Monday, March 22, 2010

نوه هاشمی رفسنجانی بازداشت شد

میزان: شنیده می شود نوه هاشمی رفسنجانی هنگام مراجعت به تهران بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش حسن لاهوتی، پسر فائزه رفسنجانی، که دیشب از سفر لندن به تهران مراجعت کرده بود در فرودگاه امام خمینی توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.

در روز آخر اسفند ماه امسال نیز حسین مرعشی ،داماد خانواده رفسنجانی بازاداشت شده بود که بعد از 24 ساعت با اعطای مرخصی نوروزی آزاد شد


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 14:38:46 توسط معترض
چی شده همه اینها از انگلیس ( ارباب بزرگ ) سر در آورده اند ؟ خرید 40% از سهم مایکروسافت توسط رفسنجانی و پسرش مهدی چگونه و این پول از کجا آمده ؟ از فروش چند کیلو پستۀ رفسنجان ؟ ما مردم جواب صحیح میخواهیم و باید بدانیم از کجا آورده اند .

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 11:48:06 توسط کوروش
این حسن لاهوتی نوه همان آیت االه لاهوتی است که به همراه خمینی به ایران آمد (در عکسی که پایین آمدن خمینی از پله های هواپیما را نشان میدهد دیده میشود). آقای لاهوتی به دلیل اینکه پسرانش گرایش به مجاهدین خلق داشتند بازداشت شد و توسط لاجوردی شکنجه شد که همین سبب سکته قلبی و فوت ایشان شد. پسر آقای لاهوتی هم بعدا دستگیر و کشته شد. پسر دیگر آقای لاهوتی داماد سابق هاشمی رفسنجانی شوهر سابق همین فائزه است. دوستان اگر قدری به حافظه خود رجوع کنند متوجه خواهند شد که آنچه در حال انجام است به هیچ وجه سیاه بازی نیست. سران این نظام به هنگام خطر به فرزندان خود نیز رحم نمیکنند (تا آنجا که به یاد دارم گیلانی، جنتی و حسنی قاتلان پسران خود هستند). ممکن است برخی به دلیل نفرتی که از هاشمی دارند (که چندان هم بی دلیل نیست) این مسایل را جدی نمیگیرند. ولی اختلاف در میان این قوم هر چه باشد به نفع ملت خواهد بود.

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 09:33:51 توسط sabze
امید وارم که او را به کهریزک (بیت امام) بفرستند

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 09:30:14 توسط azadi
از هر طرف کشته شهر به نفع اسلام است

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 05:57:57 توسط ارزو
رژيم از انجايي كه ساختار و ماهيت مافيايي نظامي دارد و از باندهاي ريز و درشت تشكيل شده و مانند گرگها به جان وطنمان افتاده اند و هر كدام از اين باندها خواستار حذف باند رقيب ميباشد و هر كدام سهم بيشتري را خواستار است در نتيجه اين بگير و ببندها هم در بين انها هست و اخر داستان مانند فيلمهاي الكاپون تيراندازي به طرف يكديگر و حذف همه اشان و به درك رفتن ختم ميشود به عبارت ديگر يعني سقوط رژيم

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 04:10:52 توسط علی
نوه هاشمی رفسنجانی بازداشت شد.............. یکی دیگر از بازی های احمقانه نظام اسلامی برای تحمیق مردم همین زاد و بند هائیست که به قول معروف سیاه بازی است و بس مثلا اقوام رفسنجانی را بگیرند ۲-۳ ساعت بعدش آزاد کنند که چی ؟؟ که همه در مقابل قانون کثیفشان مساویند ؟؟ اگه مساویند چرا مرعشی آزاد بشه وهزاران بی گونه ماه ها در زندانند و خیلی از آنها حتی نامعلوم که کجا هستند ........................

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 03:56:42 توسط ساسان اول
می گویند ملا نصرالدین زورش به خر نمی رسید ، به پالانش لگد می زد . قتل ، ترور، زندان ، شکنجه و ممنوع خروج کردن و اتهام زدن دروغ زدن به مخالفان توسط کیهان خامنه ای و.........این ها حربه های خامنه ای دزد است . تمام روزنامه ها و تلویزیون ها و بلند گوی مساجد و نماز جمعه و.....همه حربه های مافیای دروغ و دسیسه است تا حکومت این اشرار دزد چند صباح بیشتر دوام بیاورد .خامنه ای 20 سال تلاش کرد تا نقش پنهانی خود را مخفی کند اما به قول حافظ بزرگ : نهان کی ماند آن رازی ، کز او سازند محفل ها . کودتای ننگین 22 خرداد سال 88 دست خامنه ای جنایت کار را آشکار کرد. خامنه ای اکنون به دپرسیون حاد مبتلا شده و داروی آن هم تریاک سناتوری خراسان است. تریاک مصرفی خامنه ای در 10 هکتار زمین مرغوب و کیفیت مرغوب خراسان با تدابیر شدید امنیتی کشت و استحصال می شود . لذا اگر اقتصاد ،صنعت،کشاورزی،محیط زیست و آثار باستانی و نام نیک ایران در سطح جهان نابود می شود چه باک ! مهم این است کیفیت تریاک "آقا " درجه یک باشد !

فیلم تازه منتشر شده از حمله بسیجیها به دانشجویان دانشگاه اصفهان بعد از انتخابات 88

فیلم / لحظه تحویل سال 89- حافظیه شیراز : ایرانی میمیرد ذلت نمیپذیرد

فیلم : نوروز ۱۳۸۹ در آلمان / افشین خواننده ايرانی و مرگ بر دیکتاتور ۱۱۰۰۰ نفر در ابرهوسن آلمان



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 14:13:53 توسط ضد آخوند
جناب cuyroshزر زدي.هرکس به نهو خوش.بارک لله افشين خواننده محبوب..همه که مثل کوروش انقلابی نيستند.آخر جان من همان بهتر که حرف نمی زدی بهتر بود . توکه آبروی اسم کوروش هم بردي.

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 12:43:56 توسط ستاره
افشين عزيز درود بر تو! كار بسيار بسيار انقلابي در عرصه هنر, در خارج از كشور, در مقابل چشم جهانيان و به نفع "وطن" انجام دادي! اين حركت زيباي تو و همراهي ديگر ايرانيان مبارز با تو, در واقع صداي آزاديخواهي مردم ايران را بگوش جهانيان ميرساند! اين حركات زيبا را در خارج از كشور گسترش دهيم! از هنرمنداني كه هنوز در "سكوت" به سر ميبرند نيز ميخواهيم كه صداي خود را در مقابل خامنه اي "ديكتاتور خوناشام" و قاتل ندا و سهراب و ترانه و اشكان و... بلند كنند و رسما در طرف مردم آزاديخواه ايران قرار بگيرند٠ درود بر تمامي ايرانيان مبارز در خارج از كشور كه براي كمك رساني به هموطنان تحت ستم و شكنجه خود در " ايران " لحظه اي از پاي نمي نشينند...

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 10:20:09 توسط علی
من اونشب (سال نو ) تو ی اون سالن بودم ، این کار افشین اونقدر تاثیر داشت که حتی بعد اون مردم در گوشه کنار سالن در هر فرصتی شعار مرگ بر دیکتاتور و جمهوری اسلامی سر می دادنند و خیلی ها هم تاسف خوردند که چرا با خود نشان سبز نیاورده بودند

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 10:18:03 توسط cyrus
اولا رفتن توی یک سالن تاریک و شعار مرگ بر دیکتاتور!( انهم نه مرگ بر جمهوری اسلامی و یا مرگ بر ملا علی ) دادن که هنری نیست !. اگر این عده ۱۱۰۰۰نفر مخالف راستن جمهوری جهنمی اسلامی بودند باید میرفتند و در جلو جاسوسخانه رژیم در المان برنامه عیدشان را اجرا میکردند ودر انجا شعار انقلابی مرگ بر جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته فریاد می زدند نه در یک سالن تاریک وسر بسته !. تازه زمانی که این رژیم وحشی و ادمخوار ملتی را به اسارت گرفته و دارد در زندانها و خیابانها شکنجه و کشتار میکند چه جای موزیک لاس انجلسی گوش کردند و رقصیدن است ؟. موزیک و رقص باید گذاشت برای بعد از سرنگونی رژیم !.

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 10:11:00 توسط شهیدان شهر
درود بر افشین آفرین بر او آفرین بر مردم همیشه بیدار وبقول آنها کدامها ؟همانها دیگه از خودمون خیلی خیلی غیر ایرانی تر همیشه تر صحنه همه جا میدان نبرد است احمدی نژاد وجهه قانونی بخود نخواهد گرفت اگر 700 بار هم حکمش را توشیح بفرمایند مردم آزادی میخواهند با دیکتاتورها رابطه کجی این خواسته وخاسته دارد این شعله خاموشی نمیپذیرد زیرا مرگ نداها اشکانها سهرابها فراموش شدنی نیست این روزهای غمبار خانواده جانباختگان روزهای غمبار ایران است واین غمها مارا به شادی خواهد برد تا روزی که نوروزی پیروز در کنار عزیزان شهید راه آزادی باشیم ویادشان را گرامی بداریم ما ایرانیان به زور گریزانده از میهن تا آخرین دم حیات با عزیزان خود در ایران خواهیم بود مرگ بر دیکتاتور

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 07:39:09 توسط محسن
دمت گرم افشین!!!!بقیه هم باید درس بگیرند.

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 07:36:36 توسط Sohrab
افشین جان! درود برتو خامنه ای و ا.ن آقا حتما صدای "مرگ بر دیکتاتور" تو را و مردم را شنیده اند اما این اهریمنان بسیار وقیه تر و بیشرف تر و بیشرف تر از حدی هستند که بخواهند به ندای ملت و به خواستهای مردم شریف ایران پاسخ دهند. این دیوها و نامردمان فقط باید بدست مردم دارد کشیده مجازات شوند. به امید آنروز که در نخواهد بود.

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 06:17:45 توسط نداي ازاداي
بابا بگو مرگ بر جمهوري اسلامي ايتجوري ميتواني به هم وطنان داخل كشور روحيه بدهي

زندانیان سیاسی بند۳۵۰ سفره هفت سین پهن کردند

کلمه: زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین هم زمان با گردهمایی خانواده های زندانیان در پشت دیوارهای اوین ،در حیاط این بند سفره هفت سین پهن کردند و با خواندن سرود یار دبستانی آغاز سال نو را گرامی داشتند. آنها پس از سال تحویل ،آغاز سال صبر و استقامت را به یکدیگر تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار کلمه خبرهای رسیده از زندان اوین حاکی است که زندانیان بند ۳۵۰ با امکانات محدود اما ابتکارات خود توانسته بودند ،سفره هفت سین ساده اما زیبایی برپا کنند .این هفت سین مزین به سبزه هایی بود که زندانیان با دانه های محدود گندم و ماش که خانواده هایشان در آخرین ملاقاتهای حضوری به صورت مخفیانه به آنها رسانده بودند،سبز کرده بودند.

زندانیان این بند در تماس تلفنی خود با خانواده هایشان پس از سال نو گفتند که سفره هفت سین شان علاوه بر سین های هفت سین که به سختی و از هفته ها قبل با کمک خانواده ها فراهم شده بود ،شامل تصویر میرحسین موسوی بود که توسط هنرمندان نقاش زندانی در این بند نقاشی شده بود.

زندانیان سبز در بند گفته اند هم زمان با طنین سرود یاردبستانی خانواده هایشان در پشت دیوارهای اوین ،سرود یار دبستانی و ای ایران مرز پرزگهر را به صورت جمعی در کنار سفره هفت سین خوانده اند.

همچنان بیش از ۱۹۲ نفر از زندانیان سیاسی از جمله فعالان دانشجویی ،روزنامه نگاران و اعضای حزب مشارکت و معترضان به نتایج انتخابات که در تظاهرات های اعتراضی مردم در چند ماه اخیر بازداشت شده اند ،زندانی اند.

با وجود ممانعت نیروی انتظامی از برگزاری جشن سال نو مقابل زندان اوین، جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی نیز در یکی از خیابان‌های اطراف زندان اوین سال تحویل را جشن گرفتند. خانواده‌های زندانیان سیاسی هنگام سال تحویل سفره هفت سین پهن کرده، سرود “ای ایران” و “یار دبستانی” را خواندند که پس از چند دقیقه نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها این مراسم را به هم زدند.

فیلم و گزارش / سفره هفت سین جشن عید سفارت جمهوری اسلامی در نروژ با تصاویر جانباختگان راه آزادی و عدالت سبز شد

همانطور که در هفته گذشته در رسانه های گروهی فارسی زبان خبر جشن سفارت تحت عنوان
" آشتی سفارت با ایرانیان" در نروژمنتشر شد. امروز تعدادی زیادی از ایرانیان میهن پرست و آزادیخواه به دعوت کمیته نروژی-ایرانی حمایت از مبارزات مردم ایران، در مقابل هتلی خارج از اسلو، در محل مراسم سفارت تجمع نمودند.
تعدادی از تظاهر کنندگان در اقدامی بی نظیر با دور زدن پلیس و سفارتی ها، موفق شدند وارد سالن اصلی برنامه شوند. این عده سفره هفت سین سفارت جمهوری اسلامی را با تصاویر جانباختگان راه آزادی و عدالت بویژه جانباختگان اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی آذین نمودند.
در تمام مدتی که معترضین در سالن محل مراسم سفارت حضور داشتند با سر دادن شعار علیه جمهوری اسلامی به افشای جنایات آنان علیه مردم ایران پرداختند و شعارزندانی سیاسی آزاد باید گردد در محل سالن طنین انداز شد.
نمایندگان جمهوری اسلامی که کاملا غافلگیر و محاصره شده بودند، برای بیرون کردن معترضین به پلیس که بیرون از محوطه سالن بود پناه بردند. پلیس از تظاهر کنندگان خواهش نمود که سالن را ترک کنند. تظاهر کنندگان نیز با سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر جمهوری اسلامی، سالن مراسم را ترک و به دیگر تظاهرکنندگانی که بیرون از سالن و مقابل هتل ایستاده بودند پیوستند.
تظاهر کنندگان در روبروی محل جشن تجمع کرده و تمام مدت شعار می دادند. آنان پلاکاردهای که حاوی تصاویری از اعتراضات مردم و جانباختگان بود همراه داشتند. آنها از تمامی دعوت شدگان افغانی، عراقی، پاکستانی وایرانی و بویژه کارکنان سفارت عکسبرداری و فیلمبرداری نمودند.
در تماسی که فعالین کمیته با مسئولین هتل گرفته بودند، مطلع شدند که سفارت جمهوری اسلامی مبلغ 50 هزار یورو برای اجاره سالن و پختن غذا به هتل پرداخت کرده بود. معادل همین مبلغ را به وابستگان عراقی، افغانی و پاکستانی خود، برای شرکت در این مراسم، نقدا پرداخت کرده بودند. برای شرکت در این مراسم هر نفر مبلغ 3000 کرون پول نقد، دریافت کرده بودند.
با افشاگریهای تظاهرکنندگان، دو نوازنده عراقی تبار و یک خواننده افغانی از رفتن به سالن خوداری نمودند و یکی از خوانندگان در جمع تظاهر کنندگان و در همبستگی با آنان ، ترانه ای با زبان دری خواند
کميته نروژی - ايرانی حمايت از مبارزات مردم ايران
irankomite@gmail.com



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 15:04:39 توسط شروین
باریکلا به این شرافتتون واقعا که گل کاشتید. نباید گذشت این دیکتاتور ها خواب راحتی داشته باشند. به امید آزادی ایران و ایرانی

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 09:59:24 توسط ساسان اسلامشهر
بچه های مبارز دمتون گرم که میز خون آلوده رژیم را روی سرشون چپه کردید. خواب خوش از رژیم سفاک باید گرفت و فرصت نفس کشیدن بهش یک لحظه هم نداد.

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 05:58:19 توسط hamed
زنده و جاوید باد شجاعته شما دلیر زنان و مردانه ایرانی .

نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 02:45:35 توسط سپهر
فیلم دیده نمی شه******************** پ ا : درست شد.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 20:46:12 توسط اشکان بشرزاده
درود بر حیدری گرامی که حتما نقشی در زنده نگاهداشتن یاد شهدا داشته اشت وهم یاد آوری به همکاران سابق که بدانند برای چه کسانی نقش مزدور را بازی میکنند دولتی که قاتل فرزندان زیبا قامت ایران باشد ویقه خود را برای کودکان فلسطینی چاک کند دولتی ایرانی ومردمی ومنتخب ما نیست باید این کارمندان به حقانیت حرکت مردم برسند وبدانند که چون نروژ ایرانیان نیز انسان وحق آزاد یوانتخاب دارند وجواب اعتراض گلوله ومشت ولگد وسرب مذاب نیست آنهم برای دولتی که ادعای خدایی بودن دارد ضجه های مادران شهدا باید دل اینان را اگر انسان خصوصا انسان معتقدی باشند بدرد بیاورد واز خود بپرسند چرا وبه کدامین جرم ناکرده باید فرزندانشان بمیرند وبازماندگان تا پایان عمردراندوه وغم زندگی کنند

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 20:32:00 توسط بهمن ۵٧
نيمي از فيلم با موزيك پر سر و صداي راك است و نيمي ديگرش بدون صدا! دليل خاصي داره؟

ممانعت ماموران امنیتی – انتظامی از برگزاری تجمع خانواده ها در آرامگاه خاوران

جرس: مراسم تجمع خانواده های جانباختگان اعدامهای سیاسی تابستان سال ۶۷ که جمعۀ آخر هر سال در آرامگاه خاوران - تحت کنترل- برگزار می شد، امسال تحت حضور و فشار ماموران امنیتی- انتظامی دچار ممانعت و محدودیت شد و خانواده ها حتی از اهدا گل بر مزار عزیزان خود منع شدند.

گورستان خاوران که جنب آرامگاه بهائیان در جنوب شرق تهران قرار دارد، محل دفن اجساد زندانیان سیاسی دهه شصت و تابستان ۱۳۶۷ است که طی مدت زمانی کوتاه و تحت محاکمه های برق آسا اعدام شدند و بنا به گزارش خبرگزاری ها و شاهدان عینی، به صورت دسته جمعی در این محل دفن شدند. این محل از همان سال میعادگاه مادران و همسران و خانواده های داغدار اعدامیان شد. این اعدامها در آن زمان مورد اعتراض شدید مرحوم آیت الله منتظری قرار گرفته بود.

به گزارش رسانه های خبری، مراسم امسال تجمع خانواده های اعدامیان فوق الذکر، جمعۀ آخر سال ۸۸ نيز مطابق معمول هر ساله قرار بود در آرامگاه خاوران برگزار شود که از آغاز صبح تعداد زيادی ماشين نيروی انتظامی مستقر در محل، ابتدا ترددها را کنترل و سپس از ورود خانواده ها و ديگر افراد به دو قطعه ای که گورهای انفرادی و دسته جمعی در آنجا واقع است، جلوگيری کردند.

گویا نیوز در این زمینه گزارش داده است "اصرار بستگان جانباختگان برای اهدا گل بر قبور عزیزان خود نیز اثری نداشت و برخی از خانواده ها گلهايشان را در خيابان منتهی به خاوران پرپر کردند و برخی رهسپار بهشت زهرا شدند تا به شهيدان جنبش سبز ادای احترام کنند. "

لازم به ذکر است ماموران امنیتی، روز گذشته از برگزاری تجمع و سوگ آرام بر مزار شهدای جنبش سبز در جمعۀ آخر سال ممانعت به عمل آورده و همانند برخوردهای امنیتی چهلم و هفتم جانباختگان حوادث اخیر، تجمع کنندگان را متفرق می کردند یا مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 19:12:00 توسط رنگین,محارب
ای آنهایی که نمیدانید که چه بر سر آن آرشها و رستمهای ایران آمد؟ آنها را یا در حسینیه اوین دار زدند و یا کنار آسایشگاه )209) اوین تیرباران کردند. کفشها و دمپاییهای آنها را میشد زیر چشمبند آنهم بعد از ماهها دید. شما ای آقای میر حسین موسوی که نخست وزیر وقت بودی, آیا اینهمه را بعنوان یک نخست وزیر نمیدانستی؟ شما ای مردمی که گول آن پیرکفتار جماران را برای مدتی خوردید, ما کمونیست و آزادیخواه بودیم و شما را دوست داشتیم و درد شما درد ما بود و بیعدالتیها قلبمان را بدرد میاورد, برای همین جلوی این جنایتکاران تاریخ ایستادیم. عشق به شما و ایران ما را بی خانمان و آواره کرد و عشق به شما ما را مصمم تر کرد تا غم از دست دادن عزیزان مان را و... آن همه را تحمل کنیم.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 18:38:36 توسط رنگین,محارب
ما کمونیستیم و کمونیستها هرگز از پای نمی نشینند... مرگ قانون سرمایه,آمال ماست. منطق سرمایه یاران ما را میکشد و جسدشان را از بیمارستان امام می رباید, اما آنچه را که ما بدان زنده ایم, ایده کارگران را هرگز نمیتوانند. آنها تیربارانمان میکنند و در گورهای دسته جمعی به خاک میسپارند. آنها از استخوان پوسیده ما هم وحشت دارند, چرا که میدانند کمونیستها هرگز نمی میمرند. به یاد آنها که با مقاومت خود در حمله های وحشیانه به بندها و سلولها, چراغ کم سوی مبارزه برای ایرانی سکولار و آزاد روشن نگه داشته این وظیفه تاریخی را به نسل جوان تقدیم کردند.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 16:19:31 توسط نداي خاوران
خاوران گلشن ايران سر تسليم فرود مياوريم در برابر سروان در خاك خفته ات زاشكان مادران جگر سوخته دوباره سرسبز ميشوي درود بر تمام سروان در خفته خاوران ننگ ابدي بر تو خميني مدفون در لعنت آباد

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 14:49:29 توسط hamvatan
چرا؟ برای اینکه دو ماه قبلش آن مردک درنده خو به دنبال قطنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل جام زهر کاذب را نوشید و پایان جانگ ایران و عراق اعلام شد،در نتیجه برای ساکت کردن مردم که چرا بی نتیجه ۸ سال جانگ را ادامه دادید و بائس این همه خرابی (در آن زمان ۲۵۰ میلیارد دلار بر آورد شد ) و مهمتر اینکه بائس کشته شدن بیش از ۱ میلیون نفر که در دفاع از خاک آباء و اجدادی به خون در غلتیده و نیز صد ها هزار معلول و شیمیایی، پس بهترین راهش چنین کشتاری بود که از اعتراض مردم در امان باشند.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 14:47:48 توسط hamvatan
قابل توجه دوستان عزیزی که نمیدانند . تعداد زیادی از قربانیان آن سال ( شهریور ماه ۱۳۶۷ ) که بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر بودند ( چون لاجوردی جلاد که در آن سالها ریس زندان ها بود و در سال ۷۸ در بازار تهران با ۲ گلوله که در مغز کثیفش جا گرفت به مرادش خمینی پیوست ، هرگز اطلاع دقیقی در رابطه با کشتار هایش در زندان نداد ) بله دوستان آن ۴ - ۵ هزار نفر زندانیان سیاسی بودند که قبلا محاکمه و به یابد هایی ۵ سال تا ابد محکوم شده، که خیلی از آنها آخرین ماه های هبسیشاان را میگذراندند،ولی با تاید خمینی ظرف چند روز همگی آن دلاوران را در زندان های مختلف تهران و شهرستان ها تیرباران کردند، شاید فکر کنید چرا؟

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 11:40:31 توسط بهمن ۵٧
زنده و جاويد باد ياد شهيدان خلق٠ ياد رفقاي كمونيست كه در تاريك ترين دوران حكومت فاشيستي مزدور امپرياليستها بدست اين جلادان بشهادت رسيدند گرامي باد٠ ياران, عزيزان. وقتي كه خلق بدانند هر قطره خونتان محراب ميشود٠گرچه آنروز دور نيست.

فیلم / پیام نوروزی کروبی

سحام نیوز: در بخشی از این پیام آمده است: “اگر شما نظام رو سلیقه میگید، نظام رو فرد میگید، نظام یه دسته خاصی رو میگید که یه جمع کوچکی را در درون خودش جا بده؛ مثلا روحانیونش آقای جنتی باشه، آقای یزدی باشه، آقای مصباح باشه، آقای شجونی باشه، آقای طائب باشه… یا نفراتش قاضی مرتضوی باشه، محمود احمدی نژاد باشه، الهام باشه، نقدی باشه و از این قبیل افراد؛ اگه نظام این رو بگید، بله! ما مخالف این جور نظامی هستیم!” مهدی کروبی در این پیام از آیت الله خامنه ای انتقاد کرده که پیش تر گفته بود همه باید در کشتی نجات نظام باشند. مهدی کروبی گفته وقتی روحانی وشخصیت های نظام به جنتی ، احمد خاتمی و محمود احمدی نژاد منحصر شود دیگر نمی توان شعار داد کشتی نظام. باید گفت ، قایق نظام



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 01:50:51 توسط ایرانی آزاده
امیدوارم با طوفان ملت آزاده ایران این قایق با همه آخوند ها و اسلام گرایان و خود و موسوی جنایت کار به زباله دان تاریخ سرازیر شوید و ما را آزاد گذارید تا آینده خود را خودمان بسازیم

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 21:14:33 توسط Rafig
اقاي جوان تهراني و Nader حرفهايتان را زديد و ما هم كلي استفاده كرديم, حالا ميتوانيد برگرديد و بشينيد پاي منقل ?!

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 21:00:55 توسط R.M
از شاه الهي دزد پرست ناقص العقل جز دروغ تزوير و تحريف انتظاري بيش نيست ,راستي يادت رفت بگوي كه قاره آمريكا را هم آريائيها(از نوع ميتراي ايراني) ٧٠٠٠ سال پيش كشف كرده اند ولي حيف كه به ثبت نرساندش ,مطمئني با محمود ا ن خالي بند و دار و دسته اش قرابتي نداري ?!

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 15:43:11 توسط جوان تهرانی
R.M کمونیست ضد ایرانی لطفا ساکت باش و انقدر جوش نزن. تاریخ میترایی خالی بندی نیست. اگر تو بی سوادی مشکل خودته. حالا چرا انقدر عصبی هستی؟ مثل این که درسته که شما کمونیست ها از هر چه که مربوط به تاریخ ایران و ملی گرایی باشه کینه شتری دارید. لازم هم نکرده توی کمونیست که خودت باعث بدبختی ایران هستی نگران آینده ایران باشی که یک بار دیدیم چه بلایی به سرمون آوردید با اون انقلابتون. من از سایت پیک ایران واقعا تشکر میکنم که با وجود اینکه گرایش به چپ داره همه جور نظر رو چاپ میکنه. من با اصل سوسیالیزم هم مشکلی ندارم ولی از کمونیست هایی که میزارند عقده هاشون جلوی واقع بینی شون رو بگیره متنفرم. چون همین چیزها بود که ملا ها رو سر کار آورد. R.M من حوصله ندارم که دوباره بهت جواب بدم ولی تو میتونی باز بیای و عقده هاتو خالی کنی .دموکراسی هم یعنی همین نه اینکه تو بخوای که پیک ایران فقط حرف های تو رو چاپ کنه چون حرف های بقیه به نظر یکی مثل تو بی اساسه.در مورد کروبی هم من با نظر yazid موافقم.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 06:26:24 توسط Neda
ملا جماعت سرتاپا يك كرباسند والا ملا نميشدن، شعارهاي مردم فريبانه خميني امامت و اربابت خاتمي را فراموش نكرديم. تو و موسوي وتمام كسانيكه سي و يك سال است دست در دست حكومت اسلامي جنايت كرديد اول بايد محاكمه بشيد بعد اگر زنده مونديد بياييد و مانند يك فرد عادي اظهار نظر كنيد. تو ، خاتمي و موسوي به دنبال قدرت براي باند خودتون هستيد و ميخواهيد نظام سراپا جنايت اسلامي را حفظ كنيد. طرفداران دو پاسپورتي شما هم به دنبال منافع از دست رفته دوران جنايتبار خاتمي هستند.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:23:07 توسط حسین
دم کروبی گرم. کروبی عزیز. برای دوستانی که فقط فحش می دهند و فرق کروبی و خامنه ای را نمی دانند متاسفم

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 04:07:46 توسط نادر
اشاره به قایق (به جای کشتی آقای خامنه ای!) بسیار جالب بود، درود بر این مرد بزرگ. در مورد دوستانی که هنوز فرق کروبی و موسوی عزیز را با خامنه ای نمیفهمند، بسیار متاسفم

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 23:47:09 توسط دگتر الفی
عید همگی بود مبارک.ملت عزیزم..ارباب خودم سرتو بالا کن،ارباب خودم ،ایرا ن و نگاه کن-ارباب خودم بز بز قندی،گر خونه بنشینی!یکجوری،میگندی- ما رای دادیم،درسته خوردند- گفتیم که چی شد؟ صندوق و بردند! با چوب و چماق و صد تا صلوات،احمدی شده با قول هوالله،رهبر چلاقِ ،دولا دو لا- فتوا ول میده،زرت و زرت، پایین و بالا- چهار شنبه سوری حرامه والله!عیدنوروزهم استغفرالله!حافظ که نگو شرابخواره،فردوسی عجم،خرابکاره- سعدی تو گلستان علف میکاره-ملت،عجمند و هیچکاره.ارباب خودم،کلاتو قاضی کن،اسلام چیداره؟غیرخرافات، اون پیغمبروایت الله-شمشیربدست،بسم، الله،ادم میکشندنصرمن الله؟اقای کروبی،قربون،پیامت-سال 89 شد هنوز خوابی! مگه چشم نداری که خوب ببینی! مردم نه خمینی رو میخوان با هفت اساسش- نه مجلس و نه دولت و نه مرجع تقلید- اگه راست میگی،بفکر مردم! اول در بیار، لباس ننگ و تزویر،اون امامه عبا و مهر و تسبیح- باور کن، اگر خدا شناسی!؟ در این نظام، نداری شانسی- این ملت شیر ایران ،برپاست و میجنگد و پیروز. افشا کن ،هر انچه دانی،تا دیر نشده دگر نبازی.این خامنه ای و لشکر ساندیس،ابکی شده ،بزودی سر ریز.ما گفتیم، شما چیز میز

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 22:16:24 توسط افشین
کسی که شعور اینو نداشته باشه که تو این موقعیت فرق قائل بشه میان کروبی و خامنه ای همون بهتر که دهانش را ببنده و حرف نزنه!!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 20:26:50 توسط R.M
Nader اين آمار را از كجا گير آوردي ,مخصوصا ميتراي آرياي 7032 ساله, خودت را مسخره كردي, تمامي مشكلات و بدبختيهاي امروز ما به خاطر افراد خالي بند, مثل توست. برو وبالغ شو ?! آيا اين يعني دمكراسي ?! با درج دروغ و تحريف ميخواهيم آينده ايران را بسازيم,من نيمدانستم كه حرفهاي بي اساسي را كه بر همه گان مشهود است ميشود در پيك ايران درج كرد?! عيدتان مبارك

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 19:22:49 توسط پسر آدم
دمت گرم. فقط و فقط به خاطر اینکه حال خامنه ای رو گرفتی اونم بدجور.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 18:20:26 توسط نداي پيروزي
آقاي كروبي نظام جمهوري اسلامي يعني همين اوباشها تازه اينها خوب هاش هستند خميني دجال شماره يك سر نفر دوم بايد همه پرسي شود چون يكي پست تر از ديگري اين كشتي مدفون بلاخره در باتلاق كثيف خود غرق ميشود با وفا پياده شو از اين نظام ننگ بشري وگرنه ميشوي رفسنجاني بي مايه

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:51:27 توسط دکتر محمد کرمی
درود بر مردم آزاده خواه ایران. فرا رسیدن نوروز باستانی و بیداری مجدد طبیعت را به تمامی هموطنان عزیز در سرا سر جهان، مخصوصا در وطن همیشه جاودانمان ایران تبریک گفته، آرزوی سلامت، شادی، و پیروزی جنبش سبز مردمی و استقرار آزادی و دموکراسی، و سقوط این حکومت جنایت کار خامنه ای و مزدورانش را دارم. زنده و پاینده باد ایران آزاد.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:39:54 توسط Nader
سال 14089 اهورایی, 7032 میترایی آریایی, 6760 آشوری, 3748 زرتشتی, 2569 شاهنشاهی و 1389 هجری خورشیدی برهمه ایرانیان مبارك.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:34:17 توسط دکتر محمد کرمی
آفرین بر این شیر مرد ایران زمین آقای آیت الله کروبی. آقای خامنه ای و مزدورانش نه تنها انقلاب مردمی را به سرقت برده اند، بلکه در حفظ این سرقت خود از هیچ کثافت کاری هایی دریغ ندارند. منجمله رواج حکومت نظامی-استبدادی تحت پوشش نا بجای اسلام، زندانی کردن نا بجای شیرزنان و شیرمردان این مملکت کهنسال صرفآ به خاطر خواستن حقوق خود طبق اساسنامه، شکنجه، تجاوز، قتل، سرقت مال و منال مردم و مملکت، دزدیدن آرای مردم، سر کار گذاشتن یک سری چاقو کش حرامزاده، رواج اعتیاد، فساد، فقر، و انواع و اقسام این گونه روش های مملکت برانداز. با یک همچون جنایات کاری چکار باید کرد؟ اگر فرد دیگری چنان جنایاتی در مورد مردم و مملکت خود مرتکب میشود، قانون اساسی چه مجازاتی برای این جنایات کار وعز میکرد؟ با آقای خامنه ای و مزدورانش هم باید همانطور رفتار کرد.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:33:57 توسط ستاره
نوروز بر همه هموطنان عزيز و مبارز در داخل و خارج از ايران مباركباد! پيك ايران عزيز, نوروز بر شما مباركباد! عزيزان, مبارزان, سربازان و رزمندگان آزادي, با خروش عظيم تان در چهارشنبه سوري آتشين دوباره آتش بر خرمن دشمن زديد! دوباره آتش بر خرمن متجاوزان زديد و كاخ و بارگاه ولايت فقيه را به آتش كشانديد! هموطن, نميداني كه چقدر و تا چه اندازه قلبا از تو شادم و به تو افتخار ميكنم! خواهرم, برادرم, عزيزم, كه با وجود همه تهديدها و فتواهاي شيطاني خامنه اي و سران اصلاحات يا همان خائنان, ياوه گويان, "سران سكوت و پاي بوسان بارگاه ولي فقيه", به خيابان آمدي و سنت ملي "چهارشنبه سوري" را در سراسر ايران برپا كردي, و ضربه كاري و جبران ناپذيري بر پيكر بنيادگرائي اسلامي و تماميت رژيم ولي فقيه, اعم از باند تبهكار و باند سازشكار آن وارد آوردي! هموطن نوروزت مبارك, پيروزي ات مبارك٠ عزيزان براي نجات زندانيان, اسيران, زنان و كودكان تحت اعدام و تجاوز و شكنجه همراه با پدران, مادران و خانواده هاي زندانيان به سوي زندان اوين و گوهردشت و رجائي شهر كرج و ديگر زندانها حركت كنيم٠٠٠

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:11:27 توسط sara
سال نو بر ملت ايران مبارك و مرگ بر كليت نظام جنايتكار اسلامي ايران اعم از خامنه اي; رفسنجاني; خاتمي; موسوي; احمدي نژاد; كروبي وتمام سران جنايتكار اسلامي حاكم بر ايران!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:09:31 توسط ناصر مستشار
آغاز نوروز و بهار بر همه دوستان و آزادیخواهان و انسانهائی که برای گفتار نیک،پندار نیک ،کردار نیک زیسته اند خجسته باد! نوید نخست بهار و نوروز گل افشان در طولانی شدن روزها یعنی روشنائی و کوتاه شدت شبهای تاریک است.با امید و تلاش به آینده پیروزمند نگریستن که وظیفه همه انسانهای آزاده است ،من در کنار خانواده خویش سال نو را تبریک می گویم!ناصر مستشار ـ برلین زمانه پندی آزاد وار داد مرا ـــــــــ زمانه را چو نکو بنگری همه پند است گفتا به روز نیک بختان غم مخور ـــــــ بسا کسا به روز تو غم خورند رودکی

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:02:45 توسط شورا ادامه
نه به دیکتاتوری، نه به اصل ولایت فقیه و نه به رژیم جمهوری اسلامی بود. در سال ۸۸ توده های مردم یکبار دیگر، و این بار به نحو آشکار تر و پرقدرتی نشان دادند که خواست آنان نه تغییرات جزئی در چارچوب نظام حاکم، بلکه نابودی استبداد و دیکتاتوری مذهبی، رهائی از سلطه جابرانه ارتجاع حاکم ، پایان دادن به سه دهه حاکمیت جوروستم وتبعیض ونابرابری و تعیین تکلیف نهائی با کلیت رژيم جنايت و جنون است٠ بهاران خجسته باد ياران!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 14:58:17 توسط شورا
بهار و سال نو توده های جان به لب رسيده از ستم سرماپه در سراسر جهان!خجسته باد!تا جایی که به زندگی مردم، در تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برمی گردد، مردم ایران نیزکه زمستان وزمستان های بس طولانی را پشت سرنهاده اند،اکنون به آستانه بهارپاگذاشته اند. بهارآزادی، تنها کمی آن سوتر، دریک قدمی مردم ایستاده وبه رویشان آغوش گشوده است. سال۸۸ به پایان رسید. سال۸۸ درعین آن که مشترکات بسیارزیادی با سال های گذشته داشت، اما یک تفاوت بسیاربزرگ و عمده ویک خصوصیت ممتاز، سال ۸۸ را، ازسال های گذشته وازتمام دوران حاکمیت جمهوری اسلامی متمایز می سازد.خصوصیتی که آفرینندگان وشکل دهندگان آن، جوانان آزادی خواه وتوده های مردمِ به جان آمده ازظلم وستم وتبعیض ونابرابری اند. خصوصیتی که قبل ازهرچیزخودرادرقیام ها وشورش های توده ای علیه وضع موجود متبلور می سازد و معنای تعمیق وتداوم آن، رهائی ازشرّظلم وستم وتبعیض ونا برابری ست.سال ۸۸، سال نه بزرگ و میلیونی مردم به استبداد دینی، نه به حکومت مذهبی،ادامه

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 14:49:53 توسط yazid
کروبي! تا وقتي به رژيم ضربه بزني عزيزي. ولي با تمام وجود از امام قاتلت متنفرم. مي خواهم سر به تن نظام جمهوري اسلاميت نباشد. کتاب دعاي موسوم به قانون اساسيت را توهين به ملت و حق حاکميت ملت مي دانم. انقلاب اسلامي را, اسلامت را باني نکبت و ادبار مي دانم. ولي تا وقتي خواسته يا ناخواسته به نظام لطمه بزني ,خوسته يا نا خواسته,همراه مايي .

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 12:01:32 توسط كمال
سكولار ١ زياد تند نرو در اين ايام عيد! كروبي خوب خامنه اي را در اين پيام ميكوبد٠اميدوارم اين رهبر وامانده بعد از ديدن اين فيلم يا سكته قلبي كند و يا دستور دستگيري كروبي را بدهد تا مردم حقش را كف دستش بگذارند! درود بر كروبي و سال نوش مبارك!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 09:43:17 توسط داریوش
فرا رسيدن نوروز باستانى را به تمام همميهنان و مبارزین ازادی ودمکراسی در ایران و خارج تبريك ميگويم و آرزو ميكنم در سال جديد مبارزات مردم ايران براى استقرار دمكراسى در ايران پيروز شود.به امید روزیی که مردم از ازادیهای کامل برخوردار بوده که دست ملا ها و استثمار گران و دولت از مذهب جدا از ایران زده شده و جمهوری جنایتکار اسلامی به ذباله دان تایخ فرستاده شود. نوروزتان پیروز.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 08:50:14 توسط reza
نوروز بر پیک ایرانیان و تمامی هم میهنان شاد باد. درود بر کروبی و جسارت ایرانی اش واقعا شجاعت بینظیر از خود بروز میدهد. پاینده و سرفراز باد خاک پاک میهن به امید ازادی

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 08:25:45 توسط ناصر
درود بر كروبي٠ جلاالدين فارسي قاتل است و بايد در يك دادگاه مستقل محاكمه شود٠ نوروزتان سبز سبز

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 07:21:39 توسط سكولار 1
فرا رسيدن نوروز باستانى را به تمام همميهنان ستمديده مبارز داخل و خارج تبريك ميگويم و آرزو ميكنم در سال جديد مبارزات مردم ايران براى استقرار دمكراسى در ايران پيروز شود وشاهد به محاكمه كشيدن تمام آنانى كه دستشان به خون و اموال ملت محروم ايران آلوده است باشيم. نابود بادحكومت فاشيسى اسلامى ايران درتماميتش و مزدوران تبهكار اسلامى داخل و خارجش!

عکس / مراسم تحویل سال نو جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی




کلمه : ساعت 9 شب هنگام سال تحویل 1389 خانواده ها و حامیان این زندانیان جنبش سبز فریاد الله اکبر سر دادند و یک صدا سرود “ای ایران” و” یار دبستانی” را خواندند اما چند دقیقه بعد نیروی انتظامی و نیز یگان ویژه از بالای خیابان سرازیر شده و مراسم آنها را در یکی از خیابان های اطراف زندان اوین به هم زدند. آنها با موتور وباتوم به دست به میان این افراد آمده و با خشونت این جمع را پراکنده کردند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ دوم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و دوم مارس ۲۰۱۰ ، 04:56:27 توسط ايراندوست
دوست گرامي آهن يا (آهان)٠خواهشمندم نوشته ام را دوباره بخوان٠ منظورم سردادن شعار خدا بزرگ است نيست٠ منظورم دوري از شعار ها و عربده هاي خود رژيم است٠ وبكار بردن شعار هائي كه شفاف و روشن خواسته هاي مارا بيان ميكند٠ پيروز باشيد٠

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 18:05:52 توسط ahan
شعار خدا بزرگه متعلق به مسلمانان نيست واين سلاحي است كه بدست دشمن افتاده و بايد پس گرفت. با ايمان به خدا(راستي-حقيقت-طبيعت-...) و ايران و عدالت اجتماعي بايد مبارزه را ادامه بدهيم.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 16:55:21 توسط فرشاد
با درود به شرف تمامی شمایان سلاله پاکان و نسل کاوه ها و آرش ها بی گمان فردا از آن شمایان خواهد بود.بیچاره شب پرستان تیغ بکف هلهله زن با نسل خورشید و نسل ایمان چه خواهند کرد؟!! نسلی که ابراهیم وار از اسماعیل و ندا و سهراب وسردار کبیر خلق موسی خیابانی و اشرف سمبل حماسه زنان و ترانه واشکان وهزاران اخگر تابان دیکر برای رسیدن به آزادی این کرامت بیبدیل و ارزشمند انسانی و استقلال این حجاب واقعی وطن بی محابا به مسلخ عشق میروند بیگمان سزاوار ترین و شایسته ترین نسلی است که آزادی را شکوفان و درو خواهد کرد. خون شهیدان رنج اسیران همبستگی ملی ضامن پیروزی محتوم مردم ایران است

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 13:27:10 توسط آرش*
دوستان محترم"پیک ایران"با درود فراوان بر شما و تلاش هایتان..سئوال این است که چرا باید اجازه نداشته باشم در باره:"...کجایند کارگران و کشاورزان گول خورده پول نفت سال ۵۷ و کجایند کارمندانی که اعتصاب میکردند و سر ماه حقوقشان را نیز میگرفتند.."پاسخی مترادف نه با توهین بلکه با درایت داده شود ؟ در دو یا سه روز گذشته بیش از ده مقاله‌ام چاپ نشد،اشکالی‌ ندارد ولی‌ توهین به یک نسل و یک انقلاب برایم تحمل ناپذیر خواهد بود ، آزادگان راه آزادی ایران هزاران هزار لاله در این باغ کاشته اند ،دفاع از جانفشانی‌های آنها در امتداد راه آینده آزادی ایران است،مرهم اگر نیست نمک بر زخم‌ها نشاید !.در این باره روز گذشته در سه نوبت دلیلی بر این ادعا داشتم که چاپ نشد،اگر مصلحت بود آنها را چاپ کنید ،خواهشمندم...**************** پ ا : دوست گرامی اين بخش فقط برای اظهار نظر در مورد خبرها و مقالات است.آنچه شما ميخواهيد در اين بخش نمیگنجد.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 08:35:03 توسط ساسان اول
با سلام و درود به جناب تیزبین و حجت عزیز ، باور کنید این رژیم بر خلاف ظاهر سازی های قدرت مندانه اش ، بسیار ترسو و ضعیف است . اگر بگویم از همین نور شمع های کوچک در دل تاریکی شب هم می ترسند شاید باور نکنید . این همه اعدام و شکنجه و زندان همه و همه از ترس است. آنها فهمیده اند که کمتر از یک 2 درصد ( آن هم مزدورانی که دست شان خونین است ) طرفدار ندارند . آنها می دانند جز اسلحه و زندان و شکنجه ، هیچ پایگاهی ندارند. حتا جرئت ندارند به مدت نیم ساعت در ماه ، تلویزیون هاشان را در اختیار کروبی و موسوی بگذارند . به روزی نامه های ننگین شان دستور می دهند چه عناوینی را باید بنویسند . این اقتدار نیست ، این ترس و رعب دزدان و جنایت کارانی است که حالا توسط مردم شناسائی شده و از سایه های خود هم وحشت دارند.آن ها می دانند هر لحظه مردم و جوانان بی کار ، بی آینده ،گرسنه و به جان آمده ایران بر سر شان هوار شوند و تکه تکه شوند . سید علی خامنه ای می داند جنایت کار است و مرگ اش حتمی ست.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 06:46:33 توسط ايراندوست
با عرض احترام به خوانواده هاي اسيران ظلم و جنايت٠شعار الله اكبر را بيائيم بشكافيم٠خدا بزرگ است٠ بسيار خوب٠مگر مانميخواهيم دين و اعتقادات مذهبي يك موضوع شخصي و خصوصي بماند و در سياست و اداره كشور دخالت نكند؟ خوبست شعار هاي ما بطور مستقيم و شفاف آنچه كه ميخواهيم به رژيم شيرفهم كند٠ نه كمتر و نه بيشتر٠مسلمن بنا به تعريف خدا بزرگ است٠فرياد الله اكبر رژيم هم دنيا را كر كرده ! چرا بايد شعار هاي ما كپي عربده هاي اوباش رژيم باشد؟ چقدر پسنديده است كه ما در شعار و عمل خود را از رژيم جهل و جور و جنايت جدا كنيم٠

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 06:40:11 توسط حمید
عزیزمون به جرمه خوندنه یاره دبستانی اون واره دیوار ، پدر و مادر ها هم اینور همین شعرو میخونن و زجر میکشان ، به امیده روزی که دیوار هارو وردارم ، اولی از همه دیواره ظلمو .

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 06:14:05 توسط ايراندوست
نوروز از نو٠ ومبارزه خستگي ناپذير ما از نو ٠ريزش باشتاب و پيوستن نيروهاي فريبخورده و بيدار شده به ما ملت نجيب و شكيبا را در سال نو با آغوش باز خوش آمد ميگوئيم٠اهريمنان در ايران امروز ديگر جايي ندارند٠

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 06:06:32 توسط حجت
درود بر جناب تیز بین و نوشته تیز بینانه اش.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:37:45 توسط محمد
واقعان باعث شرم وخجالته .این چه وضع رفتار کردن با این مردومه ازادی خواه هست اون هم شبه عید . شرم کنید با این کارتان روز بروز نفرت مردوم از شماها زیادتر میشود .دنیا داره مکافاته بزودی تقاصه همیه این خدا نشناسیها را پس خواهید داد .بتر سید از روزه بیچارگیی خود وخانواده خودتان.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:24:17 توسط احسان
با سلام بر همه آزاد-گان در بند به وجود همه شما افتخار میکنم کاش میتونستم بر بلندای جهان,بر نوک قله اورست بایستم و با تمام وجود فریاد زنم که: ای تو که در زندان جور اسیری,تو دلیل مبارزه من هستی کاش احسان نبودم که اینگونه اکنون با بغض برایتان بنویسم کاش آرش بودم کاش اسفندیار بودم کاش کوچک جنگلی بودم و کاش میتوانستم خاک ایرانم را آزاد کنم,حتی با بریدن نفسم...... باتمام خون در رگهایم عاشقتان هستم

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:18:59 توسط داریوش
درود بر خانواده های قهرمان زندانیان سیاسی که با حضور در مقابل زندان اوین و برگذاری مراسم باستانی نورزی برای عزیزانشان نه تنها مخالفت خود را با سیاست های ضد ایرانی جمهوری همیشه جنایتکار اسلامی اعلام نمودند بلکه همچون سروی استوار در مقابل ترور و سرکوب طالبان ایران ایستاده و برای ازادی ودموکراسی واقعی در ایران مبارزه می کنند. بامید نوروزی ازاد و سرشار از سرور برای مردم مبارز ایران.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 04:58:39 توسط سال همبستکی
تاریخ همه جنایات این رژیم را ثبت میکند.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 04:49:42 توسط تیزبین
با درود بر شما فرد فرد خانواده های سیاسی. پدری یا مادری یا برادری یا خواهری یا همسری از هر مرامی که به دست اهریمنان اسلامی اسیر گشته درود بر شماها که آتش دوزخ را در تن این اهریمنان انداخته اید. در اندیشه ام که تا کی مردم ایران با دسته های میلیونی مثل توفان ریشه این بی بوته های اسلامی را خواهد کند و ایران را از کثافت پاک کرده و آبروی رفته را برخواهد گرداند. آیا فکر نمیکنند که صدها نفر خانواده های زندانیان به تنهایی از پس این بیشرفها بر نخواهند آمد؟ کجایند کارگران و کشاورزان گول خورده پول نفت سال 57 و کجایند کارمندانی که اعتصاب میکردند و سر ماه حقوقشان را نیز میگرفتند. کجایند همافرانی که برای یک ستاره حلبی در مقابل اهریمن به سلام نظامی ایستاده بودند؟ مردم مبارز یک دست صدا ندارد . با هم ریشه این شب پرستان جغد را بال و پر بسوزانید. مرگ بر رژیم اهریمنی اسلامی و اسلام فتنه گر. درود بر ضد ولایت وقیح.

کاریکاتور : سال تو مبارک -



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:23:00 توسط زاگرس محارب
در كايكاتور دوم قدري كم دقتي شده٠ سال پلنگ سال ملت است و مظهر مبارزه و هجوم ملت اهورايي ايران به كاخ ظلم و استبداد و بزير كشيدن آن! آقاي نيك آهنگ كوثر عزيز لطفا تصحيح بفرماييد٠ سال نو بر همگي و خصوصا كاركنان مبارز سايت پيك ايران خجسته و مبارك باد٠ بهاران خجسته باد!

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:19:26 توسط فیروز
امسال سال ببر (Tiger) هست و نه سال پلنگ (Leopard).

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 04:45:05 توسط احسان
با عرض ادب به ساحت مقدس آقای نیک آهنگ کوثر خوشحالم که سال ببر در جیگر آقای نیک آهنگ کوثر اثر داشته و ایشان بالاخره شکل این مرتیکه (علی چلاقه)را کشید بیشتر سعی کن کاملتر هم میتونی بکشی

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:09:38 توسط نازنین
اقای نیک اهنگ انتظار داشتم ملت را سوار پلنگ میکردی که دارند ترتیب جنگلبان سنگ دل و جانی را میدهد ..امسا ل سالی نیست که احمد نزاد بتواند سوار این پلنگان شجاع ایران شود...

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 08:36:01 توسط یک ایرانی K
البته برعکس هم امکان پذیره یعنی آقا پلنگه ترتیب نابودی آقا رو بده.......!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 06:54:09 توسط xxx
فرخنده نوروز باستاني بهمه هميهنان پاك سرشت ايراني در سرتاسر جهان از هر تبار و نژاد و با هر انديشه بجز مرده پرستان بدانديش و بدخواه شادباد و اهريمن ستمگر و فريبكار و ناپاك از خاك پاك ايران ما دور باد.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 06:51:30 توسط nas
بهتر بود ميگفت سال شتر گاو پلنگ

سهم رفسنجانی در بازداشت و آزادی مرعشی

دویچه وله : حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران و از نزدیکان هاشمی رفسنجانی غروب پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند، بازداشت و روانه زندان اوین شد. بسیاری از ناظران بازداشت مرعشی را غیرمنتظره، و قدرت‌نمایی برابر رفسنجانی می‌دانند.

دو روز مانده به پایان سال ۱۳۸۸، و در روزهایی که صدها نفر از اعضای خانواده‌ی زندانیان سیاسی جلوی زندان اوین در انتظار آزادی نزدیکان خود بودند، حسین مرعشی بازداشت و روانه‌ی این زندان شد. مرعشی عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی و از نزدیکان و معتمدان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به شمار می‌رود. گفته می‌شود همین نزدیکی می‌تواند دلیل بازداشت ناگهانی مرعشی بوده باشد.

محرومیت از فعالیت سیاسی و اجتماعی

خبر بازداشت مرعشی را پنج‌شنبه شب، ۲۷ اسفند، خبرگزاری فارس، به نقل از شبکه ایران منتشر کرد. این خبرگزاری نوشت، بازداشت عضو ارشد حزب کارگزاران به دنبال برگزاری دادگاه تجدیدنظر درباره حکم دادسرای انقلاب اسلامی تهران صورت گرفت. دادسرای تهران دوازدهم دی‌ماه ۸۸ حسین مرعشی را به یک سال زندان و محرومیت دائمی از شرکت در هر حزب یا موسسه‌ای که فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، محکوم کرده بود.

در رای دادگاه که متن آن توسط خبرگزاری فارس منتشر شده، اعتراض مرعشی و وکیلانش به حکم دادگاه بدوی ناوارد عنوان شده است. برابر ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی «محرومیت از حقوق اجتماعی مقید به مدت» است. دادگاه تجدید نظر ظاهرا با توجه به همین ماده محرومیت دائم سخنگوی حزب کارگزاران از فعالیت سیاسی و اجتماعی را به شش سال تقلیل داده است.

"دست‌های پنهان و فشار سنگین" برای آزادی مرعشی

عصر جمعه، در حالیکه ۲۴ ساعت از دستگیری مرعشی نگذشته بود برخی منابع خبری از آزادی او خبر دادند. پارلمان نیوز، پایگاه خبری اقلیت مجلس، شامگاه جمعه از قول نزدیکان مرعشی نوشت «روند اداری آزادی او طی شده و به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر سخنگوی حزب کارگزاران آزاد خواهد شد.» برخی منابع «از صدور قرار وثیقه صد میلیون تومان پول نقد و معرفی چهار کفیل به منظور آزادی مرعشی» خبر داده‌اند. همزمان، منابع خبری نزدیک به حامیان احمدی‌نژاد، از جمله رجانیوز، از «فشار سنگین برای آزادی مرعشی» سخن می‌گویند. جمعه شب خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، گزارش داد «دست‌های پنهان برای آزادی حسین مرعشی فعال شده‌اند.» به نوشته ایرنا «یک مرجع قضایی به مسوولان زندان اوین دستور داده است تا به مرعشی مرخصی داده شود.»

نحوه‌ی دستگیری حسین مرعشی که در یکی از پارک‌های تهران انجام شد، انتشار خبر آن در خبرگزاری فارس که به سپاه پاسداران منسوب است، و خبرهایی که بلافاصله در مورد احتمال آزادی او منتشر شد، بر ابهام‌های این ماجرا و احتمال ارتباط آن با هاشمی رفسنجانی افزوده است. برخی از تحلیلگران در روزهای گذشته افزایش حضور رسانه‌ای رفسنجانی و کاهش حمله‌های اصولگرایان افراطی به او را نشانه‌ای از ناکامی پروژه حذف رئیس مجلس خبرگان خوانده‌اند.

"حمله به نزدیکان رفسنجانی بهانه‌ است"

حدود یک هفته پیش، ۲۲ اسفند، هفته‌نامه ستاره صبح در بیستمین شماره خود مقاله‌ای منتشر کرد که به تحلیل وضعیت هاشمی رفسنجانی در برابر مخالفانش اختصاص داشت. نویسنده‌ی مقاله اعتقاد دارد «كاهش محسوس حجم اخبار بر روی سایت‌های پرشمار حامی دولت و رسانه‌های آنها علیه هاشمی و محدود كردن آن به آنچه لزوم رسیدگی به پرونده قضایی فرزندان آیت‌الله می‌نامند حاكی از یك گام به عقب آنها و یك گام به جلوی رئیس‌جمهور دوران سازندگی در وقایع پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم است.»

فائزه هاشمی اخیرا در مورد حمله‌هایی که به نزدیکان پدرش می‌شود گفته است «مهم‌ترین هدف تخریب آقای هاشمی است.» او این سخنان را در گفتگویی با روزنامه‌ی بهار اظهار کرده که روز بیستم و هفتم اسفند ماه منتشر شد. سایت خبر آنلاین با استناد به این گفتگو از قول دختر هاشمی رفسنجانی نوشت، حامیان دولت چون از پدرم نقطه ضعفی ندارند «از طریق همان شایعات و دروغ‌هایی که سال‌ها درباره فرزندان ایشان به همین منظور پخش کرده‌اند بهره برداری می‌کنند و از طریق فرزندان به او می‌رسند.»

شکست تازه‌ی حامیان دولت؟

نشانه‌های متعددی وجود دارد که از ناتوانی اصولگرایان حامی محمود احمدی‌نژاد در کنار زدن یا به انزوا و سکوت کشاندن رفسنجانی حکایت می‌کند. رفسنجانی در نماز جمعه‌ای که ۲۶ تیرماه برگزار شد پیشنهادهایی برای برون رفت از بحران پس از انتخابات ارائه داد که با واکنش منفی حامیان دولت روبرو شد. او آزادی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر، دلجویی از خانواده‌ی اسیب‌دیدگان، و پایان دادن به حرکت یک‌جانبه صدا و سیما و محدودیت رسانه‌ها را از شرط‌های حل بحران کشور عنوان کرد. رفسنجانی بارها تاکید کرده که همچنان عمل کردن به پیشنهادهای خود را برای آرام شدن اوضاع ضروری می‌داند.

به تصویب رساندن تغییر قانون انتخابات در مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر موفقیت‌هایی است که اخیرا نصیب رفسنجانی شده است. ظاهرا رئیس مجلس خبرگان موفق شده حمایت روحانیان تشکل محافظه‌کار «جامعه روحانیت مبارز» را نیز به دست آورد. محمد رضا مهدوی کنی، دبیر کل این تشکل دوازدهم اسفند در حاشیه برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی به خبرنگاران گفت «همچنان پای سخنرانی آقای هاشمی می‌نشینم و جریاناتی كه در پی حذف آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هستند چندان مهم نیستند.»

برخی از ناظران معتقدند بازداشت ناگهانی مرعشی می‌تواند تلاش حامیان دولت برای "مهم" نشان دادن خود و قدرت‌نمایی برابر رفسنجانی باشد. اگر این گمانه درست باشد، آزادی زودهنگام سخنگوی حزب کارگزاران را می‌توان به شکست تازه‌ی حامیان احمدی‌نژاد در حذف رفسنجانی تعبیر کرد. در همین حال خبر می‌رسد روزنامه‌ی توقیف شده‌ی شرق، که به نزدیکان رفسنجانی متعلق است پس از تعطیلات نوروز دوباره منتشر می‌شود. مهدی رحمانیان، مدیر مسوول روزنامه‌ی شرق، ۲۶ اسفند به ایسنا گفت، پس از انتشار چند شماره آزمایشی در تیراژ پایین، که در نیمه‌ی اسفند ماه انجام شد، این روزنامه کار خود را از ۱۴ فروردین ۸۹ به صورت جدی آغاز می‌کند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 05:19:34 توسط سعید
رفسنجانی خودش برادر زنش را تحویل زندان داده .او واقعا بی ....

فیلم / شیون و سوگواری مادر ندا بر مزارش ، 27 اسفند

فریاد شیون و سوگواری جانگداز مادر ندا بر مزارش27 اسفند من ساكن قم هستم . براي پنجشنبه ي آخر سال و تجديد ميثاق با شهداي سبز راهيه بهشت زهرا شدم. مادر ندا رسيد، واي نميدونيد وقتي كه رسيد و ديد سر قبر فرزندش پر از سبزه و گله چه حالي شد. تا قبر پر از سبزه و گل رو ديد شروع ...به فرياد كرد و گفت الهي مادر برات بميره كه مردم تو رو فراموش نكردن. مادر ندا گريه ميكرد و مردم هم با ناله ي اون گريه ميكردند و ظالمين رو لعنت. كنار قطعه ۲۵۷ پر از نيروهاي گارد بود. هنوز گريه هاي مادر ندا به چند دقيقه نكشيده بود كه دو مامور اومدن به مادر ندا گفتن بلند گريه نكنه. اينقدر مامور بود كه نميذاشتن كسي فيلم و عكس بگيره، من چند دقيقه اي از مادر ندا فيلم گرفتم. همه ميومدن سر قبر هاي شهداي سبز و با خانواده هاشون همدردي ميكردن. يكي زودتر از همه سر مزار شهداي سبز يك سبزه با روبان سبز گذاشته بود. خانواده ها وقتي دختر و پسرهاي جوون رو ميديدن كه اومدن به ديدنشون خيلي خوشحال ميشدن و ميگفتن خدا شما رو نگه داره تا راهشون رو ادامه بدي.



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 22:40:52 توسط افشین
فرا رسیدن نوروز را به هموطنان و بخصوص به خانوادهای داغدار جنبش سبز ایران تبریک و تهنیت میگویم. باشد که روزی فرا رسد که در ایران ما هیچ مادر و پدری از سر ظلم مشتی دجال قدرت طلب اینگونه به سوگ عزیز از دست رفته منشیند.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:50:06 توسط حجت
مرگ و نفرت بر تو ای اهریمن خود خواه که رضایت خدا را وسیله ارضای شهوات خود کردی و بر اسب نادانی گروهی از بی خردان بر خرمن زندگی زنان و مردان شجاع ما تاختی و گمان کردی با داغی جانکاه بر پیکر ملتی و کشتن چندین تن از بهترین آنان جلال و جبروت تورا پیشکش خواهد شد. اما ای اهریمن نصیب تو این ناله ها و اشک های زنان و مردانی است که عزیزانشان فدای منش اهریمنی و سیاه دلی تو شدهند و اینک این ضجه ها طوفانی سهمگین خواهد شد که تو و دودمان تو و آن خود فروختگان آلت دستت را خواهد برد و تورا نه تاک خواهد ماند و نه تاک نشان و فقط نامی پست در تاریخ این ممککت و یاد آنکه ننگی بود خامنه ای نام و ما آنرا پاک کردیم و او دیوی سیاه دل بود. سیاه دل ترین تاریخ.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 15:10:16 توسط رضا
من قبل از اینکه فیلم را ببینم چشم هایم پر اشک شد. اولین خواسته ام از بین رفتن این رژیم و سربلندی ما ایرانیانی است که به ایرانی بودن خودمان افتخار می کنیم می باشد.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 04:41:02 توسط keyvan
سال نوی ایرانی رابه مادران و پدران داغ دیده به پيک ايران و دوستان در پيک ايران تبریک میگویم

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 04:35:06 توسط ساسان اول
آرش* عزیز سلام و درود بر شما ، نوشته شما مرا منقلب کرد .درود بر شما و همه راهیان راه آزادی و عزت و سربلندی ایران ، ما ندا و سهراب های زیادی تقدیم آزادی ایران کرده ایم و در برابر از دل جنبش سبز ما هر روز سهراب و ندائی متولد می شود و به زودی کاوه ای هم از راه می رسد و با هم ضحاک را به بند می کشیم در کوه دماوند . سپس اهریمن های ریش دار را در کویر لوت وادار خواهیم کرد تا برای پروژه های تثبیت شن روان که دشمن صحرا نشینان است ، درخت و درختجه بکارند . ما کسی را اعدام نخواهیم کرد . نسل تازه ایران ، راه ما زندان رفتگان پیر را تداوم خواهد داد . ایران ما به زودی جشن رهائی و آزادی خواهد گرفت و زندان منفور اوین را موزه تاریخ سیاسی ایران خواهد کرد .

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:24:41 توسط رنگین, محارب
قسم به سوز دل شما ای مادر ندا, ما هم چون شما در غم از دست دادن صدها هزار ندا و سهراب میسوزیم, اما آن همه سوز را به خشم و نفرت علیه این سفاکان تاریخ بدل میکنیم. . خوشا به حال مادر ندا که مردم و بخصوص جوانان او را تنها نمیگذارند. ما که خیلی تنها بودیم, مجبور بودیم سر قبر ناشناس برویم و برای عزیزان از دست داده خود گریه کنیم. آری دوست عزیز که این فیلم و مطلب را تهیه کردی, نه انقلاب تعطیل بردار هست و نه این جلادان تاریخ, قدرت خاموش کردن احساسات بازماندگان جان باختگان آزادی را دارند و نه جوانان مادر ندا را تنها میگذارند. مرگ بر خامنه ای و احمدی نژاد دیوانه و همه ایادی آنها که دستهای خون آلود دارند.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:23:14 توسط zede din
این عید قشنگ ایرانی‌ را به همه آزادی خواهان دنیا تبریک میگویم، حتا به آزادی خواهانی مثل ندا ،سهراب ،اشکان و همه آزادی خواهان دیگر پیش ما نیستن. برای همگی‌ آرزو صبر بیشتر می‌کنم و مطمئن هستم که در آینده نه چندان دور همگی‌ از دست این مزدوران و دین فاشیستی اسلام آزاد می‌شویم. فقط ما نباید به خودمون اجازه بدهیم، هدفمان را فراموش کنیم. عید همگی‌ مبارک و آرزوی یک سال سبز و آزادی برای همگی‌ دارم.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:02:46 توسط Ahmad Saqehz
خامنه اي جلاد بدان باين ندا ونداها قسم فرزندان قاطلت را روزى جلو چشم خودت تكه تكه ميكنيم تا بفهميد كه اين مادران در اين ٣١ سال چى كشيدند.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 02:01:44 توسط هاله
ندا من عيدي ندارم تا زماني كه قاتلين تو هستند و مزدوري ميكنند٠مرگ بر خامنه اي مرگ بر جمهوري اسلامي سرنگون ونفرين باد بر هر چي تخم و نژاد و ريشه اين مزدورانه.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 01:57:14 توسط Ahmad Iran Kurdistan Saqehz
كسيكه يكذره حس بشرى داشته باشد دلش كباب ميشود براى اين مملكت افت اسلاميزده, واى اسلام چه بلايى بسر اين مملكت اورد ,باميد روزيكه در اين اب وخاك اسمى از دين مخصوصا اسمي از اسلام ناب عربي نماند.چه كسى ميتواند اين مادران داغدار را دلدارى دهد?

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيستم مارس ۲۰۱۰ ، 01:49:46 توسط بهمن ۵٧
وقتي كه خلق بدانند هر قطره خون تو محراب ميشود٠گرامي باد ياد شهداي مبارزات مردم ايران بر عليه رژيم جنايت پيشه جمهوري اسلامي٠

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 21:58:01 توسط ardeshir
افرين سام اين حرف ملت ايران است قسم بخون شهدا اخوند ترا ميكشيم

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:53:23 توسط تالشی
ننگ بر ج.ا.شرم باد بر مسببان قتل جوانان ایرانی. آیا جانیان ج.ا. شده یک لحظه خودشون رو بجای مادران و پدران داغدار در غم از دست دادن فرزند خود تصور کنند؟؟لعنت ابدی ایرانیان به شماها لعنت به آن لقمه نانی که با دروغ و نیرنگ و آدم کشی سر سفره های خود میبرید. ما ایرانیان ندا و سهراب و اشکان و بقیه فرزندان این خاک را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد. ببینید که چطور نوروز پر از شادی ایرانی با قوانین اسلامی بدست عربزدگان مذهبی برای ایرانیان پر از غم و غصه شده است. این دین مبارک از ابتدا هم تهی از هرگونه شادی بوده است. جهاد و قمه کشی و قتل حیوانات(باصطلاح عید قربان)و سنگ پرانی در مکه معظمه به شیطان و اخیرا حمله اتتحاری(بخوانید ترور) از هدایای این دین مبین است به بشریت.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:42:10 توسط شهیدان شهر
شادی کنند بخندند ببرند بچاپند بکشند قداره بندان جنایتکار سید علی سلطان عباسی آسان نیست سالیان دراز خون ج ر حوردن بیخوابی کشیدن دلهره ونگرانی فرزند را داشتن آسان نیست تن به زیر بار مشکلات ومصیبتهای زندگی دادن وپول در آوردن به سبکی غیر از سبک مفت خواران تاریخی ملاها بعد قداره بندان جنیایتکار همین مفتخواران برای شادی وخنده خود سینه های نداها واشکان ها وسهرابهای ایران را بدرند وبعد سیاه بازی در بیاورند تا خطی بر جنیایت خود بکشند وخودرا مقدس ونوکر وخادم خدا نشان دهند چه کسی باور میکند که اینان در راه خدایند ودرراه شیطان که همان خودشانند نیستند چه کسی باور میدارد که اینان آستین خدمت را برای باقیمانده نداها بالا زده اند اینان برای کودکان فلسطینی ولبنانی وسوری یقه جر میدهند وهر امکانانی ار که بتوانند از فرزندان ایران میگیرند وبعه قبیله مفتخواری از نوع خود میدهند تا بیضه اسلام دروغینشان را چاق کنند وباز آنانی را که تعتقادی صادقانه تر به خدا دارند به سیاهچالها میکشند وبدست نادان ترین جماعت که بازجو نام دارند میدهند این ضجه ها یعنی لبخندهای سید علی سلطان خلیفه عباسی قرن 21 این ضجه ها یعنی ضجه ما

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:25:00 توسط nas
اميدوارم يكي از ميادين بزرگ ايران ( ميدان آزادي ) بعد از به ثمر رسيدن انقلاب به نام ندا شود.

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 19:17:40 توسط آرش*
"پرنده أی که سفر کرده بود گفت به ابر: تو أی پرنده آزاد ، به آشیانه من گر ترا فتاد گذار ، به این نشانه که باغی‌ است در میان قفس...و در آن آشیانه أی خالی‌ است...سلام من برسان.‌ز سوی من در و دیوار را ببوی و ببوس ، بسان چشم من از دور گریه ات دریغ مباد... پدر اگر پرسید و یا برادر‌ها ؟ بگو که گفت دلم پر کشد به سوی شما...که گر چه هست در اینجا افق وسیع و بلند ، و در آن هر کرانه اش پیداست ، ولی مرا چه سود که در خانه آشنایی نیست و در محله از آن آشنای دست فروش و بچه‌های بد کوچه مان صدایی نیست ...پرنده أی که سفرکرده بود گفت به ابر : هر آن نسیم که از سوی خانه مان آید ..خبر زسو ختن آشیانه أی دارد..." ندای عزیز: اگر به لطف روزگار مجالی غنیمت بود و در این کار زار توشه أی جز رنگ کبود طنابی بر گردن و یا گلوله أی چند در سینه و سر نداشتم پرواز را بهانه خواهم کرد و پس از گلزار خاوران به خانه و آرامگاه تو سری خواهم زد و سلامی‌ خواهم گفت...حال آرام تر بخواب پرنده خونین، که دیگر آزادگان بیدارند ...دوستدار تمام آزادگان راه آزادی ایران. آرش*

نوشته شده در تاريخ بيست و هشتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با نوزدهم مارس ۲۰۱۰ ، 18:26:50 توسط سام
روحش شاد.ندا همیشه در قلب ما زنده است .انتقام ندا ،سهراب ،اشکان و همه آزادی خواهان را که به دست این حکومت قاتل ،به خون کشیده شدن را خواهیم گرفت .این سکوت فقط آتش زیر خاکستر است و بزودی شعله ور خواهد شد .مرگ بر خامنه ای قاتل.

فیلم / بعد از تحويل سال نو : مرگ بر ديکتاتور







نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 16:40:53 توسط shahriar
اين نواى زنده بودن است' به من جان ميدهد' همميهنم دوستت دارم ' شما خورشيد عشقيت كه خامنه اى كوردل وكور چشم را فرارى از آن نيست.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 15:24:52 توسط ضد آخوند
زنده باد مردم ايران الخصوص تهران. هرچه بنده تهرانی نيستم ولی واقعأ از دليری زنان ومردان تهران سپاسگزارم.پيروز باشيد.مرگ بر ستمگران و ياغيان ارتجاع که ملت و ايران را تارو مار کردند.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 06:25:22 توسط هاله
زنده باد ٠هر شادي از شما تيري ست به قلب اسلامي ها

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:35:00 توسط حجت
در همآهنگی با ملت سربلند ایران منهم میگویم مرگ بر دیکتاتور.

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 05:17:46 توسط keyvan
عيدي ملت ايران به ضحاک زمانه بود

نوشته شده در تاريخ يکم فروردين ۱۳۸۹ برابر با بيست و يکم مارس ۲۰۱۰ ، 04:15:14 توسط حسن
این جواب اراجیف پس از تحویل سال خامنه ای و احمدی نژاد است.