Thursday, January 28, 2010

فیلم : احمدی نژاد : 22 بهمن امسال تشييخ جنازه ليبرال ها است!



نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:40:45 توسط هموطن
آقا این مردیکه دیوانه بیسواد نه کمونیسم میدونه چیه نه کاپیتالیسم و نه هیچ ایسم دیگه .حرفهای این احمق قبل توجیه و تفسیر نیست . این کسی که وقتی جایی میهمانی میرود پهلوش یک بشقاب برای امام زمانش میزاره !!!!! پس حرفهای این دیوانه معنی خاصی ندارد .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:34:39 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
دوستان عزیز آقای پرهام و حجت, من هم با همه مدلهایی که تا به حال خود را کمونیست نامیدند مخالف هستم. اینها یا سرمایه داری دولتی بودند یا سوسیال دمکرات. همه ما درکهای مختلف از کمونیسم داریم. برای من کمونیسم یعنی آزادی از قید و بند اقتصادی, فرهنگی, مدهبی که اسارت دیگران را در پی دارد. و اما کارل مارکس جمله زییایی برای کمونیسم دارد<< در جامعه کمونیستی هر کس بر اساس توانش کار میکند و بر اساس نیازش از سرمایه اجتماعی برداشت میکند>> و چنین جامعه ای برای امروز ما یک اتوپی هست و این نیاز به رشد و تکامل فرهنگی و اجتماعی همه قشرهای جامعه دارد. فکر کنید اگر 90 درصد مردم جامعه لیسانس داشته باشند, مگر قبول میکنند که این آخوندها برایشان شر و ور بخوانند و فریبشان دهند؟ اگر همین امروز مردم دور و بر این آخوندها نروند و دور و بر آنها را خالی کنند, فردا همین آخوندها به زانوی همین مردم میافتند. اما متاسفانه فرهنگ غم و گریه و خرافات و جیغ و هوار و خشونت ریشه عمیقی در تارو پود مردم ما دارد. حتی چپهای آلمان شرقی سوسیالیسم را امری عملی میدانند و نه کمونیسم را. این فقط یک تعلق عقیدتی هست و بس.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:17:23 توسط آرش
چشم انسان میتواند چهار صد نوع رنگ قرمز را تشخیص دهد،از قرمز کمرنگ تا پر رنگ پر رنگ و حتّی قرمز جرقه زن،می‌توان رنگهای دیگر را به آن اضافه یا مخلوط کرد،مثلا نارنجی ، قهوه أی،صورتی‌،و یا بنفش،اما هیچ گاه رنگ سبز را قرمز و یا قرمز را سبز ندیده بودم ...شما چطور ، گلهای سبز دیده اید ؟ به " قرمز " گفتم ، " قرمز" ؛ قرمز رنگ مبارزه و رنگ خون خواهد شد اگر صلح و عشق را به اسارت برده باشند . گفت نگو خون که از ترس زرد کردم ، مگر دراکولا شده أی ؟ صلح را میتوان با رای و یا با گذار مسالمت آمیز هم گرفت،گفتم بالای سرت را نگاه کن،دراکولا،خون می‌‌خورد نه‌ علف ..گفت، همان که گفتم ما دیگر علف خوار و اهلی شده ایم...دفتر خود را باز کردم ، نوشته شده بود،" قرمز رنگ خون و مبارزه است اگر عشق و آزادی را به اسارت برده باشند "...

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:55:12 توسط حجت
عبارت آخر پیامم را اینطور تصحیح میکنم: من با فروتنی نتیجه شبها وروزها وسلامتم را تقدیم میهنمان ایران عزیز میکنم.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:50:01 توسط حجت
گیرد و عقده ها بوجود نیاید و یک حداقل زندگی انسانی برای نیاز های اولیه در اختیارهمه باشد و درجه انسانی در جامعه اهمیت بیشتری از درجه مالداری قرار گیرد و باین دلیل که افراد جامعه در گذشت زمان یاد میگیرند که از آسایش محرومان زندگی مرفهان آسودگی بیشتری دارد و ایجاد یک وجدان عمومل ودر دست گرفتن کارها توسط افرادی که کار را نه فقط برای درآمد که برای اثر انجام میدهند آنرا جمهوری آزادگان نام نهاده ام. اگر این طرح را که برای ایرانم مینویسم ایران قبول کند ورنج پیاده کردن آنرا تقبل نماید، ۲۰ سال دیگر، مانزدیک ترین جوامع به مدینه فاضله خواهیم بود در تاریخ بشر. بیائید باور کنیم که یک ایرانی میتواند نوآوری جهانی داشته باشد و اورا کمک کنید، قبل ازرفتن او. این نه از غرورمن که ازعشقم به میهن است وعظمت ایران. تنها همین. برای ایران این طرح خسته کننده را با دقت بخوانید. من با فروتنی شبها وروزها وسلامت آنرا تقدیم میکنم.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:48:38 توسط حجت محارب
کمونیست ها دوچیزمهم دارندکه این مردک خواب آنراهم نمیبیند. اول اینکه افرادمطالعه کرده وباسوادی هستند درحالیکه ماموت باعرض معذرت ازخر باندازه یک خرهم نمی فهمد. دوم اینکه کمونیستهای غیر وابسته وآزاد انسانهای خیرخواه وبفکرمحرومان هستند(البته غیروابستگان) واین دزدجانی فقط بفکرپرکردن جیب خود وباندش بوده ولحظه ای بفکرمحرومان نیست. همه یاران میدانندکه من کمونیسم راغیرعملی میدانم وباآن موافق نیستم ولی بکمونیستهای واقعی بااحترام مینگرم. کاپیتالیسم هم معایب خودرادارد ومیتوان گفت بنوعی بن بست رسیده که نمونه آن مشکلاتی است که درتجارت جهانی پیش آمده وبحران اقتصادی فعلی که نتیجه ایجادثروت مجازی است. بنابراین، حمید عزیزم میداند که درجستجوی "طرحی نو" بنده با عجله زیاد طرح جمهوری آزادگان رادردست تدوین دارم که نه کمونیستی است ونه کاپیتالیستی. کمونیست دنبال ازبین بردن طبقات است که این چنین چیزی باطبیعت انسان محال است وکاپیتالیست طبقات را وسیع (ازنظرتعداد وفاصله طبقه ها) ومجزا میخواهدوراه عبور از طبقات بسوی بالا را صعب العبور میسازد، من طبقات راقبول دارم ولی با فاصله معقول وعبورآسان بسوی بالاتا تنشها آرام

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:35:19 توسط كمال
دوستان موضوع اينستكه فرد حالا چه كمونيست چه مسلمان گفتار و كردارش در بيرون از قدرت و وقتي به قدرت ميرسد بسيار فرق ميكند! طعم شيرين قدرت و خزيدن در لحاف گرم و تخت راحت و چشيدن مزه بوقلمون افراد را صد و هشتاد درجه تغيير ميدهد٠البته در كشورهاي انقلابي٠در تاريخ افراد نادري مثل چه گوارا و گاندي و مصدق و ايت الله منتظري و طالقاني با همه اشتباهاتشان به مردم پشت نكردند و كسيه زر و پول ندوختند!

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:08:12 توسط پرهام
با درود به تمامی ایرانیان کمونیست البته از نوع آزاده و میهندوست و نه از نوع توده ای شریک دزد ورفیق قافله.باید خدمت شما دوستان عرض کنم که کمونیستهای لنینیسم مورد احترام بنده هستند اما تجربه تاریخ به ما آموخته که در حکومتهای کمونیستی این استالینیسم ها هستند که حکمرانی می کنند.برخی از آموزهای کمونیستی زیبا و قابل تعمق هستند اما به نظر حقیر بیشتر صورت تئوری و ایده آلیسمی دارند."برابری برای همه" کلام زیبایست اما اجرای آن در یک جامعه محال است و اگر هم اجرا شود باعث بروز نکردن استعدادها می شود. من خودم یک ایرانی شیعه مذهب هستم اما گرامیان با افکار و عقاید مکتبی نمی شود مملکت داری کرد حالا چه مکتبی از نوع دینی و یااز نوع کمونیستی.با این حال اما امروز باید با کنار گذاشتن اختلافات عقیدتی و البته کاملاً شخصی,دست در دست هم کار رژیم اشغالگر ایران را یکسره و راه را برای رسیدن به حکومتی برخاسته از مردم نه در شعار بلکه در واقعیت هموار کنیم.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:09:18 توسط کمونیست
همه این ایده ها و حرف ها تکرار تبلیغات بلندگو های شوروی سابق است. خیلی از بدبختی های ما از خود ماست اما این روسیه/شوری/روسیه هم خیلی اثر منفی داشته است. من قبلا کمونیست بودم و میدونم این فکرها از کجا شروع میشه و چگونه تبلیغ میشه و بعد چه نتیجه هایی ببار میاره.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:53:05 توسط حمید - س
پرهام عزیز! آیا تا بحال پرسیدی چه کسانی در زندانهای رژیم شاه و شیخ‌های کنونی شکنجه و اعدام شدند؟ همین مردک الدنگ خودش دستی‌ در کشتار کمونیست‌ها و مجاهدین و همه آزادیخواهان داشته و دارد. آیا همنیشینی با رئیس جمهور آمریکا که جایزه صلح نوبل گرفته میتواند دلیل بر آزادی خواهی من و تو باشد و یا اقای اوباما را مثلا ازادیخوه نامید ، گرچه بمبهای آتش افروز او خانه های مردم را در افغانستا به آتش می‌کشد؟ برای هر اتهامی باید دلیل و شاهد داشت.در همین سایت دهها کمونیست برای رهایی ایرانی و پیشبرد مبارزه مینویسند ، باید از پیشداوری‌های ناپسند خودداری کرد. (کمونیست)

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:41:53 توسط nsoi
باز این مردک اظهار فضل کار

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:16:44 توسط پ پ
اما طبق معمول مردک یادش میره که مردم ایران مراسم تشییع احمدی نژاد و سیدعلی را باهم گرفته اند و 22 بهمن ختم شان را هم اعلام می کنند .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 08:56:59 توسط سام
۲۲ بهمن امسال روزه به گورسپردن حکومت جاهل و نادان و قاتل و جانی خامنه ای است .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:37:35 توسط Shahab
در نظام كمونيستي همه باهم برابرند فقط روسا كمي برابرترند !!كتاب دهكده حيوانات شديدا توصيه ميشود!تو ايران هم اين نظام اسمش جمهوري اسلامي است !يك ورژن ديگر

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:16:58 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
پرهام عزیز, این مرد دچار بیماری مانی بی پولار یعنی بیماری دوقطبی هست که با اسکیزوفرنی نقاط مشترک زیادی دارد. خواهشا به کمونیستها توهین نکن. من این را به این دلیل میگویم که جهانخواران بین المللی از کمونیستهای واقعی مثل جن از بسم الله میترسند. و بسیاری از جوانان ما که زیر شکنجه کشته شدند جرمشان کمونیست محارب, و مفسدالارض بوده است. من هم از چین و روسیه و چاووز متنفرم, آنها حقه بازان تاریخ هستند و نه کمونیست. تامیل های سریلانکا را نگاه کن, اینها چپ بودند به همین دلیل آنها را قلع و قمع کردند. 1 و نیم میلیون نفر را در اندونزی به جرم کمونیست کشتند. این جانیان همه با هم هستند فقط ادا و اطوار دمکراسی و عدالت را در میاورند.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 07:08:24 توسط ايراندوست
آقا چي شد؟ از طرف حضار نه صلواتي و نه كف زدني٠ چي شد؟ مواجب قطع شد؟

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:42:25 توسط Shahab
بيماريش از نوع اسكيزوفرني هست بايدهر چه سريعتربستري شود!

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 06:37:06 توسط پرهام
ظاهراً همنشینی با کمونیستها روی این شخص بی تاثیر نموده چون کاملاً مانند یک کمونیست دو آتیشه صحبت می کرد

واکنش کروبی به شعارهای "ساختارشکن" : در صورت لزوم نیروهای نظام، برای «انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی» با همه متحد خواهند شد

تابناک :یکی از نامزدهای معترض انتخابات ریاست جمهوری دهم تصریح کرد که در صورت لزوم نیروهای نظام، برای «انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی» با همه متحد خواهند شد.

به گزارش «فردا»، مهدی کروبی در مصاحبه با روزنامه فایننشیال تایمز می‌گوید:«نیروهای دو جناح جمهوری اسلامی که دغدغه نظام اسلامی را دارند، به محض اینکه متوجه شوند، خدایی نکرده، انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی در خطر است، با هم متحد خواهند شد.»

کروبی همچنین اظهار داشته است که این اتفاق به زودی روی خواهد داد.

وی با اشاره به سخنان چند روز پیش هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر لزوم همکاری نیروهای معتدل دو جناح برای یافتن راه حل، ضمن تائید این سخنان تصریح می‌کند که «آقای هاشمی رفسنجانی به درستی گفتند که بهترین کسی که می‌تواند موجب حل مشکلات شود، رهبر انقلاب هستند. با آقای هاشمی موافقم.»

مهدی کروبی در واکنش به شعارهای ساختارشکن و ضدانقلابی نیز می‌گوید:« به نظر من، این شعارها 100 درصد اشتباه است و هیچ فایده‌ای ندارد.»

وی تصریح کرد که شعارهای حامیان وی باید در چارچوب نظام و قانون اساسی باشد.

رئیس مجلس ششم تاکید می‌کند که به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، چارچوب‌های نظام و اصل ولایت‌فقیه پایبند است.

وی همچنین از حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن نیز خبر داد.

گفتنی است مهدی کروبی چند روز پیش نیز تصریح کرده بود که پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب احمدی‌نژاد را بعنوان رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران به رسمیت می‌شناسد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:50:11 توسط حجت محارب
در این نکته هیچ چیز تازه ای نیست. باند میرحسین خطری بود که زودتر رفع شد. آنها برای حفاظت از این رژیم اهریمنی بامأموریت خاص آمدند ومأموریت خودرا کمی زودبپایان رساندند. همواره بفریاد زنندگان "یا حسین میرحسین" حمله کردیم وانگ بهم زننده همبستگی نوش جان شد اما راه عوض نشد. کروبی ومیرحسین دراین یک مورد دروغ نگفتند وازاول گفتند بابزرگترین جانی درتاریخ ایران یعنی خمینی دوستند وهمواره گفتند که این آشغالی که بنام قانون اساسی هست را میخواهند حفظ کنند و آنها که پشت سرشان راهی شدند یا هم کیشان آنان بودند که اگر این نظام برود خود درگیرند و یا آنها بودند که به نسل گذشته که گول خمینی را خورد بد میگویند و خودشان گول شاگردان خمینی را خوردند. حال باید راه را دنبال کنیم. واقعیت بزبان یک لر و بصورت لری (یعنی پوست کنده) گفته شده و آنها که باین باند بعنوان پشتوانه نگاه میکردند فهمیدند که همانطور که بآمریکا و اروپا و روسیه و چین تکیه نمیکنند به حجاز نیز تکیه ای نیست و نیروهای ما بیشتر شد. زیراگروهی سیاهی لشکر فریبکارترسو ازلشکر دلاوران جدا شده اند و خلوص ما افزایش یافته است. اینک میدان نبرد پاکتر و روشنتراست.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:19:05 توسط Fozhan
آیا کسی‌ واقعا وجود دارد که هنوز باور دارد این اصطلاح طلبان در فکر برانداختن نظام هستند! ما همه در این "بازی" سیاسی شرکت داریم و سیاست هم قواعد خود را دارد. اینها در فکر بازگرفتن سنگرها ی از دست رفته اشان هستند و در این "بازی" میخوا هند از قدرت ما (مردم) استفاده کنند. ما هم داریم از قدرت و نفوذ اینها استفاده می‌کنیم. ما هدفهای مشترک تا حدی داریم. اینها جمهوری اسلامی و دوران "طلایی‌" خمینی را میخواهند. ما استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی‌ می‌خواهیم. ما در این مقطع یک دشمن واحد داریم و با هم در جنبش سبز متحد هستیم. اینها ممکن است که تغییر بکنند و تا پایان با هدفهای مردم همگام شوند. آینده این را نشان خواهد داد. دوستان انتظارات خود را واقع بینانه کنید. توقع بی‌ اندازه نداشته باشید. ناامید هم نخواهید شد. مردم هدفهای‌شان را در خیابان گفته اند. شنونده باید عاقل باشد!

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:17:54 توسط حمید - س
با نزدیک شدن روز ۲۲ بهمن و قیام نه چندان دور از ذهن مردم انقلابی‌،کروبی این رهبر اصلاح طلب که بار خیانت او به مردم کمتر از همپالکان دستگاه حاکمه نیست، برای ترساندن و خاموش کردن شعله‌های انقلاب پیش رو،موذیانه،بار دگر از پیوند ناگسستنی خود با اسلام و ولایت فقیه میگوید.این پیر زنباز برای ادامه زندگی‌ سیاسی خود میکوشد اینبار در لباس رهبری سرکوب قیام پیش رو،وظایف خود را در بندگی به امام ۱۴ ثابت کند. ۲۲ بهن نزدیک است و این روباه صفت اصلاح طلب که تاریخ ننگین خیانت‌های آنان در مبارزات مردمی به پهنای کره خاکیست،اینبار نیز پس از به خون کشیدن صدها جوان،هزاران زندانی در بند ،در خیال خاموش کردن آتش انقلاب پیش رو ، آماده اند با کشتار هزاران و بلکه ده‌ها هزار، فریاد آزادی را که در دل میلیونها پیر و جوان ایرانی شعله می‌کشد خاموش کنند. مرگ بر شما! آماده شوید روز انتقام نزدیک است، ما نام اسلام و امامتان را بر سینه و بر پیشانیتان داغ خواهیم کرد. ننگ بر شما! روز آزادی چندان دور نیست که پا برهنه ،سینه زنان ،قرآن بدست ، زانو بر زمین زده برای جان بی‌ ارزشتان فغان و زاری کنید.هزار بار مرگ بر شما. حمید - س

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:17:40 توسط فرياد
براي رسيدن به قله بايد از كوهپايه ها گذشت ، عاقلانه بنظر نميرسد توقع داشت با جهش و پرشي به قله رسيد ، مردمي كه سي سال در اين مملكت با تمام وجودشان انواع مصيبت و تحقير ها را تحمل كرده اند بهتر ميدانند با اين غول بيرحم بي شاخ و دم چه بايد كنند كه كمترين هزينه را بدهند ، موضوع جديد تشکیل پارلمان در تبعید ديگه از اون حرفاي تخ.. بود ، آنهائي كه به قول دوستان در تبعيد هستند ، بهتر است با حمايت بدون چشمداشت از جنبش و برگزاري ميتينگ هاي مؤثر صداي مردمشان را بگوش مردم جهان برسانند تا دولتهاي طرف حساب حكومت از همكاري هاي پيدا و ناپيدا دست بردارند و چوب لاي چرخ خواست هموطنانشان نگذارند .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:16:34 توسط كمال
كروبي جو وووووووك ك ك ميگو يد يا حزيان ميگويد ٠اگر توانست بگويد رهپر ادم خوارش چند نفر ازهموطنان مظلوم و بيگنا همانرا به خاكوخون كشششششيده جرعت داري؟ يا فرامشي گرفتي ٠من هرگز از تو پشتيباني نخواهم كرد

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:16:24 توسط مهدی سابق ( خسرو ) محارب
دوستان: صحبتی که کروبی کرد، حکومت را کاملا" در چاه توالت تاریخ انداخت و سیفونش را ما خواهیم کشید!؟ ملت ایران یکبار 31 سال پیش گول صحبتهای خمینی را خورد ، و ایندفعه میرفت تا گول امثال خاتمی ، کروبی ها... را بخورذ !؟ هر چند هیچگاه کروبی و موسوی.... خود را مخالف رژیم قلمداد نکرده اند!؟ و همواره خود را فرزند انقلاب و امام و دوستدار و دلسوز حکومت مطرح کرده اند، و اشکال و عدم اطمینان ما باین شیادان همین باورمندی ایشان به خمینی قاتل و حکومت فاسد اسلامی بود!؟ منتظری و هیچیک از آخوندهای سبز، مخالف رژیم اسلامی نبوده و نیستند!؟ نگرانی ایشان، تندرویهای ا.ن در سخنرانیهایش بود،که به اصل پنهانکاری و تقیه عمل نمیکند، و ایران را با خطر جنگ،تحریم و انزوا مواجه ساخته است !؟ ملت ایران قداست باند فاسد ملایان را شکست ، و از همینرو، رهبر الدنگ را نشانه گرفت، و تا سرنگونی رژیم از پای نخواهیم نشست

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:12:49 توسط اهورا
من چون باور نمیکنم که همچین مصاحبه ای وجود داشته باشه خودم توی سایت روزنامه فایننشنال تایمز سرچ کردم و همچین مصاحبه ای پیدا نکردم.اگر کسی لینک مصاحبهء اصلی رو داره ممنون میشم که اینجا بذارتش.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:04:59 توسط nosi
یکی نیست به آقای کروبی بگه آقا جان خر مردم ایران از کرگی دم نداشت. شما را هم دیگه نمیخواهیم. با شما و بی شما جنبش راهش رو ادامه میده اگه رهبرتون درایت داشت و میتونست خودش رو نجات میداد از این باتلاق. شب دراز است و مردم ایران بیدار.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:44:30 توسط كريمخان
فدات عزيز ٠نظر من اصلا نقد تو نبود. ضمن نيش تلخ آن, به واقعيت ها به جنبه كنايه و طنزش نگاه كن٠ ساسان اول كه ميدانم بخاطر انتقاد قبلي ام هنوز دلخوري! شما هم بجاي حمله بجنبه طنز و كنايه آميز نظر بچسب٠آينكه من خواستار پرچم سرخ يا سبز يا آبي هستم در كل قضيه فرق نميكند. پرچم ما در طول تاريخ دچار تغيير فراوان شده. مهم اين است سنبل استقلال ميهن ما و عدم وابستگي اش باشد اگر قرار است پرچم تغييري كند مجلس واقعي نمايندگان مردم آنرا بايد تعيين كند, نه شاه و خامنه اي و موسوي٠براي دوستان پيك ايران٠قصد من از آوردن سخنان امام حسين بدليل نژادپرستي و قوم پرستي نيست بلكه بر عكس افشاي آنان است كه ميخواهند برتريهاي نژادي را بنام مذهب به اين ملت حقنه كنند٠ پيروز باشيد

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:23:10 توسط javad
بله زمانی‌ که من عنوان کردم، نباید به آخوند امیدوار بود. این جماعت مثل ریسمان پوسیده هستند، که برای رفتن به ته چاه نباید از آنها استفاده کنیم. بسیاری از دوستان خورده گرفتند که این شیخ شجاع به مردم پیوسته و اینگونه نظرات به به اتحاد ضربه می‌زنه و غیر... نه عزیزان جنبش سبز رهبر ندارد. رهبر هم لازم ندارد. اگر هستند کسانی‌ که هنوز مثل سال ۵۷ فکر میکنند، هنوز بر این باور نرسیدند که مردم سال ۸۹ دیگر مثل ۵۷ نیستند و آگاهانه مسأل را میبینند. رهبران واقعی جنبش دانشجویان هستند ، معلمان هستند ، کارگران هستند ، نویسندگان هستند و انهای هستند که با مردم و در کنار مردم هستند، نه انهای که فقط به دنبال تقسیم قدرت به مخالفت برخاستند. به امید آزادی ایران و ایرانی‌..

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:19:21 توسط محارب بالفطره
بابا این یارو دیوانه است ،هر دقیقه یه چیز میگه . بابا خفه شو ،نمیخواهد مصاحبه کنی لا مصب.همه میدونن بابا ،خیلی وقت هست که سازش کردی، آخوندددددددددد .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:17:23 توسط اتابای
دوستان تنها راه حل تشکیل پارلمان در تبعید هست متشکل از تمام نیروهای اپوزیسیون از سلطنت طلب گرفته تا مارکسیست خیری از آخوند جماعت به مردم ایران نمی رسه کروبی و خاتمی همه و همه تنها به آرمانهای خمینبی دجال فکر می کنند هنوز در دهه 60 هستند تنها راه پارلمان در تبعید هست آقایون اپوزیسون بیدار شوید بسه دیگه اینقدر نزنید سر و کله هم کم کم داره دیر می شه فردا ایرانی نخواهد بود که اپوزیسیونش باشید مرگ بر اصل ولایت فقیه

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:14:53 توسط مبارز
مگر میشود انسان آخوند باشد و از کجراهه برگردد؟ این خبر در سایت تابناک محسن رضائی آمده و معلوم است که پشت پرده تفاهمات و توافقات بعمل آمده است و این تخم لق را خاتمی با آن نامه معروفش شکست. زمانی بازرگان به بنی صدر گفته بود که یک حرف از من پیر بشنو و آن اینکه آخوندها اگر در تنگنا بمانند با هم متحدتر میشوند. حال من مانده ام که چرا ما ایرانی ها تشکیل یک شورائی متشگل از همه گروههای سیاسی را نمیدهیم. ما احتیاج به یک رهبری قوی داریم تا ملّت بداند که در چه مسیری میرود. ماشاءالله فرمانده زیاد داریم ولی سرباز کم داریم. همه امر و نهی میکنند؛ ولی کو گوش شنوا که در ایران مردم دادشان از نبود یک رهبری جمعی به آسمانها رفته است. دوستان هر کس هر فکری در این مورد دارد ارائه کند تا بلکه سران احزاب را دور یک میز بنشانیم.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:14:37 توسط حمید - س
شب بد ، شب دد ، شب اهرمن ، وقاحت - به شادی دریده دهن، شب نور باران ، شب شعبده ، شب خیمه شب بازی اهرمن.... و جواب مردم بپا خواسته و مبارز ایران ایران به این خائنین و ادمکشان اینست . وعده ما روز ۲۲ بهمن . سرنگون باد رژم جمهوری اسلامی

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:14:27 توسط فریبا
کجاهستند آنان که گفتند شیخ شجاع ویا حسین میر حسین ، زهی بیشرمی از این ملایان عمامه دار و بی عمامه ما که گفتیم از این امامزاده ها معجزه بر نخواهد خواست ولی سینه زنی بعضی ها بدورآنان تمامی نداشت ، امروز دو نفر اعدام شدند و این جرثومه های فساد دنبال جمهوری نحس خود هستند در بیعت خود بایزیدزمان از هم سبقت گرفتند هنوز میگویند شعار ساختار شکن ندهید آیا جمهوری ایرانی شعار ساختار شکن است البته برای آقایان است زیرا نخست وزیر امام دروغی و شیخ مجلس حکومت جهل بایدحساب هزاران اعدامی در زمانشان چون امروز ورشوه هایی را که از جزایری گرفتند را با سقوط حکومت ملایان پس بدهند برای همین نظام باید بماند چون به جان آنها بسته است جنگ آقایان جنگ قدرت و مقام است و سهم خواستن جنگ ملت جنگ آزادی برابری حق حاکمیت و زندگی بهتر است سرنگون باد حکومت جهل و جنایت با همه جناهایش، ملت از خون بنا حق ریخته شده فرزندان خود نمیگذرد . درود بر ملت بزرگ ایران

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 09:58:57 توسط امین
آخوند را نگاه کنید که چگونه رنگ عوض می کند همه که نمی توانند مثل مارتین لوتر کینگ بشوند رنگ عوض کردن آخوندها بسته به پولی است که دریافت می کنند خدا می داند چقدر پول داده اند و خوشحال نشسته است سر جایش مثل همان سیصد میلیون تومان در اوایل انقلاب که بنا به قول خودش از امام راحلش گرفته بود و چون امام دادند پس حلال است ولی برای مردم حرام است عین ماهی اوزون برون

وکیل آرش رحمانی پور :حکم بدون ابلاغ به خانواده و به صورت مخفیانه اجرا شد

روز پنج شنبه دو تن از زندانیان سیاسی در ایران به نام های محمدعلی زمانی و آرش رحمانی پور پس از تایید حکم اولیه اعدام توسط دادگاه تجدیدنظر تهران به دار اویخته شدند. با آنکه طبق آیین نامه اجرای احکام در جریان اجرای حکم باید وکیل ویاوکلا و خانواده متهم حضور داشته باشد، نه خانواده و نه وکیل از اجرای چنین حکمی اطلاع داشتند. کیفرخواستی که علیه این دو متهم به عنوان مبنای صدور حکم اعدام قرار گرفته بود توسط سعیدمرتضوی دادستان وقت تهران مطرح شده بود این درحالی است که خود سعید مرتضوی هم اکنون یکی از متهمان پرونده دستگیری‌های بعد از انتخابات است.

نسرین ستوده وکیل آرش رحمانی نیا در گفت وگو با «کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران» گفت: «پدر آرش حتی تا امروز ظهر در تماس تلفنی که با من داشت از اجرای حکم اطلاع نشد. این نشان می داد که نه تنها حکم مخفیانه اجرا شده است بلکه حتی پس از اجرا هم خانواده را در جریان قرار ندادند. این درحالی است که قانون اجرای احکام مربوط به اعدام قوه قضاییه را ملزم می کند که در زمان اجرای حکم به خانواده اطلاع بدهد تا تشریفات قضایی و قانونی را پیش بینی کنند تا با حضور متهم و وکلا حکم اجرا شود. تمام این تشریفات در مورد موکلم آقای رحمانی پور نادیده گرفته شد تا به سرعت برق و باد اعدام شود و فقط پس از اجرای حکم خبر را در رسانه ها اعلام کردند.»

ستوده وکیل آرش رحمانی پور ساعاتی پس از اعدام موکلش با کمپین گفت: «من به عنوان آرش رحمانی پور از خبر اعدام ناگهانی وی شوکه شدم. به موجب قانون هیچ حکمی قبل از ابلاغ قابلیت اجرا ندارد. این حکم مخفیانه صادر شد و مخفیانه دور از کسانی که باید اطلاع داشته باشند برای اجرا رفت و پس از اجرا پایگاه اطلاع رسانی دادسرا آن را اعلام کرد. هیچ دلیلی جز ایجاد رعب و وحشت در این پرونده برای صدور حکم آرش وجود نداشت. آرش بر خلاف مطلبی که در پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی انقلاب اعلام شده در ماجراهای پس از انتخابات بازداشت نشد. او در فروردین سال جاری و دوماه قبل از انجام انتخابات و در منزل خودش بازداشت شد و در زمان دستگیری بیش از ۱۹ سال نداشت. بسیاری از اتهاماتی که علیه آرش مطرح شد مربوط به زمانی بود که کمتر از ۱۸ سال داشت. بنابراین به طور قطع ویقین پرونده آرش از پرونده های اعدام های زیر ۱۸سال است که اعلام شده و این بار اعدام زیر ۱۸ سال از بین متهمان سیاسی قربانی گرفت. در تمام طول بازداشت و محاکمه علیه وی فشارها و وعده و وعید های فراوانی در جریان بود. از ابتدا خواهر آرش بازداشت شد. دو ماه خواهر آرش در بازداشت بود. پس از آن با قرار منع تعقیب آزاد شد اما فشارهایی که در زمان بازداشت تحمل کرده بود منجر به از دست دادن فرزندش شد. آرش در تنها ملاقاتی که من به مدت ربع ساعت با وی داشتم به من گفت که در دو تا بازجویی خواهرش را روبروی او گذاشته اند و گفتند که اگر می خواهد آزاد شود باید به اعتراف هایی که از او درخواست می شود اقرار کند. همین طور به من به عنوان وکیل انتخابی آرش هرگز اجازه شرکت در محاکمه داده نشد. در جلسه ای که مرداد ماه دادگاه آرش تشکیل شد من برای شرکت در جلسه دادگاه اصرار کردم. این موضوع باعث شد ماموران امنیتی من را تهدید به بازداشت کنند و سپس با اخذ پروانه وکالت من آن را صورت جلسه کردند و بعدا پروانه را به من برگرداندند.»

پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با انتشار خبری نوشته است که در پی آنچه این خبرگزاری «اغتشاشات و اقدامات ضدانقلابی و ساختارشکنانه ماه‌های اخیر به خصوص در روز عاشورا» نامیده، شعب دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران به اتهامات تعدادی از متهمان رسیدگی و ۱۱ نفر را به اعدام محکوم کردند. این گزارش می‌افزاید: احکام ۹ نفر دیگر از محکومان اغتشاشات ماه‌های اخیر نیز در مرحله تجدیدنظرخواهی است که در صورت قطعیت احکام صادره، طبق مقررات نسبت به اجرای حکم اقدام خواهد شد. اتهام محاربه و تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و عضویت در گروهک مسلح ضد انقلابی انجمن پادشاهی ایران و گروهک تروریستی منافقین، از جمله اتهامات افراد یاد شده مطرح شده است.

ستوده وکیل رحمانی‌پور افزوده است:‌«در نامه ای که همان زمان به رییس قوه قضاییه نوشتم عنوان کردم که اگر علیه وکلا چنین فشارهایی اعمال می شود علیه خود متهمان چه فشارهایی وارد می شود. درهمان جلسه که حضور من به این ترتیب جلوگیری شد از پدر آرش خواستند که آرش را متقاعد کند که جلوی دوربین قرار بگیرد و وقتی با مقاومت پدر مواجه شدند تهدید کردند که اگر آرش را وادار به اعتراف نکنی همان جا خودش را بازداشت می کنند. بنابراین یک سوال وجود دارد: اگر آرش مرتکب چنین جرم سنگینی شده بود که مستوجب مجازات اعدام باشد این فشارها علیه آرش چه ضرورتی داشت. که با اعمال این فشارها او را وادار به اعتراف به کارهای ناکرده بکنند؟ بنابراین به دلایل مختلف حکمی که صادر شده کاملا غیرقانونی، غیرعادلانه و غیرمنصفانه است.»

ستوده با توجه به نقش سعیدمرتضوی و لزوم بازبینی درچنین پرونده هایی به دلیل اتهاماتی که هم اکنون در گزارش مجلس علیه وی وارد شده گفت«من که یک بار اجازه مطالعه پرونده را پیدا کردم متوجه شدم که اساسا قرار مجرمیتی در پرونده نیست. دوم آنکه کیفرخواست آرش در یک روند غیرمعمول توسط آقای مرتضوی که در آن زمان دادستانی تهران را به عهده داشت امضا شده بود. اگر پرونده اتهامی آقای مرتضوی در دادسرای انتظامی قضات به موجب گزارش کمیته ویژه مجلس در جریان است، بنابراین باید جلوی اجرای کلیه احکامی که به استناد کیفرخواست صادره توسط ایشان صادر شده جلوگیری شود. من از این فرصت استفاده می کنم و نگرانی خودم را نسبت به بقیه احکام اعدامی که صادر شده اعلام می کنم. نسبت به موکل خودم آقای رضا خادمی و نسبت به اجرای حکم یعقوب پرکار طبیعی است که جامعه باید هوشیار باشد و من نگران اجرای حکم اعدام در مورد موکلانم هستم.»

پدر آرش حتی تا امروز ظهر در تماس تلفنی که با من داشت از اجرای حکم اطلاع نشد. این نشان می دهد که نه تنها حکم مخفیانه اجرا شده است بلکه حتی پس از اجرا هم خانواده را در جریان قرار ندادند. این درحالی است که قانون اجرای احکام مربوط به اعدام قوه قضاییه را ملزم می کند که در زمان اجرای حکم به خانواده اطلاع بدهد تا تشریفات قضایی و قانونی را پیش بینی کنند تا با حضور متهم و وکلا حکم اجرا شود. تمام این تشریفات در مورد موکلم آقای رحمانی پور نادیده گرفته شد تا به سرعت برق و باد اعدام شود و فقط پس از اجرای حکم خبر را در رسانه ها اعلام کردند.»

ستوده در پایان گفت:«فکر می کنم این احکام تنها برای ایجاد رعب ووحشت صادر شده بود. پس از ماجرای عاشورا و ترسی که در حاکمیت ایجاد شد به صورت عجولانه به اجرای این احکام رو آوردند و شبانه روز قضات را به صدور احکام سنگین تشویق و موظف می کردند. حتی طرحی را گفتند به مجلس می بریم که به موجب آن در ظرف پنج روز احکام اعدام قابلیت اجرا پیدا کند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:41:09 توسط بهمن
مرگ بر شما اخوندهاي كثيف گريه و التماس شما اخوندها پاي چوبه دار نزديك است

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:16:17 توسط zohrh
هموطن مبارز ..خبر جنایت های جمهوری جنایات کار را به گوش جهانیان برسانیم و با ترتیب راه پیمایی و و فرستادن ایمیل به سفارت ها مانع تکرار این جنایات در ایران شویم

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:59:41 توسط تکاوران تندر انجمن پادشاهی
در پی اعدام یاران انجمن پادشاهی ایران ، آرش رحمانی پور و محمدرضا علی زمانی ، ما تکاوران تندر دست در دست توده های خشمگین خلق قهرمان ایران ، 22 بهمن را به بهمنی سهمگین و کابوسی مهلک برای رژیم اسلامی تبدیل خواهیم کرد و بار دیگر با او با «زبان خودش» صحبت خواهیم نمود. پیشاپیش به مزدوران رژیم اسلامی هشدار میدهیم برای حفظ جان خود از ورود به مسیرهای راهپیمایی حکومتی خودداری کنید، در غیراینصورت خود مسئول فجایع احتمالی خواهید بود. پاینده ایران کوبنده تندر فولادوند برافراشته پرچم سه رنگ شیروخورشید نشان تکاوران تندر انجمن پادشاهی اینرا

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:45:00 توسط نازنین
امیدوارم مجید کاووسی های امروز که میان نظامیان هستند خود خدمت این قاضیان جلاد برسند ..تا قاضی باشند نه شاکی.....مجید روحش شاد که به سعید مرتضوی در بای چوبه دار که از او برسید اخرین حرفت ...ایا بشیمان نیستی مجید گفت نه تنها بشیمان نیستم اگر قدرت داشتم خون همه تان را میریختم کثافتها ...با با لبخند و سر فراز به بای چوبه دار رفت و با علامت دست از همه خداحافظی کرد روحش شاد ....مجید جان راهت ادامه دارد......

فیلم : گفتگو با نسرین ستوده درباره پرونده آرش رحمانی پور

اين مصاحبه قبل از اعدام جانباخته آرش رحمانی پور صورت گرفته است


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:35:37 توسط cyrus
مرگ بر رژیم جمهوری ادمکش اسلامی با هر جناح و دسته. دوستان ما ۶ میلیون تبعیدی در خارج هستیم نباید منتظر مردم در داخل باشیم که ایا ۲۲ بهمن به خیابانها می ایند یا نه ! ما میتوانیم بجای رفتن به کنسرت عوامل رژیم نظیر کنسرت ناظری مزدوروپسرش در نیویورک که سه هزار نفرضد ایرانی بی خیال با بلیط های بالا دران شرکت کردند خودمان در شهرهای بزرگ دنیا و در جلو جاسوسخانه های رژیم تظاهرات چند هزارنفره تشکیل دهیم و این جاسو سخانه ها را تصرف کنیم انگاهست که مردم داخل به خیابانها خواهند ریخت و در پایان با یک مبارزه مسلحانه ملا علی و رژیمش و با تمام جناح ها و سبزالهی ها به مستراح تاریخ خواهیم ریخت .مرگ بر خامنه ای

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:35:25 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
این جوان از زوی سادگی یا بخاطر فریبی که خورد آنهم چون پدرش واسطه شد تا او به جرم نکرده اعتراف کند, اعدام شد. بیاییم از تک تک این حوادث درس مبارزه را یاد بگیریم. بیاییم با نرفتن به مسجد, نپرداختن صدقه, نذر نکردن به امامزاده ها کیسه گدایی آنها را به ورشکستگی بکشانیم. اینها این پولها را به لبنان میفرستند یا برای حماس و بقیه تروریستهای عراق. شما ای مردم اگر هر کدام از شما یک قدم کوچک بردارید مطمئن باشید که این کار شما باعث نجات جان یک جوان خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 11:28:09 توسط HR
What is the fucking human rights doing . There are 1000 s fo reasons against Islamic Republick of Iran but the human rights is sitting silent ??????!

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:39:23 توسط Hamishe Neda
عجب ملتی هستیم که عاشقانه مرا به قتلگاه میبرند و ما به بازی فوتبال هم میرویم !!!بیاید حداقل فوتبال را تحریم کنیم

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 10:37:49 توسط رنگین , محاربان جهان متحدشوید.
آهای مردم, از ماست که بر ماست. در مساجد گول دروغهای آنها را میخوریم و برایشان غش میکنیم. فرزندانمان نان شب ندارند اما ما سماور و ظرف برای مسجد میخریم و پولهایمان را به این رهبران تروریستها میدهیم. (آیا میدانید پدر اسامه بن لادن متولی مکه میباشد؟؟) وقتیکه فرمان لو دادن بچه هایمان را میدهند با آنها همکاری میکنیم(دهه 1360 تعدادی از زندانیان را خانواده آنها لو داده بودند. ) وقتیکه دخترانمان را اعدام میکنند و شب قبل از اعدام به آنها تجاوز میکنند و روز بعد با یک شاخه نبات و یک عداد قرآن به عنوان داماد یک شبه زنگ خانه مان را میزنند, به جای افشاء این جنایات, آن را تقدیر الهی می بینیم و این همه جنایات را پنهان میکنیم. سال 1367 همه دخترانی که ازدواج نکرده بودند را تجاوز کردند اما خانواده ها دوست نداشتند این مسئله عمومی شود. اگر آنموقع جلوی این کارها گرفته میشد امروز ما با چنین کفتارهایی سر و کار نداشتیم. حالا میبنید چطور پدر آرش رحمانی پور را مقابل پسر قرار دادند؟ این پدر بیچاره گول این جانیان را خورد. جواب به این رژیم همیشه باید نه باشد.

بازداشت سه عضو زخمی خانواده سعید پورعزیزی مدیر مسئول روزنامه بهار

به گزارش جرس از تهران پسر سعید پورعزیزی - مدیر مسئول روزنامه توقیف شده بهار -که در تظاهرات مسالمت آمیز روز عاشورا از سوی ماموران حکومتی به شدت از ناحیه سر زخمی شده بود و توسط برخی پزشکان سبز مورد عمل جراحی قرار گرفته بود دستگیر و روانه زندان شد.
ماموران حکومتی پس از مدتها پیگیری این جوان دانشجوی زخمی را به همراه مادر و خواهر شانزده ساله اش که آنان نیز در جریان تظاهرات زخمی شده بودند،با خود بردند.
اکنون همسر، پسر و دختر سعید پورعزیزی در زندانند و هر سه نفر نیز مجروح می باشند. خبرنگار جرس می افزاید پزشکی که به وظیفه انسانی خود عمل کرده بود نیز بازداشت شده است.
از محل نگهداری سه عضو خانواده این روزنامه نگار اصلاح طلب خبری در دست نیست.
نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:11:53 توسط الف
بابا اين بيچاره سعيد پورعزيزي را من کاملا ميشناسم .يک برادرش را درست روز22بهمن سال 57 نيروهاي گارد شاه کشتند.دوبرادرش درجبهه شهيد شدند ادم درست وحسابي است به خدا قسم مسلمان تر از اين خانواده کسي ديگر را نميشناسم .واقعا چه مي کنيد ؟؟اينهمه ظلم براي چه وبراي که .اينهمه ستم از هيچ قومي بر ايران وايراني نرفته است .سهم اين خانواده از انقلاب شهادت وزندان وشکنجه واسارت .تف بر شما بي آذرمان

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:27:57 توسط ساسان اول
به آگاهی تمام ایرانیان ازادی خواه می رسانم که یکی از اهداف این همه دستگیری و بازداشت های ضد بشری رژیم بر اساس این تصور است که با این کار ها دیگر در 22 بهمن حتمن هیچ کس به خیابان ها برای تظاهرات نخواهند آمد . لذا برای گسترش مبارزه و اثبات این حقیقت به رژیم که این دستگیری ها هیچ اثری در تصمیم ما ( در خیابان آمدن ) نخواهد داشت ، در تظاهرات 22 بهمن حتمن شرکت فرمائید و به رژیم دزد و خون خوار بگوئیم دستگیری ها بی نتیجه است . این کار شاید سبب این شود تا خود رژیم به بی اثر بودن این حربه احمقانه پی ببرد و به آزادی جوانانی چون شهرام بلوری بیانجامد .

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:15:19 توسط ساسان اول
خامنه ای 31 پیش در گورستان مشهد 5 ریال می گرفت و بر سر یک قبر قرآن می خواند . اما حالا برای یک جوان کرد بی کار و بدبخت ، یک میلیارد تومان وثیقه برای یک ازادی موقت طلب می کند !! اگر این اسلام است پس من از همین حالا یک محارب ضد اسلام و آخوند های مفت خور هستم

تعیین وثیقه نجومی 1 میلیارد تومانی برای یک زندانی سیاسی کرد

تعیین وثیقه نجومی 1 میلیارد تومانی برای یک زندانی سیاسی کرد

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران،زندانی سیاسی شهرام بلوری چند ماه است که در بند 209 زندان اوین بسر میبرد و بازجویان وزارت اطلاعات آزادی او را منوط به سپردن وثیقه 1 میلیارد تومانی اعلام کرده اند.
زندانی سیاسی شهرام بلوری 24 ساله بیش از 7 ماه است که در شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی در بند مخوف 209 زندان اوین بسر می برد. بازجویان وزارت اطلاعات اخیرا به وی و خانواده اش اعلام کرده اند که در صورت قرار دادن وثقیه 200 میلیوین تومانی فرزند آنها آزاد خواهد شد. خانواده با صرف هزینه های سنگین کارشناسی و غیره این وثیقه را تامین و به دادگاه انقلاب برای آزادی فرزندشان مراجعه می کنند. بازجویان وزارت اطلاعات در بند 209 زندان اوین به شهرام بلوری می گویند که اگر وثیقه 200 میلیون تومانی را امضاءکنید آزاد خواهید شد آنها با فریبکاری در آن برگه بدون اینکه او متوجه شود مبلغ 1 میلیارد تومان نوشته بودند و به امضای او می رسانند. هنگامی که خانواده بلوری برای سپردن مبلغ 200 میلیون تومانی به شعبه 4 امنیت دادگاه انقلاب مراجعه می کنند با مبلغ 1 میلیارد تومان وثیقه مواجه می شوند. . این اولین بار است که چنین وثیقه غیر قابل تصور و نجومی برای آزادی یک زندانی سیاسی از خانوادۀ وی مطالبه می کنند.

شهروند وب‌نگاران را خطر اعدام تهدید می کند

گزارش‌گران بدون مرز :
در حالی که صبح امروز دو متهم به " محاربه" در تهران اعدام شدند، دو وبلاگ نویس زندانی از سوی مقامات قضایی - امنیتی به محاربه متهم شده‌اند. مهرداد رحیمی و کوهیار گودرزی اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر را خطر اعدام تهدید می‌کند.

گزارش‌گران بدون مرز در این باره اعلام می‌کند : " جمهوری اسلامی تنها به بازداشت و محکوم کردن مدافعان آزادی بیان و حقوق بشر و همه آنهایی که به تخلف و تقلب در انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد اعتراض کرده اند، اکتفا نمی کند. امروز نشان داد در پی اعدام آنهاست. خطر افزایش اعدام‌ها جدی است. ایران باید شاهد چند مرگ دیگر باشد تا جامعه جهانی با اعتراض خود اعدام ها متوقف کند."

مهرداد رحیمی و کوهیار گودرزی وبلاگ نویس و از اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر هستند این کمیته تشکیل شده از دانشجویان، وبلاگ نویسان و روزنامه نگارانی است که موارد نقض حقوق بشر به ويژه سرکوب های پس از انتخابات را فعالانه منتشر می کنند.
در تاریخ ٢ بهمن ماه دادستان تهران در دیدار با خانواده شیوا نظر آهاری گفته است " سایت کمیته وابسته به "سازمان مجاهدین" است و هرگونه همکاری با سایت جرم محسوب می‌شود."
در طی هفته های گذشته چندین وب‌نگار عضو این کمیته بازداشت شده‌اند. شیوا نظر آهاری ; سعید حائری در تاریخ ٣ دی ماه، پریسا کاکایی در تاریخ ١٢ دی ماه و سعید کلایی و سعید جلالی در ١٠ آذر ماه بازداشت شدند. همه ی بازداشت شدگان در بند ٢٠٩ زندان اوین بسر می‌برند و از سوی ماموران وزارت اطلاعات شدیدا تحت فشار قرار گرفته‌اند تا دیگر همکاران کمیته را معرفی و فعالیت سایت کمیته را متوقف کنند.

گزارش‌گران بدون مرز در باره ساختن سایت‌های جعلی که از سوی ماموران امنیتی جمهوری اسلامی مورد برای شناسایی کاربران معترض مورد استفاده قرار می گیرند، هشدار می دهد. این سایت‌ها به نام سازمان های سیاسی و یا رسانه‌های آزاد تاسیس و از کاربران می‌خواهند که خبر ، عکس و فیلم خود را برای آنها ارسال کنند.سپس این مکاتبات به منظور متهم کردن به دام افتادگان به همکاری با " بیگانگان" و یا " جاسوسی" و " همکاری با گروه های ضد انقلاب" مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از سوی دیگر منصوره شجاعی وب‌نگار و همکار سایت های مئافع حقوق زنان و محمدرضا زهدی روزنامه‌نگار و عضو کمیته دفاع از آزادی مطبوعات در تاریخ ٣ بهمن ماه آزاد شدند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 14:20:28 توسط ستاره
مردم ايران بپاخيزيد! در يك همبستگي ملي و سراسري, در اعتراض به اعدامها, ايران را يكپارچه در اعتصاب, تحصن و اعتراض فرو بريد! كاركنان شركتها و صنايع نفت, اعتصابات خود را آغاز كنيد! بازاريهاي تهران و سراسر ايران, اعتصابات خود را آغاز كنيد! در اين شرائط بحراني و فوق اضطراري, براي نجات وطن از شر اشغالگران و قاتلان بپاخيزيد! كاركنان پالايشگاهها و شركت نفت, بازاريان, كارگران, معلمان, پرستاران, دانش آموزان, دانشجويان, استادان, كشاورزان, ماهيگيران, صنعتگران, زنان و مردان آگاه ايرانزمين, براي نجات ايران از چنگال "رژيم غير قانوني, نامشروع و نامنتخب ولي فقيه" در يك همبستگي ملي و سراسري, ايران را يكپارچه به صحنه اعتصابات تبديل كنيد! مردم ايران, رژيم جنايتكار ولي فقيه را تحريم كنيد و از كار كردن براي آن دست بكشيد! اعتصاب, اعتصاب, اعتصاب سراسري٠٠٠

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 13:04:32 توسط فوری
فوری فوری به رهبران جنبش سبز فوری : امروز این 2 مبارز را اعدام کردند فردا نوبت شما ست اقایون کروبی موسوی خاتمی رفسنجانی ... اگر اعلام وضعیت قرمز و اماده باش برای تظاهرات سراسری ندهید جان شما و خانواده هایتان در خطر فوری است ....مردم را به خیابان ها برای اعتراض بکشانید هرچه زودتر ...>

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:37:11 توسط agha diveh
گزارشگران بدون مرز،سازمان حقوق بشر،سازمان مل متحد،کنفوانسیون ژنو در مورد دفاع از حقوق بشر و کماکان ٣٠ساله که جوانهای ایرانی رو یادرملاء عام ویا مخفیانه اعدام میکنندوتنهااتفاقی که میافته همه این سازمانها فقط اینو محکوم میکنند یااونو و اوباما هم فقط در مورد یک چیز نگرانه اتم،پس مردم بیگناه چی؟دیگه داره از تمام این سازمانها حالم بهم میخوره مثل یه بادی گاردمیمونه که فقط گنده ست بیشتر از این هیچی .......نیست.

نوشته شده در تاريخ هشتم بهمن ۱۳۸۸ برابر با بيست و هشتم ژانويه ۲۰۱۰ ، 12:18:40 توسط zede DIN
آقای موسوی، آقای کروبی، آقای هاشمی‌، آقایان رهبران دینی، چرا ساکت نشستید؟ چرا ضد این اعدام‌های نامردنه و غیر انسانی‌ حرفی‌ نمیزنید؟ سکوت خوب اما فکر نکنم که خون شما از رنگ خونه این جوان‌ها قرمزتر باشد. ما همگی‌ صدامون در اومده، اما انگاری شما‌ها هنوز متوجه این جنایت نیستید. نابود باد اسلام که وحشی می‌باشد، درود بر آزادی. لطفا ۲۲ بهمن رو فراموش نکنید که اگر کمی‌ دیر بجنبیم، این خونخوارن هممونو میکشند

تصاوير اعدام شدگان امروز



تصاوير اعدام شدگان امروز