Sunday, May 21, 2017

خواسته‌ی دو بازیگر سینمای ایران از حسن روحانی و مسئولان جمهوری اسلامی رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا، بازیگران سینما و تئاتر، در دو موضع‌گیری جداگانه از حسن روحانی و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی خواسته‌اند حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند. فاطمه معتمدآریا که در هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور دارد با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: "چنین روزی برای ما سرنوشت ساز بود و اتفاقی که افتاده استثنایی بود. به همین دلیل از مسئولان خواهش می‌کنم که حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند و برای اتفاقی که به دست مردم رخ داده ارزش قائل باشند. سرنوشت ما می‌توانست چیز دیگری باشد اگر مردم قبول نمی‌کردند که رای دهند، اگر مردم از حق خود می‌گذشتند و اگر مردم قبول می‌کردند که رای خود را بفروشند پس امیدوارم بعد از این حواس‌تان به حق و حقوق مردم باشد." رضا کیانیان هم با بیان این‌که "ما مطربان آماده به خدمت وزارت نیستند" گفته است: "از این لحظه به بعد همه ما پرسشگریم!" رضا کیانیان از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحانی خواسته بابت توهین به هنرمندان از این قشر عذرخواهی بکند. وزیر ارشاد در واکنش به دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی گفته بود: "اگر اطراف‌تان هنرمند نیست، من چند هنرمند برای‌تان بفرستم."

خواسته‌ی دو بازیگر سینمای ایران از حسن روحانی و مسئولان جمهوری اسلامی
رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا، بازیگران سینما و تئاتر، در دو موضع‌گیری جداگانه از حسن روحانی و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی خواسته‌اند حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند.
فاطمه معتمدآریا که در هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور دارد با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: "چنین روزی برای ما سرنوشت ساز بود و اتفاقی که افتاده استثنایی بود. به همین دلیل از مسئولان خواهش می‌کنم که حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند و برای اتفاقی که به دست مردم رخ داده ارزش قائل باشند. سرنوشت ما می‌توانست چیز دیگری باشد اگر مردم قبول نمی‌کردند که رای دهند، اگر مردم از حق خود می‌گذشتند و اگر مردم قبول می‌کردند که رای خود را بفروشند پس امیدوارم بعد از این حواس‌تان به حق و حقوق مردم باشد."
رضا کیانیان هم با بیان این‌که "ما مطربان آماده به خدمت وزارت نیستند" گفته است: "از این لحظه به بعد همه ما پرسشگریم!" رضا کیانیان از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت حسن روحانی خواسته بابت توهین به هنرمندان از این قشر عذرخواهی بکند. وزیر ارشاد در واکنش به دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی گفته بود: "اگر اطراف‌تان هنرمند نیست، من چند هنرمند برای‌تان بفرستم."

دو شگفتی استثنایی در انتخابات شورای شهر خرم آباد و رشت + عکس ولی الله رستمی نژاد فوق لیسانس زبان خارجه از دانشگاه تهران و دستفروش معروف خرم آباد بدون ستاد و فقط با یک بنر نفر اول شورای شهر خرم آباد شد.


دو شگفتی استثنایی در انتخابات شورای شهر خرم آباد و رشت + عکس


ولی الله رستمی نژاد فوق لیسانس زبان خارجه از دانشگاه تهران و دستفروش معروف خرم آباد بدون ستاد و فقط با یک بنر نفر اول شورای شهر خرم آباد شد.


رای بالای پاکبان شهرداری رشت در انتخابات شورای شهر
محمدحسن علیپور کارگر شهرداری رشت(لیسانس روابط عمومی) توانست رتبه پنجم این دوره از انتخابات شوراهای شهر رشت را در ۱۴۵ صندوق رای که شمارش شده به دست آورد.

عکس/ روحانی بعد از 4 سال کلید را کجا بگذارد؟



عکس/ روحانی بعد از 4 سال کلید را کجا بگذارد؟


ترامپ در عربستان: بزرگ‌ترین قربانیان جمهوری اسلامی مردم ایران هستند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشستی که با حضور ده‌ها کشورمسلمان در ریاض برگزار شده با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در گسترش تروریسم، گفت: "همه باید در جهت منزوی کردن جمهوری اسلامی عمل کنیم." ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت: "جمهوری اسلامی مسئول بی ثباتی درمنطقه هست. این حکومت به تروریست‌ها آموزش می‌دهد. برای دهه‌ها است که جمهوری اسلامی آتش جنگ‌های فرقه‌ای را شعله ور کرده است. این حکومت خواستار نابودی اسرائیل است. جمهوری اسلامی خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است. در سوریه شاهد آن هستیم. بزرگ‌ترین قربانیان رژیم جمهوری اسلامی، مردم ایران هستند. مردم ایران به خاطر حمایت رژیم جمهوری اسلامی از افراط گرایی دچار زحمت شده‌اند. همه باید کمک کنند تا جمهوری اسلامی منزوی شود." پیش از سخنان ترامپ، پادشاه عربستان هم در صحبت‌های‌اش به جمهوری اسلامی اشاره کرد و این حکومت را "طلایه‌دار گسترش تروریسم در جهان" خواند.

ترامپ در عربستان: بزرگ‌ترین قربانیان جمهوری اسلامی مردم ایران هستند
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشستی که با حضور ده‌ها کشورمسلمان در ریاض برگزار شده با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در گسترش تروریسم، گفت: "همه باید در جهت منزوی کردن جمهوری اسلامی عمل کنیم."
ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت: "جمهوری اسلامی مسئول بی ثباتی درمنطقه هست. این حکومت به تروریست‌ها آموزش می‌دهد. برای دهه‌ها است که جمهوری اسلامی آتش جنگ‌های فرقه‌ای را شعله ور کرده است. این حکومت خواستار نابودی اسرائیل است. جمهوری اسلامی خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است. در سوریه شاهد آن هستیم. بزرگ‌ترین قربانیان رژیم جمهوری اسلامی، مردم ایران هستند. مردم ایران به خاطر حمایت رژیم جمهوری اسلامی از افراط گرایی دچار زحمت شده‌اند. همه باید کمک کنند تا جمهوری اسلامی منزوی شود."
پیش از سخنان ترامپ، پادشاه عربستان هم در صحبت‌های‌اش به جمهوری اسلامی اشاره کرد و این حکومت را "طلایه‌دار گسترش تروریسم در جهان" خواند.

ما "حزب‌اللهی"ها "خر" و اسگول" نظام هستیم! حسین قدیانی، از نویسندگان روزنامه وطن امروز و از افراد نزدیک به مصباح یزدی، در متنی که در صفحه‌ی اینستاگرام‌اش منتشر کرده ضمن "انتصابی" خواندن حسن روحانی، خودش و دیگر "نیروی انقلابی" و "حزب‌اللهی" را "خر" و " اسگول" نظام معرفی کرده است. قدیانی در بخشی از متن‌اش نوشته است: "مگر مرض دارید انتخابات برگزار می‌کنید؟! و احساسات پابرهنه‌ها را جریحه‌دار می‌کنید؟! والله پابرهنه‌ها، به خصوص از نوع انقلابی و حزب‌اللهی آن، آنقدر خر نظام هستند که حتی با انتصاب هم، به روحانی بگویند؛ رئیس‌جمهور قانونی! ما برای همیشه، اسگل نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی بمانیم! در صف رأی بیاستیم اما حق رأی نداشته باشیم! شهدای مدافع حرم، یعنی بادیگاردهای امنیت نجومی‌بگیران! من این را تازه فهمیدم!" قدیانی در نوشته‌اش از "رهبری"، "شورای نگهبان"، "سپاه" و "قوه‌ی قضاییه" بابت برخورد نکردن با "حسن روحانی" انتقاد کرده است.


ما "حزب‌اللهی"ها "خر" و اسگول" نظام هستیم!
حسین قدیانی، از نویسندگان روزنامه وطن امروز و از افراد نزدیک به مصباح یزدی، در متنی که در صفحه‌ی اینستاگرام‌اش منتشر کرده ضمن "انتصابی" خواندن حسن روحانی، خودش و دیگر "نیروی انقلابی" و "حزب‌اللهی" را "خر" و " اسگول" نظام معرفی کرده است.
قدیانی در بخشی از متن‌اش نوشته است: "مگر مرض دارید انتخابات برگزار می‌کنید؟! و احساسات پابرهنه‌ها را جریحه‌دار می‌کنید؟! والله پابرهنه‌ها، به خصوص از نوع انقلابی و حزب‌اللهی آن، آنقدر خر نظام هستند که حتی با انتصاب هم، به روحانی بگویند؛ رئیس‌جمهور قانونی! ما برای همیشه، اسگل نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی بمانیم! در صف رأی بیاستیم اما حق رأی نداشته باشیم! شهدای مدافع حرم، یعنی بادیگاردهای امنیت نجومی‌بگیران! من این را تازه فهمیدم!"
قدیانی در نوشته‌اش از "رهبری"، "شورای نگهبان"، "سپاه" و "قوه‌ی قضاییه" بابت برخورد نکردن با "حسن روحانی" انتقاد کرده است.

«درگیری فیزیکی عباس جدیدی و علیرضا دبیر در شورای شهر» به گزارش سایت تابناک، عباس جدیدی که "الفاظ بسیار زننده‌ای" در صحن شورا به کار می‌برد، با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. خشم جدیدی طغیان کرد، ضربه‌ای به صورت و گردن وی زد. دبیر نیز در این میان ضربه‌ای به جدیدی زد که منجر به خونریزی شد. در ادامه این گزارش آمده است: پس از پرتاب اشیایی مثل قندان، "این درگیری بدون تلفات جانی تمام شد" اما جدیدی برای شکایت به کلانتری رفت. مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه سایت تسنیم گفت اختلاف از قبل وجود داشته و این درگیری ارتباطی به مباحث انتخاباتی نداشت.

«درگیری فیزیکی عباس جدیدی و علیرضا دبیر در شورای شهر»
به گزارش سایت تابناک، عباس جدیدی که "الفاظ بسیار زننده‌ای" در صحن شورا به کار می‌برد، با واکنش علیرضا دبیر مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند. خشم جدیدی طغیان کرد، ضربه‌ای به صورت و گردن وی زد.
دبیر نیز در این میان ضربه‌ای به جدیدی زد که منجر به خونریزی شد.
 در ادامه این گزارش آمده است: پس از پرتاب اشیایی مثل قندان، "این درگیری بدون تلفات جانی تمام شد" اما جدیدی برای شکایت به کلانتری رفت.
 مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه سایت تسنیم گفت اختلاف از قبل وجود داشته و این درگیری ارتباطی به مباحث انتخاباتی نداشت.

فیلم/ درگیری دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک با بسیجیان دانشگاه پلی تکنیک تهران امروز ۳۱ اردیبهشت ماجرا ازاین قراره که یک عکس بزرگ از میرحسین روی بورد زده شده بود، بسیجیای دانشگاه اومدن بورد رو شکستن و بین دانشجوها و بسیجی‌ها درگیری پیش اومد.

فیلم/ درگیری دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک با بسیجیان

دانشگاه پلی تکنیک تهران امروز ۳۱ اردیبهشت
ماجرا ازاین قراره که یک عکس بزرگ از میرحسین روی بورد زده شده بود، بسیجیای دانشگاه اومدن بورد رو شکستن و بین دانشجوها و بسیجی‌ها درگیری پیش اومد.