Saturday, May 17, 2014

تشکر مقام معظم رهبری از الهام چرخنده

تشکر مقام معظم رهبری از الهام چرخنده

Comic-6379

دادستان خرمشهر هدف گلوله قرار گرفت معاون امنیتی استاندار خوزستان: انتصاب عمل ترور به این مساله قطعیت نیافته است

دادستان خرمشهر هدف گلوله قرار گرفت

معاون امنیتی استاندار خوزستان: انتصاب عمل ترور به این مساله قطعیت نیافته است

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در شهر اهواز از ناحیه سر و صورت هدف گلوله تفنگ شکاری دو مهاجم قرار گرفت.
علیرضا باوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر ساعت ۲۳ شامگاه جمعه ۲۶ اردیبهشت زمانی که در حال رانندگی با خودروی شخصی خود در یکی از مناطق اهواز بود، از ناحیه سر و صورت هدف گلوله قرار گرفت.
خبرگزاری‌های داخلی با اعلام این خبر نوشتند که وی اکنون در یکی از بیمارستان‌های اهواز بستری است.
محمدباقر الفت رییس کل دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه در حال تحقیق در این رابطه هستیم، اظهار کرد: «ترور دادستان خرمشهر توسط اسلحه شکاری از نوع ساچمه‌ای بوده و ساچمه‌های متعددی به ناحیه صورت وی اصابت کرده است که پس از حادثه به بیمارستان منتقل شد».
خبرگزاری جمهوری اسلامی تعداد مهاجمان را دو تن ذکر کرده است. بنا بر گزارش‌هایی که تا کنون منتشر شده، حال عمومی باوی «نامساعد نیست».
قدرت‌الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با ذکر این‌که این سوءقصد در نزدیکی پل پنجم اهواز صورت گرفته، گفت که «انتصاب عمل ترور به این مساله هنوز قطعیت نیافته و موضوع توسط یگان‌های ذی‌ربط در حال بررسی است».

ماجرای کفش‌های زنانه، گزینه زیر میز ظریف

ماجرای کفش‌های زنانه، گزینه زیر میز ظریف

ماجرای کفش‌های زنانه، گزینه زیر میز ظریف

هفته‌خوانی: هفته شکستن رکورد عرق‌خوری!

هفته‌خوانی: هفته شکستن رکورد عرق‌خوری!

در این توضیح آمده که «یک ایرانی مشروب‌خوار دو برابر یک امریکایی و حتی بیش‌تر از یک روسی الکل مصرف می‌کند!»...
از قاتل بروس‌لی تا معصومه و منصوره!
من‌ نمی‌دانم این کارگردان مستند من روحانی هستم فیلم ساخته است یا سریال!
ظاهرا تا چند ماه پدر ملت سر این فیلم در نیاید ول کن معامله نیستند.
اول که علی آقای جنتی احتمالا مشتری جدید ستون هفته‌خوانی شده و تیکه پاره این حقیر در هفته گذشته که گفته بودم اول برو مستند را ببین بعد بیا برخورد کن را شنیده و رفته است CD من روحانی هستم را از میدان انقلاب خریده و دیده است.
بعد هم در حالی که قرار بود با سازنندگان این مستند برخورد شدید شود، چنان برخوردی شد که این سازندگان از سوراخ خود بیرون آمدن و همایش برگزار کردند.
اما نکته جالب در تصاویر منتشر شده از این کنفرانس خبری این بود که چند تا جوان با ریش و پشم یک شکل و دراز به عنوان سازندگان این مستند مشغول سخنرانی بودند اما پشت سر آن‌ها پوستر چسبانده بودند با این عنوان «از معصومه... تا منصوره...!» ما که هر چه به قیافه و ریش و پشم این گولاخ‌ها دقت کردیم هیچ‌جوره به معصومه و منصوره و غیره و ذلک نمی خوردند حتی به کامبیز و پدرام و این‌ها هم نمی‌خوردند و منظورشان از عبارت «از معصومه تا منصوره» چی بود خدا داند و بس!
البته گفته شده که کارگردان این مستند حاج خانمی با اسم مستعار منصوره اخوان یا معصومه نبوی است که فعلا تریپ مخفی برداشته تا علی جنتی نتواند با او برخورد کند! خلاصه این که بعد از قاتل مرحوم بروس‌لی فعلا منصوره اخوان یا معصومه نبوی هم به لیست کسانی که ملت باید دنبال آن بگردند اضافه شد!

قطار دنده عقب محصول مموتی!
خاطرتان است قبل از انتخابات ۸۸ احمدی‌نژاد همین‌طوری پروژه در باسن پروژه افتتاح می‌کرد و کاری نداشت اصلا این پروژه‌ها چه هستند و قابلیت افتتاح دارند یا نه!
یکی از آن پروژه‌ها راه‌آهن اصفهان- شیراز بود که ملت هر چه گفتند بابا جان این پروژه اصلا تمام نشده هیچ، هنوز ساخته هم نشده! اما با هر والذاریاتی بود خبر افتتاح آن منتشر شد.
بعد چند ماهی که گذشت و خر مموتی که از پل جنتی گذشت و ماجراهای بعد از خرداد ۸۸ هم فروکاست، خبر آمد که این پروژه دوباره باید افتتاح شود و این بار درست و حسابی  و اساسی و مشتی می‌خواهند افتتاح کنند!
خلاصه جانم برای‌تان بگوید که دوره دکتر مموتی تمام شد و دکتر فریدون آمد اما این پروژه کوفتی هنوز خبرساز است و آن هم چه خبرسازی!
نماینده جهرم در مجلس اعلام کرده که ایستگاه راه‌آهن شیراز زیرساخت گردشی ندارد!
متوجه شدید یعنی چه؟ یعنی قطار وقتی از اصفهان به شیراز می‌رسد حالا مثل خر می‌ماند در گل که چه‌طوری دور بزند و برگردد اصفهان!
راستی قطار دنده عقب دارد؟!

شیفتگان بی‌طرف!
بابا ما تا الان فکر می‌کردیم اعضای شورای نگهبان مثلا بین موسوی و احمدی‌نژاد طرف‌دار احمدی‌نژاد بودند و یک کوچولو ۱۲ میلیونی رای را جا به جا کرده‌اند و خلاص!
حالا این حسن اسماعیلی٬ عضو حقوق‌دان شورای نگهبان در برنامه زنده تلویزیونی٬ دو ساعت از بی‌طرفی شورای نگهبان و پای‌بندی به قانون و عدالت گل‌واژه از خودش در کرد بعد آخر سر نه گذاشت و نه برداشت یک دفعه آب و روغن قاطی کرد و گفت: «در انتخابات سال ۸۸ برخی اعضای شورای نگهبان شیفته محمود احمدی‌نژاد بودند!»
یعنی طرفدار و مرفدار و حمایت و ممایت و این‌ها نه! رسما شیفته مموتی بودند و بعد می‌خواستند بی‌طرفانه از آرای ملت محافظت کنند و حق را به حق‌دار بدهند!
خدا وکیلی این‌جا باید رودروایسی را کنار گذاشت و خطاب به شورای نگهبان رسما اعلام کرد: این بی‌طرفیت جفت پا تا زانو در لوزالمعده من یکی!

جهاد خرسی!
چند وقت بود از این حاجی اشکنه ببخشید حاجی علم‌الهدی خبری نبود یک جورایی دپسرده شده بودیم که حاجی لطف کرد از دپسردگی ما را درآورد.
علم‌الهدی٬ امام جمعه اشکنه‌پرور مشهد در نماز جمعه گفته با کمک افراد معتکف می‌توان «همه مشکلات» کشور را حل کرد!
فکرش را بکن! طرف سه روز می‌رود در مسجد تا خِرتِناق می‌خورد و مثل خرس قطبی یک جا سیخ و میخ می‌نشیند و می‌خوابد و کتاب می‌خواند و خودش را می‌خاراند و دریغ از این که نیم متر آق دایی را تکان دهد و بعد از سه روز با بیل مکانیکی به منزل منتقل می‌شود!
حالا حاجی علم‌الهدی معتقد است اگر کار مملکت را به این خرس‌های قطبی واگذار کنیم همه مشکلات کشور حل می شود!

افتخار آفرینی جوانان خرخور!
راستی سازمان بهداشت جهانی دو سه روز پیش گزارش کاملی در مورد مصرف آب شنگولی در دنیا منتشر کرده و جوانان غیور ایران اسلامی یک بار دیگر نشان دادند که خواستن توانستن است و پیک به دست به دعوت مقام منظم رهبری لبیک گفتند و افتخاری دیگر نصیب ایران نمودند!
در این گزارش آمده، «جمهوری اسلامی ایران کشور نوزدهم دنیا از نظر میزان مصرف بالای الکل به ازای هر نفر است: ۲۵ لیتر سالانه!»
در ادامه ابعاد گسترده‌تری از این افتخار آفرینی جوانان خرخور ذکر شده و توضیح داده شده که ایرانی ها چه طوری ابرقدرت‌های شرق و غرب را به زیر کشیده و پرچم سه رنگ کشورمان را بر سر در هر چه عرق‌فروشی در دنیاست به اهتزاز درآورده است.
در این توضیح آمده که «یک ایرانی مشروب‌خوار دو برابر یک امریکایی و حتی بیش‌تر از یک روسی الکل مصرف می‌کند!»
به قول برو بچ، برادران قاچاقچی و زبل سپاه می‌دانند کجا سرمایه‌گذاری کنند و برای همین است قاچاق مشروب را کمپلت در اختیار خود قرار داده اند!