Tuesday, February 5, 2013

از قاهره که بازگشتم ماجرای بازداشت مرتضوی را دنبال می کنم فیلم مصاحبه را ببینید


از قاهره که بازگشتم
ماجرای بازداشت مرتضوی را دنبال می کنم

فیلم مصاحبه را ببینید
 از قاهره که بازگشتم
ماجرای بازداشت مرتضوی را دنبال می کنم

فیلم مصاحبه را ببینید
 
 
 
 
احمدی نژاد، سه روز پس از آنچه که در مجلس گذشت و نوار و فیلم آن را در شماره روز گذشته پیک نت مشاهده کرده و شنیدید، راهی پایتخت مصر "قاهره" شد تا در دوازدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی حضور یابد. وی، در آستانه حرکت به طرف مصر در یک مصاحبه کوتاه خبری، درباره بازداشت قاضی مرتضوی گفت:
نمی دانم چگونه است که فرد دیگری (لاریجانی) تخلف کرده و کسی دیگر دستگیر می شود. دستگاه قضایی باید قوه قضاییه ملت باشد نه یک سازمان ویژه خانوادگی. من پس از بازگشت از سفر به طور جدی مسئله بازداشت مرتضوی را دنبال خواهم کرد.

اعلام کفیل ریاست جمهوری 2 ماه پیش طرح مجلس بود دو ماه پیش، احضار و در صورت فراهم بودن شرایط، استیضاح احمدی نژاد بصورت جدی در مجلس مطرح بود. علاوه بر احمد توکلی و علی مطهری، از جمع اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس "حسین فدائی" نایب رئیس این کمیسیون بیش از بقیه بر احضار و استیضاح احمدی نژاد اصرار داشت. او که از فعالان مذهبی پیش از انقلاب است و با محسن رضائی فرمانده اسبق سپاه و دبیر کنونی مجمع مصلحت نظام از همان سالها در ارتباط سازمانی بوده، از همان دو ماه پیش اعتقاد داشت، مرتضوی باید برای پرونده کهریزک بازداشت شود و اگر احمدی نژاد ایستادگی کرد، این ایستادگی هم جزو موارد استیضاح وی طرح شود. حسین فدائی در راس کمیسیونی بود که بعد از انتخابات 88 مامور بررسی فجایع بازداشتگاه کهریزک شد و گزارشی را در باره این بازداشتگاه تهیه کرد که اجازه ندادند در صحن مجلس قرائت شود! پافشاری برای احضار و استیضاح احمدی نژاد منجر به دخالت بیت رهبری شد و پیام آور غیر مستقیم "ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضائیه بود که در یک جلسه خصوصی با حسین فدائی و شماری دیگر از کاربدستان مجلس دیدار کرد و پیام آقا را مبنی بر انصراف از استیضاح احمدی نژاد ابلاغ کرد و گفت: آقا نظرشان اینست که با او مماشات کنید و بگذارید هرکاری دلش می خواهد در این چند ماه بکند. اهمیت ندارد. بعدا جبران می شود. همین نظر را به نوع دیگری حجت الاسلام "دعائی" سرپرست روزنامه اطلاعات طرح کرده بود اما نه از قول آقای خامنه ای. حسین فدائی که از بنیانگذاران اولیه سازمان مجاهدین انقلاب است که بعدها در جریان انشعاب جناح راست از این سازمان و پیوستن آنها به سپاه، از سازمان مجاهدین انقلاب جدا شد، در این جلسه به حجت الاسلام رئیسی گفت: این آخرین بار است که ما تمکین می کنیم. 20 میلیون رای از آن طرف برداشتن و به این طرف چسباندن نتیجه اش همین می شود که می بینیم. دوره این کارها همان سال 88 تمام شد. بحث سرنوشت نظام است. اشتباه از همان انتخابات سال 84 شروع شد. جمعیت ایثارگران (فدائی خود از بینانگذاران این جمعیت که برای حمایت از احمدی نژاد در انتخابات 84 تشکیل شده بود و عده ای از بسیجی ها عضو آن بودند) نباید از ایشان حمایت می کرد. من اگر ممکن باشد خدمت آقا رسیده و خصوصی خیلی چیزها را می گویم! رئیسی در پایان این دیدار قول داد که این نظرات را به بیت رهبری منتقل کند و بهتر است مجلس منتظر نظر نهائی آقا باقی بماند. در همین جلسه از احتمال اعلام عدم کفایت احمدی نژاد هم مطرح شد و این که مجلس چه فکری برای چنین حالتی دارد؟ که گفته شد، مجلس با نظر رهبری تا انتخابات آینده یک کفیل ریاست جمهوری تعیین می کند، مانند مورد پس از انفجار دفتر نخست وزیری و کشته شدن نخست وزیر و رئیس جمهوری (باهنر و رجائی) که آیت الله کنی تا انتخابات کفیل نخست وزیری شد! پس از این دیدار، آقای خامنه ای در یک سخنرانی با احضار احمدی نژاد به مجلس مخالفت کرد و اختلاف میان سران قوا را خیانت اعلام کرد، که البته هیچ فتیله ای با آن سخنرانی پائین کشیده نشد و طرفداران استیضاح و برکناری احمدی نژاد را بشدت عصبانی کرد. ماجرا از هر دو طرف ادامه پیدا کرد تا جلسه استیضاح وزیر کار. پیک نت 18 بهمن

اعلام کفیل ریاست جمهوری 
2 ماه پیش طرح مجلس بود
 
 
 
 
دو ماه پیش، احضار و در صورت فراهم بودن شرایط، استیضاح احمدی نژاد بصورت جدی در مجلس مطرح بود. علاوه بر احمد توکلی و علی مطهری، از جمع اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس "حسین فدائی" نایب رئیس این کمیسیون بیش از بقیه بر احضار و استیضاح احمدی نژاد اصرار داشت. او که از فعالان مذهبی پیش از انقلاب است و با محسن رضائی فرمانده اسبق سپاه و دبیر کنونی مجمع مصلحت نظام از همان سالها در ارتباط سازمانی بوده، از همان دو ماه پیش اعتقاد داشت، مرتضوی باید برای پرونده کهریزک بازداشت شود و اگر احمدی نژاد ایستادگی کرد، این ایستادگی هم جزو موارد استیضاح وی طرح شود.
حسین فدائی در راس کمیسیونی بود که بعد از انتخابات 88 مامور بررسی فجایع بازداشتگاه کهریزک شد و گزارشی را در باره این بازداشتگاه تهیه کرد که اجازه ندادند در صحن مجلس قرائت شود!
پافشاری برای احضار و استیضاح احمدی نژاد منجر به دخالت بیت رهبری شد و پیام آور غیر مستقیم "ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضائیه بود که در یک جلسه خصوصی با حسین فدائی و شماری دیگر از کاربدستان مجلس دیدار کرد و پیام آقا را مبنی بر انصراف از استیضاح احمدی نژاد ابلاغ کرد و گفت: آقا نظرشان اینست که با او مماشات کنید و بگذارید هرکاری دلش می خواهد در این چند ماه بکند. اهمیت ندارد. بعدا جبران می شود. همین نظر را به نوع دیگری حجت الاسلام "دعائی" سرپرست روزنامه اطلاعات طرح کرده بود اما نه از قول آقای خامنه ای.
حسین فدائی که از بنیانگذاران اولیه سازمان مجاهدین انقلاب است که بعدها در جریان انشعاب جناح راست از این سازمان و پیوستن آنها به سپاه، از سازمان مجاهدین انقلاب جدا شد، در این جلسه به حجت الاسلام رئیسی گفت: این آخرین بار است که ما تمکین می کنیم. 20 میلیون رای از آن طرف برداشتن و به این طرف چسباندن نتیجه اش همین می شود که می بینیم. دوره این کارها همان سال 88 تمام شد. بحث سرنوشت نظام است. اشتباه از همان انتخابات سال 84 شروع شد. جمعیت ایثارگران (فدائی خود از بینانگذاران این جمعیت که برای حمایت از احمدی نژاد در انتخابات 84 تشکیل شده بود و عده ای از بسیجی ها عضو آن بودند) نباید از ایشان حمایت می کرد. من اگر ممکن باشد خدمت آقا رسیده و خصوصی خیلی چیزها را می گویم!
رئیسی در پایان این دیدار قول داد که این نظرات را به بیت رهبری منتقل کند و بهتر است مجلس منتظر نظر نهائی آقا باقی بماند.
در همین جلسه از احتمال اعلام عدم کفایت احمدی نژاد هم مطرح شد و این که مجلس چه فکری برای چنین حالتی دارد؟ که گفته شد، مجلس با نظر رهبری تا انتخابات آینده یک کفیل ریاست جمهوری تعیین می کند، مانند مورد پس از انفجار دفتر نخست وزیری  و کشته شدن نخست وزیر و رئیس جمهوری (باهنر و رجائی) که آیت الله کنی تا انتخابات کفیل نخست وزیری شد!
پس از این دیدار، آقای خامنه ای در یک سخنرانی با احضار احمدی نژاد به مجلس مخالفت کرد و اختلاف میان سران قوا را خیانت اعلام کرد، که البته هیچ فتیله ای با آن سخنرانی پائین کشیده نشد و طرفداران استیضاح و برکناری احمدی نژاد را بشدت عصبانی کرد. ماجرا از هر دو طرف ادامه پیدا کرد تا جلسه استیضاح وزیر کار.
پیک نت   18  بهمن

فیلم / حمله مخالفان بشار اسد با لنگه کفش به احمدی نژاد در مصر

فیلم  / حمله مخالفان بشار اسد با لنگه کفش به احمدی نژاد در مصر

فیلم را ببینید مشروح آنچه که در جلسه مجلس میان احمدی نژاد و لاریجانی گذشت فیلم را ببینید لحظات اخراج احمدی نژاد و دولتی های همراه او از مجلس


مشروح آنچه که در جلسه مجلس میان احمدی نژاد و لاریجانی گذشت
 لحظات اخراج احمدی نژاد و دولتی های همراه او از مجلس
 

فیلم / "تقاضای 30 میلیارد رشوه لاریجانی از مرتضوی" - 1 در همین زمینه : ارتباط آقای "ز" با مافیای حامی احمدی نژاد + عکس توضیح در مورد فیلم از یوتیوب : اظهارات صوتی و تصویری آقای" بابک زنجانی" مدیر عامل شرکت "سورینت" در مورد تقاضای 30 میلیارد تومان رشوه و تحصیل مال نامشروع توسط باندی به اسامی : "باقری" - "لاریجانی" - "حجت اسلام مرتضوی" با جعل عنوان و طرح مباحث غیر قانونی و حمله باند آقای "محراب" ، معاون اسبق وزارت اطلاعات جهت مرعوب کردن ایشان که خلاصه مباحث در فیلم منعکس است. [تاريخ مطلب: هفدهم بهمن ۱۳۹۱ برابر با پنجم فوريه ۲۰۱۳]


فیلم / "تقاضای 30 میلیارد رشوه لاریجانی از مرتضوی" - 1
در همین زمینه :ارتباط آقای "ز" با مافیای حامی احمدی نژاد + عکس

توضیح در مورد فیلم از یوتیوب : اظهارات صوتی و تصویری آقای" بابک زنجانی" مدیر عامل شرکت "سورینت" در مورد تقاضای 30 میلیارد تومان رشوه و تحصیل مال نامشروع توسط باندی به اسامی : "باقری" - "لاریجانی" - "حجت اسلام مرتضوی" با جعل عنوان و طرح مباحث غیر قانونی و حمله باند آقای "محراب" ، معاون اسبق وزارت اطلاعات جهت مرعوب کردن ایشان که خلاصه مباحث در فیلم منعکس است.


[تاريخ مطلب: هفدهم بهمن ۱۳۹۱ برابر با پنجم فوريه ۲۰۱۳]

فیلم / مذاکره فاضل لاریجانی با مرتضوی در مورد امتیاز گیریهای اقتصادی در این فیلم لاريجانی برادر علی و صادق لاريجانی، رؤسای قوای مقننه و قضائيه، در حال ديدار با سعيد مرتضوی و مذاکره با وی درباره برخی فعاليت های اقتصادی ديده می شود.

فیلم / مذاکره فاضل لاریجانی با مرتضوی در مورد امتیاز گیریهای اقتصادی
در این فیلم لاريجانی برادر علی و صادق لاريجانی، رؤسای قوای مقننه و قضائيه، در حال ديدار با سعيد مرتضوی و مذاکره با وی درباره برخی فعاليت های اقتصادی ديده می شود.






ارتباط آقای "ز" با مافیای حامی احمدی نژاد + عکس بازتاب " با گذشت دو ماه از افشاگری های «بازتاب» درباره بابک زنجانی، از شب گذشته فیلم تقطیع شده جلسه وی با سعید مرتضوی منتشر شده است که اطلاعات اصلی و کلید حل این پرونده، از آن حذف شده است. به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فیلم مذکور که توسط سعید مرتضوی و با همکاری تعدادی از نیروهای خودسر امنیتی مرتبط با وی ضبط شده است، پس از سانسور اطلاعات کلیدی در یوتیوب منتشر شده است. اما از همین فیلم نیز مشخص می شود بابک زنجانی با سعید مرتضوی ارتباط نزدیکی داشته و حتی در منزل سعید مرتضوی جلسه شبانه ای با وی داشته است. این اظهارات بابک زنجانی، گزارش «بازتاب» با عنوان توقف معامله ده هزار میلیارد تومانی مرتضوی و زنجانی را تایید می کند؛ البته سعید مرتضوی در بخشی از فیلم نیز به گزارش بازتاب اشاره کرده و از آن با عنوان "گفتند معامله ده هزار میلیارد تومانی زنجانی با مرتضوی " نام می برد. از راست، حسن میرکاظمی، بابک زنجانی، سعید مرتضوی اما نکته مهم مغفول مانده در این میان، ارتباط تشکیلاتی مافیای حامی احمدی نژاد با بابک زنجانی است که همین مافیا نیز وی را به سعید مرتضوی وصل کرده است. تصویر بالا عکس سیدحسن میرکاظمی، مشهور به رعیت به همراه بابک زنجانی در جت اختصاصی بابک زنجانی است که برای انجام پولشویی و دلالی در خارج از کشور ثبت شده است. در دولت احمدی نژاد، علاوه بر دلالی هواپیما و واگذاری پروژه های رانتی، ده ها میلیارد دلار نفت به صورت غیرقانونی و پیش از آغاز تشدید تحریمها بدون اسناد ضمانتی موثر به بابک زنجانی تحویل داده شده است که وی از محل این معاملات، در طول 5 سال به ثروتی بالغ بر هزاران میلیارد تومان رسیده است. سیدحسن میرکاظمی نیز که از عوامل مافیایی مورد حمایت احمدی نژاد است، دارای معوقات بانکی سنگین بوده که با حمایت ویژه به شرکتهای متعلق به وی پرداخت شده است. تصاویر زیر سیدحسن میرکاظمی را به همراه وزیر صنایع دولت نهم احمدی نژاد نشان می دهد و سند دیگر، معوقات بانکی تنها یکی از شرکتهای وی می باشد. و یک تصویر به یادماندنی دیگر

ارتباط آقای "ز" با مافیای حامی احمدی نژاد + عکس

بازتاب " با گذشت دو ماه از افشاگری های «بازتاب» درباره بابک زنجانی، از شب گذشته فیلم تقطیع شده جلسه وی با سعید مرتضوی منتشر شده است که اطلاعات اصلی و کلید حل این پرونده، از آن حذف شده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فیلم مذکور که توسط سعید مرتضوی و با همکاری تعدادی از نیروهای خودسر امنیتی مرتبط با وی ضبط شده است، پس از سانسور اطلاعات کلیدی در یوتیوب منتشر شده است.

اما از همین فیلم نیز مشخص می شود بابک زنجانی با سعید مرتضوی ارتباط نزدیکی داشته و حتی در منزل سعید مرتضوی جلسه شبانه ای با وی داشته است.

این اظهارات بابک زنجانی، گزارش «بازتاب» با عنوان توقف معامله ده هزار میلیارد تومانی مرتضوی و زنجانی را تایید می کند؛ البته سعید مرتضوی در بخشی از فیلم نیز به گزارش بازتاب اشاره کرده و از آن با عنوان "گفتند معامله ده هزار میلیارد تومانی زنجانی با مرتضوی " نام می برد.

از راست، حسن میرکاظمی، بابک زنجانی، سعید مرتضوی
اما نکته مهم مغفول مانده در این میان، ارتباط تشکیلاتی مافیای حامی احمدی نژاد با بابک زنجانی است که همین مافیا نیز وی را به سعید مرتضوی وصل کرده است.


تصویر بالا عکس سیدحسن میرکاظمی، مشهور به رعیت به همراه بابک زنجانی در جت اختصاصی بابک زنجانی است که برای انجام پولشویی و دلالی در خارج از کشور ثبت شده است.
در دولت احمدی نژاد، علاوه بر دلالی هواپیما و واگذاری پروژه های رانتی، ده ها میلیارد دلار نفت به صورت غیرقانونی و پیش از آغاز تشدید تحریمها بدون اسناد ضمانتی موثر به بابک زنجانی تحویل داده شده است که وی از محل این معاملات، در طول 5 سال به ثروتی بالغ بر هزاران میلیارد تومان رسیده است.

سیدحسن میرکاظمی نیز که از عوامل مافیایی مورد حمایت احمدی نژاد است، دارای معوقات بانکی سنگین بوده که با حمایت ویژه به شرکتهای متعلق به وی پرداخت شده است.

تصاویر زیر سیدحسن میرکاظمی را به همراه وزیر صنایع دولت نهم احمدی نژاد نشان می دهد و سند دیگر، معوقات بانکی تنها یکی از شرکتهای وی می باشد.



و یک تصویر به یادماندنی دیگر


دستگیری سعید مرتضوی در پی افشای دیدار وی با برادر رئیس قوه قضائیه کلمه : پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران دوشنبه شب اعلام کرد سعید مرتضوی بازداشت شد. این پایگاه اطلاع رسانی خبر از بازداشت سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک و رییس سازمان تامین اجتماعی داد. این پایگاه قضایی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است. در همین حال خبر گزاری فارس گزارش داد مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است. روز گذشته به دنبال جلسه جنجالی استیضاح سعید مرتضوی اعلام کرده بود که کسی را دعوت نکرده و اظهارات فاضل لاریجانی را تکذیب کرده بود. سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به ایسنا پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه عصر روز یکشنبه مورخ ۹۱/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مراجعه شرکتی بین‌المللی جهت خرید تعداد زیادی از شرکت‌های تامین اجتماعی و تشکیل جلسه با هیات مدیره و مسوولان سازمان و انعقاد تفاهم نامه به نقل از مدیرعامل این شرکت متوجه شدیم که فردی به نام مرتضوی (روحانی) با جعل عنوان، پسرعموی اینجانب معرفی شده و با همکاری و هماهنگی دو نفر دیگر از جمله افرادی که در مجلس از آنان نام برده شد، از مسوولان این شرکت درخواست ۳۰ میلیارد تومان وجه می‌نمایند و به آنان تاکید می‌کند چنانچه از طریق این گروه اقدام نشود، امکان معامله با سازمان تامین اجتماعی میسر نیست و خود را صاحب نفوذ در سازمان و تصمیم‌گیرنده معرفی نمودند. این در حالی است که فاضل لاریجانی گفته بود که این قضیه کذب محض و توطئه است. سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، بیش از این در زمینه های “معاونت در قتل”، “نقض حقوق شهروندی” و “هتک حیثیت ناجا” تفهیم اتهام شده است و پرونده کهریزک هنوز مفتوح است. طی روزهای گذشته وکیل الدوله ها و حامیان سعید مرتضوی تلاش داشتند با کوچک جلوه دادن جنایت کهریزک از این اقدام قاضی معزول بعنوان حرکتی برای حفظ نظام یاد کنند!

دستگیری سعید مرتضوی در پی افشای دیدار وی با برادر رئیس قوه قضائیه

کلمه : پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران دوشنبه شب اعلام کرد سعید مرتضوی بازداشت شد.
این پایگاه اطلاع رسانی خبر از بازداشت سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک و رییس سازمان تامین اجتماعی داد.
این پایگاه قضایی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است.
در همین حال خبر گزاری فارس گزارش داد مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است.
روز گذشته به دنبال جلسه جنجالی استیضاح سعید مرتضوی اعلام کرده بود که کسی را دعوت نکرده و اظهارات فاضل لاریجانی را تکذیب کرده بود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به ایسنا پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه عصر روز یکشنبه مورخ ۹۱/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مراجعه شرکتی بین‌المللی جهت خرید تعداد زیادی از شرکت‌های تامین اجتماعی و تشکیل جلسه با هیات مدیره و مسوولان سازمان و انعقاد تفاهم نامه به نقل از مدیرعامل این شرکت متوجه شدیم که فردی به نام مرتضوی (روحانی) با جعل عنوان، پسرعموی اینجانب معرفی شده و با همکاری و هماهنگی دو نفر دیگر از جمله افرادی که در مجلس از آنان نام برده شد، از مسوولان این شرکت درخواست ۳۰ میلیارد تومان وجه می‌نمایند و به آنان تاکید می‌کند چنانچه از طریق این گروه اقدام نشود، امکان معامله با سازمان تامین اجتماعی میسر نیست و خود را صاحب نفوذ در سازمان و تصمیم‌گیرنده معرفی نمودند.
این در حالی است که فاضل لاریجانی گفته بود که این قضیه کذب محض و توطئه است.
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، بیش از این در زمینه های “معاونت در قتل”، “نقض حقوق شهروندی” و “هتک حیثیت ناجا” تفهیم اتهام شده است و پرونده کهریزک هنوز مفتوح است.
طی روزهای گذشته وکیل الدوله ها و حامیان سعید مرتضوی تلاش داشتند با کوچک جلوه دادن جنایت کهریزک از این اقدام قاضی معزول بعنوان حرکتی برای حفظ نظام یاد کنند!

دستگیری سعید مرتضوی در پی افشای دیدار وی با برادر رئیس قوه قضائیه کلمه : پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران دوشنبه شب اعلام کرد سعید مرتضوی بازداشت شد. این پایگاه اطلاع رسانی خبر از بازداشت سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک و رییس سازمان تامین اجتماعی داد. این پایگاه قضایی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است. در همین حال خبر گزاری فارس گزارش داد مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است. روز گذشته به دنبال جلسه جنجالی استیضاح سعید مرتضوی اعلام کرده بود که کسی را دعوت نکرده و اظهارات فاضل لاریجانی را تکذیب کرده بود. سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به ایسنا پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه عصر روز یکشنبه مورخ ۹۱/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مراجعه شرکتی بین‌المللی جهت خرید تعداد زیادی از شرکت‌های تامین اجتماعی و تشکیل جلسه با هیات مدیره و مسوولان سازمان و انعقاد تفاهم نامه به نقل از مدیرعامل این شرکت متوجه شدیم که فردی به نام مرتضوی (روحانی) با جعل عنوان، پسرعموی اینجانب معرفی شده و با همکاری و هماهنگی دو نفر دیگر از جمله افرادی که در مجلس از آنان نام برده شد، از مسوولان این شرکت درخواست ۳۰ میلیارد تومان وجه می‌نمایند و به آنان تاکید می‌کند چنانچه از طریق این گروه اقدام نشود، امکان معامله با سازمان تامین اجتماعی میسر نیست و خود را صاحب نفوذ در سازمان و تصمیم‌گیرنده معرفی نمودند. این در حالی است که فاضل لاریجانی گفته بود که این قضیه کذب محض و توطئه است. سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، بیش از این در زمینه های “معاونت در قتل”، “نقض حقوق شهروندی” و “هتک حیثیت ناجا” تفهیم اتهام شده است و پرونده کهریزک هنوز مفتوح است. طی روزهای گذشته وکیل الدوله ها و حامیان سعید مرتضوی تلاش داشتند با کوچک جلوه دادن جنایت کهریزک از این اقدام قاضی معزول بعنوان حرکتی برای حفظ نظام یاد کنند!

دستگیری سعید مرتضوی در پی افشای دیدار وی با برادر رئیس قوه قضائیه

کلمه : پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران دوشنبه شب اعلام کرد سعید مرتضوی بازداشت شد.
این پایگاه اطلاع رسانی خبر از بازداشت سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک و رییس سازمان تامین اجتماعی داد.
این پایگاه قضایی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است.
در همین حال خبر گزاری فارس گزارش داد مرتضوی به هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌است.
روز گذشته به دنبال جلسه جنجالی استیضاح سعید مرتضوی اعلام کرده بود که کسی را دعوت نکرده و اظهارات فاضل لاریجانی را تکذیب کرده بود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به ایسنا پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه عصر روز یکشنبه مورخ ۹۱/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مراجعه شرکتی بین‌المللی جهت خرید تعداد زیادی از شرکت‌های تامین اجتماعی و تشکیل جلسه با هیات مدیره و مسوولان سازمان و انعقاد تفاهم نامه به نقل از مدیرعامل این شرکت متوجه شدیم که فردی به نام مرتضوی (روحانی) با جعل عنوان، پسرعموی اینجانب معرفی شده و با همکاری و هماهنگی دو نفر دیگر از جمله افرادی که در مجلس از آنان نام برده شد، از مسوولان این شرکت درخواست ۳۰ میلیارد تومان وجه می‌نمایند و به آنان تاکید می‌کند چنانچه از طریق این گروه اقدام نشود، امکان معامله با سازمان تامین اجتماعی میسر نیست و خود را صاحب نفوذ در سازمان و تصمیم‌گیرنده معرفی نمودند.
این در حالی است که فاضل لاریجانی گفته بود که این قضیه کذب محض و توطئه است.
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، بیش از این در زمینه های “معاونت در قتل”، “نقض حقوق شهروندی” و “هتک حیثیت ناجا” تفهیم اتهام شده است و پرونده کهریزک هنوز مفتوح است.
طی روزهای گذشته وکیل الدوله ها و حامیان سعید مرتضوی تلاش داشتند با کوچک جلوه دادن جنایت کهریزک از این اقدام قاضی معزول بعنوان حرکتی برای حفظ نظام یاد کنند!