Friday, December 12, 2014

شرط جدیدی برای ظهور امان زمان/ سردار "محمدحسین سپهر": امام زمان در عربستانی که وهابیت بر آن حاکم باشد ظهور نمی کند

شرط جدیدی برای ظهور امان زمان/ سردار "محمدحسین سپهر":
امام زمان در عربستانی که وهابیت بر آن حاکم باشد ظهور نمی کند


اگر به واسطه تولید علم دشمن در مقابل انقلاب اسلامی شکست بخورد این شکست تداوم انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت سازمان بسیج دانشجویی، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: جامعه علمی کشور بیشترین سهم را در زمینه سازی ظهور امام زمان  دارند.

 سردار "محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، در کنگره 110 شهید دانشجوی استان لرستان که در محل دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: امام زمان زمانی ظهور می کند که جهان اسلام در اوج قدرت علمی، فرهنگی و سیاسی باشد و با این حال جامعه علمی کشور با تلاش در عرصه تولید علم می توانند بیشترین سهم را در زمینه سازی ظهور امام زمان  ایفاء کنند.

وی با بیان اینکه امام زمان در عربستانی که وهابیت بر آن حاکم باشد و در عراقی که در آن داعش به کشت و کشتار مسلمانان بپردازد و بی فرهنگی بر آن حاکم باشد ظهور نمی کند، ادامه داد: اگر چه امروز کشور ما در تحریم علمی به سر می برد و دشمنان اجازه انتشار مقالات ISI را به دانشمندان ما نمی دهند و یا فرصت تحصیل ایرانی ها در دانشگاه های خارج از کشور را سلب کرده اند، اما اگر می خواهیم که زمینه ظهور امام زمان را فراهم کنیم باید در تولید علم همت کنیم.

 معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه ایران با در اختیار داشتن مقام شانزدهم دنیا در تولید علم در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: افزایش تولید علم، افزایش دانش و افزایش دانش زمینه ساز افزایش تولید است و با این حال در کشوری که تولید بالا باشد اشتغال و امنیت افزایش می یابد در نتیجه در کشوری که امنیت حاکم باشد شکست دشمن قطعی است.

درخواست سردار باقر زاده : متروی تهران به نجف و کربلا وصل شود

درخواست سردار باقر زاده : متروی تهران به نجف و کربلا وصل شود

به گزارش پارسینه ، سردار سید محمد باقرزاده گفت: فضای ایجاد شده در اربعین سید و  امام حسین  علاوه بر فضای معنوی،فرهنگی و فقهی ،امروز پیام سیاسی کوبنده ای برای دشمنان اسلام داشته است زیرا آنها با جنگ و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی سعی بر کم رنگ کردن احساس مردم نسبت به محرم و صفر را داشتند ولی به فضل الهی این گونه نشد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت:با توجه به امن شدن اماکن زیارتی در عراق هر روزه بر آمار زائرین افزوده می شود و با اجرای طرح متروی تهران به نجف اشرف و کربلای معلی می توان در تسهیل شدن این کار نقش بسزایی ایفا نمود.

برادر بزرگ خامنه‌ای این‌جوری می‌نشینه! غرور، خودبرتربینی و تبختر، ویژگی بارز برادران خامنه‌ای

برادر بزرگ خامنه‌ای این‌جوری می‌نشینه!

غرور، خودبرتربینی و تبختر، ویژگی بارز برادران خامنه‌ای