Sunday, October 13, 2013

آیامحمد جواد ظریف «حقیقتا» مجید توکلی را نمی‌شناسد؟

آیامحمد جواد ظریف «حقیقتا» مجید توکلی را نمی‌شناسد؟

وقتی آقای محمد جواد ظریف درپاسخ به یک پرسش درباره مجید توکلی می‌گوید وی را نمی‌شناسد، زنگ خطر به صدا درمی‌آید!

یک - خوشبختانه برخلاف نقل قول کیهان که جنجال زیادی درتایید یا تکذیب آن به پا شد این یک مورد بخصوص تکذیب نشد یعنی حقیقتا آقای ظریف گفته است مجید توکلی را نمی‌شناسد. بنابراین جایی برای ماله کشیدن و ماست مالی از طرف اصلاح‌طلبان و «ظریف پرستان» و لایک-زن‌های حرفه‌ای ایشان درفیس بوک وجود ندارد.
دو- مجید توکلی کیست؟ مجید توکلی یکی ازشناخته شده‌ترین دانشجویان زندانی سیاسی درایران است. ممکن است جزو مردم عادی باشید و از شما بپرسند مجید توکلی را می‌شناسی وبگویی نه! هیچ مشکلی نیست ولی وقتی درمقام محمد جواد ظریف از سیاست‌مداران جمهوری اسلامی قرار می‌گیری پاسخ نه به این سوال مسائل رابه کلی متفاوت می‌کند. به یاد بیاورید که پس از دستگیری مجید توکلی که به ادعای رژیم با لباس زنانه دستگیر شد کمپین عظیمی درحمایت از وی به نام «ما همه مجید هستیم» برگزار شد و تعداد بسیار زیادی روزنامه‌نگار و اندیشمند با روسری زنانه از خودشان عکس گرفتند و آن را منتشر کردند.
سه - دو احتمال مطرح می‌شود یا ظریف «حقیقتا» مجید توکلی را نمی‌شناسد یا می‌شناسد. اگر واقعا نمی‌شناسد باید گفت چطورچنین کسی که از روند دستگیری زندانیان سیاسی درجریان جنبش سبز و پس از آن ناآگاه است آنهم یکی از مشهورترین زندانیان سیاسی می‌تواند زمام سیاست خارجی ایران را به دست گیرد؟
آیا صرف داشتن هزاران لایک درفیس‌بوک که به آسانی می‌توان آنها را خریداری نمود معیار شایستگی است؟ اگر اطلاعات آقای ظریف از ایران امروز این قدر پایین است حقیقتا این شخص به درد چنین پستی نمی‌خورد. یعنی در دنیای امروز آقای ظریف که یک فیس‌بوک باز حرفه‌ای هم هست حتی یکبار هم به هیچ خبری درباره مجید توکلی و حتی اینکه این شخص واقعا کیست بر نخورده است؟‌
احتمال دوم این است که آقای ظریف مجید توکلی را می‌شناسد ولی دروغ گفته است. چون احتمالا درصورت پاسخ مثبت سوالاتی از ایشان مطرح می‌شده که وی قادر به پاسخگو بودن نبوده ولابد یک بار دیگر باید به بیمارستان می‌رفته است. پس بنابر این اگر حدس دوم درست باشد ظریف یک دروغگو است. 
نتیجه - به نظر نگارنده حدس دوم به واقعیت نزدیک‌تر است و آقای ظریف واقعیت واقعی را نگفته است. من بسیار تردید دارم که آقای ظریف مجید توکلی را نشناسد. حمل بر بی‌ادبی نشود، ولی به نظر من وی دروغ می‌گوید. یک سیاست‌مدار دروغ‌گو به‌راحتی و بدون اینکه خودش متوجه باشد به بیراهه می‌رود و با کاهش محبوبیت خود درمیان طرفداران از صحنه ناپدید خواهد شد.
ای کاش آقای ظریف این مطلب را می‌خواند و پاسخ می‌داد آیا « حقیقتا» مجید توکلی را نمی‌شناسد؟

انتقاد فرمانده سپاه به نقل قول اخیر هاشمی از خمینی

انتقاد فرمانده سپاه به نقل قول اخیر هاشمی از خمینی


جان کری: توافق نکردن با ايران، بهتر از يک مصالحه ضعيف است رادیو فردا : جان کری وزير امور خارجه آمريکا، روز يکشنبه ۲۱ مهرماه (۱۳ اکتبر) با اشاره به باز بودن پنجره ديپلماسی در قبال ايران گفته است که توافق نکردن با ايران، بهتر از يک مصالحه ضعيف و ناکافی با اين کشور است. به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، آقای کری اين اظهارات را در جريان سخنرانی خود از لندن برای کنفرانس کميته روابط عمومی آمريکا و اسرائيل (آيپک) در کاليفرنيا بيان کرده است. این سخنرانی از طريق ماهواره ای انجام شده است. آسوشتیدپرس می گوید، وزارت امور خارجه آمريکا بخشی هايی از اين سخنرانی را منتشر کرده است. طبق این گزارش آقای کری گفته است: «در حالی که در پی حل مسالمت آميز مساله برنامه هسته ای ايران هستيم، بايد حرف ها با اقدامات منطبق باشد. در هر توافقی با ايران ما مساله امنيت اسرائيل را مد نظر خواهيم داشت. ما ضرورت قطعيت، شفافيت و پاسخگويی را در چنين روندی مد نظر داريم. و قاطعانه باور داريم توافق نکردن با ايران، بهتر از يک توافق ضعيف و بد است.» آقای کری همچنین در آستانه دور تازه مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ روز یکشنبه در لندن با کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا، در خصوص برنامه هسته ای ايران، مصر و سوريه مذاکره کرده است. به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، يک سخنگوی وزارت امورخارجه آمريکا مذاکرات جان کری و کاترين اشتون را «بسيار سازنده» خوانده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، جان کری که پس از يک سفر ۱۰ روزه به آسيا روزيکشنبه از کابل به لندن سفر کرده تا علاوه بر برنامه هسته ای ايران با اخضر ابراهيمی، نماينده ويژه سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب در مسئله سوريه مذاکره کند. ايران و گروه ۱+۵ در روز های ۱۵ و۱۶ اکتبر (سه شنبه و چهارشنبه) در ژنو سوئيس در خصوص برنامه هسته ای جمهوری اسلامی گفت وگو کنند.

جان کری: توافق نکردن با ايران، بهتر از يک مصالحه ضعيف است
رادیو فردا : جان کری وزير امور خارجه آمريکا، روز يکشنبه ۲۱ مهرماه (۱۳ اکتبر) با اشاره به باز بودن پنجره ديپلماسی در قبال ايران گفته است که توافق نکردن با ايران، بهتر از يک مصالحه ضعيف و ناکافی  با اين کشور است.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، آقای کری اين اظهارات را در جريان سخنرانی خود از لندن برای کنفرانس کميته روابط عمومی آمريکا و اسرائيل (آيپک) در کاليفرنيا  بيان کرده است. این سخنرانی از طريق ماهواره ای انجام شده است.

آسوشتیدپرس می گوید، وزارت امور خارجه آمريکا بخشی هايی از اين سخنرانی را منتشر کرده است.

طبق این گزارش  آقای کری گفته است: «در حالی که در پی حل مسالمت آميز مساله برنامه هسته ای ايران هستيم،  بايد حرف ها با اقدامات منطبق باشد. در هر توافقی با ايران ما مساله امنيت اسرائيل را مد نظر خواهيم داشت. ما  ضرورت قطعيت، شفافيت و پاسخگويی را در چنين روندی مد نظر داريم. و قاطعانه باور داريم توافق نکردن با ايران، بهتر از يک توافق ضعيف و بد است.»

آقای کری همچنین در آستانه دور تازه مذاکرات ایران و گروه ۱+۵  روز یکشنبه  در لندن با کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا، در خصوص برنامه هسته ای ايران، مصر و سوريه مذاکره کرده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، يک سخنگوی وزارت امورخارجه آمريکا مذاکرات جان کری و کاترين اشتون را «بسيار سازنده» خوانده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جان کری که پس از يک سفر ۱۰ روزه به آسيا روزيکشنبه از کابل به لندن سفر کرده  تا علاوه بر برنامه هسته ای ايران با اخضر ابراهيمی، نماينده ويژه سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب در مسئله سوريه مذاکره کند.

ايران و گروه ۱+۵ در روز های ۱۵ و۱۶ اکتبر (سه شنبه و چهارشنبه) در ژنو سوئيس در خصوص برنامه هسته ای جمهوری اسلامی گفت وگو کنند.

عقب نشینی رفسنجانی : طرح موضوع حذف شعار مرگ بر آمريكا مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگي اقدام به انتشار آن کرده است روزنامه جمهوری اسلامی :آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در پاسخ به سؤال روزنامه جمهوري اسلامي مبني بر اينكه طرح موضوع امكان حذف شعار مرگ بر آمريكا در شرايط كنوني آيا اقدامي غيرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگي اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود كه اقدامي نادرست بود. علاوه بر اين، ايشان گفتند به دفتر تأكيد كرده‌ام افراد بدون هماهنگي و اطلاع قبلي از انتشار مطالب منتسب به من خودداري نمايند.

عقب نشینی رفسنجانی : طرح موضوع حذف شعار مرگ بر آمريكا مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگي اقدام به انتشار آن کرده است

روزنامه جمهوری اسلامی :آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در پاسخ به سؤال روزنامه جمهوري اسلامي مبني بر اينكه طرح موضوع امكان حذف شعار مرگ بر آمريكا در شرايط كنوني آيا اقدامي غيرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگي اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود كه اقدامي نادرست بود. علاوه بر اين، ايشان گفتند به دفتر تأكيد كرده‌ام افراد بدون هماهنگي و اطلاع قبلي از انتشار مطالب منتسب به من خودداري نمايند.

تعاونی فرهنگیان مرند دستگیری سپرده گذاران معترض سلام- درخصوص تعاونی اعتباری فرهنگیان شهرستان مرند به اطلاع می رساند که امروز یکشبنه درمقابل سپرده گذارانی که پول می خواستند علاوه براینکه پول نمی دادند در صورت اعتراض توسط مامورین به عنوان اغتشاگر دستگیر می شدند. هرلحظه هم از تجمع کنندگان فیلم برداری می شد. باتوجه به اینکه سپرده گذاران اکثرا فرهنگی هستند از هرگونه اعتراض می ترسند و فرماندار هم می گفت به ما مربوط نیست. پس چطور این موسسه بزرگ درشهر فعالیت می کرد؟ چرا برای یک کاسب جزئی بدون مجوز پروانه اجازه فعالیت نمی دهند؟ ولی در مقابل چنین کلاهبرداریهای بزرگی اقدامی نمی کنند؟


 تعاونی فرهنگیان مرنددستگیری سپرده گذاران معترض 
 
 
 
سلام- درخصوص تعاونی اعتباری فرهنگیان شهرستان مرند به اطلاع می رساند که امروز یکشبنه درمقابل سپرده گذارانی که پول می خواستند علاوه براینکه پول  نمی دادند در صورت اعتراض توسط مامورین به عنوان اغتشاگر دستگیر می شدند. هرلحظه هم از تجمع کنندگان فیلم برداری می شد. باتوجه به اینکه سپرده گذاران اکثرا فرهنگی هستند از هرگونه اعتراض می ترسند و فرماندار هم می گفت به ما مربوط نیست. پس  چطور این موسسه بزرگ درشهر فعالیت می کرد؟ چرا برای یک کاسب جزئی بدون مجوز پروانه اجازه فعالیت نمی دهند؟ ولی در مقابل چنین کلاهبرداریهای بزرگی  اقدامی نمی کنند؟

سخنرانی وزیر دفاع در همایش بنیاد پولی "کوثر"! حسین دهقان وزیر دفاع در همایش سراسری معاونان و مدیران موسسه مالی و اعتباری کوثر (بنیانگذار آن گویا سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است) گفت: هر موسسه مالی و اعتباری ماموریت و خط مشی خاصی را برای ادامه و توسعه فعالیت‌های خود در جامعه در نظر دارد. گستره فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری بسته به میزان اعتماد و اطمینان سهامداران و سپرده‌گذاران بسیار متفاوت است. باید یک حس مالکانه در قبال سپرده‌های مشتریان داشته باشیم و از این حس در جهت حفظ ارزش دارایی‌ها و سپرده‌گذاری‌ها و صیانت و حفاظت از آنها استفاده کنیم. در یک دهه گذشته صنعت بیمه و بانکداری بیشتر مورد توجه بوده و رشد قارچ‌گونه‌ای در جامعه داشته است. در حال حاضر کوثر بعنوان یک موسسه متفاوت و متمایز از سایر موسسات فعال در کشور فعال است. کوثر یک مجموعه ایست با کار کاملا اقتصادی در جامعه. قبل از اینکه این موسسه به بانک تبدیل شود باید درباره این موضوع کارهای مثبتی انجام شود و باید تمام فعالیت‌ها به سمت تبدیل شدن به یک بانک نمونه و اسلامی باشد.

سخنرانی وزیر دفاع
در همایش بنیاد پولی "کوثر"! 
 
 
 
 
حسین دهقان وزیر دفاع در همایش سراسری معاونان و مدیران موسسه مالی و اعتباری کوثر (بنیانگذار آن گویا سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است) گفت:
هر موسسه مالی و اعتباری ماموریت و خط مشی خاصی را برای ادامه و توسعه فعالیت‌های خود در جامعه در نظر دارد. گستره فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری بسته به میزان اعتماد و اطمینان سهامداران و سپرده‌گذاران بسیار متفاوت است. باید یک حس مالکانه در قبال سپرده‌های مشتریان داشته باشیم و از این حس در جهت حفظ ارزش دارایی‌ها و سپرده‌گذاری‌ها و صیانت و حفاظت از آنها استفاده کنیم.
در یک دهه گذشته صنعت بیمه و بانکداری بیشتر مورد توجه بوده و رشد قارچ‌گونه‌ای در جامعه داشته است. در حال حاضر کوثر بعنوان یک موسسه متفاوت و متمایز از سایر موسسات فعال در کشور فعال است.
کوثر یک مجموعه ایست با کار کاملا اقتصادی در جامعه.  قبل از اینکه این موسسه به بانک تبدیل شود باید درباره این موضوع کارهای مثبتی انجام شود و باید تمام فعالیت‌ها به سمت تبدیل شدن به یک بانک نمونه و اسلامی باشد.
 

سخنرانی وزیر دفاع در همایش بنیاد پولی "کوثر"! حسین دهقان وزیر دفاع در همایش سراسری معاونان و مدیران موسسه مالی و اعتباری کوثر (بنیانگذار آن گویا سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است) گفت: هر موسسه مالی و اعتباری ماموریت و خط مشی خاصی را برای ادامه و توسعه فعالیت‌های خود در جامعه در نظر دارد. گستره فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری بسته به میزان اعتماد و اطمینان سهامداران و سپرده‌گذاران بسیار متفاوت است. باید یک حس مالکانه در قبال سپرده‌های مشتریان داشته باشیم و از این حس در جهت حفظ ارزش دارایی‌ها و سپرده‌گذاری‌ها و صیانت و حفاظت از آنها استفاده کنیم. در یک دهه گذشته صنعت بیمه و بانکداری بیشتر مورد توجه بوده و رشد قارچ‌گونه‌ای در جامعه داشته است. در حال حاضر کوثر بعنوان یک موسسه متفاوت و متمایز از سایر موسسات فعال در کشور فعال است. کوثر یک مجموعه ایست با کار کاملا اقتصادی در جامعه. قبل از اینکه این موسسه به بانک تبدیل شود باید درباره این موضوع کارهای مثبتی انجام شود و باید تمام فعالیت‌ها به سمت تبدیل شدن به یک بانک نمونه و اسلامی باشد.

سخنرانی وزیر دفاع
در همایش بنیاد پولی "کوثر"! 
 
 
 
 
حسین دهقان وزیر دفاع در همایش سراسری معاونان و مدیران موسسه مالی و اعتباری کوثر (بنیانگذار آن گویا سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است) گفت:
هر موسسه مالی و اعتباری ماموریت و خط مشی خاصی را برای ادامه و توسعه فعالیت‌های خود در جامعه در نظر دارد. گستره فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری بسته به میزان اعتماد و اطمینان سهامداران و سپرده‌گذاران بسیار متفاوت است. باید یک حس مالکانه در قبال سپرده‌های مشتریان داشته باشیم و از این حس در جهت حفظ ارزش دارایی‌ها و سپرده‌گذاری‌ها و صیانت و حفاظت از آنها استفاده کنیم.
در یک دهه گذشته صنعت بیمه و بانکداری بیشتر مورد توجه بوده و رشد قارچ‌گونه‌ای در جامعه داشته است. در حال حاضر کوثر بعنوان یک موسسه متفاوت و متمایز از سایر موسسات فعال در کشور فعال است.
کوثر یک مجموعه ایست با کار کاملا اقتصادی در جامعه.  قبل از اینکه این موسسه به بانک تبدیل شود باید درباره این موضوع کارهای مثبتی انجام شود و باید تمام فعالیت‌ها به سمت تبدیل شدن به یک بانک نمونه و اسلامی باشد.