Friday, May 14, 2010

انفجار در يك كيلومتري محل اقامت رهبر جمهوري اسلامي


منابع خبري، در نخستين ساعات شنبه از وقوع يك انفجار مهيب در تهران خبر دادند كه با آتش‌سوزي بزرگي نيز همراه بوده است. خبرگزاري‌هاي دولتي گفته‌اند انفجار لوله گاز علت اين انفجار بوده است.

انفجار و حريق در ميدان منيريه تهران در حالي رخ مي‌دهد كه اين محل بسيار نزديك به محل اقامت رهبر ايران و ساختمان‌هاي حساس دولتي از جمله ساختمان نهاد رياست جمهوري است.

همبستگی کردها پوزه رژیم ولایت فقیه را به خاک مالید

همبستگی غرور انگیز مردم کردستان در اعتراض به جنایت و قتل جوانان آزادیخواه مردم، در اعتصاب فراگیر روز گذشته به نمایش درآمد. از تمام شهرهای کردستان خبر می رسد که اعتصاب عمومی با استقبال بی سابقه مردم روبرو شده است.


در تمام شهرهای کردنشین، مردم با ماندن در خانه همه امورات شهرها را به حالت تعلیق در آوردند. 99 درصد مغازه ها بسته ماند، تمام بازارها و بازارچه های شهرها سوت و کور بود و دانش آموزان و دانشجویان، مدارس و دانشگاهها را به حالت تعطیل در آوردند. در بیشتر ادارات دولتی اکثریت کارمندان بر سرکار حاضر نشدند و آنهایی که سرکار حاضر شدند، بدون مراجعه کننده و ارباب رجوع بودند.

خاموش کردن چراغ کار و جنب و جوش شهرها با اعتصابی بی سابقه و همبستگی بی مثال باعث شد تا پوزه رژیم جنایتکار و دژخیم ولی فقیه آنچنان به خاک مالیده شود تا درس عبرتی بزرگ برای آن گردد. در اکثر میدانهای شهرها و خیابانهای اصلی نیروهای گارد ضد شورش و پاسداران مسلح مستقر شده بودند که بدون عبور و حضور شهروندان بیشتر به مترسک شبیه بودند تا سرکوبگران و مزدوران دستگاه ظلم و ستم رژیمی جنایتکار.

در سرتاسر شهرهای کشور صحبت از این اعتصاب عمومی بود و گزارشات مخابره شده توسط منابع مستقل و مردمی نشان می دهد که کردستان موفق شده است صدای خود را تا دور ترین نقاط جهان پژواک دهد.

از افغانستان خبر می رسد که زنان و مردان فرهیخته و آزادیخواه افغان در یک اقدام بی مانند با برافراشتن عکسهای اعدام شدگان روز 13 اردیبهشت در جلال آباد به سوی کنسولگری رژیم راهپیمایی کرده و با شعارهایشان همبستگی خویش را با مردم ایران اعلام داشته اند. آنها که یکصدا فریاد برداشته بودند "مرگ بر استبداد – چه کابل چه تهران" کنسولگری رژیم را هدف تخم مرغ و سنگ و چوب قرار داده و عکسهای رهبران ددمنش رژیم را به آتش کشیدند. این برای اولین با است که مردم فرهیخته افغانستان در همبستگی با آزادیخواهان ایرانی دست به راهپیمایی و اعلام حمایت عملی می زنند. این موضوع نشان دهنده افشا شدن موجودیت رژیم ظالم و تبهکاری است که جنایتهای ضد بشری آن صدای مردمی درگیر ناملایماتی سنگین همچون افغانهای بشر دوست را نیز بلند کرده است.

رژیم جمهوری اسلامی که فکر می کرد با اعدام فرزاد کمانگر، شیرین علم هولی و یارانشان می تواند زهر چشم از آزادیخواهان ایران بگیرد و با زدن برچسب تروریست و خرابکار دیگران را وادار به سکوت در این مورد کند، کاملن سرش به سنگ خورده و مشت درشت مردم همبسته در مقابل ظلم و جور، پوزه آن را خونین کرده است.

موفقیت در اعتصاب عمومی و نمایش همبستگی مثال زدنی مردم شهرهای کردنشین در دفاع از فرزندان برومند و آزادیخواه خود را به همه آنانی که دل در گرو آزادی و دموکراسی برای ایرانی آزاد و آباد دارند شادباش می گوییم و تکرار می کنیم که قدرت ما در همبستگی ماست. تنها با یک همبستگی سراسری و متشکل شدن در جبهه وسیع می توانیم پشت استبداد جنایتکار و خونریز ولایت فقیه را به خاک بمالیم. اعتصاب عمومی روز گذشته گواه صادقی بر این مدعاست. باشد که اینگونه نمایشهای قدرت مردم، راه را برای یک جبهه همبستگی وسیع برای مبارزه با استبداد مذهبی حاکم هموار کند.




جعفر پویه

محمود سالاری : آثار هوشنگ گلشیری، صادق هدایت، فروغ فرخزاد مانند همان فال و کف‌بینی و این چیزهاست / کتابهای چاپ قبل از 84 را جمع آوری میکنیم

ایسنا : مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران، در پاسخ پیرامون علل جمع آوریِ کتب بسیاری در زمینه ادبیات، بر اینکه حوزه‌ ادبیات زیر ذره‌بین است و حساسیت در این زمینه بالاست تاکید کرد و کنترل و جمع آوری کتاب ها را، همانند "واکسن برای جلوگیری از بیماری" فرهنگی دانست.

به گزارش ایسنا، محمود سالاری، مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران، با بیان اینکه "تمام آثاری که قبل از سال ۸۴ چاپ شده‌اند و در نمایشگاه عرضه شوند، مورد برخورد واقع شده و جمع آوری می شود"، خاطرنشان کرد:"دو نکته وجود دارد؛ یکی کتاب‌های مرجع است و دیگری کتاب‌های محققانه و عالمانه که اجازه‌ عرضه دارند و برخلاف این‌ها، یک‌سری کتاب‌ها هست که در کتاب‌فروشی می‌تواند عرضه شود؛ خب جلو آن‌ها را در نمایشگاه می‌گیریم. اگر صحیفه‌ی سجادیه قبل از سال ۸۴ باشد؛ اما ناشر در قیمت آن دست نبرده باشد، اجازه‌ عرضه‌اش را می‌دهیم."

اینها را مانند فال بینی می بینم
مدیر کمیته‌ ناشران داخلی در ادامه‌ پیرامون اینکه موضع در زمینه‌ ادبیات و مشخصا کتاب‌هایی مثل آثار هوشنگ گلشیری، صادق هدایت، فروغ فرخزاد و… چیست، گفت: "... سوبسید را به چه کتاب‌هایی باید داد؟ به کتاب‌هایی که یک قشر خاص مخاطب دارد یا کتاب‌هایی که مخاطب عام دارد؟ به کتاب‌هایی که با مبنای تفکر و اندیشه‌ اسلامی هم‌خوانی دارد و با تعالی‌ روح بشر سازگار است یا کتاب‌هایی که روح یأس، ناامیدی و بدبختی را می‌پاشد؟ ما می‌خواهیم این یارانه را به کتابی بدهیم که شادابی، نشاط، طراوات و امید را به جامعه عرضه کند. کتاب‌های این دوستان را که می‌گویید، خواندن این کتاب‌ها حداقل این است که روحیه‌ خودباوری را از انسان دور می‌کند و روحیه‌ی یأس را تزریق می‌کند... من این‌ها را مانند همان فال و کف‌بینی و این چیزها می‌بینم. "

اینجا باید اندیشه دینی ترویج یابد
محمود سالاری سپس خاطرنشان کرد "اینجا باید آثار نویسندگان نسل نو، نسل انقلاب بیاید، آثار حوزه‌ی اندیشه دینی ترویج شود. حوزه‌ی اندیشه‌ی دینی را حوزه‌ی روشنی می‌دانم؛ حوزه‌ی دین را متحجر نمی‌دانم. حوزه‌ اندیشه دینی را متعالی می‌دانم. آن دست کتاب‌ها که گفته شد را هم ناشر برود در فروشگاهش بفروشد؛ چرا آن‌ها را در نمایشگاه کتاب عرضه کنیم؟

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته فروش آثار نویسندگان و شاعرانی از جمله هوشنگ گلشیری، صادق هدایت، فروغ فرخزاد، محمود دولت آبادی و عباس معروفی مموع اعلام شده است.

آثار برخی روحانیون برای نظارت و ارزشیابی جمع آوری شد
مدیر کمیته‌ ناشران داخلی نمایشگاه کتاب در پاسخ به این‌ پرسش که چرا آثار آیت‌الله صانعی جمع‌آوری و بعد برگردانده می‌شود، گفت: در جمع‌آوری اینگونه آثار، کمیته‌ ناشران مطلقا دخلی نداشت. من نمی‌دانم، شاید دوستان برای ارزشیابی جمع‌آوری و بعد از ارزیابی برگردانده‌اند. کمیته‌ ناشران داخلی نه نظر خاصی داشت، نه عمل خاصی داشت.

به ناشران گفته بودیم چه بیاورند، چه نیاورند
مدیر کمیته‌ ناشران داخلی در پاسخ به این پرسش که مگر قبل از عرضه‌ آثار در نمایشگاه، تذکر داده نمی‌شود که چه آثاری نباید عرضه شود، متذکر شد: کمیته‌ نظارت و ارزشیابی لیستی را به ما اعلام کرده بود که ما قبل از نمایشگاه به ناشران موارد را عرض کردیم. برخی از دوستان ناشر ما مساعدت کردند، برخی از دوستان ناشر، به نظرشان می‌آمد که کتاب با تغییرات اندکی قابل عرضه است و آوردند که ما مجددا مجبور شدیم یادآور شویم که این کتاب در نمایشگاه اجازه‌ عرضه نمایشگاهی ندارد.

سالاری همچنین گفت، در لسیت کمیته‌ نظارت و ارزشیابی که به آن‌ها اعلام شده، آثار آیت‌الله صانعی نبوده است.

فقط باید مراقب حیثیت نظام باشیم
مدیر کمیته‌ ناشران داخلی نمایشگاه کتاب در ادامه تصریح کرد: همه‌ ما باید مراقب باشیم که آسیبی به حیثیت و آبروی جمهوری اسلامی نخورد. همه‌ ما نسبت به این آبرویی که در طول این سنوات توسط شهدا و همه‌ی کسانی که دلسوزان حوزه‌ی فرهنگ بوده‌اند، جمع شده، باید مراقب باشیم که آسیبی نزنیم. هرجا که تندروی هست، سعی کنیم جلوش را بگیریم و هرجا که کند حرکت می‌کند، هل بدهیم که کار جلو برود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:45:33 توسط اشكان بشر زاده
بايد اين سالاري را تنها مردك ناميد وگفت يعني ارزش اين نويسنده وشاعر بزرگ كه هر دو نقش در بهتر وعميقتر شدن نثر ونطم داشته اند هم به اندازه كف بيني عمه ات ارزش دارند ؟مردك مزدور آشغال نان به نرخ زايدات ملا خور لياقت كساني نظير تو همان تف دهان ملا ها است تا شعور پيدا كني نه شعر فروغ است تا روحت را شفاف كند نه نثر هدايت است آخر هردوي اينها كاسه وكوزه مزدور ات را بر سرت ميشكنند مردم بيشتر خواهند خواند كثافت برو بمير تو ايراني هستي؟

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 05:59:16 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
هموطن گرامي '' زکی ''! قادر به فارسي صحبت نكردن ان بدرك واصل شده اي را كه نام برده ايد, شايد بتوان به اين حساب گذاشت كه ان مرحوم عمر بي عزت خود را صرف يادگرفتن ٧ زبان خارجه كرده بود. ( حقيقتا! گاهي اوقات به ساده بودن خودم كه ادم كاملا عادي اي هستم, ميخندم ) . محمود سالاری حقير ، مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران، كه هيچ, حتي اگر پيغمبر هم در باره سلاطين ادب و فرهنگ غني ايران, اين چنين ميگفت و يا بگويد, حرفش ارزش پشيزي را, هر قدر هم كه زور بزند و بنالد, نخواهد داشت.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 05:37:00 توسط پويان
سر افعى و سر شيخ بكوبيد به سنگ ٠٠٠٠كه در ان زهر و درين وسوسه اوهام است٠ ابوالحسن يغما جندقى شاعر قرن ١٣ هجرى٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 05:04:48 توسط زکی
امام (ر‌ه) هم در همین راستا همین چیز (حرف زدن که بلد نبود!؟)‌ها را میگفت ...شما‌ها متوجه نشده بودید!؟ مخمل باف‌ها هم همین چیز‌ها را می‌گفتند،... راستی‌ این کتاب بوف کور صادق هدایت بزرگ چه قدر شبیه داستان امروز ما ایرانیان است!!!!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 04:54:40 توسط ساراd
آقای سالاری که این سه کتاب فال وکف بینی را معرفی فرمودید لطف کنید آن کتابهای فال وکف بینی را که احمدی نژاد طبق آنها کشور را اداره می کند هم معرفی بفرمایید تا لیستتان کامل شود.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 04:25:44 توسط Khordad
از قدیم ندیما گفتند آزادیه اندیشه با ریش و پشم نمیشه.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 04:13:59 توسط keyvan
فقط يک بيسواد نادان کتاب صادق هدایت و شعر فروغ فرخزاد فال و کف‌بینی ميدونه

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 04:06:56 توسط علی
محمود سالاری : آثار هوشنگ گلشیری، صادق هدایت، فروغ فرخزاد مانند همان فال و کف‌بینی و این چیزهاست / کتابهای چاپ قبل از 84 را جمع آوری میکنیم.................اولا که امان از بی شعوری این ها که دست همه احمق ترین های دنیا را از پشت بسته اند دوما : اگه این کتابها که نام برده سده همان فال و کف بینی قلمداد سود تکلیف رساله های خود این بیشعوران تاریخ چیست.و سوما اگر قرار است کتابهای منتشر شده قبل از سالهای 84 قش جمع آوری کنند با ضبط کردن و جمع آوری کتابهایی مثل قرآن . نهجالبلاغه .. و دیگر مزخرفاتی که سالهاست به خورد مردم میدهند دنیا به سلامت کامل خواهد رسید از بابت این اقدام شایسته بوسیله این مرتیکه تشکر زیادی باید کرد .............

حکم سنگین میثاق یزدان نژاد مورد تایید دادگاه تجدید نظر قرار گرفت

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، حکم سنگین و غیر انسانی 13 سال زندان علیه زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد توسط شعبه 36 تجدید نظر دادگاه انقلاب مورد تایید قرار گرفت.
زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد از دستگیر شدگان مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367 می باشد که در روزهای اخیر حکم سنگین و غیر انسانی 13 سال زندان توسط فردی بنام صلواتی رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب محکوم شده بود عین حکم صادره شده در شعبه 36 تجدید نظر توسط فردی بنام بابائی مورد تایید قرار گرفت.
زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد 23 ساله ،دانشجوی رشته مترجمی پیام نور بود.او در تاریخ 19 شهریور ماه 1386 با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین منتقل گردید و بیش از 6 ماه در بند مخوف 209 تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت.که 3 ماه ان را در سلولهای انفرادی بدون داشتن حق تماس با خانواده اش بسر برد . پس از 6 ماه او را به بند 350 زندان اوین منتقل کردند و سپس به دستور صداقت رئیس زندان اوین و مصطفی بزرگ نیا رئیس بند 350 به زندان گوهردشت کرج منتقل شد.

تعلیق از کار فعالین سندیکایی شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه ادامه دارد

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،یکی دیگر از کارکنان اتوبوس رانی تهران و حومه توسط کمیته انظباطی تعلیق از کار شد.کارکنانی که از کار تعلیق میشوند از حقوق و مزایا محروم می شوند .
آقای ناصر محرم زاده ازکارکنان شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه که دارای 11 سال سابقه کار و در منطقۀ 5 تهران شاغل می باشد. روز 23 فروردین ماه تعلیق از کار شد.
او بصورت شفاهی به کمیته انظباطی شرکت اتوبوس رانی تهران احظار شد.اما آقای محرم زاده بدلیل اینکه احظار بصورت کتبی و رسمی نبود و همچنین نامشخص بودن علت احظار از حضور در کمیته انظباطی خوداری کرد. او در اعتراض به عدم رعایت قوانین کار و آیین نامه های داخلی شرکت واحد از حضور در این کمیته خوداری کرد کمیته انظباطی در یک اقدامی غیر معمول وخودسرانه در جا او را از کار تعلیق کرد .
هنگامی که آقای محرم زاده نسبت به تعلیق ظالمانه خود اعتراض کرد به او گفته شد شما می توانید مرخصی بدون حقوق بگیرید تا نسبت به اعتراض شما رسیدگی شود.
آقای ناصر محرم زاده یکی از فعالین سندیکایی است که در جریان اعتصابات کارگران شرکت اتوبوس رانی تهران در سال 1384 به مدت یک سال از کار تعلیق شده بود و در طی این مدت از داشتن حقوق و مزایا محروم بود. او با شکایت به اداره کار و پیگیری حقوقی، کارفرما را موظف به بازگشت به کار و پرداخت حقوق معوقه خود کرد.
هنگامی که آقای محرم زاده به کار بازگشت برای تحت فشار قرار دادن او،او را به منطقه 5 تهران منتقل کردند که با منزلش فاصله زیادی دارد و برای تردد زمان زیادی نیاز دارد تا از این طریق او را وادار به اخراج کنند.
کمیته انظباطی یکی از ابزارهای سرکوب علیه کارگران در محیط کار می باشد و تا به حال اقدام به تعلیق تعدادی از کارگران نموده است که از جملۀ آنها آقای عبدالله حسینی و خانم فرحناز شیری می باشند.
در حال حاضر منصور اسالو و ابراهیم مددی از رهبران سندیکای کارگری شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه در زندان بسر می برند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 11:47:38 توسط Hamvatan
از کارکنان شریف شرکت واحد انتظار میرود که با حمایت کردن از فعالین صنفی خودشون به وظیفه خودشون حداقل در برابر خانواده خودشون که همانا دفاع از حقوق صنفی خودشون است نشون بدهند که دوری ذلت، بردگی و سر فرود آوردن برای یک لقمه نان به پایان رسیده است. اعتصاب قویترین ابزاریست که در اختیار دارد. از اون بدرستی استفاده کنید.

امام جمعه تهران : زنان بد حجاب را با اتوبوس به قم میاورند تا قبح حجاب براي مردم از بين برود/ دنياي غرب كه مامورين ابليس هستند رضاشاه را مامور كشف حجاب

ايلنا:امام جمعه موقت تهران معتقد است برخي بانوان و دختران كه يقين داريم معتقد هم هستند تحت عنوان آزادي، بدحجاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ايلنا،حجت‌الاسلام كاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت زهرا با اشاره به اجلاس گروه 15 اظهار داشت: اين اجلاس 19 عضو دارد اما از آنجايي كه شروعش با 15 گروه عضو بوده است، گروه 15 نام گرفته است و اين اجلاس در شرايطي در ايران محقق مي‌شود كه حداقل هشت رئيس‌جمهور و همچنين مقامات رده‌بالا از جمله وزراي امور خارجه تا معاونت‌ها مهمان كشور ما خواهند بود كه اين نشان‌دهنده موقعيت ممتاز ايران در جهان است.

وي در ادامه با اشاره به موضوع حجاب، عفاف و متانت خاطر نشان كرد: بانوان عاشق حضرت زهرا ، رسول خدا و اولياي دين اين حركت‌هاي خارج از چارچوب شرع و بي‌اعتنايي به قوانين كشور را مصيبت مي‌داند و در حال حاضر بسياري از بانوان فرهيخته به ما پيام مي‌دهند كه در برابر اين حوادث چه كنيم و اين بانوان آمادگي برپايي راهپيمايي و اعتراضات را نيز دارند.

صديقي حضرت زهرا را قرباني ارزش‌هاي ديني و الگوي انسان كامل توصيف كرد و اظهار داشت: جنگي نرم در حال حاضر شروع شده و برخي به آن توجهي ندارند و بدحجابي و بي‌حجابي را آزادي مي‌دانند و اين در حالي است كه هيچ‌كس آزادي مطلق نداشته و حتي مغول‌ها نيز براي خود چارچوب‌هايي داشته‌اند.
امام جمعه موقت تهران مبارزه با حجاب و كشف حجاب را پديده‌اي تازه ندانست و گفت: دنياي غرب كه مامورين ابليس هستند رضاشاه را مامور كشف حجاب كردند.

وي ادامه داد: در حال حاضر نيز طبق گزارشاتي كه از افراد دستگير شده در شهر قم به دست آمده اين افراد هر روز عده‌اي از زنان را به اتوبوس داخل شهر مي‌‌آوردند و آنها را رها مي‌كردند تا قبح حجاب براي مردم از بين برود و اينها نيز همان كاري است كه رضاشاه در آن زمان انجام داد.

صديقي معتقد است پوشش هم براي زنان و هم براي مردان تشخص است و برهنگي، بي‌تمدني و بازگشت به قهقرا‌ء است.

وي خاطرنشان كرد: برخي بانوان و دختران كه يقين داريم معتقد هستند تحت عنوان آزادي، بدحجاب شده‌اند اما آنها بايد بدانند شخصيت دارند، مسلمان هستند و در كشوري كه داراي تمدن كهن است زندگي مي‌كنند و برهنگي اساسا نه ايراني و نه شرقي است بلكه يك امر وارداتي است.

برخی مطرح می‌کنند با این‌که در دنیای غرب بی‌بندباری و بی‌عفتی است، چرا در آنجا طوفان و زلزله نمی‌آید. اولا چه کسی گفته است نمی‌آید؛ در برخی مناطق طوفان و زلزله هم می‌آید؛ اما ما نمی‌گوییم تنها علت آن گناه است. گناه یکی از علل است. ضمن آن‌که خداوند برای کفار قانون استدراج و املاء را مطرح کرده است. خداوند کسانی را که مورد بغض او قرار دارند رها می‌کند تا به قعر جهنم بروند.

رئيس دادگاه عالي قضات تاكيد كرد: چنانچه ادارات، آموزش و پرورش و رسانه ملي به اين مسئله خوب توجه كنند و رسانه ملي در ارائه فيلم‌هاي خود به آموزش و جنگ نرم كمك نكند، بانواني كه اكثريت آنها به دين گرايش دارند و از اين حركات ناراضي‌اند و به دنبال زمينه توبه هستند از اين كار صرف‌نظر مي‌كنند.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 09:13:27 توسط KAVE
یک گفته زیبای سوئدی است که میگه وقتی گربه ها نیستن موشها روی میز میرقصن اگه رضا شاه بود میدیدین

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 08:54:38 توسط ZAHHAK
وقتی رضا شاه اسمش میامد آخوند خرای میکرد دنباله سوراخ موش میگشت ، خدا نیامرزه پسرشو که مملکت داد به این آخوندهای انگلیسی ، میبینیم که رفسنجانیهای دزد ۱۰۰۰ چهره کم کم دارن نشون میدن نوکر کدوم اجنبی هستن مرگ بر آخوند و اسلام شان

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 08:03:36 توسط رزمجو از طايفه ( محترم ) كفار
رفيق بسيار خوب, هميشه همراه و شفيقي را بنده صاحب هستم كه بر خلاف من كه مفتخرا از طايفه ( محترم ) كفار ميباشم, ايشان متدين و خيلي مذهبي تشريف دارند. چندي قبل در يكي از نشست هاي مرتبمان گفت: رزمجو جان! چه كيفي داشت كه اگه اين نمازهاي جماعت ي جمعه, روزهاي پنجشبه اجرا ميشد. پرسيدم: خب چه توفيقي ميكرد؟ جواب داد: اخه شب هاي جمعه كه دورهم جمع ميشيم كه يه اسكان عرقي را با هم بخوريم, ميتونستيم كلي به چرت و پلا گوئي امام هاي نماز بخنديم و كمي بيشتر حال كنيم. اكنون بهتر ميتوانم درك كنم كه حق با دوست عزيزم است. همين نكته اخير كه حضرت حجت‌الاسلام كاظم صديقي رئيس دادگاه عالي قضات فرموده اند كه: ** بانوان عاشق حضرت زهرا **...........

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 07:12:47 توسط ايراندوست
خجلت الاسلام ! كاذب دوراز صداقت ! باز هم در افشاني كردند٠وقت آن رسيده كه معني٠خفه شو٠ را عملا باو نشان داد٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 07:02:58 توسط باران
اگر "بي حجابي" "برهنگي و وارداتي" است اين "عبا و عمامه" كجايش ايراني است؟! تا آنجا كه من ميدانم از انگليس وارد شده و ميشود ! غير از اين است!؟

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:56:27 توسط اشكان بشرزاده
وقتيكه ماتحت مبارك ايراد پيداميكند در لندن وپاريس چه ميكني؟آنگاه مردم غرب علم غرب تنها ماتحت خوب شفا ميدهد؟ اينهمه ابزار ووسايل خانه وماشينت عينكت لباست كفشت كه بنحوي با غرب رابطه دارند شيطاني نيستند دروغگوي رياكار درود بر بزرگمرد تاريخ ايران رضا شاه اگر پسرش هم راه او را رفته بود امروز تو حرف مفت نميزدي برو به خلوت آن كار ديگر كن دروغت را كه گفتي براستيكه خيلي مفتي بپا قم زلزله نياد زير آوار بماني بيل مكا نيكي غربيها وسگهاي بو كش بيرونت باورند كه آنهم غربي است قم فاسد ترين شهر ايران طبق آمار خودتان است ميداني چرا زيرا جمعيتش همه ملايند

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:45:53 توسط برده هرگز
باز جمعه شد و این آخوندک دهان باز کرد. من نمی دانم زنها با این غار نشین چه کرده اند که اینطوری عقده ایی شده و به زنان بند کرده است.

نماینده مجلس: ارسال پارازیت از توانمندی های کشور است / بعضی کشورهای پیشرفته تماشای برنامه های ماهواره را به طور کامل ممنوع کرده اند!

آنلاين : چند هفته از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم نگذشته بود که موضوع پارازیت های ماهواره ای بر سر زبان ها افتاد. پارازیت هایی که زیاد بودنشان حتی باعث اعتراض نمایندگان مجلس و سوال آن ها از وزیر بهداشت در این مورد شد و هرچند وزیر بهداشت ضررهای این پارازیت ها را برای سلامت شهروندان قبول نکرد اما به هرحال هنوز اعتراض کارشناسان نسبت به این مسئه وجود دارد. روز گذشته، دبیر انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران در مورد تاثیر امواج گوشی‌های همراه و امواج محیطی بر ناباروری گفته است: در تحقیقاتی مشاهده شده که امواج محیطی و پارازیت‌ها موجب افزایش سقط‌های ناخواسته‌ می‌شود که البته این امر در دست تحقیق است و در همین زمینه نیز وزارت بهداشت تحقیقاتی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا نوروزی افزوده است: متاسفانه ناباروری به عنوان مشکل جدی از طرف دست‌اندرکاران دولت در نظر گرفته نشده و علی‌رغم شیوع و روند رو به افزایش زوج‌های نابارور در هر سال به دلیل عوامل اجتماعی و محیطی اما همچنان حمایتی نمی‌شوند.

پارازیت‌ها عقیم می‌کند و سرطان‌زاست

پیش از این برخی کارشناسان با اشاره به امواج الکترومغناطیس دکل های BTS و پارازیت، افزایش پدیده جهش‌زایی ژنتیکی و ناباروری در شهروندان را محتمل دانسته بودند.

از جمله دکتر محمد رضا رزاقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به افزایش رو به تزاید شمار مبتلایان به ناباروری در کشور، قرار گیری در معرض تابش انواع امواج را از علل ناباروری در جامعه بر شمرد. او گفت: این امواج از امواج ساده رادیویی تا امواج تلفن همراه و پارازیت‌های ماهواره‌ای را شامل می‌شود.

رزاقی گفت با قرارگرفتن دختران و پسران جوان در معرض این امواج، سلول‌های تولید مثلی آنان تحت تاثیر قرار گرفته و سبب از بین رفتن عملکرد جنسی و قدرت باروری آنان می‌شود.

دکتر محققی، رئیس مرکز تحقیقات سرطان در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد مضرات پارازیت‌های ماهواره‌ای گفته بود: تاثیر این امواج روی کودکان می تواند باعث بروز برخی از انواع سرطان ها شود. در افراد بالغ نیز موضوع در مواردی باعث بروز مخاطرات و بیماری ها در سیستم های عصبی، قلب و عروق و دستگاه گوارش می شود و در مواردی نیز باعث ایجاد سرطان خون در این افراد شده است.

پارازیت توانایی است

در حالی که دست کم ۸ ماه از بحث جنجال برانگیز ارسال پارازیت ها می گذرد و بارها و بارها متخصصان و مسئولان در مورد مضار آن بر روی بدن انسان، محیط زیست و … گفته و نوشته شده اند، چندی پیش محمد اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با مجله همشهری جوان از ارسال پارازیت ها استقبال کرده و آن را یک توانایی دانست.

این نماینده مجلس می گوید: ماهواره فی نفسه یک وسیله ارتباطی است که اگر در جهت مثبت و برای کسب اطلاعات مفید و به روز مورد بهره برداری قرار گیرد مسلما یکی از امکانات بسیار خوب به حساب می آید؛ اما اگر ارباب شبکه های ماهواره ای بخواهند از این وسیله فقط برای تخریب ملت های دیگر یا ترویج فساد در جوامع استفاده کنند و خوراک هایی به بینندگانشان بدهند که باعث بی هویت شدن جوانان می شود، باید اعتراف کرد که اثرات منفی ماهواره به مراتب بیشتر از اثرات مثبت این فناوری نوین است. کسانی هم که تلاش می کنند از طریق برنامه های ماهواره ای، نوعی جنگ روانی در کشور به راه اندارند با ترویج فساد کنند، باید بدانند با وجود آگاهی و هوشیاری مجلس به نتیجه نخواهند رسید.

او با اشاره به آن که پارازیت توانمدی بزرگی برای کشور است، می افزاید: نباید نسبت به ارسال پارازیت دید منفی داشت. به نظرم پارازیت یک نوع توانمندی است که کشور ما دارد. بعضی کشورهای پیشرفته تماشای برنامه های ماهواره را به طور کامل ممنوع کرده اند. استدلالشان هم این است که مس خواهند از ریشه جلوی فساد را بگیرند. اما پارازیت توانایی ما در این زمینه است. مشکلی نداریم با برنامه های علمی به دردبخور، اما اگر دیگران بخواهند از ماهواره برای ترویج فساد و ناامنی در ایران استفاده کنند، مسلما اجازه این کار را نخواهیم داد و از پارازیت به عنوان یک توانمندی استفاده کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا خوراک غیر اخلاقی به دست جوانان نرسد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 07:30:52 توسط SAM
دوستان : این سایت را هر از گاهی تحت نظر داشته باشد . نرم افزار این شرکت برای وصل کردن ایرانیان به یک اینترنت بدون سانسور به زودی و مجانی به روی شبکه قرار خواهد گرفت . من و چندی از دوستان و همکاران ام نیز که همگی در زمینه شبکه ها تبحر داریم ( جدا از لینکی که در زیر یادداشت میشود ) مشغول نوشتن برنامه ای میباشیم که امیدواریم آنرا در راستای کمک به دسترسی یک شبکه بدون سانسور برای ایرانیان داخل کشور به اتمام برسانیم . در اینمورد و در سایت وزین پیک ایران آنرا درصورت تکمیل آن به اشتراک میگذریم تا شاید سهم هر چند کوچکی از گردش اطلاعات آزاد را در کشور استبداد خیز ایران ، بپردازیم. با درود به شهیدان راه آزادی که جان خود را برای آزادی من و شما، درحکومت اسلامی پلید ، از دست دادند. درود به روانشان . لینک در زیر میاید : ************ http://www.haystacknetwork.com/ *************

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:59:51 توسط azadeh11
اين نماينده مجلس ابلهان اسلامي واقعا ....است ٠ چه حيواناتي نماينده مردم ايران شده اند ٠ واي بر ما از رهبر تا محمود عنتر همه را بايد گرفت و انقدر تو سرشان كوبيد تا شايديك كم شعور پيداكنند٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 06:34:11 توسط چلاقعلي
آقاي كوثري برو كشكتو بساب، اولا اون سايتهايي رو كه برادران سپاهيتون به فرمان سيد علي روش پارازيت مي ندازن نه سايتهاي پورنو و ضد اخلاقيه و نه سايتهاي ايجاد ناامني براي مردم. مطمئن باشيد خود مردم ايران خوب مي دونن چه كانالهايي براي خودشون و خانوادشون مضر و نامناسبه. شما ...مغزها لازم نكرده براي مردم ايران تعيين تكليف كنيد. در ضمن اگه منظورتون اون كانالهاي فارسي زبانه كه خبرهاي واقعي درون ايران و دنيا رو به مردم نشون مي دن بايد بهتون بگم كه سخت در اشتباهيد. نه شما و نه اون گنده تراتون همچين عرضه اي ندارين كه راههاي رسيدن اخبار واقعي به مردم رو ببندين. مردم ما خوب راهشو بلدن . اخبار جنايتهاي شما از هيچكس پنهون نمي مونه. من و اكثر دوستام ماههاست كه اين كانالهاي تلويزيوني رو از طريق اينترنت ADSL و با استفاده از VPN مجاني (يكي از سايتهاي اروپايي) يا با استفاده از برنامه U95 چيني ها به راحتي تماشا مي كنيم و احتياجي به ماهواره نداريم. در ضمن چند وقت ديگه هم نرم افزار hay stack به بازار مي ياد اون موقع سيد علي مي مونه و حوضش.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 05:11:32 توسط ساراd
جمهوری ولایت وقیح برای هر مساله آسانترین راه را انتخاب میکند واقعا باید به این توانمندی تبریک گفت برای جلوگیری از زلزله به جای مقاوم سازی دعا میکند وبرای جلوگیری از فساد به جای بالا بردن فرهنگ مردم پارازیت میفرستد این توانگری در هیچ جای دنیا دیده نمیشود.

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 03:07:34 توسط سعید
اصولا آدم کشی برای این نظام افتخارات است. حالا فرقی نمی کند یک جوان 20 ساله باشد یا یک جنین بی گناه که در اثر این امواج در شکم مادرش مچاله میشود.

محکومیت مهدی تاجیک به 27 ماه حبس و 30 سال محرومیت سیاسی

محکومیت مهدی تاجیک به 27 ماه حبس و 30 سال محرومیت سیاسی

مهدی تاجیک دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و از فعالان عرصه خبری در طی حکمی که از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب صادر گردید به 27 ماه حبس تعزیری و 30 سال محرومیت سیاسی محکوم گردید. در حکم دادگاه بدوی که در پی احضار تاجیک به دادگاه انقلاب به ایشان ابلاغ شده است، نامبرده به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی به دو سال حبس تعزیری ، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به نود و یک روز حبس تعزیری و همچنین به جهت توهین به ریاست جمهوری به یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است . قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب در ادامه حکم صادره این فعال مطبوعاتی را به مدت 30 سال از حرفه خبرنگاری ،تالیف ، مصاحبه ، مقاله نویسی و حتی تحلیل سیاسی محروم نموده است . عضویت ، هواداری و همچنین فعالیت موثر در احزاب و گروههای سیاسی و به طور کل ورود در مسائل نظری سیاسی از مصادیق این ممنوعیت عنوان شده است .
این حکم سنگین در حالی از سوی قاضی دادگاه صادر شده است که هیچ استنادی در پرونده این فعال مطبوعاتی مبنی بر شرکت وی در اجتماعات پس از انتخابات و حوادث رخ داده موجود نمی باشد و بنا بر شنیده ها پرونده سازی علیه وی به حدی بوده است که قاضی نیز در بخشی از حکم صادره به حجیم نمودن بی مورد پرونده توسط ضابطین قضایی اشاره نموده است.

اجلال قوامی سخنگوی سازمان دفاع حقوق بشر کردستان بازداشت شد

کردانه : پس از ساعت ها بی خبری از اجلال قوامی سخنگوی سازمان دفاع حقوق بشر کردستان در سنندج خانواده این فعال حقوق بشری اعلام نمود که از ساعت 10 صبح امروز هیچ تماس تلفنی با خانواده نداشته و خانواده موفق با برقراری تماس با وی نمی شدند.
در تماس تلفنی خبرنگار کردانه در ساعت 22 امشب مطلع شدیم که آقای قوامی بازداشت شده است. خانواده ایشان قرار است فردا برای پیگیری از وضعیت وی به مراجع امنیتی مراجعه کنند .
مصاحبه آقای اجلال قوامی در رابطه با اعتصاب امررز در کردستان در سایت روز می تواند یکی از دلیل بازداشت ایشان باشد.

خانه شیرین علم هولی در ماکو همچنان تحت کنترل و فشارهای امنیتی قرار دارد

تعییر بری برابری : از روز گذشته، نیروهای امنیتی در ماکو با استقرار در تپه ای مشرف به خانه شیرین علم هولی و همچنین کوچه ای که خانه در آن واقع است، کنترل خانه را در دست گرفته اند و هر چند ساعت یک بار به تفتیش خانه می روند. آنان که در پی حمله ای به خانه شیرین، با اجبار زنان عزادار را بیرون کرده و درب خانه را بسته اند، اجازه ورود افراد را برای عزاداری به این خانه نداده و تنها اجازه ماندن پدر و مادر شیرین را در خانه داده اند. آنان همچنین شماره ماشین عزادارانی که برای ابراز همدردی به خانه آنها رفته اند را برداشته ا ند.

در هجوم نیروهای امنیتی به خانه شیرین علم هولی، برادر زن وی نارضایتی نشان داده است. نیروهای امنیتی در مقابل، سعی در بازداشت وی داشته اند، اما زنانی که در خانه حضور داشته اند مانع از این اقدام شده اند.

در روزهای گذشته مادر، خواهر، عمو، عموزاده، و پدربزرگ شیرین بازداشت و با قید وثیقه آزاد شده اند. نیروهای اطلاعاتی، پدر بزرگ شیرین را تهدید کرده اند که مادر شیرین را از خانه خارج کند و نگذارد برای دخترش عزاداری کند. آنها همچنین تذکر داده اند که نباید شبها لامپ خانه روشن باشد. با وجود همه این فشارها، مردم بسیاری در طی این روزها به خانه آنها رفته اند.

شیرین علم هولی روز 19 اردیبهشت به همراه فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و مهدی اسلامیان اعدام شد. این اعدام بهدون اطلاع به خانواده و وکلای آنها و همچنین بدون ابلاغ قبلی به این زندانیان سیاسی دربند صورت گرفت در حالی که حکم سه تن از آنان از جمله شیرین از دیوان عالی کشور تایید نشده بود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 03:42:56 توسط مستفا
روانش شاد ونامش جاودانه باد فرزندراستين ايران زمين درآ خرين روزهاي زندگي هم سرفرو نياوردواز جلادانش درخواستي نكردواز مردم ايران تقاضاي داوري كرد ٠ ميدانم شيرمرد كرد ايران نه براي خود بلكه براي ديگر شيرمردان اسيروهمرزمانش تقاضاي دادگاه عادل وصالح كرد٠چرا كه در گفتار سرزنش وارش مرگ با عزت را به زندگي با ذلت ترجيح داده وبا تمسخر محارب راقرض دادن پول به برادرش تفسير كرد٠جرم او آزادگي وشهامت وسرافرازي بود٠واي برما كه شاهد پرپر شدن اين مردان براي طول عمر نامردانيم٠واي برما كه جز افسوس ومرثيه سرائي پيرزن وار كاري نميكنيم وبار ننگ بردوش نفس ميكشيم٠اگر به تعداد اين شيران از كفتارها نكشيم وبدرك واصل نكنيم شاهد فجايع بزرگتر بايد بود٠گفتمان و مسامحه ودمكراسي وتحمل كارساز نبوده ونيست نيست نيست٠سرپوشي روي جهل و ترس وحقارت ما هست وبس٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 03:25:13 توسط آزاده200
بايد به يكپارچگي مردم ايران در مقابل اين اعدامها تبريك گفت٠متاسفانه عده اي هموطن ناآگاه در دام رژيم افتاده و با قوميت دادن به فرزندان به خون تپيده اين ملت ناآگاهانه به تفكيكى كه خواست رژيم هست ميپردازند٠كما اينكه در عرصه اينترنت هم با ترفندهاى تجزيه طلبى اين گروه اعدام شده سعى بر توجيه كار خود دارند٠عليرغم اين ترفندهاى رژيم كه متاسفانه در اعتراضات بعد از انتخابات رياست جمهور كارساز بود و عده اى از هم ميهنان مبارز كرد و آذري ما در آن شركت نكردند اينبار همه يكبارچه اعتراض خود را سر داده اند٠با مليت دادن به شهيدان اعدامى و اينكه ايران زير چكمه فاشيست هاى مذهبى هست به جنگ رژيم برويم ٠كما اينكه در جنايت كشتار ٦٧ كسى قوميتى براى كشته شدگان ذكر نكرد٠تمام اينها ايرانى هستند و قربانى رژيم٠

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 21:44:20 توسط علی
درود بر خواهران و برادران کرد هم ميهنم . آفرين به شرف و شجاعت شما که سرفرازانه به جلادان خود نه گفتيد وتن به ذلت نداديد.ما بی شرفها بايد غيرت و شهامت را از شما با شرفان بياموزيم.خون شما بيگناهان سرانجام دودمان اين رژيم جبار را بر باد خواهد داد و اين ظالمين به جزای اعمال حيوانی خود خواهندرسيد و آن روز زياد دور نيست. فقط به دانيد که ديگر خلق کرد تنها نيست و ما همه با شما هستيم و در صورت لزوم نيز هم رزمتان خواهيم بود.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 20:31:57 توسط ناظر
اعدام جنايتكارانه هم ميهنان كرد ما در آستانه سالگرد كودتاى ٢٢ خرداد به قصد ايجاد رعب و وحشت در ميان همه ايرانيان عملا مبارزات حق طلبانه مردم كرد ايران و ديگر اقوام ايرانى را در پيوندى بازگشت ناپذير با مجموعه جنبش عمومى آزاديخواهانه و عدالت طلبانه مردم ايران قرار داده است. پاينده باد همبستگى همه اقوام ايرانى بر عليه حكومت فاشيزم اسلامى!

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:44:20 توسط فرید
درود بر خواهران و برادران کرد شیر زنان وشیر مردان خطه دلیران افرین بر اتحاد شما امیدوارم بقیه استانها هم این درس بزرگ را ازکردستان غیور یاد بگیرند .حکومت رو به زوال است در ضمن دوستان چرا همیشه هیتلر را با رزم ننگین اسلامی مقائسه میکنید.هیتلر هیچگاه مردم خودش راشکنجه تجاوز دارنزد وپول مردم را خرج حزب الله سوریه فلیسطین ووووووونکرد هیتلر دنیا را به اتش کشید و جنایت کردولی همه چیز را برای مردمش میخواست ولی این جانیان فقط مردم خودش را نابود کرده شبیه اینها در دنیا وجود ندارد. نابود باد حکومت ننگین اسلامی اخوندی

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:31:58 توسط TABAR
از آنان به ستوه آماده بودند توسط جوخه های شهری احزاب کرد و برای انتقام از جاش ها در فاصله ۵۷ تا ۶۰ ترور شدند. مردم باید هوشیار باشند.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:27:59 توسط TABAR
سلام به همه آزادیخواهان ایران مطلبی که من را بیشتر از اعدام این سروهای راست قامت آزار داد موزی گری های مزدوران شناخته شده رژیم است که میخواهند به سفارش اربابان خود التماس و تسلیم این عزیزان را شایع کنند . در حالی که همبند های شیرین در نامه اخیر خود به شهامت و ایستادگی شیرین و اینکه حسرت یک آخ را به دل بازجویان گذاشت ع. ج شارلاتانی که تا سال ۲۰۰۰ نمیدانست که سیاست را با سین یا صاد مینویسند خود را در ترکیه پناهنده جا زد و با فریب پناهندگان دیگر و کلاهبرداری از آنان که اگر او بنام سخن گوی پناهنده گان با رادیو های خارجی مثل رادیو فردا تماس بگیرد و مساله پناهندگان کرد را رسانه ای کند شانس پذیرش تقاضا بیشتر میشود اخاذی میکرد و مدتی نگذشت که خبر نگار و مفسر !!؟ رادیو فردا و بلاخره امریکا شد. او امروز ادعا کرده که شیرین آن سحر گاه شوم تا طناب در را دیده به التماس و گریه افتاده! خوبه بدونید اولین کسانی که در کردستان به دختران دبیرستانی تجاوز کردند به شناسایی و شکار جوانان کرد پرداختند که آنها را به مسلخ پاسداران ببرند اعضای همین خانواده بودند که سه نفر از آنان (ا.ج و ک .ج و ح.ج ) که مردم از

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:14:49 توسط حسین
در هجوم نیروهای امنیتی به خانه شیرین علم هولی، برادر زن وی نارضایتی نشان داده است. مگه شیرین خودش زن نبود ؟ پس برادر زن چه معنی میده ؟ ضمنا مرگ بر جمهوری اسلامی

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 16:06:06 توسط دردمند
ای بزدلان همین به قول شما تروریستها بودند که با فدا کردن جانشان شما خونخوارها را به قدرت رساندند وامروز شما باز هم مارک ضد انقلاب و خرابکار بزنید بالاخره همه شما رفتنی هستید ننگ و نفرت بر فاشیست بخصوص فاشیست اسلامی شماها روی هیتلر را هم سفید کردید به امید تابیدن خورشید ازادی بر این ظلمت وسیاهی زنده باد خلق ستمکشیده کرد .

۸ ماه حبس برای عکاس صندوق های رای "شمارش نشده" در شیراز


محمدرضا نسب عبداللهی، روزنامه نگار اهل شیراز که پیشتر به دلیل انتشار عکس صندوق های رای "شمارش نشده" در کتابخانه مرکزی شیراز، به" تبلیغ علیع نظام" متهم شده بود، به هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد.

آقای نسب عبداللهی در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت، شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز او را به دلیل انتشار خبر کشف چهار صندوق رای مصاحبه و با تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور در جریان نا آرامی های بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به هشت ماه حبس تعزیری محکوم کرده است.

این روزنامه نگار شیرازی گفت حق اعتراض به حکم صادره را دارد و در نظر دارد تقاضای تجدید نظر کند اما نسبت به کاهش شدت حکمی که برایش صادر شده خوشبین نیست.

آقای نسب عبداللهی گفت که باید در مورد اتهاماتی که متوجه او بوده به دو دادگاه مختلف توضیح می داده است و در نهایت دادگاه عمومی با توضیحات وی درباره "نشر اکاذیب" قانع شده و قرار موقوفی تعقیب صادر کرده است اما دادگاه انقلاب او را به اتهام تبلیغ علیع نظام به حبس محکوم کرده است.

اخبار مربوط به کشف این چهار صندوق برای نخستین بار در تاریخ دهم تیر ماه ۱۳۸۸ (اول ژوئیه ۲۰۰۹) منتشر شد و همراه با چاپ تصاویر بازدید استاندار و امام جمعه شیراز از ساختمان نیمه تمام کتابخانه مرکزی شیراز، از وجود چهار صندوق رأی "رها شده و شمارش نشده" در محل این کتابخانه حکایت داشت.

خبر این رویداد برای نخستین بار توسط محمد رضا نسب عبدالهی و با انتشار تصاویر آن در وبلاگ شخصی او، مورد توجه قرار گرفت و با واکنش فرماندار شیراز مواجه شد.