Saturday, October 20, 2012

تجمع اعتراضی خانواده های داغدار دانش آموزان کشته شده بروجنی و فضای امنیتی شهر در پی واژگون شدن اتوبوس حامل دانش آموزان که بصورت اجباری به مناطق جنگ زده برده شده بودند و مرگ ۲۶ نفر از سرنشینان آن، فضای شهر بشدت امنیتی شد و خانواده‌های داغدار ایشان در مقابل دفتر سپاه شهر تجمع اعتراضی برپا نمودند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند. در پی این حادثه فضای شهر بروجن به شدت امنیتی است و ماموران اطلاعات و بسیج برای جلوگیری از اعتراضات احتمالی خانواده‌های داغدار در تمام شهر حضور دارند. گفتنی است، که شرکت در این اردو برای دانش آموزان اجباری و دارای ۸ نمرهٔ درس دفاعی بوده است. اکثر نقاط شهر سیاه پوش شده است و مردم از این اتفاق به شدت خشمگین هستند. به گزارش یک شاهد عینی شب حادثه خانواده‌های داغدار به همراه مردم شهر در مقابل دفتر سپاه شهر بروجن تجمع کردند که ماموران امنیتی خانواده‌های کشته شدگان را به داخل ساختمان بردند. هیچ یک از خانواده‌ها از محتوای گفتگوی ماموران امنیتی با آن‌ها حرفی نمی‌زند. صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازتاب این خبر هیچگونه حرفی درباره موضوع این سفر نیاورده است و گفتنی است که اتوبوس این اردو از قدیمی‌ترین اتوبوس‌های ایران پیما بوده که امنیت بسیار پایینی داشته است.

تجمع اعتراضی خانواده های داغدار دانش آموزان کشته شده بروجنی و فضای امنیتی شهر

 در پی واژگون شدن اتوبوس حامل دانش آموزان که بصورت اجباری به مناطق جنگ زده برده شده بودند و مرگ ۲۶ نفر از سرنشینان آن، فضای شهر بشدت امنیتی شد و خانواده‌های داغدار ایشان در مقابل دفتر سپاه شهر تجمع اعتراضی برپا نمودند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.
در پی این حادثه فضای شهر بروجن به شدت امنیتی است و ماموران اطلاعات و بسیج برای جلوگیری از اعتراضات احتمالی خانواده‌های داغدار در تمام شهر حضور دارند.
گفتنی است، که شرکت در این اردو برای دانش آموزان اجباری و دارای ۸ نمرهٔ درس دفاعی بوده است. اکثر نقاط شهر سیاه پوش شده است و مردم از این اتفاق به شدت خشمگین هستند.
به گزارش یک شاهد عینی شب حادثه خانواده‌های داغدار به همراه مردم شهر در مقابل دفتر سپاه شهر بروجن تجمع کردند که ماموران امنیتی خانواده‌های کشته شدگان را به داخل ساختمان بردند. هیچ یک از خانواده‌ها از محتوای گفتگوی ماموران امنیتی با آن‌ها حرفی نمی‌زند.
صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بازتاب این خبر هیچگونه حرفی درباره موضوع این سفر نیاورده است و گفتنی است که اتوبوس این اردو از قدیمی‌ترین اتوبوس‌های ایران پیما بوده که امنیت بسیار پایینی داشته است.

No comments:

Post a Comment