Friday, May 17, 2019

فیلم/ بازداشت یک جوان توسط پلیس به دلیل روزه‌خواری در حکومت داعشی ایران

فیلم/ بازداشت یک جوان توسط پلیس به دلیل روزه‌خواری در حکومت داعشی ایران


شنوندگان عزیز صدای من و می شنوید از فلسطین

برنامه دانش‌آموزان فلسطینی قبل از ورود به کلاس درس را مقایسه کنید با #نوحه خوانی و وادار کردن #کودکان به گریه و #عزاداری در مدارس کشورمان
اینجا همان فلسطینی است که جمهوری اسلامی برای حفظش به نام #اسلام و مسلمانی، از جیب مردم #ایران خرج فراوان می‌کند. اینجا نه خبری از گریه و زاری است و نه #حجاب_اجباری.

طرح روز؛

طرح روز؛

فیلم/ تظاهرات شامگاه دیروز / درگیری در میدان ولیعصر بیشترشده شعار بیشرف بیشرف توسط مردم (2 فیلم)

فیلم/ تظاهرات شامگاه دیروز / درگیری در میدان ولیعصر بیشترشده  شعار بیشرف بیشرف توسط مردم (2 فیلم)


 

۴۰ سال قتل و اعدام ۹- بیژن فاضلی: بیژن فاضلی فرزند رضا فاضلی بود. نیروهای مربوطه تصمیم داشتند پدر را با انفجار بمب در فروشگاهش در لندن بکشند اما پدر در فروشگاه نبود و پسر که در آنجا حاضر بود قربانی بمبی شد که کل فروشگاه دو طبقه را فرو ریخته بود. رضا فاضلی پیش از انقلاب در ایران در سینما فعالیت می‌کرد. اما پس از انقلاب اسلامی از کشور خارج شد. به انگلستان رفت و برنامه‌های طنز ویدئویی علیه جمهوری اسلامی ساخت و مقامات جمهوری اسلامی را تمسخر کرد. این فعالیت موجب شد او هدف ترور قرار بگیرد. اما در روز انفجار - در مرداد ۱۳۶۵ - او در فروشگاه حاضر نبود و در عوض پسرش بیژن جان خود را از دست داد. بیژن فاضلی در هنگام مرگ ۲۲ سال داشت. *در چهلمین سال استقرار جمهوری اسلامی بسر می‌بریم. نظامی که از بدو پیروزی تاکنون، حذف فیزیکی مخالفان سیاسی خود، فعالان اقلیت‌های مذهبی و نویسندگان دگراندیش را نیز در دستور کار خود داشته است. سعی می‌کنیم در چهل قسمت، روزی یک تن از محذوفان را معرفی کنیم. از سال‌‌های آغازین استقرار این نظام آغاز می‌کنیم تا به سال‌های متاخر برسیم.

۴۰ سال قتل و اعدام
۹- بیژن فاضلی: بیژن فاضلی فرزند رضا فاضلی بود. نیروهای مربوطه تصمیم داشتند پدر را با انفجار بمب در فروشگاهش در لندن بکشند اما پدر در فروشگاه نبود و پسر که در آنجا حاضر بود قربانی بمبی شد که کل فروشگاه دو طبقه را فرو ریخته بود.
رضا فاضلی پیش از انقلاب در ایران در سینما فعالیت می‌کرد. اما پس از انقلاب اسلامی از کشور خارج شد. به انگلستان رفت و برنامه‌های طنز ویدئویی علیه جمهوری اسلامی ساخت و مقامات جمهوری اسلامی را تمسخر کرد. این فعالیت موجب شد او هدف ترور قرار بگیرد. اما در روز انفجار - در مرداد ۱۳۶۵ - او در فروشگاه حاضر نبود و در عوض پسرش بیژن جان خود را از دست داد. بیژن فاضلی در هنگام مرگ ۲۲ سال داشت.
*در چهلمین سال استقرار جمهوری اسلامی بسر می‌بریم. نظامی که از بدو پیروزی تاکنون، حذف فیزیکی مخالفان سیاسی خود، فعالان اقلیت‌های مذهبی و نویسندگان دگراندیش را نیز در دستور کار خود داشته است. سعی می‌کنیم در چهل قسمت، روزی یک تن از محذوفان را معرفی کنیم. از سال‌‌های آغازین استقرار این نظام آغاز می‌کنیم تا به سال‌های متاخر برسیم.

فیلم/ تظاهراتت شبانه در برخی از شهرهای ایران/ ارومیه و ورامین (2 فیلم)/ شامگاه دیروز

فیلم/ تظاهراتت شبانه در برخی از شهرهای ایران/ ارومیه و ورامین (2 فیلم)/ شامگاه دیروز

ارومیه


ورامین