Sunday, June 1, 2014

این تنها گوشه ای از چپاول کشور است پشت این دزدان خودی چه قدرت خودی قرار داشت؟ این "لیست" از بدهکاران سیستم بانکی دوران احمدی نژاد، در صفحه "روح الله زم" منتشر شده است: - "محمد شريف ملك زاده" و شركت تحت مديريت وی بنام "شرکت رنوس" ٦٠٠٠ ميليارد تومان - "آرمين محمدي" ؛ شاگرد كامپيوتر فروشي كه به وارد كننده آلمينيوم تحت نام "هولدينگ ياس" تبديل شد ٦٠٠٠ ميليارد تومان - آ "مجتبی خوشرو" ؛ شريك "آرمين محمدي" سازنده برج در كامرانيه ٤٠٠٠ ميليارد تومان - "بابك زنجاني" ٧٠٠٠ ميليارد تومان - "امیر منصور آریا" ، "خاوری" و بقیه این باند ٣٠٠٠ میلیارد تومان - "حمید بقايي" ؛ معاون احمدی نژاد ٣١٠٠ ميليارد تومان - "اسفندیار رحيم مشايي" از محل كميسيونهاي مختلف معاملات دولتي ( از مسكن مهر تا قراردادهاي نفتي) ٨٩٠٠ ميليارد تومان - دانشگاه ایرانیان متعلق به "محمود احمدی نژاد" ١٢٠٠میلیارد تومان - "سعید مرتضوي" در زمان تصدی ریاست سازمان تامین اجتماعی ١٣٤٠ میلیارد تومان - "صادق محصولی" ٢٣٧٠میلیارد تومان - معاون وقت بانک مركزي ١٣٠٠ میلیارد تومان - محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد دراختلاس از شرکت بيمه ١٤٠٠میلیارد تومان - پوستين دوز مديرعامل سابق شرکت سايپا كه هنگام خروج از مرز دستگير شد ؛ ٢٥٠٠ میلیارد تومان - بهزاد ظهيري مدير عامل اسبق ايساكو كه مدتي در اوين بود و آزاد شد ٣٠٠ ميليارد تومان و ٤٥ نفر ديگر جمعا به مجموع ٥٦ هزار ميليارد تومان...

پشت این دزدان خودی
چه قدرت خودی قرار داشت؟
این "لیست" از بدهکاران سیستم بانکی دوران احمدی نژاد، در صفحه "روح الله زم" منتشر شده است:
"محمد شريف ملك زاده" و شركت تحت مديريت وی بنام "شرکت رنوس"  ٦٠٠٠ ميليارد تومان
"آرمين محمدي" ؛ شاگرد كامپيوتر فروشي كه به وارد كننده آلمينيوم تحت نام "هولدينگ ياس" تبديل شد ٦٠٠٠ ميليارد تومان
آ "مجتبی خوشرو" ؛ شريك "آرمين محمدي" سازنده برج در كامرانيه  ٤٠٠٠ ميليارد تومان
 "بابك زنجاني"  ٧٠٠٠ ميليارد تومان
 "امیر منصور آریا" ، "خاوری" و بقیه این باند ٣٠٠٠ میلیارد تومان
 "حمید بقايي" ؛ معاون احمدی نژاد ٣١٠٠ ميليارد تومان
 "اسفندیار رحيم مشايي" از محل كميسيونهاي مختلف معاملات دولتي ( از مسكن مهر تا قراردادهاي نفتي) ٨٩٠٠ ميليارد تومان
 - دانشگاه ایرانیان متعلق به "محمود احمدی نژاد"  ١٢٠٠میلیارد تومان
 "سعید مرتضوي" در زمان تصدی ریاست سازمان تامین اجتماعی  ١٣٤٠ میلیارد تومان
"صادق محصولی"  ٢٣٧٠میلیارد تومان
 - معاون وقت بانک مركزي  ١٣٠٠ میلیارد تومان
- محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد دراختلاس از شرکت بيمه ١٤٠٠میلیارد تومان
پوستين دوز مديرعامل سابق شرکت سايپا كه هنگام خروج از مرز دستگير شد ؛ ٢٥٠٠ میلیارد تومان
بهزاد ظهيري مدير عامل اسبق ايساكو كه مدتي در اوين بود و آزاد شد  ٣٠٠ ميليارد تومان
و ٤٥ نفر ديگر جمعا به مجموع ٥٦ هزار ميليارد تومان...

سخنرانی فرمانده کل سپاه معتبرترین اعتراف به کودتای 88


فیلم را ببینید!
معتبرترین اعتراف به کودتای 88

درمدارس، درخانه ها، درباشگاهها و... گزارش تکاندهنده تجاوز به کودکان در ایران خبرگزاری ایلنا پیرامون تجاوز به دختران و پسران کم سن و سال در جمهوری اسلامی گزارش تکاندهنده ای تهیه و منتشر کرده است. اطلاعاتی که دراین گزارش انتشار یافته همگی توسط کارشناسان و دست اندرکاران حقوقی و مرتبط به پرونده این تجاوزها مطرح شده است. دراین گزارش اطلاع داده می شود که قرار داست دادسرا، پلیس و دادگاهی ویژه برای حمایت از کودکان و نوجوانان در آینده نزدیک تشکیل شود. به چند نمونه از اخبار فاش شده دراین گزارش توجه کنید تا عمق شعار حجاب و عفاف و محدودیت های ارتباطی را در گسترده ایران متوجه شوید: بیشتر سوءاستفاده‌های جنسی علیه کودکان هنگامی روی می‌دهد که این کودکان در سنین پایین هستند، و حتی متوجه این مسائل نشوند و در مواردی هم در صورت عنوان کردن با تهدید مواجه می‌شوند. عضو فعال انجمن حمایت از حقوق کودکان در باره تجاوز به کودکان در مدارس می گوید: قشر معلم قشری فداکار و زحمتکش است اما متاسفانه افرادی بعضا در لباس معلم ظاهر می‌شوند، به کودکان و نوجوانان خیانت می‌کنند و آن‌ها را مورد اذیب و آزار جنسی قرار می‌دهند. دختری ۹ ساله در شهریار به مدت دو سال در مدرسه مورد اذیت و آزار جنسی واقع می‌شد. ناظم مدرسه با بردن این دختر به دفتر کارش او را در اختیار پسر ۱۸ ساله‌اش به همراه دوستانش قرار می‌داد . یکی از تکان‌دهنده‌ترین کودک‌آزاری‌های جنسی در سال ۸۳ در پاکدشت ورامین توسط فردی به نام محمد بیجه رخ داد که ۲۳ کودک را در کوره‌های آجرپزی پاکدشت مورد اذیت و آزار قرار داد و ۱۷ تن از کودکان را پس از تجاوز به قتل رساند. سال گذشته یکی از دلال‌های فوتبال ۱۳ نوجوان را به عضویت تیمی درمی‌آورد و آن‌ها را در خوابگاه شبانه‌روزی قرار می‌دهد. او این نوجوانان را مورد سواستفاده جنسی قرار می‌دهد و از اذیت و آزار آن‌ها فیلم تهیه می‌کند که سرانجام با شکستن سکوت یکی از این نوجوانان دستگیر می‌شود. تحقیقات آماری نشان می‌دهد ۱۲ تا ۳۵ درصد از زنان و ۴ تا ۹ درصد از مردان تجربه ‌آزار جنسی را تا قبل از ۱۸ سال داشته‌اند. درصد کودک‌آزاری دختران نسبت به پسران حدود سه درصد بیشتر است. آمار نشان می‌دهد که کودکان با افزایش سن تا مرز ۱۸ سالگی بیشتر مورد خطر سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند؛ به طوری‌که در دختران این خطر زودتر شروع می‌شود. در همین گزارش، آنها که با خبرنگار ایلنا مصاحبه کرده اند می گویند: ما از نهادهای اجتماعی درخواست می کنیم از حقوق کودکان و نوجوانان حمایت کنند و در ارتباط با شکایت کودک‌آزاری جنسی تعقیب متهم و حضور در دادرسی در مراحل مختلف نقش خود را ایفا کنند.

درمدارس، درخانه ها، درباشگاهها و...
گزارش تکاندهنده
تجاوز به کودکان در ایران 
 
 
 
 
خبرگزاری ایلنا پیرامون تجاوز به دختران و پسران کم سن و سال در جمهوری اسلامی گزارش تکاندهنده ای تهیه و منتشر کرده است. اطلاعاتی که دراین گزارش انتشار یافته همگی توسط کارشناسان و دست اندرکاران حقوقی و مرتبط به پرونده این تجاوزها مطرح شده است. دراین گزارش اطلاع داده می شود که قرار داست دادسرا، پلیس و دادگاهی ویژه برای حمایت از کودکان و نوجوانان در آینده نزدیک تشکیل شود.
به چند نمونه از اخبار فاش شده دراین گزارش توجه کنید تا عمق شعار حجاب و عفاف و محدودیت های ارتباطی را در گسترده ایران متوجه شوید:
بیشتر سوءاستفاده‌های جنسی علیه کودکان هنگامی روی می‌دهد که این کودکان در سنین پایین هستند، و حتی متوجه این مسائل نشوند و در مواردی هم در صورت عنوان کردن با تهدید مواجه می‌شوند.
عضو فعال انجمن حمایت از حقوق کودکان در باره تجاوز به کودکان در مدارس می گوید:
قشر معلم قشری فداکار و زحمتکش است اما متاسفانه افرادی بعضا در لباس معلم ظاهر می‌شوند، به کودکان و نوجوانان خیانت می‌کنند و آن‌ها را مورد اذیب و آزار جنسی قرار می‌دهند.
دختری ۹ ساله در شهریار به مدت دو سال در مدرسه مورد اذیت و آزار جنسی واقع می‌شد. ناظم مدرسه با بردن این دختر به دفتر کارش او را در اختیار پسر ۱۸ ساله‌اش به همراه دوستانش قرار می‌داد .  
یکی از تکان‌دهنده‌ترین کودک‌آزاری‌های جنسی در سال ۸۳ در پاکدشت ورامین توسط فردی به نام محمد بیجه رخ داد که ۲۳ کودک را در کوره‌های آجرپزی پاکدشت مورد اذیت و آزار قرار داد و ۱۷ تن از کودکان را پس از تجاوز به قتل رساند.
سال گذشته یکی از دلال‌های فوتبال ۱۳ نوجوان را به عضویت تیمی درمی‌آورد و آن‌ها را در خوابگاه شبانه‌روزی قرار می‌دهد. او این نوجوانان را مورد سواستفاده جنسی قرار می‌دهد و از اذیت و آزار آن‌ها فیلم تهیه می‌کند که سرانجام با شکستن سکوت یکی از این نوجوانان دستگیر می‌شود.
تحقیقات آماری نشان می‌دهد ۱۲ تا ۳۵ درصد از زنان و ۴ تا ۹ درصد از مردان تجربه ‌آزار جنسی را  تا قبل از ۱۸ سال داشته‌اند.
درصد کودک‌آزاری دختران نسبت به پسران حدود سه درصد بیشتر است. آمار نشان می‌دهد که کودکان با افزایش سن تا مرز ۱۸ سالگی بیشتر مورد خطر سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند؛ به طوری‌که در دختران این خطر زودتر شروع می‌شود.

در همین گزارش، آنها که با خبرنگار ایلنا مصاحبه کرده اند می گویند: ما از نهادهای اجتماعی درخواست می کنیم از حقوق کودکان و نوجوانان حمایت کنند و در ارتباط با شکایت کودک‌آزاری جنسی تعقیب متهم و حضور در دادرسی در مراحل مختلف نقش خود را ایفا کنند.

غلامرضا خسروی اعدام شد غلامرضا خسروی زندانی سیاسی، بامداد امروز يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - در زندان رجایی شهر اعدام شد. بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، به رغم هشدارهای سازمان عفو بین الملل و نهادهای جهانی حقوق بشر به ایران در مورد اعدام زندانیان سیاسی، غلامرضا خسروی ، سحرگاه امروز يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، در زندان رجایی شهر اعدام شد. دیروز شنبه ۱۰ خرداد ماه غلامرضا خسروی سوادجانی زندانی سیاسی محکوم به اعدام که چند روز پیش به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود از بند قرنطینه این زندان به سلول انفرادی منتقل شده بود. و سحرگاه امروز يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، در زندان رجایی شهر اعدام شد. غلامرضا خسروی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ بود که سال ۸۶ در کرمان بازداشت و به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق به ۳ سال حبس تعزیری و ۳ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود اما در حین سپری کردن این محکومیت، در یک فرایند غیرقانونی پرونده‌اش مجدداً به جریان افتاد و به اتهام محاربه، به اعدام محکوم شد. این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شده بود.

غلامرضا خسروی اعدام شد
غلامرضا خسروی زندانی سیاسی، بامداد امروز يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - در زندان رجایی شهر اعدام شد.

بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، به رغم هشدارهای سازمان عفو بین الملل و نهادهای جهانی حقوق بشر به ایران در مورد اعدام زندانیان سیاسی، غلامرضا خسروی ، سحرگاه امروز يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، در زندان رجایی شهر اعدام شد.

دیروز شنبه ۱۰ خرداد ماه غلامرضا خسروی سوادجانی زندانی سیاسی محکوم به اعدام که چند روز پیش به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود از بند قرنطینه این زندان به سلول انفرادی منتقل شده بود. و سحرگاه امروز يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، در زندان رجایی شهر اعدام شد.

غلامرضا خسروی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ بود که سال ۸۶ در کرمان بازداشت و به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق به ۳ سال حبس تعزیری و ۳ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود اما در حین سپری کردن این محکومیت، در یک فرایند غیرقانونی پرونده‌اش مجدداً به جریان افتاد و به اتهام محاربه، به اعدام محکوم شد. این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شده بود.