Friday, February 26, 2010

ادامه سریال دادگاههای نمایشی و اعترافات ساختگی : شرفیابی وانابه در حضور رهبری

شبکه جنبش راه سبز (جرس): خبرها از تهران حاکی از اجرای نمایش تازه ای تحت عنوان" شرفیابی و درخواست عفو و انابه در حضور رهبری"است.

خبرنگار جرس از تهران گزارش می دهد که مسئولان نظام جمهوری اسلامی در تدارک اجرای نمایشنامه جدیدی برای ایام میلاد پیامبر (ص) هستند.

گفته می شود که قرار است که کلیه زندانیان بازداشت شده بعد از انتخابات که تحت فشار بازجویان تن به مصاحبه داده بودند، به دفتر رهبری رفته و دو نفر از آنان با تشکر از رهبری و برائت از "فتنه سبز" رسما درمحضر رهبری توبه کرده و ایشان نیز توابین را مشمول عفو قرار دهند.

خبرنگار جرس می افزاید که قرار است کلیه جوانان بازداشت شده در وقایع بعد از انتخابات که ارتباط خود را با بازجوهایشان حفظ کرده اند نیز به عنوان سیاهی لشکر در این نمایشنامه شرکت کنند.

از سوی دیگرشرط آزادی بسیاری از جوانانی که هنوز در زندان هستند نیز حضور در این مراسم اعلام شده است.

صحنه گردانان این نمایش برای اجرای نقش اصلی دکتر محمد رضا تاجیک (از مشاورین میرحسین موسوی) ، مهندس محمد عطریان فر (از اعضای ستاد موسوی و عضو حزب کارگزاران) و حجت الاسلام سید محمد علی ابطحی (از مشاورین کروبی و رئیس دفتر خانمی) را در نظر گرفته اند.

گفته می شود که دکتر سیعد حجاریان برغم فشارهای فراوان به دلیل دشواری تکلم توانست از ایفای نقش شانه خالی کند.

خبرنگار جرس می افزاید این افراد بارها نقشی را که به آنها سپرده شده تمرین کرده اند.

کارگردانان این نمایش که الگو برداری از شیوه های زمان استالین است، هنوز در مورد اینکه نقش اول و دوم را چه کسی به عهده بگیرد و سناریو در کدام روز اجرا شود به تصمیم نهائی نرسیده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که علت اصلی اجرای این سناریوی جدید افسردگی شدید آقای خامنه ای بعد از استماع شعار های تظاهرکنندگان ماههای اخیر علیه وی است. رهبر جمهوری اسلامی در دیدار آیت الله موسوی اردبیلی با وی بشدت از شعارتظاهرکنندگان علیه خود گلایه کرده بود.


گفته می شود که خانواده این زندانیان در حال تحمل بیشترین فشار هستند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 07:46:17 توسط دگتر الفی
شبکه جنبش راه سبز (جرس):اعترافات ساختگی : شرفیابی واتابه در حضور رهبری!؟ و نقش هالیوود استالینی را به یاد جماعت انداختید؟ اگر مقدور است به گوش این رهیر عالی مقام حضرت (ص)معظم، ملا، اخوند،ایت الله امام ،شیخ،ولایت و ایالت و جهان در زمان و مکان وخلاصه یک سطل دیگر هم پر و لب ریز از همان چاه معروف هم روش،با کمی هم ساندیس توش و جنتی یا موش-خاتمی با،گند و بوش-ا.ن با رنگ وروش- با200 لیتر روغن فیروز بادی هم روش-توی دیگ جمهوری اسلامی که روی اجساد بیگناهان مظلوم، ایرانیان امده بجوش ..برسانید ما پیام را دریافت کردیم !که چقدر همین سید ذلیل و علیل ،کور و کر شده از مردم ترسیده و خییییییلی ناراحن شدن! و ما ملت هم جهت دل جویی از ایشان میخواهیم!در یکی از روزهای ایام میلاد پیامبر (ص) را معین کرده در میدان آزادی حضور بهم رسانده و ما مردم هم در انجا حاضر شده تا همگی مورد عفو وبخشش قرار گیریم !! ما از کجا بدانییم؟ان چند نفر را درپشت دیوارهای بسته که توبه کرده و مورد عفو قرار گرفته اند را آسوده گزاشته و مردم را مجازات نکنید!! اقا، جون اون ارواحت که تو بهشت نشستن!های ساندیس میخورند! ما را هم عفو کن!!بازرشک!

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 07:45:43 توسط هادی
این نوع ترفندها هیچ تازگی ای ندارند علاوه بر استالین دیکتاتور های زیادی ازین نوع نمایش ها برای تخریب روحیه و عظم مبارزان راه ازادی ویامخالفانشا ن بکار گرفته اند یکی ازین نمونه ها در دوران معاصر نمایش امنیتی تلویزیونی بنام سپاس درزمان شاه بود .از طنز های روزگار یکی اش هم این است که برخی از سران همین حکومت جور و جنایت ازجمله اقای حبیب اله عسگر اولادی تازه مسلمان ودیگر هم مسلکانشان در حزب موتلفه اسامی که انروزها به جریان قتله منصور مشهور بودند خود از شرکت کنندگان درهمان شوی امنیتی سپاس بودند.اگر این نوع نمایشها به شاه کمک کرد به شما دیکتاتورهای کوتوله هم کمک خواهد کرد.

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 06:20:02 توسط اصلان
خب که چی؟یه مرتبه بگین اقای خامنه ای همون خداست دیگه و خیال هممونو راحت کنین و مردم قبله رو به سمت بیت رهبر نغییر بدن.مرگو زندگی که دست ایشون شده رزق و روزی هم ایشون بر بندگان نازل میکنن عادل هم که هست.رحمان و رحیم هم که طبق معمول شامل حالشون میشه....!!بابا خامنه ای اکبر.....

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 05:40:41 توسط nima
اين نمايشات مضحك ديگر نه بدرد مصرف خارجي ميخورد و نه حتي داخلي كيست كه از شكنجه هاي قرون وسطائي و سناريو نويسي مقامات امنيتي و اعترافات ساختگي و تظاهرات ساختگي و .....بيخبر باشد. اينها جملگي تف سربالاست كه برروي صورت ديكتاتور ميافتد و بس

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 03:46:38 توسط مصطفی
یکی نیست به این سبزهایی که خود بیش از 20 سال در این کشور بعنوان باند حاکم حکومت کرده و خود از بانیان دادگاه های سه دقیفه ای و خاورانها بوده و حتی خود خامنه ایی نیز از زیر عبای اینان بیرون آمد بگوید که این شیوه های جنایتکارانه و نمایشهای ضدبشری جمعبندی حجاریانها و سعید امامی ها و دوران ارادت آقای موسوی به دو ولایت ستم در این سی سال بود.در زمان زمامداری آقای موسوی تنها در عرض چند شب به اندازهء این این 8 ماه آزاده زن و مرد به دار آویخته شد یا تیرباران شدند، به آنان شب قبل از اعدام تجاوز شد قاتل به در خانه رفته پول تیر را گرفته بعد با یک جعبهء شیرینی خبر تجاوز به عزیزانشان را هم به آنان میدادند.آقای موسوی در بیانیه پنج ماده ایی خود دوباره با جنایتکار و تروریست و منافق ووو خواندن این فرزندان رشید مردم مهر تائیدی بر این حنایات گذاشته و با بشارت دادن برگشت به دوران خمینی و دههء شصت در واقع برنامهء کهنهء آیندهء خود را برای آن بخش که هنوز خود را با توهمات و خیالات در باغ " سبز" خوش کره اند، روشن کرده است.چرا سعی میکنید چهرهء کثیف و دستان خونین تان را ریا کارنه در پس نام دیگران پنهان کنید؟...م

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 03:22:01 توسط masoud
و این است اسلام ناب محمدی !!

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 02:59:23 توسط حجت
با درود به ملت سر بلندو مبارز ایران. نمیدانم در کدام کتاب از داستانهای قدیمی و مشهور ایران (مثل امیر ارسلان نامدار، یا داستانهای هزارو یکشب) خواندم که پیر مرد داستان قهران داستان را نصیخت میکند که هر چه اهریمن میگوید آنرا بر عکس انجام بده. حال که اهریمن ما از شعارهای شما دچار استرس شده بهترین کار آنست که قصه مرگ بر خامنه ای را ادامه دهیم تا روحیه او بیشتر داغان شود و بفکر خود کشی که بهترین راه برای اوست بیفتد. بخصوص هم میهنان در خارج در تظاهرات خود هر چه میتوانند با بانر های کوبنده و تحقیر آمیز این اهریمن را کوچک کرده و اورا بکوبند. این مطالب را او میشنود و میبیند و میفهمد که تا چه حد منفور و رسواست. البته ما نباید نسبت بخمینی هم بخصوص در خارج خسیسی نشان دهیم و باید سهم اورا هم کف دستش بگذاریم. این اهریمن کثیف از شعارهای مردم علیه خود گلایه کرده بودمثل اینکه انتظارداشت ملت ازاینهمه جنایت وتخریب ازاوتشکر هم بکند. بابا این ملت از تو متنفر است پس گورت را گم کن و برو بجهنم. هرچه تو و خمینی راذل انجام دادید برای صد سال آینده برای ما مسئله ساز است. بساست. ایرانی خشم، خشم، خشم برای اهریمن.

نوشته شده در تاريخ هفتم اسفند ۱۳۸۸ برابر با بيست و ششم فوريه ۲۰۱۰ ، 02:39:47 توسط iman
این جنایات کاران مانند الاغ چموش هستند که به در و دیوار جفتک می زنند و هر شکری !! را می خورند.. که کامشان شیرین شود ...!!.مرگ بر زور گو ..زنده باد ایرانی قهرمان.