Wednesday, September 8, 2010

تاجزارده : جنتی متقلب است و ریشه تقلب انتخاباتی به او و حامیانش بر می گردد و در مورد این کودتا هم مشخصا باید قرارگاه ثارالله پاسخ بدهد

کلمه : سید مصطفی تاجزاده یکی از شاکیان کودتای انتخاباتی، روز سه شنبه در دومین ملاقات کابینی با همسرش با تاکید دوباره بر شکایت خود از عوامل دخالت در انتخابات خرداد ۸۸ رییس شورای نگهبان را عامل اصلی دخالت در نتیجه انتخابات دانست.




به گزارش کلمه او گفت: نه تنها این بازداشت مجدد بلکه اصل دستگیری من از ابتدا غیرقانونی بوده و باید جبران شود.بازداشت اول در فردای کودتای انتخاباتی به دلیل مقابله ما با استبداد دینی بود و بازدداشت مجدد هم برای مقابله با کودتای نظامی است. من طی این مدت یک سؤال بی پاسخ از بازجوها داشتم که جرمم چیست و حالا سؤالم از قوه قضائیه این است که چرا به شکایت ما رسیدگی نمی شود؟!من معتقد بوده و هستم که آقای جنتی متقلب است و ریشه تقلب انتخاباتی به او و حامیانش بر می گردد و در مورد این کودتا هم مشخصا باید قرارگاه ثارالله پاسخ بدهد. و رسیدگی به این شکایت باید در محکمه عدلی انجام شود که به اعتقاد من دور نیست.



وی افزود: زندان به رغم غیرقانونی بودنش و به رغم ندادن حقوق اولیه زندانی، این حُسن را داشته که موضوع مهم «شکایت از کودتاگران» را زنده تر و جدی تر نگاه می دارد و این امر موجب آگاهی بیشتر مردم و آمادگی بیشتر آنان برای مقابله با استبداد دینی می شود. ما اکنون در زندان هستیم و معترضیم اما در عین حال شاکر خدایمان هستیم که اسباب آگاهی مردم را فراهم کرده است و دیر نیست روزی که کودتاچیان در دادگاه حاضر شوند و همان طور که در افکار عمومی محکومند در دستگاه قضائی هم محکوم خواهند شد. وی از همه عزیزانی که در فضای حقیقی و مجازی از شکایت نامه هفت زندانی سپاه، حمایت کرده اند صمیمانه تشکر کرد و گفت قطعا این شکایت تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.



تاجزاده بار دیگر آمادگی کامل خود را برای مناظره و گفتگو پیرامون موضوع کودتای انتخاباتی اعلام کرد و گفت این که از حضور من در زندان برای ایجاد شبهه و تشویش افکار عمومی بهره می گیرند شیوه های منحصر به فردی است که اقلیت اقتدارگرا و ایادی آنان اتخاذ کرده و می کنند و اگر از آگاهی هوادارانشان واهمه نداشتند خیلی زودتر از این ها فرصت گفتگو با مردم از طریق رسانه ملی را می دادند. وی همچنین انتشار متن کامل بازجویی هایش را تحت شرایط سخت انفرادی، که حدود چهارصد صفحه است، بهترین شیوه برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.



لازم به ذکر است رئیس ستاد انتخابات دولت اصلاحات در هنگام بازگشت به زندان پس از شکایت از کودتاچیان از وکیل خود درخواست کرده بود که شکایت نامه هایی را علیه روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا بابت اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی و تهیه مقدمات بازداشت غیرقانونی اش و نیز علیه سپاه تنظیم کند که ظاهرا این کار انجام شده و او و خانواده اش منتظر رسیدگی بی طرفانه دستگاه قضائی به این شکایت هستند.



به گفته فخرالسادات محتشمی پور، خانواده آقای محمد نوری زاد نیز روز سه شنبه موفق به ملاقات با ایشان شدند.

دوران طلائی اسلام

دوران طلائی اسلام


در دوران علی خامنه ای!







سایت خبری "سپاه نیوز" گزارشی از مراسم افطار "نیروی انسانی سپاه ویژه جانبازان و خانواده های آنان" منتشر کرد که در حضور فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشگر عزیز جعفری برگزار شده است.



درباره این مراسم – علاوه بر نام سئوال برانگیز آن "نیروی انسانی سپاه" که تداعی کننده حضور نیروهای غیر انسانی در سپاه است!- پیش از انتشار نکاتی از سخنرانی فرمانده کل سپاه، به چند نکته باید اشاره کرد:



1- جمع کردن یک عده و سخنرانی یکطرفه برای آنها، بتدریج از بیت رهبری به بیت فرمانده کل سپاه نیز سرایت کرده است و ایشان هم برای اسلام و نظام و جهان تعیین تکلیف می کند.



2- علاوه بر رای اکثریت بدنه سپاه پاسداران در انتخابات اخیر به میرحسین موسوی که خواب را از چشمان رهبر و فرماندهان کودتائی سپاه ربود، اکثریت جانبازان و خانواده قربانیان جنگ با عراق نیز نه تنها به موسوی رای دادند، بلکه در حوادث بعد از کودتا نیز نقش آفرینان جنبش مقاومت در برابر کودتا بودند. خانواده مشهورترین شهدای جنگ با عراق همچنان در کنار میرحسین موسوی ایستاده اند و این درحالی است که فرزندان بسیاری از فرماندهان سپاه بدلیل حضور در جنبش سبز زندانی و شکنجه شده و پس از آزادی از زندان از فجایعی با خانواده خود صحبت کرده اند که خود قربانی و شاهد آن بوده اند.



3- ادامه دیدارهای نوبتی جانبازان و خانواده شهدای جنگ با عراق با میرحسین موسوی و طرح مشکلاتشان با وی، زمینه ساز آن تقلیدی شده که فرمانده کل سپاه به آن متوصل شده است.



حال ببینیم فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به "نیروی انسانی سپاه" چه گفته و تصورات او از ایران و جهان و اسلام چیست و در محفل فرمانده کل نیروهای نظامی چه مسائلی طرح می شود و چگونه طراحان ناشناس، در پشت پرده برای کشاندن ایران به یک جنگ ویرانگر، باد زیر عبای خامنه ای و همین باد را در غبغب فرماندهان سپاه می اندازند.



فرمانده کل سپاه در ضیافت افطار نیروی انسانی سپاه که غروب دوشنبه گذشته برپا شده گفته است:



«فتنه ای که سال قبل سعی در به چالش کشیدن ساختار جمهوری اسلامی داشت، به مراتب از هشت سال دفاع مقدس خطرناک تر بود. جنگ هشت ساله باعث صدور انقلاب شد اما فتنه سال قبل لطمه های بزرگی به حیثیت انقلاب وارد کرد و در چنین شرایطی بازماندگان جنگ نباید در مقابل دشمنی ها، انحرافات و غرض ورزی ها سکوت کنند.



غیر از نظام جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان در طول تاریخ 1400 ساله اسلام تنها 15 سال شاهد حکومت اسلامی بودند و جمهوری اسلامی امتداد همان دوران طلایی 15 ساله است که تحت رهبری داهیانه نایب امام زمان در حال حرکت به سمت آرمان های الهی است.»

احمدی نژاد در قطر

احمدی نژاد در قطر


از انکار و تمسخر حمله

تا وحشت از حمله امریکا و اسرائیل

آذرخش کنی







محمود احمدی نژاد روز یکشنبه برای مذاکره با امیر قطر "شیخ محمد بن خلیفه ال ثانی" وارد دوحه پایتخت قطر شد. احمدی نژاد در این مذاکرات به گسترش مناسبات دو کشور اشاره کرد و گفت: "گسترش همکاری ایران و قطر و حفظ هوشیاری مقامات دو کشور می تواند موجب ایجاد امنیت پایدار در منطقه و کاهش تهدیدات فرا منطقه ای شود".



احمدی نژاد سپس به خطر حمله به ایران را که در 5 سال گذشته نه تنها انکار، بلکه مسخره می کرد اشاره کرده و گفت:



هر حرکتی علیه ایران به نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد ".



احمدی نژاد فراموش کرده است که دولت قطر یکی ازهم پیمانان نظامی امریکا در خلیج فارس است و عضو شورای همکاری کشورهای عربی خلیج فارس (بحرین؛ قطر؛ کویت؛ امارات متحده عربی؛ عمان وعربستان سعودی). این کشورها برنامه تجدید تسلیحاتی خویش را اغاز کرده اند .این برنامه در حاشیه عملیات نظامی احتمالی علیه ایران طرح ریزی شده است. عمان جنگنده های اف 16 خریده، کویت به موشک "پاتریوت" مجهز شده و قطر تعدادی موشک ضد کشتی "Exocet"از امریکا دریافت کرد ه است. پایگاه عملیاتی هوایی العدبد در 35 کیلومتری جنوب دوحه از اکتبر سال2001 مهمترین پایگاه نیروی هوایی امریکا در خاور میانه می باشد. این پایگاه دارای ارتباطات ماهواره ای و سیستم کنترل از راه دور است.



بنابراین، رجزخوانی احمدی نژاد در دوحه، فاقد کوچکترین زمینه تاثیر گذاری است. مگر آن که هدف او تحریک امریکا و اسرائیل برای حمله به ایران باشد، که اگر چنین باشد، باید گفت او سفر و سخنرانی موفقی داشته است.



احمدی نژاد در بخش دیگری ازمذاکراتش به مذاکرات جدید صلح خاور میانه حمله کرد و گفت:



این مذاکرات دادن بهانه به صهیونیست ها برای سرکوب بیشتر فلسطنی ها واحیانا برای حمله به کشورهای همسایه است. و اصلا این مذاکرات مرده است."



در پاسخ به این اظهارات احمدی نژاد، سخنگوی دولت خودگردان فلسطین گفت:



کسی که نماینده مردم ایران نیست و در انتخابات تقلب کرده حق حرف زدن درباره فلسطین را ندارد.

گزارشی از دوران تدریس سردار "مشفق"

گزارشی از دوران تدریس سردار "مشفق"


مخالف ولایت فقیه

مسلمان نیست و قتلش واجب!







سلام- اینجانب از دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبایی هستم و مطلبی را که درباره سردار مشفق منتشر کرده بودید تائید می کنم. همانطور که شما هم نوشته بودید نام ایشان "احمد جهان بزرگی" است و در سالهای 77- 80 با فشار بسیج دانشجویی و سپاه به دانشگاه تحمیل شد. زمانی که ما از مدیرگروه برای درس سمینار اندیشه اسلامی تقاضای تدریس و دعوت از آقای کدیور را کردیم مدیر وقت گروه علوم سیاسی اعلام کرد، بنا به دلایلی امکان دعوت از آقای کدیور نیست و بجای ایشان "احمد جهان بزرگی" می آید. ایشان آمد. تنومند و بلند قامت، با عمامه ای سفید. ما درس مربوطه را با ایشان گذراندیم که یادم هست وی سرکلاس بارها اعلام کرد: هرکس ولایت فقیه را قبول ندارد شیعه نیست و هرکس شیعه نباشد، با توجه به مبانی عقلی و نقلی! مسلمان نیست و مهدورالدم است.



ضمنا نوار صدای وی نیز تا آنجا که ذهن من یاری می کند با صدائی که از آن دوران در گوشم هست مطابقت دارد. لطفا آدرس ای میل محفوظ بماند.

لیست 150 جانباخته خیزش مردم ایران از خرداد ۱۳۸۸ تا تیر ۱۳۸۹ که به وسیله رژیم جمهوری اسلامی کشته شدند

لیست 150 جانباخته خیزش مردم ایران از خرداد ۱۳۸۸ تا تیر ۱۳۸۹ که به وسیله رژیم جمهوری اسلامی کشته شدند


لیست 150 جانباخته خیزش مردم ایران از خرداد ۱۳۸۸ تا تیر ۱۳۸۹ که به وسیله رژیم جمهوری اسلامی کشته شدند.





[تاريخ مطلب: هفدهم شهريور ۱۳۸۹ برابر با هشتم سپتامبر ۲۰۱۰]