Tuesday, October 26, 2010

گوشه ای از استقبال خودجوش!

گوشه ای از استقبال خودجوش!

حساب مردم قم را

از سینه چاکان حکومتی جدا کنید





در خصوص سفر خامنه ای به قم چند نکته کاملا موثق که همه را شاهد بودم جهت روشنگری افکار عمومی بیان می کنم . باشد تا گوشه ای از وقاحت آقایان آشکار گردد.



1- در مراسم پیشوازی که در قم ترتیب دادند تمامی مدارس (اعم از آموزش و پرورش و مدارس علمیه) نوبت صبح همراه تمامی ادارات مربوط به طلاب (که در قم کم نیستند) و حتی مهد کودک ها را تعطیل کردند و همینطور به تمامی ادارات ابلاغ کردند که برای خروج کارمندانی که می خواهند برای استقبال بروند همکاری نمایند.



2- تمام قم را با پلاکارد ها و بنرهایی آذین نمودند که با دقت به امضای آن براحتی ردپای پول های دولتی نمایان است و همینطور چاپ پوسترهای رنگی روغنی به تیراژ بسیار زیاد به نحوی که در بعضی موارد با مراجعه به ادارات دولتی به ارباب رجویان بصورت بسته ای اهدا می کردند.



3- از روز قبل تمامی مغازه های مسیر استقبال را پلمپ و مبلغ 50 هزار تومان بابت آن پرداخت نمودند.

4- خامنه ای را از خیابانی بسیار تنگ (خیابان 20 متری معروف به 19دی) وارد قم کردند. حال آنکه به موازات آن خیابان 75 متری "عمار یاسر" وجود دارد اما ترس از پر نشدن این خیابان دلیل عبور خامنه ای خیابان 20 متری بود.



5- در مراسم استقبال و سخنرانی اگر به دقت به فیلم های صدا و سیما توجه کنید اکثر شرکت کنندگان طلاب مدارس (که قمی نیستند) و دانش آموزان مدیریت شده می باشند که البته مردمی که با اتوبوس از دهات های اطراف آورده بودند و استقبال کنندگان حرفه ای از شهرهای دیگر را نیز باید به آن اضافه کرد.



6- روز ورود به قم را سه شنبه انتخاب کردند، چرا که این روز متعلق به زائرین جمکران است و بخودی خود قم بسیار شلوغ است و با این کار بسیاری را به یک تیر و دو نشان به قم آورده اند.

7- بسیاری از شرکت های غیر دولتی را مجبور به همکاری برای استقبال کردند. مثلا در یک فقره از شرکتی خواستند تا 7 هزار کیک و ساندیس برای استقبال آماده کند.



9- درجلسه شورای اداری ادارات به تمامی کارمندان گوشزد شد که در مدت حضور خامنه ای در قم بایستی کار ارباب رجویان به هر نحوی انجام و یا ارباب رجوع را راضی کنید تا هیچ ناراضی ای از ادارات خارج نشود و صدایی بلند نشود.



10- در طول سفر تا امروز چندین ستاد با اسم های سرو - نسیم و ستاد خبری اطلاعات قم به پخش اطلاعات سفر خامنه ای از طریق sms می پردازند بطوریکه در 2 ساعت برای خود بنده 8 پیام آمد که البته هزینه آن بر هیچکس پوشیده نیست.



11- قسمتی از خیابان صفاییه قم که دفتر خامنه ای در آن واقع است و در مرکزیت شهر قراد دارد و در ترافیک بسیار مهم است را بسته و مغازه های اطراف آنرا تعطیل کرده اند.



12- غیر از تاکسی ها و اتوبوس ها که با عکس خامنه ای در قم حرکت می کنند چندین اتومبیل را پوشیده از عکس خامنه ای کرده اند و در سطح شهر حرکت می دهند. آنقدر عجله داشتند که یادشان رفته برای اینکار حداقل از ماشین های پلاک قم استفاده کنند. اغلب این ماشین ها پلاک شهربانی تهران را داشتند . در مورد این ماشین ها نکات جالبتری هم وجود دارد .مثلا بعضی از سودجویان و متخلفان برای فرار از قانون اتومبیل خود را عکس خامنه ای چسبانده اند و براحتی برای جابجایی محموله های غیر قانونی و حتی اعمال منافی عفت اقدام می نمایند.



13- در این چند روز یکسری نماینده از طرف خامنه ای در سطح شهر به خانواده های شهدا و نخبگان سرکشی می نمایند و برای کسب مشروعیت تا چند میلیون تومان (بسته به نوع خانواده ها به انتخاب خودشان) هبه می نمایند.







آنچه بیان شد تمامی مشاهدات خودم از این سفر بود که البته می دانم قسمت کوچکی از بریز و بپاش آقایان است. در مورد شنیده های دیگر که بسیار زیاد و تکان دهنده است صحبتی نمی کنم چرا که خود بر آن واقف نبوده ام و از دوستانی که اطلاعات دارند می خواهم که این مطالب را نشر دهند تا همگان بدانند اگر روزی انقلابی و یا هر نامی که بر آن می نهید صورت پذیرد مطمئنا قمی ها در صف اول آن خواهند بود و آنچه شما بعنوان مردم قم در صدا و سیما می بینید طلبه های مدارس می باشند (لازم به ذکر است در قم بیش از 60 هزار طلبه وجود دارد که با احتساب خانواده های آنان جمعیتی بیش از 300 هزار نفر را تشکیل می دهند)

آغاز حمله به ایران

آغاز حمله به ایران


با آتش تهیه "ویکی لیکس"





به بهانه افشاگری جدید سایت "ویکی لیکس"، حملات تبلیغاتی وسیعی علیه جمهوری اسلامی آغاز شده که مستند به برخی اسناد افشا شده است. بموجب این اسناد بسیاری از عملیات انفجاری و ترور در عراق با هدایت سپاه قدس وابسته به سپاه پاسداران صورت گرفته است. همچنین، حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان میلیون ها دلار از دولت احمدی نژاد رشوه گرفته است. (نقش این رشوه را درحمایت سریع از کودتای 22 خرداد وتبریک به احمدی نژاد می توان پیگیری کرد!)



بصورت همزمان، سایت خبری مجله معروف اشپیگل آلمان نیز بعنوان یک افشاگری، از قول مطبوعات امریکا نوشت که رئیس جمهور عراق نیز میلیون ها دلار از ایران رشوه گرفته تا مطابق سیاست های جمهوری اسلامی عمل کند.



این شواهد کافی نیست تا در کنار ابراز نگرانی رهبران 25 حزب کمونیست که در لبنان جلسه کردند تا اوضاع منطقه را بررسی کنند، خطری حدس زد شود که کاملا به ایران نزدیک شده است؟ همان خطری که طی ماههای گذشته بارها فیدل کاسترو به آن اشاره کرده است.







روزنامه انگلیسی گاردین می‌نویسد: بررسی‌های گاردین از گزارش‌های منتشر شده توسط ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که عوامل ایران اقدام به آموزش، تسلیح و هدایت جوخه‌های مرگ در عراق کرده‌اند و هدف این جوخه‌ها نیز کشتن سیاستمداران عراقی و ضربه زدن به عملیات‌ نظامیان بریتانیایی و آمریکایی در عراق بوده‌است. راکت‌هایی که ایران به عوامل عراقی داده حاوی مواد ایجاد کننده فلج اعصاب بوده‌اند. گزارشی دیگر هشدار داده‌ است که یک خودروی زرهی حامل گازهای شیمیایی برای یک حمله گسترده به منطقه سبز بغداد که مقر سفارتخانه‌های آمریکا و بریتانیا و ساختمان‌های اصلی دولتی عراق است در حال آماده شدن بوده ‌است.



یک گزارش طبقه‌بندی شده ارتش آمریکا در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۵ می‌نویسد که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران ترور افراد را در بصره هدایت می‌کند.



بموجب این گزارش، سپاه پاسداران به شبه نظامیان مختلف دستور داده‌است تا افراد مشخصی را بکشند و نحوه کشتن آنها را هم تشریح کرده‌ است. از جمله این که تیراندازی باید به کدام قسمت از بدن صورت بگیرد و در مورد هر فرد مقتول نوع شلیک‌ها باید تغییر می‌کرده تا این‌گونه به نظر بیاید که این افراد در خشونت‌های تصادفی و مختلف کشته شده‌اند.



گزارش‌های سرویس اطلاعاتی ارتش آمریکا حاکی است یکی از شبه نظامیان عراقی بنام «ازهر الدُلَیمی» که ربودن مقام‌های وزارت آموزش عالی عراق را بر عهده داشته و برای گروگان گرفتن سربازان آمریکایی برنامه‌ریزی می‌کرده در ایران آموزش دیده‌است.



بنا به هشدار محرمانه مقام‌های نظامی آمریکایی در بغداد که در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۰۶ صادر شده، الدلیمی در یکی از پایگاه‌های حزب‌الله که توسط سپاه قدس سپاه پاسداران در اطراف قم در ایران فرماندهی می‌شود آموزش دیده‌ بود.



بخش‌های دیگری از اسناد ویکی‌لیکس نشانگر این است که شبه نظامیان دستگیر شده در عراق اعتراف کرده‌اند که ایران به آنها راکت، بمب مغناطیسی، بمب‌های کنار جاده‌ای و سلاح‌های دیگری داده‌است تا از آنها علیه آمریکائی ها استفاده کنند. دفتر یادداشت روزانه شبه نظامیان بازداشت شده و انبارهای مهمات کشف شده نیز این موارد را تأیید کرده‌اند.



بنا بر این گزارش‌ها، نیروی قدس سپاه پاسداران به آموزش تک‌تیراندازهای عراقی در ایران اقدام کرده و آنها را ترغیب کرده‌ است تا دست به ترور مقام‌های عراقی بزنند.

گفتگو با دکترغروی، فرزند آیت الله غروی

گفتگو با دکترغروی، فرزند آیت الله غروی


در هیچ کشور اسلامی

فساد در حد ج. اسلامی حاکم نیست





دکتر ابراهیم یزدی و جمعی از اعضای نهضت آزادی ایران روز جمعه نهم مهر ماه در منزل مهندس غروی فرزند آیت الله غروی، در اصفهان دستگیر شدند. آنها را بدلیل خروج ازتهران و شرکت در یک مجلس ختم و سپس، خواندن نماز در منزل مهندس غروبی دستگیر کردند. ماموران به بازداشتی ها گفته اند که تا کسی مجوز نماز از "آقا" ( خامنه ای) نداشته باشد، حق نماز جمعه ندارد!



از این جمع، مهندس غروی که از چهره های ملی مذهبی ایران است و شجره روحانی دارد آزاد شد. آیت الله غروی از مراجع دوران خود بود و از روحانیون حاضر در صف مقدم ملی شدن نفت و از یاران روحانی دکتر مصدق.



دکترغروی در مصاحبه ای که با وی انجام شده و سایت ندای سبز منتشر کرده گفت:



آقایان در حالی بازداشت شدند که قصد نماز جمعه را بنا بر سنت دیرینه ای که علامه غروی از پنجاه سال پیش پایه نهاده بود بخوانند. نماز جمعه با یورش لباس شخصی هایی که هیچ مدرک شناسایی ارائه ندادند و تنها خود را ماموران امنیتی معرفی کردند نا تمام ماند و نمازگزارن به بازداشتگاه برده شدند.





- وضعیت فعلی حوزه های علمیه و روحانیان چگونه است ؟



آنچه مسلم است سی سال نظام جمهوری اسلامی نتوانسته است علماء بزرگی همچون آیت الله حاج شیخ عبد الکریم حائری یزدی، آیت الله بروجردی، آیت الله مرعشی، آیت الله گلپایگانی، آیت الله قمی، آیت الله میلانی، آیت الله خمینی، آیت الله منتظری و دانشمندانی همچون آیت الله مطهری، آیت الله طالقانی، مرحوم حسینعلی راشد و مانند اینها را تحویل جامعه بدهد. بنابراین در تاریخ حاکمیت اسلامی حوزه های علمیه روبه تنزل علمی نهاده اند.





حضرت آیت الله غروی، پدرم همیشه می گفتند:



قرآن برای تشکیل حکومت و تأسیس دولت نیامده است. بلکه اصلی ترین هدف ادیان الهی خصوصاً اسلام، دنبال کرده این است که یک روابط انسانی – اخلاقی را بر جوامع بشری یا حداقل ایمان آورندگان حاکم سازد.



همه علما به این اصل معتقدند که هر آنچه را که شرع بر آن حکم نماید مرود تأیید عقل است و هر آنچه را که عقل بر آن حکم نماید شرع هم مؤید آن است. بناءبراین اگر عقلاء و خردورزان و فرزانگان یک جامعه اسلامی قوانینی وضع کنند هم عقلی است و هم شرعی و هم مغایرتی با اصول آزادی های مصرح در حقوق انسانی ندارد.



روشی را که از سوی آیت الله مصباح یزدی جهت اجراء احکام اسلام توصیه شده قطعاً هم مغایر با آموزه های قرآن است و هم به همین سبب نتیجه عکس خواهد داد. دلیل آن واضح است. 30 سال تمام نظام اسلامی بر آمده از یک انقلاب اسلامی با تمام قوی کوشید حداقل برخی از دستورات قرآن را به صورت ظاهری به عرصه عمل بکشاند. مثل حجاب و منع مشروبات الکلی و اعتیاد. اما می بینیم علاوه بر اینکه این موارد توسعه بیش از پیش در جهت خلاف یافته، سقوط اخلاقی را هم در سطح عموم به همراه داشته است. دروغ، نفاق، ریاء، تظاهر، غل و غش، دزدی، سلب بیت المال، اختلاس، رشوه، فحشاء، و امثال اینها چنان توسعه یافته که گمان نبرم در هیچ کشور دیگری حتی غیر مسلمان تا این حد گسترش داشته باشد.

تدارک حملات نظامی به ایران

Info wars

تدارک حملات نظامی به ایران





سایت خبری Info wars در تحلیلی در باره اسناد منتشر شده توسط ویکی لینکس نوشت:



ابالات متحده که سالهاست برای ایران دانه می پاشد تا ایران را به ورطه یک جنگ ویرانگر بکشاند ناگهان اسنادی توسط ویکی لینکس منتشر کرده و در آن از آموزش و مسلح ساختن شورشیان شیعه در عراق خبر داده است. این شورشیان ماموریت حمله به نیروهای ائتلاف و مسئولان دولت عراق را بر عهده داشته اند.



ویکی لینکس در گزارش حجیم منتشر شده قبلی خود پاکستان را به کمک به طالبان متهم کرد. این خبر بهانه ای شد تا امریکا حرکت خود به داخل پاکستان را تسریع بخشیده و بتواند شهروندان پاکستانی را مورد هدف موشکهای خود قرار دهد. در این عملیات تاکنون 749 نفر از شهروندان پاکستانی کشته شده اند. امریکا در سال 2009 بیش از 53 بار و در 10 ماه نخست سال 2010 پاکستان را مورد حمله موشکی قرار داده است.



سایت خبری infowars نتیجه میگیرد که آیا انتشار اسناد جدید توسط ویکی لینکس و اخبار دخالت ایران در حوادث عراق سرآغاز تدارک حملات نظامی علیه ایران نیست؟