Monday, December 10, 2012

این دست ها سرانجام یکروز مشت خواهد شد! اگر در حاکمیت یک جو عقل وجود داشت، حتی در همین محرم امسال و مراسم سینه زنی و نوحه خوانی ها و پخش غذای نذری هم باید می فهمید اوضاع از مرز وخامت گذشته و توبمیری ای که در راه است، با توبمیری های دوم خرداد 76 و 22 خرداد 88 تفاوت بسیار دارد. امسال مردم با نوحه های ضد استبدادی سینه می زدند. اینجا را بخوانید. این عکس هم مربوط به پخش غذای مجانی در روزعاشورا در یکی از مساجد محلات حاشیه جنوبی تهران است. برای یک کاسه پلو دهها دست دراز است. این دست ها اگر مشت شود و شعار خیابانی، می شود همان توبمیری که با تو بمیری های قبلی تفاوت خواهد داشت!

این دست ها سرانجام 
یکروز مشت
 خواهد شد!
 اگر در حاکمیت یک جو عقل وجود داشت، حتی در همین محرم امسال و مراسم سینه زنی و نوحه خوانی ها و پخش غذای نذری هم باید می فهمید اوضاع از مرز وخامت گذشته و توبمیری ای که در راه است، با توبمیری های دوم خرداد 76 و 22 خرداد 88 تفاوت بسیار دارد. امسال مردم با نوحه های ضد استبدادی سینه می زدند. اینجا را بخوانید.
این عکس هم مربوط به پخش غذای مجانی در روزعاشورا در یکی از مساجد محلات حاشیه جنوبی تهران است. برای یک کاسه پلو دهها دست دراز است. این دست ها اگر مشت شود و شعار خیابانی، می شود همان توبمیری که با تو بمیری های قبلی تفاوت خواهد داشت!