که قادر به نفوذ و انهدام زیرزمین هائی مرکز فعالیت های اتمی است.


نماینده فرانسه در سازمان مللبانگ حمله به  ایران
از بام سازمان ملل متحد
 
 
 
 
روز گذشته، خبرگزاری های جهان از سازمان ملل و از قول نماینده فرانسه در این سازمان گزارش دادند که وی با صراحت اعلام کرده: «جمهوری اسلامی اگر در برنامه اتمی خود شفاف سازی نکند، با خطر حمله نظامی روبروست.» وی اضافه کرد:«البته، میدانیم که چنین حمله ای می تواند پیامدهای فاجعه بار در کل منطقه به همراه داشته باشد.»
همزمان با خبرگزاری ها، شبکه های مهم و نیمه دولتی آلمان نیز این خبر را بدون تفسیر منتشر کردند.
این اظهارنظرهای تهدید آمیز، انگیزه پافشاری اخیر جمهوری اسلامی برای دریافت سیستم دفاع هوائی اس 300 روسی را آشکار می کند. همچنان که مصاحبه اخیر فرمانده نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی را که طی آن مدعی شد ناوگان دریائی جمهوری اسلامی با هدف نزدیک شدن به سواحل امریکا به طرف آب های اقیانوس اطلس به حرکت در آمده اند.
نشریه وال استریت ژورنال نیز از نگرانی آمریکا درباره احتمال وقوع درگیری نظامی بین ایران و امریکا در خلیج فارس خبر داده است. در یک خبر دیگر نیز اعلام شده است، امریکا بمب های سنگر شکنی را دراختیار اسرائیل قرار داده که قادر به نفوذ و انهدام زیرزمین هائی مرکز فعالیت های اتمی است.

نظام به تصمیم حذف احمدی نژاد نزدیک شده سلام- برکناری های متعاقب افشای اختلاس 3 میلیارد دلاری بانک ملی و بانک صادرات را شما مقدمه ای بدانید برای خبرهای مهمی که در پیش است. بازگشت احمدی نژاد و همراهانش از نیویورک، برخی چشم های مهم اما بسته را باز کرده است. در یک جمله بگویم که شماری از فرماندهان سپاه خواهان پایان مماشات با احمدی نژاد شده و ادامه ریاست جمهوری او را برای نظام فاجعه اعلام کرده اند. این نظر مستقیما با رهبر جمهوری اسلامی در میان گذاشته شده است. آنها مستنداتی را دراختیار داشته اند که مربوط به سفر اخیر احمدی نژاد به نیویورک است و بموجب همین مستندات گفته اند، احمدی نژاد برای حمله به ایران چراغ سبز نشان داده است. برخی فرماندهان سپاه و از جمله سردار وحید وزیر دفاع که شاهد بلبشوی جلسات کابینه بوده، خواهان تجدید نظر در برنامه های اقتصادی کشور شده و وضع وخیم اقتصادی کنونی کشور را ناشی از همآهنگی دولت احمدی نژاد با صندوق بین المللی پول دانسته اند. دستور اخراج جعفر شجونی (شیخ جعفر شجونی) از جامعه روحانیت مبارز هم پس از آن صادر شد که وی در مصاحبه با یک نشریه لبنانی گفته بود "نظام می خواهد احمدی نژاد تا پایان دوره چهارساله اش رئیس جمهور باشد". او با این اظهار نظر خواسته بود موقعیت احمدی نژاد را تثبیت کند، درحالیکه نظام به تصمیم قطعی برای کنار گذاشتن او بسیار نزدیک شده است. اینها اخباری است مربوط به سفر احمدی نژاد و هیات گسترده همراه او به نیویورک. اما در داخل کشور نیز در دو هفته اخیر رایزنی های مهمی صورت گرفته است که گفته می شود برخی از این رایزنی ها و حتی دیدارهای مستقیم در مشهد صورت گرفته است. شایع است که یکی از فرزندان رهبر جمهوری اسلامی با محمد خاتمی تماس گرفته است، اما درباره این تماس و صحت کامل آن در تردید هستم. همچنین لیستی از مقامات دولتی تهیه شده که فرمان ممنوع الخروج بودن آنها بزودی به بخش های امنیتی فرودگاه ها ابلاغ خواهد شد. در یک جمله کوتاه، یادآوری می کنم که نقش مثبت آیت الله واعظ طبسی در این رایزنی ها، حتی با فرماندهان سپاه را دست کم نگیرید!


نظام به تصمیمحذف احمدی نژاد نزدیک شده
 
 
 
 
سلام- برکناری های متعاقب افشای اختلاس 3 میلیارد دلاری بانک ملی و بانک صادرات را شما مقدمه ای بدانید برای خبرهای مهمی که در پیش است. بازگشت احمدی نژاد و همراهانش از نیویورک، برخی چشم های مهم اما بسته را باز کرده است. در یک جمله بگویم که شماری از فرماندهان سپاه خواهان پایان مماشات با احمدی نژاد شده و ادامه ریاست جمهوری او را برای نظام فاجعه اعلام کرده اند. این نظر مستقیما با رهبر جمهوری اسلامی در میان گذاشته شده است. آنها مستنداتی را دراختیار داشته اند که مربوط به سفر اخیر احمدی نژاد به نیویورک است و بموجب همین مستندات گفته اند، احمدی نژاد برای حمله به ایران چراغ سبز نشان داده است. برخی فرماندهان سپاه و از جمله سردار وحید وزیر دفاع که شاهد بلبشوی جلسات کابینه بوده، خواهان تجدید نظر در برنامه های اقتصادی کشور شده و وضع وخیم اقتصادی کنونی کشور را ناشی از همآهنگی دولت احمدی نژاد با صندوق بین المللی پول دانسته اند. دستور اخراج جعفر شجونی (شیخ جعفر شجونی) از جامعه روحانیت مبارز هم پس از آن صادر شد که وی در مصاحبه با یک نشریه لبنانی گفته بود "نظام می خواهد احمدی نژاد تا پایان دوره چهارساله اش رئیس جمهور باشد". او با این اظهار نظر خواسته بود موقعیت احمدی نژاد را تثبیت کند، درحالیکه نظام به تصمیم قطعی برای کنار گذاشتن او بسیار نزدیک شده است. اینها اخباری است مربوط به سفر احمدی نژاد و هیات گسترده همراه او به نیویورک. اما در داخل کشور نیز در دو هفته اخیر رایزنی های مهمی صورت گرفته است که گفته می شود برخی از این رایزنی ها و حتی دیدارهای مستقیم در مشهد صورت گرفته است. شایع است که یکی از فرزندان رهبر جمهوری اسلامی با محمد خاتمی تماس گرفته است، اما درباره این تماس و صحت کامل آن در تردید هستم. همچنین لیستی از مقامات دولتی تهیه شده که فرمان ممنوع الخروج بودن آنها بزودی به بخش های امنیتی فرودگاه ها ابلاغ خواهد شد. در یک جمله کوتاه، یادآوری می کنم که نقش مثبت آیت الله واعظ طبسی در این رایزنی ها، حتی با فرماندهان سپاه را دست کم نگیرید!