Sunday, May 9, 2010

در محله های تهران و شهرستان ها

حمایت اوباش از "ولایت"
ایران شده مملکت "بگیر بگیر"




درود بر شما- در تائید مطلبی که درباره شرکت های وابسته به موسسه "انتظام ناجا" منتشر کرده اید، این اطلاعات را می خواهم دراختیارتان بگذارم تا منتشر کنید.

یکی از شرکت های وابسته به موسسه انتظام ناجا که اسلحه و گازهای مختلف وارد می کند و دراختیار پرسنل هیات پیروان ولایت، می گذارد توسط فردی مدیریت می شود که نام مستعارش "سید، حاجی" است. این شرکت حفاظت گستر نام دارد و وابسته به موسسه انتظام ناجا است و شعبه های مختلف دارد.

یک دست نوشته از فرماندهان بسیج مناطق و یا امام جمعه های مساجد محلات خطاب به "سید حاجی" کافی است تا اسلحه و کپسول های گاز و بقیه آلات و ابزار سرکوب دراختیار فرد معرفی شده قرار گیرد تا برود برای دفاع ولایت وارد عمل شود.

فراموش نکنید که همه آلات و ادوات از خارج وارد نمی شود. کارخانجات صنایع دفاعی نیز شماری از این ادوات را تولید می کنند. جالب است بدانید که همین کارخانه ها نیز دفاتری بعنوان شعبه در محلات دارند که از طریق آنها الات و ابزار سرکوب را بین حافظان ولایت توزیع می کنند. همین شعبه ها مجوز دستگیری هم صادر می کنند.

در جریان تظاهرات کسانی که دستگیر می شدند تحویل پاسگاه یا شعبه و یا دفتر صنایع دفاعی می دادند تا به بازداشتگاه های داخل صنعت برده شوند.

اینست که نیروی انتظامی از سپاه خبر نداشته و سپاه از نیروی انتظامی ، حفاظت اطلاعات به کار خود مشغول بود و حراست هم ساز خود را می زد. خلاصه همه می توانند، در راه دفاع از ولایت همه را بگیرند و هر جا می خواهند ببرند.

این وسط بسیج و هیات پیروان ولایت هم مشغول کار خودشان اند و مساجد محل نیز بی کار نیستند. خلاصه مملکت بگیر بگیر شده.

چه حساب های شخصی که این وسط تسویه می شود.

حالا در وسط این معرکه نیروی انتظامی طرح مبارزه با اراذل و اوباش و بی حجابی را شروع کرده که خودش می شود یک گرده دیگر به مجموعه گره ها و بهانه ای دیگر برای بگیر بگیر و تسویه حساب ها.

بسیاری از پرسنل مراکز "پیروان ولایت" خود را بخشی از ارتش امام زمان می دانند و به کسی پاسخگو نیستند و می توانند زمینه ساز بزرگترین جنایت و قتل عام شوند.

نشانه های فاجعه "حمله به ایران"

نشانه های فاجعه "حمله به ایران"
که در آستانه وقوع است!




شبکه خبری فاكس‌نيوز همزمان با سفر احمدی نژاد به نیویورک اعلام کرد که اسامه بن‌لادن در ایران است.

یک مقام ناشناس آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویتر گفت: مذاکرات آمریکا با شورشیان سنی در عراق نتیجه‌بخش نبوده و گمان می‌کنم بهترین راه‌حل این است که ایران را تحت فشار بیشتری قرار دهیم تا دست از حمایت و آموزش گروه‌های خشونت‌طلب شیعی بردارد.

خبرگزاری دولتی روسیه "ریا نووستی" با انتشار خبری بر روی خروجی خود به نقل از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از وجود طرح‌هایی برای حمله احتمالی به ایران از سوی ایالات متحده و اسرائیل، خبر داد.

"الگ گرینفسکی" پروفسور دانشگاه دولتی روابط بین الملل و دانشگاه علوم انسانی روسیه و رئیس مرکز اروپا-آمریکای انستیتو اروپای آکادمی علوم روسیه، در مقاله ای برای روزنامه روسی "نیزاویسیمایا گازیتا" نوشت: "باید گفت این سوال که آیا ایران می تواند بمب اتمی بسازد یا خیر و در چه زمانی، به اوج بحرانی خود رسیده است. از این رو در حال حاضر جامعه جهانی باید به سرعت تعیین کند که چه باید بکند. و زمان برای این کار بسیار کم است."

پس از این اظهارات، در 4 اردیبهشت 1389 رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح روسیه ژنرال ماکاروف به واشنگتن رفت و با مقامات آمریکا از جمله مایک مولن رییس ستاد مشترک ارتش امریکا، رابرت گیتس وزیر دفاع، هیلاری کلینتون وزیرخارجه و جیمز جونز مشاور امنینت ملی در مورد ایران و برنامه هسته‌ای آن به مذاکره کرد. او دراین سفر علاوه بر برنامه هسته‌ای ایران، درباره مسائل مربوط به کاهش تسلیحات، مسئله دفاع ضدموشکی، پیمان کاهش تسلیحات تهاجمی استراتژیک (استارت)، پیمان نیروهای مسلح متعارف در اروپا، عراق، افغانستان و قرقیزستان گفت و گو کرد.

از يک گزارش دريافتي

علائم و نشانه های

حمله به ایران و جنگ داخلی

در اطراف تهران، بویژه در منطقه شهریار در جنوب تهران، بسیاری از مراکز صنعتی که در سالهای اخیر تولید در آنها متوقف شده، تبدیل به اردوگاه می شود. در همین اردوگاه ها، بسرعت بازداشتگاه های مخفی ساخته می شود. سیستم دوربین های مدار بسته اطراف این مراکز صنعتی ترمیم و به وسائل جدید مجهز شده است. کسانی که در هفته های اخیر از مناطق شهریار، ملارد، جاده ساوه، ماهدشت کرج، جاده دماوند و لشگرک عبور کرده اند، زمین های وسیعی را مشاهده کرده اند که اطراف آنها سیم خار دار کشیده شده است. این اردوگاه ها شباهت بسیاری به اردوگاه هائی دارند که در فیلم های مربوط به جنگ دوم جهانی مشاهده شده است.

حدس و گمان ها اینست که سپاه بسرعت آماده حمله به ایران و یک جنگ دراز مدت می شود. این اردوگاه ها نه برای اسرای خارجی این جنگ، بلکه برای یک جنگ داخلی آماده می شود. زیرا معتقد اند که امریکا نیرو پیاده نخواهد کرد، بلکه محاسبه اش روی جنگ داخلی، پس از حمله نظامی است. سپاه نیز آماده این شرایط می شود. در همین حال، در برخی محافل احتمال حمله نظامی به ایران، برای مرداد ماه پیش بینی شده است.

تهران شنبه و يكشنبه آينده تعطيل است

بر اساس مصوبه امروز هيئت دولت، شنبه و يكشنبه هفته آينده مراکز دولتي و آموزشي در تهران تعطيل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاري فارس، هيئت دولت عصر امروز يكشنبه به رياست محمود احمدي‌نژاد تشكيل جلسه داد.

بر اساس اين گزارش، اعضاي هيئت دولت روزهاي شنبه و يكشنبه هفته آينده را در پايتخت تعطيل اعلام كردند.

اين تعطيلات شامل مراكز دولتي و مدارس و دانشگاه‌هاي تهران مي شود.

يادآور مي‌شود، دوشنبه هفته آينده نيز به مناسبت سالگرد درگشت فاطمه تعطيل رسمي است.

نامه انتقادی دبیر کل کنفدراسیون اتحادیه های کارگری به احمدی نژاد

رادیو فردا، بهروز کارونی : گای رایدر، دبیر کل کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری، با ارسال نامه ای برای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، از بازداشت محمد اولیایی فرد، وکیل مدافع شماری از فعالان کارگری در ایران، به شدت انتقاد کرد.

آقای اولیایی‌فرد همزمان با روز جهانی کارگر، در دادگاه انقلاب تهران، به بخش اجرای احکام دادگاه معرفی و پس از جلب به زندان اوین منتقل شد.

این وکیل مدافع اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد. طی سه ماه گذشته این دومین باری است که محمد اولیایی فرد توسط بخش اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران به بهانه گذراندن محکومیت یک ساله اش، به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق مصاحبه، بازداشت و به زندان منتقل شده است. این در حالی است که حکم مذکور تاکنون به آقای اولیایی فرد و هیچ یک از وکلایش به طور قانونی ابلاغ نشده و بازداشت او بدون رعایت مهلت بیست روزه اعتراض و تجدید نظر خواهی در دادگاه تجدید نظر استان تهران صورت گرفته است.

دبیرکل کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری، در نامه اش به محمود احمدی نژاد، به نیابت از سوی ۱۷۶ میلیون عضو این اتحادیه، بازداشت آقای اولیایی فرد را، که در ادامه بازداشت شماری از فعالان کارگری، روزنامه نگاران و وکلای مدافع در ایران صورت گرفته است، محکوم کرد. سازمان عفو بین الملل نیز روز جمعه در بیانیه ای، ضمن انتقاد از بازداشت محمد اولیایی فرد، خواستار آزادی این وکیل مدافع شد.

در همین حال کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی در گزارشی اعلام کرد که محمد اولیایی فرد در روزهای اخیر به دلیل عدم دسترسی به داروهایش دچار حملات صرع شده است. این گزارش تاکنون از سوی منابع دیگر مورد تایید قرار نگرفته است. پیش از این تنها اعلام شده بود که آقای اولیایی فرد مبتلا به بیماری میگرن شدید است و قبل از بازداشت تحت مراقبت های پزشکی قرار داشته است. در همین ارتباط، برخی از سایت های فعال در زمینه حقوق بشر نوشته اند که خانواده و وکلای آقای اولیایی فرد تاکنون موفق به ملاقات و تحویل داروهای او نشده اند.

واکنش وزارت کشور به تجمع در22خرداد

معاون سياسي وزير كشور گفت: مردم تحت تاثير حركت‌هاي نمايشي قرار نمي‌گيرند.
به گزارش ايسنا ، صولت مرتضوي عصر روز يكشبه در جمع خبرنگاران پيش از جلسه هيات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاري در مورد اقدامات برخي سايت‌ها براي برپايي راهپيمايي و تجمعات در سالگرد انتخابات دوره دهم رياست جمهوري اظهار كرد: اوضاع و احوال كشور به گونه‌اي است كه توطئه‌هاي دشمنان براي مردم مشهود شده و مردم از اين حركت‌هاي نمايشي تحت تاثير قرار نمي‌گيرند.
وي اضافه كرد:‌ در عين حال دستگاه‌هاي مختلف پيش‌بيني‌هاي لازم را در اين خصوص دارند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 12:15:55 توسط سپهر
یادمان باشد گول تبلیغات دروغین دولتی را نخوریم. تظاهرات 22 خرداد قبل از ظهر شروع می شود و ادامه دارد. در تظاهرات قبلی عده ای سعی کردند به مردم بگویند شروع تظاهرات از ساعت 4 یا 5 بعدازظهر است. یعنی دیر بیایید و زود برگردید. ما زود می آییم و می مانیم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:30:29 توسط نداي أزادي
ملت دلير ايران راهى ندارد بجز ريختن به خيابان راهى ندارد بجز مبارزه مبارزه هم شهيد دارد هم زندان هم شكنجه تا نابودى اين حاكمان جانى كه به هيچ اصولى پايبند نيستن اينها نه دين درند نه ناموس٠

شکنجه مادر برای پذیرش اتهامات از طریق تهدید فرزندانش

ندای سبز آزادی : فاطمه خرم جو برای پذیرش اتهام ارتباط با بیگانگان به شدت تحت فشار است.

بر اساس گزارش های رسیده از داخل اوین ، فاطمه خرم جو که در هفته گذشته تحت بازجویی همراه با توهین و فحاشی قرار گرفته، بازجویان اطلاعات به دروغ به وی گفته اند که دخترش لاله را که پس از دستگیری وی به مدت پنج روز بازداشت کرده بوده، کشته اند.

شوک ناشی از این خبر موجب شد تا وی در هنگام بازگشت از بازجویی بی هوش شده و به شدت زمین بخورد. به طوری که مسئولان بند زنان زندان اوین پس از تحویل گرفتن او از ۲۰۹ به شدت به ماموران زندان در خصوص وضعیت جسمی او اعتراض کرده و گفته اند که ما او را سالم به بند ۲۰۹ فرستادیم و ناسالم تحویل گرفته ایم.

بازجویان خرم جو در پاسخ به اعتراض مسئولان بند زنان عنوان کرده اند که فقط قصد ترساندن او را داشته اند.

همین گزارش حاکی است که بازجویان در جلسات متعدد از او خواسته اند که اظهار پشیمانی و ندامت کند تا به او کمک کنند، ولی او تاکید دارد که حاضر نیست برای کاری که نکرده است عذرخواهی کند.

فاطمه خرم جو در نیمه شب ۱۷ دی ماه ۱۳۸۸، توسط هشت مامور امنیتی مرد به همراه یک مامور زن بازداشت شد. ماموران امنیتی با عنوان کردن آنکه «مامور ستاد مبارزه با مواد مخدریم و باید منزل شما را تفتیش کنیم» وارد خانه شده و بدون دلیل مشخص وی را بازداشت کرده اند. پس از بازداشت، اتهام اصلی فاطمه، تماس با تلویزیون های بیگانه مطرح شده است.

بازجویان وی، در طول مدت بازجویی در تلاش بوده اند تا او را اقناع کننند که بپذیرد هسته ای به نام۰۲۱ تشکیل داده تا به این وسیله اعلامیه های شهرام همایون را پخش کنند. در هنگان بازجویی برای وی صدایی را در حال مصاحبه با شبکه تلویزیونی شهرام همایون پخش کرده اند که وی این موضوع را رد کرده و می گوید صدا متعلق به وی نیست.

همچنین او متهم به این شده که فیلم های تظاهرات مردم را به خارج از کشور ارسال کرده است. به گفته فاطمه خرم لو، اتهاماتی که به وی تفهیم شده «تبلیغ علیه نظام»، «اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی» و «اخلال در نظم» است.

در پی صدور قرار بازداشت فاطمه، او نسبت به قرار بازداشت خود اعتراض کرده است که روز شنبه ۱۱ اردیبهشت وی را برای رسیدگی به این اعترض به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برده اند اما اعتراض وی در نهایت از سوی قاضی یان شعبه رد شده است.

فاطمه زن ۵۳ ساله ای است که پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۰ برای تامین زندگی خود و بچه های اش راننده تاکسی درمسیر تهران – قم شده است ، دارای یک فرزند پسر و ۵ دختر است. پسر وی، عقب مانده ذهنی است. یکی از دختران او پس از طلاق با پسر هفت ساله اش پیش آن ها زندگی می کند و فاطمه مسئول تامین زندگی پسر، سه دختر و نوه اش است.

بازجویان خرم جو را از طریق تهدید فرزندانش تحت فشار گذاشته اند و سعی می کنند از این طریق او را به قبول اتهامات بی اساس وادارکنند. تهدید فرزندانش بیش از هر چیز او را آزار می دهد و نمی داند تا کجا می تواند تاب این تهدیدها را داشته باشد.

براساس گواهی درمانگاه اوین او در مراحل اولیه مبتلا به بیماری آلزایمر است.

این زن تنها نان آور خانواده است و اکنون خانواده وی دچار مشکلات مالی فراوانی شده اند.

هم اکنون وکلای این زندانی به این دلیل که اجازه حضور در دادسرای اوین را ندارند، نمی توانند برای او اعلام وکالت و پرونده وی را پیگیری کنند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:51:16 توسط Hoshang
اين فقط بي عرزه گي ما ملت رو نشون ميده فقط بلديم كامنت بنويسيم و عليه رزيم شعار پديم ولي در عمل از حكومت دفاع ميكنيم٠براي تعغير اين رزيم بايد منافع شخصيمونو كنار بزاريم و ملي عمل كنيم٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:21:30 توسط abasi
په اين ميگويند عدالت علوي اي ملت پخواپ رفته پپينيد وپاور كنيداسلام واقعي همين است اين سيد علي پدرستي ودقيقا كار همان علي راميكندذات شيعه مرتضي علي همينه تازور داري ظلم ووقتي زورشان ته كشيد مظلوم نمايي وعوامفريپي پس بپذيريم هر اشكالي است در اسلامست ونه در پاصطلاح مسلماني ما و انسانها پالذاته نيك سرشتند وامروز عوامل حكومتي كه اين جنايات رامرتكپ ميشوند همان مسخ شدگان مدهپند پس اي ايراني رها شو از اين اسارت ذهني١٤قرنه وملت پدانيد تمام اين جنايات پراي حفظ همان اسلام كذاييست وكسانيكه در شو هاي مذهپي ودرمساجد حضورميياپند شريك جرم ايدئولوژيك اينها هستند

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:08:29 توسط شاهد
وای بر ما. وای بر ما. به امید ایرانی آزاد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:43:31 توسط Hoda
ای وای از اینهمه ستم ! به اميد بيروزى مردم ایران.

شمارش معکوس افزایش خشونت و قتل عام زندانیان سیاسی با اعدام ۵ زندانی عقیدتی در ایران

اعدام زندانیان سیاسی - دادسرای عمومی و انقلاب تهران با صدور اطلاعیه ای در روز جاری مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه از اعدام ۵ زندانی سیاسی به نامهای فرزاد كمانگر فرزند باقي، علي حيدريان فرزند احد، فرهاد وكيلي فرزند محمد سعيد، شيرين علم‌هولي فرزند خدر و مهدي اسلاميان فرزند محمد خبر داد. در این اطلاعیه بر روند قانونی صدور و اجرای احکام این زندانیان سیاسی تاکید شده است. در این رابطه مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران فارغ از نفس غیرانسانی حکم اعدام ضمن رد اجرای قانون در روند صدور حکم و اجرای آن، عملکرد دستگاه قضایی در این پرونده را مغایر با استقلال قوا و روح قانون ‪و نتیجه نفوذ دستگاه امنیتی ارزیابی‬ می کند.

در حالی حکم مرگ در مورد ۵ زندانی سیاسی به اجرا درآمده است که سه تن از متهمان یک پرونده جنجالی به نامهای فرزاد کمانگر، علی حیدریان و فرهاد وکیلی در دادگاهی غیرعلنی و با حداکثر ۶ دقیقه وقت برای هر سه متهم و بدون وجود اسناد به اعدام محکوم شده بودند، کما اینکه زندانیان و وکلای آنان مستندات کافی در خصوص اعمال شکنجه از سوی نیروهای امنیتی را در اختیار داشتند. با تمامی این اوصاف و موارد، به دلیل عدم درخواست عفو از سوی متهمان با اعتقاد به بیگناهی و به همت وکیل آقای کمانگر، از ۱۸ ماه قبل، پرونده در مرحله ماده ۱۸ (بررسی مجدد) قرار گرفت و در این شرایط قاعده حقوقی از متوقف ماندن این احکام تا زمان بررسی مجدد حمایت می کرد.
پیش تر این مجموعه با انتشار گزارشاتی از تلاش دادستان وقت تهران (سعید مرتضوی) و در کل جریانی که در دستگاه قضایی خط نیروهای امنیتی را به پیش می برد برای اجرایی کردن حکم اعدام این زندانیان سیاسی خبر داده بود، این پرونده جنجالی از حدود ۱ سال قبل تاکنون مفقود بوده و عملا پیگیری های مستمر خانواده و وکیل فرزاد کمانگر نتیجه ای حتی در حد پیدا شدن پرونده در بر نداشته است.
در این پرونده به خصوص فرزاد کمانگر، بعنوان یک معلم و مدافع حقوق بشر چهره ای شناخته شده محسوب می شد که در گزارش عملکرد حکومت ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و بسیاری از سازمانهای صنفی، کارگری و حقوق بشری و سازمانهای سیاسی در اقصی نقاط دنیا مورد حمایت قرار گرفته بود.
متهم دیگری که طی این اطلاعیه، اجرای حکم وی تایید شده است، خانم شیرین علم هولی نام دارد که متهم به اقدام مسلحانه در شهر تهران شده است، اتهامی که نه در دادگاه علنی و نه بر پایه مستندات شفاف ثابت شده است، خانم علم هولی طی روزهای اخیر با نوشتن نامه هایی از فشارهای فزاینده بر خود جهت اعترافات تلویزیونی غیرواقعی از سوی تیم بازجویی خبر داده بود.
مهدی اسلامیان، اهل شیراز نیز دیگر زندانی سیاسی اعدام شده است که تنها به دلیل کمک مالی به برادر خود (به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان) که از متهمان پرونده انفجار حسینیه شیراز بود، به مرگ محکوم شده بود، حکمی که صبح روز جاری به اجر درآمد، آقای اسلامیان نیز علاوه بر تحمل شکنجه از حق داشتن وکیل مدافع منتخب و یک دادگاه عادلانه محروم بوده است.
احکام اعدام فوق پس از قطع تلفنهای زندان اوین از ساعت ۴ بعدازظهر روز گذشته مورخ شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با انتقال مهدی اسلامیان از زندان رجایی شهر، شیرین علم هولی از بند ۲۰۹ و فرزاد کمانگر، علی حیدریان و فرهاد وکیلی از اندرزگاه ۷ زندان اوین به بند ۲۴۰ در ساعت ۵ صبح روز جاری به اجرا درآمد، در حالی که به هیچ یک از خانواده ها یا وکلا بر خلاف قانون اطلاعی در این خصوص داده نشده بود.
مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران معتقد است با توجه به اینکه از پنج زندانی عقیدتی اعدام شده چهار تن از آنان کرد بوده اند، این موضوع به خوبی جهت گیری سیاسی پرونده را مشخص می کند. این مجموعه معتقد است تنها هدف نیروهای امنیتی از اجرای این احکام تنش زایی و ایجاد خشونت در جامعه است، در شرایطی که مناطق کردنشین یکی از آرام ترین شرایط را در طی سالهای اخیر را نظاره می کند و حتی در اعتراضات پس از انتخابات در ایران نیز نقشی ایفا نمی کند، اجرای چهار حکم اعدام به خصوص زندانیان شناخته شده ای که افکار عمومی بیشترین حساسیت را نسبت به آنان را دارد تنها به افزایش خشونت در این منطقه و در کل تمامیت کشور منتهی خواهد شد.
این مجموعه ضمن محکوم کردن قاطعانه اقدام غیرانسانی و غیرقانونی نیروهای امنیتی و عدم استقلال قوه قضاییه در این موضوع، جامعه بین الملل را به پایان دادن به مماشات با دولت ایران در خصوص مسله حقوق بشر فرا میخواند و هشدار می دهد که الگوی عمل دستگاه امنیتی ایران در طی ماههای اخیر مبتنی بر خشونت و کشتار بوده و این موضوع شمارشی معکوس بر افزایش خشونت در جامعه ایرانی خصوصا در مناطق کردنشین و همینطور در معرض خطر قرار گرفتن سایر زندانیان سیاسی و خاصه زندانیان محکوم به اعدام که در حال حاضر اسامی شناسایی شده انان عبارت است از : رشید آخکندی، محمد امین آگوشی، رستم ارکیا، احمد پولادخانی، زینب جلالیان، سامی حسینی، حسین خضری‪،‬ نور رستمی، عبدالجلیل ریگی، عبدالحمید ریگی، محمد ریگی، علی ساعدی، عزیز ساعدی، احمد ساعدی، مصطفی سلیمی، علی سواری، علی صارمی، حسن طالعی، محمد امین عبدالهی، ماجد فرادی پور، حسین فروهیده(خطیبی)، عابد گهرام زهی، حبیب الله لطیفی، یوسف لفته پور، قادر محمد زاده، جمال محمدی، ایرج محمدی، شیرکو معارفی، دعیر مهاوی، ماهر مهاوی، عبدالرحمان ناروئی، ولید نیسی، محمد امین ولیان، جعفر کاظمی، محمد علی حاج آقایی. است.


مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران
۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹
هرانا

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:51:51 توسط lم . ث.ت
سلام به همه ایرانیان داغدار من هم چون شما خواندم....دلم گرفت دلم برای خدا خیلی تنگ شد او ما ر با عشق به همنوع افرید ای کسانی که خود را مرجع تقلد میدنید ایا شب راحت می خوابید ایا می توانیدفرزند یانوه خد را به عاقش بکشید.......خیلی بیرحمید خدایا دله اینان را به عشق خود بیدار کن

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:57:28 توسط مريم بندرلنكه
مراد جان غصه نخور كه اينها رفتني هستند . به اميد بيروزي مردم بر اين شيادان بيرحم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 07:45:59 توسط Morad 1349
جلاد خلق! دژخيم قرن ! بگير ! ببند! بكش! گور خود كنى به دست خود ! اى دژخيمان فرزاد و مهدى و شيرين را به چه جرمى كشتيد ! هر چه بيشتر كنترل و شناسايى و دستگير و شكنجه و اعدام كنيد خنجر خشم و كينه خلق ايران را تيز تر ميكنيد. زندانى سياسى با همت توده ها آزاد بايد گرد. جمهورى اسلامى با هر جناح و دسته نابود بايد گردد.براى رسيدن به آزادى و دموكراسى جمهورى رژيم جمهورى اسلامى بايد از روى زمين محو شود ! مرگ بر رژيم وابسته به امپرياليسم جمهورى اسلامى .

وصیت نامه جانباخته راه آزادی مهدی اسلامیان که امروز اعدام شد

متن زیر پیاده شده از یک فایل صوتی است که توسط جانباخته راه آزادی مهدی اسلامیان خطاب به جوانان گفته است و نسخه ای از آن در اختیار ما قرار دارد در آینده نزدیک آن را در اختیار عموم قرار خواهیم داد.

ایران سرزمین ماست،ایران سرزمین ما ست،ایرانی که آب و خاک و ناموسش و ثروتش 30 سال است که به تاراج می رود. عربزاده هایی که لباس اسلام و روحانیت بر تن دارند و خود را زاده ایران می نامند.عرب زاده هایی که نقاب بر چهره کریه و پلید گذاشته اند و به اصطلاح قیام حسینی سرلوحۀ خود قرار داده اند.آیا قیام امام حسین علیه السلام ظلم بر ظلم بود؟

و با شعار مردم سالاری دروغین و با استفاده از احساسات دینی مردم مسلمان کشورمان ایران را به اسارت برده اند. و در حال جنگ سرد با مردمند و حقوق حقه مردم و جوانان این مرز و بوم را با توسل شکنجه و زور با اهرم های فشار و به اصطلاح سربازان گمنام امام زمان عج الله زیر پا گذاشته اند. و بزرگترین دیکتاتوری مذهبی جهان را در کشور کاملا مسلمان پیاده کرده اند.و به راستی خود را نهاد بر حق خدا و امام زمان می دانند و بانوشتن سناریوهای کثیف و توطئه های وحشتناک سعی در از بین بردن آرمانها و آرزوهای حقیقی نسل جوان مملکت هستند.

با توطئه های همچون انفجار حسینیه سید الشهدای شیراز و با توسل به اشخاصی به اصطلاح اپوزیسیون خارجی رقم زدند.و با ابزارهایی از خانواده هایی کاملا مذهبی و شناخته شده این پازل خود را تکمیل می کنند. و اشخاصی مثل من که پی به اعمال ننگین آنها برده اند به نابودی کشاندند.

در این مدت که من بی گناه در انفرادی بودم و در قفسهای بی رنگ و لعاب و دیوارهای خسته از خون درس آزادگی و آزادمردگی را زیر سایه مربوط خود یاد گرفتم و ناله های زنده مردان آزاده را که از لابلای ترک های دیوارها به عنوان یک رسالت بزرگ بر دوش شما نهادم. تا کشور و دین مبین اسلام را که در چنگال علفهای هرز که ریشه در منجلاب دارند نجات دهید و بدانید من و امثال من که پی به توطئه شومی که علیه مردم ایران است بردیم.

خون خود را فدای وطن و ناموس و دین و راه حقیقت کردیم تا شاید باری دیگر دستهای پلید و خون آلود خفاشان که نبض و رگهای حیاتی مملکت را در دست دارند برای شما پدران و برادران و آیندگان روشن شودو بدانید هر کس در برار ظلم سر سجده فرود آرد همرزم ظالم است .

من به جوانها توصیه می کنم دستهای گرم و پر محبت خود را در هم گره زنید و دنباله روی کسانی که جان و مال و ناموس خود را فدای این مرز و بوم کرده اند و سینه خود را سپر نیزه های دروغین ظالمان و کافران واقعی کرده اند باشید تا شاید تاریخ بار دیگر سرنوشت را به نفع مردم آزاده ایران رغم زند.

دز آینده نزدیگ کتابی چاب خواهد شد به نام سفر سنگ این کتاب گوشه ای از شکنجه و اسارت و اتهامات بی پایه و اساس من در قفس برای شما بازگو خواهد کرد. تا اهداف شوم این مزدوران رژیم دیکتاتوری بار دیگر برای شما روشن شود. من مسلمانم و مسلمان خواهم ماند.
مهدی اسلامیان
بند1 سالن 1 زندان رجائی شهر کرج
18/12/ 1388

انتشار: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:52:38 توسط افشین
انتقام تو فکر میکنی هرکس به اسلام اعتقاد داره با این رژیم مبارزه نمیکنه؟ یعنی شما میخوای بگی چه میدونم اصلاحات آمده در وصیت نامه عزیز از دست رفته مهدی اسلامیان اصلاحات انجام داده؟؟ حرفات و منطقت خیلی شبیه بسیجیها است. فکر کن!! اتفاقا کم نیستند افرادی که به دین اسلام اعتقاد دارند و از این رژیم متنفرند و با آن مبارزه میکنند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:31:49 توسط مجید
به بازماندگان این جوان تسلیت می گویم. این حرکت ها خللی در اراده ما برای مبارزه با استبداد ایجاد نمی کند و ما تا جان در تن و خون در رگ داریم در راستای احقاق حق مردم مسلمان ایران تلاش و مبارزه می کنیم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:25:07 توسط نداي انتقام
رريم كثيف اين جوان را مي كشد واصلاح طلب خائن هم از وصيت نامه استفاده تبليغاتي مي كند بابا اين جوان را اسلام كشت

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:16:40 توسط rad
با عرض تسليت به همه هموطنان ٠انتقام همه اين فرزندان ايران زمين را ميگيريم٠ هنوز عده اي هموطن در خواب و روياي دين هستند٠ ايراني عزيز اين خوداسلام است٠اين قوانين از سيرت محمد و بطن اسلام ميايد٠ به شرفم قسم كه اين حقير هيچگونه ستيزي با دين ندارم٠ كتابها يش را خوانده ام٠ جستجو در تاريخ اسلام كرده ام٠ بفرماييد بخوانيد

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:26:27 توسط سید مصطفی
شرم و ننگ بر رژیم بی دین، ستمگر، مستبد، جانی، وحشی، بی منطق و خودپرست ایران. من نیز مانند تو مسلمانم اما بیزار و متنفر از این رژیم دین پناه بی دین که بدترین ضربه ها را بنام دین و به کام خود بر پیکر اسلام زد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:06:08 توسط علی
ازوطن فروشان بگو به نام ملت وطن فروشی می کنند

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 07:12:31 توسط Hoda
با تو عزیر حفته در خون هم سوگند تا آ زادی ایران و ایرانی

وصیت نامه جانباخته راه آزادی مهدی اسلامیان که امروز اعدام شد

متن زیر پیاده شده از یک فایل صوتی است که توسط جانباخته راه آزادی مهدی اسلامیان خطاب به جوانان گفته است و نسخه ای از آن در اختیار ما قرار دارد در آینده نزدیک آن را در اختیار عموم قرار خواهیم داد.

ایران سرزمین ماست،ایران سرزمین ما ست،ایرانی که آب و خاک و ناموسش و ثروتش 30 سال است که به تاراج می رود. عربزاده هایی که لباس اسلام و روحانیت بر تن دارند و خود را زاده ایران می نامند.عرب زاده هایی که نقاب بر چهره کریه و پلید گذاشته اند و به اصطلاح قیام حسینی سرلوحۀ خود قرار داده اند.آیا قیام امام حسین علیه السلام ظلم بر ظلم بود؟

و با شعار مردم سالاری دروغین و با استفاده از احساسات دینی مردم مسلمان کشورمان ایران را به اسارت برده اند. و در حال جنگ سرد با مردمند و حقوق حقه مردم و جوانان این مرز و بوم را با توسل شکنجه و زور با اهرم های فشار و به اصطلاح سربازان گمنام امام زمان عج الله زیر پا گذاشته اند. و بزرگترین دیکتاتوری مذهبی جهان را در کشور کاملا مسلمان پیاده کرده اند.و به راستی خود را نهاد بر حق خدا و امام زمان می دانند و بانوشتن سناریوهای کثیف و توطئه های وحشتناک سعی در از بین بردن آرمانها و آرزوهای حقیقی نسل جوان مملکت هستند.

با توطئه های همچون انفجار حسینیه سید الشهدای شیراز و با توسل به اشخاصی به اصطلاح اپوزیسیون خارجی رقم زدند.و با ابزارهایی از خانواده هایی کاملا مذهبی و شناخته شده این پازل خود را تکمیل می کنند. و اشخاصی مثل من که پی به اعمال ننگین آنها برده اند به نابودی کشاندند.

در این مدت که من بی گناه در انفرادی بودم و در قفسهای بی رنگ و لعاب و دیوارهای خسته از خون درس آزادگی و آزادمردگی را زیر سایه مربوط خود یاد گرفتم و ناله های زنده مردان آزاده را که از لابلای ترک های دیوارها به عنوان یک رسالت بزرگ بر دوش شما نهادم. تا کشور و دین مبین اسلام را که در چنگال علفهای هرز که ریشه در منجلاب دارند نجات دهید و بدانید من و امثال من که پی به توطئه شومی که علیه مردم ایران است بردیم.

خون خود را فدای وطن و ناموس و دین و راه حقیقت کردیم تا شاید باری دیگر دستهای پلید و خون آلود خفاشان که نبض و رگهای حیاتی مملکت را در دست دارند برای شما پدران و برادران و آیندگان روشن شودو بدانید هر کس در برار ظلم سر سجده فرود آرد همرزم ظالم است .

من به جوانها توصیه می کنم دستهای گرم و پر محبت خود را در هم گره زنید و دنباله روی کسانی که جان و مال و ناموس خود را فدای این مرز و بوم کرده اند و سینه خود را سپر نیزه های دروغین ظالمان و کافران واقعی کرده اند باشید تا شاید تاریخ بار دیگر سرنوشت را به نفع مردم آزاده ایران رغم زند.

دز آینده نزدیگ کتابی چاب خواهد شد به نام سفر سنگ این کتاب گوشه ای از شکنجه و اسارت و اتهامات بی پایه و اساس من در قفس برای شما بازگو خواهد کرد. تا اهداف شوم این مزدوران رژیم دیکتاتوری بار دیگر برای شما روشن شود. من مسلمانم و مسلمان خواهم ماند.
مهدی اسلامیان
بند1 سالن 1 زندان رجائی شهر کرج
18/12/ 1388

انتشار: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:52:38 توسط افشین
انتقام تو فکر میکنی هرکس به اسلام اعتقاد داره با این رژیم مبارزه نمیکنه؟ یعنی شما میخوای بگی چه میدونم اصلاحات آمده در وصیت نامه عزیز از دست رفته مهدی اسلامیان اصلاحات انجام داده؟؟ حرفات و منطقت خیلی شبیه بسیجیها است. فکر کن!! اتفاقا کم نیستند افرادی که به دین اسلام اعتقاد دارند و از این رژیم متنفرند و با آن مبارزه میکنند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:31:49 توسط مجید
به بازماندگان این جوان تسلیت می گویم. این حرکت ها خللی در اراده ما برای مبارزه با استبداد ایجاد نمی کند و ما تا جان در تن و خون در رگ داریم در راستای احقاق حق مردم مسلمان ایران تلاش و مبارزه می کنیم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:25:07 توسط نداي انتقام
رريم كثيف اين جوان را مي كشد واصلاح طلب خائن هم از وصيت نامه استفاده تبليغاتي مي كند بابا اين جوان را اسلام كشت

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:16:40 توسط rad
با عرض تسليت به همه هموطنان ٠انتقام همه اين فرزندان ايران زمين را ميگيريم٠ هنوز عده اي هموطن در خواب و روياي دين هستند٠ ايراني عزيز اين خوداسلام است٠اين قوانين از سيرت محمد و بطن اسلام ميايد٠ به شرفم قسم كه اين حقير هيچگونه ستيزي با دين ندارم٠ كتابها يش را خوانده ام٠ جستجو در تاريخ اسلام كرده ام٠ بفرماييد بخوانيد

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:26:27 توسط سید مصطفی
شرم و ننگ بر رژیم بی دین، ستمگر، مستبد، جانی، وحشی، بی منطق و خودپرست ایران. من نیز مانند تو مسلمانم اما بیزار و متنفر از این رژیم دین پناه بی دین که بدترین ضربه ها را بنام دین و به کام خود بر پیکر اسلام زد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:06:08 توسط علی
ازوطن فروشان بگو به نام ملت وطن فروشی می کنند

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 07:12:31 توسط Hoda
با تو عزیر حفته در خون هم سوگند تا آ زادی ایران و ایرانی

بی خبری خانواده و وکیل فرزاد کمانگر از حکم اعدام


جرس، مسیح علی نژاد : خانواده و وکیل فرزاد کمانگر اعلام کرده اند که خبر اعدام فرزاد را از طریق اخبار منتشر شده دریافت کرده اند.

برادر فرزاد کمانگر در گفتگو با خبرنگار جرس ضمن ابراز تاثر و تاسف شدید از اینکه خبر مرگ یک عزیز را باید از خبرگزاری ها شنید، می گوید: اینها که سراپا دروغ هستند کاش خبر اعدام برادرم هم دروغ باشد.

مهرداد کمانگر ضمن اعلام بی خبری از وضعیت برادرش می گوید ما از دیروز هیچ تماسی با فرزاد نداریم و امروز ما هم از خبری که فارس و سایت ها منتشر کرده اند فهمیده ایم که فرزاد را اعدام کرده اند ولی کاش خبر درست نباشد.

وی ادامه داد: از صبح که خبر را شنیده ام به همه جا زنگ زده ام. ولی هیچ کس جواب مان را نمی دهد.

برادر فرزاد کمانگر ضمن اشاره به تماس خود با مسولان پرونده فرزاد در وزارت اطلاعات، با بیان اینکه وزارت اطلاعات استان می گوید پرونده فرزاد را به دادستانی منتقل کرده ایم می گوید: اگر کشور ما قانون داشت الان فرزاد اعدام نمی شد، اگر عدالت وجود داشت نباید فرزاد را اعدام می کردند ویا حداقل کسی به ما خبر می داد که الان فرزاد کجاست. نزدیک به یک ساعت است که همه از تهران به ما خبر می دهند و ما خودمان خبر نداریم که فرزاد مان کجاست. زنده است، اعدام شده است یا نمی دانم در کشور چه خبر است، قانون کجاست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طریق نماینده های کرد در مجلس شورا اسلامی پیگیر وضعیت فرزاد بوده اند، می گوید: به نماینده مجلس مان هم زنگ زده ام. همه مثل هم هستند و هیچ کاری نمی کنند. می گویند آنها هم خبر را از خبرگزاری ها شنیده اند. شما بگویید ما چه کار کینم؟

برادر فرزاد کمانگر که با صدایی گرفته حرف می زد، قادر به ادامه گفتگو نبود.

از طرفی بهرامیان وکیل فرزاد می گوید: از اعدام موکل خودم بی اطلاع هستم وبرای اطلاع از صحت خبر به دادستانی تهران مراجعه خواهد کرد.

بر اساس آخرین گزارش ها: مسوولان زندان اوین با قطع تلفن های این زندان از دو روز گذشته اقدام به اجرای حکم اعدام زندانیان سیاسی فرزاد كمانگر فرزند باقي، علي حيدريان فرزند احد، فرهاد وكيلي فرزند محمد سعيد، شيرين علم هولي فرزند خدر و مهدي اسلاميان فرزند محمد نمودند.

خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران خبر داده است ، فرزاد كمانگر، علي حيدريان، فرهاد وكيلي، شيرين علمهولي و مهدي اسلاميان، پنج تن از گروهكهاي ضد انقلاب كه در عمليات تروريستي از جمله بمبگذاري در مراكز دولتي و مردمي شهرهاي مختلف ايران دست داشتند سحرگاه امروز يكشنبه در زندان اوين به دار مجازات آويخته شدند.

این احکام در حالی به اجرا درآمد که پرونده سه تن از متهمان این پرونده در مرحله بازنگری (اعمال ماده ۱۸) قرار داشت و همچنین هیچ یک از وکلا و خانواده ها در جریان اجرای این احکام قرار نگرفتند.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:22:55 توسط farid
پيشنهادي په مردم ايران ازاين په پعد فرزاد كمانگر را معلم جاودانه تاريخ ايران پدانيم وديگر نه نامي ونه يادي از امثال مطهري ورجايي ننمائيم

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:57:57 توسط baba karl
كه خواستار ازدي و رهاي و رسيدن به مطالبات قانوني خود هستند راهي جز روياروي باانها (در هر مقطع از زمان و مكان)وجود ندارد و بايد هم بدانيم مبارزات كامل مدني ديگر از اين به بعد باخاطر مقعيت حساس كنوني كشور كه در بنبست كامل قرار دارد ´´ديگر اتري نخواهد داشت´´و همنچنين بايد دانست قبلا از اينكه كشور به تجزيه ونابودي كامل بكشد بايد دنبال راه چاره بود´´كه ان هم اگاهي دادن اين بار به هر صورت ممكن در ساير شهرها و هماهنگ و سازماندهي انها براي نجات كشور از دست رواني ها و قدرت طلبها´´اين بار بايد ادربايجان غيرت اش را براي وطنش براي هزاران بار نشان دهد´´كردستان´´سيستان ´´بلوچ´´خراساني ها´´بچه هاي خوزستان´´و فارس´´اينبار وطن در خطر است اينبار بايد متحد شد ´´قبل از انيكه دودش بعدها بصورت وحشت ناكي به چشم خودمان برود ´´هر كس و هر ايراني در هر كجا دنيا قرار دارد بايد برخيزد و به صورت عملي و مدني و غيره از اين موقعيت باقي مانده براي كشور ومردش انجام دهد٠بايد به پايان رسد اين راه ٠٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:53:43 توسط baba karl
جنبش مردمي در كنار مبارزات مدني خود´´ با* سازماندهي* درست و صحيح به صورت *عملي* در صحنه حصور داشته باشند´´تا هم از مطالبات و حق خود دفاع كرده و هم از خفقان موجود رها پيدا كنند´´بايد بدانيم اين رزيم پليد درپردگاه سقوط و سرنگوني قرار دارد´´و نمي داند به كدام سو حركت كند ´´مشخص است در مورد برنامه هستي كه حربه اي براي نطام بيش نبود شكست خورد´´و همچنين درمورد فشار به ملت هم ازطرف حجاب اجباري و غيره به خاطر اگاهي و عدم همكاري ملت هم با شكست مواجه شد´´ حال دنبال مشروعيت قبلي در ميان مردم عوام كه ان هم كم شده دنبال دليل سوم و چهارم قانع كننده مي گردد(امامت و پيغبري)بايد بدانيم مقدمات بسيار سختي را براي كشور و مردم در تدارك هستند´´كه اين اعدامها نمونه اي از پيشگري از عكس و لعمل مردم است كه بترسانند تا مردم جلو نيايند´´شكست در مسايلهاي اجتماعي اقتصادي و سياسي براي اين نطام و ديكتاتوران و كودتاچيان راهي به جز اين نمي گدارد´´پس بدانيم براي ملت ايران هم

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:18:12 توسط نسرين بندرعباس
همه با هم بر عليه اين ستمكاران خونخوار برخيزيم وبس.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 07:53:37 توسط secular
کانون خرد امروز يکي ديگر از ياران شجاع و خردگراي خويش را از دست داد. فرزاد کمانگر را از دست داديم, ولي انديشه او را هرگز ! آنچه را او کاشته بود ببارخواهد نشست زيرا خرد راه خويش را يافته است. جنبش تحولخواه سکولار چراغي را که, يار هم پيمانش با خرد افروخته بود را برافروخته نگه خواهد داشت! ياد ياران گرامي باد جنبش تحولخواه سکولار arezu

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 06:27:57 توسط هاله
زبانم قادر به تكلم نيست نميدانم چه بايد گفت فقط ميدانم بايد بپا خيزيم٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 06:10:41 توسط amin
با درود به سروران گرامی‌. دوستان ! آیا شما رژیمی کثیف تر از جمهوری خون و جنون سراغ دارید؟ من هم آرزو دارم که این خبر صحت نداشته باشد. تا زمانی‌ که این رژیم هست، همین آش هست و همین کاسه. لعنت خدا و مردم ایران زمین بر خمینی پست و دون مایه.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 06:04:27 توسط Pedram
صمد بهرنگی دیگری را از ما گرفتند. شرم بر ما اگر در برابر این جنایت سکوت کنیم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 06:01:28 توسط رنگین,محارب
به شغال میگویند شاهدت کیست ؟ میگوید دمم. این حکایت خبرگذاری پارس بخوان لانه جاسوسی و روابط عمومی دادگاه فاشیستی ضد انقلاب شده است. امیدوارم این خبر درست نباشد. فرزاد کمانگر همان آرش کمانگیر و گل سر سبد معلمین مبارز میباشد. من نامه های او را خواندم و بدینوسیله با او آشنا شدم, اما مگر مرگ عزیزان فرقی با هم دارد؟ صد البته که نه. افسوس که زنان ایران با هزار درد فرزندی بدنیا میاورند و با هزار زحمت به سن جوانیشان میرسانند, و صد افسوس وارثان محمد بچه باز و دیگر خلیغه های دروغگو ,این جوانان را میکشند. من که باورم نمیشود در کره زمین زندگی میکنم و اینها افسانه نیست و واقعییت دارد.

نامه ای که مهدی اسلامیان، يکی از اعدام شدگان امروز، 13 رو قبل نوشت

بنام خدا
این متن در تاریخ 6 -02-1389 شمسی تنظیم شده است و برای کلیه مدافعان حقوق بشر و سازمانهای حقوق بشری نوشته و گفته خواهد شد.
آرزو کردم که ای کاش خدا بودم،خدا بودم تا صبرم کمتر بود و نمی گذاشتم کسانی سنگدل قلب کوچک و مهربان مادران و فرزندان را می شکافتند و روی آن می نوشتند که ما نماینده خداییم .آنها که انسان نمایند و بویی از انسانیت نبرده اند،آنهایی که چهرۀ کریه وسیاه خود را پشت نقاب انسانیت و دین پنهان کرده اند و با یک قلم حکم زندگی و زنده و مرده جوانان این مرز و بوم را رغم می زنند و خون شهدای 8 سال دفاع مقدس را پایمال می کنند.
خدا کجا است تا ببیند این سایه های دار را که بر کلبۀ گرم و آرام زندگی کودکان سیطره انداخته اند و در کمین بزرگ شدن قدها و گردنهای آنها است تا نمای نابودی و مرگ و ترس را به جهانیان نشان دهد و قبرهایی که از روز اول تولد نوزادان کنده شده است تا به روز جوان آنان را دفن کنند تا بار دیگر بگویند زندگی و زنده بودن را که خدا گفته است رویایی بیش نیست.آنهایی که دم از انسانیت بودن می زنند. خود پیش گفتار مرگند و خود تباهی و جدایی انسان از دین اند،دینی که خدا وعده بهشت به انسانها داده است. اما اینها خود را مالکان بهشت می دانند ولی سارقان جهنمند.

آیا خدا عقل و وهوش و زکاوت را به ما نداده است تا خوب وبد را از هم تشخیص دهیم و راه درست زندگی را انتخاب کنیم و ما باید بدانیم که آیا حق زندگی داریم یا نداریم؟ آیا ما معنی زنده و زندگی را می دانیم ؟آیا فرق زنده و مرده را می دانیم ؟ آیا اجازه داریم که فرق زنده و مرده را بدانیم؟ مگر حق انتخای داریم ؟آیا حق این را داریم که از نعمتهای خدا دادی استفاده کنیم؟ حق ما از زندگی این است فقر و فحشا و زندان و آخر هم مرگ این است نعمت خدا وند! آیا در کنار این همه زجر می توان دین و اصل خدا را شناخت؟ زجری که متولیان آنها حاکمان امروزی اند ،حاکمانی که نقاب زیبای دین و دینات را بر چهره دارند و به دنبال اهداف شوم و نفرت انگیز خودند . آیا ما این حق را داریم تا اهداف زیبای خدا را بشناسانیم؟ آیا ما این حق را نداریم که دنباله رو اهداف پیامبران و امامان خود باشیم ؟

آیا قیام امام حسین قیام ظلم بر ظلم بود کسانی که به خاطر اهداف شوم و از قبل طراحی شده جوانان و روشنفکر ما را به پای چوبه دار می برند تا زیبایهای خداوندی را همراه خود به گور ببرند بندگان خدا نیستند کسانی که به خاطر بهتر شدن وضعیت زندگی مردم عزیز کشورمان نظریه می دهند و با سناریوهای شوم مبارزه می کنند حقشان غل و زنجیر و زندان است . مگر مبارزه با فساد و تباهی مبارزه با دروغ و نیرنگ مبارزه با خدا است . خدا جزء پرستیدند و یکتاپرستی انسانیت و نیکی به همدیگر کردند چه چیزی می خواهد.آیا خدا این را می خواهد که برای چرخاندن چرخ زندگی تن فروشی کرد یا دزدی کرد یا هزار هزار فساد دیگر؟ آیا شما واقعا خدا را شناخته اید که دم از خدا و دین مبین اسلام می زنید ؟ آیا دین عزیزمان این را می گوید ؟ آیا شما گذاشته اید تا مردم ایران در برابر دین خدا تسلیم و سر تعظیم فرود آورند .

من هم یکی از آنانم که به خاطر برادر بودنم و مهر عاطفه و غریزه سالیان سال است که در سیاه چالهای شما محبوسم و بدون هیچ دشمنی با خدا دین اسلام و کشور عزیزمان در برابر چوبۀ دار ایستاده ام. من هم یکی از جوانان این مرز و بوم ام که متهم به انسانیتم و فدای یک سناریو و پازل کثیف بعضی اشخاص سیاه دل و گریه هستند که می خواهند بدون هیچ دلیل و مدرکی با کشتن من دشمنی دیرینه خود را با مردم این مرز و بوم و دنیا بیشتر کنند و دشمنی خود را به پای ایران عزیز بگذارند.

آیا کمک مالی ناچیز آن هم به برادر کوچکتر از خودم محاربه است؟ آیا شما تعریف محارب را می دانید ؟کمک 200 هزارتومانی به برادر کوچکتر از خودم محاربه است ؟ اگر قرار است هر کس به برادر خود کمک مالی ناچیز کرده باشد پس تمام مردم ایران محاربند.

در همین جا از کلیه مدافعان حقوق بشر در تمام دنیا و ایران ،سازمان حقوق بشر ،سازمان عفو بین الملل و کلیه وکلای داخلی و خارجی و بخصوص مردم ایران بعنوان وکیل مدافع تقاضا مندم ، از کلیه مسئولین بخواهند برای روشن شدن موضوع خواستار یک دادگاه علنی با حضور وکلای مدافع داخلی و خارجی و مدافعان حقوق بشر باشند، تا موضوع اصلی پرونده مشخص و خواستار عدالت واقعی شود، تا حق و حقیقت روشن شود.
زندانی سیاسی مهدی اسلامیان
بند 1 زندان گوهردشت کرج (رجائی شهر)
6 اردیبهشت 1388

انتشار:فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:25:43 توسط rad
با عرض تسليت به همه هموطنان ٠انتقام همه اين فرزندان ايران زمين را ميگيريم٠ هنوز عده اي هموطن در خواب و روياي دين هستند٠ ايراني عزيز اين خوداسلام است٠اين قوانين از سيرت محمد و بطن اسلام ميايد٠ به شرفم قسم كه اين حقير هيچگونه ستيزي با دين ندارم٠ كتابها يش را خوانده ام٠ جستجو در تاريخ اسلام كرده ام٠ بفرماييد بخوانيد

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 05:32:57 توسط اتحاد اتحاد ...
این گور ملایان جاهل و نمایندگان خدا بر روی زمین هر روز گود تر میشود.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 05:32:08 توسط مريم دختر ايران
خدا لعنت كند اين مجرمان را اينها بنام اسلام حاكميت ميكنند ولى بر زد اسلام ومسلمان هستن اكه اسلامى كه اينها دارن من نميخواهم.............لعنت خدا بر خامنه اى مزدور و دست اندر كاران و قاتلان اين ملت بااااااااااااااااااااد خامنه اى سفاك روزى ميرسد كه تو و اياديت اندزار طناب اعدام خواهيد شد به اميد حق به اميد ايرانى ازاد به اميد مردن خامنه اى خبيث ...

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 05:21:21 توسط سعید
از اشکالات بزرگ ما ایرانیان یکی هم فراموش کردن هر اتفاقی است که بر سرما و دیگران آمده و می آید است . به محض چند روز سکوت در زندانها فکر می کنیم گربه عابد شده و رژیم خوی مردمی بخود گرفته . در حالیکه تا زمانی که این رژیم با آن قوانین خلیفه ها بر سر کار است هر روز باید شاهد کشتار هم میهنانمان باشیم و هر گز فکر نمیکنیم که روزی نوبت ما هم خواهد رسید ، که نوبتمان رسیده و خود از آن بیخبریم .

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 05:09:30 توسط رنگین , محارب
فرزاد کمانگر و همه آنهایی که دیشب به دار آویخته شدید, گرچه صدای شما را خاموش کرده اند و نامه هایتان که سرشار از عدالت خواهی بوده است را به هیچ گرفتند, ای عزیزان, ای والدین این 5 جوان ایران زمین, بدانید و آگاه باشید, تا ما انتقام آنها را در دادگاههای مردمی نگیریم از پای نخواهیم نشست. ای جانیان, ای لمپنهای تاریخ 1389 ساله, این دین هست, این هست آن مدینه فاضله ای که شما وعده آن را میدهید؟ ای بارک اوباما و ای همه نوکران سرمایه داری, باز هم چشمهایتان را برای منافع خود ببندید, تا هر شب ستارگان ایران زمین به خاک بیافتند. فرزاد جان, با صمد بهرنگی, با بهمن عزتی, با ... در تاریخ جاودانه شدی. ما نام بزرگتان را بر فرزندانمان خواهیم نهاد, سرزمینی بزرگ با نام بلندتان, کدام آتش میتواند این همه را نشانه رود....

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 05:03:02 توسط ali
رژیم جنایات کار فرزندان دلیر ایرانمان را به بهانه های واهی و دروغین می کشد تا از مبارزان زهر چشم بگیرد .ولی زهی خیال واهی ...ای جنایات کاران با این کشتار ها به لحظات نابودی و فرو پاشی خود نزدیک میشوید و تخم کینه در دل مردم مبارز ایران می کارید

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 05:00:55 توسط Ali
رژیم جنایات کار فرزندان دلیر ایرانمان را به بهانه های واهی و دروغین می کشد تا از مبارزان زهر چشم بگیرد .ولی زهی خیال واهی ...ای جنایات کاران با این کشتار ها به لحظات نابودی و فرو پاشی خود نزدیک میشوید و تخم کینه در دل مردم مبارز ایران می کرد

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 04:44:24 توسط آزاده
قاتلان قجري توده اي مسلمان حاكم بر ايران همچنان به تاراج خون جوانان ميهن ميپردازند درست مثل شروع كارشان بر بام مدرسه علوي كه خلخالى جانى با هورا كشيدن گروه هاى به اصطلاح انقلابى آن زمان در دادگاه هاى ٢ دقيقه اى اينكار را انجام ميداد٠ننگ بر ما اگر ساكت بنشينيم مانند آنزمان چرا كه فردا نوبت خودمان هست٠اين رژيم فاسد تاريخ بايد به زباله دان برودبا همه همپالگي هايش ٠

فرزاد كمانگر، علي حيدريان، فرهاد وكيلي، شيرين علم هولي و مهدي اسلاميان اعدام شدند

پنج تن از زندانيان سياسی سحرگاه امروز (يكشنبه) در زندان اوين به دار مجازات آويخته شدند.
به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومي دادسراي عمومي وانقلاب تهران، محكومان فرزاد كمانگر فرزند باقي، علي حيدريان فرزند احد، فرهاد وكيلي فرزند محمد سعيد، شيرين علم هولي فرزند خدر، مهدي اسلاميان فرزند محمد نام داشتند.
رژيم جنايتکار اسلامی جرم متهنين را شرکت ر عمليات تروريستي ازجمله بمب‌گذاري در مراكز دولتي و مردمي شهرهاي مختلف ايران ذکر کرده است.
اين گزارش با بيان اينكه در مراحل دادرسي محكومين نماينده دادستان تهران و وكلاي آنان حضور داشته‌اند‏‌، ‌افزود: احكام صادره از سوي دادگاه‌هاي بدوي حسب مورد در دادگاه‌هاي تجديد نظر با ديوان عالي كشور ابرام گرديده است.
_______________________________________________________________
متن بيانیه دادسراي عمومي وانقلاب تهران که بر اساس پرونده سازی و اعترافات دروغين تحت شکنجه ميباشد به نقل از ايلنا به شرخ زير ميباشد :



**فرزاد كمانگر، علي حيدريان و فرهاد وكيلي
در تاريخ 28/5/1385 عوامل تجسس كلانتري 116 مولوي حين گشت‌زني به دو نفر كه در كنار يك دستگاه خودرو پيكان ايستاده بوده‌اند، مظنون مي‌شوند.
آنان به محض رويت ماموران متواري مي‌گردند كه نهايتا يك نفر به نام پيمان، كه بعدا مشخص مي‌شود نام اصلي وي كاوه است، دستگير و فرد ديگر به نام كمال متواري مي‌گردد.
نتيجه بازرسي از خودروي مذكور، كشف پنج كيلوگرم مواد منفجره از زير صندلي راننده است. متعاقبا با مراجعه ماموران به محل سكونت آنان، فرد ديگري به نام فرزاد كمانگر نيز دستگير مي‌گردد. در بازرسي از اتاق وي، يك عدد باطري و دستگاه ساعت زمان‌بندي انفجار بمب كشف مي‌شود.
فرزاد كمانگر در بازجويي اوليه، خود را از وجود مواد منفجره بي‌اطلاع نشان مي‌دهد. حسب بررسي‌هاي به عمل آمده يكي از برادران فرزاد كمانگر به نام شيرزاد، در سليمانيه عراق فعاليت حزبي مي‌كند و سابقه محكوميت به علت همكاري با گروهك پ.ك.ك را دارد.
متهم دستگير شده ديگر به نام كاوه، كه بررسي‌هاي بعدي نشان مي‌دهد شناسنامه، كارت ملي و كارت شناسايي وي با نام پيمان كرم‌ويسي، جعلي است، ضمن اظهار بي‌اطلاعي از وجود مواد منفجره، اقرار نموده كه اسناد هويت جعلي را با وساطت يك نفر افغاني، در قبال مبلغ دويست و سي هزار تومان به دست آورده و پانزده روز قبل از دستگيري، در خيابان آزادي به طور اتفاقي با كمال آشنا شده است.
متعاقبا حسب تحقيقات به عمل آمده توسط وزارت اطلاعات، مشخص مي‌شود كه گروهك پژاك از نيمه دوم سال 1384 اقدام به تشكيل كميته ويژه اقدامات تروريستي و بمب‌گذاري در شاخه خود نموده و بر اين اساس افرادي را از مناطق كردنشين براي انجام عمليات بمب‌گذاري جذب كرده و آموزش مي‌دهد.
در اوايل سال 1385 نيز دو تن از عاملين انفجار مورخ 18/2/1385 در شهرستان كرمانشاه دستگير شده بودند و در اين راستا متهم فرهاد وكيلي و علي حيدريان با تهيه خانه تيمي براي فرزاد‌كمانگر و همدست ديگر وي تهيه كارت‌هاي جعلي، مقدمات اعمال تروريستي را فراهم مي‌كرده‌اند. بر اين اساس فرهاد وكيلي در تاريخ 22/6/1385 از طريق اعطاي نيابت قضايي به شهرستان سنندج دستگير مي‌شود. از منزل وي ماهواره و يك برگه كه محتويات آن به صورت رمز بوده، كشف مي‌شود.
علي حيدريان نيز ارتباط با گروهك پژاك، اعزام براي ديدن دوره آموزش نظامي، تهيه خانه تيمي براي فرهاد وكيلي در تهران، ارتباط با فرزاد كمانگر در تهران و اقامت در محلي كه آنها نيز ساكن بوده‌اند، را پذيرفته است.
وي علت ارتباط خود با فرزاد كمانگر را انجام اقدام انفجاري در تهران اعلام مي‌كند كه قرار بوده به همراه فرزاد مواد منفجره را به صورت بمب ساعتي با كنترل از راه دور به تهران منتقل و منفجر كنند.
فرهاد وكيلي نيز ارتباط با فرزاد كمانگر را مي‌پذيرد و اقرار مي‌نمايد كه جدول رمز كشف شده از منزل خود را به همراه يك جلد كتاب، از طريق فردي به نام كمال و از طرف گروهك پژاك دريافت كرده است و به ارتباط با عوامل گروهك پژاك و جذب كمك‌هاي مالي به عنوان واسطه براي اين گروهك اقرار مي‌كند.
با توجه به محتويات پرونده، متهمين همگي اعضاي گروهك پژاك مي‌باشند و از سال 1377 با جذب نيرو و تبليغات، به سازماندهي تشكيلات گروهك مذكور در ايران پرداخته‌اند و در سال 1382 با تاسيس گروهك پژاك، در جهت براندازي جمهوري اسلامي ايران، فعاليت‌هاي مسلحانه خود را آغاز كرده‌اند و از جمله اقدامات آنها، انفجار دو بمب در ساختمان‌هاي فرمانداري و اداره بازرگاني كرمانشاه در تاريخ 19/2/1385 و انفجار خط لوله صادراتي ايران به تركيه است.
متهمان پرونده تحت فرماندهي فردي با نام مستعار كمال (اهل تركيه) اقدامات بمب‌گذاري در ايران را برعهده داشته‌اند و بر اين اساس اعضاي گروهك به نام‌هاي محمد(با نام‌هاي مستعار زرتشت و بهمن) و علي حيدريان (با نام‌هاي مستعار سوران و پيمان) به ايران وارد شده و از طريق فرزاد كمانگر براي آنها اوراق جعلي تهيه شده تا در تهران اقدام به بمب‌گذاري در اماكن نمايند.
مواد منفجره مكشوفه از متهمان شامل ده كيلوگرم حين دستگيري و دوازده كيلوگرم به همراه پانزده عدد چاشني انفجاري و دو قبضه نارنجك جنگي از منزل فرهاد وكيلي بوده است. همچني از منزل متهمان 57 گلوله آرپي‌جي و 600 فشنگ سلاح سبك، 700 جلد ترجمه فارسي كتاب عبدالله اوجالان رهبر پ.ك.ك، 300 نسخه پوستر رهبران گروهك و 300 جلد نشريه و كتب تبليغاتي آنها كشف شده است.
در تاريخ 1/4/1386 پس از اخذ آخرين دفاع، نسبت به هر سه متهم به اتهام محاربه از طريق فعاليت موثر براي گروهك‌هاي ضد نظام (مستندا به مواد 186، 187 و 535 قانون مجازات اسلامي) و همچنين نگهداري و قاچاق اسلحه و مهمات كيفرخواست صادر مي‌شود.
با ارجاع پرونده به شعبه 30 دادگاه انقلاب اسلامي تهران، متهمين وكيل معرفي مي‌كنند. جلسه دادگاه در تاريخ 10/11/1386 با حضور متهمان، وكلاي آنها و نماينده دادستان تشكيل مي‌شود و پس از تفهيم اتهامات براساس مدارك موجود به متهمين و ارائه دفاعيات آنها و وكلايشان و همچنين تقديم لوايح دفاعيه از سوي وكلا، دادگاه، طي دادنامه صادره مورخ 1/12/1386 متهمان فرزاد كمانگر، فرهاد وكيلي و علي حيدريان را محارب تشخيص داده و به اعدام محكوم مي‌نمايد. همچنين از فرهاد وكيلي و علي حيدريان را به لحاظ نگهداري مواد منفجره به ده سال حبس محكوم مي‌كند. راي فوق در تاريخ 6/12/1386 به وكلاي محكومان و خود آنان ابلاغ گرديده است كه اعتراض مي‌نمايند.
با ارائه لوايح تجديدنظرخواهي توسط وكلاي محكومان، پرونده به يكي از شعب ديوان عالي كشور ارجاع مي‌شود و اين شعبه طي دادنامه صادره مورخ 10/12/1387 راي صادره را ابرام مي‌نمايد.

**شيرين علم هولي آتشگاه
در تاريخ 6/3/1387 نامبرده پس از كار گذاشتن يك بمب زير خودرويي در پاركينگ قرارگاه سپاه در غرب تهران و انفجار آن، دستگير شده است.
وي در بازجويي اوليه ضمن معرفي خود به نام جعلي فرشته اميري، اظهار مي‌دارد براي انجام اين كار فردي به نام فاروق مبلغ پانصد هزار تومان پول به وي داده است و او نيز به علت نياز مالي، آن را پذيرفته است. وي همچنين مدعي شده كه چون پدر و مادرش فوت كرده‌اند، ده روز پيش از روستاي محل زادگاهش به تهران آمده و از مردم در ميدان آزادي تقاضاي پول مي‌كرده كه با فاروق، آشنا شده است.
از كيف متهمه حين دستگيري چند متر سيم برق، چهار عدد باطري بزرگ ، يك اهم‌متر، چسب شيشيه‌اي پهن، ريموت كنترل انفجاري و وسايل ديگري كشف شده كه حاكي از تهيه مقدمات براي بمب گذاري ديگري بود. او مدعي است كه لوازم ياد شده از فاروق به وي داده و از دليل آن ابراز بي‌اطلاعي مي‌كند.
متعاقبا متهمه عليرغم انكارهاي اوليه، نهايتا هويت واقعي خود را به نام شيرين علم‌هولي‌آتشگاه افشاء و اقرار مي‌كندكه عضو گروهك پژاك است.
متهمه همچنين اقرار مي‌كندكه از طرف گروهك ياد شده براي انجام دو ماموريت بمب‌گذاري به تهران اعزام شده است و او نهايتا با مقاديري وجه، با همكاري يكي ديگر از اعضاي گروهك ياد شده، يكي از مقرهاي نيروي هوايي سپاه را براي انجام عمليات ترويستي انتخاب كرده و بمبي را زير خودرويي در پاركينگ محل مذكوركار گذاشته است.
متعاقبا گروهك پژاك نيز پس از وقوع انفجار ياد شده، مسووليت آن را بر عهده گرفته و در سايت اينترنتي خود متهمه را عضو اين گروهك معرفي كرده است.
در تاريخ 7/6/87 از متهمه اخرين دفاع اخذ شده و نامبرده بار ديگر اعلام مي‌كند كه اقدامات خود را براساس دستور گروهك پژاك انجام داده است.
متعاقبا در پي تكميل تحقيقات براي متهمه طبق ماده 186 قانون مجازات اسلامي ارتباط و همكاري با گروهك پژاك و عضويت در آن و مواد 34 و 35 قانون گذرنامه (ورود و خروج غير قانوني ازمرز) كيفرخواست صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارجاع مي‌شود.
جلسه رسيدگي به اتهامات نامبرده با حضور وكيل و نماينده مدعي العموم در شعبه مذكور برگزار و پس از اخذ آخرين دفاع، دادگاه با اعلام ختم رسيدگي طي دادنامه صادره مورخ 7/10/88 متهمه را از باب محاربه به اعدام محكوم مي‌نمايد. محكوم عليه با ابلاغ راي به آن اعتراض مي‌كند. راي صادره طي دادنامه‌اي مورخ 25/11/88 از سوي دادگاه تجديد نظر استان تهران تاييد گرديده است.

**مهدي اسلاميان
محكوم ياد شده يكي از عوامل انفجار بمب در حسينيه شيد الشهداي شيراز است كه پرونده نامبرده با درخواست دادستان محترم كل كشور بر احاله پرونده به تهران و‌ پذيرش اين درخواست طي دادنامه شماره 99-4/3/87 شعبه اول ديوانعالي كشور به دادسراي عمومي وا نقلاب تهران احاله شده است.
متهمان اصلي اين حادثه شامل محسن اسلاميان، روزبه يحيي‌زاده و علي‌اصغر پشته مي‌باشند كه نامبردگان قبلا محاكمه و با صدور حكم اعدام و اعطاي نيابت به دادسراي شيراز حكم درباره آن اجرا گرديد. همچنين يكي ديگر از عوامل اصلي اين بمب‌گذاري به نام مجيد راستگو نيز در ساعات اوليه دستگيري خودكشي كرده است.
مهدي اسلامي، فرزند محمد، برادر محسن اسلاميان است. وي در بازجويي اوليه اظهار داشته است كه روز حادثه، محسن به من گفت امشب ساعت هشت بيا من موتور را مي‌خواهم. ساعت هشت رفت و ساعت 30/8 برگشت محسن سراسيمه بود به من گفت اگر چيزي به تو بگويم جا نمي‌خوري. گفتم: نه. گفت: ‌انفجار كار من و دوستانم بود.
فرداي آن شب محسن به شمال مي‌رود و تلفني از مهدي پول مي‌خواهد مهدي هم دويست هزار تومان تهيه و براي او ارسال مي‌كند.
مهدي اسلاميان در بازجويي مورخ 6/3/87 در توضيح اقدامات خود و محسن قبل از انفجار، اظهار داشته: چهار روز قبل از انفجار، محسن وسايل آزمايشگاهي و مواد بمب را به منزل آورده بود محسن دو جعبه سربسته بزرگ را درون ماشين گذاشت و با بيل و كلنگ رفت. شب انفجار كه به منزل آمد، من از رنگ و روي محسن و حال پريشانش به او مشكوك شدم و بعد از يكي دو ساعت خودش گفت كه انفجار در حسينيه كار وي و دوستانش بوده است.
مهدي در خصوص اقداماتي كه براي كمك به فرار محسن انجام داده است، مي‌گويد قرار شد صبح من به كيش بروم تا اگر بتوانم براي محسن قايق پيدا كنم. محسن تلفني از مهدي خواسته كه به زمين كشاورزي عمويش برود و بقيه وسايل را از آن جا دور كند. اما او چنين كاري را انجام نمي‌دهد.
محسن بعد از انفجار شيراز به مهدي مي‌گويد كه دو سري عمليات ديگر هم در راه دارند. براساس محتويات پرونده مهدي تلاش مي‌كند تا محسن را از كشور خارج كند.
حسب اظهارات مهدي وي حين دستگيري قصد داشته سيانوري را كه محسن به او داده و در زير پيراهنش جا‌سازي كرده بود بخورد كه موفق نمي‌شود.
بازپرس براي مهدي اسلاميان به اتهام اقدام عليه امنيت كشور از طريق مشاركت در بمب گذاري، قرار بازداشت موقت صادر نموده ودر تاريخ 4/6/87 آخرين دفاع متهم اخذ شده است.
با صدور كيفر خواست پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي ارجاع مي‌شود ومتهم با وكيل خود در جلسه مورخ 4/9/88 حضور يافته است.
نهايتا دادگاه با اعلام ختم رسيدگي طي دادنامه‌اي صادره مورخ 16/9/88 نامبرده به مجازات اعدام از باب محاربه محكوم مي‌نمايد. راي فوق كه مورد اعتراض محكوم عليه قرار گرفته طي دادنامه صادره مورخ 4/12/88 صادره از سوي دادگاه تجديد نظر استان تهران تاييد گرديده است.

تجمع خانواده زندانیان سیاسی اعدام شده، فردا صبح مقابل دانشگاه تهران

خبرگزاری هرانا - خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده با همراهی تعدادی از فعالان مدنی اعلام کرده اند که فردا در تهران دست به تجمع اعتراضی خواهند زد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی اعدام شده در روز جاری که تماماْ ساکن شهرستان بوده اند برای برگزاری یک تجمع اعتراضی به سمت تهران به راه افتاده اند. این خانواده ها اعلام کرده اند تجمع اعتراضی خود را از ساعت ۱۱ صبح فردا مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه در مقابل درب ورودی دانشگاه تهران برگزار خواهند کرد، خانواده های داغدار بدین وسیله از عموم مردم و وجدانهای بیدار جهت حضور در تجمع مورد اشاره دعوت نموده اند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 12:30:21 توسط fred
امیدوارم روزی مسجدی بسیار بزرگی را در شهر تهران همچون کلیسای مرگ افتتاح کننـــــــد که نشانی از دکانداری ادیان مختلف باشـــــــــــد. بامید آزادی ایران و ایرانی.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:16:38 توسط ستاره
مبارزان, در سراسر جهان در مقابل سفارتها و نمايندگيهاي جمهوري اسلامي, تظاهرات عظيم و خشمگينانه بر پا كنيد! درود بر شهيدان راه آزادي ايران! براي همراهي, همدردي و پشتيباني از خانواده هاي زندانیان سیاسی اعدام شده، فردا صبح مقابل دانشگاه تهران خواهيم بود٠ براي محكوم كردن و ابراز انزجار و نفرت از خونآشام قاتل, تبهكار, آدمفروش, دينفروش ضد ايراني و دست نشانده "دژخيم علي خامنه اي" فردا صبح مقابل دانشگاه تهران خواهيم بود! يا مرگ يا آزادي! دشمن ار تو سنگ خاره اي من آهنم, جان من فداي خاك پاك ميهنم! دژخيم ما ميآئيم! باز ميآئيم! دژخيم تا بآخر با تو مي جنگيم, ميميريم, ايران را پس ميگيريم٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:07:46 توسط babak
با دورد به همه جان باخته هاي راه ازادي و برابري و دمكراسي و با دورد به شيرين و فرزاد و فرهاد و علي و مهدي نامتان جاويد و راهتان پر رهرو باد٠ دوستان و رفقا همواطن دوشبه روزي سخت ست و بايد به خونخواهي مبارزان برخواست نبايد اين جنايت با سكوت برگزار شود اگر جوابي دندان شكن به اين جانيانه اسلامي داده نشود فردا نوبت يك يك همه ماست ٠ دوشنبه فراموش نكنيد به هر شگلي متوانيد اول خبر رساني دوم حمايت از خانواده اين عزيزان فردا ساعت ١١ جلوي دانشگاه تهران٠زنده باد ازادي و برابري٠نابود باد رژيم تجاوز و جنايت اسلامي٠بابك

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:40:28 توسط xxx
نوشدارو پس از مرگ سهراب ! كي بود مبارزه مسالمت !!! آميز را براي جلوگيري از خونريزي و تجاوز نسخه پيچ كرد و بمريض روبه موت تنقيه ميكرد. اگر با ممدعلي شاه قاجار ! هم همينطوري "مسالمت آميز" مبارزه شده بود اكنون قاچار بيست و هفتم داشت در قصر قجر از حرمسراي شليته پوشانش سان و رژه ميديد.ستارخانها فراوانند اما سلطان حسين ها استخاره كرده اند " بد " آمده.اين رژيم تسمه از گرده ما خواهد كشيد.چطور مفهوم ميدهد مبارزه با مسالمت در تركيب با هم ? اين دو واژه در كنار هم مناسبتي ندارند از بس تكرار شده ناموزوني اش كم رنگ شده مثل آنست كه بگوييم" عشق خشونت آميز !"مگر اينكه قصد فريبكاري داشته باشيم. اگر هر شب دسته اي از اين اوباشان را پيش اولياي نابكارشان به عدم بفرستيم كاسه كوزه را جمع و ميزنند بچاك. نبايد بايستيم هرروز چندتا از ما را سوا كنند و اعدام نمايند.درود بكاووسي فر و ريگي كه شجاعانه مردن را بر زندگي اسارت بار ترجيح دادند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:20:17 توسط تهمتن
كشتار ناجوانمردانه ي آزاديخواهان بدست خامنه اي جنايتكار و دژخيمان او بدون جواب نخواهند ماند. خامنه اي جنايت پيشه و سران دستگاه آدمكش و دژخيم او كه روند سرنگوني وفروپاشي قطعي نظام خونريز خودرا به عين نظاره گر هستند; با اين جنايات و قرباني كردن خون پاك و گلگون مبارزين راه آزادي; خشم مردم به پاخاسته ايران را صد چندان كرده و قطعا منتظر واكنش مردمند. اما واكنش آگاهانه ي مردم نه تنها به اين كشار تازه; بل كشتار ٣١ساله ي آزاديخواهان در عمر ننگين اين نظام جنايت پيشه خواهد بود كه با آغازتابستان و جانگيري دوباره قيام مردم;انتقام خون بناحق ريخته ي اين مبارزين و همه بخون خفتگان راه آزادي را ازاين جلادان خواهند گرفت..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:17:15 توسط فریبرز
به آن دلقک منحوس رژیم جناب متکّی بگوئید که بمانند نیویورک یک ضیافت شام دیگر به افتخار اعدام این جوانان ترتیب بدهد و نمایندگان کشورها غربی را دعوت کند. فعلاً که ریش و قیچی دست این اسلامیون ناب محمّدی است و جوانان عزیز ما باید تاوان ندانم کاریهای پدرانشان را پس بدهند.

افزایش تدابیر امنیتی در مناطق کردنشین در پی اعدام زندانیان سیاسی

خبرگزاری هرانا - نیروهای انتظامی در مناطق کردنشین خصوصا در منطقه کامیاران، سنندج و مهاباد در راستای مقابله با اعتراضات احتمالی مردمی پس از اعدام زندانیان سیاسی مستقر شده اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نیروهای امنیتی و انتظامی پس از اعلام اعدام ۵ زندانی سیاسی کرد که ۴ تن از آنان به نامهای فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی و شیرین علم هولی زندانیان کرد بوده اند به مناطق کردنشین به صورت بی سابقه ای گسیل شده اند، این نیروها در مناطق کامیاران، سنندج و مهاباد بیشترین حضور را دارند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 12:12:33 توسط آرش*
دشمن از دشمن خود میترسد ، کردستان... کردستان را نمیتوان برخواب کرد ، کردستان همیشه بیدار است ، کردستان قلب سرخ میهن است،درود بر کردستان درود بر جانباختگان راه آزادی ایران...

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:56:16 توسط شکارچی
دوست عزیز باور کن اشک و درد مجالی برای کامنت نمی گذاره..باور کن آنچنان غصه ای تمام وجودم رو پر کرده که حوصله ی هیچ کاری رو ندارم ..به شرفم قسم پست تر از این حرامزاده ها هستم اگر انتقام این عزیزان رو نگیرم..اگر دستم به خامنه ای کثافت نمی رسه به نوچه های بسیجی و سپاهی که می رسه..

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:32:09 توسط رنگین,محارب
آقایان موسوی, کروبی, خاتمی نه میتوانند و نه میخواهند رژیم ایران سرنگون شود. ما که زخمی این رژیم را بر قلبهایمان داریم نیاز به یک رهبری و یک برنامه کوتاه مدت داریم تا دستان همدیگر را برای سرنگونی این رژیم بفشاریم. بعد هم میتوانیم روی برنامه های درازمدت برای غلبه بر هرج ومرج با هم کار کنیم. ما میتوانیم و باید با معیار های دمکراتیک این درد را درمان کنیم. باییم تا دیر نشده, کاری کنیم.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:21:16 توسط فریبا
ای وای از این بیداد . تازه خبر را دیدم با تسلیت به خانواده این عزیزان . چقدر ستاره از این آسمان پر ستاره به زمین میکشند و باز این آسمان پر از ستاره هاست . ایران پر از ستارهاست بنگر چه بیشماران ما با رهروان خورشید پیمان جان بستیم. هیچ کلمه ای نیست که عظمت مصیبت امروز را بیان کند .ما را عهدی است با جانان .که تا جان در بدن داریم. هوادارن کو هاش را چون جان خویش پنداریم . چه کرد چه فدائی چه مجاهد چه بلوچ چه فارس درود درود درود

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:12:02 توسط كاوشگر
نميدونم چطور بايد انزجار خودم را از اين رژيم و اسلام لعنتى ابراز كنم٠ از مردم با شرف كرد و غيور ميخوام كه به نوبه خود و بدون درگير شدن مسلح با اين غده سرطانى مبارزه كنيد به مسجد نريد روزه نگيريد و نماز به درگاه اين دراكولا نگذاريد و خودتان بايد به خودتان كمك و يارى بديد اگر شما كردها همديگر را خدمت كنيد و به دنبال درگيريهاى ايلى و ايدئولژيكى نباشيد و پاى همديگر را بشوئيد و همه خادم همديگر باشيد و نه آقا اون موقع است كه دشمن مسلمون نميتونه در شما رخنه بكنه و جدايى و نفاق بيندازه٠ بايد مثل يهوديها فكر و عمل كنيد تا قوى شويد و مطرح٠ من شهادت اين انسانهاى والا را به همه ملت كرد تسليت ميگم و اين عزيزان با شهادت خود گور اسلام را گودتر كندند٠ تف به روى شيطان و آلش

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:02:21 توسط baba karl
نه عزيز نه خفه مي شيم نه مي خوابيم ما هستيم باتو براي هميشه´´اين را بدان تا اخر خط٠٠٠٠٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:55:43 توسط رنگین محارب
گفته میشود که رژیم اطراف شهریار, ملارد و جاده ساوه در حال ساختن اردوگاه برای جا دادن زندانیان میباشد. گفته میشود این جانیان خود را برای حمام خون آماده میکنند. چگونه میشود با هجوم فاشیسم مقابله کرد؟ چگونه میشود جوانان را از تیررس این خونخواران مصون نگه داشت؟ بیاییم عقلمان را با هم یکجا جمع کنیم و ببینم چه باید کرد؟ دیروز مبارزین مبارزه کردند و به خانه برگشتند تا تک تک دستگیر شوند, امروز دیوارهای سیم خاردار در مساحتهای وسیع کشیده میشود, فردا این جوانان دستگیر و در این مکانها جا داده میشوند, آیا باید دست روی دست بگذاریم تا آنها بیایند و عزیزان ما را از ما بگیرند؟

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:55:34 توسط آریا
مرگ بر جمهوری ننگین اسلامی که دستش به خون جوانان بی گونه آلوده است . کجایند آنها که دام از اصلاحات میزنند؟ معامله با این آدم خوار ها حرم است.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:53:50 توسط kkfsf
اکنون تعداد زيادی از انسانهای شريف شهر فرانکفورت در اعتراض به اين اعدامه ها مقابل سفارت تجمع اعتراضی تشکليل داده و نسبت به اين عمل جنايکارانه جمهوری اسلامی ايران اعتراض دارند زنده باد صدای اعتراضی مردم آزاده عليه جنايت نسبت به بشريت .

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:51:34 توسط ناشناس
اين نيز بگذرد و رو سياهي به ديكتاتور مي ماند قيام نزديك است

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:46:57 توسط ن
مكر ميشود سكوت كرد ؟در حاليكه هموطن و همخونمان را به شهادت رسانده اند. به اميد بيروزى مردم بر اين شيادان از خدا بيخبر.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:19:37 توسط Diako Mad
چرا لشکر کامنت گذاران محترم امروز خفه خون گرفته اند؟؟ یا اینکه اعدام کردها دیگه یک قصه لوس و بی ارزش شده که کسی براش مهم نیست.****************** پ ا : روزهای يکشنبه کامنت گذار کمتر است. از اين گذشته تعداد خبر در اين مورد زياد است و کامنتها پخش شده.

عکس / فرزاد کمانگر، شيرين علم هولی و فرهاد وکيلی





نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:12:59 توسط پويان
اميدوارم كه اين جنايت مهيب/ بر كسانى كه هنوز از بطن اين هيولاي درنده خو كه ٣١ سال است خاك ميهن را براى تداوم موجوديت منفور خوداز خون بهترين و شريف ترين فرزندان ايران رنگين ميكند فرشته نجات وازادى طلب ميكنند كمترين شوكى باشد تا بجاى گيج وگم شدن در شعارهاى توهم انگيز وشيادانه مشتى هزيان گوى متعصب كه در حسرت و ارزوى بازگشت به "دهه نورانى وطلائى" يعنى "دهه وحشت و خون" امام جنايتكاران از درد بخود مى پيچند/با اراده و قدرت وصلابت همچون روز عاشورا/ اين قاصدان مرگ وتاريكى ودشمنان قسم خورده انسان وانسانيت را ازصفحه روزگارمحو كرده و ايرانى وتمام بشريت را از چنگال اين ديو صفتان نجات دهند٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:09:26 توسط علی مومنی
فرزاد سر افراز و یارانت فرهاد وکیلی شیرین علم هویئ و مهدی اسلامیان و علی حیدری به خدای تکامل سوگند تا انتقام شما قهرمانان را از این رژیم پلید و ضد انسانی نگیریم از پا نخواهیم نشست روحتان شاد و راهتان پر رهرو باد مرگ بر اصل ولایت فقیه سلام بر آزادی سلام بر خلق کرد و خلقهای ایران بدون شک پیروزی از ماست

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:08:30 توسط شورا
اجرای این حکم در شرایطی صورت گرفت که پرونده برخی از اعدام شدگان در مرحله بازنگری بود.دادستانی تهران با وارد کردن اتهامات واهی به اعدام شدگان،خبر جنایت اخیر را در رسانه‌های دولتی اعلام کرده است.کارنامه سیاه جمهوری اسلامی در ۳۱ سال گذشته پر از جنایت و کشتار مردم ایران به خاطر اعتقادات سیاسی‌ و مخالفت‌شان علیه رژیم اختناق و دیکتاتوری است.جنایت وحشیانه اعدام ۵ زندانی سیاسی، نشان‌دهنده آغاز مرحله جدیدی در سرکوب عنان‌گسیخته مردم ایران در شرایطی است که رژیم جمهوری اسلامی با بحران‌های متعدد و نارضایتی و مبارزه عمومی روبه رو است.جمهوری اسلامی با این اقدامات وحشیانه در تلاش است جو رعب و وحشت را بر جامعه حاکم نماید و خود را از بحران فروپاشی و سرنگونی نجات دهد.اما تداوم مبارزات توده‌های مردم ایران در طول چند ماه گذشته با وجود تمام جنایات رژیم و ارگان‌های سرکوب آن نشان داده است که این وحشی‌گری‌ها نمی‌تواند مردم را مرعوب و رژیم ارتجاعی و ضد مردمی را نجات دهد.راه مقابله با این جنایات وحشیانه جمهوری اسلامی تشدید مبارزه برای سرنگونی آن است. باید دامنه اعتراضات و مبارزات را وسعت داد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 13:01:18 توسط جسن
تنها راه رهایی از این وضعیت مبارزه مسلحانه است از همین امروز شروع کنیم تا دیرتر از این نشده وتا تعدادبیشتری از عزیزانمان را به کشتن نداده ایم .شمارا به خدا قسم میدهم از هر کجا که میتوانید شروع کنید هر بچه اخوندیا مزدوری را که میشناسید بکشید بکشیدوانتقام فرزندان مارا بگیرید.......

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 12:36:17 توسط Mohsen
جمهوری اسلامی جز زبان زور زبان دیگری را نمیشناسد . یاران ! یا ما سر خصم را بکوبیم به سنگ ، یا او سر ما به دiر سازد آونگ ! این تنها راه ماست !

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 12:27:37 توسط بهمن ۵٧
*هر شب ستاره اي بزمين ميكشند و باز...اين آسمان غمزده غرق ستاره هاست* باز دستان جنايت كار رژيم فاشيست اسلامي جناياتي جديد آفريد و تعدادي از پاكترين فرزندان خلق كرد را بخاك و خون كشيدند٠فرزاد اين معلم مبارز و دنباله رو صمد را بجرم روشنگري و كشت نهال آزادي بهمراه جمعي از مبارزين كرد بدست جوخه اعدام سپردند٠اما دريغ كه با اين اعدامها جز تخم كينه و انتقام و نفرت بيشتر از رژيم فاشيستي جمهوري اسلامي چيزي ديگر نصيبشان نخواهد شد٠فرزاد كمانگر و رفقاي مبارزش بخشي از كاروان شهيدان انقلاب توده ها هستند كه سالهاي سال از دورترين زمان براي سرنگوني ظلم و اجراي عدالت اجتماعي و برابري خلق مبارزه كرده اند٠يادتان گرامي باد٠مرگ بر خامنه اي جلاد توده ها٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 12:16:10 توسط دانشجو
اين رژيم ديگر زده سيم آخر كاري ندارد كه تو چريكى تروريستى يا يك نفر معلم سياسى به هركه كارسياسى كرد يك تهمت مى زند اگر ديد كه انسان تاثير گذار است اعدام مى كند به هيچ كس وبه هيچ قانونى هم جواب گو نيست ملت ايران هم اگر مى خواهد از دست اين حكومت فاشيستى رهايى يابد بايستى جنگ را آغاز كندخلقهاى دلير ايران زمين بايستى بميدان آيندكردهاى مبارز بايستى چكمه هاى خود بپوشند وآهنگ مبارزه را همانند اول انقلاب بنوازند اين بار تمام ملت با شما خواهند بود ٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:51:50 توسط Ahangar
با درود به همه ى شهيدان راه آزادى : غمى بزرگ در دل دارم بسيار دردمندم از اين مردم چشم و گوش بسته خوش باور و معتقد به رحمت ابزارى بنام دين كه جز خشونت و بى رحمى براى خرد و تفكر آزاد چيز ديگر ندارد-آرزومندم روزى فرا رسد تا اين مردم به خصلت ضد تعقل و تفكر اين دين و به بى رحم بودن و به قساوت كليدداران آن واقف شوند تا شاهد اين جنايات و كشتار نباشيم. و اين تحول تحقق نمى پذيرد مگر آنكه يك اتحاد و همبستگى براى بستن دكان دغل كاران ايجاد كنيم

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:47:17 توسط Morteza
تا زمانیکه اهریمنان حاکم بر ایران در ازائ اعدام ،شکنجه و زندانی کردن فرزندان این مرز و بوم بهائی سنگین نپردازند این جنایات ادامه خواهد یافت باید در ازای اعدام هر ایرانی‌ ۱۰ مزدور جمهوری اسلامی را به درک واصل کرد باید از سطوح بالا شروع کرد در ضمن بهتر است آقایان موسوی و کروبی به جای گرفتن عکسهای یادگاری و تبلیغی با خانواده‌های زندانیان در بند مستقیماً به این جنایات اعتراض کنند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:46:49 توسط ستاره
شيرين علم هولى، شير زن دلير، ندامت تلويزيونى را رد كرد و اعدام را پذيرفت. شيرين, فرزند دلير مردم کردستان است که شکنجه گران از او خواسته بودند مصاحبه تلويزيونى را بپذيرد تا از اعدام نجات يابد اما او مصاحبه را رد کرد. شيرين: «به من مىگويند بيا و کرد بودنت را انکار کن، پس مىگويم: اگر چنين کنم خودم را انکار کردهام.» و خطاب به بازجو و قاضى جنايتکارش نوشت: در آن زمان که من را بازجويى مىکرديد حتى نمىتوانستم به زبان شما صحبت کنم و من در طى دو سال اخير در زندان زنان، زبان فارسى را از دوستانم آموختم، اما شما با زبان خود بازجوييم کرديد و محاکمهام کرديد و حکم را برايم صادر کرديد. اين در حالى بوده که من درست نمىفهميدم در اطرافم چه مىگذرد و من نمىتوانستم از خود دفاع کنم. شکنجههايى که عليه من به کار گرفتهايد، کابوس شبهايم شده، درد و رنجهاى روزانهام در اثر شکنجههاى که شده بودم با من روز را سپرى مىکنند. ضربهاى که در دوران شکنجه به سرم وارد شده، باعث آسيب ديدگى در سرم شده, بعضى از روزها دردها ى شديد هجوم مياورند. سردردهايم آنقدر شديد مىشود که ديگر ... هموطن, در ايران و سراسر جهان بپاخيز!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:29:58 توسط زاگرس محارب
باران ميبارد از ديدگانمان بر مزارتان٠٠٠٠٠ در خاك خفتگان جاويدان٠ اى دلير ان كردستان!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:23:38 توسط باران
ڇرا؟ مگر نه به خاطر آن است كه كثيفترين حكومت , حكومت مذهبي است!؟ بخصوص كه حكومت مذهبي حكومت اسلامي باشد! اينان با اين اعمال گنداب اسلام را بخوبي ثابت ميكنند. مغز كله پوچي بايد داشت تا مفهوم مذهب را در توحش نديده گرفته شود. تمام كساني كه در بازيهاي مختلف رژيم شركت ميكننند و آن را به رسميت ميشناسند, در اين جنايات شريكند!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:13:30 توسط آرش*
خواب را بهانه مکن ، برخیز ، کردستان همیشه بیدار است ،‌ای قلب سرخ میهن، بر خیز...

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:13:20 توسط cyrus
با درود به ۵ مبارز راه رهایی وازادی مردم ایران که صبح امروز توسط رژیم منفور و جنایتکار اسلامی در زندان اوین به دار اویخته شدند . دوستان سکوت در مقابل جنایت خودش یک جنایت است . بنابراین تمام ما تبعیدیان خارج که هیج عذری برای مبارزه نکردن با رژیم و رهایی این مبارزان و هزاران هزار مبارز دیگر که در ۳۱ سال گذشته توسط رژیم اعدام شدند نداریم درتمام این جنایات با رژیم سهیم هستیم. دستان تمام مان به خون ندا و سهراب و ترانه و.. واین مبارزان که امروز اعدام شدند اغشته است .

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 11:08:07 توسط آرش
ملت ایران چرا نشستید؟ فردا نوبت بچه ها ، خواهر و برادران خودتان خواهد بود. مرگ بر جمهوری اسلامی!!!!!!!!!!!

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:43:21 توسط saeed
دوستان كردها اصيل ترين ايرانيها هستندودر صف اول مپارزه با اجانب مهاجم په اين سرزمين پاك كه پنام اسلام انجام شد١٤ فرن است كه روح نياكان ما منتظر انتقام اراين نامردهاست كه متاسفانه پسياري ازنيك سرشتان ايراني راپه پهانه پهشت الله مدينه منحرف نموده پس پدانيد پهترين انتقام آگاهي دادن په مردم پراي رهايي ازاين دين لعنتي است تا پزودي شاهد جمع شدن پساط تاريخي اين شارلاتانها پاشيم

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:33:37 توسط حیران
هیچکدام از اینها جرمی که مجازتش اعدام باشد مرتکب نشده اند گناه انها به گونه ای دیگر اندیشیدن بوده است ولی مطمئن هستم که آتش خشم این مردم دامن ملاهای مرتجع را رها نخواهد کرد.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:21:10 توسط مريم دختر ايران
شيرين علم هولي آتشگاه در تاريخ 6/3/1387 نامبرده پس از كار گذاشتن يك بمب زير خودرويي در پاركينگ قرارگاه سپاه در غرب تهران و انفجار آن، دستگير شده است. شيرين عزيز خواهر شهيدم اشك در جشمانم سرازير ميشود خدا لعنت كند خامنه اى كثيف وخبيث با ايادى جهنميش ... روز خامنه اى جنايتكار هم ميرسد مردم حيا كنييييييييييييد ايران و از دست متجاوزان رها كنييييييد امروز خيلى غمكين و افسرده ام يك خواهر و 4 برادر را از دست دادم خدا لعنت كند اين اسلام نمايان را اسلام از اسم اين ديكتاتوراى زمان برى ميباشد . نميتوانم بيشتر بنويسم خيلى ناراحتم اى خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ملت ايران جه كناهى كرده است اينهمه مكافات ميدهد خدااااااااااااااااااااا بداد ما برسسسسسسسسسسسس

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:15:00 توسط نداي انتقام
باز هم صبر كنيم تا اين اين رژيم از آغار صفاك وجنايتكار اصلاح شود خدايا شرم بر ما بي غيرتها اين عزيزان را بهمين سادگي كشتند آنها ديگر پيش خانواده هاي خود نيستند اي واي بر ما خدايا چقدر از خودم بدم ميايد روحتان شاد دليران ايران ننگ لعنت بر رژيم وحاميانش و اصلاح طلبش كاري نكنيم چيزي نگوئيم فردا دوباره چند عزيز هم وطن را مي كشند

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:14:58 توسط nasse az soed
بادرود٠روان اين عزيزان شادباد٠لعنت بر ج م بي همه چيز باد٠وخجالت بر ما اكثر ايرانيان خارج نشين باد٠٠اگرمثلا اين فاجعه تو شيلي و يا تركيه ووو اتفاق مي افتاد تمام خارج نشينان اين كشور ها از دكتر تا نظافت چي اينان ميامدند روزها تو خيابان و فشار به دولت محل اقامت خود فشار مياوردند٠عزيزان حق راي ما و ماليات پرداختي ما در كشور ميزبان يك اسلحه قوي است كه متاسفانه ما بخاطر منافع شخصي و و دل استفاده شه نداريم٠ما هم به نوعي در شهادت اين عزيزان مقصريم٠متاسفم٠شادوسالم باد تمام عزيزان مبارز ضد ج م بيهمه چيز٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:07:58 توسط MajidA
جنگ مسلحانه تنها راه جلوگیری از این اعدامها در آینده است، تا اینکه بتوان حکومت را از پای انداخت و راه پیشرفت و آزادی را فراهم کرد. بزدلانی که با بیشرمی حرف از مبارزهٔ مسالمت آمیز میزنند و با فریبکاری راهی‌ را پیشنهاد میکنند که به گفتار خودشان از کشتار مردم جلوگیری کند حتما این جنایت را به خاطر داشته باشند؛ رژیم برای افسرده کردن مردم و ضربه زدن به جنبش این کارها را می‌کند در کوچه خیابان باید مسلح شد و به صورت منظم و سازمان یافته دست به اسلحه برد و ارتشی از خلق برای خلق تشکیل داد (عاشورا به خاطر باشد!)نباید نگاه کرد یا افسوس خورد یا صبر و استقامت کرد! بهترین فرزندان ملت (یکبار دیگر) در حال از بین رفتن هستند، یاد این چهار عزیز گرامی‌ باد، انسان بودند از نیکوترین شکلش.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 10:05:13 توسط خواننده
اعدام یک زندانی سیاسی دست بسته شجاعتی لازم ندارد. این رژیم چون نمی تواند مردم را در خیابانها مهار کند انتقامش را از زندانیان سیاسی می گیرد. بله. آقای حجت درست می فرمایید. زندگی بر ما حرام است. حتی اگر خودمان هم نخواهیم این شیاطین مجسم هر روز به ما یادآوری میکنند که در این حکومت جز قتل و غارت و اعدام سهمی به مردم نخواهد رسید. باید یکی شویم و ریشه اینها را بکنیم. من هم به همه ایرانیان از هر قومیتی تسلیت میگویم. این غم همه ما است که جوانان رشید ما را سالها زندان و شکنجه کنند و بعد اعدام کنند.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:59:42 توسط rad
با عرض تسليت به همه هموطنان ٠انتقام همه اين فرزندان ايران زمين را ميگيريم٠ بالاخره يكجوري ميگيريم ولي تا اون روز شب و روزتان بانگراني خواهد بود٠ روز و لحظه مناسب دير نيست٠ همه خيانتكاران و جنايتكاران از ان خبرنگار چاپلوس گرفته تا خامنه اي جاني٠ زنده باد ازادي ٠مرگ بر رژيم اسلامي با همه قانون پوچ مدينه تا دوستان و نيمه هوادارش٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:39:50 توسط zede din
به بشریت تسلیت و تبریک می‌گویم. تسلیت برای اینکه ۵ آزادی خواه جانشان را برای آزادی از دست دادند. تبریک می‌گویم، چون که اسلام دستش برای بشریت بیشتر روشن شده. هر روز میبینیم که انسان‌های کمتری به اسلام توجه میکنند و بهش اعتقاد دارند. ما باید به دنیا این خیانت‌ها رو بیشتر نشون بدیم. نابود باد اسلام که فقط زبان زور و خشم را میفهمه، درود بر آزادی که میبینیم که چطور این وحشی‌ها به ترس افتاده اند

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:16:07 توسط كاوشگر
به همه كردهاى دنيا تسليت ميگم و اميدوارم كه هرچه زودتر ايران از وجود شيطان پاك بشه شيطانيكه فكر ايرانيها را به اسارت كشيده٠

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:05:35 توسط رنگین,محارب
هموطنان عزیز, برای اینکه این درد را تحمل کنیم, میتوانیم با هم حرف بزنیم, با هم درددل کنیم, بیاییم احساساتمان را با نوشتن کامنت به هم نشان دهیم تا ثابت کنیم که ما مردم کردستان و بلوچستان , آذربایجان و ترتکم صحرا و لرستان و فارسها و عربها را به یک اندازه دوست داریم. درد آنها ,غم آنها, غم ماست, ما را در غم خود شریک بدانید.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 09:02:29 توسط حجت
این جوانان سزفراز را کشتند تا خامنه ای چند روزی بیشتر بر مسند کثیف ریاست بنشیند. آیا دست زدن بهر اقدامی برای انتقام مجاز نیست؟ آیا زندگی کردن بر ما حرام نیست؟ آیا هنوز ملت آخوند و دکان خدا فروشی را نمیشناسد. آیا ما نباید برای خالی شدن دل آن زن کرد که چنان جوانی را از دست داده بآب و آنش بزنیم؟ آیا این پایان جنایات این رژیم است؟ مرگ در خیابان به مرگ در بالای چوبه دار مزیت ندارد. آیا من یا تو نمیتوانستیم بجای این جوانان باشیم؟ آیا برای رژیم دیو صفت آخوندی فرقی بین هیچ یک از ما مردم وجود دارد؟ آیا روزی میرسد که خامنه ای از خونریزی سیراب شود؟ روانتان شاد باد ای قربانیان ملت و زندگی برما حرام باد تا انتقام شمارا نگیریم و این جنایتکاران را بپاداش خیانتشان نرسانیم. درود بر ضد ولایت فقیه. جاوید باد ایران و درود بر خلق سربلند و سر فراز کردان شیردل.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:59:58 توسط xxx
رژيم ديگر خود را مقيد نميكند كه مبارزان را تحت عناوين غير از مخالفت با رژيم ازميان بردارد بلكه رودروي مردم با خيره سري باين جنايت اقدام ميورزد و اين علامت آنست كه " نبرد نهايي و همه جانبه " ما را ميطلبد. اكنون تا دير نشده بايد دست همت از آستين غيرت براي نجات خود بيرون آريم و اورا كه در نهايت ضعف قرار دارد نابود كنيم. از جوجه بسيجي هاي محله خودمان شروع كنيم تا جوجه پاسدارها دور علي گدا را رها كنند و بدنبال پس اندازهاي خود راهي مالزي و كانادا شوندو علي گدا بماند حوضش.

نوشته شده در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با نهم مه ۲۰۱۰ ، 08:47:10 توسط رنگین,محارب
برای فرزندفرهاد وکیلی و شاگران فرزاد کمانگر, این بار بابا آب نداد, اینبار بابا برای آب , نان و آزادی جان داد. تا شاید شما پدران فردا بدانید که باباهای زیادی جان دادند تا نان و آزادی بتساوی بین همه تقسیم شود تا دیگر باباهای آینده احتیاج نداشته باشند تا برای نان و آزادی جان دهند.

تهران شنبه و يكشنبه آينده تعطيل است

اساس مصوبه امروز هيئت دولت، شنبه و يكشنبه هفته آينده مراکز دولتي و آموزشي در تهران تعطيل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاري فارس، هيئت دولت عصر امروز يكشنبه به رياست محمود احمدي‌نژاد تشكيل جلسه داد.

بر اساس اين گزارش، اعضاي هيئت دولت روزهاي شنبه و يكشنبه هفته آينده را در پايتخت تعطيل اعلام كردند.

اين تعطيلات شامل مراكز دولتي و مدارس و دانشگاه‌هاي تهران مي شود.

يادآور مي‌شود، دوشنبه هفته آينده نيز به مناسبت سالگرد درگشت فاطمه تعطيل رسمي است.