Saturday, October 20, 2012

نامه "دکتر" احمدی نژاد به رییس قوه قضائیه برای بازدید از زندان اوین احمدی‌نژاد با ارسال نامه ای به رییس قوه قضائیه، از وی خواست تا دستور هماهنگی های لازم برای بازدید وی از زندان اوین معمول گردد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،متن نامه "دکتر" احمدی نژاد بدین شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس محترم قوه قضائیه سلام علیکم اطلاع دارید که بازدید اینجانب از زندان اوین برای روز دوشنبه 17-07-91 برنامه‌ریزی و روز یکشنبه 16-07-91 از طریق وزیر محترم دادگستری به آن قوه محترم اعلام گردید. پس از ساعتی ایشان اعلام کردند که مسئولین قوه قضائیه می‌خواهند که این بازدید به روزهای آینده موکول گردد. مقتضی است دستور فرمایید در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت این بازدید معمول گردد. محمود احمدی‌نژاد

نامه "دکتر" احمدی نژاد به رییس قوه قضائیه برای بازدید از زندان اوین

احمدی‌نژاد با ارسال نامه ای به رییس قوه قضائیه، از وی خواست تا دستور هماهنگی های لازم برای بازدید وی از زندان اوین معمول گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،متن نامه "دکتر"  احمدی نژاد بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
آیت‌الله صادق لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
اطلاع دارید که بازدید اینجانب از زندان اوین برای روز دوشنبه 17-07-91 برنامه‌ریزی و روز یکشنبه 16-07-91 از طریق وزیر محترم دادگستری به آن قوه محترم اعلام گردید. پس از ساعتی ایشان اعلام کردند که مسئولین قوه قضائیه می‌خواهند که این بازدید به روزهای آینده موکول گردد.
مقتضی است دستور فرمایید در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت این بازدید معمول گردد.
محمود احمدی‌نژاد


معاون وزیر آموزش و پرورش ایران در واکنش به کشته شدن 26 دانش آموز: "حادثه است، پیش می‌آید" معاون وزیر آموزش و پرورش ایران در واکنش به کشته شدن 26 دانش آموز در اثر واژگونی اتوبوسشان درحالی که عازم اردوی "راهیان نور" بودند، گفت:" "سانحه است، پیش می آید." شامگاه جمعه 20-10-2012 اتوبوس دانش‌آموزان "راهیان نور" که برای بازدید از مناطق شاهد درگیری های جنگ ایران و عراق به مناطق جنوبی ایران اعزام می شدند، به دلیل انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز از مسیر اصلی خود منحرف و از مجموع 44 دانش ‌آموز این اتوبوس 26 نفر کشته شدند. به گزارش خبرگزاری "ایلنا" ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش ایران در واکنش به این حادثه گفت: "دوستان برای پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای برنامه ریزی کردند اما بالاخره این حادثه پیش آمده، اما به طور حتم کسی مایل نیست که این اتفاق رخ دهد." سحرخیز در این باره ادامه داد: "باید از آقای هژبری معاونت محترم پرورشی در این زمینه سوال کنید زیرا اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور کاری پرورشی محسوب می‌شود." وی با اشاره به اینکه هم اکنون در بروجن برای تشیع جنازه دانش آموزان هستم، افزود: "هزار و یک اقدام برای جلوگیری از وقوع حادثه می‌شود اما متاسفانه حادثه اتفاق می‌افتد اما نمی‌شود گفت که این اتفاق معلول این است که برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور برنامه ریزی نشده است." وی در واکنش به این پرسش که اگر همه امکانات و برنامه ریزی‌ها برای سلامت دانش آموزان شده است پس چرا امسال همانند سال گذشته شاهد کشته شدن دانش آموزان هستیم، گفت: "بالاخره سانحه است گاهی فردی از پله برقی می‌افتد و دچار سانحه می‌شود و گاهی فردی در خیابان، اما این مسئله به این معنی نیست که نباید دقت‌های بیشتری صورت بگیرد." سحرخیز همچنین درباره موضع گیری وزیر آموزش وپرورش نسبت به این حادثه مبنی بر اینکه ازمسئولانش بپرسید، گفت: "به هرحال اردوی راهیان نور با همکاری بسیج انجام می‌شود اما بهتر است از آقای هژبری در این زمینه بپرسید زیرا ایشان اطلاعات بیشتری دارند."



معاون وزیر آموزش و پرورش ایران در واکنش به کشته شدن 26 دانش آموز: "حادثه است، پیش می‌آید"

معاون وزیر آموزش و پرورش ایران در واکنش به کشته شدن 26 دانش آموز در اثر واژگونی اتوبوسشان درحالی که عازم اردوی "راهیان نور" بودند، گفت:" "سانحه است، پیش می آید."

شامگاه جمعه 20-10-2012 اتوبوس دانش‌آموزان "راهیان نور" که برای بازدید از مناطق شاهد درگیری های جنگ ایران و عراق به مناطق جنوبی ایران اعزام می شدند، به دلیل انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز از مسیر اصلی خود منحرف و از مجموع 44 دانش ‌آموز این اتوبوس 26 نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری "ایلنا" ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش ایران در واکنش به این حادثه گفت: "دوستان برای پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای برنامه ریزی کردند اما بالاخره این حادثه پیش آمده، اما به طور حتم کسی مایل نیست که این اتفاق رخ دهد."

سحرخیز در این باره ادامه داد: "باید از آقای هژبری معاونت محترم پرورشی در این زمینه سوال کنید زیرا اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور کاری پرورشی محسوب می‌شود."

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در بروجن برای تشیع جنازه دانش آموزان هستم، افزود: "هزار و یک اقدام برای جلوگیری از وقوع حادثه می‌شود اما متاسفانه حادثه اتفاق می‌افتد اما نمی‌شود گفت که این اتفاق معلول این است که برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور برنامه ریزی نشده است."

وی در واکنش به این پرسش که اگر همه امکانات و برنامه ریزی‌ها برای سلامت دانش آموزان شده است پس چرا امسال همانند سال گذشته شاهد کشته شدن دانش آموزان هستیم، گفت: "بالاخره سانحه است گاهی فردی از پله برقی می‌افتد و دچار سانحه می‌شود و گاهی فردی در خیابان، اما این مسئله به این معنی نیست که نباید دقت‌های بیشتری صورت بگیرد."

سحرخیز همچنین درباره موضع گیری وزیر آموزش وپرورش نسبت به این حادثه مبنی بر اینکه ازمسئولانش بپرسید، گفت: "به هرحال اردوی راهیان نور با همکاری بسیج انجام می‌شود اما بهتر است از آقای هژبری در این زمینه بپرسید زیرا ایشان اطلاعات بیشتری دارند."

تجمع اعتراضی خانواده های داغدار دانش آموزان کشته شده بروجنی و فضای امنیتی شهر در پی واژگون شدن اتوبوس حامل دانش آموزان که بصورت اجباری به مناطق جنگ زده برده شده بودند و مرگ ۲۶ نفر از سرنشینان آن، فضای شهر بشدت امنیتی شد و خانواده‌های داغدار ایشان در مقابل دفتر سپاه شهر تجمع اعتراضی برپا نمودند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند. در پی این حادثه فضای شهر بروجن به شدت امنیتی است و ماموران اطلاعات و بسیج برای جلوگیری از اعتراضات احتمالی خانواده‌های داغدار در تمام شهر حضور دارند. گفتنی است، که شرکت در این اردو برای دانش آموزان اجباری و دارای ۸ نمرهٔ درس دفاعی بوده است. اکثر نقاط شهر سیاه پوش شده است و مردم از این اتفاق به شدت خشمگین هستند. به گزارش یک شاهد عینی شب حادثه خانواده‌های داغدار به همراه مردم شهر در مقابل دفتر سپاه شهر بروجن تجمع کردند که ماموران امنیتی خانواده‌های کشته شدگان را به داخل ساختمان بردند. هیچ یک از خانواده‌ها از محتوای گفتگوی ماموران امنیتی با آن‌ها حرفی نمی‌زند. صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازتاب این خبر هیچگونه حرفی درباره موضوع این سفر نیاورده است و گفتنی است که اتوبوس این اردو از قدیمی‌ترین اتوبوس‌های ایران پیما بوده که امنیت بسیار پایینی داشته است.

تجمع اعتراضی خانواده های داغدار دانش آموزان کشته شده بروجنی و فضای امنیتی شهر

 در پی واژگون شدن اتوبوس حامل دانش آموزان که بصورت اجباری به مناطق جنگ زده برده شده بودند و مرگ ۲۶ نفر از سرنشینان آن، فضای شهر بشدت امنیتی شد و خانواده‌های داغدار ایشان در مقابل دفتر سپاه شهر تجمع اعتراضی برپا نمودند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.
در پی این حادثه فضای شهر بروجن به شدت امنیتی است و ماموران اطلاعات و بسیج برای جلوگیری از اعتراضات احتمالی خانواده‌های داغدار در تمام شهر حضور دارند.
گفتنی است، که شرکت در این اردو برای دانش آموزان اجباری و دارای ۸ نمرهٔ درس دفاعی بوده است. اکثر نقاط شهر سیاه پوش شده است و مردم از این اتفاق به شدت خشمگین هستند.
به گزارش یک شاهد عینی شب حادثه خانواده‌های داغدار به همراه مردم شهر در مقابل دفتر سپاه شهر بروجن تجمع کردند که ماموران امنیتی خانواده‌های کشته شدگان را به داخل ساختمان بردند. هیچ یک از خانواده‌ها از محتوای گفتگوی ماموران امنیتی با آن‌ها حرفی نمی‌زند.
صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازتاب این خبر هیچگونه حرفی درباره موضوع این سفر نیاورده است و گفتنی است که اتوبوس این اردو از قدیمی‌ترین اتوبوس‌های ایران پیما بوده که امنیت بسیار پایینی داشته است.

روزنامه نیویورک تایمز می گوید ایران و آمریکا موافقت کردند که درباره برنامه اتمی ایران مستقیما وارد مذاکره شوند. نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود گفت مسئولان ایرانی اصرار دارند که مذاکره پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام شود زیرا می خواهند بدانند که با کدام رئیس جمهور در ایالات متحده وارد گفت و گو می شوند. خبر توافق میان تهران و واشنگتن، در زمانی حیاتی و در میانه رقابت های انتخاباتی آمریکا مطرح می شود در حالی که تا برگزاری انتخابات تنها دو هفته و تا آخرین مناظره انتخاباتی که قرار است بر امنیت ملی و سیاست خارجی متمرکز باشد، چند روز باقی است. این خبر می تواند باراک اوباما را در مبارزات انتخاباتی کمک کند تا نشان دهد که یک گشایش دیپلماتیک در مسئله اتمی ایران اتفاق افتاده است. اما اگر به عنوان یک احتمال با هدف وقت خریدن بیشتر ایران تلقی شود، خطری علیه موقعیت اوباما است. از سویی مشخص نیست که آیا میت رامنی، در صورت پیروزی در انتخابات حاضر به مذاکره مستقیم با ایران خواهد بود یا نه. رامنی بارها اوباما را به نرمش ب... Continue Reading



روزنامه نیویورک تایمز می گوید ایران و آمریکا موافقت کردند که درباره برنامه اتمی ایران مستقیما وارد مذاکره شوند. نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود گفت مسئولان ایرانی اصرار دارند که مذاکره پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام شود زیرا می خواهند بدانند که با کدام رئیس جمهور در ایالات متحده وارد گفت و گو می شوند. خبر توافق میان تهران و واشنگتن، در زمانی حیاتی و در میانه رقابت های انتخاباتی آمریکا مطرح می شود در حالی که تا برگزاری انتخابات تنها دو هفته و تا آخرین مناظره انتخاباتی که قرار است بر امنیت ملی و سیاست خارجی متمرکز باشد، چند روز باقی است. این خبر می تواند باراک اوباما را در مبارزات انتخاباتی کمک کند تا نشان دهد که یک گشایش دیپلماتیک در مسئله اتمی ایران اتفاق افتاده است. اما اگر به عنوان یک احتمال با هدف وقت خریدن بیشتر ایران تلقی شود، خطری علیه موقعیت اوباما است. از سویی مشخص نیست که آیا میت رامنی، در صورت پیروزی در انتخابات حاضر به مذاکره مستقیم با ایران خواهد بود یا نه. رامنی بارها اوباما را به نرمش ب...Continue Reading

صدای نسرین باشیم Join the Tweet Storm for the Imprisoned Human Rights Lawyer Narsin Sotodeh! on Her 4 day of Hunger Strike! More info: http://www.facebook.com/events/492199774137408/



صدای نسرین باشیم

Join the Tweet Storm for the Imprisoned Human Rights Lawyer Narsin Sotodeh! on Her 4 day of Hunger Strike!

More info:
http://www.facebook.com/events/492199774137408/

کاری از بادبان




کاری از بادبان