Sunday, May 16, 2010

رئیس قوه قضائیه: اس ام اس پیگیرد دارد

يك عضو كميسيون قضايي مجلس با اشاره به ديدار خود با رييس قوه قضاييه گفت كه در اين ديدار آيت‌الله لاريجاني اعلام كرد كه پيامك‌هاي تخريبي كه موجب تشويش اذهان عمومي مي‌شوند، مورد پيگرد قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام موسي قرباني نماينده مردم قائنات و عضو كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي ظهر امروز شنبه با آيت الله صادق لاريجاني رئيس قوه قضائيه ديدار و گفتگو كرد.
قرباني در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس با اشاره به اين ديدار گفت: موضوع پيامك‌هاي تخريبي در اين جلسه از سوي بنده مطرح شد كه رئيس قوه قضائيه هم در اين باره گفت كه پيامك‌هاي تخريبي‌اي كه موجب تشويش اذهان عمومي مي‌شود نيز مورد پيگرد قرار خواهد گرفت چرا كه كسي نمي‌تواند حتي از طريق پيامك موجبات تشويش اذهان عمومي را ايجاد كند.
عضو كميسيون قضايي مجلس اضافه كرد: البته بنده و رييس قوه‌قضائيه موضوع ماده 18 آيين دادرسي كيفري را نيز در جلسه امروز مورد بحث قرار داديم و قرار شد كه وي نظر نهايي خود را
در اين باره اعلام كند

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 05:22:01 توسط يك املي در تبعيد
اقاصادق تا اول نظري تو دبيرستان ما بود٠درصبحگاه اون بود كه مراسم صبحگاهي را برگزار ميكرد٠با پسرهاي بزرگتر خييييييلي رفت وامد داشت٠از دوم نظري غيپ شد٠پدرش ايت الشيطان املي اونو فرستاد حوزه٠چندماه بعد با چند ده پاسدار محافظ امد مدرسه ديد وبازديد دوستهاي نزديكش بخاطر كاراي گذشته از ترس خودشانو نميخواسن نشان بدن ولي با كمال تعجب خودش سراغ انها رفته وشوخي ميكنه٠ديگه ازش خبري نبود تا حالا٠شايد اين مثال درست باشه كه هر كه ٠٠٠٠٠٠مرد ميدان شد٠هركه٠٠٠٠٠خانه ويران شد٠نابود باد حكومت اخوندي٠درود بر ازادي و درود به روان پاك تمام شهدا پيرور باشيدh

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 05:14:59 توسط ZAHHAK
اس ام اس ، خاک بر سره رژیمی منحوسی که با اس ام اس یک جوان پایهایاش به لرزه در میاد و خودشو در خطر میبینه ، مردمه شریف ایران زمین ببینید رژیم به موئی بنده همچون تاره عنکبوت مرگ بر رژیم جنایات کار اسلامی

کاریکاتور


" بنظر ميرسد اعدامها آنچنان که ما ميخواهيم مخالفان را نمي ترساند. شايد بهتر است شروع به گذاشتن سرها بر بالای تيرهای چوبی بکنيم

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 04:44:50 توسط M-S
آنها نکردند یا نتوانستند که انجام دهند اما بیاید با هم شویم و این کار رو انجام دهیم . تا نشانی از آخوند و آخوند زاده نماند . حتمن نصل های بعدی از نصل ما تشکر خواهند کرد .

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 18:10:21 توسط نداي انتقام
اگر پدران ما در زمان مشروطه تمام اين اخوندهاي مفتخور رامثل شيخ فضل الله به دار مي كشيدند چه ميراث بزرگ و پر افتخاري براي ما وبشريت در تاريخ بثبت ميرساندند و ايران چه بهشتي بود

تداوم خودداری از تحویل اجساد اعدامیان نوزده اردیبهشت/ آمادگی خانواده ها برای تحصن

خبرگزاری هرانا - پس از اعدام مخفیانه ی 5 زندانی سیاسی در سحرگاه نوزده اردی بهشت، دستگاه قضایی-امنیتی هم چنان از تحویل پیکرهای ایشان خوداری می کند.

صبح روز جاری مورخ بّیست و پنج اردی بهشت ماه، خانواده های اعدام شدگان اخیر برای تحویل پیکر عزیزانشان طبق روال روزهای گذشته به تهران آمده و به زندان اوین مراجعه کردند.

خانواده ی فرهاد وکیلی در گفتگویی با گزارشگر هرانا در این باره گفتند: صبح امروز از سنندج به تهران آمده اما دستگاه قضایی-امنیتی بار دیگر از تحویل پیکر آقای وکیلی خودداری کرده و مدعی شده که وی را دفن کرده اند.

این در حالیست که دادستانی هم چنان نسبت به تحویل اجساد، به خانواده ها قول مساعد می دهد.

هم چنین عبدالله حیدریان، برادر علی حیدریان، زندانی سیاسی کرد اعدام شده در نوزده اردی بهشت، ضمن سردرگمی از رفتار مسئولان، در جواب سوال گزارشگر هرانا نسبت به تحویل پیکر برادرش، ابزار امیدواری کرد علی رغم دریافت پاسخ های متناقض، با توجه به وعده های مسئولین نسبت به تحویل پیکر برادرش اقدام شود.

خانواده های زندانیان سیاسی جان باخته خصوصا خواهران و مادران داغدار آنان اعلام کردند در صورت تداوم خودداری دستگاه قضایی - امنیتی از تحویل پیکر عزیزانشان، آن ها در مقابل استانداری کردستان در شهر سنندج دست به تحصن خواهند زد.

امام جمعه کاشان : شعاردهنگان در سفر احمدی نژاد عذرخواهی کنند

دی پرس :امام جمعه کاشان گفت: تقوی تنها این نیست که آدم نماز بخواند بلکه تقوی در مدیریت است که کار به کاردان سپرده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: اگرچنانچه کسی در واگذاری مسئولیت این خصوصیات را لحاظ نکتد به آن امانتی که اسلام و ملت ایران برعهده او گذاشته خیانت کرده است .

وی صادرات محصولات خوردوسازی ایران به بازارهای جهانی را نشان دهنده توان و افتدار مدیریت صنعتی اسلامی در عرصه بین المللی عنوان کرد.

امام جمعه کاشان همچنین ضمن تقدیرازحضوررئیس جمهوراسلامی ایران درشهرکاشان و دیداربا مردم این شهرو نیزتشکرازمردم قدرشناس کاشان ازسردادن برخی شعارها دراین مراسم انتقاد کرد و گفت عده ای اندک ازافرادی که شعارهای خلاف اخلاق و خارج از شان مردم کاشان سردادند اعتبار و حیثیت این مراسم را زبرسوال بردند و سفر را به کام رئیس جمهور، استاندار و بنده بعنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان تلخ کردند.

عضو خبرگان رهبری با غیرقبول خواندن این حرکت خواستار عذرخواهی مکتوب این افراد از مسئولان استانی و شهرستان شد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 10:08:37 توسط احمدی نژاد (ملقب به احمد حقه ب
احمدی نژاد (ملقب به احمد حقه باز) من یکی‌ غلط کردم، من گوه خوردم، این جانب را غرب و شرق برای شما ایرانیان عزیز فرستاده است! (اولین حرف راست در زندگی‌!)

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 06:31:42 توسط sahar
به زودی عذر خواهی بهت نشون بدیم که ....مفت خور !

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 04:21:43 توسط احمد
به آقاي امام جمعه بگوييد اگر من جاي شما بودم وقتي رئيس جمهور شعور مردم كاشان را زير سوال برد همانجا استعفا مي دادم و لي حالا مي بينيم كه مردم بدهكار شده اند؟

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 04:00:12 توسط شهروند-اول
جناب آجك الله كدام صادرات و كدام اقتدار مديريت صنعتى اسلامى, صدور زير قيمت تمام شده ى خودرو به سوريه و سودان اسمش صادرات و اقتدار صنعتى است, ما به كدام كشور اوروپائى اتومبيل صادر ميكنيم , آيا اتومبيلهاى ساخت كشور ما از معاينه ى فنى كشور آلمان اجازه ى بكارگيرى در ترافيك دريافت خواهند كرد , در زمانى كه شما در كشور ما بر خر مراد سوار شديد ما در بين كشورهاى در حال توسعه پيشرفته ترين بوديم حالا ما كجا ايستاده ايم و آنها كجا ايستاده اند, ما و كره ى جنوبى بطور همزمان از مونتاژ خودرو شروع كرديم اتومبيلها و ديگر محصولات صنعتى كره ى جنوبى بازارهاى كشورها اروپائى مثل آلمان كه خود پيشرفته ترين اتوميلها و محصولات صنعتى صادر ميكنند گرفته اند, با اين اوصاف تو از مردم ايران ميخواهى به احمدى نژاد و نظام اسلامى كه كشور ما را به ته چاه جمكران سوق داده اند شاكر باشند, زهى به اين بيشرمى و اين دولت و كيش٠

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 02:27:54 توسط مریم
بزودی آنچنان عذرخواهی کتبی ، شفایی وعملی در خیابان خواهیم کرد که کام رئیس جمهو ر ت و تو و رهبرت و... تلخ تر از زهر شود.

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 01:03:56 توسط شاد
شعار شون مگه چی بوده ؟

نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 00:38:46 توسط fred
حسنی در ارومیه کافی نبود، حال باید چرندیات این مشنگ را نیز گوش کنیم . تانابودی ج-ا در ایران.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 21:49:23 توسط رامین
مرتیکه مفت خور به اصطلاح امام جمعه! فرزندان مردم را دار زدید و پیکرشان را از ترستان تحویل نمیدید بعد نگران عذر خواهی هستید. لعنت ابدی بر شما کفتاران دین نما.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 21:35:34 توسط هادی
جناب امام جمعه بهتر است فکر آبروی نداشته خود باشند تقريبا"همه اهالی و مخصوصا"محافظين جوان ايشان به نقطه ضعف حاج اقا که همان علاقه به پسربچه ها وجوانان است بخوبی واقف هستند ايشان با وجود کبر سن نه تنها شهر ..بلکه همه اهالی شهر را مايملک خود می دانند وبيچاره مردم ستمديده کاشان که بايد وجود ايشان را تحمل کنند و دم بر نياورند چون عاقبت اعتراض همانا زندان و محبس می باشد.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 19:23:14 توسط دانش
آفرین بر مردم دلیر و شجاع کاشان که سفر احمدی نژاد را به کام ایشان و استاندار و نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه کاشان تلخ نمودند و اعتبار و حیثیت این مراسم را زیر سئوال بردند. تا خودش باشد دیگر هوس سفرهای استانی نکند.

جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان : باگسترش سالن‌های سینما،منجلاب‌ فرهنگی بیشتر می‌شود / راديو و تلويزيون و مطبوعات و سينماها و تئاترها از ابزارهاي م

خبرگزاري فارس: جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان طي نامه‌اي سرگشاده از مسئولان فرهنگي كشور، بخصوص فيلمسازان و تهيه‌كنندگان و مسئولان وزارت ارشاد و صداوسيما نسبت به وضعيت سينما و فيلم‌هاي تلويزيوني كشور به شدت انتقاد كردند.

به گزارش حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، نامه سرگشاده جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان خطاب به مسئولين فرهنگي كشور و اهالي سينما و تلويزيون آمده است :

بيش از يك ونيم قرن است كه پايه‌هاي فرهنگي مردم ما مورد هجوم بيگانگان واقع شده است. از زمان رضاخان كه فرمان كشف حجاب و ديگر اقدامات ضد ديني صادر شد تا نهايتا در پنجاه سال آخر رژيم پهلوي كه به فرموده حضرت امام "دامن زدند به فساد و افساد ".

پس از انقلاب با همت مردم انقلابي، اين جريان به شكل ظاهري از فضاي عمومي كشور رخت بربست ولي هجمه‌هاي جديد دشمنان انقلاب درقالب تهاجم فرهنگي همچنان ادامه دارد به نحوي كه درخت تنومند غربزدگي در امر فرهنگ هنوز هم در حال ميوه دادن است و به قول امام راحل "بيچارگي ما اين است كه دنبال اين هستيم كه فرم غربي پيدا كنيم ".

در سي سال گذشته از عمر پر بركت انقلاب اسلامي به نظر مي‌رسد به دليل اينكه اولويت مسئولين بيشتر سياسي و اقتصادي بوده مقوله فرهنگ ملت ما مظلوم واقع شده است تا جايي كه مسئله حجاب و عفاف كه از مهمترين مسائل فرهنگ يك جامعه ديني است اين سال‌ها به يكي از بزرگترين مشكلات ملت ما تبديل شده است.

هر چند در اين زمينه قوانيني تصويب شده و نيروي انتظامي به عنوان حلقه آخر مبارزه با مفاسد وظيفه خطيري برعهده دارد و برخورد جدي اين نيرو با مظاهر مفاسد اجتماعي مورد حمايت دانشجويان آرمان خواه است ولي از آن مهم‌تر ريشه‌هاي مسئله ابتذال و فقر فرهنگي ماست كه تا حدود زيادي مغفول مانده است.

يكي از مهم‌ترين ريشه‌هاي فساد و به ابتذال كشاندن نسل جوان در همه كشورهاي جهان به طور كلي و در كشور ما كه مورد هجوم گسترده تبليغاتي واقع شده است به طور خاص، رسانه‌هاي صوتي و تصويري هستند كه به دليل اثر فوري مي‌توانند با معرفي الگوها و اسطوره‌هاي سينمايي و انتقال فرهنگ منفي فضاي كشور را به تباهي بكشاند. حضرت امام در اين زمينه در وصيت نامه الهي سياسي مي‌فرمايند: "راديو و تلويزيون و مطبوعات و سينماها و تئاترها از ابزارهاي موثر تباهي و تخدير ملت‌ها خصوصا نسل جوان بوده است, در اين صد سال اخير به ويژه نيمه دوم آن چه نقشه‌هاي بزرگي از اين ابزار چه تبليغ ضداسلام و ضد روحانيت خدمتگزار... به طوري كه افتخار بزرگ فرنگي مآب بودن در تمام شئون زندگي از رفتار و گفتار و پوشش و فرم آن به ويژه در خانم‌هاي مرفه يا نيمه مرفه بود... "

متأسفانه در مقوله سينما و رسانه نيز به قدري از گفتمان انقلابي امام(ره) جا مانده‌ايم كه حتي مي‌توان گفت برخي عوامل اوليه ما همچنان به روي زمين باقي است و جملاتي كه حضرت امام در مورد سينماي رژيم طاغوت بيان مي‌فرمودند تا حدودي براي سينماي فعلي نيز صدق مي كند. "البته سينماي ايران جاي رفتن نيست. اين يك مصيبتي است كه بر ايران وارد است كه جوان‌هاي ما را اين سينماها ضايع مي‌كنند... يك سينمايي كه ممكن است مربي يك طايفه‌اي، مربي يك ملتي باشد به يك صورتي در مي‌آورند كه بچه‌هاي ما را هرزه و فاسد بار مي‌آورد... تمام اينها به فرم اسلام بايد باشد، تلويزيون را اصلاح مي‌كنيم ، سينماها را اصلاح مي‌كنيم، ما اين غرب زدگي را مي‌زداييم و حدود اسلام را جاري مي‌كنيم... "

توهين به مردم مسلمان، بي‌سواد و بي‌فرهنگ نشان دادن انسان‌هاي متدين و به تمسخر گرفتن حجاب و ساير شعائر ديني و ترويج مكاتب مختلف فكري ضد دين و به تصوير كشيدن صحنه‌هاي زننده مثل رقص زن و مرد و... گوشه‌اي از فضاي موجود سينما و تلويزيون ماست.

توليد‌كنندگان و تهيه كنندگان فيلمهاي سينمايي كشور!

هدف شما از توليد اين فيلم‌ها چيست؟ آيا همانطور كه برج مي‌سازيد و جنس خريد و فروش مي‌كنيد و در بورس شركت مي‌كنيد، با همين ديدگاه سراغ فرهنگ و رسانه آمده‌ايد تا هر محتواي ضد ديني و ضد انقلابي را كه خواستيد در فيلم‌ها بريزيد و از آن كسب درآمد كنيد؟

فيلم‌نامه نويسان سينماي ايران!

چرا به جاي محور قرار دادن ارزش‌ها فقط به جذابيت‌هاي كاذب وسفارشاتي از تهيه كنندگان كه براي آنها فقط جنبه سرمايه گذاري دارد توجه مي‌كنيد؟

با اين اوصاف بهترين بازيگران نيز براي فيلم‌هايي كه با اين روال ساخته مي‌شوند غير از مانكن‌هاي شوهاي مود نخواهند بود.

اكنون بايد به بازيگراني كه تن به بازي اين نقش‌هاي زننده مي‌دهند، گفت اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد و شأن اجتماع و جوانان پاك اين مرز و بوم كه براي تفريح به ديدن بازي شما مي آيند را حفظ كنيد.

نيروهاي جبهه فرهنگي انقلاب!

شما در اين ميان كجاي صحنه قرار داريد؟ پس از عقبگرد فرهنگي در دولت‌هاي گذشته از مسئولين دولت مكتبي و خدمتگزار انتظار مي‌رفت و انتظار مي‌رود كه همان طور كه با شعار فرهنگي وارد دولت دهم شدند براي حل اين مسائل فكري بكنند.

جناب آقاي شمقدري معاونت سينمايي وزارت ارشاد!

در شرايط فعلي كه با گسترش سالن‌هاي سينما منجلاب‌هاي فرهنگي بيشتر مي‌شود و نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد كه صاحبان مشاغل فرهنگي كمترين حضور در سينماهاي كشور را دارند، آيا مشكل فرهنگي كشور با رفع توقيف چند فيلم سوخته و زننده و خوش كردن دل چند سينماگر ضد فرهنگ حل خواهد شد؟ با شرايط فعلي آيا ضرر تعطيلي سينما كمتر از آسيب‌هاي ناشي از وجود آن نيست؟

جناب آقاي حسيني، وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي!

بياييد يك بار هم كه شده با هزينه ما دست فرزندانتان را بگيريد و به همراه خانواده به سالن‌هاي سينما برويد و فيلم‌هاي اكران شده را تماشا بفرماييد. فكر مي‌كنيد نظر خانواده شما چيست و چه حسي به شما دست خواهد داد و با اين اوصاف چه بلايي سر فرهنگ جوانان مملكتمان خواهد آورد؟

در اين زمينه حرف‌هاي زيادي زده شده. لطفا به طور روشن و صريح توضيح بدهيد چه اهدافي از اين ديدگاه دنبال مي‌كنيد؟ برنامه متفاوت شما و معاونت سينمايي براي نظارت بر فيلم‌ها و تربيت سينماگران متعهد و جهت دهي تهيه كنندگان چيست؟

جناب آقاي ضرغامي، رئيس محترم صدا و سيما!

ضمن تشكر از اقدامات انقلابي و مثبت انجام شده در صدا و سيما، سوال ما از شما اين است كه آيا در خانه به همراه خانواده مثل بقيه مردم به تماشاي سريال‌هايي كه اكثرا موضوع آنها سوء استفاده از جذابيت روابط دختر و پسر و سست كردن بنيان خانواده خانواده است مي‌نشينيد يا نه؟ چرا بايد خانواده‌هاي ما به تماشاي فيلم‌هاي نود قسمتي بي‌محتوا بنشينند و وقت خود را صرف عشق بازي‌ها و فكاهيات بكنند؟

آيا فرزند كوچكي داريد كه فيلم‌هاي هاليوودي و فيلم‌هاي زننده داخلي كه بدون رده‌بندي سني در تعطيلات عيد از رسانه ملي پخش شد تماشا كرده باشد؟

مگر حضرت امام نفرمودند : "سينما بايد مربي باشد براي آنها كه در سينما وارد مي‌شوند. تئاتر هم همين طور و تلويزيون و راديو از همه بالاتر... همه اينها براي خدمت به يك كشور است [بايد پرسيد] چه خدمتي داري به اين مملكت مي‌كني؟ بچه‌هاي ما را داري به باد فنا مي دهي يا تربيت مي كني؟ "

مگر رهبر معظم انقلاب نيز در ديدار اهالي سينما و تلويزيون به اهالي سينما هشدار ندادند كه : "ابزار هنري بسيار كارامدي در اختيار شماست... شما مي‌توانيد در نسل جوان اين كشور صبر، اميد، شوق، انگيزش، سلامت، نجابت و همه چيزهايي كه يك جامعه پيشرفته نياز دارد القا كنيد. من شأن سينما را اين مي‌دانم. من مي‌گويم امروز كليد پيشرفت كشور به ميزان زيادي دست شماست، شما مي‌توانيد اين نسل را يك نسل پيش رونده، اميدوار، پرشوق، معتقد به خود و معتقد به ارزش‌هاي اسلامي و ملي خود بار بياوريد. "

اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي!

مگر رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگي حجت را بر شما تمام نكردند؟ آيا كارهاي انجام شده در شورايتان را مي‌توانيد با انتظارات رهبري و مطالبات مردمي مقايسه كنيد؟

ما دانشجويان و فرزندان معنوي انقلابي حضرت روح الله ، از مسئولين خدوم و مومن دولت و ديگر دستگاه‌هاي فرهنگي كشور تقاضا داريم هرچه زودتر برنامه جامع ارتقاي فرهنگ كشور را تدوين و سينما و رسانه‌اي در حد و اندازه جمهوري اسلامي كليد زنند تا انشاءالله با تاثيرات عالمگير آن شاهد اهتزاز پرچم "لا اله الا الله " و تفكر خميني كبير در همه عالم باشيم .

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 15:20:15 توسط دربدر
همانگونه که دوستان اشاره فرمودند حکومت در مسیر طالبان گام برمیدارد آیا دزدی مجسمه ها توسط ایادی سپاه شما را بیاد مجسمه های بودا نمیاندازد؟ آیا پیشنهاد حکومتگران در مورد ازدواج دخترها پیش از ادامه تحصیل و یا مسئله فشار بر بد حجابی و یا نغمه های جدا کردن دخترها و پسرها در دانشگاهها و...و...و... در مسیر طالبانی کردن حکومت نیست؟ و حالا هم این موج هنر ستیزی....عزیزان با وعده های سرخرمنی و شعارهای گوناگون اپوزیسیون کار درست نمیشود باید یک فکر و حرکت ملموسی کرد چنانچه نجنبیم اوضاع بمراتب از این هم که هست خرابتر و وضع مردم بمراتب بدتر خواهد شد

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 10:06:14 توسط mohemnist
This is Taleban. No this is Islam. Shame on them. V

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:09:29 توسط پیام
صدای گامهای طالبان در ایران

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:45:07 توسط بابک
مشکلی نیست شما هم ابراز عقیده کنید ما مخالف نیستیم ولی با دوپینگ علی خامنه ای نه اجازه بدید مخالفان شما هم ابراز عقیده کنند انوقت می فهمید وزنه شما در ایران چقدر است

علیرغم مخالفت جمهوری اسلامی "سنگسار ثريا" در ترکيه اكران می شود

شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان : با بي نتيجه ماندن تقاضاي متعدد مقامهاي ايراني فيلم ضد اسلامي "سنگسار ثريا" از امروز در سينماهاي ترکيه اکران مي شود .

به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان اين فيلم به موضوع زني بنام ثريا اختصاص دارد که به او اتهام زنا زده و به مجازات سنگسار محکوم مي‌شود . به گزارش آتی نیوز ؛ تقاضاي متعدد مقامهاي ايراني براي جلوگيري از اکران شدن اين فيلم بي نتيجه ماند و گفته مي شود وزارت فرهنگ و گردشگري اين کشور هيچ مانعي براي اکران شدن آن نديده است.

اين فيلم از سوي شوراي بازبيني فيلم ترکيه بارها ديده شده اما نتيجه ان که گفته شد: فيلم مذبور به هيچ وجه جاي منع اکران نداشته ولي بدليل داشتن صحنه هاي خشونت براي ديدن افراد زير هجده سال ممنوع است .

نام فیلمی به کارگردانی سیروس نورسته محصول ۲۰۰۸ آمریکا است. این فیلم بر پایه رمانی به همین نام (۱۹۹۴) نوشته فریدون صاحب جمع ساخته شده که داستان آن در ۱۹۸۶ و در راستای نقض حقوق بشر و سنگسار در ایران اتفاق می‌افتد.

شهره آغداشلو در نقش زهرا و جیم (جیمز) کاویزل -بازیگر فیلم‌های خط باریک قرمز (ترنس مالیک) و مصائب مسیح (مل گیبسون)- در نقش خبرنگار فرانسوی ظاهر شده‌اند. فیلمنامه این فیلم بر اساس رمانی از فریدون صاحب جمع است و آن را سیروس نورسته به همراه همسرش بتسی گیفن نورسته نوشته است. تهیه‌کننده این فیلم، کمپانی «ام‌پاورپیکچرز» است.

نورسته در مصاحبه‌ای گفت فیلم سنگسار ثریا میم را در منطقه خاورمیانه ساخته، اما به کشور آن اشاره‌ای نکرد. به گفته آغداشلو فیلم در اردن فیلمبرداری شده است.

داستان فیلم

از اینجا شروع می شود که روزنامه نگاری فرانسوی در سفرش به روستایی می رسد و اتومبیلش را برای تعمیر به هاشم، مکانیک روستا می دهد. توقف روزنامه نگار فرانسوی در روستا فرصتی است تا او با یک ماجرای هولناک مواجه شود؛ زنی به نام زهرا به محض دیدن روزنامه نگار او را به خانه خود دعوت می کند و از او می خواهد پای حرف هایش بنشیند. از این نقطه فیلم وارد یک فلش بک می شود و داستان در گذشته روایت می شود و خواهر زاده زهرا "ثریا" در مرکز این ماجرا قرار دارد.

شوهر ثریا که یک زندان بان است قصد تجدید فراش دارد اما چون توانایی پرداخت هزینه هر دو زن را ندارد به ثریا پیشنهاد طلاق می دهد، ثریا وقتی حق و حقوقش را مطالبه می کند مرد نمی پذیرد و با کدخدا و روحانی ده تبانی می کند، نقشه از این قرار است که ثریا را به خانه هاشم برای کلفتی می فرستند، مردی که زنش را از دست داده و به همراه فرزند ناشنوایش زندگی می کند و این ویژگی ها موقعیت را برای متهم شدن ثریا به رابطه با هاشم فراهم می کند.

شوهر ثریا با همدستی کدخدا و ملای ده به زن بی گناه اتهاماتی را نسبت می دهند که در نهایت به سنگسار شدن ثریا منجر می شود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 15:59:48 توسط نداي انتقام
درود بر نويسندگان وهنرمنداني كه با شهامت عقب افتادگي خرفات و چاپلوسي وخيانت ودزدي و جهل تازيخ كشور عزيزمان را بازگو ميكنند ننگ بر هنرمندان وتاريخ دانان سانديسي رژيم كه تن به هر ننگي ميدهند اقاي مشايخي چقدر بهت سانديس دادن تا در فيلم شيخ فضل الله نوري بازي كنيد ايا اين بازي با شرف مشروطه خواهان نبود

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 15:10:18 توسط R.M
من اين فيلم را از Pirate Bay دانلود كردم و ديدم از خودم ,ملت خودم ,فرهنگ خودم ,... متنفر شدم ?!

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 15:03:54 توسط آرش*
درود بر کسانیکه این فجایع بربریت را به تصویر میکشند،انسانی در این زمان با پرتاب سنگ اعدام شود ؟! شرم است زیستن و نگریستن و خود را انسان دانستن ، اگر روزی این صحنه را ببینم...

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:29:47 توسط پیمان
با درود خیلی خیلی دلم گرفت و از طرفی دلم بسیار شاد شد. دلم گرفت برای آن زن بینواد که گرفتار هوسهای سکسی شهر بیشرفش شد واز بین رفت ودلم خنک شد برای اینکه آبروی بیشتری از آبروی نداشته آخوند های کثیف مسلمان رفت. @ R.M : stoning of soraya این هم لییک در موتور جستجو گر گوگل البته میتوانید این فیلم را دانلود هم بکنید. http://www.google.de/search?hl=&q=stoning+of+soraya&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGLL_en-GBDE377DE378&ie=UTF-8&aq=3&oq=stoning+

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:21:41 توسط كاوشگر
با بي نتيجه ماندن تقاضاي متعدد مقامهاي ايراني فيلم ضد اسلامي "سنگسار ثريا" از امروز در سينماهاي ترکيه اکران مي شود . مقامات ايران گويا از محتواى اسلام شرم دارند و مدعى هستند كه اين فيلم اسلام را بد جلوه ميده و اسلام دين رحمت و محبته٠

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:15:42 توسط mohammad ahwazi
نام انگليسي اين فيلم است( The Stoning of Soraya M )و دراين سايت http://www.thestoning.com/ قرار دارد.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 12:34:20 توسط R.M
ايا كسي ميداند اسم اين فيلم به انگليسي چيست?

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 12:21:14 توسط رضا 2
بالاخره مثل اینکه ترکیه از خر شیطان پایین آمده و قصد بازبینی رفتارش نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی را دارد. بعد از خودداری اردکان از سفر به ایران و نمایش این فیلم امیدواریم ترکیه به افشا گری رژیم کثیف جمهوری اسلامی کمک کند. همانطوری که با انقلاب اسلامی افراط گری و دمکراسی ستیزی در دنیا آغاز شد و تروریسم نیرویی تازه گرفت. امیدواریم تحلیل گران غرب و شرق متوجه باشند با سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی اتوپیای خلافت اسلامی که مورد سوء استفاده بسیاری از جنایتکاران اسلامی بود از بین خواهد رفت.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 12:14:45 توسط باران
چرا مخالفت ميكنند؟! مگر تبليغ قوانين انساني دين مبارك اسلام نيست؟! اگر نميخواهند همه از اين نوع قوانين شرع مطلع شوند پس به چه چيز دين افتخار ميكنند؟! با ديدن اين فيلم, مردم تركيه بيشتر مصمم ميشوند كه نظام لائيك كنوني را حفظ كنند و به دام مذهبيون كه قصد فريب دارند نيافتند!

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:38:14 توسط xxx
اگر نمايش فيلم سنگسار اين قدر باعث ناراحتي شماست كه سعي در ممانعت از اكران آن داريد چرا اصلا سنگسار ميكنيد ?كاش ميشد از اعمال سربازان امامزمان در زندانها رژيم نيز فيلمهايي تهيه و براي ديدن مردم عالم بنمايش درآورد.هيچ جنايتي نيست كه باندازه سنگسار پليدي و ددمنشي برپا كنندگان اين رسم ظالمانه و مجريان ناانسان اين ستمگري را بنمايش بگذارد.خواه خداي موسي باشد و خواه خداي محمد .( قطع دست و پا و چشم در آوردن و تعدد و زوجات و برده داري و...... پيشكش تان ).

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:17:13 توسط پرويز
تمام سنگسار هاي كه انجام شده دست ملا ها براي سو استفادجنسي از قربانيان دخالت داشته و دارد

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:21:17 توسط ZAHHAK
کاش این فیلما زیاد ساخته میشود تا چهره کثیفه جمهوری اسلامی آشکار شود.**************** پ ا : لطفا از يک اسم استفاده کنيد.

خامنه ای در بازديد از نمايشگاه کتاب : مجسمه های هخامنشی را برداريد در غير اين صورت برخورد مي‌کنم

سايت آتی atynewsمتعلق به اصولگرايان : به گزارش خبرنگار فرهنگي ـ اجتماعي آتي نيوز، در پي بازديد رهبری از بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي کتاب، خامنه‌اي تذکري نيز به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دادند.

برپايه اين خبر رهبر انقلاب در جريان اين بازديد و هنگام عبور از غرفه انتشارات "س" مجسمه‌هاي دو متري هخامنشي را ديدند که بعد از لحظاتي با لحني جدي خطاب به وزير ارشاد خواستار جمع‌آوري اين مجسمه‌ها شدند و فرمودند در غير اين صورت برخورد مي‌کنم.

بنا براين گزارش اين مجسمه‌ها در ابتداي ورودي به سالن‌ ناشران خارجي قرار داده شده بود که طول آنها به دو متر نيز ميرسيد.

درحال حاضر و در پي اين تذکر مقام رهبري به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حسيني که خود نيز مخالف وجود اين مجسمه‌ها بود فوراً دستور جمع آوري مجسمه‌هاي هخامنشي را داده و در حال حاضر مجسمه‌ها از نمابشگاه کتاب جمع آوري شدند.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 02:10:24 توسط arya
پس معلوم شد دزد مجسمه ها کیه...

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 20:53:03 توسط amin
با درود به حجت عزیز و دیگر بیداران و آزادگان. همانطور که بدرستی اشاره فرمودید، در صورت ادامه سکوت، نابودی در انتظار نه فقط سرزمین، بلکه فرهنگمان نیز می‌باشد. در طول ۳۱ سال گذشته، بدفعات، جمهوری خون و جنون نشان داده که فقط زبان زور و مقاومت میفهمد ( تظاهرات ۸ مارس ۱۳۵۷ توسط زنان آزاده ایران، مبارزه مسلحانه خلق قهرمان کردستان ) و در غیر این صورت، هر قدم عقب نشینی ملت ایران، ده قدم تجاوز و جنایت از سوی رژیم کثیف اسهالی بدنبال دارد. مسلسل، مسلسل، جواب ضد خلق است.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 18:28:22 توسط کوروش
این آخوندهای جانی ایرانی نیستند و این آخوندک شیره ایی با این کار ، دشمنی خود با ایران و مردم ایران و فرهنگ و تمدن ایرانی را بخوبی نشان داد. به همین دلیل ما باید بیش از گذشته به فرهنگ و آیین باستانی خود بازگشته و انها را ارج نهاده و گسترش دهیم.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 18:26:10 توسط حجت
این کسی است که جانشین خمینی شده و خمینی کسی است که گفت ملی گرائی خلاف اسلام است و امروز همه میدانند که منظور خمینی از اسلام آخوندها بودند و طبیعی است که ملی گرائی خلاف آخوندها و آخوندها مخالف ایران و ایرانی هستند و ما باید بهرقیمتی کسانی را که نابودی ما و شخصیت مارا میخواهند را نابود و از صحنه پاک میهنمان پاک کنیم. این کار بوضوح بما نشان میدهد که دشمن کیست و دشمنی برای چیست و هدف اینها نابودی ایران و ایرانی است. برای نجات خود و میهنتان بپا خیزید و لنتظاری جز از ایرانیان نداشته بیشید که کس نخارد پشت ما جزناخن انگشت ما و ما باید روزی باور کنیم که خودمان و پدرانمان و اجدادمان خطاکار بوده ایم و باید خطای خود و اجدادمان را که باین بیگانگان راه داده ایم با جارو کردن آنان از سرزمین مقدس ایران جبران کنیم. منتظر کمک هیچ کس نباید بود و امید فقط به خودمان داشته باشیم و ریسمان اتحاد ما ملیت است وبس. بیائید همدیگر را دوست بداریم و برای هم فداکاری کنیم. جاوید ایران و ایرانی و نابود باد اهریمنان بی ارزش اشغالگر: نامشان و مکتبشان و یادشان و روششان.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:35:29 توسط نداي انتقام
اين مردك ترياكي كه حالا رهبر ماست خب حق دارد وقتي اب سر بالا برود قورباغه٠٠٠٠٠ اين اجنبيان از زمان صفويه از لبنان به ايران اورده شده اند و از ان موقع صاحب جان و عقل ومال ما ايرانيها شده اند

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:23:57 توسط Arvin
تا حالا فکرش رو نمیکردم که خامنه‌ای اینقدر احمق باشه که بطور آشکار دشمنی خودش رو با ایران و ایرانی‌ نشون بده.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 16:48:08 توسط اشكان بشرزاده
اگر اين آدم ١درصد اجانب به كساني مانند بيشتر پادشاهان هخامنشي احترام ميگذاشت ميشد خواند وگذشت اماوقتيكه به سلسله اي كه شرف ملي وهويت ماهستند توهين ميكند ميبايست سر تاپايش را توهين كرد وگفت تو كه به نمكدان شكني شناخته شده اي به كساني نطير دوست چهل ٠پنجاهساله ات پشت ميكني وتنها به خاطر روشنتر بودن رفسنجاني و اگاهي اش به اينكه اينزمان نميشود شاه اسماعيل وشاه طهماسب شد بايد از مردم براي هركاري مجوز خواست ديگر چه انتظاري مردم وتريخ از تو ميتوانند داشت تمام شعرا نويسندگان هنرمندان پادشاان وتاريخ آثار باستاني غير اسلامي يعني نان بچه هاي ايران از تو معذب اند به چه تودلخوش باشيم به دستور قتل واعدامها وزندانهاي پر وشكنجه هايت يابه چفيه اجانبت ؟هيچ كس را در تارخ چون توكينه اي وعقده اي بياد نداريم تنها براي آشغالهاي مجيزگوي دوروبرت شايد عنوانت بدرد بخورد كه اينها هم درروزش زودتر از خودت خواهند گريخت

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 16:34:53 توسط فريد
مجسمه ها و نمادهاي هخامنشي در واقع مثل مجسمه بودا يك نماد تقدسي هم بوده مثل نگهبانان دروازه هاي تخت جمشيدكه در واقع فرشتگان آئين مزدا يسنا بوده اند و پارسيان هند هم ازاين معابد و مجسه ها زياد دارن حتي عكسبرداري از آنها ممنوع است البته فيلمهاي زيادي از مراسم جشن مهرگان و تقدس مجسمه هاي كورش و داريوش كبير در هند موجود است و در واقع نبايد دست مسلمانان به مجسمه هاي مقدس مزدا يسنا بخورد و حتي نبايد نگاه مسلماني مثل خامنه اي به آنها افتد چون اين مجسمه ها نجس ميشود و بايد آنها را از ديد شياطيني مثل خامنه اي دور نگاه داشت چون آنها نماد پاكي و اهورمزدا هستند كه نور و پاكي را به جهان عرضه ميدارن ولي چشمان خامنه اي مسلمان نمادمرگ و تاريكي و اهريمني كه معلمان و كودكان را بدار ميكشد ميباشد و اصولا اهريمن وقتي با اهورمزدا روبرو ميشود بشدت منقلب و وحشتزده ميشود و نميتواند او را مشاهده كند و در صدد نابودي آن بر ميايد در واقع نبايد نمادهاي مقدس ايراني آريائي را در نزديكي شياطين نگاه داشت و مجسمهاي فردوسي سعدي حافظ كورش كبير شادروان كسروي ستار خان باقر خان فرزاد كمانگر كبير و شيرين را هر چه بيشتردور كرد

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 15:58:58 توسط رضا
با اینکه تمام کشورها جد بلیغ دارند که تاریخ و هویت خود را هر چه قدیمی تر نشان دهند اما متاسفانه از زمان رژیم پهلوی اصرار محیر العقولی از طرف حکومت ایران و همچنین نخبگان فارس دیده میشود که حتما تاریخ تمدن ایران را از 2500 سال و نه حتی یک سال بیشتر جلوه گر نمایند. انشا الله این نظر را دال بر حمایت من از حضرات نپندارید.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 15:42:07 توسط irani
احمق به سنگ ومجسمه هم حسادت ميكند برو بمير اجنبی مرگ بر تو كه ايراني ها بايد تو رو تحمل كند روز مرگت نزديك است. ********************** اسم ايرانی زياد شده ، لطف کنيد يک اسم ديگر انتخاب کنيد.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 14:09:15 توسط حجت
هر چیز ایرانی مورد نفرت این اهریمن است و بازهم بعضی از خود فروختگان که شناسنامه ایرانی دارند از این اهریمن حمایت میکنند. کی میخواهیم ازماهیت خودوپدران وپایه گذاران میهنمان دفاع کنیم. ای آنانکه نامهای حسن وحسین ومحمد وفاطمه وزهرا را برروی فرزندان خودمیگذارید چه زمان میخواهید بخود آئید وببینیدکه ما خود صاحب نام و ملیت وماهیت وکیفیت ملی وسربلندی هستیم واین ملایان دشمن همه فرهنگ وافتخارات ما یند. اینان وارث همان کسانی هستند که پدران وبرادران مارا کشتند ومادران وخواهران ودختران وپسران مارابه مدینه باسارت بردندوآنان راببردگی فروختند وبآنان تجاوزکردند وبانوان سربلند مارا تحقیرکردند به دختر و پسر ما تجاوز جنسی کردند واینک نیزبهمین خیانتها وجنایتها ادامه میدهندواین اهریمن بجزخیانت ودزدی وکشتار ایرانیان و بخصوص سربلندترین آنهاکاری نکرده وهرروز بخاطر بی عرضگی ما، پارا دربیاحترامی وظلم فراترمیگذارد واگرما باین سکوت ادامه دهیم همه ما وملیت وآثار گذشتگانمان وخودمان محکوم بنابودی هستیم. بپا خیزید ای ایرانیان وخود را وهموطنان خود را نجات دهید. قبل ازآنکه ازما نشانی باقی نماند ومادرخاکستر ظلم محوشویم.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:31:51 توسط آرش*
حکومت ایران با یک سیستم کاملا برنامه ریزی شده و با یک ایدئولوژی بغایت عقب گرا، فاسد و روانی‌ اداره میشود.تغییر افراد هیچ تغییری در کلّ حکومت نخواهد داشت ، هر کس کاری را انجام میدهد که مسئولیت آن مقام به او واگذار شده است،تا زمانیکه این مسئولیت بخوبی انجام شود پاداش شایسته‌ای همراه است،در غیر اینصورت حذف خواهد شد درست مثل یک تشکیلات مافیایی... اگر این سیستم فردا روزی مصباح را هم رهبر کند، تعجبی نیست...رهایی از این نوع حکومت‌ها فقط با حذف کامل آنها میسّر است،انتظار اصلاحات از این حکومت عوامفریبی است و توجیه کننده بقا آنهاست...

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:22:11 توسط افدر
دوستان گرامی ادبیات کامنتها بسیاربدخوهانه است.فرق شما با حکومت توحش اسلامی چیست.من با اعدام زیر هر نامی مخالف هستم.پس از سرنگونی جمهوری اسلامی باید قوانین انسان محور بر کشور حاکم شود و هر کس جرمی مرتکب شده به سزا برسد.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 12:43:10 توسط timor
خارجي بودن دين اسلام و تجاوز اعراب مسلمان در ١٣٠٠ سال پيش نتيجه اين چنين دارد كه مسلمان بودن يعني در تضاد بودن با مليت خودت.آيا در ديگر كشورهاي اسلامي عربي هم چنين است يا اين مختص مليتهاي مسلمان غير عرب است

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 12:36:01 توسط بابك(از ايران)
اين آخوند عرب تبار دشمن ايران و تاريخ پر عظمتش است ، اين انقلاب در واقع حمله دوم اعراب به ايران بود ، اي لعنت خدا بر شما شياطين جهنمي ، چلاق يك دست وقتي بميري ميري كنار خميني تو جهنم و اون دنيا تازه ميفهمي كه دينت دروغين است

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 11:53:38 توسط جعفر صيف
پلمپ غرفه انتشارات مشاهیر و مفاخر ایران غرفه مشاهیر ایران که در طبقه دوم مصلای شبستان قرار داشت عصر روز گذشته و بدون ارائه هیچگونه دلیلی از سوی مدیریت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پلمپ شد. به گزارش ایلنا انتشارات مشاهیر و مفاخر ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران به ارائه تندیس‌هایی از مفاخر و مشاهیر ادبیات ایران پرداخته بود که جزو غرفه‌های پربازدید نمایشگاه محسوب می‌شد که بدون ارائه هیچگونه دلیلی از مسوولان نمایشگاه پلمپ شد. این غرفه در قسمت ناشران خارجی نمایشگاه قرار داشت. ***حالا معلوم شد چه به سر مجسمه ها و تنديس ها آمده است**** ********* پ ا : ديروز در اين سايت منتشر شد.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 11:34:30 توسط شيرازي
مجسمه هخامنشي را برداريد وبجاي آن مجسمه مصباح يزدي و احمد خاتمي و منقل و بافور و ذغال و لول ترياك و باتوم و چماق و از اين قبيل ادوات را درست كنيد تا ميراث خواران استعمار و دشمنان فرهنگ و ملت و سرزمپن عزيز ما احساس آرامش كنند و لذت ببرند كنند٠

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 11:26:43 توسط محمد
اينکه می گويند آفای خامنه ای اسير و غلام حلفه بگوش مصبا ح شده است پس حقيقت داره. من از يکی از دوستان طلبه ام شنيده ام که او ديگر بدون نظر مصباح هيج گاری را انجام نميدهد و برای جفظ قدرت تا کمر برای اين شخص خم می شود.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 11:21:26 توسط نازنین
شهلا جان با این خبر کلا معلوم شد که دشمن ایران کی هست قابل توجه اقایان موسوی ها و گنجی ها که هنوز به نظام اعتقاد دارند ...ای کسانی که خود را حامی این نظام میدانید بهتره بلندگوهای خود را جمع کنید و ایرانی باقی بمانید نه حامی نظام غیر ایرانی ...

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 11:06:09 توسط Mordad
ياد روزاي آخر طالبان افتادم كه به مجسمه كشي افتاده بودن مثل اينكه رهبر تريياكيون جهان هم سرنوشتش مشابه اوناس

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 10:28:52 توسط هخامنش
اين جانى دشمن همه چيز وهمه كس جز خود است آدمكش است مجسمه كش است كتاب كش است زن كش است بچه كش است بزرگ كش است وخلاصه هر چيزى جلو چشمش باشد مى كشد به هيتلر گفته٠٠٠٠

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 10:09:31 توسط داريوش
ج ا در خارج برای جلب توريست به ايران بعنوان حکومت شاهان ياد می کنند در داخل با تاريخ ما مشکل دارند آيا واقعا اينان ايرانی هستند؟ در واقع خوب نگاه کنيم تاريخی که اينان مطالعه کرده اند در آن از ايران يا فارس بعنوان کشور ی متجاوز در گذشته های دور ياد شده است و از استانهای چنوبی ايران بعنوان استان 19 هم عراق نامبرده شده است . اينان چون نه ايرانی هستتند نه عرب در پشت نقاب مجهول اسلامی پنهان شده اند.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:56:33 توسط fanoos
رژيم در حال اضمحلال ملايان هويتي جز انچه بعد از اسلام بر صحيفه ي خونين تاريخ ايران حك شده براي ايرانيان قايل نيست تنديسهاي مشاهير و تاثير گذاران اين مرز و بوم را ميربايند تا نقشهاي امام موهوم در سردابه و هزار خرافه و تحريفات شيعه گري را بجاي انها بنشانند در پايان روسياهي از ان متحجرين است

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 09:24:00 توسط باران
حالا دارد به آرامی حمایت و تامین طالبان از سوی رژیم اشغالگر ایران معنی خو د راپیدا می کندوگویا اخباری که در مورد سکونت طالبانیان و فراهم آوری تجهیزات جنگی و آموزش آنها توسط جمهوری اسلامی انتشار یافته,خیلی هم بی ربط نیست.تفکراتشان بسیار بهم نزدیک است اما در ایران بر خلاف افغانستان هنوز جرات بروز افکار متعفن خود را نداشته اند که این جسارت را نیز با حمایت سرب داغ و سکوت مرگ آور جهان و خود ما ایرانیان پیدا کرده اند.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:15:53 توسط shomali
از مجسمه های ایرانی هم میترسند. با با این مجسمه ها جون ندارند که دستور بازداشت انهار را میدهید و به اوین منتقل میکنید. شما چه موجوداتی هستید؟ فکر کنم تریاک زیاد به ملا ی بزرگ این توهمات را میدهد. مرگ بر جمهوری اسلامی.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:09:23 توسط zede din
خوب چرا در یک کشور اسلامی، مجسمه‌های خدا، پیغمبر، امام زمان را به نمایش نمیگذارید؟ نابود باد خرافات ، درود بر آزادی

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:05:35 توسط ZAHHAK
جانی منتظر خشم ملت باش ، دور نیست ان روزی که تکه تکه میکوننت و اسید بر زخمت خواهیم ریخت مرگ بر خامنهی مرگ بر جمهوری منحوس اسلامی مرگ بر ملایانه اجنبی صفت.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:52:59 توسط ندا
اجنبی با ایرانّ ، از تاریخ ما می ترسی!

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:46:59 توسط پرهیزکار
قرار به زودی طبق منویات خلیفانه مقام معظم رهبری مجسمه های چنگیز، اتیلا، یزید، شمر، حجاج یوسف ثقفی، هیتلز، استالین، موسولینی، جعفر ظیار، میثم تمار و ... را به جای مجسمه های هخامنشی برداسته شده نصب نمایند.

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:35:47 توسط شهلا
با این خبر مشخص میشود مجسمه های تهران به دستور چه کسی به سرقت رفته.

دادستان عمومي و انقلاب تهران : حمايت موسوي از پنج اعدامي جرم جديد اوست/ در زمان محاكمه سران فتنه به همه موارد توجه مي‌شود / حكم 217 نفر از محكومين حوا

عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران در گفت‌وگو با هفته نامه پنجره :

حكم اعدام 3 نفر در دادگاه تجديدنظر تائید شده است

دولت آبادي در پاسخ به اين سوال كه آيا در حوادث بعد از انتخابات به صورت مشخص تا به‌حال كسي از متهمين دستگير شده، اعدام شده است نيز گفت: ما براي ده نفر از كساني كه در جريان حوادث پس از انتخابات و به ‌خصوص روز عاشورا دستگير شدند، به اتهام محاربه كيفرخواست صادر كرديم. سه فقره از احكام اعدام كه توسط دادگاه بدوي صادر شده بود، در دادگاه تجديدنظر تأييد شد.

وي در اين خصوص اينگونه توضيح داد: احمد دانشپور مقدم، محسن دانشپور مقدم و عبدالرضا قنبري از هواداران و وابستگان به گروهك منافقين هستند كه عبدالرضا قنبري در روز عاشورا مستقيما براي منافقين گزارش مي‌داده است. حكم اعدام اين سه نفر قطعي شده است، اما درخواست عفو كرده‎اند. سه نفر ديگر به نام‌هاي مطهره بهرامي حقيقي، ريحانه حاج ابراهيم دباغ و هادي قائمي در دادگاه بدوي محكوم به اعدام شدند، اما مجازات آن‌ها در دادگاه تجديد نظر به حبس تبديل شد.

جعفري دولت آبادي افزود: در حال حاضر سه حكم اعدام تأييد شده داريم كه مربوط به محمدعلي صارمي، جعفر كاظمي و فردي به‎نام محمدعلي حاج آقايي است كه هر سه نفر از هواداران گروهك منافقين هستند. ارتباط اين سه نفر با گروهك منافقين آشكار و مسلم است. اين عده وابستگي گروهكي دارند و در شهريور سال 1388 دستگير شده‎اند.

دادستان تهران گفت: با اين وصف كيفرخواست‌هاي صادره در رابطه با حوادث عاشورا و به اتهام محاربه توسط دادسرا 10 فقره بوده كه از ميان آن‌ها ارسلان ابدي و محمد وليان از اين اتهام تبرئه شده‎اند، احكام سه نفر تأييد و احكام سه نفر نيز تبديل شده است. به اتهام دو نفر نيز رسيدگي نشده و در انتظار محاكمه هستند.
وي با تاكيد بر اينكه تا اين لحظه هيچ حكمي اجرا نشده و اين‎همه هياهو براي هيچ است، گفت: اما ذكر اين نكته لازم است كه حكم 217 نفر از محكومين حوادث پس از انتخابات قطعي شده است. اعتراض آن‎ها بررسي شده و احكام نيز قطعي شده است.

بهتر بود نخست وزير سابق به پرونده خود اين اتهام را اضافه نمي‎كرد

اين مقام مسئول در قوه قضائيه در خصوص بيانيه يكي از كانديداهاي شكست‎خورده در انتخابات كه اعدام‎ها را محكوم كرده است نيز گفت: در اين مورد شما را به دو آموزه قرآني توجه مي‎دهم. اولين آموزه اين است؛ كسي كه چيزي را نمي‎داند نبايد در مورد آن سخن بگويد و دوم اين‎كه كتمان حقايق نكند. قوم يهود متهم به كتمان حق علي‌رغم علم به آن بود. كتمان حقايق از بدترين صفاتي است كه قرآن كريم در مورد مخالفان پيامبران ذكر كرده است.

وي اضافه كرد: از اين فرد سوال مي‎كنم كه شما چند صفحه از اين پرونده را خوانده‎ايد كه اين‌گونه قضاوت مي‌كنيد؟ بهتر بود كه به پرونده خود اين اتهام را اضافه نمي‎كرديد.

دادستان تهران يادآور شد: حمايت از كساني‎كه مرتكب عمليات تروريستي شده‎‎اند و تعدادي از مردم را شهيد كرده‌اند، از آن‎ها اسلحه كشف شده و عليه نظام اسلامي قيام كرده‎اند، چه معنايي دارد؟ كساني‎كه مدعي پيروي از خط امام (ره) هستند، چگونه مي‎توانند آموزه‎هاي ايشان را كه ايستادگي در برابر گروهك‎هاي معاند بود، فراموش كنند.

جعفري دولت آبادي افزود: در همان سال‎هايي كه اعدام‌هايي بر اساس حكم حضرت امام عليه منافقين صورت گرفت، ايشان نخست‎وزير بود. اگر چنين ادعايي دارد، چگونه در آن دوران خدمت كرد؟ وي حق ندارد احكام قطعي دادگاه‎ها را زير سؤال ببرد و اظهارنظري كند كه باعث خرسندي و رضايت دشمنان نظام اسلامي شود.

* مدعي‎العموم به طور حتم درباره حمايت يك كانديدا از افراد اعدام شده اقدام خواهد كرد

دادستان عمومي و انقلاب تهران در پاسخ به سوال ديگري درباره رسيدگي به پرونده اين فرد نيز گفت: وي با اين اظهار نظر اساسا از مجرمين و گروهك‎هاي ضد انقلاب حمايت كرده و احكام قطعي محاكم را زير سئوال برده است. وقتي حكمي قطعي مي‎شود، كسي حق ندارد دستگاه قضايي را متهم كند و موجبات خوشحالي دشمنان جمهوري اسلامي را فراهم كرده و آن‎ها تصور كنند كه امروز ما بي‎گناهان را اعدام كرديم كه اين يك ظلم بزرگ است.

دولت آبادي تاكيد كرد: مدعي‎العموم به طور حتم در وقت مناسب اقدام خواهد كرد و اين موضوع هيچ ربطي به مسائل انتخاباتي ندارد. وي در سال 1367 در جريان احكام حكومتي حضرت امام در مورد منافقين بوده و به‎خوبي مي‎داند كه قوه قضاييه در چهارچوب قوانين و مقررات كشور اقدام مي‎كند و محتويات پرونده نيز اين موضوع را نشان مي‎دهد كه پرونده فرزاد كمانگر و سايرين در جريان رسيدگي بوده و اين‎كه چرا حكم بعد از چند سال اجرا شده به منزله اشتباه بودن احكام صادره نيست. احكام ياد شده به دلايلي اجرا نشده بود و دستگاه قضايي اين احكام را اجرا كرده است.

وي تاكيد كرد: بهتر است كه اين مدعيان خط امام از اصولي كه مدعي هستند، پيروي كنند؛ مخصوصاً حمايت از اين نظام كه براساس اسلام و قرآن بنا شده است.

دادستان تهران افزود: اين اقدامات فرار به جلو است تا بگويند همه احكامي كه صادر مي‌شود بي‎اعتبار است. وي در بيانيه‌اش اشاره كرده كه خدمت‎گزاراني را در بند كشيده‌ايم. كساني‌كه در حوادث پس از انتخابات دستگير شده‌اند، كساني هستند كه عليه امنيت كشور اقدام كرده‌اند و طبق قانون مجازات اسلامي هرگونه اقدام عليه امنيت كشور مجازات دارد.

* برخي حمايت‌ها و اظهار نظرهاي يك كانديداي شكست خورده انتخابات، نشر اكاذيب است

دولت آبادي درباره نحوه برخورد داستاني تهران با پديده صدور بيانيه‌هاي غيرقانوني نيز گفت: ما بارها گفته‌ايم كه بين انتقاد و ارتكاب جرم تفاوت قائل هستيم. طبق قانون اساسي و قانون مطبوعات انتقاد از مسئولان جمهوري اسلامي و عملكرد آن‌ها آزاد است و هيچ‌كس از اين بابت نبايد نگراني داشته باشد. هم در روزگار رهبري حضرت امام و هم در دوره زعامت مقام معظم رهبري، انتقاد آزاد بوده است. اما آن‌چه ممنوع است اهانت و زير سوال بردن ستون‌هاي انقلاب و حمايت از اقداماتي است كه به موجب قانون جرم تلقي مي شود.

وي تصريح كرد: حمايت و اظهار نظر اين فرد نشر اكاذيب است و اين نوع اظهارنظرها جرم است. در هيچ جاي دنيا دستگاه قضايي اين‌گونه بي‎محابا مورد اتهام واقع نمي‎شود، به ‌خصوص زماني‌كه احكام صادره قطعي شده است.

دادستان تهران با بيان اينكه آن‌ها خواستند دل يك عده‌اي را به دست بياورند و براي خود در ميان آن‌ها جايگاهي پيدا كنند، اما غافل از اين هستند كه اين‌ مواضع با آرمان‌هاي امام و حمايت‌هاي امام از جمهوري اسلامي كاملا مغايرت داد، همان‌طور كه حوادث عاشورا دست عده‌اي را رو كرد، گفت: اين فرد مدتي پيش هم با اعضاي نهضت آزادي كه امام آن‌قدر از آن‌‌ها بد گفتند، ملاقات كرد و اين اظهار نظر در ادامه همان جريان است.

* روزي كه وقت محاكمه سران فتنه برسد به همه موارد توجه خواهد شد

وي همچنين تصريح كرد: بسياري از مواضعي كه وي و كانديداي شكست‌خورده ديگر انتخابات اخير گرفته‌اند، جرم است؛ اما چون نظام اسلامي براي تعقيب آن‌ها براساس مصالحي عمل مي‌كند، آن را موكول به زمان مناسب كرده‌ايم.

اين مقام مسئول در قوه قضائيه با بيان اينكه اين موضوع به معناي آن نيست كه اگر سكوت مي‌كنيم اين گونه مواضع جرم تلقي نمي‎شود، گفت: تعقيب آن‌ها به عنوان سران فتنه تابع مصالح نظام اسلامي است و مطمئنا در آن چهارچوب عمل مي‌شود. اما بيانيه اخير در حمايت از محكومين ضد انقلاب معدوم بيانيه‌اي است، جدا از بيانيه‌هاي انتخاباتي گذشته و برخلاف اصول است، لذا روزي كه وقت محاكمه آن‌ها برسد به همه اين موارد توجه خواهد شد.

* حكم 217 نفر از محكومين حوادث پس از انتخابات قطعي شده است

جعفري دولت آبادي با يادآوري اينكه دستگاه قضايي بايد طبق قانون عمل كند، اما همان‌طور كه امام گفتند نظام اسلامي مصلحت‌هايي دارد كه ممكن است از تشخيص ما خارج باشد، افزود: بنابراين اگر امروز به درخواست مردم براي تعقيب سران فتنه عمل نمي‌شود، نه از سر ناتواني يا بي‌توجهي، غفلت و يا هماهنگي با آن‌ها و يا بي‌دغدغگي، بلكه از اين بابت است كه زمان آن فرا نرسيده است.

وي تصريح كرد: اگر زمان آن فرا برسد، مانند ميوه‌اي كه در زمان خودش بايد چيده شود، اقدام خواهد شد.

دادستان تهران با بيان اينكه ما به مردم اطمينان مي‌دهيم كه دستگاه قضايي در اين چهارچوب حركت مي‌كند و امروز اگر ما سكوت مي‌كنيم به معناي قبول اين بيانيه‌ها نيست، اضافه كرد: تجربه‌كاري ما در طول سي سال گذشته نشان مي‌دهد كه بايد طوري عمل كنيم كه به اهداف انقلاب برسيم و انشاءالله به اين مطالبه مردمي هم در وقت خودش عمل خواهد شد.

جعفري دولت آبادي در پايان خاطرنشان كرد: تا اين لحظه هيچ حكمي درباره بازداشت شدگان حوادث اخير اجرا نشده و اين‎همه هياهو براي هيچ است. اما ذكر اين نكته لازم است كه حكم 217 نفر از محكومين حوادث پس از انتخابات قطعي شده است. اعتراض آن‎ها بررسي شده و احكام نيز قطعي شده است.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 22:27:40 توسط هم صدا
به این بیشرف بگویید تو در تمام مصاحبه ات دم از قصد ونیت این بزگوارانی که تو به دستور خلیفه ملعونت انجام دادی میزنی پس چون نیت همان عمل است پس نیت کن عذا بخور ختما سیر میشوی یا نیت کن ناز بخوانی پس احتیاج به عمل نیست ای بیشرف در کدام قانون نوشته به کسی تهمت نیت انجام کاری را بزنی ونتوانی انراثابت کنی سپس ان بزگواران را شما خفاشان بر اساس عمل انجام شده محکوم کنید ای بیشرف دور نیست تا تو وارباب ملعونت جواب گو خونهای این عزیزان باشید ای بیشرف تو در مصاحبه ات میگویی پرونده این افراد دوسال بلاتکلیف بود بیشرم مگر طبق قانون میشود کسی در این مدت در زندان نگه داشت انشالله به همین زودی تو واربان ملعونت در پیشگاه دادگاه ملت میبینیم ایا انروز هم میتوانی اینطوری بلبل زبانی کنی

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 17:10:50 توسط آيدين از دانمارك
اين جعفر جني به يك چيزي خوب عقلش رسيده كه سبزالهي ها و طرفداراي موسوي عقلشون نرسيده يا مخصوصا خودشونو زدن به اون راه! **جعفري دولت آبادي افزود: در همان سال‎هايي كه اعدام‌هايي بر اساس حكم حضرت امام عليه منافقين صورت گرفت، ايشان نخست‎وزير بود. اگر چنين ادعايي دارد، چگونه در آن دوران خدمت كرد؟** ميشنويد آقايون سبز الهي ها؟

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 16:03:08 توسط abas
آقای دادستان اگرواقعااین افرادکه به دستورآقای خامنه ای وتوسط شماحکم اعدام آنهاصادرشدواجراگردیدواینهابه قول شمامحارب بودندووجودآنهابرای جامعه خطرناک بودپس چراجامعه ایران برای اعدام آنهاشادمانی نمی کنندوچراشماجنازه آنهاراتحویل نمدهیداگروجدان داریدوشرف داریدخوب درتلویزین جمهوری اسلامی که دراختیارت هست به این دوسئوال پاسخ بده

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:20:31 توسط ramin az tehran
جعفر مشنگ برو کنار بگذار باد بیاد . تو رو چه به این حرفها تا الان خودت و رهبرت هچ غلطی نکردید بعد از این هم هچ ‎''گ‎'' نخواهید خورد . مزدوران اجنبی آدم خور .ننگ ایرونی بودن شما .

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 13:13:06 توسط rad
عباس جعفري دولت ابادي و صلواتي و ان قاتل قديمي را بالاي دار خواهيم ديد با توجه به خشم بازماندگان همه ازادي خواهان از دست رفته٠

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 10:20:13 توسط فرياد
آقاى موسوى خوب توجه كن كه نوبت شما هم خواهد رسيد پس بخاطر جان خود ويارانت كه شده بايستى با قدرت زاهر شوي واگر نه پوست از سر تو وبقيه خواهند كند اين رژيم زخمى راهى جز كشتن براى بقاى خود نمى بيند زبان شيرين وزبان منطق حاليش يوخده

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 10:09:59 توسط mohemnist
The letter written by Mr. Mousavi and the speech by Mr. Karoubi are proofs to their honors. V

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 08:10:52 توسط arman
من كه هر چي زور زدم نتوانستم دو جمله زير را با هم جمع بزنم٠٠٠طبق قانون اساسي و قانون مطبوعات انتقاد از مسئولان جمهوري اسلامي و عملكرد آن‌ها آزاد است و هيچ‌كس از اين بابت نبايد نگراني داشته باشد.....بسياري از مواضعي كه وي و كانديداي شكست‌خورده ديگر انتخابات اخير گرفته‌اند، جرم است؛ دومامگر انتقاد چيزي به جز اتخاذ موضع مخالف است و قطعيت حكم به معناي صحيح بودن آن نيست٠ تا بحال كشتار سال ٦٧ را فقط اپوزيسيون اعلام و محكوم ميكرد،چه قدر آش شور شده كه ملا هم فهميد٠

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:51:20 توسط تامی
اون میوه گندیده نظام کودتای اسلامی سپاه است که به میمنت الهی به زودی زودتر از موعد چیده خواهد شد و به چاه خلا خواهد افتاد . ما دهان شما یاوگویان را با گوه حیوانات پر میکنیم و به همان سان که مردم کشی کردید کشته خواهید شد ............ همیشه میوه رو آخر پاییز می شمارند .....

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:38:31 توسط عدالت
فکر خودت باش که چه جوری محاکمه میشی .واقعا اینقدر اعتماد به نفس هم خوب نیست که این مردک داره .

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:10:36 توسط Mordad
به اميد يزدان در تظاهرات و اعتصابات سراسري خرداد ماه امسال و در آستانه قيام جاودانه 18 تير خامنه اي را ساقط و به درك واصل ميكنيم وعده ما 22 و 25 و 30 خرداد و 18 تير روز نبرد نهايي و به اميد خدا روز سقط شدن ايادي اهريمن نزديك است درود بر مردم دلير كردستان ايران س.م از خوزستان

نوشته شده در تاريخ بيست و پنجم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با پانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 07:06:26 توسط Hoda
بله! روزي كه وقت محاكمه تو و سران تو برسد به همه جنایاتتان توجه خواهد شد!!!

پشت پرده توقف رسیدگی به پرونده اختلاس معاون اول احمدی نژاد

جــرس: در حالی که روند رسیدگی به پروندۀ اختلاس و فساد مالی محمدرضا رحیمی، معاون اول و سخنگوی دولت محمود احمدی نژاد، با حکم حکومتی رهبر جمهوری اسلامی متوقف شده، خبرنگار جرس از قول منابع آگاه، به ابعاد دیگری از این فراز و نشیب دست یافت.

ماه گذشته و در اوج بحث و جنجالی که پیرامون اظهارات رئیس قوه قضائیه و نمایندگانِ مجلس شورای اسلامی راجع به فساد مالی گستردۀ معاون اول احمدی نژاد و ضرورت تعقیب او ایجاد شده بود، احمدی نژاد نزد آقای خامنه ای رفته و شرعا شهادت می دهد که "مبالغ یادشده تنها در راه انتخابات هزینه شده و هرگز به هیچ مصرف دیگری (شخصی یا خانوادگی) نرسیده است و باز کردن این پرونده، کل انتخابات را زیر سوال می برد"؛ که آقای خامنه ای نیز با صدور حکمی حکومتی، دستور توقف و عدم پیگیری این پرونده را صادر می کند.

طی یک ماه اخیر که پیگیری و بحث پیرامون این پرونده ملی به محاق رفته، خبرنگار جرس از قول منابع آگاه و موثق، پشت پرده های توقف رسیدگی به پرونده اختلاس معاون اول احمدی نژاد را چنین گزارش می دهد:"...زمانی که صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، خبر برخورد قضائی با مفاسد اقتصادی دولت محمود احمدی نژاد را صادر کرد و توسط چند تن از نمایندگان مجلس، شاه مهره این پرونده فساد اقتصادی (محمدرضا رحیمی) معرفی شد، احمدی نژاد در جلسه هیأت دولت در پاسخ به صادق لاریجانی با ادبیات خاص خود می گوید: تو می خواهی معاون اول مرا دستگیر کنی!؟ توصیه می کنم اول به پرونده برادرت (محمد جواد) رسیدگی کنی، بعد سراغ دولت بیائی."

این گزارش می افزاید: احمدی نژاد سپس برای وزیران کابینه توضیح داد که محمدجواد لاریجانی (برادر ارشد لاریجانی ها) که در حال حاضر معاون حقوق بشر قوه قضائیه می باشد، در ورامین و گرمسار، هزار هکتار زمین را در تملک گرفته پروژه های گسترده اقتصادی از قبیل پرورش گاو، شترمرغ، گوسفند و مرغ به راه انداخته است."

گزارش خبرنگار جرس سپس به تبعاتِ این تهدید و گروکشیِ احمدی نژاد اشاره کرده و خاطرنشان می کند "بعد از پاتک احمدی نژاد به لاریجانی، دو اتفاق مهم افتاد: اول، جواد لاریجانی برای حفاظت از پروژه های متعدد در دست اجرایش شروع به موضع گیری بسیار تند علیه میرحسین موسوی و مهدی کروبی و نیز حمایت شدید از احمدی نژاد کرد.

نتیجه دوم: رسیدگی به پرونده رحیمی عملا متوقف شد؛ چرا که پس از دیدار صادق لاریجانی با خامنه ای، احمدی نژاد با رهبر ملاقات کرده به وی متذکر می شود: اولا، پرونده رحیمی توسط حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تشکیل شده و این نهاد غیرقانونی است! ثانیا اگر پرونده رحیمی به جریان بیفتد، انتخابات زیر سؤال می رود، چون تمام مبالغ مورد بحث در پرونده رحیمی خرج انتخابات شده است. بالاخره احمدی نژاد،آقای خامنه ای را متقاعد می کند که با حکم حکومتی ولو موقتا جلو رسیدگی به پرونده رحیمی را بگیرد."

خبرنگار جرس در تشریح ابعاد گسترده پرونده فساد مالی دولت محمود احمدی نژاد یادآوری می کند: "از نظر قاضی پرونده شصت میلیارد تومان اختلاس محرز است، اما این تنها کمتر از یک سوم حجم ادعاهای مطرح در پرونده است زیرا کل اتهام بالغ بر دویست میلیارد تومان است. برای پاسخگوئی به شصت میلیون تومان اختلاس احراز شده محمدرضا رحیمی تا کنون چند بار به دادگاه احضار شده و به قاضی پاسخ داده است."

گزارش مذکور در ادامه آورده است: "رحیمی حسابی بنام خودش (البته متفاوت با حساب شخصی اش) در یکی از بانکها دارد که برای تک تک ارقامش توجیه مشخصی دارد. او ریز مخارجی را که در انتخابات نهم برای احمدی نژاد و قبل از آن برای علی لاریجانی کرده، در اختیار قاضی قرار داده است. به گفته او اکثر این مبلغ در روستاها و شهرهای کوچک خرج انتخابات شده است. برای قاضی و در نتیجه قوه قضائیه محرز شده اختلاس جنبه سازمانی دارد و پای خیلی از شخصیتهای اصلی نظام ازجمله شخص محمود احمدی نژاد و انتخابات ریاست جمهوری او در میان است. اکنون معنای حکم حکومتی آقای خامنه ای برای توقف موقت رسیدگی به پرونده فساد مالی رحیمی بیشتر مشخص می شود."

طی ده هفته ای که گذشت، ابتدائا رئیس قوه قضائیه و سپس چند تن از نمایندگانِ اصولگرای مجلس همچون احمد توکلی، الیاس نادران و علی مطهری، ضمن مطرح کردنِ "کشف و شناسائی باند بزرگ مفاسد اقتصادی" و "شبکه های فساد مالی و اختلاس و زدوبند"، طبق اسناد و شواهدی شخص معاون اول رئیس دولت را از متهمین رده اول و سردستۀ این شبکه های فساد معرفی نموده و از عدم برخورد قضائی با وی، ابراز ناخرسندی کرده بودند. پیش تر از آن نیز، مدرك تحصیلی جعلی و عملكرد رحیمی در زمان ریاست بر دیوان محاسبات، مورد پرسش و موأخذه قرار گرفته بود که با حملاتِ مقاماتِ دولت به پرسش کنندگان و منتقدین روبرو شده بود.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و ششم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر با شانزدهم مه ۲۰۱۰ ، 05:03:19 توسط reza
با سلام و احترام.انرا که شحنه رها کرد خدا می گیرد.......وچوب خدا صدا ندارد واگر خورد درمان ندارد...خدا ریشه اشان را میزند .مطمئا باشید

دیدار با موسوی

فاطمه زهرا دروغ می گفت؟
حضرت محمد زندان می ساخت؟
جمعی از مدرسین و طلاب حوزه های علمیه بانوان در آستانه شهادت فاطمه زهرا با دکتر زهرا رهنورد و مهندس موسوی دیدار کردند. موسوی در این دیدار گفت:

الان سوال مردم این است که آیا روش و سیره دولتمردانی که ادعای مسلمانی و اسلام دارند و دروغ می گویند با سیره فاطمه زهرا که یکی از القاب ایشان صدیقه است، یعنی صداقت و دوری از کژی و دروغ کوچکترین سازگاری را دارد؟ آیا پیامبری که ما می شناسیم حاضر بودند چنین زندان هایی در قلمرو حکومت اسلامی و دین داشته باشند؟

بنده رنگ سبز را در سفری که همراه با خانم رهنورد به مشهد داشتیم به توصیه افرادی با نیت مذهبی که این ایده را مطرح کردند انتخاب کردم. این رنگ یعنی اتصال جنبش با سرسبزی و زیبایی و معنویتی که دین ما و اهل بیت دارد. این رنگ همین پیوند را بخوبی نشان می دهد و ما هم این نکته را به فال نیک گرفتیم و به دلیل محبت مردم به این خاندان گرامی بود که این رنگ و موج سبز در مردم جا افتاد. در حال حاضر هم همین نکته صدق می کند. جنبش سبز ریشه در تفکرات مذهبی ما دارد و تا هنگامی که جنبش سبز در این مسیر قرار دارد مردم کشور ما به آن اقبال دارند.

مصاحبه شتابزده و خشم آلوده دادستان تهران

مصاحبه شتابزده و خشم آلوده دادستان تهران
4 سال پیش 5 نفررا گرفتیم
اما از سر اتفاق
در آستانه 22 خرداد اعدام کردیم!



دادستان تهران که در پاسخ های هدایت شده به سئوالات هدایت شده خبرگزاری سپاه "فارس" را میداد، چنان شتابزده بود که در همین مصاحبه ناخواسته اعتراف به چند نقض قانون کرد. او در عین حال کوشید با تهدید موسوی او را وادار به سکوت کند. دادستان تهران موسوی را متهم پرونده قتل عام سال 67 معرفی کرد. کسانی که رسانه های تصویری امریکا را می بینند و یا بحث های هدایت شده روی شبکه اینترنت را دنبال می کنند میدانند که این بخش از سخنان دادستان تهران کاملا شبیه همان توطئه سلطنت طلب ها و رسانه های تصویری امریکا برای مقابله با میرحسین موسوی است. این مقابله پیش از انتخابات با موسوی شروع شده بود و هنوز ادامه دارد.

دادستان تهران بهتر از ما میداند که نامه قتل عام زندانیان سیاسی توطئه ای بود از روی سر دولت و بدون اطلاع دولت. حتی گفته می شود آن نامه را احمد خمینی به توصیه کسانی که به او وعده رهبری داده بودند نوشت و یکی از انگیزه های قتل احمدخمینی جلوگیری از افشای همین حقایق بود. قتل عام زندانیان سیاسی "لانه زنبوری" است که تردید نیست از بالا به دادستان تهران خواهند گفت انگشت در سوراخ این کندو نکن که پای مقام معظم هم در میان است!





عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در یک گفتگوی مشروح که خبرگزاری سپاه "فارس" با وی کرد. در واقع این خبرگزاری دستور داشت سئوالات هدایت شده ای را در قالب یک مصاحبه مطرح کرده، و پاسخ های دولت آبادی منتشر کند.

این مصاحبه درارتباط با 5 اعدام اخیر صورت گرفت، بی آنکه کوچکترین اشاره ای به اعتصاب سراسری و بی نظیر کردستان طی 30 سال گذشته و دراعتراض به این اعدام ها بشود.

گفته های دادستان تهران سراپا اعتراف به نقض قوانین و از جمله قانون اساسی بود. او مدعی شد:

در تاریخ 28/5/1385 پلیس به یك دستگاه خودرو مشكوك شد و در بازرسی از آن پنج كیلوگرم مواد منفجره كشف كرد و در این رابطه سه نفر به اسامی فرزاد كمانگر، فرهاد وكیلی و علی حیدریان را كه قصد فرار داشتند، دستگیر می‎كند. البته یكی از این افراد موفق به فرار شده كه متعاقبا نامبرده هم در شهر سنندج دستگیر می‎شود.

اقدامات این سه نفر شامل تهیه خانه تیمی در تهران به منظور انجام عملیات انفجاری و تروریستی به‎علاوه استفاده اوراق جعلی شناسایی بود. همچنین در تحقیقات بعدی از معدومین 17 كیلوگرم مواد منفجره و مقادیر زیادی سلاح گرم از جمله 57 گلوله آرپی جی و 600 عدد فشنگ جنگی كشف شده بود.

تحقیقات بعدی نشان داد كه متهمان از سال 1377 درصدد انجام اقدامات خرابكارانه بودند.

در تمام این مواردی که دادستان بیان کرده، صحبت از قصد اقدام است و نه اقدام و در کدام کشور دنیا کسی را برای قصد اقدام اعدام می کنند؟

البته دادستان برای فرار قانونی مدعی می شود که این افراد با گروه پژاک کار می کرده اند و آن گروه در انفجار بمب در ساختمان‎های فرمانداری و اداره كل بازرگانی كرمانشاه نقش داشته است.

دادستان در ادامه ادعاهای یکطرفه خود که اگر 20 در صد آن هم واقعیت بود، از یک دادگاه علنی و پخش مستقیم آن از تلویزیون دفاع می کرد تا مردم هیات منصفه چنین دادگاهی شوند، گفت:

معدومین در تاریخ 28/5/1385 دستگیر شدند و یك سال بعد برای آن‌ها كیفرخواست صادر شد و در تاریخ 10/11/1386 با ارسال كیفرخواست به دادگاه، محاكمه‌ آن‎ها صورت گرفت. حكم در 6/12/1386 به محكومان ابلاغ شد و با اعتراض آنان پرونده به دیوان‏عالی كشور ارسال ‌شد و حكم در تاریخ 10/12/1387 یعنی یك‎سال بعد، در دیوان‏عالی كشور تأیید گردید.

خبرنگار خبرگزاری فارس که لابد یکی از درجه داران سپاه است، یادش رفت و شاید قانون اساسی را اساسا نخوانده که ازدادستان بپرسد: حاج آقا یکسال بازداشت که غیر قانونی است!

چهار سال بلاتکلیفی هم غیر قانونی است!



دادستان نفر پنجم، یعنی مهدی اسلامیان را عضو گروه تندر معرفی کرد و گفت که این گروه در انفجار حسینیه‌ ره‎پویان وصال شیراز نقش داشته است.

این ادعا نیز درحالی مطرح می شود که کل آن انفجار از میان خودی های بسیج بوده و هیچکس درجریان پرونده آن نیست. دو گروه بسیجی که با هم اختلاف داشته اند انبار مهمات زمان جنگ این مرکز را منفجر کرده اند و 14 نفر براثر این انفجار کشته شده اند. حتی گفته می شود این انفجار با مخصوصا همزمان با سفر علی خامنه ای به شیراز انجام دادند تا شهر شلوغ شده و کشت و کشتار راه بیفتد. انجمن ره پویان وصال شیراز تحت نفوذ انجمن حجتیه است و ظاهرا گروه تندر از بسیجی های جنگ اند که با رهبران حجتیه در این انجمن ره پویان اختلاف داشته اند.

ماجرائی پیچ در پیچ؛ که مردم درجریان هیچ بخش آن نیستند و معلوم نیست فرد یاد شده بعنوان انتقام اعدام شده؟ لژ حجتیه حکم اعدام او را صادر کرده؟ اصلا نقشی در انفجار داشته و یا ماجرای دیگری مثل فرقان و یا ترور سرلشگر صیاد شیرازی و دهها ترور مشکوک دیگر پشت آنست.

مردم هیچ چیز از این ادعای دادستان نه میدانند و نه آنهائی که وی می گوید قبول دارند. اعتراضات مردم در سراسر کردستان نشان داد که درک مردم از اعدام ها چیز دیگری است.

دادستان تهران سپس مدعی شد که

«دشمنی رسانه‌های استكباری و غربی با جمهوری اسلامی ایران مسلم است. آنها با ایجاد هیاهو و جنجال، مانع پیشرفت ایران می شوند. باید دست قضات پاكدامن را بوسید كه شجاعانه ایستاده‌اند. »

بدین ترتیب، پیشرفت جمهوری اسلامی یعنی قتل و اعدام و بوسه را همانطور که شیخ احمد جنتی در نماز جمعه تهران خطاب به قوه قضائیه گفت، باید بر دست های صادر کنندگان احکام اعدام زد!



دادستان تهران در ادامه همین مصاحبه درد بزرگ و عصبانیت کودتاچی ها را مطرح کرد. یعنی مخالفت میرحسین موسوی با اعدام ها و دادگاههائی که معلوم نیست در آنها چه می گذرد و براساس کدام مدارک و اسناد احکام صادر می شود و شکنجه و اعتراف گیری در آنها چقدر نقش دارد.

دادستان گفت:

یكی از كاندیداهای شكست‎خورده انتخابات كه اعدام‎ها را محكوم كرده بهتر بود كه وی به پرونده خود این اتهام را اضافه نمی‎كرد. حمایت از كسانی‎كه مرتكب عملیات تروریستی شده‎‎اند و تعدادی از مردم را شهید كرده‌اند، از آن‎ها اسلحه كشف شده و علیه نظام اسلامی قیام كرده‎اند، چه معنایی دارد؟ كسانی‎كه مدعی پیروی از خط امام (ره) هستند، چگونه می‎توانند آموزه‎های ایشان را كه ایستادگی در برابر گروهك‎های معاند بود، فراموش كنند. در همان سال‎هایی كه اعدام‌هایی بر اساس حكم حضرت امام (ره) علیه منافقین صورت گرفت، ایشان نخست‎وزیر بود. اگر چنین ادعایی دارد، چگونه در آن دوران خدمت كرد؟ وی حق ندارد احكام قطعی دادگاه‎ها را زیر سؤال ببرد. وقتی حكمی قطعی می‎شود، كسی حق ندارد دستگاه قضایی را متهم كند . مدعی‎العموم به طور حتم در وقت مناسب اقدام خواهد كرد و این موضوع هیچ ربطی به مسائل انتخاباتی ندارد. وی در سال 1367 در جریان احكام حكومتی حضرت امام در مورد منافقین بوده و به‎خوبی می‎داند كه قوه قضاییه در چهارچوب قوانین و مقررات كشور اقدام می شود. این‎ كه چرا حكم بعد از چند سال اجرا شده به منزله اشتباه بودن احكام صادره نیست. احكام یاد شده به دلایلی اجرا نشده بود و دستگاه قضایی این احكام را اجرا كرده است.

ما بارها گفته‌ایم كه بین انتقاد و ارتكاب جرم تفاوت قائل هستیم. طبق قانون اساسی و قانون مطبوعات انتقاد از مسئولان جمهوری اسلامی و عملكرد آن‌ها آزاد است و هیچ‌كس از این بابت نباید نگرانی داشته باشد. بیانیه ها و حمایت و اظهار نظر این فرد نشر اكاذیب است و این نوع اظهارنظرها جرم است. این فرد مدتی پیش هم با اعضای نهضت آزادی كه امام آن‌قدر از آن‌‌ها بد گفتند، ملاقات كرد و این اظهار نظر در ادامه همان جریان است.
بسیاری از مواضعی كه وی و كاندیدای شكست‌خورده دیگر انتخابات اخیر گرفته‌اند، جرم است؛ اما چون نظام اسلامی برای تعقیب آن‌ها براساس مصالحی عمل می‌كند، آن را موكول به زمان مناسب كرده‌ایم.

تعقیب آن‌ها به عنوان سران فتنه تابع مصالح نظام اسلامی است و مطمئنا در آن چهارچوب عمل می‌شود. اما بیانیه اخیر در حمایت از محكومین ضدانقلاب معدوم بیانیه‌ای است، جدا از بیانیه‌های انتخاباتی گذشته و ‏خلاف اصول است، لذا روزی كه وقت محاكمه آن‌ها برسد به همه این موارد توجه خواهد شد. »

در واقع دادستان تهران علاوه بر تهدید موسوی برای تحمیل سکوت به وی، خواست او را متهم پرونده قتل عام سال 67 معرفی کند. کسانی که رسانه های تصویری امریکا را می بینند و یا بحث های هدایت شده روی شبکه اینترنت را دنبال می کنند میدانند که این بخش از سخنان دادستان تهران کاملا شبیه همان توطئه سلطنت طلب ها و رسانه های تصویری امریکا برای مقابله با میرحسین موسوی بود. این مقابله پیش از انتخابات با موسوی شروع شده بود و هنوز ادامه دارد.

این درحالی است که دادستان مدعی مسلمانی و راست گوئی، خودش بهتر از ما میداند که نامه قتل عام زندانیان سیاسی توطئه ای بود از روی سر دولت و بدون اطلاع دولت. حتی گفته می شود آن نامه را احمد خمینی نوشت و یکی از انگیزه های قتل احمدخمینی جلوگیری از افشای همین حقایق بود. یعنی یکبار احمد خمینی دهان باز کند و درباره چند توطئه بزرگ که یکی از آنها قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 بود راز گشائی کند.

قتل عام زندانیان سیاسی "لانه زنبوری" است که تردید نیست از بالا به دادستان تهران خواهند گفت انگشت در سوراخ این کندو نکن که پای مقام معظم هم در میان است!

فرماندهان اقتصادی سپاه در کت و شلوار


علی لاریجانی در دیدار با فرماندهان اقتصادی سپاه خاطره ای هم از آقای خمینی نقل کرد. او گفت: در دوره‌ای عده‌ای خدمت امام (ره) رسیدند و گفتند ممكن است سپاه كودتا كند. امام فرمودند «كودتای سپاه چیز خوبی است». بنابراین اگر قرارگاه خاتم الانبیاء بخشی وسیعی از اقتصاد كشور را جلو ببرد، نگرانی وجود ندارد.

علی لاریجانی یادش رفت که آقای خمینی به عقلش هم نمی رسید که دوره ای در جمهوری اسلامی برسد که فرماندهان کودتای پنهان اقتصادی کنند. و برای دفاع از نتیجه آن کودتای خزنده اقتصادی که طی دو دهه به نتیجه رسید، در 22 خرداد هم دست به یک کودتای نظامی علیه مردم بزنند. ضمنا آن نقل قول از آقای خمینی مربوط به زمانی است که بنی صدر رئیس جمهور بود و با حزب جمهوری اسلامی بشدت درگیر. او آقای خمینی را از کودتای سپاه می ترساند و رهبران حزب جمهوری اسلامی هم آقای خمینی را از کودتای ارتش می ترساندند. آن ماجرا و آن سپاه و آن فرماندهان که 80 تا 90 در صدشان یا کشته شدند و یا بازنشسته و یا تصفیه و خانه نشین، چه ارتباطی دارد به فرماندهان شکم گنده امروز سپاه که اطراف آقای لاریجانی در عکس بالا حلقه زده اند؟

بازی بزرگ با سرنوشت

بازی بزرگ با سرنوشت
ج. اسلامی و شاید "ایران"!



شطرنج سیاسی جهان با دقت بازی می شود و حاکمیت جمهوری اسلامی در این بازی نه پادشاهی است در قلعه امنیت و نه پیاده ای که در حد یک سرباز رویش حساب کنند. کودتاچی های جمهوری اسلامی، در آستانه پایان ریاست دوره ای لبنان بر شورای امنیت و بیم از طرح قطعنامه جدید تحریم ها، کنفرانس جی 15 را با دعوت از وزرای خارجه 19 کشور(این کنفرانس سه مهمان دارد) و دعدت از سران 8 کشور در تهران تدارک دیدند. هدف یک مانور تبلیغاتی در منطقه و نمایش حامیان جمهوری اسلامی به امریکا و گروه 1+5 و در عین حال نمایش مشروعیت دولت کودتا و کنترل اعتراضات بود. همه این برنامه ها و تدارکات، که تعطیل 5 روزه تهران از جمله آنها بود، عملا به هیچ و پوچ تبدیل شد. با آنکه رسما و دقیق اعلام نشده، گویا نیمی از کشورهای 19 گانه یکی از معاونان وزارت خارجه خود را به تهران فرستادند و از میان رهبران کشورها، روز گذشته خبرگزاری سپاه "فارس" اعلام کرد که قرار است "لولا" رهبر برزیل قبل از پایان کنفرانس خودش را به تهران برساند. سفری که اگر انجام شود نیز پیش از آنکه برای شرکت در کنفرانس تهران باشد؛ برای مذاکره پیرامون تحویل گرفتن اورانیوم ایران است.

نخست وزیر ترکیه که احمدی نژاد بسیار منتظر او بود، سفر به ایران را لغو کرد و دلیل آن را بی نتیجه ماندن مذاکرات مربوط به تحویل اورانیوم ایران اعلام کرد. وی بجای تهران، عازم پایتخت یونان و سپس پایتخت سوریه شد. روس ها قرارداد 25 میلیارد دلاری یک پایگاه انرژی اتمی را در همین ایام با ترک ها امضاء کردند و بدین ترتیب، ترکیه می رود تا عضو باشگاه اتمی جهان شود. بی جنجال آفرینی و همزمان با تصویب طرح اصلاحات سیاسی در پارلمان این کشور. اصلاحاتی که آزادی احزاب و حتی آزادی فعالیت احزاب کرد این کشور را نیز شامل می شود. بدین ترتیب، کشوری که از ترکمنستان تا سوریه سفره نفوذ خود را طی چند سال اخیر پهن کرده، به آن سادگی که خامنه ای و احمدی نژاد و فرماندهان سپاه همه چیز را به بازی گرفته و می روند تا همه را یکجا ببازند، با این دستآوردها تخم مرغی در سبد جمهوری اسلامی نخواهد گذاشت. آنها بدنبال احیای امپراطوری نوین عثمانی و رهبری جهان اسلام اند!

دراین گیر و دار؛ مستقیم و غیر مستقیم اعلام شد که روسیه تصمیم گرفته موشک دفاع ضد هوائی اس 300 را به ایران تحویل بدهد. خبر مربوط به 10 روز پیش است. در فاصله همین 10 روز، به یکباره قرقیزستان دوباره دستخوش تنش های بزرگ شد و دولت شکست خورده و فراری این کشور، به قرقیزستان بازگشته و سه شهر را فتح کرد! پول و تجهیزات و نفرات نظامی دراختیار دارد و هنوز معلوم نیست آنها را از کجا بدست آورده است. یا این رویداد، باید منتظر سست شدن پای روس ها برای تحویل اس 300 بود!

انتقاد جدید سایت "ریانووستی" به خود داری جمهوری اسلامی از تحویل اورانیوم زیر 3 و نیم درصدی و تمجید همزمان از قرارداد اتمی که روسیه با ترکیه منعقد کرد، نگرانی مربوط به پا پس کشیدن روسیه از تحویل اس 300 را بیشتر می کند. همچنان که بی اعتنائی 19 کشور برای شرکت در کنفرانس تهران، سست بودن موقعیت جهانی و منطقه ای جمهوری اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

بمناسبت سالگرد 22 خرداد

بمناسبت سالگرد 22 خرداد
زندان فشافویه با ظرفیت
10 هزار زندانی افتتاح می شود!



همزمان با سالگرد کودتای 22 خرداد، سهراب سلیمانی، مدیر کل زندان های استان تهران مژده داد که بزودی زندان فشافویه گشایش می یابد. وی در مصاحبه خود با خبرگزاری سپاه "فارس" گفت:

فاز اول این زندان در اوایل خرداد آماده بهره برداری است و قصد داریم بزودی آنرا افتتاح کنیم. این زندان تا 10000 نفر ظرفیت دارد که در فاز اول می توان 400 نفر را در آن جای داد. سلیمانی علت تعویق بازگشایی کامل زندان فشافویه را عدم تصویب "چارت" سازمانی اعلام کرد ولی اشاره ای به این چارت نکرد.

آنچه که او درباره چارت سازمان گفت در واقع اختلاف میان سپاه، وزارت اطلاعات و سازمان زندان ها برای مدیریت این زندان است. دعوائی که سپاه بر سر سلطه بر فرودگاه خمینی داشت و سرانجام پیروز نیز شد.

زندان فشافویه از زندان های استان تهران است که تاکنون بنام مجتمع حرفه آموزی فشافویه در اداره کل زندان های استان تهران ثبت بوده است. فشافویه یکی از چهار بخش شهرستان ری است. این چهار بخش عبارتند از بخش کهریزک، بخش فشافویه، بخش مرکزی ری و بخش خاوران.

نگاهی به سخنان علی لاریجانی

نگاهی به سخنان علی لاریجانی
مردم می گویند: کشور
در دست فرماندهان سپاه است


علی لاریجانی، رئیس مجلس، سخنران نیست و فارسی را هم به گونه ای صحبت می کند که نه عامیانه و لات لوتی است مثل احمدی نژاد و نه ادیبانه که البته نمونه ای در میان حاکمیت جمهوری اسلامی نداریم جز تا حدودی محمد خاتمی. برای خودش یک زبان من درآوردی دارد، بویژه وقتی درباره موضوعی می خواهد صحبت کند که از چند متری فرماندهان سپاه و بیت رهبری می گذرد.

او در آخرین روز هفته گذشته، در جمع فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه طی سخنانی که آب نکشیده ترین فارسی را داشت، خواست از فرماندهان سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء گله و شاید انتقاد کند. گله و انتقادی که قطعا در پشت صحنه یک کشاکش تند است و اگر چنین نبود فرماندهان با رئیس مجلس دیدار نمی کردند.

ما از مصاحبه لاریجانی آنچه را توانستیم متوجه شویم، با ویراستاری های اجباری و تصحیح جمله بندی ها – تا آنجا که امکان داشت- در ادامه می آوریم. و در مقدمه نیز نوشتیم که این سخنان ظاهرا انتقاد از فرماندهان سپاه است. متن سخنان وی با همان فارسی یاجوج و ماجوج را هم در ادامه و به نقل از باشگاه خبرنگاران(وابسته به سپاه) می آوریم تا خوانندگان پیک نت خودشان هم یکبار آن را بخوانند، شاید به نتیجه دیگری غیر از آن نتیجه که ما رسیده ایم برسند!

لاریجانی گفت:

در آستانه بررسی برنامه پنجم توسعه هستیم. توصیه بنده به فرماندهان و مدیران ارشد قرارگاه سازندگی که در حوزه‌های اقتصادی آن هم در رقابت با بخش خصوصی قرارگرفته اند، اینست که تعریف درستی برای فعالیت شما ارائه نشده. این قرارگاه از یك عقبه‌ی وسیع نیروی انسانی و امكانات سپاه پاسداران برخوردار است، از این رو نباید به گونه‌ای باشد كه دیگران نتوانند در حوزه‌های اقتصادی حضور یابند.

اگر با نظام اقتصادی دولتی و شركت‌های بزرگ دولتی طبق اصل 44 قانون اساسی مخالفیم و تا این لحظه این معضل هنوز برطرف نشده است، به دلیل برخورداری این بخش از عقبه‌های قوی متعدد است. این امتیاز، مجالی برای رویش سایر استعدادها نمی‌دهد. البته قرارگاه چنین ماموریتی ندارد. قرب در صدد باز كردن راه برای حضور استعدادهای مختلف است.

قرارگاه سازندگی درصدد ممانعت از رشد استعدادها در حوزه اقتصاد نیست، بلكه در صدد بسترسازی و آماده كردن زیرساخت‌ها برای رویش استعدادهای اقتصادی بخش خصوصی است. این قرارگاه باید در پروژه‌هایی كه بخش خصوصی از قدرت ریسك پایینی برخوردار است حضور یافته و بتدریج با تقسیم كار بین شركت‌های پیمانكاری بخش خصوصی،‌ بستر حضور و سامان امور را به آنها واگذار كند.

کار قرارگاه از جنس پیمانكاران معمولی نیست.

برخی مخالفت‌ها و انتقادات نسبت به در اختیار گرفتن حوزه‌های اقتصادی عمده از سوی قرارگاه سازندگی می شود. حتما مشاهده كرده‌اید كه خارجی‌ها و برخی داخلی‌ها نسبت به اقدامات این قرارگاه حساس شده‌اند. چندی پیش عده‌ای گفتند سپاه كه قوه دفاعی را در اختیار دارد، در مسائل فرهنگی نیز حضور دارد و اكنون نیز در حال گرفتن قوه اقتصادی بیشتر است و این یعنی بلوكه كردن نظام.

فرماندهان به افكار عمومی نشان دهند كه نمی‌خواهند رقیب شركت‌های كوچك یا جایگزین سایر بخش‌ها شوند. كشور نیازمند حضور همه آحاد و بخش‌های مختلف برای سازندگی و آبادانی كشور است. امروز كشور نیاز دارد در بخش خصوصی شركت‌ها و مجموعه‌های اقتصادی از سوی مردم و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشكیل و ابتكاراتی در این حوزه اقتصاد از خود بروز دهند تا اقتصاد همه جانبه توسعه یابد. نكته مهم این است كه توسعه كشور بدون مشاركت عامه مردم امكان‌پذیر نیست. توسعه محدود به این نیست كه هفت، هشت شركت بزرگ داشته باشیم و فقط آنها كار كنند.



متن اصلی سخنرانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر اينكه در شرايط فعلي هر چه بنيه‌هاي سازندگي، آباداني و توسعه كشور تقويت شود، توان ايستادگي كشور بيشتر خواهد شد،‌گفت: يكي از كانون‌هاي مهم نحوه مبارزه كشور با حريف، در اين است كه به نقاط كليدي و آباداني كشور توجه شود. اين مهم هم در سطح كلان و هم در حوزه اجرايي بايد مورد توجه قرار گيرد.



وي افزود: اگر برنامه كشور از مختصات علمي و واقعي برخوردار باشد، ‌در مقام اجرا بايد تلاش‌ها جدي‌تر شود. دوره‌اي در حال سپري شدن است كه اگر در آن فرآيند اراده‌ها براي آباداني در يك جهت باشد، در آن صورت گام‌هاي بزرگي برداشته مي‌شود. طبيعتا تصميم‌گيري‌هاي نقطه‌اي و بي‌توجهي به بازده زماني طولاني پروژه‌ها، نمي‌تواند حركت‌هاي جهشي در اقتصاد را منجر شود.



وي تاكيد كرد: در برنامه‌ريزي بايد نگاه علمي و واقع‌بينانه، پايه كار قرار گيرد. اكنون نيز در آستانه بررسي برنامه پنجم توسعه هستيم. اين برنامه محل تعريف جهشي بزرگ به سمت سند چشم‌انداز است، از اين رو بايد از همه ظرفيت‌هاي فكري استفاده كرد تا در چارچوب نظريه دقيق به تحقق توسعه بومي كمك شود.



رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس، خطاب به فرماندهان و مديران ارشد قرارگاه سازندگي توصيه كرد: منزل كردن قرارگاه سازندگي در حوزه‌هاي اقتصادي آن هم در رقابت با بخش خصوصي، تعريف درستي براي شما نيست، چرا كه 'قرب' از يك عقبه‌ي وسيع نيروي انساني و امكانات سپاه پاسداران برخوردار است، از اين رو نبايد به گونه‌اي باشد كه ديگران نتوانند در حوزه‌هاي اقتصادي حضور يابند.



وي تاكيد كرد: اگر با نظام اقتصادي دولتي و شركت‌هاي بزرگ دولتي طبق اصل 44 قانون اساسي مخالفيم و تا اين لحظه اين معضل هنوز برطرف نشده است، به دليل برخورداري اين بخش از عقبه‌هاي قوي متعدد است. اين امتياز، مجالي براي رويش ساير استعدادها نمي‌دهد. البته قرارگاه چنين ماموريتي ندارد. قرب در صدد باز كردن راه براي حضور استعدادهاي مختلف است.



نماينده مردم قم تعريف 'قرب' از سازندگي را بسيار حائز اهميت دانست و خاطر نشان كرد: قرارگاه سازندگي درصدد ممانعت از رشد استعدادها در حوزه اقتصاد نيست، بلكه در صدد بسترسازي و آماده كردن زيرساخت‌ها براي رويش استعدادهاي اقتصادي بخش خصوصي است. قرب بايد در پروژه‌هايي كه بخش خصوصي از قدرت ريسك پاييني برخوردار است حضور يافته و به تدريج با تقسيم كار بين شركت‌هاي پيمانكاري بخش خصوصي،‌ بستر حضور و سامان امور را به آنها واگذار كند.



وي اظهار كرد: قرارگاه بايد تعريف جامعي از سازندگي داشته باشد تا منجر به شكل‌گيري حركتي عظيم و دعوت از ساير شركت‌هاي پيمانكاري خصوصي شود. با روحيه‌ جهادي كه در قرارگاه وجود دارد، مي‌توانيد گام‌هاي بلندي در اين مسير برداريد. كار 'قرب' از جنس پيمانكاران معمولي نيست. همان خصوصياتي كه در جنگ در سپاه پاسداران ديده مي‌شد، در قرارگاه خاتم‌الانبياء نيز نشانه‌هايي از آن قابل مشاهده است، به همين دليل هم حركت‌هاي 'قرب' جهشي است.



لاريجاني عقبه مجاهد قرارگاه سازندگي را مزيت نسبي 'قرب' دانست و تاكيد كرد:‌ در تعريف واژه سازندگي و كاري كه قرار به انجام آن است، بايد دقت كنيم تا ساير استعدادها در بستر قرارگاه رشد كنند. 'قرب' بايد دست ديگران را بگيرد نه اينكه براي آنان مانع ايجاد كند.



رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به برخي مخالفت‌ها و انتقادات نسبت به در اختيار گرفتن حوزه‌هاي اقتصادي عمده از سوي قرارگاه سازندگي گفت: حتما مشاهده كرده‌ايد كه خارجي‌ها و برخي داخلي‌ها نسبت به اقدامات قرب حساس شده‌اند. خارجي‌ها به دليل نفهميدن علاقه مردم به نهاد مردمي سپاه، داستان‌سرايي مي‌كنند و در داخل نيز برخي‌ها انتقادهايي به عملكرد قرب دارند. چندي پيش عده‌اي گفتند سپاه كه قوه دفاعي را در اختيار دارد، در مسائل فرهنگي نيز حضور دارد و اكنون نيز در حال گرفتن قوه اقتصادي بيشتر است و اين يعني بلوكه كردن نظام.



وي با يادآوري خاطره‌اي از امام خميني (ره) گفت: با شنيدن اين سخنان همان لحظه به ياد خاطره‌اي افتادم. در دوره‌اي عده‌اي خدمت امام (ره) رسيدند و گفتند ممكن است سپاه كودتا كند. امام خميني (ره) فرمودند «كودتاي سپاه چيز خوبي است». اگر 'قرب' بخشي وسيعي از اقتصاد كشور را جلو ببرد، نگراني وجود ندارد. چرا نسبت به استفاده 'قرب' از امكانات سپاه براي آباداني كشور بايد نگران شد؟



نماينده مردم قم تاكيد كرد: يا نسبت به موضوع جهل وجود دارد يا استراتژي 'قرب' را جايگزين ساير بخش‌ها مي‌پندارند. در حاليكه قرب جايگزين هيچ بخشي نمي‌شود، بلكه در صدد باز كردن راه است. با توجه به شناختي كه از روحيه جهادي و غيرمنفعت‌طلبانه سپاه دارم، اين سخنان را يا كج‌انديشي مي‌دانم يا در بي‌اطلاعي گويندگان از قصد 'قرب'.



رييس مجلس شوراي اسلامي خواستار نشان دادن اراده باز كردن راه به افكار عمومي از سوي فرماندهان و مديران ارشد قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء (ص) شد و افزود: نشان دهيد كه نمي‌خواهيد رقيب شركت‌هاي كوچك يا جايگزين ساير بخش‌ها شويد. در اين صورت دست‌اندركاران اين بخش احساس شكست در رقابت با شما را نمي‌كنند. بايد رقابت‌ساز باشيد نه رقابت‌سوز.



رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس خواستار اطلاع‌رساني دقيق و همه جانبه از سوي فرماندهان قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء (ص) به افكار عمومي شد و اظهار كرد: كشور نيازمند حضور همه آحاد و بخش‌هاي مختلف براي سازندگي و آباداني كشور است. امروز كشور نياز دارد در بخش خصوصي شركت‌ها و مجموعه‌هاي اقتصادي از سوي مردم و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي تشكيل و ابتكاراتي در اين حوزه اقتصاد از خود بروز دهند تا اقتصاد همه جانبه توسعه يابد. نكته مهم اين است كه توسعه كشور بدون مشاركت عامه مردم امكان‌پذير نيست. توسعه محدود به اين نيست كه هفت، هشت شركت بزرگ داشته باشيم و فقط آنها كار كنند.



لاريجاني تاكيد كرد: توسعه اقتصادي زماني محقق مي‌شود كه همه كشور احساس كنند اراده‌هايشان مجال ظهور و بروز در پروژه‌هاي اقتصادي را دارد.



وي در پايان از آمادگي مجلس براي حمايت از قرارگاه سازندگي سخن گفت