Monday, January 14, 2019

پژواک صدای فروخورده زهرا نویدپور باشیم


.
امشب از ساعت ۹ شب به وقت ایران در یک توفان توییتری سعی خواهیم کرد صدای سرخورده «زهرا نوید‌پور» را به گوش جهان برسانیم و خواستار فشار جامعه جهانی برای محاکمه سلمان خدادادی شویم.
.
فارغ از هرگرایش سیاسی، اگر به اصول اخلاقی باورمند هستیم، باید امشب صدای رنج دیدگانی چون زهرا نویدپور باشیم. باید به جهان بگوییم که سلمان خدادادی - عنصر برجسته امنیتی جمهوری اسلامی و نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی - یک متجاوز است. او به زهرا نویدپور در دفتر کار خود در تهران تجاوز کرد. زن جوانی که در جستجوی کار به دفتر او رجوع کرده بود. .
جامعه مدنی ایران یک صدا باید صدای فروخفته زهرا نویدپور را به گوش جهان برساند. جهان باید بداند که عناصر امنیتی جمهوری اسلامی از نفوذ و قدرت خود برای مطامع کثیف جنسی بهره می‌جویند. گریه آور نیست که سلمان خدادادی که سابقه چندین فقره تجاوز را در کارنامه ننگین خود دارد، اکنون رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است؟!
.
ما اجازه نمی دهیم با برجسته‌کردن دوگانه قتل / خودکشی، موضوع زهرا نویدپور را منحرف کنند. زهرا نویدپور همان روزی کشته شد که در دفتر سلمان خدادادی در تهران به او تجاوز شد. ما اجازه نخواهیم داد حق دختر مظلوم و بی پناه ایران زمین پایمال شود . اگر خود او دیگر نیست، ما که هستیم! ما هستیم و یکصدا خواستار محاکمه سلمان خدادادی خواهیم شد.
.
سلمان خدادادی یکی ست همچون سعید طوسی. این متجاوزان دلگرم به حمایت حکومت جمهوری اسلامی هستند. اما خواب خوش آنان 

را برخواهیم آشفت. امشب از ساعت ۹ شب به وقت ایران، با هشتگ #rapistregime در این توفان توییتری شرکت کنید.

زهرای بی‌پناه ایران


زهرای بی‌پناه ایران
زهرا نویدپور یک زن جوان از ملکان آذربایجان بود که با امید و آرزو به دفتر نماینده شهرشان در تهران مراجعه کرد تا بتواند به واسطه او شغلی برای خود دست و پا کند. اما سلمان خدادادی به او تجاوز کرد؛ در دفتر کار خود در ولیعصر تهران. زهرا نویدپور در مرگی مشکوک از بین ما رفت. اما سلمان خدادادی هنوز هست. زهرا نویدپور تنها طعمه او نبود.
در مجلس هشتم نیز اعتبارنامه خدادادی زیر سوال رفته بود. او به منشی خود و یک دختر تبریزی تجاوز کرده بود؛ مدافعان او نیز بر آن بودند که بخشی از اتهامات جنسی درباره خدادادی درست است ولی استدلالشان این بود که مگر بقیه این کارها را نکرده اند؟ چرا فقط این مساله دامن خدادادی را بگیرد؟ علی لاریجانی و مسعود پزشکیان از حامیان او بودند.
«جواد متولی» در وبلاگ خود درباره افشای تجاوز او به منشی دفترش می نویسد: «... شاکی اول دختری بود ۲۷ ساله و منشی دفتر خدادادی درخارج ازمجلس بوده است...این دختر درشکایت خود علیه خدادادی گفته بود: « یکی از روزهای ماه رمضان که به جز او کسی دردفتر نبوده است، خدادادی با مقداری میوه به دفتر می‌آید، می‌گوید برای افطار مهمان داریم و برای شستن میوه‌ها به آشپزخانه می‌رود. خانم منشی برای شستن میوه‌ها به کمک خدادادی می‌آید. او هم شستن میوه‌ها را به خانم منشی می‌سپارد به اتاق خود می‌رود و دقایقی بعد با با زیرپیراهن و زیرشلوار بیرون می‌آید. خانم منشی به نمایندگان گفته بود که خدادادی سپس به او حمله ور شده و تجاوز کرده است».
اعتبارنامه خدادای که از طیف هاشمی رفسنجانی محسوب می‌شد، نهایتا در مجلس هشتم تصویب شد. اما در مجلس نهم کاندیدا نشد و دگرباره در مجلس دهم ثبت نام کرد و به عنوان نماینده ملکان باز برگزیده شد. او حتی در همین سیستم فشل قضایی جمهوری اسلامی نیز به اتهام تجاوز جنسی یک بار بازداشت شد. در اواخر دوره هفتم مجلس شورای اسلامی. اما یک هفته در بازداشت بود و با قید وثیقه آزاد شد.
اکنون کاملا روشن است که فرمانده سابق سپاه ملکان، نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، مشاور سابق جواد ظریف، مدیرکل اطلاعات اردبیل و معاون اطلاعات آذربایجان شرقی، از حامیان سفت و سختی در درون حکومت برخوردار است که مانع اعمال عدالت درباره او می‌شوند. از این رو باید خواستار فشار جامعه جهانی شد. جهان باید به کمک زهرای بی پناه ایران بیاید. حق نباید اینگونه لگدمال شود. یک صدا خواستار محاکمه سلمان خدادادی شویم.
تلگرام توانا: 
عکس ‏Tavaana: E-Learning Institute for Iranian Civil Society توانا: آموزشکده جامعه مدنی ایران‏

تجمع فرهنگیان مقابل سازمان بازنشستگی + فيلم صبح امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه جمعی از معلمان و شاغلان در اعتراض به ناکارآمد بودن بیمه تکمیلی مقابل سازمان بازنشستگی فرهنگیان تجمع کردند. به گزارش خبرگزاری ایلنا، معترضان خواستار آن شدند که "قراردادهای بیمه تکمیلی با در نظر گرفتن منافع شاغلان و بازنشستگان تنظیم شود." بنا بر این گزارش معلمان در روزهای گذشته در اعتراض به بیمه تکمیلی ناکارآمد، کمپینی در فضای مجازی تشکیل داده‌اند. آن‌ها در توییتر با هشتگ "بیمه کارآمد" به بیان خواسته‌های خود می‌پردازند.

 تجمع فرهنگیان مقابل سازمان بازنشستگی + فيلم 


صبح امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه جمعی از معلمان و شاغلان در اعتراض به ناکارآمد بودن بیمه تکمیلی مقابل سازمان بازنشستگی فرهنگیان تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معترضان خواستار آن شدند که "قراردادهای بیمه تکمیلی با در نظر گرفتن منافع شاغلان و بازنشستگان تنظیم شود."

بنا بر این گزارش معلمان در روزهای گذشته در اعتراض به بیمه تکمیلی ناکارآمد، کمپینی در فضای مجازی تشکیل داده‌اند. آن‌ها در توییتر با هشتگ "بیمه کارآمد" به بیان خواسته‌های خود می‌پردازند.

 

فیلم/ کاخ سلطنتی معمر قذافی بعد از 6 سال به روی خبرنگرانان باز شد. فقط ببینید چه ثروتی در آن جا است! / شاهد این صحنه ها در خانه رهبران مفتخور، دزد و جانی جمهوری اسلامی خواهیم بو

فیلم/ کاخ سلطنتی معمر قذافی بعد از 6 سال به روی خبرنگرانان باز شد. فقط ببینید چه ثروتی در آن جا است! /  شاهد این صحنه ها  در خانه رهبران مفتخور، دزد و جانی جمهوری اسلامی خواهیم بود



فيلم/ لحظه نجات تنها بازمانده سقوط بوئینگ ۷۰۷

فيلم/ لحظه نجات تنها بازمانده سقوط بوئینگ ۷۰۷  

 
 

عکس/ هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در داخل خانه مردم در کرج صبح امروز یک فروند هواپیمای باری در حوالی فرودگاه فتح کرج سقوط کرد

عکس/ هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در داخل خانه مردم در کرج
صبح امروز یک فروند هواپیمای باری در حوالی فرودگاه فتح کرج سقوط کرد










فیلم / رئیس بنیاد مستضعفان: من و مدیرانم با اضافه کاری ماهانه ۱۸-۱۹ میلیون تومان حقوق میگیریم

فیلم / رئیس بنیاد مستضعفان: من و مدیرانم با اضافه کاری ماهانه ۱۸-۱۹ میلیون تومان حقوق میگیریم