Tuesday, August 25, 2020

گذری به گذشته تاریک روح الله حسینیان نام مستعار وی در دستگاه اطلاعاتی «خسرو خوبان» بوده‌است. روح‌الله حسینیان که به دشمنی با آیت‌الله منتظری اشتهار داشت، در سال ۱۳۷۱ فرمانده نخستین حمله به بیت آیت‌الله منتظری بود. حسینیان در سال ۱۳۷۶ نیز به همراه حمید رسایی و قاسم روانبخش مسئول دفتر مصباح یزدی رهبری اوباش و چماقداران در حمله به منزل و حسینیه آیت‌الله منتظری را به عهده داشتند. روز ۱۶ دیماه ۱۳۹۱ سایت بولتن نیوز گزارش داد: «چندی پیش دختر جوانی با هویت «ل.م» از یک نماینده مجلس به اتهام «تجاوز به عنف» به مقامات قضایی و امنیتی شکایت کرد و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و حتی در محافل سیاسی و برخی رسانه‌ها نیز این خبر منتشر شد. سایت‌های خبری فاش کردند که نماینده مذکور کسی نیست جز روح‌الله حسینیان که در شهریور ۱۳۸۹ پس از افشای ماجرا دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود. حسینیان که یکی از عناصر پشت پرده اطلاعاتی و امنیتی بود پس از افشای قتل‌های زنجیره‌ای از تاریکخانه بیرون آمد و به یک چهره‌ی رسانه‌‌ای تبدیل شد. او شش روز پس از آن که وزارت اطلاعات دولت خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای، نیروهای خودسر این وزارتخانه را عامل قتل‌های زنجیره‌ای اعلام کرد در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۷۷ از طرف صدا و سیما که توسط علی لاریجانی اداره می‌شد به برنامه شبانگاهی «چراغ» دعوت شد. او که به خوبی اطلاع داشت عنقریب سعید امامی و اعضای تیم‌های ترور دستگیر خواهند شد در دفاع از یار غارش مصطفی پورمحمدی و دیگر جانیانی که مسئولان اصلی جنایات بودند در آن برنامه اتهاماتی را متوجه دولت خاتمی کرد و قتل‌های زنجیره‌ای را به نیروهای هوادار دولت نسبت داد. تردیدی نبود که این سخنان در هماهنگی با بیت رهبری صورت گرفته است که صدا و سیما آن را پخش می‌کند. حسینیان روز بعد در گفت‌وگو با روزنامه کیهان که مواضع خامنه‌ای و بیت‌رهبری را تبلیغ می‌کند اتهامات قبلی را تکرار کرد و کوشید تلاش جناح خاتمی برای برخورد با این قتل‌ها را زیر سؤال ببرد. حسینیان در اردیبهشت ۱۳۸۶ مشاور سیاسی و امنیتی احمدی‌نژاد شد. پس از آن نیز در انتخابات مجلس هشتم و نهم به عنوان نماینده تهران به مجلس رفت و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و عضو هیات موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی شد. حسینیان دو هفته بعد از ۲۲خرداد در مجلس گفت:« این سه نفر (موسوی، رهنورد، کروبی) را به من بدهید تا اعدام‌شان ‌کنم و غائله بخوابد.» پس از تظاهرات گسترده مردم تهران در عاشورای ۸۸ تدوین کننده اصلی طرحی بود که به موجب آن محاربان ظرف پنج روز اعدام می‌شدند. حسینیان در جریان مذاکرات هسته‌ای و امضای «برجام» علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی را تهدید به قتل کرد. / ایرج مصداقی

 

گذری به گذشته تاریک روح الله حسینیان


نام مستعار وی در دستگاه اطلاعاتی «خسرو خوبان» بوده‌است.

روح‌الله حسینیان که به دشمنی با آیت‌الله منتظری اشتهار داشت، در سال ۱۳۷۱ فرمانده نخستین حمله به بیت آیت‌الله منتظری بود.

حسینیان در سال ۱۳۷۶ نیز به همراه حمید رسایی و قاسم روانبخش مسئول دفتر مصباح یزدی رهبری اوباش و چماقداران در حمله به منزل و حسینیه آیت‌الله منتظری را به عهده داشتند.

روز ۱۶ دیماه ۱۳۹۱ سایت بولتن نیوز گزارش داد: «چندی پیش دختر جوانی با هویت «ل.م» از یک نماینده مجلس به اتهام «تجاوز به عنف» به مقامات قضایی و امنیتی شکایت کرد و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و حتی در محافل سیاسی و برخی رسانه‌ها نیز این خبر منتشر شد. سایت‌های خبری فاش کردند که نماینده مذکور کسی نیست جز روح‌الله حسینیان که در شهریور ۱۳۸۹ پس از افشای ماجرا دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

حسینیان که یکی از عناصر پشت پرده اطلاعاتی و امنیتی بود پس از افشای قتل‌های زنجیره‌ای از تاریکخانه بیرون آمد و به یک چهره‌ی رسانه‌‌ای تبدیل شد.

او شش روز پس از آن که وزارت اطلاعات دولت خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای، نیروهای خودسر این وزارتخانه را عامل قتل‌های زنجیره‌ای اعلام کرد در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۷۷ از طرف صدا و سیما که توسط علی لاریجانی اداره می‌شد به برنامه شبانگاهی «چراغ» دعوت شد. او که به خوبی اطلاع داشت عنقریب سعید امامی و اعضای تیم‌های ترور دستگیر خواهند شد در دفاع از یار غارش مصطفی پورمحمدی و دیگر جانیانی که مسئولان اصلی جنایات بودند در آن برنامه اتهاماتی را متوجه دولت خاتمی کرد و قتل‌های زنجیره‌ای را به نیروهای هوادار دولت نسبت داد. تردیدی نبود که این سخنان در هماهنگی با بیت رهبری صورت گرفته است که صدا و سیما آن را پخش می‌کند. حسینیان روز بعد در گفت‌وگو با روزنامه کیهان که مواضع خامنه‌ای و بیت‌رهبری را تبلیغ می‌کند اتهامات قبلی را تکرار کرد و کوشید تلاش جناح خاتمی برای برخورد با این قتل‌ها را زیر سؤال ببرد.

حسینیان در اردیبهشت ۱۳۸۶ مشاور سیاسی و امنیتی احمدی‌نژاد شد. پس از آن نیز در انتخابات مجلس هشتم و نهم به عنوان نماینده تهران به مجلس رفت و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و عضو هیات موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی شد.

حسینیان دو هفته بعد از ۲۲خرداد در مجلس گفت:« این سه نفر (موسوی، رهنورد، کروبی) را به من بدهید تا اعدام‌شان ‌کنم و غائله بخوابد.»

پس از تظاهرات گسترده مردم تهران در عاشورای ۸۸ تدوین کننده اصلی طرحی بود که به موجب آن محاربان ظرف پنج روز اعدام می‌شدند.

حسینیان در جریان مذاکرات هسته‌ای و امضای «برجام» علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی را تهدید به قتل کرد. / ایرج مصداقی

آخوند روح‌الله حسینیان در پی ابتلا به کرونا مُرد

 

آخوند روح‌الله حسینیان در پی ابتلا به کرونا مُرد 

 
کرونا یکی از آخوندهای جنایتکار که افتخارش «قاتل بودن» بود را صبح امروز به درک واصل کرد
 
باشگاه خبرنگاران  خبر داد که روح‌الله حسینیان در پی ابتلا به کرونا مُرد !

روح الله حسینیان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بود.