Sunday, December 6, 2009

جزيره کومور نيز به جمهوری اسلامی پشت کرد


جزيره کومور نيز به جمهوری اسلامی پشت کرد
احمدي‌نژاد برای سفر رئیس‌جمهور کومور به ایران، هواپیمای ویژه دولت را فرستاده بود

تابناک : کومور در ازای روابط گرم با احمدی‌نژاد و جمهوری اسلامی ایران با بزرگداشت شیرین عبادی، تمبری با چهره بی‌حجاب وی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، کشور جزایر کومور که رئیس‌جمهور آن، به تازگی به شدت به جمهوری اسلامی ایران و به ویژه احمدی‌نژاد علاقه‌مند شده و به ايران مسافرت کرده است، در حین جر و بحث خانم عبادی با دولت جمهوری اسلامی ایران به دلیل مسائل پس از انتخابات و توقیف جایزه صلح نوبل او، از شیرین عبادی تمبر یادبود چاپ کرد.

بنا بر این گزارش، این تمبر با چهره بی‌حجاب شیرین عبادی منتشر شده است و در پشت سر او نمایی از شهر تهران دیده می‌شود. این تمبر که به همراه پنج تمبر دیگر از شخصیت‌های دریافت کننده نوبل منتشر شده است، از طرف دولت کومور به علاقه‌مندان جمع‌آوری تمبر بر روی سایت جهانی تمبر دیده می‌شود.

دولت کومور همچنین قطعه تمبری با پرچم اسرائیل و نیز محمد‌البرادعی چاپ کرده است.

گفتني است، این اقدامات کومور در حالی روي مي‌دهد که احمدي‌نژاد برای سفر رئیس‌جمهور آن كشور به ایران، هواپیمای ویژه دولت را برايشان فرستاده بود.

انتشار تمبر از شیرین عبادی، در حالی از سوی دولت کومور انجام می‌شود که حتی دولت‌های اروپایی و دشمن ایران معمولا از این گونه اقدامات حساسیت زا به صورت روشن و آشکار پرهیز می‌کنند