Sunday, April 18, 2010

برای مزید اطلاع

مصباح یزدی، در منچستر
و تورنتو هم میوه پیوندی دارد!



سلام به شما- در مورد مطلب بازگشت میوه های پیوندی مصباح یزدی از امریکا و انگلیس، می خواستم به اطلاع شما برسانم که یکی دیگر از میوه های پیوندی مصباح یزدی "محمد مطهری" است که 8 سال در تورونتوی کانادا با بورس مصباح یزدی ساکن بود. او پس از گرفتن شهروندی کانادا به ایران بازگشت و هم اکنون در موسسه ایشان در قم مشغول کادر سازی است. ضمنا آقای یزدی در منچستر انگلستان هم تعدادی محصل اعزامی دارد که سرگرم دوره دیدن هستند!

میلیاردها تومان برای خرید رای هزینه شده بود

بوی گند انتخابات 22 خرداد
در ارگان های حکومتی پخش است!



همه تصمیم گیری ها در خانه فاطمی انجام شده است. برخی شخصیت های سیاسی و قانونگذاری و وابستگان آنها به این خانه رفت و آمد دارند.

خانه فاطمی کانون تقلب های انتخاباتی بود. دلارهای نفتی بی صاحب در همین خانه برای خریدن رای بین کارگزاران تقلب به سود احمدی نژاد تقسیم شد.

رابط مستقیم احمدی نژاد با این خانه رحیمی معاون اول وی بوده که او نیز یک پیک ویژه برای ارتباط با جلسات این خانه داشته است، با نام مستعار "جابر الف".

جابر برای ابلاغ دستورات رحیمی، از ماشین شخصی وی استفاده می کرده است. "جابر الف" که اخیرا باتهام اختلاس توسط قوه قضائیه دستگیر شده به همه موارد اتهامی اعتراف کرده اما تاکنون قوه خود "رحیمی" نه بازداشت شده و نه بازجوئی!

جابر که بعلت حمل و فروش مواد مخدر محکومیت دارد، وظیفه کار چاق کنی برای برخی افراد سیاسی را برعهده داشته و بیشتر هرینه های خود را از حساب رحیمی معاون اول احمدی نژاد برداشت می کرده است. پرداخت باج به نمایندگان مجلس برای حمایت از دولت و یا اعلام انصراف از استیضاح وزرای دولت و یا طراحان بررسی مدرک دکترای رحیمی توسط جابر و از یک حساب در گردش35 میلیارد تومان پرداخت شده است.

احمدی نژاد گفته است کلیه پول ها در راه انتخابات ریاست جمهوری مصرف شده است. از این مبلغ 18 میلیارد تومان در اختیار اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد، ده میلیارد تومان در اختیار پسر احمدی نژاد و هفت میلیارد تومان در اختیار محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد قرار داشته است.

سایت جرس در این زمینه نوشت:

پس از مشخص شدن این بریز و بپاش انتخاباتی برای احمدی نژاد در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ و اعتراض موسوی و کروبی به زمینه سازی دولت برای خریدن آراء مردم، که توسط قوه قضائیه اثبات شد، احمدی نژاد نزد آقای خامنه ای رفته و شرعا شهادت داده که "مبالغ یادشده تنها در راه انتخابات هزینه شده و هرگز به هیچ مصرف دیگری (شخصی یا خانوادگی) نرسیده است."

احمدی نژاد در همین جلسه از رهبر "با این استدلال که باز کردن این پرونده کل انتخابات را زیر علامت سئوال می برد، خواستار توقف رسیدگی به جرائم مالی و اتهاماتی مبنی بر فسادِ اقتصادیِ رحیمی (معاون اول و سخنگوی خود) می شود که خامنه ای مجاب شده و دستور توقفِ این رسیدگی را می دهد و دفتر خامنه ای به قوه قضائیه و مجلس اطلاع میدهد "موقتا رسیدگی به پرونده رحیمی متوقف شود"

اعتراف دو شیخ کودتاچی: احمد جنتی و محمد یزدی

کودتا کردیم، چون
اختیارات رهبر در خطر بود


در سه روز اخیر، دو سخنرانی، از دو روحانی که نقشی کلیدی در کودتای 22 خرداد علیه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری داشتند منتشر شده است. یکی از این دو روحانی شیخ احمد جنتی دبیر شورای نگهبان است که در جریان سفر به "بوشهر" سخنرانی کرده و نظرش را درباره دلیل کودتا گفت و دیگری شیخ محمد یزدی عضو همین شورا و رئیس تحمیلی جامعه روحانیت حوزه علمیه قم است که در دیدار با شورای مرکزی کمیته امداد وابسته به حزب موتلفه اسلامی، نظر احمد جنتی را به سبک خود تکرار کرد.

شیخ محمد یزدی که به تازگی از روی صندلی چرخدار بلند شده و به زور عصا و کمک یک همراه می تواند راه برود، دوستی قدیمی و بلکه کهنه ای با پدرخوانده موتلفه اسلامی، حاج حبیب الله عسگراولادی دارد. این هر دو، در جریان تدارک انتخابات ریاست جمهوری دوم خرداد در سال 1376 که مسئله نامزدی میرحسین موسوی برای این انتخابات مطرح بود، از تهران به قم رفته و در دیدار با چند تن از آیت الله های حوزه علمیه قم – از جمله آیت الله امینی و آیت الله مسعودی- به آنها هشدار دادند که "با آمدن موسوی، اقتصاد ما خراب می شود!"

این سفر و بیان هشدار، همزمان بود با سفر جواد لاریجانی معاون وقت وزارت خارجه به لندن و دیدار با "نیک براون" انگلیسی. در آن دیدار نیز جواد لاریجانی ضمن ابراز نگرانی از نامزدی میرحسین موسوی و "خاتمی"؛ به انگلیس ها اطلاع داده بود که جناح راست از "ناطق نوری" حمایت می کند. شرح دیدار توطئه آمیز شیخ محمد یزدی و عسگراولادی با برخی روحانیون قم، بعدها توسط آیت الله مسعودی افشاء شد. وی در افشاگری خود گفت که اکثریت جامعه روحانیت قم در آن جلسه شرکت نداشتند و آنهائی که حاضر بودند هم با نظر یزدی و عسگراولادی موافقت نکردند. ماجرای دیدار لاریجانی با نیک براون انگلیسی هم تبدیل شد به پتکی بزرگ بر سر جواد لاریجانی. چنان که هنوز هم نتوانسته خود را از زیر این ضربه بیرون بکشد.

این مرور گذشته های نه چندان دور، برای درک دشمنی و کینه ریشه دار و در درجه اول "اقتصادی" امثال محمد یزدی و عسگراولادی با موسوی و انگیزه حمایتشان از احمدی نژاد و کودتای 22 خرداد لازم است. در توطئه قتل آیت الله منتظری توسط اوباشی که به خانه وی حمله کردند نیز این دو شیخ، نقش اصلی و هدایت کننده را داشتند. حتی نقل است که احمدجنتی در اعتراض به تمام نشدن کار در جریان آن حمله گفته بود: طناب می انداختید گردنش و از خانه بیرونش می کشیدید و به جائی می بردید که من هم دیگر از او خبر نداشته باشم!" آن یورش به حبس خانکی 6 ساله آیت الله منتظری ختم شد.

با این مقدمه، سخنرانی اخیر جنتی و یزدی، عمیق تر درک می شود. این هر دو، جنبش سبز و پیروزی موسوی را یک توطئه می دانند. توطئه ای که باید علیه آن کودتا می شد. چرا؟ زیرا این جنبش خواهان محدود کردن اختیارات علی خامنه ایست.

آنها درست می گویند و مشکل کنونی حاکمیت جمهوری اسلامی نیز همین است. یعنی حکومت سلطنتی خامنه ای و دیکتاتوری مطلقه او! هم شیخ محمد یزدی و هم شیخ احمد جنتی از مخالفان جسور اختیارات آیت الله خمینی بودند. بنیاد رسالت و روزنامه رسالت را به کمک آیت الله آذری قمی برای مخالفت با اختیارات آیت الله خمینی راه اندازی کردند. آنها مخالف ادامه نخست وزیری موسوی بودند و مخالفتشان با اختیارات آقای خمینی نیز، از جمله به همین دلیل بود. این که همین دو نفر امروز تا پشت سر گذاشتن مرز کودتا، طرفدار اختیارات مطلقه علی خامنه ای هستند، ناشی از تفاوتی است که خامنه ای و استفاده از اختیاراتش، با خمینی و استفاده از اختیاراتش دارد. همان اندازه که اختیارات آقای خمینی چماقی بود بر سر یزدی و جنتی، در حکومت آقای خامنه ای چتر حفاظی است بر سر یزدی و جنتی. این حّب علی، ریشه دراینجا دارد! آنها حق دارند از محدود شدن اختیارات علی خامنه ای وحشت داشته باشند. همان اندازه که موسوی و خاتمی و حتی هاشمی رفسنجانی را طرفدار مخالفت با این اختیارات می دانند و به آن اشاره می کنند.

شیخ محمدیزدی در دیدار با شورای رهبری کمیته امداد که دراختیار موتلفه اسلامی است گفته: "برخی به منظور تضعیف جایگاه ولایت و رهبری، قصد محدود كردن اختیارات ایشان را دارند .آنها قصدشان این است تا برای رهبری تعیین تكلیف كنند و مدام بگویند رهبری این كار را بكند و این كار را نكند. آنها از اصطلاحاتی نظیر "فتوای شورایی، اجتهاد شورایی،( اشاره به سخنان هاشمی در مشهد) حق حاكمیت، سازمان های بین المللی و حقوق بشر" برای محدود كردن اختیارات ولایت و رهبری استفاده می كنند . می گویند برای دوران ولی امر باید مدت زمان تعیین كرد. یا مجلس خبرگان مدت زمان رهبری را تعیین نماید. متاسفانه حتی برخی از شخصیت های برجسته كشور نیز به این حرف ها توجه می كنند."

شیخ احمد جنتی نیز در همایش ولایت فقیه در بوشهر، در باره انتخابات گفت:

«آنها درصدد بودند پس از پیروزی، ولایت فقیه را تضعیف كنند. شرایط انتخابات سال گذشته فرق می‌كرد و دشمنان پیش از سال 88 در داخل و خارج برنامه‌ریزی كرده بودند تا از این انتخابات بهره‌ ببرند و اصل نظام و ولایت فقیه و حكومت اسلامی را زیر سئوال ببرند .

رهبر معظم انقلاب درهمه صحنه‌های انتخابات با قاطعیت ایستادگی كردند و حتی نمایندگان معترض به نتیجه انتخابات را نیز به حضور پذیرفتند و آنان نظرات خود را با ایشان مطرح كردند. (یکی از آنها که نظرش را گفت مرتضی الویری بود که سر از زندان کودتا در آورد و دیگری فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی بود که شرح آنچه برخانواده کروبی و خود او رفته بی نیاز از توصیف است. آنها در آن دیدار صریحا مستندات خود را در باره تقلب در انتخابات گفتند اما علی خامنه ای کار خودش را کرد و از این گوش شنید و از آن گوش در کرد.)

جنتی اضافه کرد: سلطنت طلبان، بهائيان، مجاهدين، ملي مذهبي‌ها، نهضت ملي، مشاركتي‌ها، كمونيست‌ها سكولارها از جمله گروه‌هايي بودندكه براي آشوب جمع شده بودند. رهبر معظم نظرشان این بود كه مردم باید آشوبگران را محكوم كنند .»

چه سندی معتبر تر از این دو اظهار نظر درباره دلیل و انگیزه کودتای 22 خرداد و سرکوب خونین مردم؟

گزارشی از قربانی شدن یک دانشجو در سناریوی اعتراف گیری بازجویان

دانشجو نیوز: بازداشت غیرقانونی و بی اساس نیما لطیف تجار دانشجوی دانشگاه امیرکبیر همچنان ادامه دارد.
به گزارش دانشجو نیوز نيما لطيف تجار دانشجوي ورودي سال 1386 مهندسي پزشكي دانشگاه صنعتی امیرکبیر عصر روز عاشورا و پس از پايان درگيري هاي آن روز به همراه دوستانش از خوابگاه خود واقع در خيابان حافظ خارج شده و چند دقيقه بعد توسط گروهي از نيروهاي لباس شخصي بدون هیچ دلیل روشنی بازداشت و به زندان اوين منتقل می شود. در زندان اوین مأموران پس از اطلاع از اين كه وي دانشجوي پلي تكنيك است وي را به بند امنيتي 209 منتقل كردند و در پی آن اتهام اقدام عليه امنيت ملي از طريق شركت در تجمعات غيرقانوني و تبليغ عليه نظام به وي تفهيم شد. بازجويان وزارت اطلاعات با شروع يك سناريوي امنيتي از وي خواستند انتساب خود را به عكسي منتشر شده از درگيري هاي عاشورا كه در آن فردي مشغول آتش زدن خودروي پليس است بپذيرد. از آنجا كه اين دانشجو در تجمع روز عاشورا حضور نداشت كليه اتهامات وارده را رد كرد اما بازجويان با افزايش فشار و تهديد و همچنين ضرب و شتم شديد اين دانشجو در پي پيشبرد سناريوي امنيتي خود بودند.

پس از گذشت يك ماه از بازداشت اين دانشجو و پس از بي نتيجه بودن اين فشارها، سه تن از دانشجويان پلي تكنيك كه هم اتاقي هاي نيما لطيف تجار در خوابگاه بوده اند به دفتر پيگيري وزارت اطلاعات احضار و بلافاصله بازداشت و به اوين منتقل شدند، آنان را به جلسات بازجويي هم اتاقيشان بردند و مقابل چشمان او مورد ضرب و شتم قرار دادند. سرانجام بر اثر فشارهاي فراوان وارده وي وادار به پذيرش اتهام دروغين شركت در تجمع عاشورا و شعار عليه مسئولين نظام شد اما انتساب عكس ذكر شده را به خود نپذيرفت و بازجويان نهايتاً درهدف خود كه حضور یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در دادگاه هاي نمايشي تلويزيوني و اعتراف به خرابكاري و تخريب اموال بود ناكام ماندند. پرونده وي بلافاصله به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارسال شد.

دادگاه اين دانشجوي دربند اواسط بهمن ماه برگزار شد و قاضي صلواتي وي را به 3 سال حبس تعزيري محكوم كرد. وي مدتي در اندرزگاه 1 زندان اوين زنداني بود و در اواخر سال 88 به بند 350 منتقل شد و علي رغم تلاش خانواده اش از مرخصي نوروزي نيز محروم بود، پس از گذشت حدود 4 ماه از بازداشت اين دانشجوي پلي تكنيك پرونده وي به دادگاه تجديد نظر ارسال شده و داگاه تجديد نظر وي نيز به زودي برگزار خواهد شد.

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 06:06:55 توسط سیما
از یک زندانی در اوین شنیده ام که با دانشجویان زندانی به طرز وحشتناکی برخورد می شود. به نحوی تمام بدن و صورتشان زخم است. از قرار معلوم تمساحی را که پوزه اش را بستهاند روی این دانشجویان ول میکنندو این تمساح یا شاید بزمجه با چنگال هایش صورت و بدن این دانشجویان را زخمی می کند. این فرد در مورد این بخش اطمینانی ندارد ولی در مورد زخمهای بسیار ناهنجار بر روی بدن و صورت اطمینان 100% دارد.

کاریکاتور


کاریکاتور

حکم جلب "مهدی هاشمی" در اختیار وزارت اطلاعات و ناجا قرار گرفته است

رييس فراکسيون انقلاب اسلامي مجلس از صدور حکم بازداشت مهدي هاشمي از سوي دادستاني و تحويل آن به وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي براي دستگيري وي خبر داد.
به گزارش ايرنا، روح‌اله حسينيان در حاشيه جلسه علني روز يکشنبه مجلس، در جمع خبرنگاران افزود: صدور اين حکم نشان مي‌دهد که قوه قضاييه براي برخورد با سران فتنه تصميم جدي دارد.
وي افزود: ماجراي دستگيري مهدي هاشمي و صدور حکم آن از آنجا شروع شد که برخي خبرها در ايام نوروز حاکي از آن بود که قرار است مهدي هاشمي به کيش سفر کند و از آنجا توسط هواپيماي حامل خانواده وي به تهران برگردد.
حسينيان افزود: در اين راستا حکم بازداشت وي از سوي دادستاني صادر شد که يکي از اين احکام به دادسراي کيش تحويل داده شد تا نيروي انتظامي پيگير آن باشد و حکم ديگر در اختيار وزارت اطلاعات قرار گرفت.
حسينيان اظهار داشت: اما با وجود صدور اين احکام، آنها متوجه ماجرا شدند که قرار است مهدي هاشمي دستگير شود و لذا به همين خاطر هاشمي سفر خود به ايران را لغو کرد.
وي با بيان اينکه هنوز نيروي انتظامي حکم بازداشت مهدي هاشمي را به پليس بين‌الملل نداده است، گفت: البته با توجه به اينکه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران عضو اينترپل است، اين نهاد مي‌تواند با جمع‌آوري اسناد، آن را تحويل اينترپول داده تا مهدي هاشمي را در لندن دستگير و به مقامات قضايي جمهوري اسلامي تحويل دهند.


نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 12:55:51 توسط sabze
به امید خدا امیدوارم که در هتل کهریزاد چند روزی اقامت کند

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:52:57 توسط mohemnist
First, what happened to Rahimi? The government wants to turn the table by attacking Rafsanjanii so that no one asks about the 30 billion tomoans missing. Second, who cares about Rafsanjani. There are thousands of people in prisons in Iran. The least worries for any Iranian people is Rafsanjani and his family. Damn all of them. We need to find ways to help other Iranians who are wrongly accused and imprisoned. V

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 11:29:07 توسط حجت
هاشمی رفسنجانی موذی تر از آنست که دم بتله بدهد ویا پسرش آنقدر مدرک در دست دارد که در صورت نیاز با دست خودش و عوامل باند رفسنجانی مدارک مربوط به آقا مجتبی و علی یکدست و احموی نژاد را رو کند و او با این مدارک احساس امنیت میکند. این کل نظام است که در فلاکت ناشی از فساد عمومی که تمام سران در آن شریک هستند دست و پا میزنند و خوشبختانه ازنظرملت ایران اهریمنان میخواهند همدیگررا بدرند و اینکارخواهد شد. ازآنجا که ازاهریمن بزرگ خامنه ای تا اهریمنان دیگر مثل رفسنجانی وجنتی ولاری جانی ها وحداد ظالم نادان وحسینیان مورد توجه رهبر وهمه وهمه درپرونده های خود دزدی وقتل وغارت دارند وهریک نیزازاین جرائم بزرگ یکدیگر رونوشت های برابر اصل نگهداری میکنندوازآنجا که درکارهای خلاف اخلاق هیچ اصولی رعایت نمیشود، این جنگ پنهان روز بروز آشکارتر میشود تا اهریمنان خودشان را بخورند وملت بماند با چند اهریمن درحال جان دادن که کشتن ونابودی آنان بسیار سهل خواهد بود. آن روز نزدیک و پیروزی ملت یقین است. ملت ایران بزودی بااراده و قدرت خود اهریمنان را نابودخواهد کرد. ملت آماده مبارزه باشیدبرای آزادی و تساوی حقو واداره ایران.

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 10:48:07 توسط melina
عجب خيمه شب بازيي!!!

نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 09:11:22 توسط رنگین,محارب
نگران پسر رفسنجانی نباشید, با وساطت پدر آزاد میشود

تجمع خانواده بازداشت شدگان در مقابل زندان اوين + عکس


























كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها: خانواده هاي بازداشت شدگان به صورت خستگي ناپذير هر شب براي پيگيري آزادي عزيزان در بندشان به جلوي زندان اوين مي روند و به تجمع خودشان براي گرفتن پاسخي از مامورين زندان ادامه ميدهند . خانواده يكي از زندانيان در بند ميگويد كه پسرش كه تنها نان آور خانه بوده است و باتعويض روغن ماشين خرج خود را در مي آورده فقط بدليل اينكه در جلوي مغازه خود ايستاده بوده درا سفند ماه بازداشت شده و همچنان دراسارت بسر مي برد . خانواده او هرشب به جلوي زندان اوين مي آيند تا بلكه از او خبري بگيرند .

نظرات خوانندگان
نوشته شده در تاريخ بيست و نهم فروردين ۱۳۸۹ برابر با هجدهم آوريل ۲۰۱۰ ، 05:15:11 توسط سعید
بنیان گزار حکومت در بهشت زهرا گفت ... آقای سرلشگر شما نمیخواهید آقای خودتان باشید .. آقای تیمسار شما تا کی میخواهید زیر نفوذ بیگانگان باشید .. وحالا بنگرید به اسارت ملت را در درون وبرون زندانهای ولی فقیه ... سرانجام ملت به آزادی و سروری خواهد رسید اما نه ازآن جنس و نوعی که خمینی وعده داده بود .