Tuesday, December 10, 2013

شناسنامه چند تن از آنها را بخوانید 20 نماینده مجلس از روحانی باج خواهی کردند! 20 نماینده مجلس از روحانی خواستند تا جلوی ادامه کار محمد جواد ظریف را بگیرد. این خواست درست در شرایطی مطرح شده که چین و روسیه در تهران سرگرم مذاکره برای بحران سوریه و گام های بعدی برای حل پرونده اتمی ایران و لغو تحریم ها بودند و هستند. این نمایندگان که وابسته به فراکسیون بازنده انتخابات 92 هستند در خواست خود از روحانی مدعی شدند: آقای ظریف در 110 روز گذشته در موارد مختلفی عزت و اقتدار ایران را با مواضع ناپسند خود نادیده گرفته و باعث جریحه‌دار شدن عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده شهدا و رزمندگان گردید. از جمله این موارد می‌توان به سخنان آقای ظریف در دانشگاه تهران در خصوص از کار انداختن سیستم دفاعی ایران با یک بمب از سوی آمریکا، مصاحبه آقای ظریف با شبکه ABC در نیویورک در مورد افسانه خواندن هولوکاست و همچنین مذاکره در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی و تلفن رئیس‌جمهور به اوباما و طولانی شدن مذاکره در نیویورک با جان کری. به چند نام از میان 20 تنی که این خواست را مطرح کرده اند توجه کنید: حمید رسایی، حسین طلا، مسعود میرکاظمی، روح‌الله حسینیان و... 1- شیخ "حمید رسائی" بلند گوی لنگه کفش و مهر پرت کن هاست. شاگرد سید احمد خاتمی است و از معروف ترین چهره های مجلس در حمایت از احمدی نژاد بود، بدترین هتاکی ها را از پشت بلند گوی مجلس به هاشمی رفسنجانی کرد و تاکنون بیشترین درگیری را در مجلس با علی مطهری داشته است. او هم مانند حسین طلا به فراکسیون مصباح یزدی در مجلس "جبهه پایداری" وابسته است. 2- سردار سپاه "مسعود میرکاظمی" در دولت احمدی نژاد ۴ سال وزیر بازرگانی بود و پس از کودتای انتخاباتی 88 نیز ۲ سال وزیر نفت بود. در دوران تصدی وی در وزارت نفت، تصفیه گسترده مدیران ارشد صنعت نفت ایران انجام شد که طی کمتر از یک سال، بیش از ۲۵۰ مدیر ارشد نفتی خانه‌نشین شدند. 3- "حسین طلا" عضو جبهه پایداری مصباح یزدی، فرماندار سابق تهران مدیرعامل سابق شرکت دخانیات ایران و سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تهران بزرگ در شورای نگهبان. 4- شیخ روح الله حسینیان شناخته شده تر از آنست که نیاز به توصیف داشته باشد. او رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، از یاران وفادار "سعید امامی" معاون سیاسی وزارت اطلاعات و سر دسته اجرا کنندگان قتل های زنجیره ایست.


 
شناسنامه چند تن از آنها را بخوانید
20 نماینده مجلس
از روحانی باج خواهی کردند! 
 
 
 
 
20 نماینده مجلس از روحانی خواستند تا جلوی ادامه کار محمد جواد ظریف را بگیرد. این خواست درست در شرایطی مطرح شده که چین و روسیه در تهران سرگرم مذاکره برای بحران سوریه و گام های بعدی برای حل پرونده اتمی ایران و لغو تحریم ها بودند و هستند.

این نمایندگان که وابسته به فراکسیون بازنده انتخابات 92 هستند در خواست خود از روحانی مدعی شدند:
آقای ظریف در 110 روز گذشته در موارد مختلفی عزت و اقتدار ایران را با مواضع ناپسند خود نادیده گرفته و باعث جریحه‌دار شدن عزت انقلاب اسلامی و ملت ایران و خانواده شهدا و رزمندگان گردید. از جمله این موارد می‌توان به سخنان آقای ظریف در دانشگاه تهران در خصوص از کار انداختن سیستم دفاعی ایران با یک بمب از سوی آمریکا، مصاحبه آقای ظریف با شبکه ABC در نیویورک در مورد افسانه خواندن هولوکاست و همچنین مذاکره در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی و تلفن رئیس‌جمهور به اوباما و طولانی شدن مذاکره در نیویورک با جان کری.
به چند نام از میان 20 تنی که این خواست را مطرح کرده اند توجه کنید:
 حمید رسایی،
حسین طلا،
مسعود میرکاظمی،
روح‌الله حسینیان
 و...
1- شیخ "حمید رسائی" بلند گوی لنگه کفش و مهر پرت کن هاست. شاگرد سید احمد خاتمی است و از معروف ترین چهره های مجلس در حمایت از احمدی نژاد بود، بدترین هتاکی ها را از پشت بلند گوی مجلس به هاشمی رفسنجانی کرد و تاکنون بیشترین درگیری را در مجلس با علی مطهری داشته است. او هم مانند حسین طلا به فراکسیون مصباح یزدی در مجلس "جبهه پایداری" وابسته است.
2- سردار سپاه "مسعود میرکاظمی" در دولت احمدی نژاد ۴ سال وزیر بازرگانی بود و پس از کودتای انتخاباتی 88 نیز ۲ سال وزیر نفت بود. در دوران تصدی وی در وزارت نفت، تصفیه گسترده مدیران ارشد صنعت نفت ایران انجام شد که طی کمتر از یک سال، بیش از ۲۵۰ مدیر ارشد نفتی خانه‌نشین شدند.
3- "حسین طلا" عضو جبهه پایداری مصباح یزدی، فرماندار سابق تهران مدیرعامل سابق شرکت دخانیات ایران و سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات تهران بزرگ در شورای نگهبان.
4- شیخ روح الله حسینیان شناخته شده تر  از آنست که نیاز به توصیف داشته باشد. او رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، از یاران وفادار "سعید امامی" معاون سیاسی وزارت اطلاعات و سر دسته اجرا کنندگان قتل های زنجیره ایست.
 

مرتضوی و تامین اجتماعی قاضی محبوب رهبر سبیل را چرب می کرده! سعید مرتضوی که حالا به توپ پینگ پنگ در حاکمیت تبدیل شده، بعنوان قاضی دادگاه مطبوعات در جریان تقابل با آزادی مطبوعات دوران خاتمی وارد صحنه اش کردند. عملکرد او مورد تحسین رهبر بود و به همین دلیل او دادستان شد. چند قتل و جنایت و شکنجه که پای مرتضوی در همه آنها گیر بود موجب شد تا آیت الله شاهرودی چندبار برای عزل او خیز بردارد اما هر بار ناکام ماند زیرا رهبر اعتقاد داشت "مرتضوی یگانه قاضی قاطع دستگاه قضائی است" حتی قتل دکتر زهرا کاظمی عکاس خبرنگار بین المللی در جریان بازجوئی که مرتضوی و معاونش از او می کردند نیز نتوانست موجب برکناری او شود. او همچنان دادستان ماند و تبدیل شد به یکی از نزدیک ترین یاران احمدی نژاد. پیام تبریک او به احمدی نژاد پس از کودتای 88 هنوز مرکبش خشک نشده بود که جنایت کهریزک روی داد. او بعدها درباره این جنایت گفت که مجری دستورات بالاتر بوده است. اشاره اش به "جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی و همفکر و همسوی دیگر مصباح یزدی و احمدی نژاد بود. سرانجام بیت رهبری هم با کنار گذاشتن مرتضوی موافقت کرد اما احمدی نژاد این دادستان معزول را بر راس امپراطوری تامین اجتماعی گذاشت تا یاران و همفکران و اعضای تیم را برای آینده پروار کند. آینده ای که احمدی نژاد فکر کرده بود طبق نسخه پوتین- مدویدف می تواند مشائی را جای خودش بگذارد و امور را همچنان در دست خود نگهدارد. آن طرح و نقشه نگرفت و روحانی رئیس جمهور شد و مرتضوی که در ماه های آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد سخت در تنگنای بازداشت و پیگرد قرار گرفته بود، ریشش افتاد به دست مجلس. شک نیست که مرتضوی تنها، عامل بخشی از فاجعه آلوده به جنایت و سرکوب دوران احمدی نژاد است و زندانی شدن او یک برگ از پرونده دوران 8 ساله ریاست جمهوری وی است، اما حسن ماجرا اینست که مردم بیشتر با فساد و اختلاس و غارت آن دوران 8 ساله آشنا می شوند. اهمیت ماجرای مرتضوی اینست و الا وقتی سیستم تغییر نکند، مرتضوی هم که نباشد یک مرتضوی دیگر جای او را می گیرد و این داستان 33 ساله در جمهوری اسلامی است

مرتضوی و تامین اجتماعی
قاضی محبوب رهبر
سبیل را چرب می کرده! 
 
 
 
 
سعید مرتضوی که حالا به توپ پینگ پنگ در حاکمیت تبدیل شده، بعنوان قاضی دادگاه مطبوعات در جریان تقابل با آزادی مطبوعات دوران خاتمی وارد صحنه اش کردند. عملکرد او مورد تحسین رهبر بود و به همین دلیل او دادستان شد. چند قتل و جنایت و شکنجه که پای مرتضوی در همه آنها گیر بود موجب شد تا آیت الله شاهرودی چندبار برای عزل او خیز بردارد اما هر بار ناکام ماند زیرا رهبر اعتقاد داشت "مرتضوی یگانه قاضی قاطع دستگاه قضائی است"
حتی قتل دکتر زهرا کاظمی عکاس خبرنگار بین المللی در جریان بازجوئی که مرتضوی و معاونش از او می کردند نیز نتوانست موجب برکناری او شود. او همچنان دادستان ماند و تبدیل شد به یکی از نزدیک ترین یاران احمدی نژاد. پیام تبریک او به احمدی نژاد پس از کودتای 88 هنوز مرکبش خشک نشده بود که جنایت کهریزک روی داد. او بعدها درباره این جنایت گفت که مجری دستورات بالاتر بوده است. اشاره اش به "جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی و همفکر و همسوی دیگر مصباح یزدی و احمدی نژاد بود.
سرانجام بیت رهبری هم با کنار گذاشتن مرتضوی موافقت کرد اما احمدی نژاد این دادستان معزول را بر راس امپراطوری تامین اجتماعی گذاشت تا یاران و همفکران و اعضای تیم را برای آینده  پروار کند. آینده ای که احمدی نژاد فکر کرده بود طبق نسخه پوتین- مدویدف می تواند مشائی را جای خودش بگذارد و امور را همچنان در دست خود نگهدارد.
آن طرح و نقشه نگرفت و روحانی رئیس جمهور شد و مرتضوی که در ماه های آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد سخت در تنگنای بازداشت و پیگرد قرار گرفته بود، ریشش افتاد به دست مجلس.
شک نیست که مرتضوی تنها، عامل بخشی از فاجعه آلوده به جنایت و سرکوب دوران احمدی نژاد است و زندانی شدن او یک برگ از پرونده دوران 8 ساله ریاست جمهوری وی است، اما حسن ماجرا اینست که مردم بیشتر با فساد و اختلاس و غارت آن دوران 8 ساله آشنا می شوند.
اهمیت ماجرای مرتضوی اینست و الا وقتی سیستم تغییر نکند، مرتضوی هم که نباشد یک مرتضوی دیگر جای او را می گیرد و این داستان 33 ساله در جمهوری اسلامی است

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني : به سوء تفاهم‌هاي 88 پايان دهيد روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند. اسامی امضا کنندگان نامه : ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني :
به سوء تفاهم‌هاي  88 پايان دهيد


 روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند.

اسامی امضا کنندگان نامه :
ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

 

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني : به سوء تفاهم‌هاي 88 پايان دهيد روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند. اسامی امضا کنندگان نامه : ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني :
به سوء تفاهم‌هاي  88 پايان دهيد


 روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند.

اسامی امضا کنندگان نامه :
ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

 

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني : به سوء تفاهم‌هاي 88 پايان دهيد روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند. اسامی امضا کنندگان نامه : ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني :
به سوء تفاهم‌هاي  88 پايان دهيد


 روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند.

اسامی امضا کنندگان نامه :
ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

 

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني : به سوء تفاهم‌هاي 88 پايان دهيد روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند. اسامی امضا کنندگان نامه : ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني :
به سوء تفاهم‌هاي  88 پايان دهيد


 روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند.

اسامی امضا کنندگان نامه :
ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

 

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني : به سوء تفاهم‌هاي 88 پايان دهيد روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند. اسامی امضا کنندگان نامه : ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي

نامه سرگشاده 9 چهره اصلاح طلب به حسن روحاني :
به سوء تفاهم‌هاي  88 پايان دهيد


 روزنامه اعتماد : شخصيت اصلاح‌طلب در نامه‌يي به رييس‌جمهور خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شدند. ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر و نعمت احمدي طي نامه‌يي به حسن روحاني موضوعاتي را با وي در ميان گذاشتند. در اين نامه بر لزوم مورد بخشش قرار دادن دو طرف انتخابات 88، آزادي زندانيان سياسي و رفع حصر از آقايان موسوي و كروبي و خانم رهنورد تاكيد شده و اين افراد با توجه به چهره بين المللي خاتمي خواسته‌اند كه از وي مصرانه درخواست شود تا در مراسم خاكسپاري ماندلا حضور يابد. در بخش ديگري از اين نامه با اشاره به تجربه دولت اصلاحات به رييس‌جمهور تاكيد شده است كه مبادا به گونه‌يي رفتار شود كه نيروهاي حامي رييس‌جمهور در استان‌ها احساس تضييع كنند.

اسامی امضا کنندگان نامه :
ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي