Thursday, June 12, 2014

«عده‌ای هنوز در عصر حجر زندگی می‌کنند» واکنش حسن روحانی به انتقادات مصباح‌یزدی:

«عده‌ای هنوز در عصر حجر زندگی می‌کنند»

واکنش حسن روحانی به انتقادات مصباح‌یزدی:

حسن روحانی در واکنش به آخرین انتقادهای محمدتقی مصباح یزدی گفت: «مگر ما چه گفتیم که برخی برآشفته شدند؟ گویی عده‌ای هنوز در عصر حجر زندگی می‌کنند.»
دعوای مصباح‌یزدی و یارانش با روحانی و تیم او بالا گرفته است. هر چند روز یک بار یکی از دو گروه، طرف مقابل را متهم می‌کند و پس از آن هم پاسخ از گروه مقابل می‌رسد. در این جنگ، هیچ‌کس نامی از طرف مقابل نمی‌برد، اما اشاره‌ها آن‌قدر واضح است که مخاطب به‌سهولت می‌فهمد منظور کیست.
جنجال جدید بین مصباح و روحانی از ماجرای به‌زور به بهشت بردن مردم توسط حکومت آغاز شد و در آخرین انتقاد، مصباح‌یزدی با حمله‌ی شدید به روحانی گفت: « تو دینت را از انگلستان یاد گرفته‌ای».
اکنون حسن روحانی در واکنشی دیگر به حملات مصباحیون، گفت: «مگر ما چه گفته‌ایم که برخی برآشفته‌اند؟ ما فقط گفتیم فرهنگ از آن مردم است و مردم باید برای تعالی آن گام بردارند؛ فرهنگ یعنی آنچه با آن زندگی می‌کنیم. مگر بناست کسی فرهنگ را در کپسول کرده و با نسخه آن را از داروخانه دریافت کند؟ گویی عده‌ای هنوز در عصر حجر زندگی می‌کنند.»
به گزارش «ایرنا» رییس دولت یازدهم امروز در سخنرانی به مناسبت «نیمه شعبان» [تصاویر این همایش]همچنین گفت «راه اعتدال انتخاب شده توسط ملت، بازگشت ناپذیر خواهد بود و میانه روی انتخاب بین حق و باطل نیست.»
روحانی با تکرار موضع خود تاکید کرد این دولت معتقد است کشور برای مردم است و همه کار را مردم باید انجام دهند.
او ادامه داد دولت «مجری خاص» مردم و اجراکننده خواست ملی است و سیطره‌ای بر خواست ملی ندارد، بلکه «خواست ملی بر دولت سیطره دارد.»
گفتنی است نه‌تنها مصباح یزدی؛ بلکه اکثر محافظه کاران طی‌ روزهای اخیر نسبت به مواضع روحانی «دین دولتی» و رابطه دولت و ملت، انتقادات شدیدی را مطرح کرده‌اند.
در آخرین واکنش، امروز رئیس قوه قضائیه، صادق آملی لاریجانی، این اعتقاد که «کسی‌ را نمی‌توان به زور بهشت فرستاد» را دارای بنیان «لیبرالیته و مدرنیته» دانست و گفت این موضوع در فلسفه اسلامی «پاسخ‌های محکمی دارد.»
رئیس دولت یازدهم امروز در سخنانش همچنین در واکنش به مواضع دولت قبل درباره امام دوازدهم شیعیان و پدیده «ظهور»، گفت مردم ایران با انتخاب سال گذشته خود خرافه را از بین برد.
نظرات محمود احمدی‌ نژاد و یار نزدیکش، اسفندیار رحیم مشایی، درباره امام دوازدهم شیعیان تا جایی‌ بحث برانگیز شده بود که روحانیون می گفتند بهتر است دولت به امور روزمره مردم رسیدگی کند و امور دینی را به دست کارشناسان بسپارد.
شاگرد سابق مصباح: دعوای مصباحیون و روحانی بر سر بهشت نیست
در همین راستا محسن غرویان می‌گوید که انتقادات مصباح‌یزدی علیه دولت در خصوص به‌زور بردن مردم به بهشت ربطی به آخرت ندارد و این دعواها جناحی و حاصل ناراحتی مصباح‌یزدی از نتیجه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ است.
وی گفت:«همه این حرف‌ها و اتهاماتی که به آقای روحانی وارد می‌کنند عکس العملی نسبت به نتیجه ۲۴ خرداد است. در ۲۴ خرداد رایی که آقای روحانی کسب کرد به ذائقه مخالفان تلخ آمده است. این عکس العمل ها و مخالفت ها در واقع مخالفت با مردم و رای مردم است.»
وی همچنین افزوده «کسانی امروز دم از به زور بردن مردم به بهشت می‌زنند که خود با این روش بیشترین لطمه را به دین زده‌اند.»
غرویان در بخش دیگری از سخنان خود هم گفت که برخی شاگردان محمدتقی مصباح‌ یزدی ۱۰ سال در کانادا تحصیل کرده‌اند و اعضای «جبهه پایداری» ارزشی برای رای مردم قائل نیستند.

مجید دری پس از پنج سال حبس آزاد شد مجید دری فعال دانشجویی پس از پنج سال حبس امروز از زندان کارون اهواز آزاد شد. به گزارش ندای سبز آزادی، این فعال دانشجویی از سوی شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب، به ریاست قاضی پیرعباس، می‌بایست مدت زمان حبس پنج ساله خود را در تبعید به زندان ایذه سپری می کرد، اما به دلیل عدم وجود زندان در ایذه، وی به زندان بهبهان اعزام و سپس به زندان کارون اهواز منتقل شد. مجید دری از روز هیجدهم تیرماه سال ۸۸ در زندان در تبعید بسر می برد. این دانشجوی محروم از تحصیل که تنها جرمش دفاع از حق تحصیل است در دادگاه بدوی به ده سال زندان محکوم شد که طبق حکم، پنج سال از آن را باید در تبعید گذراند. این حکم در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال تغییر یافت

مجید دری پس از پنج سال حبس آزاد شد

 مجید دری فعال دانشجویی پس از پنج سال حبس امروز از زندان کارون اهواز آزاد شد.

 به گزارش ندای سبز آزادی،  این فعال دانشجویی از سوی شعبه بیست و ششم دادگاه انقلاب، به ریاست قاضی پیرعباس، می‌بایست مدت زمان حبس پنج ساله خود را در تبعید به زندان ایذه سپری می کرد، اما به دلیل عدم وجود زندان در ایذه، وی به زندان بهبهان اعزام و سپس به زندان کارون اهواز منتقل شد.
 
مجید دری از روز هیجدهم تیرماه سال ۸۸ در زندان در تبعید بسر می برد. این دانشجوی محروم از تحصیل که تنها جرمش دفاع از حق تحصیل است در دادگاه بدوی به ده سال زندان محکوم شد که طبق حکم، پنج سال از آن را باید در تبعید گذراند. این حکم در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال تغییر یافت

ازدواج فقط موقت؛ بسم‌الله

ازدواج فقط موقت؛ بسم‌الله

هم دنیا داره هم آخرت تو این ازدواج موقت. باور کنید اگه ملاها تو فیضیه بگردن حتما حدیثی روایتی چیزی پیدا می‌شه کرد که بتونن بگن آی جوونا ثوابی که در ازدواج موقت هست در حج و نماز هم نیست...
هیچ چی ازدواج موقت نمی‌شه باور کنید. از یه طرف آدم گناه نمی‌کنه و از چوب نیم‌سوز و کهریزک بازی آخرت و مرتضوی جهنم در امان است. از طرف دیگه می‌گن ثواب هم داره و تازه میخ اسلام لق نمی‌شه و هم حوری و جوب شراب و مارتینی و ابسولوت سوئدی و جماع‌هایی که هر کدوم ٥ سال نوری طول می‌کشه و خلاصه پردیس و بهشت. هم دنیا داره هم آخرت تو این ازدواج موقت. باور کنید اگه ملاها تو فیضیه بگردن حتما حدیثی روایتی چیزی پیدا می‌شه کرد که بتونن بگن آی جوونا ثوابی که در ازدواج موقت هست در حج و نماز هم نیست.
اما نکته بعدی اینه که عرب‌ها که پیغمبر و قرآن هم‌زبون‌شونه ازدواج موقت رو قبول ندارن. گفته باشم  آره اونهام مسلمونن و می‌رن بهشت. اما چون یه دین و مذهب دیگه دارن اون جاهای خوب بهشت رو بهشون نمی‌دن مثلا اگه ما که ازدواج موقت کردیم خدای نکرده بمیریم  بعد شب اول قبر و برزخ و اینا  می‌ریم بالا بهشت اون‌ها رو می‌برن جاهای کم‌تر مرغوب بهشت.
تو جوب‌های اون‌جا عرق سگی و شراب خونگی جاریه. جماع و هم‌بستری اونجا فقط ٢ سال نوری طول می‌کشه. حوری‌هاشم به خوبی حوری‌های بالا بهشت نیست؛ یه کم چاقن و حوری‌های برگشتی از بهشت خوبه رو می‌فرستن اون‌جا. اما کلا اون‌جام خوبه. اکونومی‌تره به قول معروف.
حالا گزارش مجلس  رو بخونین: «بر مبنای تحقیقی که در سال تحصیلی ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ از دانش‌آموزان دوره دبیرستان دختر و پسر تهیه شده آمده که از میان ۱۴۱ هزار و ۵۵۲ دانش‌آموز در کل کشور ۱۱ هزار و ۶۱۷ نفر (۸.۲ درصد) دچار خود ارضایی٬ ۱۰۵ هزار و ۴۶ نفر (۷۴.۳ درصد) ارتباط با جنس مخالف٬ و ۲۴ هزار و ۸۸۹ نفر (۱۷.۵ درصد) همجنس‌گرا بوده‌اند. نزدیک به ۶ میلیون زن مطلقه وجود داشته و روزانه نیز ۱۶۰ نفر به این آمار اضافه می‌شود. غیر از این، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به تحقیقی اشاره کرده‌اند که در دانشگاه شهید بهشتی تهران انجام شده که بر اساس آن آمار روسپی‌گری بین زنان متاهل بیشتر از مجردهاست.»
حالا اون اسکلایی (اسکل توهین نیست و دهخدا می‌گوید نوعی پرنده که گویند با خروج از لانه آن‌را گم می کند) که شدن نماینده مجلس به فکر چاره افتادن حالا.
چاره چیه تو کله این آقایان؟ بله ازدواج موقت.
 من هم تصمیم گرفتم برای اینکه مدارک بهشت رفتن‌مون تکمیل بشه, به این دعوت لبیک بگم و هر کدوم از این اسکلا اگه دختر دم بخت داره و به بهشت رفتن من و  صبیه خودشون (مادینه ) هم خیلی علاقه داره اعلام آمادگی کنم که از جانب بنده قبلت(با ضم ت). اگه چیز خوبی باشه که اول از خودشون باید شروع کنن این اساکیل (جمع مقصر اسکل) بد میگم. ما که اخرش گو گیجه گرفتیم از این آمار٬ حرف احمدی نژادو که به معظم‌له نزدیک‌تره قبول کنیم که می‌گفت هم‌جنس‌گرا نداریم یا این مجلس از صافی شورای نگهبان معظم گذشته رو که می‌گه ١٨ درصد بچه هامون گی و لسبین هستن. از مجمع تشخیص مصلحت انتظار می‌ره تکلیف ما رو معلوم کنه که  بالاخره ما تو کشور گی داریم یا ن