Saturday, July 22, 2017

نماینده مجلس تایید کرد: هلالی و چند مداح دیگر به جرم جاسوسی و "روابط نامشروع" دستگیر شده‌اند غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده‌ی رشت در مجلس شورای اسلامی، در توئیتی تایید کرد که عبدالرضا هلالی، روح‌الله بهمنی و چند مداح دیگر به جرم جاسوسی برای اسرائیل و "روابط نامشروع" دستگیر شده‌اند. جعفرزاده در توئیت خود این افراد را "مداحان رقیب انتخاباتی" خطاب و به حمایت این افراد از ابراهیم رئیسی اشاره کرده است. این نماینده‌ی مجلس بدون نام بردن از مداح خاصی جرم آن‌ها را به طور مشخص "جاسوسی برای اسرائیل" و "روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه" دانسته. روح‌الله بهمنی، یکی از مداحان دستگیر شده که داماد پروین احمدی‌نژاد است، پس از مدتی آزاد شده و دلیل دستگیر خود را "تسویه حساب مداح‌ها" دانسته و وعده داده که به زودی جواب همه‌ی این افراد را خواهد داد. با این همه برنامه‌ی مداحی بهمنی علی‌رغم اعلام قبلی، انجام نشده و او فقط در محل برگزاری مراسم مربوط به شهادت امام صادق حضور پیدا می‌کند، با برخی از مدعوین عکس گرفته و بعد مجلس را ترک کرده است.


نماینده مجلس تایید کرد: هلالی و چند مداح دیگر به جرم جاسوسی و "روابط نامشروع" دستگیر شده‌اند
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده‌ی رشت در مجلس شورای اسلامی، در توئیتی تایید کرد که عبدالرضا هلالی، روح‌الله بهمنی و چند مداح دیگر به جرم جاسوسی برای اسرائیل و "روابط نامشروع" دستگیر شده‌اند.
جعفرزاده در توئیت خود این افراد را "مداحان رقیب انتخاباتی" خطاب و به حمایت این افراد از ابراهیم رئیسی اشاره کرده است. این نماینده‌ی مجلس بدون نام بردن از مداح خاصی جرم آن‌ها را به طور مشخص "جاسوسی برای اسرائیل" و "روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه" دانسته.
روح‌الله بهمنی، یکی از مداحان دستگیر شده که داماد پروین احمدی‌نژاد است، پس از مدتی آزاد شده و دلیل دستگیر خود را "تسویه حساب مداح‌ها" دانسته و وعده داده که به زودی جواب همه‌ی این افراد را خواهد داد. با این همه برنامه‌ی مداحی بهمنی علی‌رغم اعلام قبلی، انجام نشده و او فقط در محل برگزاری مراسم مربوط به شهادت امام صادق حضور پیدا می‌کند، با برخی از مدعوین عکس گرفته و بعد مجلس را ترک کرده است.


هشدار جدی ترامپ به جمهوری اسلامی: به گروگان‌گیری ۴۰ ساله‌تان علیه شهروندان آمریکا پایان دهید کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای به جمهوری اسلامی دستور داده تمامی شهروندان آمریکایی که به طور ناعادلانه در این کشور زندانی شده‌اند را فورا آزاد کند. در این بیانیه آمده رییس جمهور آمریکا در حال آماده کردن مجازات‌هایی جدی علیه جمهوری اسلامی است. در این بیانیه که عصر روز گذشته منتشر شده، آمده است: "دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و دولت تحت امر او، تلاش‌های خود برای آزادکردن شهروندان ایالات متحده که به طور ناعادلانه‌ای در زندان‌های جمهوری اسلامی زندانی‌اند را دو برابر کرده است. آمریکا هرگونه گروگان‌گیری و اقدام دولت‌ها برای گروگان‌گرفتن و زندانی کردن آمریکایی‌ها بدون دلیل محکمه‌پسند و طی روند مناسب قضایی را محکوم می‌کند. نزدیک چهل سال است که جمهوری اسلامی از گروگان‌گیری به عنوان یک راهکار سیاسی سود می‌برد، نمونه اخیر آن هم حکم ۱۰ ساله زندان برای ژیائو وانگ است. جمهوری اسلامی مسئول حفظ سلامتی این شهروند ایالات متحده و سایر آمریکایی‌هایی زندانی دراین کشور است." کاخ سفید در این بیانیه تاکید کرده: "ترامپ به جمهوری اسلامی هشدار داده که رابرت لوینسون را به آمریکا بازگرداند و همچنین سیامک و باقر نمازی و سایر آمریکایی‌های زندانی را آزاد کند." رابرت لویسنون، کارمند سابق اف‌بی‌آی، حدود ۱۰ سال پیش و در حالی که برای یک ماموریت تجسی وارد جزیره کیش شده بود ناپدید شد. سیامک و باقر نمازی هم که هر دو تابعیت ایرانی-آمریکایی دارند از دو سال پیش به اتهام "کمک به دولت متخاصم آمریکا" بازداشت و سپس در دادگاه هر کدام به ۱۰ سال حبس محکوم شده‌اند.

هشدار جدی ترامپ به جمهوری اسلامی: به گروگان‌گیری ۴۰ ساله‌تان علیه شهروندان آمریکا پایان دهید
کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای به جمهوری اسلامی دستور داده تمامی شهروندان آمریکایی که به طور ناعادلانه در این کشور زندانی شده‌اند را فورا آزاد کند. در این بیانیه آمده رییس جمهور آمریکا در حال آماده کردن مجازات‌هایی جدی علیه جمهوری اسلامی است.
در این بیانیه که عصر روز گذشته منتشر شده، آمده است: "دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و دولت تحت امر او، تلاش‌های خود برای آزادکردن شهروندان ایالات متحده که به طور ناعادلانه‌ای در زندان‌های جمهوری اسلامی زندانی‌اند را دو برابر کرده است. آمریکا هرگونه گروگان‌گیری و اقدام دولت‌ها برای گروگان‌گرفتن و زندانی کردن آمریکایی‌ها بدون دلیل محکمه‌پسند و طی روند مناسب قضایی را محکوم می‌کند. نزدیک چهل سال است که جمهوری اسلامی از گروگان‌گیری به عنوان یک راهکار سیاسی سود می‌برد، نمونه اخیر آن هم حکم ۱۰ ساله زندان برای ژیائو وانگ است. جمهوری اسلامی مسئول حفظ سلامتی این شهروند ایالات متحده و سایر آمریکایی‌هایی زندانی دراین کشور است."
کاخ سفید در این بیانیه تاکید کرده: "ترامپ به جمهوری اسلامی هشدار داده که رابرت لوینسون را به آمریکا بازگرداند و همچنین سیامک و باقر نمازی و سایر آمریکایی‌های زندانی را آزاد کند."
رابرت لویسنون، کارمند سابق اف‌بی‌آی، حدود ۱۰ سال پیش و در حالی که برای یک ماموریت تجسی وارد جزیره کیش شده بود ناپدید شد. سیامک و باقر نمازی هم که هر دو تابعیت ایرانی-آمریکایی دارند از دو سال پیش به اتهام "کمک به دولت متخاصم آمریکا" بازداشت و سپس در دادگاه هر کدام به ۱۰ سال حبس محکوم شده‌اند.