Sunday, November 6, 2011

شیمون پرز رییس جمهور اسراییل ایران به سلاح اتمی نزدیک شده به تحریم نباید اکتفا کرد شیمون پرز رییس جمهور اسراییل روز جمعه در یک سخنرانی تلویزیونی مدعی شد که ایران به سلاح هسته ای نزدیک می شود و اسرائیل در وقت باقی مانده باید به کشورهای مختلف مراجعه کند و از آنان بخواهد که به وعده خود و عدم اکتفا به تحریم‌ها عمل کنند. پرز در این سخنرانی گفت که جامعه بین‌المللی هم‌اینک برای حل مسئله هسته‌ای ایران به گزینه نظامی نزدیک‌تر شده‌است. سخنان پرز در شرایطی مطرح می شود که اسراییل دست به یک مانور مشترک هوایی زده و اعلام شده است که در روزهای آينده اسراییل به تدارکاتی در پشت جبهه دست خواهد زد تا مردم اين کشور را در صورت بروز وضعيت فوق العاده و احتمال اصابت موشک های دوربرد به اسرائيل آماده کند.


شیمون پرز رییس جمهور اسراییل
ایران به سلاح اتمی نزدیک شدهبه تحریم نباید اکتفا کرد
 
 
 
 
شیمون پرز رییس جمهور اسراییل روز جمعه در یک سخنرانی تلویزیونی مدعی شد که ایران به سلاح هسته ای نزدیک می شود و اسرائیل در وقت باقی مانده باید به کشورهای مختلف مراجعه کند و از آنان بخواهد که به وعده خود و عدم اکتفا به تحریم‌ها عمل کنند. پرز در این سخنرانی گفت که جامعه بین‌المللی هم‌اینک برای حل مسئله هسته‌ای ایران به گزینه نظامی نزدیک‌تر شده‌است. سخنان پرز در شرایطی مطرح می شود که اسراییل دست به یک مانور مشترک هوایی زده و اعلام شده است که در روزهای آينده اسراییل به تدارکاتی در پشت جبهه دست خواهد زد تا مردم اين کشور را در صورت بروز وضعيت فوق العاده و احتمال اصابت موشک های دوربرد به اسرائيل آماده کند.

"اگر رئیس جمهور حقایق را بگوید باید هواپیماهایتان را آماده پرواز کنید" * "به آقا گفتم با ۲ تا دوست اینطوری فاتحه ولایت خوانده است " "به آقا گفتم با ۲ تا دوست اینطوری فاتحه ولایت خوانده است " شما بدانید که ولایت فقیه از جنس محبت است و حالت خشن و دستوری ندارد. رابطه پدر و پسری است. پیامبر فرمود من و علی "پدر امت" هستیم. یک عده گفتند که نه، باید بحث ارباب و رعیتی باشد به گزارش جهان خبر گزاری اس ان ان بخش های دیگری از سخنان احمدی نژاد در نسشت ستادهای انتخاباتی خود در روز ۵ شنبه را منتشر کرد: رئیس جمهور کشورمان همچنین افزود: مخالفین ما بعضی حرفها را می گویند که ما از بیت رهبری شنیده ایم. اینها از کجا از جلسه خصوصی من و رهبری مطلع می شوند که حرفهای خصوصی بین من و رهبری را می دانند؟ وی ادامه داد: شما بدانید که ولایت فقیه از جنس محبت است و حالت خشن و دستوری ندارد. رابطه پدر و پسری است. پیامبر فرمود من و علی "پدر امت" هستیم. یک عده گفتند که نه، باید بحث ارباب و رعیتی باشد و گفتند که رهبری می تواند زن شما را بر شما حرام کند. به آقا گفتم اگر شما دوتا دوست اینطوری داشته باشید فاتحه ولایت خوانده می شود. "اگر احمدی نژاد حقایق را بگوید باید هواپیماهایتان را آماده پرواز کنید" سایت دولت ما (حامی دولت): علی عباسپور تهرانی فرد، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، یار دیرین هاشمی رفسنجانی و برادر همسر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت قاطع از هاشمی رفسنجانی دولت را بی‌قانون معرفی کرد. به گزارش ابصارنیوز، وی که با یکی از سایتهایی که رسالت خود را تخریب دولت تعریف کرده‌اند مصاحبه می‌کرد، پیرامون موضوع استعفای علی مطهری، و سوال از احمدی نژاد گفت: بحث ما در طرح سوال از رییس جمهور، بحثی منطقی است؛ احمدی نژاد خلاف قانون عمل می‌کند و قانون را اجرا نمی‌کند و مجلس، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام را قبول ندارد. این نماینده مجلس که گویا دریافت صحیحی از واقعیت‌ها ندارد، طرح سوال از احمدی نژاد را بیان کننده واقعیات عنوان کرده و با بیان اینکه دولت انتقاد و سوال را بر نمی‌تابد می‌گوید: «دولت با مطرح کردن بحث‌های غیر واقعی و انحرافی سعی دارد افکار را منحرف کند، همانگونه که به این شکل و روند در انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم و دهم عمل کرد.» بی‌شک ما نیز مشتاقانه منتظر سوال مجلس از رئیس جمهور هستیم، اما آیا شما نمایندگان نیز منتظر جواب خواهید ماند و به قول دکتر احمدی‌نژاد اگر برخی حقایق را بگوید برخی باید هواپیما اجاره کنند تا از کشور خارج شوند. روز پنجشنبه نیز دکتر احمدی‌نژاد در خصوص فتنه ۸۸، با اشاره به سناریوی براندازی برخی ساکتین و عوامل اجرایی، موضوع مناظره‌ها را یادآور شد و گفت: ما تنها سه جمله گفتیم هنوز یک درصد از ۱۰ درصدی را که می‌توانم بیان کنم را نگفتم دیدید چه خبر شد، این‌ها آمده بودند برای براندازی. هرچند به آقای عباسپور توصیه می‌کنیم قبل از آنکه منتظر شنیدن حقایق از زبان رئیس جمهور باشند، از‌‌ همان آژانس‌های هواپیمایی دراختیار!!! بلیط رزرو کنند، شاید بعد از شنیدن حقایق ماندن به صلاح ایشان نباشد.

 "اگر رئیس جمهور حقایق را بگوید باید هواپیماهایتان را آماده پرواز کنید"
* "به آقا گفتم با ۲ تا دوست اینطوری فاتحه ولایت خوانده است "


"به آقا گفتم با ۲ تا دوست اینطوری فاتحه ولایت خوانده است "
شما بدانید که ولایت فقیه از جنس محبت است و حالت خشن و دستوری ندارد. رابطه پدر و پسری است. پیامبر فرمود من و علی "پدر امت" هستیم. یک عده گفتند که نه، باید بحث ارباب و رعیتی باشد
به گزارش جهان خبر گزاری اس ان ان بخش های دیگری از سخنان احمدی نژاد در نسشت ستادهای انتخاباتی خود در روز ۵ شنبه را منتشر کرد:
رئیس جمهور کشورمان همچنین افزود: مخالفین ما بعضی حرفها را می گویند که ما از بیت رهبری شنیده ایم. اینها از کجا از جلسه خصوصی من و رهبری مطلع می شوند که حرفهای خصوصی بین من و رهبری را می دانند؟
وی ادامه داد: شما بدانید که ولایت فقیه از جنس محبت است و حالت خشن و دستوری ندارد. رابطه پدر و پسری است. پیامبر فرمود من و علی "پدر امت" هستیم. یک عده گفتند که نه، باید بحث ارباب و رعیتی باشد و گفتند که رهبری می تواند زن شما را بر شما حرام کند. به آقا گفتم اگر شما دوتا دوست اینطوری داشته باشید فاتحه ولایت خوانده می شود.
"اگر احمدی نژاد حقایق را بگوید باید هواپیماهایتان را آماده پرواز کنید"
سایت دولت ما  (حامی دولت): علی عباسپور تهرانی فرد، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، یار دیرین هاشمی رفسنجانی و برادر همسر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت قاطع از هاشمی رفسنجانی دولت را بی‌قانون معرفی کرد.
به گزارش ابصارنیوز، وی که با یکی از سایتهایی که رسالت خود را تخریب دولت تعریف کرده‌اند مصاحبه می‌کرد، پیرامون موضوع استعفای علی مطهری، و سوال از احمدی نژاد گفت: بحث ما در طرح سوال از رییس جمهور، بحثی منطقی است؛ احمدی نژاد  خلاف قانون عمل می‌کند و قانون را اجرا نمی‌کند و مجلس، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام را قبول ندارد.
این نماینده مجلس که گویا دریافت صحیحی از واقعیت‌ها ندارد، طرح سوال از احمدی نژاد را بیان کننده واقعیات عنوان کرده و با بیان اینکه دولت انتقاد و سوال را بر نمی‌تابد می‌گوید: «دولت با مطرح کردن بحث‌های غیر واقعی و انحرافی سعی دارد افکار را منحرف کند، همانگونه که به این شکل و روند در انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم و دهم عمل کرد.»
بی‌شک ما نیز مشتاقانه منتظر سوال مجلس از رئیس جمهور هستیم، اما آیا شما نمایندگان نیز منتظر جواب خواهید ماند و به قول دکتر احمدی‌نژاد اگر برخی حقایق را بگوید برخی باید هواپیما اجاره کنند تا از کشور خارج شوند.
روز پنجشنبه نیز دکتر احمدی‌نژاد در خصوص فتنه ۸۸، با اشاره به سناریوی براندازی برخی ساکتین و عوامل اجرایی، موضوع مناظره‌ها را یادآور شد و گفت: ما تنها سه جمله گفتیم هنوز یک درصد از ۱۰ درصدی را که می‌توانم بیان کنم را نگفتم دیدید چه خبر شد، این‌ها آمده بودند برای براندازی.
هرچند به آقای عباسپور توصیه می‌کنیم قبل از آنکه منتظر شنیدن حقایق از زبان رئیس جمهور باشند، از‌‌ همان آژانس‌های هواپیمایی دراختیار!!! بلیط رزرو کنند، شاید بعد از شنیدن حقایق ماندن به صلاح ایشان نباشد.