Tuesday, October 10, 2017

سپاه پاسداران: آمریکا مثل داعش است و با موشک به پایگاه‌هایش حمله می‌کنیم! سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ، هشدار داده است که اگر آمریکا تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران را اجرا کند، "باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود را تا شعاع ۲ هزار کیلومتری برد موشک‌های سپاه منتقل کند." به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر جعفری در جلسه شورای راهبردی سپاه گفته که اگر دولت آمریکا سپاه پاسداران را یک سازمان "تروریستی" بخواند، سپاه پاسداران هم "ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه در منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت." سرلشکر جعفری گفته: "ایران از فرصت رفتار احمقانه دولت ترامپ با برجام برای ایجاد جهش در برنامه‌های موشکی، منطقه‌ای و دفاعی متعارف خود استفاده خواهد کرد." رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد برجام را به علت عدم پایبندی جمهوری اسلامی به آن و حمایت از تروریسم لغو کند. مجلس نمایندگان آمریکا هم قصد دارد به زودی نام سپاه را وارد فهرست گروه‌های تروریستی بکن

سپاه پاسداران: آمریکا مثل داعش است و با موشک به پایگاه‌هایش حمله می‌کنیم!
سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ، هشدار داده است که اگر آمریکا تحریم‌های جدید علیه سپاه پاسداران را اجرا کند، "باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود را تا شعاع ۲ هزار کیلومتری برد موشک‌های سپاه منتقل کند."
به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر جعفری در جلسه شورای راهبردی سپاه گفته که اگر دولت آمریکا سپاه پاسداران را یک سازمان "تروریستی" بخواند، سپاه پاسداران هم "ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه در منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش درنظر خواهد گرفت."
سرلشکر جعفری گفته: "ایران از فرصت رفتار احمقانه دولت ترامپ با برجام برای ایجاد جهش در برنامه‌های موشکی، منطقه‌ای و دفاعی متعارف خود استفاده خواهد کرد."
رئیس جمهور آمریکا در نظر دارد برجام را به علت عدم پایبندی جمهوری اسلامی به آن و حمایت از تروریسم لغو کند. مجلس نمایندگان آمریکا هم قصد دارد به زودی نام سپاه را وارد فهرست گروه‌های تروریستی بکند.

سخنرانی فرمانده کل سپاه تهدید موشکی امریکا به سبک رهبر کره شمالی!


 
سخنرانی فرمانده کل سپاه
تهدید موشکی امریکا
به سبک رهبر کره شمالی!
 
 
 
 

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در جلسه‌ی شورای راهبردی سپاه که با موضوع تحلیل رفتار دولت ترامپ تشکیل شده بود، به تقلید از رهبر کره شمالی گفت:
همانطور که در گذشته نیز اعلام کرده ایم؛ در صورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود را تا شعاع 2 هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران عقب ببرد. در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش در نظر خواهد گرفت. اگر امریکایی ها هدف نهایی خود از طرح این گونه مسائل را مذاکره با ایران درباره منطقه قرار داده اند، مسیری کاملاً اشتباه را انتخاب کرده اند، جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مسائل منطقه را در جایی غیر از میز مذاکره حل کند، نه حرفی برای مذاکره وجود دارد و نه طرفی برای آن. این تحریم‌ها تجربه برجام را برای ما کامل می‌کند و آن تجربه این است که گفت و گو برای آمریکا ابزار فشار و دشمنی است نه تعامل یا حل مسئله. آمریکایی ها بدانند، جمهوری اسلامی ایران از فرصت رفتار احمقانه دولت ترامپ با برجام برای ایجاد جهش در برنامه‌های موشکی، منطقه‌ای و دفاعی متعارف خود استفاده خواهد کرد.
(یک روز بعد از این سخنرانی، فرمانده کل سپاه با وزیر امور خارجه دولت " ظریف" دیدار کرد و گفته ما با وزارت خارجه همسو هستیم!)

یادداشت روز/ مقدمه‌چینی برای اعلام رهبری مجتبی خامنه‌ای اخبار و جریاناتی که اکنون از بطن رژیم در آنتن‌هاست، حکایت از زایش و شکل گیری نهایی مسئله بسیار مهمی است که آینده‌ی رژیم را رقم می‌زند. اول- آنچه که تعمدا در آنتن‌ها مورد بحث است: ۱- قضیه‌ی جاسوسی دختر صادق لاریجانی برای انگلستان. ۲-دیدار ناطق نوری با علم الهدی پشت درهای بسته. ۳-خبر حصر خانگی محمد خاتمی. ۴- مرگ یا دستگیری برادرها: مرگ ناگهانی و زود هنگام برادر احمدی نژاد، دستگیری برادرروحانی و معاونش جهانگیری و.. ۵- مطرح شدن دوباره تبدیل نظام ریاستی به پارلمانی و حذف ریس جمهور و انتخاب نخست وزیر توسط مجلس. دوم- آنچه که در بطن رژیم و پشت درهای بسته در حال زایش و شکل گیری است: ۱- تعیین تکلیف جانشین خامنه‌ای و استفاده از ترفند انتخابات ریاست جمهوری رژیم در اجبار به انتخاب پلیس بد یا پلیس خوب. ۲- درآب نمک خواباندن عده‌ای که در لحظه موعود (انتخاب رهبری) به علت داشتن به اصطلاح مقبولیت مردمی، توده مردم به دعوت‌ها وتوصیه‌های آنانگوش فرا دهند. تا زایش رهبری بدون درد زایمان ( اعتراضات رقبا و حریفان یا تشنج و شورش خود جوش در جامعه) صورت پذیرد. ۳- نقش بالا ( شماره ۲ ) یا در واقع محلل یا ماما برای زایش رهبری جدید را قرار است. ناطق نوری‌، خوئینی‌ها، محمد خاتمی، حسن روحانی‌ها و... ایفا و مردم را دعوت به پذیرش آن انتخاب توسط مجلس خبرگان کنند. ۴- باید رقبای بالقوه‌ی رهبر جدید یا بدنام شده یا به نحوی کنار گذاشته بشود. همچون سید ابراهیم رئیسی، صادق لاریجانی،مصباح یزدی،حسن خمینی. ۵-نقش ویژه‌ی سید محمود هاشمی شاهرودی (عمدتا به دلیل برون مرزی و جلب نظر بزرگان و توده مردم هلال شیعه به خصوص در عراق،زادگاه شاهرودی) تایید مرجعیت رهبر جدید خواهد بود. که یکی از شرایط تصدی رهبری است. نتیجه: تمامی سر صدا های اخیر و بگیر و ببندهای قلابی و قربانی سازی‌های مصنوعی و.. پیش درآمد ایجاد آمادگی ذهنی راس هرم، بدنه، صفوف قدرت حاکم جهت یک صدایی و اتحاد مطلق بدون هیچ‌گونه ناز کرشمه، به منظور پذیرش انتخاب مجتبی خامنه‌ای به عنوان جانشین پدر و ایستادگی یکپارچه و متحد در مقابل اعتراضات و شورش احتمالی توده مردم بعد از تحمیل این انتخاب یا انتصاب در مجلس خبرگان رهبری و به خورد مردم دادن این پروسه است. علی اکبر امیدمهر- دیپلمات سابق جمهوری اسلامی

یادداشت روز/ مقدمه‌چینی برای اعلام رهبری مجتبی خامنه‌ای
اخبار و جریاناتی که اکنون از بطن رژیم در آنتن‌هاست، حکایت از زایش و شکل گیری نهایی مسئله بسیار مهمی است که آینده‌ی رژیم را رقم می‌زند.
اول- آنچه که تعمدا در آنتن‌ها مورد بحث است:
۱- قضیه‌ی جاسوسی دختر صادق لاریجانی برای انگلستان.
۲-دیدار ناطق نوری با علم الهدی پشت درهای بسته.
۳-خبر حصر خانگی محمد خاتمی.
۴- مرگ یا دستگیری برادرها: مرگ ناگهانی و زود هنگام برادر احمدی نژاد، دستگیری برادرروحانی و معاونش جهانگیری و..
۵- مطرح شدن دوباره تبدیل نظام ریاستی به پارلمانی و حذف ریس جمهور و انتخاب نخست وزیر توسط مجلس.
دوم- آنچه که در بطن رژیم و پشت درهای بسته در حال زایش و شکل گیری است:
۱- تعیین تکلیف جانشین خامنه‌ای و استفاده از ترفند انتخابات ریاست جمهوری رژیم در اجبار به انتخاب پلیس بد یا پلیس خوب.
۲- درآب نمک خواباندن عده‌ای که در لحظه موعود (انتخاب رهبری) به علت داشتن به اصطلاح مقبولیت مردمی، توده مردم به دعوت‌ها وتوصیه‌های آنانگوش فرا دهند. تا زایش رهبری بدون درد زایمان ( اعتراضات رقبا و حریفان یا تشنج و شورش خود جوش در جامعه) صورت پذیرد.
۳- نقش بالا ( شماره ۲ ) یا در واقع محلل یا ماما برای زایش رهبری جدید را قرار است. ناطق نوری‌، خوئینی‌ها، محمد خاتمی، حسن روحانی‌ها و... ایفا و مردم را دعوت به پذیرش آن انتخاب توسط مجلس خبرگان کنند.
۴- باید رقبای بالقوه‌ی رهبر جدید یا بدنام شده یا به نحوی کنار گذاشته بشود. همچون سید ابراهیم رئیسی، صادق لاریجانی،مصباح یزدی،حسن خمینی.
۵-نقش ویژه‌ی سید محمود هاشمی شاهرودی (عمدتا به دلیل برون مرزی و جلب نظر بزرگان و توده مردم هلال شیعه به خصوص در عراق،زادگاه شاهرودی) تایید مرجعیت رهبر جدید خواهد بود. که یکی از شرایط تصدی رهبری است.
نتیجه: تمامی سر صدا های اخیر و بگیر و ببندهای قلابی و قربانی سازی‌های مصنوعی و.. پیش درآمد ایجاد آمادگی ذهنی راس هرم، بدنه، صفوف قدرت حاکم جهت یک صدایی و اتحاد مطلق بدون هیچ‌گونه ناز کرشمه، به منظور پذیرش انتخاب مجتبی خامنه‌ای به عنوان جانشین پدر و ایستادگی یکپارچه و متحد در مقابل اعتراضات و شورش احتمالی توده مردم بعد از تحمیل این انتخاب یا انتصاب در مجلس خبرگان رهبری و به خورد مردم دادن این پروسه است.
علی اکبر امیدمهر- دیپلمات سابق جمهوری اسلامی

عکس روز؛ این صف اعتراض به زندانیان سیاسی نیست این صف کمک به کودکان خیابانی نیست این صف اعتراض نیست صف گرفتن شله زرد است در مشهد

عکس روز؛
این صف اعتراض به زندانیان سیاسی نیست
این صف کمک به کودکان خیابانی نیست
این صف اعتراض نیست
صف گرفتن شله زرد است در مشهد

صفحه آخر ۶ اکتبر ۲۰۱۷: دختر صادق لاریجانی، جاسوس انگلیس است!

صفحه آخر ۶ اکتبر ۲۰۱۷: دختر صادق لاریجانی، جاسوس انگلیس است!

صرافی ها، رویدادها را جلوتر از همه حدس زدند!

جلوتر از همه حدس زدند!
نبض شاکله بازار تهران و بدنبال آن، نبض صرافی های بزرگ و معروف تهران را که بگیرید تا حدود زیادی می توانید رویدادهای قریب الوقوع را حدس بزنید. روز گذشته به یکباره دلار از 4 هزار و  20 تومن رسید به 4 هزار 50 تومان و تا غروب نیز خود را به 4 هزار و 75 تومان رساند.
قیمت صبح را گفتند مربوط به سخنان تهدید آمیز فرمانده کل سپاه علیه امریکا بوده و قیمت بعد از ظهر را گفتند بدلیل پیش بینی روزهای آینده است!
در روزهای آینده منتظر چه رویدادی باید بود؟
ظاهرا، کاخ سفید و کنگره امریکا می خواهند با یکدیگر همسو شده و تحریم ها علیه ایران را که مطابق قرارداد هسته ای "برجام" از دستور اجرا خارج شده بود احیاء کنند. اما پیش بینی های سیاسی در ایران بیش از اینهاست. گفته می شود کودتاگران مخالف برجام می خواهند این تصمیم کنگره و کاخ سفید را بهانه یورش وسیع به دولت کنند و تظاهرات ضد دولت و ضد برجام در خیابانها ترتیب بدهند و سپس مستند به همین تظاهرات خواهان برکناری روحانی و سقوط دولت او شوند. طرح تغییر قانون اساسی برای حذف ریاست جمهوری و باز گرداندن انتصاب نخست وزیری به قانون اساسی، ابلاغ حصر خانگی محمد خاتمی، تلاش برای بستن تلگرام که کابوسشان شده و چند رویداد امنیتی دیگر که همه آنها از لانه سردار ذوالقدر بنیانگذار "جمنا" (که ابراهیم رئیسی را برای ریاست جمهوری پیش انداخته بود) در قوه قضائیه بیرون می آید و سخنرانی تحریک آمیز فرمانده کل سپاه  و ... همگی مقدمه همین طرح کودتائی است. این مقدمات با مرگ ناگهانی و مشکوک هاشمی رفسنجانی فراهم شد. حتی اگر بهانه "لغو برجام" و پیش بینی تصمیمات امریکا، از آنسو و سخنان تحریک آمیزی مشابه سخنان فرمانده کل سپاه نیز نتیجه مطلوب را ندهد، آنها مترصد فرصت و بهانه دیگری باقی خواهند ماند. حتی برای اقدام فوری پس از فوت رهبر.

بخشی از صفحه آخر/ جزئیات بازداشت دختر صادق لاریجانی به روایت روح الله زم

صفحه آخر ۶ اکتبر ۲۰۱۷: دختر صادق لاریجانی، جاسوس انگلیس است!

شعر مقام معظم رهبری برای دختر شطرنج‌باز باختی ای دختر شطرنجباز گرچه شطرنج تو محشر بوده است نیست ما را مشکلی با مغز تو مشکل تو مشکل سر بوده است بی لچک شطرنج می‌باشد حرام چون‌که دستور پیمبر بوده است با چنین کار تو خواهر شد به باد آبروی هرچه خواهر بوده است تو نمی‌دانی مگر خون شهید ناظر نهی یِ ز منکَر بوده است تو نمی‌دانی مگر این لیگ در چارچوب کاپ رهبر بوده است خاصه آن که روح مرحول امام در سمی فینال داور بوده است بی حجابی نیست تنها جرم تو بلکه از آن نیز بدتر بوده است هشت تا* سرباز نامحرم تو را روی صفحه در برابر بوده است از حراست هم خبر دادند که اسب شطرنج شما نر بوده است دست مالیده یکی از خواهران گفته فیلت هم مذکر بوده است اولش پنداشته خرطوم اوست بعد دیده چیز دیگر بوده است شوی او هم شب زده او را کتک چون که غیرتمند شوهر بوده است این فجایع جملگی زیر سر تو یکی یک‌دانه دختر بوده است پس نپنداری که در امر قضا قاضی شرع نبی خر بوده است بر اساس ماده‌های منکرات می‌شوی اخراج، ما هم کیش و مات! سیدعلی خامنه‌ای، دامت برکاته (م.م.ر) دُرسا درخشانی، ۱۹ ساله، قهرمان شطرنج ایران حاضر نشد این گیسوان زیبا را به لچک بکشد. پس پیش از آن که آقای اعلم الهدی لایحه‌ی اعدام او را به تصویب لاریجانی، رئیس مجلس اسلامی برساند، دُرساخانم به فدراسیون شطرنج آمریکای دُرساخوار پیوست و عضو تیم شطرنج دانشگاه سنت لوئیز شد. آمریکایی‌ها با استقبال ازاین نابغه‌ی جوان و زیبا، او را روی سرشان گذاشتند. خانم درخشانی می‌خواهد دندان‌پزشک شود. طنزنوشته‌ی "هادی خرسندی"

شعر مقام معظم رهبری برای دختر شطرنج‌باز
باختی ای دختر شطرنجباز
گرچه شطرنج تو محشر بوده است
نیست ما را مشکلی با مغز تو
مشکل تو مشکل سر بوده است
بی لچک شطرنج می‌باشد حرام
چون‌که دستور پیمبر بوده است
با چنین کار تو خواهر شد به باد
آبروی هرچه خواهر بوده است
تو نمی‌دانی مگر خون شهید
ناظر نهی یِ ز منکَر بوده است
تو نمی‌دانی مگر این لیگ در
چارچوب کاپ رهبر بوده است
خاصه آن که روح مرحول امام
در سمی فینال داور بوده است
بی حجابی نیست تنها جرم تو
بلکه از آن نیز بدتر بوده است
هشت تا* سرباز نامحرم تو را
روی صفحه در برابر بوده است
از حراست هم خبر دادند که
اسب شطرنج شما نر بوده است
دست مالیده یکی از خواهران
گفته فیلت هم مذکر بوده است
اولش پنداشته خرطوم اوست
بعد دیده چیز دیگر بوده است
شوی او هم شب زده او را کتک
چون که غیرتمند شوهر بوده است
این فجایع جملگی زیر سر
تو یکی یک‌دانه دختر بوده است
پس نپنداری که در امر قضا
قاضی شرع نبی خر بوده است
بر اساس ماده‌های منکرات
می‌شوی اخراج، ما هم کیش و مات!
سیدعلی خامنه‌ای، دامت برکاته (م.م.ر)
دُرسا درخشانی، ۱۹ ساله، قهرمان شطرنج ایران حاضر نشد این گیسوان زیبا را به لچک بکشد. پس پیش از آن که آقای اعلم الهدی لایحه‌ی اعدام او را به تصویب لاریجانی، رئیس مجلس اسلامی برساند، دُرساخانم به فدراسیون شطرنج آمریکای دُرساخوار پیوست و عضو تیم شطرنج دانشگاه سنت لوئیز شد.
آمریکایی‌ها با استقبال ازاین نابغه‌ی جوان و زیبا، او را روی سرشان گذاشتند. خانم درخشانی می‌خواهد دندان‌پزشک شود.
طنزنوشته‌ی "هادی خرسندی"