Friday, May 14, 2010

خانه شیرین علم هولی در ماکو همچنان تحت کنترل و فشارهای امنیتی قرار دارد

تعییر بری برابری : از روز گذشته، نیروهای امنیتی در ماکو با استقرار در تپه ای مشرف به خانه شیرین علم هولی و همچنین کوچه ای که خانه در آن واقع است، کنترل خانه را در دست گرفته اند و هر چند ساعت یک بار به تفتیش خانه می روند. آنان که در پی حمله ای به خانه شیرین، با اجبار زنان عزادار را بیرون کرده و درب خانه را بسته اند، اجازه ورود افراد را برای عزاداری به این خانه نداده و تنها اجازه ماندن پدر و مادر شیرین را در خانه داده اند. آنان همچنین شماره ماشین عزادارانی که برای ابراز همدردی به خانه آنها رفته اند را برداشته ا ند.

در هجوم نیروهای امنیتی به خانه شیرین علم هولی، برادر زن وی نارضایتی نشان داده است. نیروهای امنیتی در مقابل، سعی در بازداشت وی داشته اند، اما زنانی که در خانه حضور داشته اند مانع از این اقدام شده اند.

در روزهای گذشته مادر، خواهر، عمو، عموزاده، و پدربزرگ شیرین بازداشت و با قید وثیقه آزاد شده اند. نیروهای اطلاعاتی، پدر بزرگ شیرین را تهدید کرده اند که مادر شیرین را از خانه خارج کند و نگذارد برای دخترش عزاداری کند. آنها همچنین تذکر داده اند که نباید شبها لامپ خانه روشن باشد. با وجود همه این فشارها، مردم بسیاری در طی این روزها به خانه آنها رفته اند.

شیرین علم هولی روز 19 اردیبهشت به همراه فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و مهدی اسلامیان اعدام شد. این اعدام بهدون اطلاع به خانواده و وکلای آنها و همچنین بدون ابلاغ قبلی به این زندانیان سیاسی دربند صورت گرفت در حالی که حکم سه تن از آنان از جمله شیرین از دیوان عالی کشور تایید نشده بود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 03:42:56 توسط مستفا
روانش شاد ونامش جاودانه باد فرزندراستين ايران زمين درآ خرين روزهاي زندگي هم سرفرو نياوردواز جلادانش درخواستي نكردواز مردم ايران تقاضاي داوري كرد ٠ ميدانم شيرمرد كرد ايران نه براي خود بلكه براي ديگر شيرمردان اسيروهمرزمانش تقاضاي دادگاه عادل وصالح كرد٠چرا كه در گفتار سرزنش وارش مرگ با عزت را به زندگي با ذلت ترجيح داده وبا تمسخر محارب راقرض دادن پول به برادرش تفسير كرد٠جرم او آزادگي وشهامت وسرافرازي بود٠واي برما كه شاهد پرپر شدن اين مردان براي طول عمر نامردانيم٠واي برما كه جز افسوس ومرثيه سرائي پيرزن وار كاري نميكنيم وبار ننگ بردوش نفس ميكشيم٠اگر به تعداد اين شيران از كفتارها نكشيم وبدرك واصل نكنيم شاهد فجايع بزرگتر بايد بود٠گفتمان و مسامحه ودمكراسي وتحمل كارساز نبوده ونيست نيست نيست٠سرپوشي روي جهل و ترس وحقارت ما هست وبس٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ بيست و چهارم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با چهاردهم مه ۲۰۱۰ ، 03:25:13 توسط آزاده200
بايد به يكپارچگي مردم ايران در مقابل اين اعدامها تبريك گفت٠متاسفانه عده اي هموطن ناآگاه در دام رژيم افتاده و با قوميت دادن به فرزندان به خون تپيده اين ملت ناآگاهانه به تفكيكى كه خواست رژيم هست ميپردازند٠كما اينكه در عرصه اينترنت هم با ترفندهاى تجزيه طلبى اين گروه اعدام شده سعى بر توجيه كار خود دارند٠عليرغم اين ترفندهاى رژيم كه متاسفانه در اعتراضات بعد از انتخابات رياست جمهور كارساز بود و عده اى از هم ميهنان مبارز كرد و آذري ما در آن شركت نكردند اينبار همه يكبارچه اعتراض خود را سر داده اند٠با مليت دادن به شهيدان اعدامى و اينكه ايران زير چكمه فاشيست هاى مذهبى هست به جنگ رژيم برويم ٠كما اينكه در جنايت كشتار ٦٧ كسى قوميتى براى كشته شدگان ذكر نكرد٠تمام اينها ايرانى هستند و قربانى رژيم٠

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 21:44:20 توسط علی
درود بر خواهران و برادران کرد هم ميهنم . آفرين به شرف و شجاعت شما که سرفرازانه به جلادان خود نه گفتيد وتن به ذلت نداديد.ما بی شرفها بايد غيرت و شهامت را از شما با شرفان بياموزيم.خون شما بيگناهان سرانجام دودمان اين رژيم جبار را بر باد خواهد داد و اين ظالمين به جزای اعمال حيوانی خود خواهندرسيد و آن روز زياد دور نيست. فقط به دانيد که ديگر خلق کرد تنها نيست و ما همه با شما هستيم و در صورت لزوم نيز هم رزمتان خواهيم بود.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 20:31:57 توسط ناظر
اعدام جنايتكارانه هم ميهنان كرد ما در آستانه سالگرد كودتاى ٢٢ خرداد به قصد ايجاد رعب و وحشت در ميان همه ايرانيان عملا مبارزات حق طلبانه مردم كرد ايران و ديگر اقوام ايرانى را در پيوندى بازگشت ناپذير با مجموعه جنبش عمومى آزاديخواهانه و عدالت طلبانه مردم ايران قرار داده است. پاينده باد همبستگى همه اقوام ايرانى بر عليه حكومت فاشيزم اسلامى!

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:44:20 توسط فرید
درود بر خواهران و برادران کرد شیر زنان وشیر مردان خطه دلیران افرین بر اتحاد شما امیدوارم بقیه استانها هم این درس بزرگ را ازکردستان غیور یاد بگیرند .حکومت رو به زوال است در ضمن دوستان چرا همیشه هیتلر را با رزم ننگین اسلامی مقائسه میکنید.هیتلر هیچگاه مردم خودش راشکنجه تجاوز دارنزد وپول مردم را خرج حزب الله سوریه فلیسطین ووووووونکرد هیتلر دنیا را به اتش کشید و جنایت کردولی همه چیز را برای مردمش میخواست ولی این جانیان فقط مردم خودش را نابود کرده شبیه اینها در دنیا وجود ندارد. نابود باد حکومت ننگین اسلامی اخوندی

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:31:58 توسط TABAR
از آنان به ستوه آماده بودند توسط جوخه های شهری احزاب کرد و برای انتقام از جاش ها در فاصله ۵۷ تا ۶۰ ترور شدند. مردم باید هوشیار باشند.

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:27:59 توسط TABAR
سلام به همه آزادیخواهان ایران مطلبی که من را بیشتر از اعدام این سروهای راست قامت آزار داد موزی گری های مزدوران شناخته شده رژیم است که میخواهند به سفارش اربابان خود التماس و تسلیم این عزیزان را شایع کنند . در حالی که همبند های شیرین در نامه اخیر خود به شهامت و ایستادگی شیرین و اینکه حسرت یک آخ را به دل بازجویان گذاشت ع. ج شارلاتانی که تا سال ۲۰۰۰ نمیدانست که سیاست را با سین یا صاد مینویسند خود را در ترکیه پناهنده جا زد و با فریب پناهندگان دیگر و کلاهبرداری از آنان که اگر او بنام سخن گوی پناهنده گان با رادیو های خارجی مثل رادیو فردا تماس بگیرد و مساله پناهندگان کرد را رسانه ای کند شانس پذیرش تقاضا بیشتر میشود اخاذی میکرد و مدتی نگذشت که خبر نگار و مفسر !!؟ رادیو فردا و بلاخره امریکا شد. او امروز ادعا کرده که شیرین آن سحر گاه شوم تا طناب در را دیده به التماس و گریه افتاده! خوبه بدونید اولین کسانی که در کردستان به دختران دبیرستانی تجاوز کردند به شناسایی و شکار جوانان کرد پرداختند که آنها را به مسلخ پاسداران ببرند اعضای همین خانواده بودند که سه نفر از آنان (ا.ج و ک .ج و ح.ج ) که مردم از

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:14:49 توسط حسین
در هجوم نیروهای امنیتی به خانه شیرین علم هولی، برادر زن وی نارضایتی نشان داده است. مگه شیرین خودش زن نبود ؟ پس برادر زن چه معنی میده ؟ ضمنا مرگ بر جمهوری اسلامی

نوشته شده در تاريخ بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با سيزدهم مه ۲۰۱۰ ، 16:06:06 توسط دردمند
ای بزدلان همین به قول شما تروریستها بودند که با فدا کردن جانشان شما خونخوارها را به قدرت رساندند وامروز شما باز هم مارک ضد انقلاب و خرابکار بزنید بالاخره همه شما رفتنی هستید ننگ و نفرت بر فاشیست بخصوص فاشیست اسلامی شماها روی هیتلر را هم سفید کردید به امید تابیدن خورشید ازادی بر این ظلمت وسیاهی زنده باد خلق ستمکشیده کرد .

No comments:

Post a Comment