Monday, February 10, 2014

قربانیان انتخابات ١٣٨٨ مسعود هاشم‌زاده متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۰ یکی از کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دورهٔ دهم است که در تظاهرات ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در خیابان شادمان به ضرب گلولهٔ نیروهای حکومتی، جان باخت. مسعود هاشم‌زاده ۲۷ ساله و دارای دیپلم رشتهٔ علوم تجربی بود و به گفته اطرافیانش به نواختن سازهای سنتی ایرانی علاقه داشت.

قربانیان انتخابات ١٣٨٨
  مسعود هاشم‌زاده متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۰ یکی از کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دورهٔ دهم است که در تظاهرات ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در خیابان شادمان به ضرب گلولهٔ نیروهای حکومتی، جان باخت. مسعود هاشم‌زاده ۲۷ ساله و دارای دیپلم رشتهٔ علوم تجربی بود و به گفته اطرافیانش به نواختن سازهای سنتی ایرانی علاقه داشت.

1

تلاش ناو ایرانی برای رسیدن به آب های امریکا! خالی بندی تحریک آمیز یک فرمانده نظامی ج. اسلامی بدنبال ادعای تحریک آمیز فرمانده ناوگان نظامی شمال ایران مبنی بر نزدیک شدن ناوهای جنگی ایران به سواحل امریکا، پنتاگون به خبرگزاری "ایتارتاس" گفت: به اینگونه اظهارات تبلیغاتی مقامات نظامی جمهوری اسلامی نباید اعتماد کرد. فرمانده ناوگان نظامی شمال گفته بود: "اکنون ناوگروه نیروی دریایی ارتش از سمت آفریقای جنوبی به سوی اقیانوس اطلس در حرکت است تا برای نخستین بار خود را به مرزهای آبی آمریکا نزدیک کند".

تلاش ناو ایرانی برای رسیدن به آب های امریکا!
خالی بندی تحریک آمیز
یک فرمانده نظامی ج. اسلامی 
 
 
 
 
بدنبال ادعای تحریک آمیز فرمانده ناوگان نظامی شمال ایران مبنی بر نزدیک شدن ناوهای جنگی ایران به سواحل امریکا، پنتاگون به خبرگزاری "ایتارتاس" گفت: به اینگونه اظهارات تبلیغاتی مقامات نظامی جمهوری اسلامی نباید اعتماد کرد.
فرمانده ناوگان نظامی شمال گفته بود: "اکنون ناوگروه نیروی دریایی ارتش از سمت آفریقای جنوبی به سوی اقیانوس اطلس در حرکت است تا برای نخستین بار خود را به مرزهای آبی آمریکا نزدیک کند".