Sunday, January 20, 2013

عکس / نابسامانی و تخریب پل تاریخی خواجو اصفهان اصفهان - خبرگزاری مهر : پل خواجو یکی از شاهکارهای معماری دوران صفوی که در حال حا ضر بدلیل ورود رطوبت افزایش ترکهای ایجاد شده در حال تخریب تدریجی می باشد.

عکس / نابسامانی و تخریب پل تاریخی خواجو اصفهان
اصفهان - خبرگزاری مهر : پل خواجو یکی از شاهکارهای معماری دوران صفوی که در حال حا ضر بدلیل ورود رطوبت افزایش ترکهای ایجاد شده در حال تخریب تدریجی می باشد.





























عکس / حکومت زورگیر جمهوری اسلامی 2 زورگیر خیابانی را اعدام کرد حکم اعدام دو فردی که با عنوان زورگيری، محاکمه و محکوم به اعدام شده بودند ، بامداد روز يکشنبه در خيابان بهشهرتهران به اجرا گذاشته شد . اين دو عليرضا مافی‌ها و محمدعلی سُروری، نام داشتند و پس از انتشار صحنه يکی از زورگيری‌هایشان در اينترنت، دستگير شدند و شعبه 15 دادگاه انقلاب آنها را به اعدام محکوم کرد. فردی که مورد زورگیری قرار گرفته بود در مصاحبه ای گفته بود که خواهان اعدام زورگیران نیست. خبرگزاری مهر در گزارش خود از اعدام این دو نفر یادآور شده که برخی اهالی به محل اجرای حکم گله داشتند و می گفتند نباید پارکی که محل اجتماع هنرمندان است برای اجرای حکم اعدام انتخاب می شد. مرد سالمندی که در گوشه ای از محوطه ایستاده بود نیز گفت : چرا تا چند سال قبل اینقدر زورگیر با سن و سال کم نبود. برخورد قاطع با این مجرمان لازم است اما کافی نیست. چرا بررسی نمی کنند علت این افزایش سرقت ها چه بوده و سن مجرمان کاهش پیدا کرده است؟

عکس / حکومت زورگیر جمهوری اسلامی 2 زورگیر خیابانی را اعدام کرد

حکم  اعدام دو فردی که با عنوان زورگيری، محاکمه و محکوم به اعدام شده بودند ، بامداد روز يکشنبه در خيابان بهشهرتهران به اجرا گذاشته شد .

اين دو  عليرضا مافی‌ها و محمدعلی سُروری، نام داشتند و پس از انتشار صحنه يکی از زورگيری‌هایشان  در اينترنت، دستگير شدند و شعبه 15 دادگاه انقلاب آنها را به اعدام محکوم کرد.
فردی که مورد زورگیری قرار گرفته بود در مصاحبه ای گفته بود که خواهان اعدام زورگیران نیست.
خبرگزاری مهر در گزارش خود از اعدام این دو نفر یادآور شده که  برخی اهالی به محل اجرای حکم گله داشتند و می گفتند نباید پارکی که محل اجتماع هنرمندان است برای اجرای حکم اعدام انتخاب می شد.

مرد سالمندی که در گوشه ای از محوطه ایستاده بود نیز گفت : چرا تا چند سال قبل اینقدر زورگیر با سن و سال کم نبود. برخورد قاطع با این مجرمان لازم است اما کافی نیست. چرا بررسی نمی کنند علت این افزایش سرقت ها چه بوده و سن مجرمان کاهش پیدا کرده است؟