Sunday, February 9, 2014

کمک 2 میلیارد تومانی دولت به دو بیمارستان مسیحیان و کلیمیان تهران بدستور رئیس جمهور، یک میلیارد تومان به بیمارستان "دکتر سپیر" وابسته به جامعه کلیمیان ایران کمک مالی شد. این دستور پس از بازدید دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اجرایی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان دکتر سپیر و بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان صادر شد. "حسین فریدون" برادر حسن روحانی و دستیار ویژه وی در جمع اعضای هیات مدیره و پزشکان بیمارستان دکتر سپیر گفت: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید 500 میلیون تومان بدستور رئیس جمهور به بیمارستان دکتر سپیر کمک شد و اکنون 500 میلیون تومان دیگر به این بیمارستان کمک می شود. سیامک مره‌ صدق نماینده کلیمیان در مجلس نیز در جریان این بازدید گفت: در دولت جدید، توجه و اهمیت به کلیمیان از گذشته بیشتر شده و می‌بینیم حقوق شهروندی رعایت می‌شود. بیمارستان دکتر سپیر متعلق به جامعه کلیمیان ایران از سال 1321 توسط موسسه خیریه کانون خیرخواه تاسیس شده است. او ادامه داد: دستیار ویژه رئیس جمهوری در آستانه سال نو میلادی نیز در بازدید از یکی از بیمارستان های مسیحیان ایرانی کمک یک میلیارد تومانی رییس جمهوری را در اختیار این مرکز قرار داد


کمک 2 میلیارد تومانی دولت
به دو بیمارستان مسیحیان و کلیمیان تهران

بدستور رئیس جمهور، یک میلیارد تومان به بیمارستان "دکتر سپیر" وابسته به جامعه کلیمیان ایران کمک مالی شد.
این دستور پس از بازدید دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اجرایی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان دکتر سپیر و بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان صادر شد.
"حسین فریدون" برادر حسن روحانی و دستیار ویژه وی در جمع اعضای هیات مدیره و پزشکان بیمارستان دکتر سپیر گفت: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید 500 میلیون تومان بدستور رئیس جمهور به بیمارستان دکتر سپیر کمک شد و اکنون 500 میلیون تومان دیگر به این بیمارستان کمک می شود. سیامک مره‌ صدق نماینده کلیمیان در مجلس نیز در جریان این بازدید گفت: در دولت جدید، توجه و اهمیت به کلیمیان از گذشته بیشتر شده و می‌بینیم حقوق شهروندی رعایت می‌شود.
بیمارستان دکتر سپیر متعلق به جامعه کلیمیان ایران از سال 1321 توسط موسسه خیریه کانون خیرخواه تاسیس شده است.
او ادامه داد:
دستیار ویژه رئیس جمهوری در آستانه سال نو میلادی نیز در بازدید از یکی از بیمارستان های مسیحیان ایرانی کمک یک میلیارد تومانی رییس جمهوری را در اختیار این مرکز قرار داد.

جنگ عروسک‌ها

جنگ عروسک‌ها


رژیم انکار: ۳۵ سال کتمان واقعیت‌ها زندانی سیاسی نداریم، بهایی نداریم، همجنس‌گرا نداریم، شکنجه نداریم...

رژیم انکار: ۳۵ سال کتمان واقعیت‌ها

زندانی سیاسی نداریم، بهایی نداریم، همجنس‌گرا نداریم، شکنجه نداریم...

جمهوری اسلامی رژیم انکار است، انکار واقعیات پیرامون و حتی انکار اموری که خود مسبب آنها بوده است.
برای توضیح و تبیین رفتار رژیم جمهوری اسلامی می‌توان به عناوین متفاوتی مثل دولت دروغ، دولت تقلب، دولت سرکوب، دولت رانتی، دولت کارت اعتباری، دولت مهد کودکی، دولت اقتدارگرا و تمامیت خواه، دولت کشتار، دولت تبعیض، دولت تنفر و مرگ تمسک جست. هر یک از این عناوین وجهی از رفتار و نظام باور این حکومت را توضیح می‌دهد. عنوان دیگر برای توضیح رفتار این رژیم، دولت یا رژیم انکار است. منظور از انکار در اینجا انکار واقعیات است و نه انکار عقاید و باورها و آرای دیگران. جمهوری اسلامی همانند کبک سرش را در برف فرو کرده و واقعیات پیرامون و حتی اموری را که خود بدان‌ها واقعیت بخشیده انکار می‌کند.
به چند نمونه‌ی آشکار از این انکارها اشاره می‌کنم.
زندانی سیاسی نداریم
مقامات جمهوری اسلامی همیشه منکر داشتن زندامنی سیاسی بوده‌اند و زندانیان سیاسی موجود را زندانی امنیتی معرفی می‌کنند گویی روزنامه نکاران، فعالان مذهبی و عقیدتی، فعالان سیاسی و دیگر منتقدان کومت که در زندان‌ها هستند مرتکب اعمال تروریستی شده‌اند. مقامات رژیم با زندانی امنیتی خواندن این زندانیان در واقع هم از زیر بار مسئولیت محاکمه‌ی آنها با حضور هیئت منصفه (که در قانون اساسی جمهوری اسلامی بدان تصریح شده) شانه خالی می‌کنند و هم به طور مستقیم به انتقادات سازمان‌های بین المللی پاسخ می‌دهند.
شکنجه نداریم
مقامات قضایی، انتظامی، نظامی، و امنیتی جمهوری اسلامی تنبیهات بدنی و فشارهای روانی به زندانیان (مثل بردن آنها برای اعدام و شلیک گلوله) را شکنجه نمی‌دانند. انها این اعمال را تعزیر نام داده‌اند تا کلا از زیر بار مسئولیت شکنجه که در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز منع شده فرار کنند. مقامات جمهوری اسلامی تصور می‌کنند که تنها با تغییر نام یک پدیده می‌توانند آن را انکار کنند. غیر از شهادت صدها نفر بازداشتی که در زمان بازداشت و در زندان مورد ضرب و جرح و انواع شکنجه قرار گرفته‌اند موارد روشنی از کشته شدن افراد در زمان بازداشت و زندان وجود دارد.
دخالت نظامی در سوریه نداریم
در حالی که جمهوری اسلامی نیروی نظامی در سوریه دارد و به حزب الله در اعزام نیرو در سوریه کمک می‌کند این دولت رسما اعلام کرده که در سوریه دخالت نظامی ندارد. در عین ال جمهوری اسلامی به دیگران توصیه می‌کند که در این کشور مداخله نکنند: «مردم سوریه خود باید بدون مداخله خارجی در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.» (فارس ۹ بهمن ۱۳۹۲) گویی نیروهای سپاه قدس اخیرا شناسنامه‌ی سوری دریافت کرده‌اند.
اسماعیل کوثری عضو مجلس می‌گوید: «عربستان ۱۸ میلیارد دلار در سوریه هزینه کرده است... خیال می‌کنند که ما در سوریه نیرو داریم اما این در حالی است که تعداد نیروهای ما شاید از ۲۰ نفر هم کمتر باشد.» (فارس، ۵ آذر ۱۳۹۲) تا کنون اخبار کشته شدن دهها نفر از نیروهای جمهوری اسلامی در رسانه‌های داخلی منتشر شده است. بدین ترتیب میزان نیروهای جمهوری اسلامی در سوریه به روایت کوثری باید منفی باشد. این تعداد البته باید متفاوت باشد با دهها نفری که از سوی مخالفان دولت بشار به گروگان گرفته شدند. البته کوثری در باب تغییرات این نیروها در دو سال گذشته سخنی نمی‌گوید.
کمک‌های جمهوری اسلامی به رژیم قصاب سوریه آن چنان گسترده است که دولت سوریه از جمهوری اسلامی خواسته در این کشور بنیاد شهید تاسیس کند و به خانواده‌های نیروهای ارتش و امنیتی سوریه که مردم این کشور را شکنجه کرده یا کشته‌اند و در نبرد با مخالفان کشته شده‌اند کمک کند. به نظر می‌آید مقامات جمهوری اسلامی سخنان متناقض یا تناقض حرف و عمل را در این قلمرو جایز می‌دانند. حمایت جمهوری اسلامی از رژیم بشار اسد همه جانبه و بدون قید و شرط بوده است.
اعدام مخفیانه و دسته جمعی نداریم
با وجود شواهد و نمونه‌های فراوان از اعدام‌های مخفیانه و گروهی در مناطق قومی از جمله اعدام‌های خوزستان، بلوچستان و کردستان مقامات رسمی جمهوری اسلامی روند «غیر انسانی» در اعدام‌های مخفیانه و گروهی مورد اشاره در قطعنامه کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد را منکر شده و در سخنان خود این گونه اعدام‌ها را تکذیب کرده‌اند. صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولین قضایی در واکنش به قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد می‌گوید: «اعدام‌های دسته جمعی و مخفیانه کذب محض است.» (ایسنا ٣٠ آذر ١٣٩٠) محمد جواد اردشیرلاریجانى رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه نیز می‌گوید: «ما مجازات‌هاى اعدام را اعلام مى‌کنیم، چون قانونى هستند.» (ایسنا ٧ آذر ١٣۹١)
دین بهایی نداریم
جمهوری اسلامی ۳۵ سال است که رسما منکر وجود دین بهایی در ایران است و از پیروان این دین نیز می‌خواهد وجود آن را انکار کنند. کسانی که چنین نکنند از انواع حقوق خود از جمله حق حیات، حق تحصیل، حق کار و حتی حق قبرستان محروم می‌شوند. سیاست جمهوری اسلامی در برخورد با بهاییان عینا همانند سیاست دولت نازی در برخورد با یهودیان است: فشار و سرکوب تا از میان بردن آن. بهاییان حق ندارند در حوزه‌ی عمومی بگویند یا بنویسند که بهایی‌اند و اگر چنین کنند باید هزینه بپردازند.
همجنس‌گرا نداریم
همان طور که احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا اعلام کرد موضع رسمی جمهوری اسلامی آن است که در ایران همجنس‌گرا یا دوجنس‌گرا یا تراجنس‌گرا وجود ندارد. همه‌ی قوانین و آیین نامه‌ها و روال‌ها بر اساس همین انکار تنظیم شده‌اند. همجسگرایان در ایران یا باید تغییر جنس بدهند یا منتظر بازداشت و مجازات و رفتارهای تحقیرآمیز باشند.
سانسور نداریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید «در ایران سانسور نداریم.» اما بلافاصله سخن خود را رد کرده و می‌گوید «اما آن‌ چه داریم قانونی است که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه کتاب و نشر به تصویب رسیده است و مواردی در آن ذکر شده که باید در صورت وجود داشتن در کتاب‌ها اصلاح شود. این موارد مسائلی است که با امنیت ملی، اخلاق عمومی و عفت عمومی در تعارض باشد.» (ایسنا ۱۹ بهمن ۱۳۹۲) جنتی در آغاز کار ادعا می‌کرد که سانسور را حذف می‌کند. بعد اعلام کرد که سانسور را نمی‌توان حذف کرد. بعد هم آن را انکار کرد.
فرار مغزها نداریم
دولت احمدی نژاد رسما اعلام می‌کرد که در ایران فرار مغزها وجود ندارد: «برخی‌ها با تعبیر غلط از عنوان فرار مغزها استفاده می‌کنند. ما فرار مغز نداریم زیرا می‌بینیم بسیاری از ارزش‌های فرهنگی ملت‌های شرق آسیا حاصل سفر ایرانی‌هاست ولی دوست داریم هر ایرانی هر توان‌مندی‌ای که دارد در داخل مرزهای ایران صرف کند.» (آفتاب نیوز، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶)
دانشجوی ستاره دار نداریم
۳۵ سال است که نهادهای امنیتی و نظامی و آموزشی در ایران دانشجویان را از تحصیل محروم می‌کنند و نام این عمل را گذاشته‌اند ستاره دار کردن. اما مقامات مختلف دولتی و دانشگاهی از دولتی‌های مختلف بارها گفته‌اند که دانشجوی ستاره دار نداریم. این یعنی هیچ کس نمی‌خواهد مسئولیت محروم کردن دانشجویان از تحصیل را به خاطر باورها و کنش‌های سیاسی آنها بپذیرد.

جیش العدل : (ربودن 5 مرزبان) در پاسخ به توهین مصباح یزدی به عثمان بود در پی به گروگان گرفته شدن 5 مرزبان ایرانی توسط "جیش العدل" این سازمان دلیل این عمل را توهین مصباح یزدی به عثمان عنوان کرد. جیش العدل در بخشی از بیانیه اخیر خود نوشته است : این عملیات {گروگان گرفتن 5 مرزبان} را به نام عملیات عثمان بن عفان رضی الله تعالی عنه نام گذاری می کنیم که چند روز پیش توسط آیت شیطان مصباح یزدی مورد توهین قرار گرفت.همچنین این عملیات در واکنش به اعدام 15 تن از فرزندان برونمند اهل سنت بلوچ می باشد که 16 بهمن92 درزندان چابهار توسط خون آشامان صفوی بی گناه به شهادت رسیدند.رژیم صفوی بداند که توهین و هتک حرمتها به ساحت امهات المومنین و صحابه کرام رضوان الله اجمعین و عقیده مسلمین بی پاسخ نخواهد ماند و کماکان این عملیاتها در راستای دفاع از عقیده پاک اسلامی ادامه خواهد داشت.همچنین هشدار می دهیم که در انتظار انتقامی سخت تر و به مراتب بالاتر باشید و به یاری الله انتقام تک تک فرزندان بی گناه اهل سنت را خواهیم گرفت و این جهاد و دفاع تا آزادی و فتح همچنان ادامه خواهد داشت.

جیش العدل : (ربودن 5 مرزبان) در پاسخ به توهین مصباح یزدی به عثمان بود
در پی به گروگان گرفته شدن 5 مرزبان ایرانی توسط "جیش العدل" این سازمان دلیل این عمل را توهین مصباح یزدی به عثمان عنوان کرد.

جیش العدل در بخشی از بیانیه اخیر خود نوشته است :

 این عملیات {گروگان گرفتن 5 مرزبان} را به نام عملیات عثمان بن عفان رضی الله تعالی عنه نام گذاری می کنیم که چند روز پیش توسط آیت شیطان مصباح یزدی مورد توهین قرار گرفت.همچنین این عملیات در واکنش به اعدام 15 تن از فرزندان برونمند اهل سنت بلوچ می باشد که 16 بهمن92 درزندان چابهار توسط خون آشامان صفوی بی گناه به شهادت رسیدند.رژیم صفوی بداند که توهین و هتک حرمتها به ساحت امهات المومنین و صحابه کرام رضوان الله اجمعین و عقیده مسلمین بی پاسخ نخواهد ماند و کماکان این عملیاتها در راستای دفاع از عقیده پاک اسلامی ادامه خواهد داشت.همچنین هشدار می دهیم که در انتظار انتقامی سخت تر و به مراتب بالاتر باشید و به یاری الله انتقام تک تک فرزندان بی گناه اهل سنت را خواهیم گرفت و این جهاد و دفاع تا آزادی و فتح همچنان ادامه خواهد داشت.

 

دولت مانع موشک پرانی و ادامه فضای جنگی شد! 24 نماینده وابسته به فراکسیون سپاه و امنیتی های مجلس خواستار پاسخگویی رئیس جمهور درباره مخالفت شورای امنیت ملی با برگزاری رزمایش نظامی و موشکی جمهوری اسلامی شدند. آنها مدعی شدند که این نوع رزم آریش ها باعث تقویت اقتدار ملی شده و اثر بازدارندگی تهدید‌های نظامی دارد. این نمایندگان مدعی شدند که برای اولین بار طی ده سال گذشته مجوز برگزاری رزمایش بزرگ سالیانه موشکی نیروهای مسلح از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صادر نشده است. این نمایندگان که همگی از حامیان احمدی نژاد بوده و اغلب وابسته به سپاه و نهادهای امنیتی اند عبارتند از: جواد کریمی قدوسی ـ اسماعیل کوثری – روح الله حسینیان – بهرام بیرانوند – احمد آریای نژاد- محمد صالج جوکار – محمد اسماعیلی - محمد حسن آصفری- مرتضی حسینی - محمد رضا آشتیانی - سید محمود نبویان - مهدی کوچک‌زاده - عبدالله سامری – شکر خداموسوی ـ ابراهیم آقا محمدی- علیرضا ذاکانی – رضا صابری- علی علیلو – حبیب آقا جری – عبدالله تمیمی – حسین طلا- شهروز افخمی – حسین ذوالانوار. پیک نت- نام و محلی که این نمایندگان بنام مردم آنها به مجلس برده شده اند باید در هر خبری که درباره آنها منتشر می شود ذکر شود تا مردم آنها را شناخته و در انتخابات بعدی مجلس نتوانند یکبار دیگر به مجلس راه یابند. در ترکیب شورای امنیت ملی فرمانده کل سپاه، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، نماینده رهبر و شماری دیگر از فرماندهان سپاه حضور دارند و رئیس این شورا نیز سرلشگر شمخانی است. شک نیست که اگر موشک پرانی در شرایط کنونی که روحانی بی وقفه از سیاست مدارا با جهان سخن می گوید و دشوارترین مذاکرات اتمی برای بیرون کشیدن پرونده اتمی ایران از شورای امنیت سازمان ملل و خاتمه بخشیدن به تحریم ها جریان دارد به صلاح بود، مجوز آن صادر می شد. بنابراین، هدف این نمایندگان مجلس حفظ فضای نظامی و جنگی و بقای خویش از یکسو و خبرسازی علیه دولت از سوی دیگر است. درعین حال که به در ( روحانی) گفته اند که دیوار ( رهبر) بشنود! دولت مانع موشک پرانی و ادامه فضای جنگی شد! 24 نماینده وابسته به فراکسیون سپاه و امنیتی های مجلس خواستار پاسخگویی رئیس جمهور درباره مخالفت شورای امنیت ملی با برگزاری رزمایش نظامی و موشکی جمهوری اسلامی شدند. آنها مدعی شدند که این نوع رزم آریش ها باعث تقویت اقتدار ملی شده و اثر بازدارندگی تهدید‌های نظامی دارد. این نمایندگان مدعی شدند که برای اولین بار طی ده سال گذشته مجوز برگزاری رزمایش بزرگ سالیانه موشکی نیروهای مسلح از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صادر نشده است. این نمایندگان که همگی از حامیان احمدی نژاد بوده و اغلب وابسته به سپاه و نهادهای امنیتی اند عبارتند از: جواد کریمی قدوسی ـ اسماعیل کوثری – روح الله حسینیان – بهرام بیرانوند – احمد آریای نژاد- محمد صالج جوکار – محمد اسماعیلی - محمد حسن آصفری- مرتضی حسینی - محمد رضا آشتیانی - سید محمود نبویان - مهدی کوچک‌زاده - عبدالله سامری – شکر خداموسوی ـ ابراهیم آقا محمدی- علیرضا ذاکانی – رضا صابری- علی علیلو – حبیب آقا جری – عبدالله تمیمی – حسین طلا- شهروز افخمی – حسین ذوالانوار. پیک نت- نام و محلی که این نمایندگان بنام مردم آنها به مجلس برده شده اند باید در هر خبری که درباره آنها منتشر می شود ذکر شود تا مردم آنها را شناخته و در انتخابات بعدی مجلس نتوانند یکبار دیگر به مجلس راه یابند. در ترکیب شورای امنیت ملی فرمانده کل سپاه، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، نماینده رهبر و شماری دیگر از فرماندهان سپاه حضور دارند و رئیس این شورا نیز سرلشگر شمخانی است. شک نیست که اگر موشک پرانی در شرایط کنونی که روحانی بی وقفه از سیاست مدارا با جهان سخن می گوید و دشوارترین مذاکرات اتمی برای بیرون کشیدن پرونده اتمی ایران از شورای امنیت سازمان ملل و خاتمه بخشیدن به تحریم ها جریان دارد به صلاح بود، مجوز آن صادر می شد. بنابراین، هدف این نمایندگان مجلس حفظ فضای نظامی و جنگی و بقای خویش از یکسو و خبرسازی علیه دولت از سوی دیگر است. درعین حال که به در ( روحانی) گفته اند که دیوار ( رهبر) بشنود!


دولت مانع موشک پرانی
و ادامه فضای جنگی شد!

24 نماینده وابسته به فراکسیون سپاه و امنیتی های مجلس خواستار پاسخگویی رئیس جمهور درباره مخالفت شورای امنیت ملی با برگزاری رزمایش نظامی و موشکی جمهوری اسلامی شدند. آنها مدعی شدند که این نوع رزم آریش ها باعث تقویت اقتدار ملی شده و اثر بازدارندگی تهدید‌های نظامی دارد.
این نمایندگان مدعی شدند که برای اولین بار طی ده سال گذشته مجوز برگزاری رزمایش بزرگ سالیانه موشکی نیروهای مسلح از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی صادر نشده است.
این نمایندگان که همگی از حامیان احمدی نژاد بوده و اغلب وابسته به سپاه و نهادهای امنیتی اند عبارتند از:
جواد کریمی قدوسی ـ اسماعیل کوثری – روح الله حسینیان – بهرام بیرانوند – احمد آریای نژاد- محمد صالج جوکار – محمد اسماعیلی - محمد حسن آصفری- مرتضی حسینی - محمد رضا آشتیانی - سید محمود نبویان - مهدی کوچک‌زاده - عبدالله سامری – شکر خداموسوی ـ ابراهیم آقا محمدی- علیرضا ذاکانی – رضا صابری- علی علیلو – حبیب آقا جری – عبدالله تمیمی – حسین طلا- شهروز افخمی – حسین ذوالانوار.
پیک نت- نام و محلی که این نمایندگان بنام مردم آنها به مجلس برده شده اند باید در هر خبری که درباره آنها منتشر می شود ذکر شود تا مردم آنها را شناخته و در انتخابات بعدی مجلس نتوانند یکبار دیگر به مجلس راه یابند. در ترکیب شورای امنیت ملی فرمانده کل سپاه، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، نماینده رهبر و شماری دیگر از فرماندهان سپاه حضور دارند و رئیس این شورا نیز سرلشگر شمخانی است. شک نیست که اگر موشک پرانی در شرایط کنونی که روحانی بی وقفه از سیاست مدارا با جهان سخن می گوید و دشوارترین مذاکرات اتمی برای بیرون کشیدن پرونده اتمی ایران از شورای امنیت سازمان ملل و خاتمه بخشیدن به تحریم ها جریان دارد به صلاح بود، مجوز آن صادر می شد. بنابراین، هدف این نمایندگان مجلس حفظ فضای نظامی و جنگی و بقای خویش از یکسو و خبرسازی علیه دولت از سوی دیگر است. درعین حال که به در ( روحانی) گفته اند که دیوار ( رهبر) بشنود!

عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل" سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت. عکسها از فیسبوک "جیش العدل"

عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل"
سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت.
عکسها از فیسبوک "جیش العدل"




عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل" سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت. عکسها از فیسبوک "جیش العدل"

عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل"
سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت.
عکسها از فیسبوک "جیش العدل"




عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل" سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت. عکسها از فیسبوک "جیش العدل"

عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل"
سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت.
عکسها از فیسبوک "جیش العدل"




عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل" سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت. عکسها از فیسبوک "جیش العدل"

عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل"
سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت.
عکسها از فیسبوک "جیش العدل"




عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل" سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت. عکسها از فیسبوک "جیش العدل"

عکس / مرزبانان ربوده شده توسط "جیش العدل"
سازمان "جیش العدل" شامگاه دیروز طی بیانیه ای مسوولیت ربودن 5 تن از مرزبانان ایران را به عهده گرفت.
عکسها از فیسبوک "جیش العدل"