Friday, June 2, 2017

عکس/ دره راگه؛ بهشتی در قلب کویر ژئوپارک دره راگه که به دلیل پدیده فرسایش آبی در دشت رفسنجان شکل گرفته است با عمقی معادل ۷۰ متر و وجود چشمه ساران متعدد در عمق زمین از جمله بکرترین و زیباترین مناطق کویری کشور محسوب می شود. استان کرمان به دلیل گستره پهناور و تنوع یکی از بی نظیرترین شرایط اقلیمی را برای اکوتوریسم در کشور به خود اختصاص داده است و جالب اینکه هر از چند گاهی مکانی جدید و بی نظیر از حیث گردشگری در این منطقه شناسایی و معرفی و به یکی از قطب های اصلی گردشگری تبدیل می شود. دره راگه در نزدیکی شهر رفسنجان از جمله این مکانها است، در کویر اطراف شهر معروف رفسنجان دره ای به طول ۲۰ کیلومتر و عمق ۷۰ متر وجود دارد که با عرضی ۱۸۰ متری منظره ای فوق العاده زیبا را به وجود آورده است نکته جالب توجه جاری بودن رودخانه دائمی گیودری در عمق این دره می باشد و بر اساس نظر کارشناسان دره به دلیل فرسایش های آبرفتی شکل گرفته و به دلیل ادامه فرسایش اشکال برخی قسمت های دره در حال تغییر نیز است.

عکس/ دره راگه؛ بهشتی در قلب کویر


 ژئوپارک دره راگه که به دلیل پدیده فرسایش آبی در دشت رفسنجان شکل گرفته است با عمقی معادل ۷۰ متر و وجود چشمه ساران متعدد در عمق زمین از جمله بکرترین و زیباترین مناطق کویری کشور محسوب می شود.
  استان کرمان به دلیل گستره پهناور و تنوع یکی از بی نظیرترین شرایط اقلیمی را برای اکوتوریسم در کشور به خود اختصاص داده است و جالب اینکه هر از چند گاهی مکانی جدید و بی نظیر از حیث گردشگری در این منطقه شناسایی و معرفی و به یکی از قطب های اصلی گردشگری تبدیل می شود.

دره راگه در نزدیکی شهر رفسنجان از جمله این مکانها است، در کویر اطراف شهر معروف رفسنجان دره ای به طول ۲۰ کیلومتر و عمق ۷۰ متر وجود دارد که با عرضی ۱۸۰ متری منظره ای فوق العاده زیبا را به وجود آورده است نکته جالب توجه جاری بودن رودخانه دائمی گیودری در عمق این دره می باشد و بر اساس نظر کارشناسان دره به دلیل فرسایش های آبرفتی شکل گرفته و به دلیل ادامه فرسایش اشکال برخی قسمت های دره در حال تغییر نیز است.










عکس/ فتنه ای که خامنه ای در مورد سند 2030 به راه انداخت ادامه دارد؛ ‏امضاء طومار براي ملغی شدن سند٢٠٣٠ ، ورودی باب الجواد مشهد خامنه ای 10 روز فبل از انتخابات طی یک سخنرانی کلید راه اندازی مخالفت با سند 2030 یونسکو را در جهت تاثیر گذاری بر نتیجه انتخابات را زد.

عکس/ فتنه ای که خامنه ای در مورد سند 2030 به راه انداخت ادامه دارد؛
‏امضاء طومار براي ملغی شدن سند٢٠٣٠ ، ورودی باب الجواد مشهد


خامنه ای 10 روز فبل از انتخابات طی یک سخنرانی کلید راه اندازی مخالفت با سند 2030 یونسکو را در جهت تاثیر گذاری بر نتیجه انتخابات را زد.

فیلم/ انفجار شدید در یکی از خیابانهای شیراز /علت حادثه هنوز مشخص نیست

فیلم/ انفجار شدید در یکی از خیابانهای شیراز /علت حادثه هنوز مشخص نیست


طرح / ولیحصر

طرح / ولیحصر