Thursday, September 12, 2013

خوشحالی مقام‌ها و رسانه‌های نظام از تخلیه اردوگاه اشرف

خوشحالی مقام‌ها و رسانه‌های نظام از تخلیه اردوگاه اشرف


در حالی که اعضای باقی‌مانده سازمان مجاهدین خلق، اردوگاه اشرف را تخلیه کردند، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی گفته آنهایی که دست‌شان «به خون انسانی آلوده نیست» به ایران بازگردند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس از قول مقامات عراقی نوشته است که ۴۲ عضو باقی‌‌مانده سازمان در اردوگاه اشرف، این مجموعه را ترک کردند.
این در حالی است که در رسانه‌های خبری در ایران، از این امر ابراز شادمانی کرده و مقامات جمهوری اسلامی نیز ابراز خوشحالی کرده‌اند.
محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در جمع خبرنگاران گفت: «قرارگاه مرکزی منافقین معروف به اشرف دچار فروپاشی شد و این سرانجام برای این گروهک تروریست قابل پیش بینی و فرآیندی طبیعی بود چرا که قرارگاهی که کار خود را با جنایت، ایجاد رعب و وحشت و ترور آغاز کند و ادامه دهد در آخر کار پایه هایش فرو خواهد ریخت.»
همچنین مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت‌و‌گو با ایلنا سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به عراق را در تعطیلی اردوگاه اشرف مؤثر خواند.
خبرگزاری فارس نیز نوشت: «حال پس از گذشت بیش از ۲۰ سال از سرکوب انتفاضه شعبانیه توسط رژیم بعث و جنایات گروهک تروریستی منافقین، فرزندان و بازماندگان این انتفاضه اسلامی، کار را برای این گروهک جنایتکار به پایان رساندند و با حمله غافلگیر کننده به اردوگاه اشرف دهها نفر از کادرهای اصلی و مؤثر منافقین که نقش بسزایی در ترورها و قتل عام مردم مسلمان را به درک واصل کردند.»
چند روز پیش ده‌ها تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق در کمپ اشرف کشته شده‌اند. سازمان مجاهدین خلق، با مسؤول دانستن دولت عراق،  قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی را آمر واقعه اخیر خوانده است.