Wednesday, March 13, 2013

«ناشناس»ها خطاب به کاربران ایرانی: اگر دولت، اینترت را از کار می‌اندازد، آرام باشید، و دولت‌تان را از کار بیاندازی منبع: ناشناس‌ها هکتیویست‌های «ناشناس» که قول داده به کمک کاربران ایرانی بیاید، امروز بر روی توییتر، این پیام را منتشر کرده است. گروه «ناشناس» مجموعه هکرهایی در سراسر جهان است که برای دفاع از اینترنت آزاد تلاش می‌کنند مبارزه مسالمت‌آمیز، وارد مرحله جدیدی شده است. در حالی‌که اینترنت در ایران از زمان دولت سید محمد خاتمی تا کنون شاهد تحمیل ممنوعیت‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های مسوول بوده است، قطع ارتباط‌ها وی‌پی‌ان و مسدود شدن «پورت»های مرتبط باعث سخت‌تر شدن برقراری ارتباط کاربران داخلی با بسیاری از سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی شده است. از چندی پیش، گروه ناشناس‌ها، عملیات #OpIran درتوئیتر برای کمک‌رسانی خود به کاربران ایرانی و جلب توجه جهانی را از طریق فعالان ناشناس آغاز کرده‌اند. هم اکنون، افراد مختلفی به‌طور ناشناس در سایت opiran.com در باره یافتن راه چاره برای کمک به فعالان ایرانی بحث می‌کنند.


«ناشناس»ها خطاب به کاربران ایرانی: اگر دولت، اینترت را از کار می‌اندازد، آرام باشید، و دولت‌تان را از کار بیاندازی


imageمنبع: ناشناس‌ها
هکتیویست‌های «ناشناس» که قول داده به کمک کاربران ایرانی بیاید، امروز بر روی توییتر، این پیام را منتشر کرده است. گروه «ناشناس» مجموعه هکرهایی در سراسر جهان است که برای دفاع از اینترنت آزاد تلاش می‌کنند
مبارزه مسالمت‌آمیز، وارد مرحله جدیدی شده است. در حالی‌که اینترنت در ایران از زمان دولت سید محمد خاتمی تا کنون شاهد تحمیل ممنوعیت‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های مسوول بوده است، قطع ارتباط‌ها وی‌پی‌ان و مسدود شدن «پورت»های مرتبط باعث سخت‌تر شدن برقراری ارتباط کاربران داخلی با بسیاری از سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی شده است.
از چندی پیش، گروه ناشناس‌ها، عملیات  #OpIran درتوئیتر  برای کمک‌رسانی خود به کاربران ایرانی و جلب توجه جهانی را از طریق فعالان ناشناس آغاز کرده‌اند.
هم اکنون، افراد مختلفی به‌طور ناشناس در سایت opiran.com در باره یافتن راه چاره برای کمک به فعالان ایرانی بحث می‌کنند.

عکس / بازار محلی گیلان

عکس / بازار محلی گیلان