Sunday, May 12, 2019

"امیر کبیر" دیروز، کلنل لیاخوف امروز...

"امیر کبیر" دیروز، کلنل لیاخوف امروز...

اینهم خانمی که "نمایندگان" مجلس اسلامی عاشقش هستند!

اینهم خانمی که "نمایندگان" مجلس اسلامی عاشقش هستند!

باید با آمریکا جنگید «احمد علم‌الهدی» - امام جمعه مشهد - روی ضرورت جنگ با آمریکا تاکید کرد و ضمن اشاره به «خیانت» اروپا گفت: «باید با آمریکا جنگید». . علم‌الهدی از مسئولان کشور خواست آماده جنگ با آمریکا باشند و اگر آماده نیستند، کنار بروند تا «افراد لایق آماده جنگ با آمریکا» جایگزین آن‌ها شوند. آیا آقای علم‌الهدی که اینگونه بر طبل جنگ می‌کوبد، خود در صف اول جنگ با آمریکا حاضر خواهد شد؟ نظر شما مردم ایران نسبت به این سخنان چیست؟ آیا ناو آبراهام لینکلن طبق ادعای سران جمهوری اسلامی با یک موشک نابود خواهد شد؟ مردم آبادان امروز شاهد ورود ادوات جنگی و تانک به شهر آبادان بودند آیا مردم ایران قادر به تحمل خسارت‌های جانی و مالی جنگ هستند؟ به نظر شما در صورت جنگ میان ایران و آمریکا سران جمهوری اسلامی عاقلانه و از روی مهارت جنگی رفتار می‌کنند؟ یا جوانان‌مان را مثل عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و کل هشت سال جنگ به کشتن خواهند داد؟

باید با آمریکا جنگید
«احمد علم‌الهدی» - امام جمعه مشهد - روی ضرورت جنگ با آمریکا تاکید کرد و ضمن اشاره به «خیانت» اروپا گفت: «باید با آمریکا جنگید». .
علم‌الهدی از مسئولان کشور خواست آماده جنگ با آمریکا باشند و اگر آماده نیستند، کنار بروند تا «افراد لایق آماده جنگ با آمریکا» جایگزین آن‌ها شوند.
آیا آقای علم‌الهدی که اینگونه بر طبل جنگ می‌کوبد، خود در صف اول جنگ با آمریکا حاضر خواهد شد؟
نظر شما مردم ایران نسبت به این سخنان چیست؟ آیا ناو آبراهام لینکلن طبق ادعای سران جمهوری اسلامی با یک موشک نابود خواهد شد؟
مردم آبادان امروز شاهد ورود ادوات جنگی و تانک به شهر آبادان بودند آیا مردم ایران قادر به تحمل خسارت‌های جانی و مالی جنگ هستند؟
به نظر شما در صورت جنگ میان ایران و آمریکا سران جمهوری اسلامی عاقلانه و از روی مهارت جنگی رفتار می‌کنند؟ یا جوانان‌مان را مثل عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و کل هشت سال جنگ به کشتن خواهند داد؟