Monday, October 3, 2011

هیات خرید البسه مارک دار زنانه این عکس از هیات خانوادگی ایرانی در سفر احمدی نژاد به نیویورک منتشر شده است. عکس ها را رقبا و زاویه پیدا کردگان با احمدی نژاد منتشر کرده اند و بند کرده اند به این که زن مشائی در میان آنهاست، پس مشائی هم بوده و از این نوع آدرس های غلط. این که برخی خانم های مقامات نیز بروند به مجامع بین المللی و کمی چشم و گوششان با اوضاع جهان و مردمان دیگر جهان آشنا شود نه تنها عیب نیست، بلکه حسن هم هست و باید تشویق کرد. اما نه این که فک و فامیل برای خرید از مغازه های فروش البسه گرانقیمت و مارک دار زناله، با هواپیمای اختصاصی بروند و در هتل اختصاصی هم ساکن شوند. ای کاش بروند به جلسات زنان، بروند به کنگره احزاب کشورهای جهان و... اما نه برای خرید لباس زیر مارک دار! پسر و عروس احمدی نژاد و همسر اسفندیار رحیم مشائی، همسر و فرزند حمید بقایی معاون احمدی نژاد، و همسر وزیر امورخارجه "صالحی" هم در همین هیات بوده اند. زبان دان این جمع همسرصالحی بوده و مترجم بقیه برای خرید از مغازه های گرانقیمت نیویورک!


هیات خرید البسه مارک دار زنانه
این عکس از هیات خانوادگی ایرانی در سفر احمدی نژاد به نیویورک منتشر شده است. عکس ها را رقبا و زاویه پیدا کردگان با احمدی نژاد منتشر کرده اند و بند کرده اند به این که زن مشائی در میان آنهاست، پس مشائی هم بوده و از این نوع آدرس های غلط.
این که برخی خانم های مقامات نیز بروند به مجامع بین المللی و کمی چشم و گوششان با اوضاع جهان و مردمان دیگر جهان آشنا شود نه تنها عیب نیست، بلکه حسن هم هست و باید تشویق کرد. اما نه این که فک و فامیل برای خرید از مغازه های فروش البسه گرانقیمت و مارک دار زناله، با هواپیمای اختصاصی بروند و در هتل اختصاصی هم ساکن شوند.
ای کاش بروند به جلسات زنان، بروند به کنگره احزاب کشورهای جهان و... اما نه برای خرید لباس زیر مارک دار!
پسر و عروس احمدی نژاد و همسر اسفندیار رحیم مشائی، همسر و فرزند حمید بقایی معاون احمدی نژاد، و همسر وزیر امورخارجه "صالحی" هم در همین هیات بوده اند. زبان دان این جمع همسرصالحی بوده و مترجم بقیه برای خرید از مغازه های گرانقیمت نیویورک!

میثاق دزدها با رهبری! خبرگزاری مهر که آن را سخنگوی شهردار تهران سردار " قالیباف" میدانند، پس از حضور علینقی (محمد) جهرمی در نماز جمعه تهران و درکنار احمد جنتی دبیر شورای نگبهان، سه نامه مربوط به اختلاس 3 میلیارد دلاری را منتشر کرده که در آنها ردپای بانک صادرات و شخص جهرمی آشکار است. این نامه‌ها به امضای جهرمی مدیرعامل بانک صادرات رسیده است. جهرمی معاون سابق شورای نگهبان و مشاور اقتصادی جنتی است که از نزدیکان شخص رهبر جمهوری اسلامی نیز محسوب می شود.همزمان با پخش و انتشار این نامه ها، عکسی از "خاوری" مدیرعامل فراری بانک ملی منتشر شده که همراه دار و دسته اش در راهپیمائی میثاق با رهبری شرکت کرده است. این همان راهپیمائی است که 22 بهمن برگزار شد و 25 بهمن موسوی و کروبی را بدلیل فراخواندن مردم به راهپیمائی مستقل از حکومت حبس خانگی کردند. جزئیات این "تجلی بصیرت" را به نقل از سایت بانک ملی، در اینجا بخوانید.


میثاق دزدها با رهبری!
خبرگزاری مهر که آن را سخنگوی شهردار تهران سردار " قالیباف" میدانند، پس از حضور علینقی (محمد) جهرمی در نماز جمعه تهران و درکنار احمد جنتی دبیر شورای نگبهان، سه نامه مربوط به اختلاس 3 میلیارد دلاری را منتشر کرده که در آنها ردپای بانک صادرات و شخص جهرمی آشکار است.
این نامه‌ها به امضای  جهرمی مدیرعامل بانک صادرات رسیده است. جهرمی معاون سابق شورای نگهبان و مشاور اقتصادی جنتی است که از نزدیکان شخص رهبر جمهوری اسلامی نیز محسوب می شود.همزمان با پخش و انتشار این نامه ها، عکسی از "خاوری" مدیرعامل فراری بانک ملی منتشر شده
 که همراه دار و دسته اش در راهپیمائی میثاق با رهبری شرکت کرده است. این همان راهپیمائی است که 22 بهمن برگزار شد و 25 بهمن موسوی و کروبی را بدلیل فراخواندن مردم به راهپیمائی مستقل از حکومت حبس خانگی کردند. جزئیات این "تجلی بصیرت" را به نقل از سایت بانک ملی، در اینجا بخوانید.

ازداشت شهردار و ۲ عضو شورای خرمشهر شهردار و دو عضو شورای شهر خرمشهر توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ماموران امنیتی، شهردار خرمشهر و رئیس سابق شورای این شهر را به دلیل مسائل مالی بازداشت کردند. هنوز جزئیات پرونده مالی شهردار و عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر اعلام نشده است. قرار است به زودی دستگاه قضایی به پرونده این دو متهم رسیدگی کند. یک عضو دیگر شورای شهر خرمشهر نیز عصر امروز به دلیل مسائل اخلاقی در آبادان توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد. این عضو شورا هم‌اکنون برای رسیدگی به این پرونده اخلاقی خود در بازداشت پلیس قرار دارد.

ازداشت شهردار و ۲ عضو شورای خرمشهر

شهردار و دو عضو شورای شهر خرمشهر توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ماموران امنیتی، شهردار خرمشهر و رئیس سابق شورای این شهر را به دلیل مسائل مالی بازداشت کردند.
هنوز جزئیات پرونده مالی شهردار و عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر اعلام نشده است.
قرار است به زودی دستگاه قضایی به پرونده این دو متهم رسیدگی کند.
یک عضو دیگر شورای شهر خرمشهر نیز عصر امروز به دلیل مسائل اخلاقی در آبادان توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
این عضو شورا هم‌اکنون برای رسیدگی به این پرونده اخلاقی خود در بازداشت پلیس قرار دارد.

قطع VPN ها با دستور سازمان فیلترینگ برای جلوگیری از دسترسی به سایت‌های دارای محتوای مجرمانه فارس: در حالی پورت‌های VPN از روز ششم مهرماه در کشور بسته شده که یک مقام مسئول در این خصوص گفت: این اقدام به دلیل استفاده از این پورت‌ها برای دسترسی به سایت‌های دارای محتوای مجرمانه، صورت گرفته است. این مقام مسئول اظهار داشت: به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دسترسی به VPN در کشور قطع شده است. وی گفت: این دستور به شرکت ارتباطات زیرساخت، به عنوان بخش حاکمیت ابلاغ شده و به این ترتیب پورت‌های VPN توسط حاکمیت بسته شده‌ است. این مقام مطلع ادامه داد: وجود VPN غیرقانونی است و نباید بدون مجوز وجود داشته باشد. وی در پاسخ به این سوال که آیا بسته شدن پورت‌های VPN ارتباطی با نزدیک شدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارائه اینترنت ملی دارد، گفت: این دو قضیه ارتباطی با هم ندارند. از روز ششم مهرماه پورت‌های vpnدر کشور بسته شده که این به معنی قطع VPN در کشور است. با توجه به اینکه پیش‌تر وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود که فاز نخست اینترنت ملی از پایان شهریور اجرایی می‌شود، بسیاری این اقدام را نخستین قدم در مسیر ارائه اینترنت ملی دانسته‌‌اند. این در حالی است که استفاده از پورت‌های VPN به ابزاری برای دور زدن نرم افزار فیلترینگ کشور و دسترسی به سایت‌هایی که بر اساس قانون دارای محتوای مجرمانه هستند، تبدیل شده بود.

قطع VPN ها با دستور سازمان فیلترینگ برای جلوگیری از دسترسی به سایت‌های دارای محتوای مجرمانه

فارس: در حالی پورت‌های VPN از روز ششم مهرماه در کشور بسته شده که یک مقام مسئول در این خصوص گفت: این اقدام به دلیل استفاده از این پورت‌ها برای دسترسی به سایت‌های دارای محتوای مجرمانه، صورت گرفته است.
این مقام مسئول اظهار داشت: به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دسترسی به VPN در کشور قطع شده است.
وی گفت: این دستور به شرکت ارتباطات زیرساخت، به عنوان بخش حاکمیت ابلاغ شده و به این ترتیب پورت‌های VPN توسط حاکمیت بسته شده‌ است.
این مقام مطلع ادامه داد: وجود VPN غیرقانونی است و نباید بدون مجوز وجود داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بسته شدن پورت‌های VPN ارتباطی با نزدیک شدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارائه اینترنت ملی دارد، گفت: این دو قضیه ارتباطی با هم ندارند.
از روز ششم مهرماه پورت‌های vpnدر کشور بسته شده که این به معنی قطع VPN در کشور است.
با توجه به اینکه پیش‌تر وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده بود که فاز نخست اینترنت ملی از پایان شهریور اجرایی می‌شود، بسیاری این اقدام را نخستین قدم در مسیر ارائه اینترنت ملی دانسته‌‌اند.
این در حالی است که استفاده از پورت‌های VPN به ابزاری برای دور زدن نرم افزار فیلترینگ کشور و دسترسی به سایت‌هایی که بر اساس قانون دارای محتوای مجرمانه هستند، تبدیل شده بود.

خامنه ای، رهبر رژیم خونخواری که ایران را به خرابه تبدیل کرده و فساد در آن بیداد میکند در مورد اختلاس حرف زد! : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را انجام دهند! صبح امروز كارگزاران فرهنگی و اجرایی حج با خامنه ای دیدار كردند و وی بخشی از سخنان خود را به اختلاس عظیم اختصاص داد. به گزارش خبرنگار «آینده»، در این دیدار خامنه ای درباره پرونده اخیر تخلف بزرگ اقتصادی با بیان این كه این فساد اقتصادی دل مردم را شكست، تاكید كردند: به مفسد نباید ترحم كرد و مردم بدانند دست های خائن به توفیق الهی قطع می شود. وی اضافه کرد: اگر به توصیه های چند سال پیش در مبارزه با فساد اقتصادی عمل می شد، فساد بانكی اخیر پیش نمی آمد. خامنه ای گفت : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را در مقابله با این فساد انجام دهند و مسوولان قضایی هم كه پیگیر بحث مبارزه با این فساد هستند، كارشان را اطلاع رسانی كنند.

خامنه ای، رهبر رژیم خونخواری که ایران را به خرابه تبدیل کرده و فساد در آن بیداد میکند در مورد اختلاس حرف زد! : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را انجام دهند!

صبح امروز كارگزاران فرهنگی و اجرایی حج با خامنه ای دیدار كردند و وی بخشی از سخنان خود را به اختلاس عظیم اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار «آینده»، در این دیدار خامنه ای  درباره پرونده اخیر تخلف بزرگ اقتصادی با بیان این كه این فساد اقتصادی دل مردم را شكست، تاكید كردند: به مفسد نباید ترحم كرد و مردم بدانند دست های خائن به توفیق الهی قطع می شود.
وی اضافه کرد: اگر به توصیه های چند سال پیش در مبارزه با فساد اقتصادی عمل می شد، فساد بانكی اخیر پیش نمی آمد.
خامنه ای گفت : رسانه ها با پرهیز از جنجال اجازه دهند مسوولین وظیفه شان را در مقابله با این فساد انجام دهند و مسوولان قضایی هم كه پیگیر بحث مبارزه با این فساد هستند، كارشان را اطلاع رسانی كنند.

فیلم / گزارش کامل بی بی سی از خانه خاوری در تورنتو [تاريخ مطلب: يازدهم مهر ۱۳۹۰ برابر با سوم اکتبر ۲۰۱۱]


فیلم / گزارش کامل بی بی سی از خانه خاوری در تورنتو
[تاريخ مطلب: يازدهم مهر ۱۳۹۰ برابر با سوم اکتبر ۲۰۱۱]