Tuesday, March 11, 2014

الیاس نادران، مجانی سینه سپر نکرده سخنگویان سپاه در مجلس نگران افشاگری اقتصادی اند "الباس نادران" سخنگوی فراکسیون سپاه در مجلس هفتم و هشتم، که حالا نقش او در مجلس میان چند نماینده دیگر تقسیم شده و او یگانه سخنگوی سپاه در مجلس نهم نیست، تند ترین واکنش را نسبت به توصیه حسن روحانی به مطبوعات برای افشای نام مفسدان اقتصادی نشان داد. او چند برگ کاغذ بدست گرفته و مدعی شدن در سالهای گذشته "زنگنه" وزیر نفت کنونی جمهوری اسلامی یک قرار داد نفتی مسئله دار بسته است و اگر قرار است نام مفسدان اقتصادی در مطبوعات منتشر شود، از اینجا باید شروع شود! الیاس نادران، آدم سبکسری است که سخنرانی های او درباره ثروتمند بودن خانواده هاشمی، خیلی جلوتر از روی کارآمدن احمدی نژاد در مجلس ایراد می شد و کسی هم آن را جدی نمی گرفت. نقشی که حالا "کوچک زاده" برعهده دارد. اما، واکنش نسبت به توصیه حسن روحانی تنها انگیزه الباس نادران در مجلس نبود، زیرا "زنگنه" اخیرا از یک فساد مالی 400‌ میلیارد تومانی پرده برداری کرده است که یک سر آن به صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دوران وزارت سردار رستم قاسمی در راس این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد باز می گردد. زنگنه از مجلس خواسته بود تحقیق شود که این 400 ‌میلیارد تومان به حساب چه نهادی رفته است؟ در واگذاری پتروشیمی‌ها نیز غارت هائی صورت گرفته که زنگنه زمزمه افشای آن را آغاز کرده است. از جمله قراردادهای معاونت امور بین‌الملل وزارت نفت دوران سردار قاسمی با شرکت نیکو، از شرکت های زیر مجموعه سپاه. الیاس نادران، مجانی سینه سپر نکرده سخنگویان سپاه در مجلس نگران افشاگری اقتصادی اند "الباس نادران" سخنگوی فراکسیون سپاه در مجلس هفتم و هشتم، که حالا نقش او در مجلس میان چند نماینده دیگر تقسیم شده و او یگانه سخنگوی سپاه در مجلس نهم نیست، تند ترین واکنش را نسبت به توصیه حسن روحانی به مطبوعات برای افشای نام مفسدان اقتصادی نشان داد. او چند برگ کاغذ بدست گرفته و مدعی شدن در سالهای گذشته "زنگنه" وزیر نفت کنونی جمهوری اسلامی یک قرار داد نفتی مسئله دار بسته است و اگر قرار است نام مفسدان اقتصادی در مطبوعات منتشر شود، از اینجا باید شروع شود! الیاس نادران، آدم سبکسری است که سخنرانی های او درباره ثروتمند بودن خانواده هاشمی، خیلی جلوتر از روی کارآمدن احمدی نژاد در مجلس ایراد می شد و کسی هم آن را جدی نمی گرفت. نقشی که حالا "کوچک زاده" برعهده دارد. اما، واکنش نسبت به توصیه حسن روحانی تنها انگیزه الباس نادران در مجلس نبود، زیرا "زنگنه" اخیرا از یک فساد مالی 400‌ میلیارد تومانی پرده برداری کرده است که یک سر آن به صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دوران وزارت سردار رستم قاسمی در راس این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد باز می گردد. زنگنه از مجلس خواسته بود تحقیق شود که این 400 ‌میلیارد تومان به حساب چه نهادی رفته است؟ در واگذاری پتروشیمی‌ها نیز غارت هائی صورت گرفته که زنگنه زمزمه افشای آن را آغاز کرده است. از جمله قراردادهای معاونت امور بین‌الملل وزارت نفت دوران سردار قاسمی با شرکت نیکو، از شرکت های زیر مجموعه سپاه.

الیاس نادران، مجانی سینه سپر نکرده
سخنگویان سپاه در مجلس
نگران افشاگری اقتصادی اند

"الباس نادران" سخنگوی فراکسیون سپاه در مجلس هفتم و هشتم، که حالا نقش او در مجلس میان چند نماینده دیگر تقسیم شده و او یگانه سخنگوی سپاه در مجلس نهم نیست، تند ترین واکنش را نسبت به توصیه حسن روحانی به مطبوعات برای افشای نام مفسدان اقتصادی نشان داد. او چند برگ کاغذ بدست گرفته و مدعی شدن در سالهای گذشته "زنگنه" وزیر نفت کنونی جمهوری اسلامی یک قرار داد نفتی مسئله دار بسته است و اگر قرار است نام مفسدان اقتصادی در مطبوعات منتشر شود، از اینجا باید شروع شود!
الیاس نادران، آدم سبکسری است که سخنرانی های او درباره ثروتمند بودن خانواده هاشمی، خیلی جلوتر از روی کارآمدن احمدی نژاد در مجلس ایراد می شد و کسی هم آن را جدی نمی گرفت. نقشی که حالا "کوچک زاده" برعهده دارد.
اما، واکنش نسبت به توصیه حسن روحانی تنها انگیزه الباس نادران در مجلس نبود، زیرا "زنگنه" اخیرا از یک فساد مالی 400‌ میلیارد تومانی پرده برداری کرده است که یک سر آن به صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دوران وزارت سردار رستم قاسمی در راس این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد باز می گردد. زنگنه از مجلس خواسته بود تحقیق شود که این 400 ‌میلیارد تومان به حساب چه نهادی رفته است؟
در واگذاری پتروشیمی‌ها نیز غارت هائی صورت گرفته که زنگنه زمزمه افشای آن را آغاز کرده است. از جمله قراردادهای معاونت امور بین‌الملل وزارت نفت دوران سردار قاسمی با شرکت نیکو، از شرکت های زیر مجموعه سپاه.


الیاس نادران، مجانی سینه سپر نکرده سخنگویان سپاه در مجلس نگران افشاگری اقتصادی اند "الباس نادران" سخنگوی فراکسیون سپاه در مجلس هفتم و هشتم، که حالا نقش او در مجلس میان چند نماینده دیگر تقسیم شده و او یگانه سخنگوی سپاه در مجلس نهم نیست، تند ترین واکنش را نسبت به توصیه حسن روحانی به مطبوعات برای افشای نام مفسدان اقتصادی نشان داد. او چند برگ کاغذ بدست گرفته و مدعی شدن در سالهای گذشته "زنگنه" وزیر نفت کنونی جمهوری اسلامی یک قرار داد نفتی مسئله دار بسته است و اگر قرار است نام مفسدان اقتصادی در مطبوعات منتشر شود، از اینجا باید شروع شود! الیاس نادران، آدم سبکسری است که سخنرانی های او درباره ثروتمند بودن خانواده هاشمی، خیلی جلوتر از روی کارآمدن احمدی نژاد در مجلس ایراد می شد و کسی هم آن را جدی نمی گرفت. نقشی که حالا "کوچک زاده" برعهده دارد. اما، واکنش نسبت به توصیه حسن روحانی تنها انگیزه الباس نادران در مجلس نبود، زیرا "زنگنه" اخیرا از یک فساد مالی 400‌ میلیارد تومانی پرده برداری کرده است که یک سر آن به صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دوران وزارت سردار رستم قاسمی در راس این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد باز می گردد. زنگنه از مجلس خواسته بود تحقیق شود که این 400 ‌میلیارد تومان به حساب چه نهادی رفته است؟ در واگذاری پتروشیمی‌ها نیز غارت هائی صورت گرفته که زنگنه زمزمه افشای آن را آغاز کرده است. از جمله قراردادهای معاونت امور بین‌الملل وزارت نفت دوران سردار قاسمی با شرکت نیکو، از شرکت های زیر مجموعه سپاه.

الیاس نادران، مجانی سینه سپر نکرده
سخنگویان سپاه در مجلس
نگران افشاگری اقتصادی اند 
 
 
 
 
"الباس نادران" سخنگوی فراکسیون سپاه در مجلس هفتم و هشتم، که حالا نقش او در مجلس میان چند نماینده دیگر تقسیم شده و او یگانه سخنگوی سپاه در مجلس نهم نیست، تند ترین واکنش را نسبت به توصیه حسن روحانی به مطبوعات برای افشای نام مفسدان اقتصادی نشان داد. او چند برگ کاغذ بدست گرفته و مدعی شدن در سالهای گذشته "زنگنه" وزیر نفت کنونی جمهوری اسلامی یک قرار داد نفتی مسئله دار بسته است و اگر قرار است نام مفسدان اقتصادی در مطبوعات منتشر شود، از اینجا باید شروع شود!
الیاس نادران، آدم سبکسری است که سخنرانی های او درباره ثروتمند بودن خانواده هاشمی، خیلی جلوتر از روی کارآمدن احمدی نژاد در مجلس ایراد می شد و کسی هم آن را جدی نمی گرفت. نقشی که حالا "کوچک زاده" برعهده دارد.
اما، واکنش نسبت به توصیه حسن روحانی تنها انگیزه الباس نادران در مجلس نبود، زیرا "زنگنه" اخیرا از یک فساد مالی 400‌ میلیارد تومانی پرده برداری کرده است که یک سر آن به صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دوران وزارت سردار رستم قاسمی در راس این وزارتخانه در دولت احمدی نژاد باز می گردد. زنگنه از مجلس خواسته بود تحقیق شود که این 400 ‌میلیارد تومان به   حساب چه نهادی رفته است؟
در واگذاری پتروشیمی‌ها نیز غارت هائی صورت گرفته که زنگنه زمزمه افشای آن را آغاز کرده است. از جمله قراردادهای معاونت امور بین‌الملل وزارت نفت دوران سردار قاسمی با شرکت نیکو، از شرکت های زیر مجموعه سپاه.

بمب اتمی و دو جناح چپ و راست نظام

بمب اتمی و دو جناح چپ و راست نظام

بمب اتمی و دو جناح چپ و راست نظام

بصورت آزمایشی و برای بررسی واکنش ها فیلترینگ فیسبوک استان به استان لغو می شود! از ابتدای این هفته، در برخی مناطق ایران ورود به فیسبوک بدون نیاز به فیلتر شکن ممکن شده است. ظاهرا لغو محدود و گام به گام فیلترینگ فیسبوک بصورت آزمایشی آغاز شده و این آزمایش فعلا در کرمان، همدان، لرستان به اجرا گذاشته شده است. طرح آزمایشی لغو فیلترینگ می تواند هم با هدف نتیجه سیاسی آن در میان کاربران صورت گرفته باشد و هم سنجش واکنش مخالفان لغو فیلترینگ. این درحالی است که یکی از نکاتی که بعنوان نقض حقوق بشر توسط اتحادیه اروپا روی آن انگشت می گذارد، همین فیلترینگ اینترنتی و پارازیت های ماهواره ایست که موجب محدودیت هائی بعنوان مقابله به مثل، علیه تلویزیون های ماهواره ای جمهوری اسلامی شده بود. این محدودیت ها در هفته های اخیر بتدریج لغو شده و احتمالا طرح لغو آزمایشی فیلترینگ فیسبوک در ایران نیز باید بصورت یک عمل متقابل در همین ارتباط باشد. "رمضانعلی سبحانی‌فر" عضو کمیته "فیلترینگ" (تعیین مصادیق مجرمانه در فضای مجازی) به خبرگزاری وابسته به سپاه "فارس" گفت: کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در فضای مجازی مسئله لغو فیلترینگ فیس بوک در برخی مناطق ایران را در دست بررسی دارد. این درحالی است که لغو فیلتر فیس‌بوک عملا در کرمان٬ همدان و لرستان آغاز شده است. هنوز بصورت مستقیم کاربران فیسبوک در مناطق یاد شده بصورت مستقل در شبکه اجتماعی درباره مراجعه به فیسبوک بدون نیاز به فیلترشکن مطلبی منتشر نکرده اند.

بصورت آزمایشی و برای بررسی واکنش ها
فیلترینگ فیسبوک
استان به استان لغو می شود! 
 
 
 
 
از ابتدای این هفته، در برخی مناطق ایران ورود به فیسبوک بدون نیاز به فیلتر شکن ممکن شده است. ظاهرا لغو محدود و گام به گام فیلترینگ فیسبوک بصورت آزمایشی آغاز شده و این آزمایش فعلا در کرمان، همدان، لرستان به اجرا گذاشته شده است.
طرح آزمایشی لغو فیلترینگ می تواند هم با هدف نتیجه سیاسی آن در میان کاربران  صورت گرفته باشد و هم سنجش واکنش مخالفان لغو فیلترینگ. این درحالی است که یکی از نکاتی که بعنوان نقض حقوق بشر توسط اتحادیه اروپا روی آن انگشت می گذارد، همین فیلترینگ اینترنتی و پارازیت های ماهواره ایست که موجب محدودیت هائی بعنوان مقابله به مثل، علیه تلویزیون های ماهواره ای جمهوری اسلامی شده بود. این محدودیت ها در هفته های اخیر بتدریج لغو شده و احتمالا طرح لغو آزمایشی فیلترینگ فیسبوک در ایران نیز باید بصورت یک عمل متقابل در همین ارتباط باشد.
"رمضانعلی سبحانی‌فر" عضو کمیته "فیلترینگ" (تعیین مصادیق مجرمانه در فضای مجازی) به خبرگزاری وابسته به سپاه "فارس" گفت: کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در فضای مجازی مسئله لغو فیلترینگ فیس بوک در برخی مناطق ایران را در دست بررسی دارد.
این درحالی است که لغو فیلتر فیس‌بوک عملا در کرمان٬ همدان و لرستان آغاز شده است. هنوز بصورت مستقیم کاربران فیسبوک در مناطق یاد شده بصورت مستقل در شبکه اجتماعی درباره مراجعه به فیسبوک بدون نیاز به فیلترشکن مطلبی منتشر نکرده اند.

کلید روحانی کو؟

کلید روحانی کو؟


واکنش محافظه‌کاران و نمایندگان مجلس به دیدار اشتون با زنان فعال ایرانی بی بی سی : چهره‌های محافظه کاران و نمایندگان مجلس ایران نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این دیدار اعلام کرد: "ملاقات خانم اشتون با برخی معاندین و عوامل فتنه، اقدامی خارج از عرف دیپلماتیک و دخالت آشکار در امور داخلی کشور است." در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه وزارت امورخارجه ایران "مسئول مستقیم" این دیدار است، آمده است: "کمیسیون امنیت ملی از وزارت امور خارجه قویا می‌خواهد از اقدامات غیرقابل تحمل و مداخله‌گرایانه هیات‌هایی که به کشورمان سفر می‌کنند جلوگیری نماید." همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس ایران در اعتراض به این دیدار نیز طرح سئوال از وزیر اطلاعات را مطرح کرده‌اند و قرار است فردا چهارشنبه ۲۱ اسفندماه این طرح در صحن علنی مجلس قرائت شود. کاظم صدیقی ،امام جمعه موقت تهران نیز با انتقاد از این دیدار‌ها گفته است: "باعث تاسف است که چرا مسئولین چنین زمینه‌ای را برای آنها فراهم می‌کنند." این در حالی است که روزنامه محافظه کار جوان نزدیک به سپاه پاسداران، با انتشار گزارشی انتقادی از این دیدار، در عکسی مربوط به این دیدار که در آن نرگس محمدی (نائب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر) و گوهر عشقی (مادر ستار بهشتی وبلاگ نویسی که در زندان درگذشت) با کاترین اشتون دیده می‌شوند، تصویر خانم عشقی را حذف کرد. وزارت امور خارجه ایران روز گذشته این دیدار را "برنامه ریزی نشده" خواند و از تذکر به سفارت اتریش، میزبان این دیدار، خبر داد اما در نشست روز سه شنبه مرضه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه با خبرنگاران در تهران، این موضوع باز هم مورد سئوال خبرنگاران بود. کاترین اشتون که به دعوت رسمی وزیر امور خارجه ایران سفری سه روزه به این کشور داشت، روز دوشنبه عصر بعد از بازدید از شهر اصفهان، ایران را ترک کرد. خانم اشتون در جریان این سفر با مقام‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران از جمله حسن روحانی، رئیس جمهور دیدار کرد.

واکنش محافظه‌کاران و نمایندگان مجلس به دیدار اشتون با زنان فعال ایرانی
بی بی سی : چهره‌های محافظه کاران و نمایندگان مجلس ایران نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این دیدار اعلام کرد: "ملاقات خانم اشتون با برخی معاندین و عوامل فتنه، اقدامی خارج از عرف دیپلماتیک و دخالت آشکار در امور داخلی کشور است."
در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه وزارت امورخارجه ایران "مسئول مستقیم" این دیدار است، آمده است: "کمیسیون امنیت ملی از وزارت امور خارجه قویا می‌خواهد از اقدامات غیرقابل تحمل و مداخله‌گرایانه هیات‌هایی که به کشورمان سفر می‌کنند جلوگیری نماید."
همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس ایران در اعتراض به این دیدار نیز طرح سئوال از وزیر اطلاعات را مطرح کرده‌اند و قرار است فردا چهارشنبه ۲۱ اسفندماه این طرح در صحن علنی مجلس قرائت شود.
کاظم صدیقی ،امام جمعه موقت تهران نیز با انتقاد از این دیدار‌ها گفته است: "باعث تاسف است که چرا مسئولین چنین زمینه‌ای را برای آنها فراهم می‌کنند."
این در حالی است که روزنامه محافظه کار جوان نزدیک به سپاه پاسداران، با انتشار گزارشی انتقادی از این دیدار، در عکسی مربوط به این دیدار که در آن نرگس محمدی (نائب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر) و گوهر عشقی (مادر ستار بهشتی وبلاگ نویسی که در زندان درگذشت) با کاترین اشتون دیده می‌شوند، تصویر خانم عشقی را حذف کرد.
وزارت امور خارجه ایران روز گذشته این دیدار را "برنامه ریزی نشده" خواند و از تذکر به سفارت اتریش، میزبان این دیدار، خبر داد اما در نشست روز سه شنبه مرضه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه با خبرنگاران در تهران، این موضوع باز هم مورد سئوال خبرنگاران بود.
کاترین اشتون که به دعوت رسمی وزیر امور خارجه ایران سفری سه روزه به این کشور داشت، روز دوشنبه عصر بعد از بازدید از شهر اصفهان، ایران را ترک کرد.

خانم اشتون در جریان این سفر با مقام‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران از جمله حسن روحانی، رئیس جمهور دیدار کرد.