Sunday, September 9, 2012

عکس / اسباب کشی سفارت جمهوری اسلامی در اتاوا پس ار اخراج از کانادا عصر ایران : مطبوعات کانادا در دو روز گذشته و پس از اعلام بسته شدن سفارت کانادا در تهران ، فعالیت های سفارت ایران در اتاوا را به طور خاص زیر نظر دارند. دولت کانادا روز جمعه به کارکنان سفارت ایران در اتاوا 5 روز مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کنند. دولت اتاوا روز پنج شنبه گذشته آخرین گروه از دیپلمات ها و کارکنان کانادایی سفارت خود در تهران را از ایران خارج کرد. 17 شهروند کانادایی در سفارت کانادا در تهران مشغول فعالیت بودند.

عکس / اسباب کشی سفارت جمهوری اسلامی در اتاوا پس ار اخراج از کانادا


عصر ایران :  مطبوعات کانادا در دو روز گذشته و پس از اعلام بسته شدن سفارت کانادا در تهران ، فعالیت های سفارت ایران در اتاوا را به طور خاص زیر نظر دارند.
دولت کانادا روز جمعه به کارکنان سفارت ایران در اتاوا 5 روز مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کنند.
دولت اتاوا روز پنج شنبه گذشته آخرین گروه از دیپلمات ها و کارکنان کانادایی سفارت خود در تهران را از ایران خارج کرد. 17 شهروند کانادایی در سفارت کانادا در تهران مشغول فعالیت بودند.








تیتر کیهان حکومتی درباره تعطیلی سفارت کانادا



تیتر کیهان حکومتی درباره تعطیلی سفارت کانادا

دیگربان: احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران ادعا کرد جمهوری اسلامی نیازی به «دروغ‌گویی» ندارد و در حال حاضر هیچ «منتقد» و «معترضی» در ایران زندانی نیست. به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای خاتمی این مطالب را روز شنبه (۱۸ شهریور) در جمع گروهی از طلاب در تهران بیان کرده و افزوده است: «ما به اندازه کافی حرف‌ داریم و نیازی به دروغ {گفتن} نیست.» وی گفته که «دروغ و تهمت حتی نسبت به دشمنان نیز ضد ارزش است» و در حال حاضر نیز «هیچ منتقدی در زندان نیست.» امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع سال ۸۸ اشاره کرده و اظهار کرده که اگر مردم «به عنوان راهپیمایی اعتراض‌آمیز {به خیابان‌ها} می‌آمدند که به دولت نقد داریم، نظام کاری با آن‌ها نداشت.» وی همچنین افزوده است: «در نظام جمهوری اسلامی قرار نیست معترضین در زندان باشند و احکام صادره برای زندانیان براساس مفاد قانونی است.» احدم خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به دیپلماسی دولت احمدی‌نژاد اشاره کرده و گفته که «ما این را قبول نداریم و دولت در عرصه دیپلماسی هر کاری که می‌خواهد بکند٬ وظیفه ما امر به معروف و نهی از منکر است.» وی همچنین به موضوع شهریه طلاب در حوزه‌های علمیه هم اشاره کرده و گفته است: «شهریه حوزه‌های علمیه فقط از سهم امام معصوم است و رهبری حتی یک ریال از بودجه‌های دولتی به حوزه، شهریه نمی‌دهد.» این عضو مجلس خبرگان رهبری افزوده است: «بودجه‌هایی که برای ساخت مدارس و دانشگاه‌ها ارائه می‌شود، حق شهروند است و‌‌ همان طور که عموما مردم تحت بیمه قرار می‌گیرند، ما هم بیمه می‌شویم.»




دیگربان: احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران ادعا کرد جمهوری اسلامی نیازی به «دروغ‌گویی» ندارد و در حال حاضر هیچ «منتقد» و «معترضی» در ایران زندانی نیست.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای خاتمی این مطالب را روز شنبه (۱۸ شهریور) در جمع گروهی از طلاب در تهران بیان کرده و افزوده است: «ما به اندازه کافی حرف‌ داریم و نیازی به دروغ {گفتن} نیست.»

وی گفته که «دروغ و تهمت حتی نسبت به دشمنان نیز ضد ارزش است» و در حال حاضر نیز «هیچ منتقدی در زندان نیست.»

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع سال ۸۸ اشاره کرده و اظهار کرده که اگر مردم «به عنوان راهپیمایی اعتراض‌آمیز {به خیابان‌ها} می‌آمدند که به دولت نقد داریم، نظام کاری با آن‌ها نداشت.»

وی همچنین افزوده است: «در نظام جمهوری اسلامی قرار نیست معترضین در زندان باشند و احکام صادره برای زندانیان براساس مفاد قانونی است.»

احدم خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به دیپلماسی دولت احمدی‌نژاد اشاره کرده و گفته که «ما این را قبول نداریم و دولت در عرصه دیپلماسی هر کاری که می‌خواهد بکند٬ وظیفه ما امر به معروف و نهی از منکر است.»

وی همچنین به موضوع شهریه طلاب در حوزه‌های علمیه هم اشاره کرده و گفته است: «شهریه حوزه‌های علمیه فقط از سهم امام معصوم است و رهبری حتی یک ریال از بودجه‌های دولتی به حوزه، شهریه نمی‌دهد.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزوده است: «بودجه‌هایی که برای ساخت مدارس و دانشگاه‌ها ارائه می‌شود، حق شهروند است و‌‌ همان طور که عموما مردم تحت بیمه قرار می‌گیرند، ما هم بیمه می‌شویم.»

ارزش پول ایران در برابر ارزهای خارجی به پایین‌ترین سطح خود در طول تاریخ رسید ارزش تومان ایران امروز یکشنبه 9-9-2012، به پایین ترین سطح خود در طول تاریخ نسبت به دیگر ارزها رسید. به گزارش منابع خبری ایران، نرخ رسمی دلار که از سوی اتحادیه طلا، جواهر و صرافان تهران اعلام می شود، برای اولین بار از مرز 2400 تومان گذشت. بنا بر گزارش ها، با توقف فروش ارز از سوی دلالان بازار و برخی صرافی ها، بهایدلار در معاملات محدود به چها راه استانبول تهران از 2430 تومان گذشت. یورو هم که اواخر روز شنبه 2956 تومان معامله می شد، یکشنبه با رشدی ناگهانی، از مرز 3100 تومان گذشت. پوند انگلیس نیز وضعیت مشابهی داشت و هر پوند با افزایشی 75 تومانی، به 3750 تومان رسید. از چند ماه پیش روند ناگهانی افزایش قیمت ارز در ایران و کاهش ارزش تومان در برابر ارزهای خارجی آغاز شده است. این مساله به بازار ایران شوک وارد آورده و باعث نابسامانی هایی در اقتصاد این کشور شده است. العربیه


ارزش پول ایران در برابر ارزهای خارجی به پایین‌ترین سطح خود در طول تاریخ رسید

ارزش تومان ایران امروز یکشنبه 9-9-2012، به پایین ترین سطح خود در طول تاریخ نسبت به دیگر ارزها رسید.

به گزارش منابع خبری ایران، نرخ رسمی دلار که از سوی اتحادیه طلا، جواهر و صرافان تهران اعلام می شود، برای اولین بار از مرز 2400 تومان گذشت.

بنا بر گزارش ها، با توقف فروش ارز از سوی دلالان بازار و برخی صرافی ها، بهایدلار در معاملات محدود به چها راه استانبول تهران از 2430 تومان گذشت.

یورو هم که اواخر روز شنبه 2956 تومان معامله می شد، یکشنبه با رشدی ناگهانی، از مرز 3100 تومان گذشت.

پوند انگلیس نیز وضعیت مشابهی داشت و هر پوند با افزایشی 75 تومانی، به 3750 تومان رسید.

از چند ماه پیش روند ناگهانی افزایش قیمت ارز در ایران و کاهش ارزش تومان در برابر ارزهای خارجی آغاز شده است. این مساله به بازار ایران شوک وارد آورده و باعث نابسامانی هایی در اقتصاد این کشور شده است.

العربیه