Saturday, October 6, 2012

فیلم / 3 انفجار پی در پی در نزدیکی پمپ گاز سر شهرک واوان، شنبه 15 مهر هلیکوپترها، خودروهای آتش نشانی و پلیس به صورت گسترده در محل حاضر شده اند. هنوز از علت و تعداد تلفات گزارشی در دست نیست. شهرک واوان در جنوب غربی استان تهران واقع شده است. [تاريخ مطلب: پانزدهم مهر ۱۳۹۱ برابر با ششم اکتبر ۲۰۱۲]


فیلم / 3 انفجار پی در پی در نزدیکی پمپ گاز سر شهرک واوان، شنبه 15 مهر
 هلیکوپترها،  خودروهای آتش نشانی و پلیس به صورت گسترده در محل حاضر شده اند. هنوز از علت و تعداد تلفات گزارشی در دست نیست.
شهرک واوان در جنوب غربی استان تهران واقع شده است.

[تاريخ مطلب: پانزدهم مهر ۱۳۹۱ برابر با ششم اکتبر ۲۰۱۲]

رییس سازمان زندانها: شکنجه در زندان، یک دروغ شاخدار است



رییس سازمان زندانها: شکنجه در زندان، یک دروغ شاخدار است

"سعید تاجیک" فرمانده شد فائزه هاشمی زندانی اوین وبسایت خبری – تفسیری جـــرس نوشت که یکی از فرماندهان لباس شخصی در جریان سرکوب اعتراض مردم به کودتای 22 خرداد که بعدها در پارکینگ حضرت عبدالعظیم، همراه شماری دیگر از اوباش لباس شخصی به فائزه هاشمی های حمله کرده و فیلم این حمله و فحاشی های او روی شبکه یوتیوب قرار گرفت، فرمانده گردان ضد شورش بسیج است! وی "سعید تاجیک" نام دارد و خود اخیرا مسئولیتش در بسیج را اعلام کرده است. سعید تاجیک به جای بازداشت و محاکمه فرمانده شد و فائزه هاشمی به این جرم که در یک مصاحبه گفته بود قوه قضائیه حامی اوباش و سرکوبگران است، محکوم و راهی زندان! در عمل، حق با فائزه نبود؟



"سعید تاجیک" فرمانده شد
فائزه هاشمی زندانی اوین

وبسایت خبری – تفسیری جـــرس نوشت که یکی از فرماندهان لباس شخصی در جریان سرکوب اعتراض مردم به کودتای 22 خرداد که بعدها در پارکینگ حضرت عبدالعظیم، همراه شماری دیگر از اوباش لباس شخصی به فائزه هاشمی های حمله کرده و فیلم این حمله و فحاشی های او روی شبکه یوتیوب قرار گرفت، فرمانده گردان ضد شورش بسیج است!
وی "سعید تاجیک" نام دارد و خود اخیرا مسئولیتش در بسیج را اعلام کرده است. سعید تاجیک به جای بازداشت و محاکمه فرمانده شد و فائزه هاشمی به این جرم که در یک مصاحبه گفته بود قوه قضائیه حامی اوباش و سرکوبگران است، محکوم و راهی زندان! در عمل، حق با فائزه نبود؟